• 38.

    תגובה לכתבה של אילנה דיין

    רחל פרל, 14/12/07 23:51

    מסכימה עם כל מילה. הכתבה של אילנה דיין הינה שיתוף פעולה עם ניצול מצוקה של נערות צעירות. לדעתי אין כאן כל קשר לפמיניזם. הגברת מודעות לתופעה חברתית יכולה להעשות ללא חזרה על הפעולה עצמה.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אני חשפנית

    דדד, 10/09/06 10:25

    איזו ערימה של מיץ עגבניות רקוב! אני חשפנית, כבר כמעט שנתיים. מגיל 18.5 בערך. יש לי זוג הורים נהדרים, אחים אוהבים, בית תומך וחם. כעת אני מפרנסת את עצמי, מחזיקה דירה, רכב ובעיצומה של שנה א' באוניברסיטה. יש לי בן-זוג אוהב וגם המשפחה שלו קרובה אלי מאד ותומכת.

    אני לא חייייבת...... אני רוצה. יכלתי כמובן למלצר בשני בתי קפה בשביל רבע ממה שאני מרוויחה עכשיו(כמו שעשיתי, עד שהתחלתי לרקוד). אבל אני מאמינה שהיה לוקח לי זמן ארוך(ארוך ארוך) יותר לממן לעצמי את שכר הלימוד לתואר(כלכלה ומנהל עסקים, אני מאד מצליחה וגאה בעצמי).

    הפיתרון הפשוט ביותר הוא להפוך אותנו לפרוצות, או לקורבנות. אני לא פרוצה ולא קורבן. אני חיה בזוגיות ארוכה ואוהבת. אני חופשייה לקום ולהתרחק מכל סיטואציה שהיא לא לרוחי בזמן שאני בעבודה.

    אני בוחרת להשכיר את הזכות ללטף את גופי, מתניים ומעלה, בעבור 20ש''ח מינ' לדקה. בעבור הזכות לעשות זאת ביחידות, אני גובה 400 ש''ח ומעלה לקצת יותר מ-10 דקות. אם להיות בוטה, ''מכירת'' הרפייה/מציצה, היא אופציונלית, ואישית, לא כוס התה שלי. אני אדם מיוחד, לא לכל אחת ישנן הכוחות הנפשיים לעבודה הזאת(עם זאת, עלי לציין שכמלצרית סבלתי הרבה יותר מאופי העבודה, לזאת לא היו לי כוחות נפשיים).

    אז לכל המתעניינים והדואגים למיניהם. אנא הניחו לנו לנפשנו. אף אחד, לא אנחנו ולא הלקוחות, לא נמצא בחבילה מאונס. אנא הפסיקו והניחו לנו לנפשנו, חידלו לרחרח ולכרסם לי בפרנסה! ישנן תופעות מזעזעות בעולם ובארץ, כמו סחר בכפייה בנשים, התעסקו בשבויים באמת. עיזבו אותי בשקט, אני חופשיה ותאמינו או לא, מאושרת.

    ודרך אגב, לוקח לי בדיוק 10 דקות להתקלח אחרי העבודה.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אוי, מסכנות הבנות, במקום לעבוד בפרך תמורת פרוטות

    ריאלי, 30/03/06 10:38

    הן ''אנוסות'' לחשוף את גופן ולהרוויח בוחטות של כסף בקלי קלות. והכניסה עם הלקוח ל''ריקוד פרטי'' (שיחרור ידני) גם הוא כמעט בגדר אונס. אוי אוי אוי.
    כל הנשים שמדקלמות את אותן שטויות במיץ שוב ושוב אינן אלא דון קישוטיות נלעגות, מעין רעש רקע בלתי מזיק לעובדות החיים כפי שהיו, הוות ויהיו מאז ולעולם. שאל אותן על בימאית הטלוויזה הוותיקה נילי טל, שעשתה סרט על זנות בו הראתה והוכיחה מעל לכל ספק איך ומדוע נשים ב-ו-ח-ר-ו-ת לעסוק במקצוע ההוא -- והן חוטפות חררה.
    כל הכבוד לד''ר אילנה דיין שהראתה את הדברים כמו שהם - עובדה. הקישקושים הדידקטיים-שבלוניים של גברת מוסקונה מטרידים אותה מן הסתם פחות מאחרון היתושים.
    מה אתם רוצים ממנה? הטלוויזיה היא מפלצת רעבתנית שאינה יודעת שובע, ומי שבוחרת לשחק על המגרש ההוא חייבת לציית לכללים השולטים בו אם חפצת חיים היא.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    למה דיין תמיד מסתבכת?

    יהודית, 02/02/06 19:39

    למה היא מעוררת אנטגוניזם?
    למה היא מתלהמת?

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כל מה שמזיק ופוגע- זה נחשב בתקשורת מסוג זה: 'סנסאציה' .....(צהובונו

    היא צהובונאית, 02/02/06 13:35

    ויש לכפות זאת על קטינים. כל אלימות מילולית וחזותית. כאן מגיעים לגב' לרמן מוסקונה מ'הטלויזיה החינוכית' שכפתה על ילדים מחקר שהציגה דר' (מאשת שלומנו) שהחיילות הקרביות מעורערות בנפשן, ועוד מידע חביב מסוג זה, בו 'החינוכית' משתמשת כסוג של 'סנסציוניות' (צהובונות) לגרימת נזק לילדים שכלל אינם מתאימים מבחינת גילם ויכולם לחומר כזה. אז זה נמשך כל כמה שזקוקים ל'סנסציות' , ו'החינוכית' היות והיא 'חינוכית' זקוקה ל'סנסציות'. גם שום עובד טלויזיה לא פוטר רק משום שמילא את תפקידו לכפות 'סנסציוניות' על קטינים.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מי הסמיך את דיין למקצוע העיתונות?

    רוני לוי, 02/02/06 07:13

    מי מחליט אצלנו להסמיך עיתונאים?
    מי החליט, למשל, שהגב' דיין ראויה לכהן כעיתונאית?
    האם השכלה משפטית או כלכלית הופכת אוטומטית כל אדם לעיתונאי?
    מי מוסמך אצלנו לקבוע אם גב' דיין מקצועית וראויה?
    אגב, לדעתי האישית, מדינת ישראל חייבת להבטיח עצמה באמצעות חקיקה כיצד ניתן להרחיק ''עיתונאים'' מהסוג של הגב' דיין מעיסוק בתחום התקשורת.
    ככה חושבני. עובדה!

    הגב לתגובה זו

    • כונתה ב'וואלה': 'בילבי' , (לעניים) על הקיטש הכמו

      שכחת? כותבת, 02/02/06 20:12

      פמיניסטי ו/או חיזור לא גורלי עם העתונאי בן זוגה ב'טלויזיה החינוכית'. הם מנצלים ילדים לאגו, ולפרנסתם ומעולם כמובן איש לא פוטר ע''י גורם נצלן קטינים שחי מניצול קטינים לאינטרסיו, וקורא לעצמו 'חינוכית'. לא ששאר הערוצים שונים כמובן. בינם לבין ה'חינוכית' אין כל הבדל, לא בתכנים, לא בשיטות, לא במטרות, וכמובן אין הבדל בניצול הקטינים הכרוני עליו הם בונים את קיומם.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    דיין-התלהמות וחוסר מקצועיות!

    ג'וני קדחת, 02/02/06 07:06

    אילנה דיין הנכבדה - כל מאווייה הם קריירה ורייטינג והצלחה מסחררת ותשומת לב משכרת.

    ואני, ג'וני קדחת, פשוט לא מסמפט את ה''עיתונאית'' הזו. מותר לי, רבותי. חופש הביטוי כזה?

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    כל מילה נכונה. מוסקונה קלעה בול!!! (ל''ת)

    יהודית, 01/02/06 23:13

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    חולה על פורנו

    יגאל דיק, 01/02/06 18:56

    תודה לאילנה דיין ששידרה את הכתבה למרות כל ההכפשות. במהלך הכתבה אוננתי והצלחתי לגמור פעמיים. תודה רבה, אילנה! המשיכי כך ואהיה הצופה הכי נאמן שלך!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    איך נפלת משמיים הלל בן שחר

    יוסי שועלי, 01/02/06 18:54

    דווקא מאילנה דיין לא הייתי מצפה. האישה הזאת היתה בשבילי במשך שנים סמל לאינטגריטי חסר פשרות. ההכחשות האומללות שלה בפרשת ההתפטרות ו''ישראייר'' כבר גרמו לי לחשוד שמשהו רקוב בממלכת ''עובדה''. כתבת הפורנו רק הגבירה את השבר. יכול להיות שאחראי לכך עורך התוכנית, זכר ממוצע, ואילנה דיין פשוט נרדמה בשמירה? בושה, בושה!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    עירום או סטריפטיז זה לא פורנוגרפיה! (ל''ת)

    מה קורה אתכם?, 01/02/06 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    זאת ועוד -

    מיכל, 01/02/06 08:48

    מי שמגיעה לעיסוק בזנות, בחשפנות, מי שכביכול באה מהכיף שלה לשחק בסרטים פורנוגרפיים היא, ברוב המקרים, מי שנפלה קרבן למעשי אינוס, לגילוי עריות, מי שלימדו אותה שאין אופציה להגיד ''לא'' או שגרמו לה להאמין שמין=אהבה. לא סתם מגיעה בחורה למצב של ניתוק/אדישות לגוף שלה. הגברים מעדיפים לא לדעת, אבל אילנה דיין?? כל דיון ציבורי בנושאים הללו חייב לקחת בחשבון את ההיסטוריה העצובה של הבנות העוסקות בזנות/חשפנות/פורנוגרפיה.

    הגב לתגובה זו

    • אך מה עם הילדים שדיין משתמשת בהם לכך? זה לא רלואנטי?

      נכון, 02/02/06 20:15

      חברה אוכלת ילדיה, וכותבת המאמר חיה באותה המידה מניצול עקרוני של קטינים כקהל לחומר שלא לגילם ויכולתם.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    אילנה דיין כבר מזמן מאכזבת.

    יפית, 01/02/06 07:57

    פעם הייתי מעריצה שלה,היום היא פשוט מגעילה.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    גם אילנה היא שבויה של תרבות הרייטינג,שחייבת למצוא חן בעיני הבוסים. (ל''ת)

    איש, 01/02/06 06:57

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אילנה ממשיכה בעקביות למכור כל דבר עבור רייטינג

    בילי צודקת, 01/02/06 06:01

    עוד בטרם בישול הקלטת, היא תקפה באופן דמגוגי אישים שונים ולו על מנת ליצר יותר דרמה, גם אם לא היה הרבה כיסוי ומעט תחקיר עם בשר מאחורי הדברים.

    אין לה בעיה לשחוט בשידור אנשים ולו למען הרייטינג ואין לה בעיה להשתמש באותן נערות במסווה של ''תחקיר''.

    במדינה שלנו, כוחניות ודמגוגיה מתוגמלות במוניטין. כמה עצוב אילנה שהאויר יוצא מן הבלון.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הנחת המוצא שדיין עיתונאית מוסרית ואחראית בדרך כלל - מוטעית.

    צופיה, 01/02/06 05:51

    בכל פעם שמישהו רואה תכנית עובדה העוסקת בעניין הקרוב אליו, הוא נוכח לדעת שהשם מטעה. אין עובדות, רק דעות וכל השאר נעשה על מנת להציגן.
    כך היה עם הסרן ר', וכך עם הרבה תכניות אחרות שקדמו לה.
    רייטינג ותאוות פרסום יוצאת דופן באמביציוזיות שלה.
    פומפוזיות ודרמטיות מוגזמות מאז ומעולם.
    נשגב מבינתי כיצד נדבק לגברת עניין האחריות והרצינות.
    כל מי שנגע - נכווה.
    ועדיין נותרו כמה ''עוילם-גוילם'' שמאמינים...
    עד שהתכנית תיגע בהם...

    הגב לתגובה זו

    • את צודקת. כמשפטנית היו מספר תיקים שהכרתי והוצגו בצורה מטעה

      הצדק איתך, 01/02/06 10:16

      והכל בבטחון ונחרצות אדירה.

      היה לי ברור שהיא או דנה וייס לא קראו את פסקי הדין ובכל זאת בלבלו את המוח בתקיפות.

      הגב לתגובה זו

    • נכון בהחלט

      מאיה עוזרי, 01/02/06 17:43

      תעיד פרשת סרן ר', תחקיר שהופרך בבית המשפט, ונשען על עדויות שקר. דיין לא התנצלה.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    מה שלא צויין בכתבה

    תומר, 01/02/06 04:07

    זה שיש אפשרות תמורת תשלום נוסף לקבל במועדוני חשפנות בארץ ריקוד אישי בחדר פרטי הכולל עבודת יד לתפארת מדינת ישראל...
    אבל העיקר שזה בא מתוך בחירה, לא?

    הגב לתגובה זו

    • זה נאמר ברמיזה

      גיא, 01/02/06 08:23

      כשהבחור אמר שהנערות עוזרות ללקוח להגיע לסיפוק.
      בקיצור, זונות.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    לאילנה דיין

    יניב, 01/02/06 04:06

    במידה וזאת היית את שכתבה את תגובה מס' 15

    מעט התפלאתי לקרוא את תגובתך, נראה לי שכבעלת תוכנית המשודרת בפריים טיים כבר כמה שנים, אמורה היית לפתח כבר מזמן ''עור של פיל'' ולא להגרר ל''מסכת טוקבקים'' על גביי אתר זה.

    שימי פס, לאנשים תמיד יהיה מה להגיד...

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    בילי- את נובחת על כל עץ שבסביבה וגורמת נזק למאבק (ל''ת)

    אולי תרגיעי?, 01/02/06 03:29

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    כל חברותיי שצפו בתכנית הסכימו פה אחד

    חבל אילנה..., 01/02/06 03:11

    שמדובר בתמונות מיותרות וזה ככ ברור שזה נעשה למען רייטינג. חבל אילנה....הדרדרת

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    נו, וורטהיים אילף את התכנית או לא אילף? (ל''ת)

    שי, 01/02/06 02:36

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    בילי מוסקונה המתחסדת והמתבכיינת

    רינה, 01/02/06 02:34

    מה לעשות אי אפשר כל הזמן לפטור את המין הנשי שבוחרות לעשות כסף קל ע''י מכירת גופן ולומר לא היתה להן ברירה שטויות יש להן הרבה ברירות אבל זו הדרך הכי קלה להרויח כסף ואילנה דיין מצלמת את המצב כמות שהוא

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הבעיה העיקרית הייתה שילוב קטעי העירום

    יוסי, 01/02/06 02:22

    האמירה בכתבה לא הייתה חד משמעית ואולי זה בסדר.
    הכנסת קטעי העירום היו פורנוגראפיה לשמה ונראה כאילו הוכנסו לצרכי רייטינג.
    קטעים כאלה מתאימים אולי לשידור בתוכנית שחוקרת את הסקס. אבל לא זאת הייתה התוכנית.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    עם הזקנה מגיע הייאוש

    אילנה דיין, 01/02/06 02:16

    ככה זה. במדיה יש בעיה מאוד מוכרת. אתה מזדקן. יש לך קמטים. הכתיבה שלך הופכת להיות לא רלוונטית. אתה מקשקש בעיקר ואז בטעות יוצא לך פופס אדיר אחד גדול שאין בו שום טעם או היגיון ( ע''ע הכתבה המגוכחת הזו ).
    בילי, אני מכירה אותך כמי שלוחמת למען זכויות הנשים ולא למען זכויות הרייטינג שלך, שקרוב לוודאי היית מחליפה בשלי, לא?
    ולגופו של עניין. פתחי כל ערוץ ממלכתי או מסחרי בארץ או בעולם והוא יבטא את כל מה שקשור במיניות ויחשוף גם עירום כשצריך. אין בזה כדי להשיג רייטינג, יקירתי, אלא כדי להראות את המציאות. והאמת-עירומה היא. אין בה שום פסול. נשים אלו הן הפמיניסטיות ולא את. הן אלו שבחרו במקצוע הזה. הן נמשכות לתשוקה. לאפילה. למיניות ולכל מה שכרוך בזה. כן, גם עם הסירחון שבזה.
    תקראי לזה : פורנוגרפיה. זנות. ניצול מיני. מעמד האישה. אני קוראת לזה כתבה עיתונאית אמיתית ולא קשקושי ביצים.
    חזרי לשורותייך, אי שם בעבר היותר פפורה שלך.

    מגוחך שאני צריכה להגיב לטענותייך כאן
    אילנה דיין

    הגב לתגובה זו

    • מה הבדל הגיל ביניכן? (ל''ת)

      גם את מזדקנת!, 01/02/06 05:03

      הגב לתגובה זו

    • אם זו לא מתחזה, כזה פה מלוכלך!גועל נפש!! (ל''ת)

      קורי, 01/02/06 07:35

      הגב לתגובה זו

    • וגם הגב' דיין לא מוכנות להכיר שהן משדרות לקטינים לביתם. למען הבוס

      גם הגב' מוסקונה, 02/02/06 13:39

      ולמען 'הביזבוזים' שהוא משלם, מותר לגמרי לא להכיר בקיום ילדים ונוער, באורח חברתי.

      הגב לתגובה זו

    • עם הרייטינג מגיע השתן לראש

      רוני לוי, 02/02/06 21:09

      ככה זה, גב' מוסקונה. כשאת פוגעת ''בול'' בכיעור של ''עובדה'', מזדעקת גב' דיין המתלהמת המקצועית, בגסות ובארסיות, וסונטת בך: מזדקנת, לא רלוונטית, מקשקשת, פופס אדיר, כתבה מגוחכת.

      היא, מלכת הכאסח הדוחה של עולם התקשורת הישראלי (לדעתי), היא ולא אחרת מביטה בך מגבוה (''יקירתי'' היא מאנפפת לעצמה מתחת לשפם) ומקנטרת: היית מחליפה את הרייטינג שלך בשלי. משהו בסגנון הגברי בגילאי 5-8: ''שלי יותר גדול''.

      ובתרגום חופשי: רמה נמוכה, טיעון נמוך, תכנית נמוכה. עובדה!

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    בילי מוסקונה לרמן- פה מפיק מרגליות, הובלי מאבק נגד ''הפורנו הרך''

    שנמצא בטלוזייה, 01/02/06 01:11

    ואני הראשון שאצעד אחריך.
    אודי
    udichagai@walla.co.il

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מוסקונה לרמן עושה מניפולציות

    לאהבתיאתהצדקנות, 01/02/06 00:52

    כשאני שומע טיעון על ''מחקרים'' האנטנות שלי נפרשות ואני יודע שמישהו עושה עלי מניפולציה. דיין היא עיתונאית, לא מיצגת נשים בלבד, לא נציגה של עולם האנטי פורנוגרפיה הדפוק. מה את רוצה ממנה? למה העקרוניות הזאת? אז מה אם היא נולדה אשה, היא חייבת ליצג את הנשיות שלה בכל רגע? וחוץ מזה, האם הראית את מאות המחקרים שמראים שבמדינות שהפיקוח על הזנות גבוה רמת מעשי האונס גבוהה בהרבה? שהטרדות מיניות בתוך המשפחה גבוהות במאות אחוזים? מאיפה את לוקחת את זה שפורנוגרפיה היא אפליה מינית, ומקור לאלימות? היא יכולה להיות מקור לאלימות במקומות שהפכו אותה ללא חוקית או בזויה ואז מטבע הדברים מעורבים בה חיי פשע. אני מזכיר לך שהצבא הוא המקור מספר אחד לאלימות במדינה, נגד נשים, ילדים וגברים. תלחמי בעד השלום, האהבה, הסקס. לא נגד נשים כמו דיין

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    בילי-הוצאת לי את המלים מהפה!!! (ל''ת)

    תמר, 01/02/06 00:47

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לית דין ולית דיין

    אבישג השונמית, 01/02/06 00:33

    ד''ר אילנה דיין פישלה גם בהאשמותיה כלפי קצין צה''ל שהיה מנוע תגובה.תחקיר החשפניות מצטרף לשורה של כשלונות של גברת שחושבת שהיא-כמו האפיפיור- אינה טועה לעולם.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    דעתי

    יאיר, 01/02/06 00:12

    בתור גבר חרמן שנהנה לראות ציצים באשר הם,
    אני מודה שכעסתי כשראיתי את הכתבה הזאת.
    יותר מדי סקס בפריים טיים, שלא מוסיף כלום לכתבת פרסומת בוטה למועדון שהוא קצת פחות מבית זונות.
    כמו שהסביר המנהל, המקסימום שהבנות עושות זה ''עוזרות להגיע לסיפוק''. אז הן עושות לו ביד. זה לא זונה? זונה חייבת לפתוח רגליים?
    ואם היא יושבת על הלקוח עד שהוא גומר בתוך הג'ינס, זה לא נחשב זנות?
    אז בקיצור, אילנה דיין עשתה פרסומת בחינם לבית זונות, בפריים טיים, חשפה את הבנות כך שכל מי שמכיר אותן מהמכולת יודע שהן זונות.
    אילנה דיין. חבל.

    הגב לתגובה זו

    • מלים כדורבנות (ל''ת)

      גבר גבר, 01/02/06 08:20

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אילנה דיין אכן מאכזבת אבל היא לא לבד

    דידי, 31/01/06 23:54

    כתבה זאת יכולה להיות נכונה לכל כתבות התחקיר בו משתמשים בתחקרניות לשם הפללה של רב זה או אחר גם שם מאפשרים לנו הצצה מיותרת לסטיות של אנשים בכותרת של תוכנית נאצלת....

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    גם פורנוגרפיה וגם זנות אין בהם פסול

    סטודנט, 31/01/06 23:54

    לא ראיתי את הכתבה. למען האמת זה לא משנה. השאלה היא האם העבודה הזאת היא פסולה מפאת חוסר ברירה? להזכירך, אין עבודה זאת מהווה יותר עבודה מחוסר ברירה מאשר עבודות שבהם עובדים רבבות אנשים. אף אחד לא חלם להיות קופאי בסופר, או מאבטח בכניסה לקניון , אך לצערינו, בחברה שלנו, אנשים כאלה קיימים, ולהבדיל מהחשפניות גם מנוצלים באמת, מתוגמלים בפרוטות.

    העובדה שנשים עוסקות במקצוע ולא חלוקה שוויונית בין נשים לגברים היא לא יותר מאשר תוצאה ישירה של חינוך ויקטוריאני, כמעט, של נשים: חינוך של סלידה ממין, ובושה במיניות.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    האם זה באמת כל כך חד וחלק?

    רונה, 31/01/06 23:53

    אני פמיניסטית דחוף לי להציג את עצמי ככזאת דווקא משום שאני כועסת על העמדה הפמיניסטית הקבועה הטוענת כי אישה בתעשייה הפורנו, או בזנות = חוסר ברירה. האמנם? כמה מוזר. תגדירי חוסר ברירה. לרצות לעשות כסף מהר זה חוסר ברירה? סליחה. בואי נחשוב שוב. אני מתעבת עד אין קץ את התעשייה הבזויה הזו, אבל בה בעת בטוחה שמרבית הנשים העובדות בה עושות זאת מבחירה. כן, ממש כך. גם אם הבחירה לא נראית לי ולך, בילי, אין לי ולך רשות לשלול מהן את זכות הבחירה. לפחות אותה בחירה שיש לנשים רבות שעובדות בתעשיית הטקסטיל הנוראה והמנצלת תמורת שכר רעב. האמנם מישהי תבחר להיות מנוצלת ומושפלת? האם הן בחרו לעבוד בתנאי רעב בעוד הבנות האלה בתעשיית הפורנו עושות זאת ''מחוסר ברירה''?
    מה שמעצבן אותי זה שהפמינסטיות תמיד יודעות טוב יותר מה טוב יותר בשבילנו. ואני פמיניסטית כבר אמרתי?

    הגב לתגובה זו

    • הקריאה של בילי היא על איך משדרים את הכתבה: תמונות מיניות, מוזיקה (ל''ת)

      מחרמנת, 01/02/06 01:13

      הגב לתגובה זו

    • תבדקי את העמדות שלך

      רנה, 01/02/06 07:04

      את פוסט-פמיניסטית, מה שנקרא ''ליד''...

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    מה?

    מישה, 31/01/06 23:50

    לא ראיתי את הכתבה כי עובדה היא תוכנית לא אמינה, אולם לגוף המאמר במה שונה חשפנות מדוגמנות למשל? האין זו גם עבודה שיש לכבד את העוסקים בה?

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    האמת אני גבר,וזה מחרמן!! (ל''ת)

    אברי, 31/01/06 23:48

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אולי חופש העיסוק (ל''ת)

    של החשפניות?, 31/01/06 23:46

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אבל כשצריך למלא זמן מסך הכל מותר (ל''ת)

    גם אילנה דיין, 31/01/06 23:37

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אבל כשצריך למלא זמן מסך הכל מותר (ל''ת)

    גם אילנה דיין, 31/01/06 23:36

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לצערי מסכים

    ישראל, 31/01/06 10:50

    לשמחתי אינני צופה בתכניות האלה.

    הגב לתגובה זו

    • באמת הגיע הזמן להתעלם מהן כליל. (ל''ת)

      חזי, 01/02/06 05:53

      הגב לתגובה זו