• 46.

    zucker you make me wanna shout...

    Yariv zonkey bo, 18/04/06 16:46

    Good piece of wrting Zuck, i thought you deatl with all the right subjects very wisely.But isn't it a bit irrelavant now when the israeli cinema is fastly becoming one of the most prominent and valuable in recent years?

    Think about it motek and keep up the good work (you're not as dumb as i thought you were after all!!) Yours, Yariv the happy Londoner and past music mentor(i still take the credit on making you what you are today, i've been watching you!!)t

    הגב לתגובה זו

    • הלו גבר

      צוקר, 24/04/06 23:37

      תפסיק להתסכל

      זה מביך

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    איפה היא היום?

    דנוטה, 14/04/06 20:32

    אולי במקום כל ההגיגים, תעשו תחקיר ותמצאו אותה

    הגב לתגובה זו

    • הלו דנוטה

      צוקר, 15/04/06 14:58

      מצאתי אותה

      היא מיילדת טבעית.

      שלך

      צוקר

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    שרון הכהן לא ''בלונדינית לוהטת''

    דן, 14/04/06 20:22

    האם צוקר ראה את שורו? סצינת המין של זהבי היא עם שרון הכהן, שהיתה אז שחקנית מן השורה שלא התביישה להציג זוג ציצים מקסימים בעידן הפרה-סיליקוני. והיא בכלל לא בלונדינית.

    הגב לתגובה זו

    • הלו דן

      צוקר, 15/04/06 14:57

      וואלה מאיפה אני צריך לזכור את השם שלה?
      היא באמת הייתה לוהטת והציצים שלה היו אגדיים למידי ונחקקו בזכרוני לעד.

      שלך

      צוקר

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    לא צריך 'תעשית קולנוע' . זה מגעיל.

    סרטים עלובים, 14/04/06 16:34

    שחקנים כשרוניים כמו שילוח ואיבגי נדחקים לתפקידי תת רמה בסרטים אפסים בקולנוע ההרסני. לשיבחו של איבגי יאמר שהוא מצליח נגד כל הסיכויים להביא משחק איכותי. אבל המאסה השלילית הזו היא נזק ענקי. גם מוסרית וגם כלכלית.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    kzat uvdot

    dror izhar, 14/04/06 12:16

    שמחתי לקוא את כתבתו של מר צוקר. יש בעיה אחת ל]פני הסוף. משחק תיאטרלי, אכן היה מכה אדירה ונושא לבושות גדולוןת מאין ספור בסרטים הישראלים. אבל, האם מר צוןקר נם לו כחוני המעגל בשעתו, במהלך 10 השנים האחרונות? ראשית הכל אל פצינו ורוברט דה-נרו השתתפו במספר הצגות בברודויי , גם שעשו סרטים. פצ'ינו למשל, השתתף כריצ'רד השליששי, דה-נירו השתתף כסוחר סמים בהצגה על סוחר סמים ובנו בתיאטרון קטן יחסית בברודוויי.
    לגבי המשחק, יש לךציין לדעתי, שהמשחק בשנים האחרונות השתפר, ןלא מעט שחקנים הפנימו את המשחק הקולנועי, די אם אציין את המשחק ב''מדורת השבט'', או למשל, את הנמשחק ב''כוכבים של שלומי''. אפילו גילה אלמגור,ף ידעה מתישהוא לשחק נכון, הראייה''לילסדה'' של שמי זרחין, הוא דוגמא לא רעה למשחק קולנועי נכון.
    באשר ליוסף שילוח, יש לו לא מעט תפקידים קולנועיים בקורת החיים שלו שדהיו טובים. למשל האבא בסרט שהזכרתי, או המאהב הנכזב בסרט'' אני אוהב אותך רוזה'', כך שלא הכל שחור אצל מר שילוח, ויש צדיים של משחק קולנועי טוב.
    ככה, הכתבה שנונה ואני מסכים עם רוחב מה שנאעמר, חוץ המסעיף האחרון, שלדעתי צריך קצת להסתכל על העובדות, לפני שמשפריצים הגיג אחד או שניים.

    הגב לתגובה זו

    • כן דרור בוא נדבר עובדות.

      יודע דבר, 14/04/06 15:19

      נכון שבשנים האחרונות יותר מדברים בסרטים ישראלים,אבל זה לא מספיק.
      כל אומנות צריכה להתרחש בשני מישורים: במישור הידע והטכניקה וההיגיון אם תרצה,והמישור השני הוא העולם הפנימי.במשחק זה העולם הפנימי של הדמות ולא של השחקן.אם תשאל את אל פצ'ינו(מראיונות עימו)יגיד לך שהשחקן הופך להיות כלי,האגו הפרטי שלו מפסיק להתקיים!!מה שלא קורה לרוב אצלנו.
      לעומת זה שייקה אופיר ז''ל שיחק ברמות הללו,כן כן אל פצינו ודינרו וכו'..
      שולי רנד משחק ברמות הללו(חזר בתשובה כי אולי לא מצא עצמו עם הברנג'ה הריקה מתוכן).
      אני אישית מכיר שחקנים צעירים ומבוגרים שהם גאונים,ולעולם לא יקבלו תפקיד משמעותי מול איבגי,אלמגור,אבוטבול,מנשה נוי(איום ונורא)כי יאפילו עליהם!!!הבנת?ככה זה עובד בכל תחום כמעט במדינתנו.ובראש המחנה הנבזה הזה צועדות הסוכנויות,המלהקות,המפיקים,בקיצור כל הבורים!! והבמאים גם כשמבינים משהו ידיהם כבולות,ורוצים לעבוד .אכן צודק צוקר.
      תתפקחו כבר.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה למכתב שלי

        dror izhar, 15/04/06 11:39

        שחקן יקר ומתוסכל!
        אני בהחלט מביםן לליבך, אגב זה גם באקדמיה, כך ששנינו יכולים להתג'עגד'ע שעות על העוולות שעושים לנו.
        כן המלהקים איומים, גם פרופסורים וראש מחלקות. אז מה?
        שחקנים טובים תמיד יהיהיו, שחקנים גרועים תמיד יהיהיו, וזה הכל. עובדה.ץ
        אתה חייב להמשיך ווולחום במה שיש לך, הדלת והחלון האחורי יפתחו להם באופן לא צפוי. מי יודע אם לא בחודש הקרוב תצטרך המלהקת האיוטמה שחקן ומה לעשוצת, הלבנה- כפי שאמר בוריס קרלוף תיפול עליך בזמן ובמקום הנכון, שתעבור ברחוב הנכון ובשעה הלא צפויה.

        אל תתיאש ותמשיך במעשיך. אני אגב, חלא כל כך מדבר על רגש אלא על עובדות. ועובדות זה מה שעושה הכל, כתבה עיתונאית, תיזה בהיסטוריה, הכל נע סביב עוטבדות. כך שהרגשות שלך כבודם העצום במקומם מונח, אבל אלח תאפיל עליהם. אני מבקש ממך פשוט כח רצון ותמשיך באמת הפנימית שלך שהיא קירה גם לי וגם לךץ מי יודע אולי שנינו נצחליח כל אחד בתחומו. האעמן לי החיים שלח שנינו לא קלים אבל זה מה ש נתנו לנו ועם זהנ חייבים לשרוד
        שלך בידידות
        דרור, אחד שמבין קצת ברגשות וקצת בעובדות.

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    וידאו חזי?! מחולון?

    חולוני, 14/04/06 01:32

    וואו, זה סוג של בלאסט פרום אה פאסטץ הספרייה שהקדימה את היכלי האוזן השלישית בעשור!

    הגב לתגובה זו

    • הלו חולוני

      צוקר, 14/04/06 14:17

      לגמרי גבר

      שלך

      צוקר

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    לא נמאס צוקר, לא נמאס?

    מיכאל, 13/04/06 21:10

    הקולנוע הישראלי, גם בשנות השבעים, כן , שנות השבעים של הבורקס, הנפיק לא מעט סרטים איכותיים
    אבל צוקר בשלו, נשאר נאמן לגרוטסקה, לא משחרר...
    עוד עם גורג עובדיה עוד פעם הצילו את המציל
    לא נמאס להתעלל בגופה הזאת צוקר?

    די .. תמשיך הלאה , אפשר לנסח מאמרים שפונים למכנה המשותף הנמוך ביותר גם בלי גוטה

    הגב לתגובה זו

    • צודק. נמאס מצוקר (ל''ת)

      דפי, 13/04/06 22:58

      הגב לתגובה זו

      • צוקר קלע בול!!כל השנים מוכרים לנו ברארה!!! (ל''ת)

        מכיר, 14/04/06 11:48

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    ג'ורג' עובדיה יליד עיראק לידיעת יובל צוקר

    עיתונאי קטן, 13/04/06 11:26

    לפחות תדייק
    מתנשא

    הגב לתגובה זו

    • הלו עיתונאי קטן

      צוקר, 15/04/06 15:00

      הייתי מדוייק למידי.

      הוא נולד בעירק אבל עשה סרטים באיראן ומשם עלה לארץ.

      שלך

      צוקר

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    למה הרשעות?

    משיח בן דוד, 13/04/06 09:50

    אמנם אין לנו קולנוע גדול. היו פה ושם סרטים לא רעים בכלל. אבל מדוע הביקורת צריכה להיות כל כך מושעת? מי אתה בכלל מר צוקר (שימו לב לם : צוקר=סוכר) שמנסה למחוק את מה שאנשים רבים וטובים השקיעו? אתה עשית פעם סרט כלשהו (אולי לבר מצווה שלך) ?
    אתה בעל תואר בפסיכולוגיה ציבורית שמזבל לכולנו את המוח בניתוחים שאספת מספר שמצאת בשוק הפשפשים?
    מה היית עושה אילו כל היוצרים הלא מוכשרים שאתה מציג לא היו יוצרים ?למי היית מזבל בשכל ועוד מקבל על כך כסף?
    עכשיו חג. קצת צניעות וכבוד למי שטרח והשקיע !!

    הגב לתגובה זו

    • הלו משיח

      צוקר, 13/04/06 19:33

      וואו , אף פעם לא חשבתי על הקרבה בין המילים צוקר וסוכר, תודה שהפנית את תשומת ליבי לעובדה זו.
      פתאום כל ההיסטוריה המשפחתית שלי מקבלת תפנית-אולי בעצם אני נצר לסוחרי סוכר פולנים?
      הכצעקתה?
      שלך

      צוקר

      הגב לתגובה זו

    • מה הקשר של מאמץ לאיכות התוצאה - מה עם כישרון??? (ל''ת)

      הדוור, 13/04/06 19:36

      הגב לתגובה זו

      • כשרון?הברנג'ה לא מקבלת כשרון מעל הבינוניות שלה!!!

        על כשרון, 14/04/06 10:44

        הבינוניות היא מקום חמים ובטוח להיות בו.

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    כמה שלא תנסו לצחוק

    שלט-ים, 13/04/06 01:54

    או לזלזל בסרטי הבורקס של שנות ה-70, תמיד ידקלמו בע''פ את גבעת חלפון ותמיד הפרצוף של זאב רווח ''יענה כבודו'', בעת שבע הברכות, יחשב לקטע הגדול ביותר שקיים בקולנוע.

    הגב לתגובה זו

    • גבעת חלפון ז הגשש החיוור ללא הם גם הסרט לא היה

      ישראלי נבער, 13/04/06 10:15

      והגשש החיוור זה לא מיצג את הקולנוע,זה אירוע מוצלח חד פעמי יחד עם שייקה אופיר

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    מוישלה איש כסית ז'ל

    אריק, 13/04/06 00:39

    מוישלה -עליו השלום- אדם מלא בחוש הומור שלא הספיק לגבש את דמותו בעולם הקולנוע הישראלי בשל מותו הפתאומי . אך כל מי שהכיר את מוישלה זוכר לא רק חבר נאמן . אלא גם דמות מיוחדת במינה בכשרונו ... מוישלה עדיין חסר לרבים שהכירו אותו

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    איך שכחת את עמוס גיתאי - הסרטים שלו הם מכה שלא כתובה בתורה (ל''ת)

    המכה ה-11, 13/04/06 00:37

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הכל נכון אבל אני רוצה לדעת על....

    ???????????????, 12/04/06 23:55

    10 היציאות המוצלחות של הקולנוע הישראלי.את הדרק אני כבר מכיר

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אפשר לראות את גבעת חלפון עוד 100 פעם ולצחוק (ל''ת)

    אופיר, 12/04/06 23:45

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    יובל צוקר...

    המלך, 12/04/06 23:17

    אתה אשכנזי דוחה

    הגב לתגובה זו

    • למה לרדת לגזענות (ל''ת)

      אורי זוהר המלך, 13/04/06 01:58

      הגב לתגובה זו

    • הלו המלך

      צוקר, 13/04/06 19:30

      זה בכלל לא נכון , אני לא אשכנזי לגמרי, דודה שלי מצד אבי נשואה לבולגרי...

      שלך

      צוקר

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    אוף,כמה טרחנות ברשימה אחת (ל''ת)

    איתן, 12/04/06 22:22

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    עד שלא יזוזו הצידה רוב היוצרים שחולבים את הקרנות על פי מפתח קשרים

    שלום חברים, 12/04/06 21:58

    אין סיכוי שהקולנוע הישראלי יתרומם מבינוניותו הבינונית.כל מתלהמי הרפליקות נוטים לזכור בדיחות עדתיות שמיועדים לשלוחים.כי זה מה שמספק להם ברב המקרים הקולנוע הישראלי דרך הנוסמא הגואלת של מה שיותר נמוך יותר אדום

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אורי זוהר הוא ענק הענקים של הקולנוע הישראלי !!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    בנ'אדם, 12/04/06 21:39

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אורי זהר

    cinege, 12/04/06 19:40

    כשאדם וולגרי,גס רוח כמו אורי זהר הופל לאליל לנוער למה כבר אפשר לצפות?
    לגרוטסקות בדמותו של זאב רווח ויוסף שילוח ולסרטי זבל מהסוג של פעמיפ בוסקילה, חגיגה בסנוקר ודומיהם.

    הגב לתגובה זו

    • כל כך צודק. כל כך עצוב. (ל''ת)

      קרן, 12/04/06 20:36

      הגב לתגובה זו

      • לא לזלזל באורי זוהר

        אורי זוהר שלט!, 13/04/06 01:55

        הוא שחקן ענק!, עממי, ומצחיק בטירוף

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    די לקשקש

    דוד, 12/04/06 17:59

    אתה רוצה להיות סנוב, תהיה סנוב. הרפליקות הן אחד החלקים הכי בולטים בישראליות, ואם לא יפה לך, סע לחו''ל.

    הגב לתגובה זו

    • הלו דוד

      צוקר, 12/04/06 19:20

      ועל זה נאמר ''איזה בדיחות, חמודי''

      מי אמר למי ומתי?

      בין הפותרים נכונה תוגרל סוסיתא

      שלך

      צוקר

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    HASHOTER AZULAY

    YOSY, 12/04/06 17:53

    BEST MOVIE EVER MADE IN ISRAEL !!!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לא אופייני לבני הזמן ההוא. זו הצגה של חברה תמימה כאילו היא לא. זיוף (ל''ת)

    אכן צילום מגעיל, 12/04/06 17:51

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    גם המשחק של ברקן כדתי לא נשמע ונראה אמיתי

    ברקן שחקן גרוע, 12/04/06 17:50

    הקריירה של ברקן לטעמי כדתי היא כשלון פשוט בגלל שהוא שחקן גרוע ולא אמיתי ולכן הוא מבלבל ולא ברור לעצמו ולאחרים.אז מה אתה ומי אתה בעצם ברקן?האם ביום בהיר אחד כשמצבך הכלכלי ישתפר תוריד סופסוף את התחפושת.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    נו טוב, זה לא סקורזיסי פה...

    שגיא, 12/04/06 17:30

    (וד''ש לחלומות בהקיציס)

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מציצים אולי הסרט הכי טוב!! חחח

    מציצים, 12/04/06 17:01

    אורי זוהר הרג אותי... חחח

    אך הוא ניהיה רב יא אללה לא הייתי מאמין..

    הגב לתגובה זו

    • עיניים גדולות

      פרנץ פרדיננד, 12/04/06 23:55

      אחד הסרטים הטובים שראיתי!!! ורק בשבילו אי אפשר שלא להעריך את אורי זוהר.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    יהודה ברקן - אגדה!!!

    אשדודי, 12/04/06 16:58

    עד היום אני מעריץ את הבנאדם המדהים הזה!! הוא גרם לי להתענג ולהינות בסרטים שלו הן כשחקן והן כבמאי. בלי ספק שחקן הקולונע הטוב ביותר בכל הזמנים. אין סרט אחד שלו שלא צפיתי בו.

    לופו בניו יורק - 1970
    כץ וכרסו - 1971
    מלכת הכביש - 1971
    צ'רלי וחצי - 1974
    חגיגה בסנוקר - 1975
    בוא נפוצץ מיליון - 1977
    מיליונר בצרות - 1978
    כל סרטי המתיחות שלו לאורך כל שנות ה-80
    קומפוט נעליים - 1985
    מהלכת בעל על 4 - 1993

    ישנם עוד 3-4 סרטים ששכחתי ויסלח לי יהודה..

    תודה לך יהודה על העונג שגרמת לי, אתה מספר 1!!

    הגב לתגובה זו

    • נשיקה במצ''ח

      שלומי, 12/04/06 18:12

      זה הסרט ששכחת

      הגב לתגובה זו

    • הלו אשדודי

      צוקר, 12/04/06 19:17

      בהמשך לדברייך, אני סבור ש''קומפוט נעליים'' הייתה בהחלט פסגת היצירה של ברקן, בייחוד הסצינה שהם מעיפים את האוהלים של המקלחות של הבנות.
      אגב, למה קוראים לסרט ''קומפוט נעליים'' מת לדעת.

      שלך

      צוקר

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    למרות שחלק מהביקורות מוצדקות, למה רק תלונות לפני החג?

    אורי, 12/04/06 16:03

    הקולנוע הישראלי עשה שיפור משמועתי לאחרונה. יישר כח!

    הגב לתגובה זו

    • שיפור???

      ישראלה, 12/04/06 17:26

      ''סימה וקנין מכשפה'' זה שיפור בעיניך?? ''הבשורה עלפי אלוהים''??? חתונה קולומביאנית?? ''סיפורי בתי קפה''? ''אזור חופשי''? ''מתנה משמיים'' --- ועוד ועוד ועוד. מיליוני שקלים כספי ציבור יורדים כאן לטמיון ואף אחד לא פוצה פה ומצפצף. מה שכתריאל שחורי עושה לקולנוע הישראלי ניתן רק להשוות למה שמנחם בבגין עשה למדינה הזו בלבנון. נמאס מהרמאים והמושחתים. להעיף את ראשי קרנות הקולנוע הביתה!!!

      הגב לתגובה זו

      • מתנה משמיים סרט בן זונה וגם חתונה קולמביאנית (ל''ת)

        צדק, 12/04/06 18:09

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    קל לזלזל!!!

    דודי, 12/04/06 16:02

    תנסו להיות יותר מתוחכמים

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הקולנוע הישראלי כיום הוא מהטובים בעולם

    יואב, 12/04/06 15:58

    הכתבה הזו כל כך אנכרוניסטית.
    בחמש שנים האחרונות הקולנוע הישראלי הוציא רשימה מפוארת של סרטים (חתונה מאוחרת, האסונות של נינה, כנפיים שבורות, הכוכבים של שלומי, צימאון וכו... ) שיקח להוליווד שנים כדי להשתחרר מהפלסטיות הרדודה שלו ולהגיע לרמתם.

    הגב לתגובה זו

    • הגזמת לגמרי

      צרויה, 12/04/06 17:19

      יש סרטים טובים, אבל הוליווד כבר עשתה סרטים יותר טובים מהכוכבים של שלומי

      הגב לתגובה זו

      • כנפיים שבורות זה סרט הולמרק עלוב

        כנף שבורה, 12/04/06 23:58

        או איזו הפקה בינונית של ערוץ שלוש לחג

        הגב לתגובה זו

        • תסריט ובימוי נדיר במחוזותינו. אם כבר עושים משהו טוב- נא לא לזלזל

          כנפיים מקסימות, 13/04/06 06:05

          אולי כנף מקנאה?

          הגב לתגובה זו

    • האם אוסף שמלודרמות הבינניות האלו הם שיא היצירה בעיניך? (ל''ת)

      זאב, 12/04/06 17:22

      הגב לתגובה זו

    • חתונה מאוחרת והאסונות של נינה סרטים די מביכים.

      ניו יורקי, 12/04/06 20:35

      הגיע הזמן לומר את האמת. באירופה ובארה''ב לא היו מפיקים אותם בכלל.

      הסרט הישראלי הכי טוב שראיתי בשנים האחרונות היה כנפיים שבורות.

      אף אחד לא חושב בעולם שהקולנוע הישראלי הוא מהטובים בעולם. נהפוך הוא.

      זה מתחיל מהמשחק המביך (תראה את אקי בלוס אנג'לס והוא עוד זכה בארץ באוסקר עם ה''כישרון שלו'' או אילת זורר עם המשחק המוגזם בהאסונות של נינה) וממשיך בתסריטים ובימוי חסרי עידון שמנסים לדחוף לסרט אחד מליון נושאים בצורה צעקנית והפקה מביכה.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    מתי נכתבה הכתבה - ב1970?!

    מתן, 12/04/06 15:15

    כל מה שכתוב פה שייך לעבר. סצינת המין מ''חתונה מאוחרת'' נחשבת לאחת הטובות שנעשו בכל העולם, עניין הסאונד היה מאוד מעיק עד לפני שבע שנים, ומאז אפשר לראות סרט ישראלי בלי תרגום!
    ויוסף שילוח לפחות לא ביזה את עצמו בסרטים כמו '' פעמיים בוסקילה''. פשוט אוסף של שטויות

    הגב לתגובה זו

    • אמת ויציב (ל''ת)

      פה, 14/04/06 15:04

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    לא פלא ששני ''היוצרים'' חושך אורי וברקן התדרדרו בתשובה

    חרדי בהמי, 12/04/06 14:31

    ככל שאדם חיי ומתנהל באופן בהמי יותר יש יותר סיכויים שיתדרדר בתשובה אבל אופי בהמי לא משתנה הוא רק בא אחרת לביטוי בחרדיות......

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    דנוטה היא שחקנית דגולה

    דנוטה, 12/04/06 14:14

    טועה המבקר כאשר הוא מונה אותה בין מכות מצרים, להיפך, שיקרא לה מכת דדיים

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    פני הקולנוע כפני המדינה - הכל בחיתולים

    שמוליק, 12/04/06 13:53

    זה המצב . יקח עוד זמן למציאת פומולה שתעמיד סטנדרט ברמה עולמית , כי אלה הם הדרישות של הקהל , המתחרים ממול הם טובי הסרטים בגלובוס .
    היוצרים עוד לומדים המבצעים עוד לומדים , ותעשיה שלמה שקוראת לעצמה תעשיה עדיין לומדת . שם המשחק אחרי הכל . כסף . כסף .
    שתביא את המקצוענות .

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    יוסף שילוח יודע גם לשחק ברצינות, בלילסדה לדוגמא הוא מצוין (ל''ת)

    -, 12/04/06 13:48

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    סרטי הבורקס

    ליאור, 12/04/06 13:33

    זה הדבר הכי טוב שקרה לקולנוע בארץ....
    אז מה עם המשחק מוגזם ,כי כל פעם שארואים תסרטים האלו מתגלגלים מצחוק וזה יפה .
    כיתחלס כמה אפשר לצחוק מסרט אמריקאי????? 10 פעמים גג אחרי זה הוא נהיה משעמם.
    בסירטי בורקס זה לא קורה בבורקס
    אתה יכול לצחוק גם 100 פעמים וזה דבר יפה שאין בסרטי הוליווד.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    למה להשוות ?

    זיו, 12/04/06 13:31

    אנחנו לא הוליווד ואף פעם כנראה לא נהיה. למה לנו ? הפקנו ועשינו אחלה סרטים שתמיד נזכור לטוב ולרע, שצחקנו ובכינו איתם, עם שחקנים משלנו שעשו אחלה עבודה. תמיד נזכור אותם לטובה בערגה !. נקווה שהסרטים הבאים שנעשה גם יכנסו להיסטוריה של הקולנוע הישראלי ולהיסטוריה שלנו. אמן !

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    יש תקווה לקולנוע הישראלי

    צופה מיוחם, 12/04/06 13:28

    אבי ביטר הוא מענקי התעשיה. אני מזמין מראש מציל שיוציא אותי מים הדמעות. אתם תראו שילמדו את הטכסטים שלו בהוליווד.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ברקן אלוהים ישמרנו ממנו (ל''ת)

    א, 12/04/06 13:18

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    עד מתיי תתעלמו מדעתם של הצופים

    spongebob, 12/04/06 13:12

    סרטיו של עובדיה לעולם לא זכו לביקורות אבל הם היו הסרטים היחידם שמלאו את אולמות הקולנוע

    יללא נמאס לי מכל המלומדים האלו שרוצים שסרטים יהיו לפי הטעם שלהם ולפי החוקים שלהם

    תרבות זה לא מטמתיקה

    הגב לתגובה זו

    • גם מטמתיקה, זה לא מתמטיקה

      צבר, 12/04/06 14:20

      וכן.. אנחנו רוצים כאן תרבות מערבית.. (משהו בין הוליווד לאירופה) ולא תרבות מזרחית (משהו בין סרט תורכי לסרט מצרי...) וכן.. אנחנו לא מתביישים לומר את זה. ואתם תצטרכו להתאים את עצמכם, אחרת תישארו מאחור.

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק אנחנו רוצים שפיות מערבית (ל''ת)

        מתמטיקאי, 12/04/06 16:48

        הגב לתגובה זו

    • תלמד לכתוב ללא שגיאות כתיב (ל''ת)

      דקדקן, 12/04/06 14:35

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    הבעיה שהמימון מגיע מקרנות שאותם אלה שאתה מתאר בכתבה קשורים אליהם

    יוצר בהמתנה, 12/04/06 12:22

    ולא מאפשרים לכשרונות אמיתיים להכנס לרקוד במעגל.לא ציינת כלל את השפעתם הגורפת של מפיקים לשמר את הבינוניות,כי הם מקבלים את שכרם בכל מקרה,ועדיף לעשות סרט אינסטנט מלא קלישאות וחומרים לעוסים עד דק,שכתיבתו נעשית ב3 חודשים לכל היותר ושלא ירגיזו אף אחד.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הווגאריות כמחמאה ישראלית

    דניאל, 12/04/06 12:14

    הוולגאריות כחלק בלתי נפרד של התרבות הישראלית ,באה לידי ביטוי בקלנוע של אורי זוהר ושות'.השאר זה חזרות מעייפות של אותו דבר שאפשר לכנות אותו עליבות

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הכתבה הזאת כבר לא רלוונטית

    אפלטון, 12/04/06 12:01

    נו, כמה כבר אפשר לשמוע על מכת הרפליקות, הדיבוב, סצנות המין העלובות, יוסף שילוח כאיש ששם ללעג את העדתיות ומשה איבגי כשחקן הקולנוע היחיד שמופיע בכל סרט ישראלי? הכתבה הזאת מתאימה לסוף הניינטיז גג, ובשנות האלפיים כשהקולנוע הישראלי קפץ כמה דרגות למעלה, וכל אותן מכות שהוזכרו - די לא רלוונטיות, אין מקום לכתבה כזאת. מיושן!!!!!!!!
    חג שמח!

    הגב לתגובה זו

    • צודק - אבל

      מכה מכה, 12/04/06 14:16

      אם תשים לב הם (במעריב) עשו סדרת כתבות: ''10 המכות במוסיקה'', ''10 המכות בקולנוע'' .. וכו (לזכר 10 מכות מצריים... וכו..)
      ולכן מדובר כאן במכות ולא בקולנוע עכשוי...

      הגב לתגובה זו

    • צודק - כתבה מיושנת להפליא (ל''ת)

      רמי, 12/04/06 21:53

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    And what about me??? (ל''ת)

    Amos Gittai, 12/04/06 11:35

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מציצים אחד הסרטים הטובים

    אורי זוהר נשמה, 12/04/06 11:26

    והמצחיקים במדינה אי פעם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    אין אורי זוהר היה שחקן ענק

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    דנוטה. ענק !!!

    קובי, 12/04/06 11:08

    וגם נכון

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    חחחחחח נקרעתי

    איזה מכה, 12/04/06 09:58

    העניין של התיאטרון היה הכי חזק, ההיטפלות לג'ורג' עובדיה הייתה די מיותרת אבל אין מה לומר קו-רע מצחוק

    הגב לתגובה זו