• 291.

    כל הישראלים הם גלותיים

    דב מרקו, 01/01/12 16:25

    כן לעבודה ולמלאכה ולא לעשות חיים משוגעים!

  • 290.

    גוליאנו מר זכרונו לברכה צדק

    אבי, 25/08/11 15:06

    הישראלים הם עם גיזעני מלידה מהילדות שלי אני זוכר שהם היו גיזעניים גם מבוגרים

  • 289.

    אבד לנו אדם נדיר. הוצא להורג בידי מי שבא לעזור להם.

    הערבים רצחו אותך, 10/04/11 04:25

    כל הראיון הזה , בערבית , היה כדי לפייס את האיסלמיסטים בג'נין ולתת לו לפעול שם.

  • 288.

    הוא צדק בהחלט אמר את האמת

    אבי, 27/03/11 22:15

    הישראלים הם עם גיזעני מלידה בגלל זה הם שנואים בעולם כולו הם אוהבים כסף רמאים

  • 287.

    נכון אני גזענית

    שרה, 25/11/07 20:53

    ואך ורק בגללכם, אתם יודעים רק לבכות ולהתלונן, ולרצוח ולהתלהם,
    ולא לקחת את עצמכם בידיים ולעשות עם החיים שלכם משהו מועיל
    תעבור לאחיך בעזה, אתם עם אגואיסטי, שחושב רק על עצמו ולא על העמים מסביבכם
    ועכשיו אתם עושים את אותו הדבר באירופה, כבר שם מכירים את האופי המחורבן שלכם,

  • 286.

    בור ועם הארץ מרגע שדרכה רגל יהודי בארץ ישראלל לפני יותר ממאה שנה ה

    משה בודק, 25/11/07 20:09

    החלו הערבים לרצוח ולהרוג בנו

  • 285.

    צודק, תעבור לעזה עם עמך!

    אלעד, 25/11/07 18:01

    ערביי ישראל יצטרכו לבחור - לגור כאן ולהפסיק לבלבל במוח על כך שהם פלסטינאים וכו'... או אם הנאמנות שלהם נתונה לפלסטינאים - לעבור לגור איתם - עזה, שכם וכדומה.

  • 284.

    לא מדובר בכזענות, מדובר בעובדות.

    דני, 25/11/07 17:59

    הערבים הם מבצעי פיגועי ההתאבדות בכל העולם - מהודו ותאילנד, פקיסטן, עיראק וישראל...
    הערבים הם הרוצחים הגדולים ביותר בשם הדת.
    גזענות? עובדות!

  • 283.

    מר למר

    זושה, 19/02/06 22:33

    ג'וליאנו, לא מאמינה לך. דבריך נאמרו כחנופה לתושבי ג'נין. אתה פשוט חרד לחייך בג'נין.. יש לך ‏לא מעט חברים יהודים ולא כאלה שמשלמים לך משכורת עבור עבודה. זו אינה האמת שלך, פרובוקציה פסה.

  • 282.

    אתם יונקים את הגזענות משד אמכם

    ר., 02/02/06 15:07

    להגיד שיהודים נולדים גזעניים זה לא נכון אבל אפשר להגיד שאתם יונקים את הגזענות משד אמכם מיום הולדכם

  • 281.

    נראה את הפטריוט הערבי עובר לגור עם אחיו בעזה...או בשכם אבל הצ'ק ... (ל''ת)

    יצור מגעיל ומר, 02/02/06 08:43

  • 280.

    אנחנו גזעניים?

    גיא, 01/02/06 23:06

    מעניין שהערבים תמיד רואים את הישראלים גזעניים. ומה הם, לא גזעניים? הם משמידים אותנו כי הם גזעניים, הם חושבים שאין לנו זכות קיום כי הם גזעניים? אז מה, רק להם מותר להיות גזעניים?

  • 279.

    לרצוח מהר את הכלב הזה!!! (ל''ת)

    מחיפה, 01/02/06 17:48

  • 278.

    צורה לך, ממש יקר את בטח מהחברה שלו

    גלי, 01/02/06 11:20

    זה בסדר אתם באותה תת רמה

  • 277.

    לג'וליאנו היקר, בהצלחה בפרויקט התיאטרון הקיהלתי ע''ש ארנה

    חיפאית, 01/02/06 10:39

    מי יתן שתצליח בעשייתך המבורכת, שתתרום לרווה, לשלום ולנאורות.
    אבל הצהרות מסוג זה, כפי שפורסמו כאן, (אם הן מדויקות) רק תורמות להתלהמות ולגזענות הכללית. לא חבל?!
    בהצלחה רבה!

  • 276.

    מי גזען עכשיו...?! (ל''ת)

    טל, 01/02/06 09:59

  • 275.

    מניפולציה זולה

    גרשוני, 01/02/06 09:54

    כל מילותיו של מר הינם מניפולציה זולה,לאדם שהנחה קייטנת משחק של מתאבדים. . .וודאי שנהיה גזענים, הם רוצים להרוג אותנו! מה הוא מצפה שנהיה אוהבים וחמים(לצערי יש גם כאלו). .מן הראוי שלא יעבוד יותר בישראל שיקים את תיאטרון מר בסוריה. .

  • 274.

    לא טוב לך?! לך, אף אחד לא ממש זקוק

    שושי, 01/02/06 08:15

    לך כאן. אני רוצה לראות אותך מצליח לחיות ב''דמוקרטיות השכנות '' עם ''חופש הביטוי'' ועם ''הפרגון'' ליצירה החופשית.

  • 273.

    גוליאנו מר כנס באופן דחוף

    רני, 01/02/06 08:03

    ידידי שלום לך אני בחורה קוראים לי רני אני לא מאשימה אותך, אני מאשימה את אמא שלך שהביאה אותך לעולם בזנו מגבר ערבי, שכיום זה אבא שלך אתה מבולבל וחצוי בין יהודי לערבי והנטייה שלך לטובת הערבים, אתה מרגיש יותר ערבי מאשר יהודי וזה חבל, אולי גדלת יותר ממחצית חייך בין ערבים, אני לא נגד ערבים אני בעד שלום עם כולם , עם כל מי שהוא אנושי לכן אתה בבעיה יש לך חזות אלימה יש לך מפלצתיות בפנים אתה זועם כל הזמן אני לא יודעת למה וזה חבל.
    רואים שיש לך שנאה גדולה ליהודים לכן אני ממליצה לך דחוך להתאסלם שתהיי ערבי במלוא מובן המילה ותלך לחפש עבודה אצל הערבים המתורבתים לא צריך משכורת חודשית מיהודים לך תגור בכפרים תהיי שליו ורגוע לא נראה לי שאתה שייך לתורה של היהודים אסור לך להיות בקרבתינו אתה אלים מידיי אני מאמינה שפעם אתה תחסל המון יהודים ואתה נראה לי מסוכן מאוד אני לא מאמינה בך

  • 272.

    מי שהוכיח שהוא אלים זה אתה. (ל''ת)

    קרן, 01/02/06 08:00

  • 271.

    בלי שום היסוס

    עדי, 01/02/06 07:13

    אני תוקעת בו כדור. שלא יבזבז לי חמצן....

  • 270.

    תגובה עניינית - לשם שינוי

    המתעניין, 31/01/06 23:02

    ג'וליאנו הוא אדם חצוי. צריך להבין זאת. לא קל לחיות במצב שבו הוריך משתייכים לעמים שנמצאים במלחמת דמים.

    עם זאת, האמירה שהישראלים גזענים היא פשוט אמירה טפשית.

    אין שום דבר גזעני בשנאה לערבים. משום שהשנאה לא נובעת ממניעים גזענים, אלא בגלל שהערבים האלה מעוניינים להשמיד ולרצוח אותנו.

    הנסיון של ג'וליאנו, כמו של אחמד טיבי, לכנות את זה גזענות הוא פשוט בריחה מהמציאות.

    גם אם השכנים שלנו היו שבדיות כוסיות שהיו רוצחות משפחות, ספורטאים ומתפוצצות ברחובות, גם את השבדיות הכוסיות היינו שונאים.

    אז מה לעזאזאל קשורה כאן גזענות??!

  • 269.

    האיש עצבן אותי

    ערבי מאוכזב-ממר, 31/01/06 21:16

    ראשית,אני בחור ערבי.
    שנית, האיש הזה הרגיז אותי בכל מה שאמר.. פשוט מאוד כל כולו חתיכת מרגיז שלא יודע גבולות. איזה מסר תרבותי וחינוכי הוא מעביר דרך משחקיו השונים?.. שנאה?.. ניכור? ץץאכזבה כל הזמן?.. ''התנתקות מהיהודים''?.. חכמולוג גדול!!!..
    מזמן, אבל מזמן לר עצבן מישהו כמוהו.
    לקרוא, להתעצבן ולקוות כי דברים אלו לא נאמרו.
    מטומטם.

  • 268.

    סתם ערבושוש - מה אתם מתרגשים. (ל''ת)

    אבי, 31/01/06 20:54

  • 267.

    חוצפה של אדם

    יהודי סתם, 31/01/06 20:48

    לך לרשות או למדינות ערב אם לא טוב לך, שם בטוח תוכל להביע את דעתך כמו כאן, ללא פחד.
    שנים אני שומע על מעלליך-אתה האחרון שיכול להעביר ביקורת
    על המדינה או היהודים

    • 267 אתה צודק מליון אחוז

      ישראלה, 01/02/06 08:39

      הוא מרגיש ערבי שלא יחפש אצלנו עבודות ושילך לגור עם הברברים שאין להם ערך ללב ונשמה.
      יש להם בדם וביעניים רצח והוא יותר ערבי משאר יהודי אז לא קרה כלום שילך לדרכו הוא גן ככה מאוס וכל הסלברטאים לא סובלים אותו.
      מחפש תשומת לב אצל היהודים מחפש כותרות להראות שהוא משהו יוצא דופן אז גוליאנו לנו היהודים לא חסר דאגות מהיום תחפש לך כפר אולי אצל בן לאדן, או אצל נאסרללה ותגור שם אתה נראה לי משת''פ לטובת האויב אתה מסוכן למדינת ישראל חייבים לגרש אותך יבוא יום ואני לא אטעה

  • 266.

    זה מה שקורה כשערבי מקבל יחס (ל''ת)

    מחמוד, 31/01/06 20:43

  • 265.

    ערבי נשאר ערבי.......ערבי טוב הוא ערבי *** (ל''ת)

    רמי, 31/01/06 20:39

  • 264.

    זו התוצאה כשיהודיה מתחתנת עם ערבי. נשמח מאוד אם תעזוב ותלך לגור

    המטיף, 31/01/06 20:32

    בג'נין, שם כבר ילמדו אותך מה זה חופש ביטוי.

  • 263.

    מר?!!!

    רפי, 31/01/06 19:52

    אכן אתה מר כלענה ואם אין לך כלום במדינתינו האהובה אז לך לך למקום שתהיה בו מאושר: עזה רמאללה וכו'. מי אתה אדון מר? אתה איש קטן ואפס אחד גדול. האם זוהי דרכך לזכות בכמה נקודות בעקבות הראיון. דם ערבי זורם בעורקיך כך שאם אתה ''לא מוצא'' את עצמך פה אז לך. למה לזייף וללכלך על אנשים טובים באלפי מונים ממך. אם היית שווה משהו אז לא היית צריך את הראיון הזה. זבל היית וזבל תישאר כל חייך.

  • 262.

    גוליאנו-תקרא את דבריך, אחרי שתתפכח...

    מג, 31/01/06 19:50

    לא מבין את התקשורת שנותנת פה לדביל שכמוהו. אמרות השפר השטוחות שלו מלוות אותנו שנים על גבי שנים,מתי שיש לו יכולת דיבור,כשהפה שלו לא לוגם ויסקי....
    אם מה שמחבר אותו אלינו זה המשכורת-שיילך לאבו זקן כתום ויחתום אצלו אבטלה. מספיק לתת לו תפקידים בשכר בתיאטרון ובקולנוע-שיילך לכסף של אחיו הנאוירם ואשר אינם גזענים כמונו (מחבלים,רוצחים, וכו').

  • 261.

    חילופי שטחים מאוכלסים+השלמת הגדר+גירוש שב''חים !

    ארנולד, 31/01/06 19:50

    ברור שיש בתוך מדינת ישראל גייס חמישי - 1.2 מיליון פלסטינים.

    ישראל היהודית חייבת להתגונן מפני ניסיונות ההשמדה של המיעוט הזה.

    על ישראל לנקוט מייד בשורה של פעולות:
    1. השלמה מהירה של גדר ההפרדה.
    2. גירוש מיידי של השב''חים.
    3. הפסקה טוטאלית של נוהל איחוד המשפחות.
    4. חילופי שטחים מאוכלסים (המשולש, ואדי ערה ומזרח ירושלים לפלסטין וגושי ההתנחלויות הגדולים לישראל).

  • 260.

    מי שם עלייך ועל מה שאתה אומר. (ל''ת)

    יהודי גאה בא''י, 31/01/06 19:49

  • 259.

    אתה מוזמן לבוא לארצי, נקבל אותך

    אחמדי-נג'אד, 31/01/06 19:48

    בזעורות פתוחות.

    אין לנו דמוקרטיה אבל זו ארץ טובה לגברים. הנשים עושות הכל לרצות אותנו הגברים, כי אתה יודע אין לנו שיווין זכויות.

    אתה תהנה לחיות בארצי ומולדתי, באירן הגדולה.

    • 259 פרימיטיבי עלוב

      תהילה, 01/02/06 09:19

      אצלכם אין זכויות לאישה, היא מנסה לרצות אתכם כדי שלא תרוצצו לה את הגולגולת, האישה אצלכם זו מכונת עבודות הבית, ילודה, ומין, וקצת מכות כשבה לכם, אין לכם דמוקרטיה אתם פרימיטיבים שלא מתקדמים עלובי החיים, מסכנות הנשים והבנות שנולדות

  • 258.

    גו'ליאנו-חתיכת ערבי מלוכך לך לג'נין

    גד, 31/01/06 19:46

    יש לך עניים רעות איש רע

  • 257.

    גו'ליאנו האפס נותנים לך לעבוד כאן

    גלי, 31/01/06 19:45

    ועוד כל השחקניות המגעילות מנשקות אותך חתיכת ערבי מסריח חתיכת חבלן

  • 256.

    אדון מר-בבקשה תקרא!

    איבון שרביט, 31/01/06 19:13

    אדון מר,
    אני יהודיה ''רגילה'' ואני אומרת- בוא נחיה יחד ונעשה שלום! אני כותבת לך ובוכה, כואב לי לקרוא את דברייך אך אני יכולה להבין את מקוריהם. אדוני, אתה שחקן- אמן, האינטיליגנציה הרגשית שלך גבוהה ולכן קשה לך כל כך... ואני מבינה ולכן מפצירה: אל לנו להשתמש באלימות אלא כהגנה מתוקף מידי.
    אלימות, אדוני- לא תעזור לאף צד- אף על פי שאינני מבינה למה בכלל עלינו לקחת אחד מאלו...

    • איבון היקרה הבן אדם משתמש אני מוכר לו (ל''ת)

      סמי, 31/01/06 20:00

  • 255.

    מסכן, שונא את עצמו

    איתי, 31/01/06 19:10

    אני בטוח שיש לזה איזשהו מינוח בפסיכולוגיה, לשנאה העצמית והבלבול שלו. מעבר לזה הוא כנראה סתם עוד אדם אלים, שהמחשבה שלו והיכולת הורבלית מאוד מוגבלת, ואחרי שלב מסוים פשוט עובר לאלימות. אידיוט.

  • 254.

    עוד מיסכן חסר שושרשים

    חיים שחם, 31/01/06 18:52

    המאמר אינו ראוי לפרסום, העיתון נותן במה לנפולת הציבור לומר את דברו, חבל ויש לעשות הכל כדי שהמסכן חולה הנפש הנ''ל יומר דבריו אצל שכמותו ללא פרסום והילה,

  • 253.

    לנתק אותו גם מהמשכורת (ל''ת)

    שיגור בעזה, 31/01/06 18:46

  • 252.

    אין דבר כזה עם פלסטיני

    יעקב, 31/01/06 18:41

    שגולינו מר יתן יפרט לנו בבקשה את יחודיותו של ה''עם'' הזה. מה מייחד את אלו הקוראים לעצמם פלסטנים מערבים אחרים? שפה ? דת? מוצא אתני? מנהגים? מנטאליות?

  • 251.

    ערבי-יהודי גזען בהגדרה!!!

    ASHER, 31/01/06 18:41

    זהו משפט גזעני
    ''רוב הישראלים הם גזענים מלידה''
    של החבר של פושע המלמה הפלסטיני

  • 250.

    סתכלו לו בעיניים. הבן אדם מסטול כרוני. (ל''ת)

    אליקו, 31/01/06 18:40

  • 249.

    אפשר לבטל את המנוי ?

    ירון, 31/01/06 18:32

    לתאטרון חיפה אפילו אם לא חידשתי השנה ?
    אני ממש מצטער שאני כבר לא מנוי ולו רק בשביל התענוג לבטל שוב את המנוי לתאטרון הסמולני העוכר הזה !!

    • מסכימה , להחרים את התאטרון בחיפה ! (ל''ת)

      שלי, 31/01/06 18:39

    • אפשר לבטל מנוי באמצע העונה ?

      סילבי, 31/01/06 18:48

      מישהו יודע ?

    • אל תטרח, התיאטרון ממילא נסגר. בגלל ההנהלה הכושלת של המנכ''ל בן-שלום. (ל''ת)

      רונית, 01/02/06 10:33

  • 248.

    גוליאנו אל תתכחש לשורשיך

    אתה יהודי-נוצרי, 31/01/06 18:26

    ג'ול היקר .אתה יהודי וגם נוצרי ובלאום גם יהודי וגם ערבי.נולדת למציאות קשה במדינהשששני לאומים אלה אויבים. לגדול במציאות קשה כזו ולגם לינוק ערכי קומוניזם שמדברים על שיויון קשהעוד יותר. אולי לא נוח לך כשאתה עם ערבים שאמא היא יהודיה ואז חובת ההוכחה נופלת עליך כאליו לא לקבל מי שאתה ולהתכחש אבל ג'ול יקירי על פי הדת היהודית אתה יהודי ולפי הנוצרית אתה נוצרי.והילדה שלך יהודיה...קשה

  • 247.

    שיעשה תיאטרון בג'נין ושם בלבד!!!

    יוסי, 31/01/06 18:01

    והקורא הנבון, גם אלה שכבר מחזיקים בידיהם מנוי, יכולים תמיד לבקש להחליף הצגה שג'וליאנו מר משתתף בה, להצגה אחרת.

  • 246.

    לא סובל אותו ואת בכרי היורקים לבאר ממנה הם שותים (ל''ת)

    יאללה סע הביתה, 31/01/06 17:51

  • 245.

    גם במשכורת אפשר לטפל. לפטרו

    מתאטרון חיפה!, 31/01/06 17:43

    זו הסיבה שהתאטרון צונח ומנויים לא באים

  • 244.

    בושה לתאטרון חיפה שמעסיק אדם כזה

    חיפאי, 31/01/06 17:41

    גזען אנטישמי ומכה נשים עלוב.
    אני אישית הולך לנסות ולשכנע כל אדם שאני מכיר להמנע מביקור בתאטרון חיפה, כי מקום שמעסיק אדם אנטישמי שכזה לא ראוי לשקל אחד מיהודים או מכל אדם הרואה בעצמו איש שיוויוני!

  • 243.

    Same like Arafat- you here for the money (ל''ת)

    S, 31/01/06 17:32

  • 242.

    גזען קטן ועלוב (ל''ת)

    ארי, 31/01/06 17:25

  • 241.

    גזען נגד גזענים??!!

    שום טוב, 31/01/06 16:51

    מר ג'וליאנו היקר (טוב, לא כל כך יקר, כמה זה משכורת בתיאטרון היום)
    אתה טוען שרוב הישראלים גזענים, שככה נולדנו ושאין מה לעשות בנידון, האם אילו לא טענות גזעניות?
    אתה מצדיק את האלימות כל עוד היא מופנית כלפי גזענים, אנשי ימין ושאר שנואי נפשך, האם תצדיק גם אלימות כלפי גזענים פלשתינים? (שנדמה לי שאתה נמנה עליהם). האם תצדיק אלימות כלפי חברך, זכריה זביידי, הלא הוא איש ימין פלשתיני?
    בדבריך הוכחת כי אתה לא איש רוח, המחפש את הפיוס והשלום, כי אם לאומן קטן וזועם, המחפש את אהדת חבריו על ידי הטחת רפש במחנה הנגדי, זכור- ''הפוסל, במומו פוסל''

  • 240.

    מסוכסך עם עצמו

    מוש, 31/01/06 16:29

    אמו יהודיה אביו ערבי , ד''א, הוא שרת בצה''ל.
    ממש ממש לא מקנא בו על נפשו הקרועה !

  • 239.

    אני נגד גזענים ויהודים (ל''ת)

    אהבל, 31/01/06 16:26

  • 238.

    גוליאנו צודק! (ל''ת)

    אריאל, 31/01/06 16:25

  • 237.

    אני מחרים את תאטרון חיפה !

    מבין ערבית, 31/01/06 16:24

    בנוסף, ממש מגיע לכל ''אנשי הרוח'' שהזכיר ''השחקן'' הנ''ל, שלמרות ליקוקיהם הבלתי נלאים לערבים, חוטפים מהם על הראש.
    ממש צדק פואטי !

  • 236.

    who the hell is guliano? never heard of him (ל''ת)

    colombiano, 31/01/06 16:13

  • 235.

    בטלתי את מינויי לתאטרון חיפה-היו מאד עצבניים (ל''ת)

    ארנון, 31/01/06 16:10

    • יפה מאוד!

      אמיר, 31/01/06 17:33

      קבל ח''ח. הלוואי ועוד רבים ילכו בדרכך.

    • לא מחדש מנוי לעונה הבאה ! (ל''ת)

      ניר, 31/01/06 18:40

  • 234.

    הוא גבר?גבריותו בהכאת אישה...לא מסוגל לכלום-תנסו אותו ותראו (ל''ת)

    חיפאית, 31/01/06 16:09

  • 233.

    מה רצית שנהיה? ערבים?

    אקונה מטטי, 31/01/06 16:02

    לך תאכל חומוס.

  • 232.

    לקרא!! מסר

    אקרוסטי קרעתי, 31/01/06 15:58

    ערביי ישראל מנסים להשתלב בעולם
    רואים עין בעין את המצב
    בדיוק כמו כל אדם אחר בעל שכל
    יש להקשיב להם לפעמים

    מתי יבוא היום והאמת תצא לאור
    סוד גדול תמון באומנות האמת
    רוצים שלום אבל שלום זה אמצעי .
    יופי שמקשיבים לאומן חכם כמוהו
    חלום מתוק .יום יבוא נקרא ונבין.

  • 231.

    יש אתר על השנא והאנטישמיות הפלשטינית ,אתר מאוד חשוב ,תכנסו

    עובדות !!, 31/01/06 15:55

    http://www.pmw.org.il/home.htm

  • 230.

    שמאל+ערבים=פיגועים. (ל''ת)

    יותם, 31/01/06 15:42

  • 229.

    לא מכיר

    יוסי, 31/01/06 15:35

    אולי שמישהו יכתוב לנו לאלה שלא שמעו על מר מ ר מיהו

  • 228.

    האמת יוצאת לאור

    ליסבון, 31/01/06 15:34

    חבל שאנחנו ככ דבילים שהאמנו שיכולה להיות הבנה מצד העם - כל עוד לא היתה לו ברירה - היהודים לא היוו בפניו בעיה.......אנחנו מפרנסים אותם, מלמדים אותם וזה מה יוצא - זה באמת העונש שלנו - אני רוצה לראות שבאחת ממדינות ערב הוא היה מעיז לפתוח את הפה.......דווקא העם רצה שלום ואולי עדין רוצה רק חבל שהפוליטיקאים הורסים הכל.......

  • 227.

    כמה שהוא צודק... ''העם המוסרי ביותר'' ?? תיכנסו

    פלסטיני, 31/01/06 15:33

    החברה הישראלית הינה גזענית בהתנהגותה ויחסה לערבים אך לא רק כך..

    בחוקים ותקנות הרשמיים יש 74 חוקים המפלים ערבים בהשוואה ליהודים.. (למשל חוק האזרחות.. חוק לעידוד השקעות.. חוק הרבנות..איזורימ פיתוח..).

    העובדה היא שרוב ערביי ישראל עניים.

    אגב.. במעריב התפרסם לפני שבועיים שעיריית ירושלים משקיעה 2.5 ש''ח לערבי במזרחח ירושלים לחודש לעומת 147 ש''ח ליהודי במערב העיר.

    חברים.. היום בעידן האינטרנט אי אפשר לשקר ולבלף כמו קודם (שישראל היא המדינה הדימוקרטית ביותר ... שהעם היהודי הוא העם החכם ביותר.. המוסרי ביותר.. שצה''ל הוא הצבא החנון...)

    הערה: אם תרצו לראות כמה באמת גזענים אתם... תקראו את תגובותיכם... מחליא.. שפל.. ורדוד מן הסוג הנחות ביותר

    • אדם יקר

      איבון, 31/01/06 19:21

      אדם יקר- שכן אתה אדם לפני הכל- בדיוק כמוני.
      אמרת שתגובותינו גזעניות- לא קראת את כל התגובות...
      אנא היזהר מהכללות, הן אשר הופכות את כולנו לאשמים ואת כולנו לקורבנות.

      • איבון..

        יעייכ, 31/01/06 23:02

        ככול שתמהרי לקבל עזרה נפשית, כך ייטב.
        אני בטוח שבאיזור הגליל,תמצאי מרפאה לבריאות הנפש,אשר תוכל לעזור לך להתמודד עם קשייך הנפשיים.

        אל תתייאשי!!

    • אתה רוצה לדעת מה ההבדל!!

      ישראל ישראלי, 31/01/06 23:35

      תאר לך מה היה קורה ליהודי שהיה כותב עשירית מזה בעתון במצרים!

      ואז רק אז תבין באיזה דמוקרטיה גדולה אתם חיים כאן

      ובאשר למסכנות שלך ושל ערביי ישראל,
      כמו בפלסתין הרחוקה גם כאן מי שעושק אותכם באמת זה המנהיגים שלכם

      סע לטייל בכפרים ערביים עבור בואדי ערה ותביט למעלה אל כל הוילות המסכנות של אחינו הערבים!!!

  • 226.

    אז אולי כדאי לקחת לו את המשכורת ושילך לעזה... (ל''ת)

    דן, 31/01/06 15:28

    • ויפה שעה אחת קודם (ל''ת)

      ח'אמיס, 31/01/06 16:16

  • 225.

    Hamas

    Kobi, 31/01/06 15:16

    I wonder what kind of free art expression can Mr Mar excpect under that rule?

  • 224.

    אין כל חדש

    גזענית גאה, 31/01/06 15:15

    לאחר ששומעים/קוראים את מה שיש לו להגיד אז אין פלא שאנו גזענים, ובצדק. זה האופי של הערבים לקחת מה שאפשר ביד אחת ובשניה לתקוע סכין בגב למי שמאכיל אותם, שיעבור לג'נין ולרשות יחזיר את תעודת הזהות שלו ויפה שעה אחת קודם
    כדי שנוכל לומר ברוך שפטרנו

  • 223.

    מר הצליח לעשות את שלו

    איפורמציה, 31/01/06 15:11

    לראות את כל התגובות האלו, מר הצליח בשלו.
    אנחנו כל כך אוהבים לשנוא ולקלל, ממש התמכרות. אז צריך להודות לNRG ולמר על העולה השבועית שלנו, שנוכל להשתלח בו ולכסח לו את הצורה. סה''כ בן אדם עם דעות משלו, שכנראה הרוב בישראל לא מסכים איתו. גם אני לא מסכים איתו. מי שנפגע באופן אישי, אני ממליץ לו לא ללכת לסרטיו והצגותיו. מי שאינו מסכים לדעתו, יכול להנות מכשרונו כשחקן. זהו, סה''כ דעה אחת מתוך 7 מיליון דעות. קצת פרופורציה. וגם, זהו סה''כ ג'וליאנו מר, ולא אולמרט. אין לו שום תפקיד קבלת החלטות במדינה, וטוב שכך. זה כמו שיעלו אותי לראיון ואני אומר את הדברים האלו, מישהו היה משתין עליי בכלל?

    • you right (ל''ת)

      love, 31/01/06 16:15

  • 222.

    מותר ליהודי להיות גזעני כמו הערבים!

    קורן נאוה, 31/01/06 15:10

    הערבים שחומדים גם את ישראל המשתרעת על עשירית האחוז מהמזרח התיכון החד''ש לעומת ארצות ערב המשתרעות על 99.9% - זו לא גזענות ואנטישמיות ערבית???

  • 221.

    עוד יצירה של השמאל

    avi, 31/01/06 15:09

    לעלוקה הנ''ל יש אם יהודיה לצערי. מספרים שלהיטלר היתה סבתא יהודיה גם כן. בל נשכח שהנ''ל הינו חברו של אוהב ישראל נוסף בשם בכרי. תלכו יחדיו לשטחי הרשות שם יהיה לכם טוב עכשיו יש שם דמוקרטיה אז שלום ולא להיתראות קחו עמכם את יתר אחיכם
    דרך אגב אין שוני בינו ובין מחבלים העובדים בישראל גם הם באים רק בגלל המשכורת שחלקה נתרם לאירגוני טרור חבל שהיהודים הפכו נאיבים

  • 220.

    רוצה שלום ונפגשת בגזענים כמוך (ל''ת)

    תמר, 31/01/06 15:03

  • 219.

    Julian Dear

    Ido, 31/01/06 15:03

    you are right, Israeli are racist, very much like the rest of the world, they dislike people who are different to them, the are afraid of people who they believe want to arm them, you are very naive to be so harsh with Israeli, this is dissapointing a person who consider himself inteligent will act in such a childish way, stick to acting, you may improve, in politics and human relations you are very weak

  • 218.

    הפוסל במומו פוסל (ל''ת)

    ''גזענית מלידה'', 31/01/06 15:02

  • 217.

    להקיא אותך מתוכנו

    טל -שרוצה שלום, 31/01/06 15:02

    דבריו של מר הם גזענות לשמה אולי עדיף שתלך לעזה או לכל מקום אחר תקים תאטרון ותעשה משהו חיובי - חתיכת גזען, נמושה שלא יודע להעריך את אשר נותנים לו. ביקורת היא לגיטמית אבל דבריך אינם ביקורת אתה שונא ישראל אז צא מתוכנו תעשה משהו למען העם שאתה מאמין שאתה שייך אליו לך לך לחבורת חמומי המוח החדשים של עזה או למושחתים שירדו מהשלטון, או שתיסע לפאריז לידידתך העזתית ותמחאו כפיים לאמהות בורות ששולחות את ילדיהן להתאבד עבור בצע כסף. מאיתנו היהודים לא מגיע לך כלום!!!! דרך אגב עם הגברתנות שלך כמכה נשים תשתלב טוב בחברה הערבית יאללה סע!!

  • 216.

    גס בפריז תקבל שכר נו תגיד אפליה יה 0 (ל''ת)

    ערבי גאה בישראל, 31/01/06 15:01

  • 215.

    חשבון נפש

    לילך, 31/01/06 14:56

    תבדוק את עצמך ואת העם שלך לפני שאתה זורק את האשמה על אחרים.

  • 214.

    יאללה, לך תישן על האף!!! קשקשן. (ל''ת)

    אורן, 31/01/06 14:52

  • 213.

    ג'וליאנו שחקן בינוני, איש לא חכם וכבר לא כזה חתיך. ויש עוד אם תכנסו

    שמאלני ובכל זאת, 31/01/06 14:51

    הוא פרובוקטור בכל מחיר, שחושב שלהשוות את הישראלים לנאצים זה קטע. הוא כנראה לא באמת קרא את ספרי ההסטוריה. אנחנו עושים דברים שלא יעשו לפלסטינים אבל יש לכך סיבה- אם הם עצמם היו מסוגלים לפתוח במאמץ שלום אמיתי הרי הדברים כבר היו מתגלגלים. אם הם היו משתלטים על הקיצוניים שלהם. אבל לא. ג'וליאנו בעיקר טיפש.

  • 212.

    אני מתבייש בעיר שלי (ל''ת)

    חיפאי, 31/01/06 14:51

  • 211.

    שילך לעבוד בתאטרון זביידי בג'נין (ל''ת)

    מתן, 31/01/06 14:47

  • 210.

    הקביעה כי הישראלים גזעניים היא גזענית לכשעצמה !!!

    יהודי, 31/01/06 14:44

    בהערותיו האנטישמיות לאורך השנים כמו גם הקביעה כי רוב הישראלים אנטישמיים יש גזענות גלויה.
    האירוני הוא שאדון מר קורא לרוב הישראלים גזעניים שקריאה זו היא בעצמה גזענות. זו דומה לאדם שאומר שהוא שונא יהודים וגזענים.

  • 209.

    מהי גזענות?

    ישראל שלנו, 31/01/06 14:43

    אחד שאומר ש''הישראלים הם גזענים מלידה'' הוא הגזעני.
    הוא משייך לישראלים תכונה מולדת (תכונה שנולדים איתה). מה זה אם לא גזענות.

  • 208.

    אמי יהודיה ואבי ערבי-אני גזען מתאבד.

    יוסי יאסין, 31/01/06 14:42

    אמי יהודיה ואבי ערבי-לפי תורת הגזע של מר מר אני גזען מתאבד,
    הנחות באדם.
    אבל בן דודי אמו ערביה ואביו יהודי והוא יצא פרפקט.

  • 207.

    ג'ולינו בן לאמא יהודיה אשכנזיה,הוא יהודי

    יעלה, 31/01/06 14:42

    ארנה שמה ז''ל...אך אביו ערבי.
    קשה לי לקרוא אותו,איש מתוסכל
    המצדיק אלימות...חבל...הוא משחק
    נפלא.

  • 206.

    אתה מוזמן לרוץ לראשות החמאס (ל''ת)

    ישראלי, 31/01/06 14:41

  • 205.

    מר הוא אחד השחקנים הטובים בארץ (ל''ת)

    טל, 31/01/06 14:38

  • 204.

    עובדות:67% מהיהודים לא רוצים שכן ערבי 60

    שי, 31/01/06 14:36

    60% רוצים טרנספר ליהודים. זה לא גזענות!!!
    דמיינו שצרפתים לא רוצים לגור עם יהודים ורוצים לגרש אותם אן לא מקבלים אותם לעבודה.
    אבל הדבר הנוסף אצלנו זה המימד הרשמי ולא רק העממי (עמך): אחד כמו ליברמן יכול להיות שר ולא בכלא!!! אחד כמו גנדי שאני כאדם שפוי מתבייש בו, יש לו מורשת (טרנספר), ועוד לא הגענו למתנחלים ולרבנים ולביתר י-ם, וכו' לירות נוספות כאלה !!!!!!

    גועל נפש!!
    אם נשמיט את המילה ''מלידה'' של דברי מר הכל נכון!!! כי זה מזכיר לי דברי ח''כ חזן הגזען!!!

    • 60% רוצים טרנספר?

      אלי, 31/01/06 16:35

      האם זו הסיבה שמפלגת מולדת שחרטה על מצעה טרנספר מרצון קבלה רוב בכנסת?

  • 203.

    פופוליסט - קל להיטפל לצד הדמוקרטי

    ronit, 31/01/06 14:26

    מאד פופולארי להשתייך לצד המדוכא,תמיד הייתה חד סיטרי למרות שאת לחמך מצאתה בישראל.
    אני מסכימה איתך שרובנו גזעניים אבל אף אחד לא הגיע לרמת הגזענות שלך כלפי היהודים והכל בשביל לזכות בקצת פופולריות אצל הפלשתינאים ואבוי לך אם היית חושב אחרת.
    אני רוצה לומר לך יקירי אתה והרבה אנשים כמוך טומנים את ראשכם בחול ובאמירות כאלה שמנציחות את הבעיות שלהם ולא ממש פותרות אותן והכל מתוך התנשאות לאוכלוסיה הזאת שכביכול אתה מגן עליה

  • 202.

    גזענים כי הם לא צריכים להיות בחצי הזה של שטח ישראל (ל''ת)

    jewish forever, 31/01/06 14:23

  • 201.

    צריך להחרים תרבות ישראלית

    jak, 31/01/06 14:20

    הכל דרק

    או שטויות שמאלניות במימון אירופי

    או חיקוי תרבות המערב
    שום דבר טוב לא יצא מאז סרטי הבורקס ודומיהם

  • 200.

    ערבי עם רגשי נחיתות -מר מר המורמר אם לא טוב לך בישראל שמאכילה אותך (ל''ת)

    עבור לרשות, 31/01/06 14:18

  • 199.

    להפסיק להתייחס אליו. לא כשחקן ולא כאדם

    ישראלי, 31/01/06 14:17

    כל תקופה יש לו התבטאות מטומטמת שחושפת מה הוא חושב עלינו. להפסיק להתייחס אליו.

  • 198.

    רק מדינת ישראל מסוגלת לממן אדם ששונא אותה ורוצה בחיסולה! השתגענו!!! (ל''ת)

    כל טוב, 31/01/06 14:16

  • 197.

    ללמד בני יהודה קשת

    חץ וקשת, 31/01/06 14:12

    ולחשוב שגם הוא וגם אחיו שירתו בצה''ל.....

  • 196.

    ללכת כל יום לישון בידיעה שתקום ערבוש (ל''ת)

    זה מבאס, 31/01/06 14:11

  • 195.

    ג'וליאנו מר - הדעות שלך ממש לא מעניינות אותנו! (ל''ת)

    וברכה, 31/01/06 14:08

  • 194.

    ואותנו אליך רק הדין בבינלאומי (ל''ת)

    ישראל, 31/01/06 14:07

  • 193.

    עדיף גזען קטן על טרוריסט גדול

    דני, 31/01/06 14:00

    וזה כל ההבדל.

  • 192.

    שחקן סוג ז', וגם טיפש... (ל''ת)

    דליה חן, 31/01/06 13:55

  • 191.

    ערבי זה ערבי (ל''ת)

    אנה, 31/01/06 13:54

    • ויהודי זה יהודי.

      איבון, 31/01/06 19:36

      ויהודי זה יהודי. ונוצרי זה נוצרי. ובודהיסטי זה בודהיסטי.

      • סין סין. תאילנד תאילנד. אירופה אירופה!

        בן, 31/01/06 20:29

        ג'וליאנו מר, אתה יכול למנף לי את השק!

  • 190.

    לערבים יש מנגנון השמדה עצמית עוד מתאבד

    אייל, 31/01/06 13:54

    מקצועית
    הבעיה שהציבור המטומטם שלנו הולך לראות אותו בתיאטרון ולא מחרימים אותו והוא כל השנים משתלח בנו ואנו עם מטומטם עומדים מהצד ונותנים למחבלים האלו לגדול במקום לשים את כל המסיתים בכלא !!!

    • תיקון: גוליאנו הוא יהודי... אמו יהודיה (ל''ת)

      ערבי, 31/01/06 14:21

  • 189.

    צריך לראות את סרטו של מר כדי להבינו

    גרי, 31/01/06 13:52

    לפני מספר שנים מר יצר סרט דקומנטרי על אמו, יהודיה קומוניסטית ואנטי ציונית, במחנה הפליטים ג'נין עוד לפני האינתיפאדה השניה, עד מותה מסרטן. היא חינכה שם ילדים במסגרת תאטרון. שם רואים אותה מחנכת את הילדים לא לחוסר אלימות, אלא למאבק אלים בצבא הישארלי. מאותה קבוצת ילדים אלה צמחו וגדלו אנשי גדודי חללי אלאקצה של האינתיפאדה השניה, כולל זכרייה זביידי. הם חונכו לשלום מתוך מאבק ולא מתוך הידברות בלבד, וזאת ע''י אמו של ג'וליאנו האידאליסטית.

    • ג'ול ג'ול צודק

      אלנבי, 31/01/06 15:01

      מי שיראה את הסרט ''הילדים של ארנה'' גם אם לא ירצה יבכה.
      כן.
      על
      הילדים הם ילדים הם ילדים באשר יהיו.
      תנסו פעם להבין את הצד השני.
      את ההשפלות הכיבוש האלימות.
      כששרתתי בעזה הילדים היו מצחצחים לחיילים את הנעליים.
      נראה אתכם עוברים מה שהם עוברים ונשארים שפויים.
      די להתייפיפות הנפש
      השנאה לערבים מביאה שנאה בחזרה
      ג'וליאנו צודק

      • ג'ול ג'ול לא צודק

        דיזינגוף, 31/01/06 17:59

        צר לי.

  • 188.

    העם היהודי בישראל גזען ... כל ההוכחות... תיכנסו

    ערבי ישראלי, 31/01/06 13:51

    החברה הישראלית הינה גזענית בהתנהגותה ויחסה לערבים אך לא רק כך..

    בחוקים ותקנות הרשמיים יש 74 חוקים המפלים ערבים בהשוואה ליהודים.. (למשל חוק האזרחות.. חוק לעידוד השקעות.. חוק הרבנות..איזורימ פיתוח..).

    העובדה היא שרוב ערביי ישראל עניים.

    אגב.. במעריב התפרסם לפני שבועיים שעיריית ירושלים משקיעה 2.5 לערבי במזרחח ירושלים לחודש לעומת 147 ליהודי במערב העיר.

    חברים.. היום בעידן האינטרנט אי אפשר לשקר ולבלף כמו קודם (שישראל היא המדינה הדימוקרטית ביותר ... שהעם היהודי הוא העם החכם ביותר.. המוסרי ביותר.. שצה''ל הוא הצבא החנון...)

    הערה: אם תרצו לראות כמה באמת גזענים אתם... תקראו את תגובותיכם... מחליא.. שפל.. ורדוד מן הסוג הנחות ביותר

    • Too Bad

      Me, 31/01/06 14:07

      It so typical to the Arab to complain, I have one suggestion for you Mr. Israeli Arab, the door is open there is no Wall to stop you from leaving. Unfortunately there are too many Arab countries that may be will be willing to accept you, but there is ONLY one Jewish state that you do not like. Good luck.

    • תגובה לערבי...

      כנס תקרא, 31/01/06 14:13

      אתה טוען שהישראלים גזענים... יתכן שחלקנו גזענים... אולם אתה שוכח להתייחס לגזענות של הערבים והמוסלמים... אני רוצה לראות את תגובתך ואת תגובת ערבי שאני אקנה בית בשכונה או בכפר שלו... אני רוצה לראות מה תעשה לבת שלך אם תצא עם יהודי... שלא לדבר על כך שהערבים הישראלים חותרים תחת המדינה וכל פיגוע שנעשה פה זה בסיוע של ערבים ישראלים... שלא לדבר על חברי הכנסת שלכם שמסייעים לאויב באופן גלוי וגאה.. על דהאמשה שמסייע למחבלים... על זה שאתם מלכלכים עלינו בעולם... תסתכל קודם על עצמך

    • סיפור מיוחד בשבילך

      אליוי, 31/01/06 14:20

      באוקטובר 2000 סטודנט ערבי ישראלי סקל באבנים מכוניות ישראליות
      הוא נתפס וישב שבועיים בכלא !
      לאחר שהנ''ל יצא מהכלא הוא הגיע לאוניברסיטה והגיש בקשה
      לאפשר לו מועד מיוחד משום שהוא לא יכול היה
      להופיע לבחינה משום שהיה עסוק בעימות עם המשטרה ובזריקת אבנים על היהודים !
      אתה הבנת את זה ערבי ??
      דרך אגב
      הסיפורים שלכם לא עושים רושם משום שגם היהודים היו מיעוט ואנחנו יודעים מה זה לעבוד על הגויים בעיניים !!

    • ,תגובה ל - 188

      מלי, 31/01/06 15:00

      אני חושבת שכל הערבים מקומם מחוץ לגבולות מדינת ישראל, אין בכם אמון וגם אם רצינו למסור לכם שטחים ולנסות לחיות איתכם בשלום - הדבר אבוד מבחינתכם. אני מציעה למר ג'ולינו מר שהוא באמת מר ולא מתוק ללכת להתגורר בג'נין ולא לבוא אלינו ולשחק על בימותינו, ואליכם הבמאים המגיעילים שמזמינים אותו לשחק אצלנו - בושה וחרפה - כולכם שמאלנים, ובגללכם קורה מה שקורה במדינה שלנו. תסתלקו גם אתם לג'נין

    • לא טוב לך ? יש לך 21 אלטרנטיבות אחרות... (ל''ת)

      פפר, 31/01/06 15:01

    • חצוף וסלפן עובדות

      איתי, 31/01/06 15:30

      כל מה שרשמת אינו גזענות אלא שמירה על יהדותה של ישראל.
      אם הערבים במזרח העיר מרגישים מקופחים שיעברו אזור.
      צה''ל הוא צבא מוסרי אם הוא לא היה מוסרי כבר מזמן כל המאבק בפלסטינים היה מסתיים היינו פשוט טובחים בהם כמו שכל מדינה שפויה היתה עושה ואז הייתם שקטים מאוד מאוד.
      אם היינו גזענים לא היית רואה רופאים ערבים שמטפלים ביהודים או כל מקצוע חופשי אחר. כל ערבי יכול ללמוד מה שהוא רוצה בניגוד ליהודים רבים במדינות ערב.
      הסיבה שרוב הערבים עניים היא שאתם לא רוצים לצאת מהכפרים שלכם ורוצים לחיות בחמולות. בנוסף אחוז תשלומי הארנונה הוא אפסי אבל אתם בוכים שהכפרים שלכם מוזנחים לעומת הישובים היהודים שם משלמים ארנונה ומיסים כמו שצריך.
      אני מכיר הרבה ערבים (ואני לא אומר כמו כל הטמבלים האחרים ''כמה מהחברים הכי טובים שלי הם ערבים'' אין לי חברים ערבים) שחיים טוב מאוד, לומדים מה שהם רוצים ועוסקים במה שהם רוצים. אל תשכח סלפן קטן שאצלכם יש לחץ חברתי גדול לא לשבור מסגרות חברתיות ומשפחתיות דבר שמנציח את העוני שלכם כי אתם תוקעים את עצמכם באותו מקום.
      הטעות הכי גדולה שלך היא שאי אפשר לשקר בעידן האינטרנט, אתה עושה את יפה מאוד וכל מי שלא מכיר את המצב חושב שיש פה מדינת אפרטהייד רק על סמך השטויות שאתה כותב!

    • ולעומת זאת העם הערבי בישראל ובתפוצות נאור

      יגאל, 31/01/06 15:38

      ראה למשל, איראן, עירק, בן לאדן, ערב הסעודית (מימון טרור, עריפת ראש ל''פושעים'') , האחים המסלמים במצרים ואלג'יר, קריקטורות יהודים בעיתונים ערביים, ערפאת ואסד על יהודים ''מרעילי בארות'' וכיו''ב. לעומת זאת הערבים בישראל ''סובלים'' משירות בצה''ל, מאי תשלום ביטוח לאומי, מחסימת משרות, מפוגרומים, אוניברסיטאות (מקבלי מלגות ומעונות סיטונאיים), תחבורה , חינוך , בריאות ברמות ''הנמוכות'' בעולם. אתם ''סובלים'' תמותה מתת תזונה. אם כל כך רע, אז למה אתם לא רוצים להפרד מאיתנו.

    • תגיד תודה!!!!!

      אביתר, 31/01/06 15:59

      שאתם העברים היחדים שהולכים לאוניברסיטה,
      שאתם הערבים היחדים שגרים במה שכי קרוב לדמוקרטיה,
      שאתם עברים שונאים אותנו ואנחנו עדיין מוכנים שתגורו פה.
      לך מפה, יש לכם עכשיו רשות פלסטינית לך לגור שם ניראה איך יהייה מצבך..
      הייתי קורא לך בוגד אבל אני לא רואה בך אחד משלנו.

    • אתה צריך להגיד תודה לאלוהים ש....

      דד, 31/01/06 20:47

      אתה חי עם יהודים במדינה נורמלית
      יחסית לאחיך הערבים מסביב שחיים
      כמו כלבים,עם מנהיגים שיחסלו אותם
      אם יפתחו את הפה

    • צודק אנחנו גזענים,למה לא תעבור לעזה (ל''ת)

      אבי, 31/01/06 21:16

  • 187.

    הפתרון כנסו

    אריק, 31/01/06 13:50

    הפתרון פשוט מאוד
    בכל הצגה או פירסומת או תוכנית טלוויזיה
    פשוט תצביעו ברגלים אבל תעשו את זה גם אם ההצגה יפיפיה וגם אם הפירסומת מדימה ואפילו אם התוכנית בטלוויזיה טובה
    פשוט לא להגיע להצגות שלו לא לראות אותו
    אני בטוח שאת המשכורות אח''כ הוא יקבל מהרשות (והלוואי וישאר שם...)
    ואני ממש לא גיזען יש לי חברים ערבים מיפו ומחיפה שהפנו את תשומת ליבי לכתבה

    • תקרא אותי ... אני מעליך (ל''ת)

      188, 31/01/06 14:20

  • 186.

    שיחזור לחרא שממנו הוא בא (ל''ת)

    מאוכזב, 31/01/06 13:50

  • 185.

    מר מר ממורמר

    אזרח שפוי, 31/01/06 13:49

    מכך ששלום אמיתי ודו קיום בין העמים היום רחוק מהמציאות יותר מאי-פעם, אולם זו לא הדרך לקרב לבבות ולהשכין שלום בין העמים, לשם כך נדרשת מתינות, אריכות רוח, סובלנות ותקווה. מר מר אפשר להבין שאתה ממורמר ומתוסכל מהמצב אולם אתה רק מלבה את הסיכסוך (עד כמה שיש לך השפעה, אם בכלל)ובדרך זו שני הצדדים ימשיכו להרוד ולההרג, חבל שאין לך שכל!!!

  • 184.

    לעולם לא אלך למופע שלו

    אילנה, 31/01/06 13:48

    לעולם לא אלך למופע שלו. מדוע באמת שיקבל משכורת ויחיה ביננו אויב העם?
    לעולם לעולם,לא יתפקדו בארצנו כעם נאמן למדינה.
    ישנה עכשיו מדינה ליצורים כמוהו, שיילך ליצור שם. נראה אותו ....

  • 183.

    רופא מתחיל

    סנקט-פטרבורג, 31/01/06 13:48

    אפשר לכתוב הרבה דוקטורטים על איש ששונא את המקום שבו הוא גר, עם בו הוא גדל, מזדהה עם האויב שרצח אסרות אנשים, ילדים ונשים בעיר שבה הוא מתגורר, מאשים את הקורבן ומהלל את הטורף, קורא ''חבר'' למי ששלח מרצחים.
    אפשר לעיין גם את האנשים שהולכים לתאטרון חיפה, כי הולכים לתאטרון בד''כ כי מחפשים ''לחם רוחני'', איזה מין ''רוח'' יוצא מאדם המופרא ששקוע בשנא ושונא את העולם מסביבו כולל את אלה שיושבים באולם ומסתכלים את המחזה שבו הוא מששתף, אדם רקוב ומסריח ומסוכסך בתוך עצמו ואפילו עלים ומסוכן.
    תזהרו מהמקום בו הוא ''משחק''.

  • 182.

    עכשיו כתריאל שחורי יסדר לו תקציב

    קוקו, 31/01/06 13:48

    ההתבטאויות האלה מכוונות לשמאל הקיצוני הישראלי שעכשיו יעזור קצת לשחקן הכושל הזה.

  • 181.

    לא לתת לו פרנסה - שיעבור לעזה - שהחאמס יפרנס אותו!!! (ל''ת)

    גיא, 31/01/06 13:47

  • 180.

    צודק או לא,אבל אמיץ,אומר מה שבא לו

    אהרי שיכנאזי, 31/01/06 13:45

    לומר.....בניגוד לכל המגיבים.....

  • 179.

    הערבי הנאלח הצליח לעשות לעצמו פרסומת (ל''ת)

    יפעת, 31/01/06 13:45

  • 178.

    מי הטיפש שמעסיק אותו??

    ארלט, 31/01/06 13:45

    חרא של בן אדם אתה , שונא יהודים, כף רגלי לא תדרוך בתיאטרון שאתה מופיע בו. אינך מתבייש לירוק לבאר שאתה שותה ממנה?? אתה כלום, חוץ מחוליגן שמכה נשים .... תתבייש, ואני מציעה לך לעבור לעזה להתגורר שם, החמאס מחכה לך.

    • את מעסיקה אותו!

      אלי, 31/01/06 16:29

      כספי המסים שלך מממנים את משכורתו של ג'וליאנו מר בתאטרון חיפה.

  • 177.

    עלה נידף מלקק תחת של הערבים-מגעיל שיש להפטר ממנו (ל''ת)

    שחקן שמכירו, 31/01/06 13:44

  • 176.

    מעריב, הפרסום הזה מטעמי רייטינג. אתם מלבים שנאה וגזענות.

    nrg גזעני, 31/01/06 13:42

    את מי זה מעניין מה דעותיו של אדם זה או אחר, גם אם הוא שחקן וידוען. אז הוא התלהם ודיבר בגזענות ובקיצוניות - אין בכך כל עניין לציבור.
    כל מבוקשכם, הכתב ועורכי nrg, הוא רייטינג וליבוי היצרים, כפי שבא לביטוי בתגובות שכאן.
    עיתונות שמלבה גזענות ושנאה.
    בושה.

    • יפה אמרת, מלחמות זה מה שמוכר עיתונים (ל''ת)

      גיל, 31/01/06 15:08

    • אתה צריך עזרה

      ישראל, 31/01/06 16:23

      כידוען, מר מייצג ומשקף דעות של אחרים, כידוען הוא משפיע על דעותיהם של אחרים וכידוען הוא צריך לקחת אחריות וזכאי לקבל ביקורת.

      ולגביך, ביקורת עצמית היא תכונה יהודית מפורסמת, אבל גם לה יש גבול ואתה חצית אותו, לך לפסיכולוג.

  • 175.

    מה כבר יכול לצאת מערבי ושמאלנית? (ל''ת)

    ורדה, 31/01/06 13:42

  • 174.

    לא סתם הוא פתח את הפה.

    רון, 31/01/06 13:39

    מר יודע שבשנה הבעה אין לו מקום עבודה לכן מרשה לעצמו להשמיץ.

  • 173.

    לך חפש נמאסת כבר מההתבכיינות שלך (ל''ת)

    ד, 31/01/06 13:39

  • 172.

    אני לא כועס על עלוב הנפש הזה

    יקי, 31/01/06 13:38

    אלא על מי שמשלם לו את אותה משכורת.

    המדינה הזאת יורה לעצמה ברגליים...

  • 171.

    תגובה לכתבה

    רחל, 31/01/06 13:37

    צריך לפטר אותו מעבודתו , מקבל


    משכורת מהמדינה ומשמיץ אותה

  • 170.

    ערבי זה ערבי

    עזרא, 31/01/06 13:36

    ערבי זה ערבי זה ערבי,,,,,,,,,,,,שידעו ראשי קדימה אהוד מופז וכל החקים בידי מי הם מפקירים את חיי ילדנו

  • 169.

    טיפוס מאוס וצבוע

    א.ד., 31/01/06 13:36

    אדם אלים שמטיף נגד אלימות - הצביעות הרגילה של השמאל הקיצוני המופרע

  • 168.

    יאיר לפיד צחק איתו על האישה שהיכה

    יואב, 31/01/06 13:34

    ''היא שמה את הראש במקום הלא נכון'' הסכים יאיר לפיד עם ג'וליאנו מר האלים, שהיכה שחקנית באכזריות.
    יאיר לפיד השמאלן וחבריו הם לא רק שונאי יהודים. הם גם שונאי נשים ושונאי אדם בכלל.

    • == יאיר לפיד, זוכרים ולא שוכחים ==

      אורי, 31/01/06 14:29

      מכות זה מצחיק, לא? הראיון ההוא יזכר חדראון עולם. ''איזה ילדים חמודים'' אמרת כשהילדים אמרו שחלומם הוא להרוג יהודים.
      פגיעה ביהודים ובנשים זה בדיחה?

    • הוא כמעט חנק את השחקנית.

      יודעת, 31/01/06 15:18

      למה היא לא התלוננה במשטרה נגדו. תהיו בטוחים שאילו השחקנית היתה ערביה הוא לא היה כזה גיבור, הוא יודע שהיו הורגים אותו. איך תאטרון חיפה לא העיף את המופרע משם.

  • 167.

    לגולינו מר

    ישראלית, 31/01/06 13:34

    את עובדת היות אמך יהודיה לא תוכל
    להכחיש. לסבך מקום חשוב בתולדות
    הישוב העברי בארץ ואתה מתקרא בשמו ובשם משפחת אימך. מדוע אינך קורא לעצמך חמיס או חמיז כשם אביך,
    אם אתה התנתקת מן הישראליות וכו.?
    אז לדעתי אתה פשוט רודף סנסציות סדרתי. בחור בעייתי, אלים, מכה נשים,
    אבל דווקא שחקן לא רע .
    אלא שאתה הורס לעצמך את הקריירה במו ידיך.
    חבל. אבל אם כל מה שקושר אותך לישראל הוא המשכורת אפשר ''לשחרר'' אותך מה''עול'' הזה
    ולך לך למדינת פלסטין חיה עם החברים מהחמס והג'יהאד האיסלמי,
    הם ודאי ידעו להעריך היטב את כשרון המשחק שלך. אז תעשה חיים ותשחרר אותנו מנוכחותך המעיקה!!!!

  • 166.

    לא שמעתי על מחבל בפוטנציאל הזה (ל''ת)

    מי זה הערבי זו?, 31/01/06 13:32

  • 165.

    מסכן מריר וממורמר שלא מוצא את זהותו (ל''ת)

    הכול בגלל אימא, 31/01/06 13:29

  • 164.

    האיש צודק. (ל''ת)

    מאיר, 31/01/06 13:29

  • 163.

    הוא איש אלים ומכה נשים- אפס מאופס (ל''ת)

    גבר גבר, 31/01/06 13:24

  • 162.

    הקינאה,אתה יורק לאותה באר שהישקתה אותך מיים חיים

    ישראלי, 31/01/06 13:24

    מר, מר . אתה חי שנים בתוך המציאות החופשית מקבלת תומכת אוהבת של תל אביב , אתה חיי מיזה חי את החיים כאזרח חופשי , לצערינו אצל אומות האיסלם כולם, פרט לאינדונסיה אולי יש צביעות ואכזריות שלטונית חברתית, אין חופש, אמיתי, לצערינו כולם , אבל אתה חייב לדעת גם להוכיר ולהכיר החברה הישראלית אינה צבועה היא אמיתית היא לא מצועצעת תקוותינו שערביי ישראל בסופו של דבר יהיו בכפרים ובישובים יותר פתוחים טולרנטים - מר מר לא רציתי לענות לך,כי אתה כמו אנשיי ציבור ערבים אחרים לא יודעים להוכיר לא אמיתיים - בושה לך כ א מ ן ,כ א ד ם , וכיהודי ,

  • 161.

    לשפוט אותו על הסתה חמורה !!! (ל''ת)

    אלון, 31/01/06 13:24

  • 160.

    אנחנו מחרימים את תיאטרון חיפה !! (ל''ת)

    אפרת, 31/01/06 13:23

  • 159.

    ערבי זבל מסריח

    יקיר, 31/01/06 13:23

    מיהו ביכלל הזבלה הזה אפס אפסים ואף יהודי לא סופר את הזבלה הזה מימטר

  • 158.

    רק החאמס יכול

    יובל א, 31/01/06 13:22

    אין לך טיפת בושה מר גוליאנו מר חיי איתנו ומלכלך עלינו תאסוף את עצמך ותתיאדה לנו מהחיים ואים לו האפאצי בדרך

  • 157.

    טוב, כאילו שלא ידענו מהתחלה

    יגאל כץ, 31/01/06 13:21

    השמאלנים לא נהיו ימנים , פשוט התסכול מהפלשתינאים ייאש אותם.
    תנועה ישראלית שמאלנית שרוצה שלום ומתנגדת לכיבוש רואה יום יום שאין עם מי לדבר ואלימות כנגד כל מי שיהודי , נשים ילדים וללא הבחנה , לא מגונה ע''י אף אחד מהמיגזר ,,,, אז אולי שמאלני רוצה שלום וצדק אבל הוא לא יהיה פראייר טיפש לעד ,,,, וכך איבדו הפלשתינאים תנועה שמאלנית שהיתה חזקה מתוך עם ישראל שלחמה נגד כיבוש ,,,, גם היום נשארה המלחמה נגד הכיבוש אבל ננטשה האמונה לשלום ,,,, והשאיפה היא הפסקת הכיבוש למען בריאות החברה הישראלית שלנו וחומה גבוהה שתגן עלינו ,,,,על דו קיום ושלום כבר ויתרנו .

    • נכון ועצוב (ל''ת)

      תמר, 31/01/06 14:21

    • allways balagan in israel (ל''ת)

      tom, 31/01/06 14:22

  • 156.

    אחרי בכרי גם אותך לא נבוא לראות (ל''ת)

    tbh, 31/01/06 13:21

  • 155.

    עוד סיפור על ערבי-ישראלי שחשף את פרצופו האמיתי-

    פפר, 31/01/06 13:20

    תמיכה נלהבת ברצח יהודים, והכל בחסות השמאל

  • 154.

    ג'וליאנו המקסים-אתה לא יהודי

    עחעךעןךו, 31/01/06 13:17

    אנחנו מוקיעים ומקיאים אותך מתוכנו.
    זה בסדר גם אנחנו לא רוצים אותך.

    • על פי ההלכה הוא יהודי בריבוע! (ל''ת)

      ישראלי, 31/01/06 13:52

  • 153.

    הוא בטוח על סמים !!! מסכן. (ל''ת)

    ליאת רחביה, 31/01/06 13:14

  • 152.

    צורר ישראל

    יעל, 31/01/06 13:12

    מר הוא עוכר וצורר ישראל

  • 151.

    אוי ליהודי שיעסיק אותו-ויאכיל אותו (ל''ת)

    ליאת, 31/01/06 13:12

  • 150.

    שיעוף לגור במדינות ערביות (ל''ת)

    שי, 31/01/06 13:11

  • 149.

    אתה יכול להתחבר לי עם המשכורת שלך

    ג'וליאנו ממורמר, 31/01/06 13:11

    NRG נותנת במה לבלוגים של שונאי ישראל

  • 148.

    והערבים רוצחים מלידה (ל''ת)

    נמאס ממך, 31/01/06 13:11

  • 147.

    לא צריך לתת במה לאנשים אלימים כמו ג'וליאנו מר (ל''ת)

    דן, 31/01/06 13:11

  • 146.

    עלוב נפש - להחרים מייד את ההצגות שלו (ל''ת)

    טליה, 31/01/06 13:10

  • 145.

    תבעט תבעט זה בדי.אן.איי שלך מה לעשות (ל''ת)

    המבקרת1, 31/01/06 13:07

  • 144.

    ואולי למישהו יש בכל זאת אינטרס שמר מר

    מואיז, 31/01/06 13:05

    יאמר דברים אלו על מנת להתחבב על שונאי ישראל - נקודה למחשבה לא?

  • 143.

    זה מה שקורה שנותנים לערבי במה

    אריק, 31/01/06 13:03

    חתיכת אפס מי אתה שתדבר ככה על יוצרים ישראלים ויהודים בכלל. טינופת

  • 142.

    למרבית הצער... הוא צודק

    רונית, 31/01/06 13:03

    כמו שאני מכירה אותך... אתה לא מפחד ...תמשיך כך... אתה צודק כי אנו עם שצריך להתמודד עם עצמו... ...רק שנבין ונפנים.

    • יקירתי

      רעיונאי, 31/01/06 13:08

      למה שלא תארזי אות אדון מר (אשר כשמו כן הוא), תפליגו יחד לארץ רחוקה וציורית (כמו איראן), ותניחו לנו פה?

      פוסטמה (הייתי חייב).

    • עוד אחת שמלקקת לערבי

      מודח מנחלה, 31/01/06 13:12

      וחושבת שהיא קדושה מתקדמת וליברלית.

      דבילית היית ומטומטמת נשארת.

      תתביישי לך!

    • ונתפוצץ, באמת תודה לך! (ל''ת)

      חוה, 31/01/06 13:30

    • דבר ראשון אומרים למרבה הצער

      שלומי, 31/01/06 17:30

      ולא למרבית הצער.
      חוץ מזה את באמת פוסטמה. (גם אני הייתי חייב)

  • 141.

    כמה כסף המדינה נותנת לתיאטרון חיפה ? (ל''ת)

    ?, 31/01/06 12:58

  • 140.

    ואו, איזה אכזבה - כזה אדם חכם וחשוב

    בונו, 31/01/06 12:57

    בכיתי כל הלילה. לא יודע איך אמשיך לחיות. איך יכולת? איך?
    נ.ב. מי זה בכלל? בעצם, לא מעניין.

  • 139.

    ''העם המוסרי ביותר'' הכי גזען ... כל ההוכחות

    ערבי, 31/01/06 12:57

    החברה הישראלית הינה גזענית בהתנהגותה ויחסה לערבים אך לא רק כך..

    בחוקים ותקנות הרשמיים יש 74 חוקים המפלים ערבים בהשוואה ליהודים.. (למשל חוק האזרחות.. חוק לעידוד השקעות.. חוק הרבנות..איזורימ פיתוח..).

    העובדה היא שרוב ערביי ישראל עניים.

    אגב.. במעריב התפרסם לפני שבועיים שעיריית ירושלים משקיעה 2.5 לערבי במזרחח ירושלים לחודש לעומת 147 ליהודי במערב העיר.

    חברים.. היום בעידן האינטרנט אי אפשר לשקר ולבלף כמו קודם (שישראל היא המדינה הדימוקרטית ביותר ... שהעם היהודי הוא העם החכם ביותר.. המוסרי ביותר.. שצה''ל הוא הצבא החנון...)

    הצחקתם אותי

    • מה לעשות אתם אוייב! (ל''ת)

      מודח מנחלה, 31/01/06 13:12

    • למה אתה רואה רק חצי כוס ?

      תגובה לערבי, 31/01/06 13:52

      1) ערביי ישראל לא משרתים בצבא הישראלי. בשלוש השנים היקרות האלה הם לומדים באוניברסיטאות היוקרתיות ביותר בישראל ועוד יש להם מכסת מקומות שמורה...
      2) ערבים ישראלים גרים בבתים צמודי קרקע ולא בקומות. בואדי ערה למשל, יש רצף של יישובים ערבים מחדרה ועד עפולה וכל אחד שם שיש לו כסף בונה וילה 5 מפלסים בלי ועדות בנין ערים, בלי חוקים, הכל לפי הקירבה המשפחתית שלו לראש העיר...
      3) הבדווים בנגב חיים כמו בימי המערב הפרוע, הם גונבים, לוקחים דמי חסות, מתחתנים עם פלסטיניות מעזה, מקבלים קצבת ילדים עבור 12-13 ילדים והילדים שלהם לא לומדים אלא מסתובבים ורועים עיזים... המשטרה מפחדת מהם ולא מתקרבת ליישובים שלהם.
      4) אם כבר הזכרנו משטרה - במגזר הערבי היא כמעט ולא קיימת. חלק מהנוער הערבי סוחר בסמים, גונב וכד', מרבית הערבים עובדים בכסף ''שחור'', אבל המשטרה ורשויות המס לא נוגעות בהם כי ברגע שהמשטרה נכנסת לכפר ועוצרת מישהו, כל הכפר יוצא אליהם במקלות ואבנים. לכן המשטרה מעדיפה להשאיר את המצב איך שהוא.
      במרבית היישובים הערבים גם לא גובים מיסי עיריה מלאים כי לכולם יש קרובי משפחה בעיריה שמסדרים להם הנחות.
      5) ונקודה לגבי הגזענות - אם היית גר בצרפת, האם היית אומר שהדגל וההמנון הצרפתי לא מייצגים אותך ?! שהצרפתים גזענים כלפיך כי נקודת ההתחלה שלך נמוכה מזו של צרפתי-לא-ערבי ?
      הבעייה של ערביי ישראל היא שאתם לא מוכנים להכיר במדינה יהודית ובשלטון יהודי. אתם טוענים שאתם אדוני הארץ ואנחנו גנבנו לכם אותה. לכן תמיד תרגישו מקופחים ושנואים - והאמת, בצדק !!

    • רוב הערבים בעולם עניים

      עניין של תרבות, 31/01/06 13:54

      רוצחים ומתבכיינים

    • תגובה

      יוסי, 31/01/06 15:24

      אתה מתכוון לחזור עוד הרבה פעמים על מה שאתה כותב???
      בכל זאת התיחס למה שאתה כותב:
      לגביי ההפלייה: נכון שחוק האזרחות הוא כזה שיהודי יקבל אזרחות אוטומטית וזה נובע מההיסטוריה של עם שהיה נרדף במשך אלפי שנים (לא רק באירופה גם אתם הערבים לא חסכתם פוגרומים ביהודים, במקרה מוצאי מאחת ממדינות ערב)

      כן, ישראל היא מדינה דמוקרטית לחלוטין, (באיזה מדינה לא דמוקרטית היו נותנים לאחמד טיבי, אצענע וכו' להתבטא כמו שהם מתבטאים).

      לגבי העם החכם ביותר: לא יודע מי טוען כך אבל בעולם יש 13 מיליון יהודים(במקרה הטוב)ת מוסלמים הרבה הרבה יותר, לך תבדוק את היחס בפרסי נובל ידידי ואז נדבר.
      העולם הערבי והמוסלמי בפרט נמצאים בתחתית הסולם מכל בחינה ביחס לכלל האנושות.

      לגבי צה''ל: תאמין לי אם צה''ל לא היה מוסרי (כמו הרבה צבאות אחרים, בניהם הצבואות הערבים) האינתיפדה היתה מחוסלת בחצי יום.

      לבסוף בן דודי הלא כ''כ יקר: אם כ''כ רע לך תמיד קיימת האופציה ללכת לרשות, אבל תן לי לנחש יותר נח לך פה.

    • 2.5 על מה ולמה??

      אסף, 31/01/06 16:26

      לערבי- מה בדיוק התרומה שלך למדינה חוץ מתמיכה בארגוני טרור?? ככלל ערביי ישראל לא עושים צבא לא שירות לאומי לקהילה , לא מילואים, לא משלמים מיסים וחיים יותר טוב מכל אחיהם בארצות ערב. מה רע לכם ? ולמה צריך להעביר לכם כספים יש יהודים זקנים , נכים שמגיע להם לפניכם. חוץ מזה תבינו את הרמז ותעופו מפה.

    • ערבים בישראל מרויחים פי 20 מבסוריה

      צפונית, 31/01/06 18:07

      צריך להשוות את רמת החיים של ערביי ישראל לזו של אחיהם בארצות השכנות, לא לזו של היהודים.
      אולי הפער בין יהודים לערבים נובע מכך שהנשים היהודיות ברובן לומדות מקצוע עובדות מחוץ למשק ביתן? אולי המשפחות היהודיות קטנות יותר? האם הכל תלוי ב''גזענות''?
      אגב: האוכלוסיה העשירה בארץ (בממוצע) היא: הערבים הנוצרים! זה בדוק! אז איפה פה הגזענות?

  • 138.

    צודק (ל''ת)

    נעמן, 31/01/06 12:54

  • 137.

    אפלייה מתקנת

    אדריאן מוטו, 31/01/06 12:54

    טעות מר, זו לא רק המשכורת שקושרת, גם משלח היד.
    רק רגשות אשמה של ציונים הפכו אותך לשחקן. במקום אחר לא היו מבחינים בכישרונך.
    כאלה אנחנו, רחמנים. וטוב שכך, דורון

  • 136.

    אז בוא ננתק אותך גם מהמשכורת.... (ל''ת)

    חנוך, 31/01/06 12:52

  • 135.

    but!!!

    WAW, 31/01/06 12:49

    all your reactions only confirm the point of this person!!!

  • 134.

    אתה גרוע כמו אוסמה וגם משקר כמוהו כנסו

    צ, 31/01/06 12:46

    מר מר היקר שניתק קשרים עם החברה הישראלית, יופיע בתאריך 23.2.06 בשעה 16:00 כאורח כבוד במצפה רמון בסמינר יוצרים.
    אז זה לא מדויק שניתק קשר.

    עכשיו, מה עם כל התקצבים שאתם מקבלים רק בגלל שאתם מתבכיינים כל היום.

    אתה גרוע כמו אוסמה בן לאדן!!! אתה לומד מהישראלים, משתתף איתם בסרטים ואחר כך תומך במי שהורג אותם (אותנו) ובוכה שלא סובלים אותך?
    אתה בעל אג'נדה פוליטית-מותר לך. אבל תפסיק להשתמש בכספים שלנו-אבל לזה אתה לא מסוגל כי אתה כמו הרבה זונות שאני מכיר.

  • 133.

    מאסנו בך

    יוכי, 31/01/06 12:45

    מי שמכיר אותך מימי עירוני א יודע עם מי יש לו עניין יאללה גולינו שחרר אותנו מהיציאות שלך טפל בעצמך זה רק מראה איזה נזק גרמו לך הוריך הם אהבו ואתה פרי ביאושים,חבל.

  • 132.

    זבל מטונף- חסר אישיות!!! (ל''ת)

    שלי, 31/01/06 12:44

  • 131.

    תרוץ במפלגת קדימה מחפשים אנשים כמוך (ל''ת)

    יהודי גאה, 31/01/06 12:38

  • 130.

    לכל המגיבים הדבילים

    שלומי נתניה, 31/01/06 12:38

    מה אתם רוצים מימנו הוא בסך הכל מיסתכל קדימה {תרתי משמע} ויודע שעוד 20 שנה ישלטו פה הערבים בחסות הסמולנים שבראשם בג''ץ וכל מי שתמך בציונות סופו כמו יהודי חברון בתר''פת.

  • 129.

    מר אתה כמו שקד מר! (ל''ת)

    אוהב שלום!, 31/01/06 12:32

  • 128.

    רע ומר

    i.b.m, 31/01/06 12:32

    הכותרת מדברת בעד עצמה

  • 127.

    האמירה הזו היא האמא של הגזענות

    אריק, 31/01/06 12:30

    לומר על קבוצת אנשים שאת רובה אינך מכיר שהם משהו ''מלידה'' זו לא גזענות?

  • 126.

    להסתכל על עצמנו ולתקן

    סמי, 31/01/06 12:30

    גוליאנו צודק בהרבה דברים.. אנחנו חייבים להסתכל על עצמנו ולתקן מאשר להחזיר לגוליאנו מר את ההאשמות

  • 125.

    אאמממ

    ליאו וויאט, 31/01/06 12:25

    מי זה? חח ואם הוא אומר ככה אז כנראה שהוא סתם לקקן ואפשר לחשוב כאילו אנחנו מתים לראות אותו..

  • 124.

    בסדר, אדוני... גם אנחנו לא סובלים אותך!! אולי תעבור לגור עם אחייך?? (ל''ת)

    חיפאית, 31/01/06 12:25

  • 123.

    נו...טופ...אולי תתנתק מאיתנו סופית...

    גפן, 31/01/06 12:24

    גם מהמשכורת...כי גם לנו נמאס...

  • 122.

    יאללה,מה אכפת לכם?,שלא יאהב

    שפוי, 31/01/06 12:23

    שישנא ושיחיה כל חייו התחושת במחזיקים אותי בביצים בגלל הכסף
    למי אכפת,לא צריך שכולם יאהבו אותכם אותנו
    מה זה משנה ,הבעיה הקשה היא שלו לא שלנו,גם לנו יש בעיות אז בגלל זה לא צריכים בכלל לשים את הדעת על כל אחד ששונא אותכם,אפשר לחשוב.
    כולה ג'וליאנו מר,שחקן טייפקאסט
    בינוני.

  • 121.

    סבלנות

    אסף הציוני, 31/01/06 12:22

    בתגובות שלכם אתם רק מאמתים ולא רק זה אלא אתם עכשיו גם חתומים תחת הכתבה הזו.יש לי הרגשה שהוא צודק במאה אחוז.

  • 120.

    לך לעזה!!!

    רון, 31/01/06 12:20

    מר הממורמר מקומך עם אחיך בעזה.
    ולראשי התיאטרון בישראל אני מקווה שתסיקו מסקנות ותפסיקו לפרנס את שונא ישראל הזה כפי שהוא מצהיר בגלוי.

  • 119.

    לך לעבוד באירן

    זמיר, 31/01/06 12:19

    אם יכולות המשחק שלך מתבטאות במשכורת הישראלית שאתה מקבל
    וידוע שאתה גזען ממעלה ראשונה כלפי הישראלים
    אז סע לטהרן ותפתח בקריירת משחק
    אתה לא אבדה גדולה לכבוד של התיאטרון והקולנוע הישראלי
    הייתי רוצה לאחל שתיסע בשלום אבל זה לא יוצא לי חלק כל כך

  • 118.

    לא רק שחקן גרוע, גם פרימיטיבי ואלים !!! כנסו בבקשה!!!!!!!

    שחקן, 31/01/06 12:18

    אני מכיר את הבלאגאניסט שמחפש כותרות וקצת חשיפה.
    אני מבין את תיסכולו בגלל שלא משתלב בתאטראות גדולים ומוכרים ובטלוויזיה.
    קשה לו. הוא מוציא תיסכול של שנים.
    חברה: לא להזדהות כאן כי הוא יחפש נקמה ועלול להיות מסוכן ואלים.
    המיסכן נוהג להתפרץ בצורה אלימה על כל מי שלא מסכים איתו. ראו הוזהרתם.
    אני אומר: תחזור לשורשים ולך לעבוד בחקלאות או באפיית פיתות. אפס!!

  • 117.

    מסכימה לכותרת אכן הישראלים גזעניים מלידה

    מסכימה, 31/01/06 12:17

    אפילו לאלו מבינהם, ואל תכחישו עובדה זו.

    • למדנו להיות גזענים

      מודח מנחלה, 31/01/06 13:14

      מבני עמך הערבים/ אז צאו לנו בבקשה מהוורידים/תלכו לפלסטין/אם כל כך רע לכם/מדוע אתם כאן בישראל נשארים/צבועים ופחדנים.

    • ומה את אמריקאית במקרה??? (ל''ת)

      קובי, 31/01/06 18:04

  • 116.

    מר ג'וליאנו

    לא חשוב, 31/01/06 12:17

    גם המשכורת לא מחברת אותי עם ג'וליאנו המר.
    פטריוטיזם אינה מילה גסה.
    האיש בעייתי,פועלו מפוקפק,ובמדינה אירופאית שפוייה, עם כל עליה שלו על הבמה ,היה בודק את רכות העגבניות הישנות.
    שינאתו לנו עיוורת, והוא חדל לעניין.
    האיש פשוט נדוש, שלילי, ומשעמם.

  • 115.

    כל הכבוד לג'ולינו!חושב צלול עד כמה שערבי יכול!

    איבן דאוד, 31/01/06 12:17

    אבל מדוע שחקנים ואמנים יהודים ממשיכים לשחק שמאלה אפילו שהיום מתברר שכל העם כן גם האנשים מהיום יום הצביעו לארגון שרוצה להשמיד אותנו.מה עובר על יפיפי הנפש.
    שחקו אותה.

  • 114.

    אמירה אירונית משהו... (ל''ת)

    רוב, 31/01/06 12:13

  • 113.

    החתרנים הפלשתינאים בעלי האזרחות הישראלית,יורקים לנו בפנים ובצדק.

    דרור, 31/01/06 12:12

    הם למדו להכיר את היהודים, ומבינים שככל שתגבר עוינותם והזדהותם עם הטרור הפלשתינאי, כך תגבר כלפיהם אהדת הממסד השמאלני הקיצוני , ובייחוד זה השולט בתקציבי התרבות והאומנות.

  • 112.

    סליחה??? מי אתה???? (ל''ת)

    דניאל, 31/01/06 12:11

  • 111.

    הגזענות הישראלית לעומת הסובלנות הערבית

    עדיף שתשתוק, 31/01/06 12:11

    כל הסרטים הנעשים בישראל הם ביקורת עצמית עלינו ועל החשש שמא אנחנו גורמים לאי נוחות בקרב הערבים. אני לא חושבת שנעשה סרט עלילתי אחד שמתאר סבל של ישראלים מפיגועים, או מחיים על הגבול, חשופים לקטיושות או קסאמים. לעומת זאת, בסוריה, בעיראק, במצרים, באיראן ובכל מדינות ערב כל הצגה אנושית אובייקטיבית של ישראלים היא פגיעה באינטרסים הלאומיים להסית נגדנו. על ביקורת עצמית בכלל אין מה לדבר.

  • 110.

    אני מרחם עליך

    אביר, 31/01/06 12:09

    יום יבוא והוא אינו רחוק,שתימצא את עצמך עם חברך הנאורים והצדיקים,דגים מושטים על שפת הנילוס.

  • 109.

    אם כך ג'וליאנו מר הוא סתם עוד עובד זר (ל''ת)

    ב.ק., 31/01/06 12:09

  • 108.

    למעסיקיו של מר מר, אנא נתקו אותו מהקשר היחיד שלו אלינו

    נתי, 31/01/06 12:09

    ובכך תעשו שירות נאמן הן לו והן לנו...

  • 107.

    תסתכל על עצמך ועל אחייך הפלשתינים .. (ל''ת)

    יאמעאפן, 31/01/06 12:08

  • 106.

    לנתק אותו מהקשר היחיד

    דוד, 31/01/06 12:06

    אם זה הקשר היחיד אלינו בואו ננתק אותו מאיתנו לגמרי,,,להחרים כל פעולה שהוא עשוי להרוויח ממנה משכורת......
    אני מכיר אותו מילדות הוא לא יודע לאן הוא שייך בגלל הוריו,שהיו נאורים פי כמה וכמה ממנו,אבל הוא לא יודע להיות שקול עובדה.
    גם במקרה שהוא נתפס כמסכן אסור לתת לו להיות מחובר רק בגלל המשכורת.
    אני אישית אחרים כל גוף שמפרנס אותו.......
    העיקר בצבא הסתובב עם כומתנ אדומה מזויפת שישאלו אותו הכתבים למה ???? מה רצה להראות גבר?

  • 105.

    זה הופך אותך ליותר גרוע

    אילן, 31/01/06 12:06

    רדיפת הבצע שלך מזיזה את עקרונותך הצידה,זה מעורר בוז,
    עדיף שלא היית אומר זאת.

  • 104.

    Well, he is not wrong

    Brosh, 31/01/06 12:05

    מרבית הישראלים לא חושבים על חיים במשותף עם הערבים, והם מוכנים לעשות עסקה כדי לשים את הפלשתינים מאחורי חומות ולא לראות אותם לעולם

  • 103.

    מה הוא גזען?

    המגדיר הלאומי, 31/01/06 12:04

    אם כך - צריך לנתק אותך מהמשכורת החודשית.
    ואגב, אתה עונה בדבריך בדיוק להגדרה של גזען: אתה עושה הכללה שקשורה לסוג מסויים של אנשים בעלי אמונה שונה משלך.

  • 102.

    העולם הערבי זה שם קוד לגיזענות!

    ירון.מ, 31/01/06 12:01

    כל השטויות שמר מר מקשקש הם לא יותר מדמגוגיה לאומנית גיזענית-ערבית סוג ז' !!!

  • 101.

    מחפשים שחקנים ברשות לך לשם ! (ל''ת)

    אלנקווה יצהר, 31/01/06 12:00

  • 100.

    לנתק אותו מהמשכורת ישראלית (ל''ת)

    דוד, 31/01/06 11:58

  • 99.

    האמת, אני קצת מקנאת בערבים, שהשחקנים שלהם גם פטריוטים, בניגוד לשלנו (ל''ת)

    ציונית גאה., 31/01/06 11:53

  • 98.

    כולנו גזענים , גם אתה ג'וליאנו ,או ש

    תמר, 31/01/06 11:52

    נתמודד עם זה וננסה לדבר עם האחר , מה שמרבית הישראלים ,לא רק שלא רוצים , אלא גם לא יודעים לעשות -
    או שאתה ואני נשאר בסוף עם שום דבר , הרי גם אני וגם אתה , אחרים גם לעצמנו

    • גם את וגם הוא מסוכסכים עם עצמכם (ל''ת)

      גבי, 31/01/06 18:02

  • 97.

    להחרים את ת. חיפה. אז ניסע לתא, או בנימינה (ל''ת)

    רווח כפול, 31/01/06 11:52

  • 96.

    מר שחקן מוצלח ואיש טוב ובעל חזון, חבל שנגרר לקיצוניות וגזענות (ל''ת)

    חיפאי, 31/01/06 11:51

  • 95.

    עלוב נפש ושחקן מתוסכל (ל''ת)

    אלונה, 31/01/06 11:47

  • 94.

    אדון מר אתה פשוט זבל ולא יותר (ל''ת)

    אזרח, 31/01/06 11:47

  • 93.

    אדם עם נפש מסוכסכת, שמעולם לא

    פסיכולוג, 31/01/06 11:47

    הצליח לפתור את הקונפליקט שאליו נקלע, כבן לאמא יהודיה ואב ערבי.
    הפתרון הילדותי שמצא - הזדהות מוחלטת ועיוורת עם צד אחד של הסכסוך ושנאה עיוורת לצד השני.

  • 92.

    שטויות, אין בן-אדם שהוא לא גזעני

    ט, 31/01/06 11:45

    יש כאלה שיותר ויש שפחות אבל טבועה בכולנו, וצריך להדחיק אותה לרמה המינימלית ביותר.

  • 91.

    מה עושה מחבל אנטישימי בתיאטרון חיפה

    עינת, 31/01/06 11:45

    על משרד החינוך והתרבות להפסיק את המענקים שלו לתיאטרון חיפה .כספי משלם המיסים לא מיועדים לפרנס מחבלים שכל ענינם זה הריסת המדינה.

  • 90.

    ערך עליון בדמוקרטיה היא זכות הדיבור

    ישראלי דמוקרטי, 31/01/06 11:44

    מי שרוצה להעניש את מר איננו רוצה בדמוקרטיה

  • 89.

    ערבים ושמאלנים ראויים אחד לשני.

    תמר, 31/01/06 11:44

    ביום שיוסר הגידול הערבי סמולני
    ממדינת היהודים יהיה פה גן עדן!

    • את טועה

      אלישע, 31/01/06 13:26

      אחרי הערבים והשמאלנים יפריעו לך הומואים ועובדים זרים ,,,ואחרי זה תרצי להפטר מקיבוצניקים ואשכנזים ,,,,לא לשכוח גם אוהבי אומנות ואתיופים על הדרך ,,, ואיך תוכלי לחיות עם תימנים ?
      גן עדן תרגישי רק מתי שתשארי עם עצמך ,,,, ובעצם אז תראי גהנום !
      קצת סובלנות ממי

  • 88.

    כמה הוא צודק..רק תקראו כמה תגובות מכא ותראו שציונים נולדו לשנות

    אלון, 31/01/06 11:43

    זה לא טוב למתוח ביקורת עצמית.אבל כדאי לעשות בדק בית..לצערי הרב אני כאן לא מתכוון ל ספרדים שהם חצי ערבים ובכול זאת שונאים את החצי שלהם רק כדי לשנות..גם לא עם רוסים כי אין להם קשר עם יהדות וציונות רק באן לכאן בהתחזות שהם יהודים כדי לקבל כסף כי לא ראיתי אותם כל כך הרבה לפני קריסת USSR והם מנסים ללקק לישראלים את התחת כלומר להיראות לנו שגם הם חלק מהחברה בזה לשנות ערבים הם שונאים רק בשביל להיות באותו קוו עם הישראלים..אני מתכוןן לאשכנזים שהם אנשים עם תרבות אחרת תרבות נאורה אנשים משכילים אנשים מצליחים מה עוד שטעמו את הגזענות באירופה ונהרגו לנו 6 מיליון בגלל השנאה לשאוו עם אלו אני רוצה לדבר לדעת למה הרי אין להם מוטיב להרוג לגרש ולהכחיד עם כי רק נאצים עושים את זה..

    • ספרדים הם יהודים בדיוק כמוך!

      ירון.מ, 31/01/06 12:22

      יהודים היו אוכלוסיית חסות במדינות העולם הערבי-גיזעני !
      אומנם הם ניצלנו מהשואה אך זה עדיין לא אומר שהיו חלק אינטגרלי מהעולם הערבי!

      השמאל הגיזעני תמיד מנסה לעשות את המישוואה האומללה הזאת(מיזרחים=ערבים),זה רק מציב אותך עם גדולה גיזעני ארופה....רק שמישהוא צריך להזכיר לך ששם אתה רק יהודון ארופאי לא יותר ולא פחות!

      תילמד היסטוריה בימקום להנפיץ שינאה והיתנשאות ללא כיסוי ..טיפש!

  • 87.

    אין ספק שבסוריה יש פתיחות וסובלנות

    קךן לן, 31/01/06 11:43

    כנ''ל בעירק במצריים בסעודיה ובכלל...
    ג'ובני או איך שקוראים לך אתה יכול ללכת.

  • 86.

    מדובר בעבריין אלים

    אלי, 31/01/06 11:41

    לאחרונה הוא נאלץ לשלם פיצויים ןלפרסם התנצלות לד''ר מיכאל רוזנבאום, לאחר שג'וליאנו מר-ח'מיס קילל אותו ויידה עליו אבן.

    אגב, ''פשעו'' של ד''ר רוזנבאום היה עמידה במשמרת מחאה של ה''מטה למען א''י''.

    מר גם תקף באלימות שחקניות ששיחקו מולו, הוא תקף את הקריקטוריסט זאב מכיון שציוריו ''הפריעו'' לחזרות התאטרון ועוד.

    אם היה מדובר בשחקן ממוצא יהודי או בעל דעות ימניות, בכל אזכור שלו בתקשורת היו מעלים את עברו האלים.

    כשמדובר בשמאלני ממוצא יהודי-ערבי משום מה התקשורת שוכחת להזכיר את העובדות האלה.

  • 85.

    .תעבור לרשות הפלסטינית אם כ''כ רע לך פה (ל''ת)

    קעקר, 31/01/06 11:40

  • 84.

    בגלל זה הוא נראה כמו חמאסניק הוא אוהב מחבלים (ל''ת)

    אור, 31/01/06 11:39

  • 83.

    לג'וליאנו מר-כנס ותקרא

    ד''ר גל,רופא, 31/01/06 11:39

    אתה והערבים בני עמך-בני חלוף.באתם משום מקום ואתם עתידים לחלוף לשום מקום.אימפריות קמו ונפלו:מצרים,רומא,בבל,אשור,יוון.רק אחד קיים היום שראה את כל האימפריות האלו קמות ונופלות-זה היהודי!איפה הם אותן אימפריות ועמים גדולים-נעלמו.וכך גם אתם המוסלמים והערבים-קמתם בתרועה גדולה,כבשתם ושחטתם אבל בסופו של דבר תעלמו.תגיד מה שתגיד-אני באמת ובאמונה שלי,כחילוני שמאמין ואוהב את אלוקים,שאתה והמוסלמים שלך ואנשים אחרים ששונאים בדם את ישראל-כולכם חיים פה על זמן שאול-ימיכם בעולם הזה ספורים מאוד.

    • כל הכבוד הלוואי ומר קורא את דכריך (ל''ת)

      דוד, 31/01/06 17:58

  • 82.

    לישראלים שמחברים אותו !!!

    עם ישראל, 31/01/06 11:37

    תפסיקו לאלתר את עבודתו...
    ביזיון לכם, ביזיון להצגה שהוא משתתף, ביזיון לכל מי שמחבר אותו לעם ישראלי.
    צריך להעיף אותו לג'נין שיחיה שם.
    ולמשרד הפנים: תשללו לו את האזרחות הישראלית !!!!

  • 81.

    בישראל 74 חוקים גזעניים.. תיכנסו

    ערבי, 31/01/06 11:36

    החברה הישראלית הינה גזענית בהתנהגותה ויחסה לערבים אך לא רק כך..

    בחוקים ותקנות הרשמיים יש 74 חוקים המפלים ערבים בהשוואה ליהודים.. (למשל חוק האזרחות.. חוק לעידוד השקעות.. חוק הרבנות..איזורימ פיתוח..).

    העובדה היא שרוב ערביי ישראל עניים.

    אגב.. במעריב התפרסם לפני שבועיים שעיריית ירושלים משקיעה 2.5 לערבי במזרחח ירושלים לחודש לעומת 147 ליהודי במערב העיר.

    יום טוב לשפויים שביניכם (אם יש)

    חברים.. היום בעידן האינטרנט אי אפשר לשקר ולבלף כמו קודם (שישראל היא המדינה הדימוקרטית ביותר ... שהעם היהודי הוא העם החכם ביותר.. המוסרי ביותר.. שצה''ל הוא הצבא החנון...)

    הצחרתם אותי

    • אתה הצחקת אותי

      רפי, 31/01/06 12:03

      איזה זכויות יש ליהודים במדינות ערב?..איזה זכויות היו לתושבי הרצועה בימי שלטון מצרים?.....אני יודע שאוכל אותך לדעת שצ''הל הוא צבא חזק וחכם,יותר אוכל אותך לדעת שיהודים עם חכם אך זו עובדה.....ואתה מכיר בה!

      • ???? תיכנס... תגובה

        47, 31/01/06 13:01

        היהודים במדינות ערב זכו להעדפה על הערבים ועובדה שעד היום המרוקאים שמים אתך תמונת המלך בסלון..

        היהודים שרדו רק בזכות הערבים שהגנו עליהם ולא היו פרעות בהם כמו באירופה (מלבד אירועים חד פעמיים הקשורים לסכסוך הערבי יהודי.. חברון.. למשל 1928).

        תלמד היסטוריה ואל תהיה בור ...

        • תלמד אתה היסטוריה

          רפי, 31/01/06 17:55

          מרוקו אינה דוגמה היא היוצאת מהכלל לכן נתת אותה כדוגמא ולא את סוריה או עירק.

      • מדינות ערב לא קשורות לערבים שחיים בישראל. (ל''ת)

        *, 31/01/06 13:10

    • עם התנהגות

      יהודי, 31/01/06 12:10

      כמו שלכם ויחסכם למדינה ולמוסדותיה לא הייתי שם עליכם שקל
      ואם הייתי שם זה לנהג שהיה לוקח אתכם מפה

  • 80.

    תאטרון חיפה? שלום חוליה חלשה

    רק תאטרון ''גשר'', 31/01/06 11:33

    לא אדרוך שם כל עוד זה מקבל משכורת שם. מאד ממליץ לכולם להצטרף לחרם.

    • מצטרפת. לא אקנה שם כרטיס כל עוד הוא עובד שם (ל''ת)

      חיפאית, 31/01/06 11:48

      • צודקים

        מצטרפת לחרם, 31/01/06 13:54

        נשבעת לא לדרוך שם יותר עד שהוא לא מסתלק!!!!!!!!!!!

    • me too ! send him away !!! (ל''ת)

      dan, 31/01/06 12:27

  • 79.

    לתשומת ליבו של היועץ המשפטי

    ניר, 31/01/06 11:33

    באמירתו ''כי הוא מאמין באלימות כל עוד היא מופנית נגד שוטרים, גזענים, פשיסטים ואנשי ימין ישראלי.''
    ישנה כאן הסתה ברורה מצד העבריין מר.
    כאן כבר לא מדובר בחופש הביטוי, אלא יש כאן התרת דם של אזרחים!
    אני קורא לך, אדוני היועץ המשפטי לפתוח בחקירה כנגד הבריון הזה.
    אני קורא לשאר האנשים, להחרים לאלתר את הבהמה הברברית הזו.
    מעתה אמרו ''כל שקל מכיסכם להצגה שבה מופיע ג'וליאנו מר, הינו שקל לתמיכה באלימות''

  • 78.

    הוא מאמין באלימות כל עוד היא מופנית נגד שוטרים, גזענים, פשיסטים ..

    יוסי איש שלום, 31/01/06 11:33

    זביידי הישראלי הבא..מה זה
    לעמיר האח הכניסו עוד כמה שנים כי אמר שהיה פוגע בראש הממשלה והוא אומר לפגוע בשוטרים ומה???
    כלום
    לכלא..

    • הסתה. יש להעמידו לדין (ל''ת)

      יקבל אוכל ומיטה, 31/01/06 12:06

  • 77.

    והערבים הם ברברים טרוריסטים מלידה (ל''ת)

    גוליאנו חמאר, 31/01/06 11:33

  • 76.

    הלוואי שהיינו נאורים ואוהבי אדם כמו הערבים

    הגזענות שלי, 31/01/06 11:31

    נכון, אתה צודק. אבא שלי, נולד בדמשק שבסוריה, ובגיל 4 בדרך מבית הכנסת עם סבו תקף אותם המון ערבי, והוציא לסבו את העין, כאשר זרועותיו של סבו חונקות אותו בהגנה והוא לא מסוגל לגונן על עצמו. באמת אבא שלי ומשפחתו נהנו מאהבת האדם של הערבים הסורים, כשהם נסו כל עוד נפשם בם אל עבר אחיהם שהתאחדו מפאת השנאה בארץ אבותיהם. (כאן, בישראל, אם לא הבנת). הנה לך הגזענות שלי: צריך לחקור איך ייתכן שבתרבות הערבית אמירת אמת וביקורת עצמית אינן יכולות להתקיים. זו האבחנה הגזענית שלי.

    • בראבו,אמת דיברת. (ל''ת)

      סיגל, 31/01/06 12:05

    • פרעות תרפ''ט חיסלו היהודים בעיר האבות, חברון (ל''ת)

      אהוד אולמרט, 31/01/06 12:08

  • 75.

    אין דרך להפסיק לממן את הטרוריסט הזה?

    די לחלאות, 31/01/06 11:29

    הציבור צריך להחרים את המוסד המשלם לו.

  • 74.

    הוא עוד יתנצל---כמו מוחמד בכרי

    צחי, 31/01/06 11:29

    כרגיל
    מקבלים יחס מצויין
    ועדיין משמיצים את המדינה

    כמו בכרי בשקר של גנין-גנין
    גם הוא עוד יתנצל
    הבהמה האלימה
    שמכה נשים
    לך לגור בעזה-עמן-קהיר-שמשק
    תחזור מחונך תוך 3 חודשים

  • 73.

    מר

    קוךורבי, 31/01/06 11:29

    מר בנו של ערבי מנישואים מעורבים פלשתיני יותר מפלשתיני ובנוסף לכל אוהב חשיפה באופן אובססיבי.
    אדון מר אתה איש קטן בגוף גדול ואלים אשמח מאוד אם תעבור לאלתר לשחק בתאטרון בשטחים ונפתר מהשטיות שאת פולט מדי פעם.

  • 72.

    שילך לקרקס עזה, חיה כזאת לא ראו שם

    מר בקרקס עזה, 31/01/06 11:28

    יעשה הרבה יותר כסף - חיה חדשה ''יהודי מאולף'' לא ראו שם, יהי לו מיליון צופים כאשר פה יש לו 15 בקושי.
    לא יודע מי משלם לו משכורת בכלל אם אף אחד לא סופר אותו כאן ?

  • 71.

    ג'וליאנו..מחכים לך מעבר לגדר!

    עודד, 31/01/06 11:27

    אף אחד לא מחכה לך כאן.

    משחק אותה ליברלי..?
    בעזה היו חותכים לך את הראש כבר ממזמן עם כל הפוזה השינקינאית שלך.

  • 70.

    טוב מאד

    ישראלי ימני, 31/01/06 11:26

    עלינו לראות והכיר את השמאל קיצוני כפי שהוא באמת ולא מתחזה.

  • 69.

    גוליאנו מר = גזענות מצד שני אין הבדל בינו ובין גזענים אחרים מכל הצד (ל''ת)

    תמי, 31/01/06 11:26

  • 68.

    ביטלנו את המנוי לתאטרון חיפה רק בגללך ולא מצטערים!!!

    אלמה, 31/01/06 11:25

    כל עוד אתה ממשיך לשחק כאן בחיפה אנו מספר משפחות ביטלנו המנוי, מה הפלא שיש בעיות בתאטרון הזה? שעומד כל שני וחמישי על סף קריסה/סגירה?
    למה לא תלך כבר היום לזביידי חברך הטוב?
    לא סתם הלך זרזיר אל עורב והמבין יבין, תן גז המפתחות בפנים

  • 67.

    גם אתה ישראלי לא???? (ל''ת)

    דפנה, 31/01/06 11:23

  • 66.

    לזרוק אותו מפה קיבינימט! מי זה? (ל''ת)

    לא שמעתי עליו, 31/01/06 11:23

  • 65.

    והוא נשוי ל... נכון, יהודיה!

    רואה, 31/01/06 11:22

    עלוב נפש מפוצל אישיות שמתחנף ליהודים ולערבים כאחד. מעולם לא יצא מפיו משפט אותנטי אחד. כולו זיוף והעמדת פנים אחת גדולה. מסוג השחקנים שאלמלא היו שחקנים היו בודאי פושעים רמאים, כי אישיות משלהם אין להם ואם פשוט מביימים ומשחקים את עצמם. מלא בעצמו ובשטויות שלו (ואחיו עוד יותר מגעיל, אם זה בכלל אפשרי).
    אה, ואגב, אני שמאלנית ומרקסיסטית (מה שגם מר מר חסר החוליות אמור להיות, ולכן להבין את החשיבות של המקום ממנו מגיעה המשכורת).

  • 64.

    על זה נאמר''מין מצא מינו'' לא סתם הלך זרזיר אל עורב

    נאוה, 31/01/06 11:21

    בראיון הבא תצטרך להתנצל בפני רשימה ארוכה מאוד של אנשים ואז זה ישמע כמו סיפור ''זאב זאב זאב...''!!!
    אדם מטבעו לא נשאר במקום שלא טוב לו, אז למה שלא תעבור לשטחים? כנראה שלא מספיק רע לך כאן יקירי, אחרת מזמן היית בורח לזביידי ושותפיו ובאותה הזדמנות קח איתך את הגב' פחימה.

  • 63.

    לך לעזה!

    אמיר, 31/01/06 11:21

    ג'וליאנו מר, הינו עבריין מועד, עם גיליון הרשעות בגין תקיפות אלימות.
    הוא מונה את ידידיו היהודים על יד אחת, ואני לא חושב שיש לי מספיק אצבעות בכדי למנות את תקיפותיו האלימות.
    ואם כבר בגזענות עסקינן, אז אחיך הערבים הינם הגזענים הגדולים ביותר עלי אדמות, אבל לבטח תסביר לי כי הם מתאבדים בתוכנו, עקב העוני הקיפוח והכיבוש ולא על ''רקע רומנטי'' (שנאת יהודים )
    נמאס כבר לשמוע אותך ואת חבריך המחבלים (טיבי ,בשארה ועוד) אשר מכפישים את מדינת ישראל השכם והערב, ועוד מקבלים שכר על כך מכספי משלמי המיסים.
    אני לעולם לא אהיה נוכח בהצגה אשר תופיע בה.
    ולגבי חברך זביידי, אני מאחל לו ''סיכול ממוקד'' !

  • 62.

    לבטל מינויים לתאטרון חיפה @#@

    ציוני בנשמה, 31/01/06 11:18

    לבטל מינויים לתאטרון חיפה ,להחרים לא ללכת לשום הצגה, לספר לחברים להגיב בטוקבוק, לשלוח מכתב לשר התרבות להפגין.


    לעשות הכל עד שהתאטרון ''הטיפש'' הזה יקרוס ויקום במקומו תאטרון שלא קורא להשמדתנו

  • 61.

    להיכנס דחוף - קישור לאתר אמרקאי אובייקטבי שמספר את האמת

    ידיד ישראל, 31/01/06 11:17

    זוהי כתבת תחקיר של התוכנית הידועה 60 דקות המשודרת בכל רחבי ארה''ב - שימו לב להוליווד הפלסטנאית או במילים אחרות פוליווד

    http://seconddraft.org/streaming/pallywood.wmv

  • 60.

    אני לא מבינה למה הוא נשאר בארץ

    פצצת אטום, 31/01/06 11:17

    הוא יכול ללכת לשטחים אף אחד לא יצטער עליו, כל הזמן בוכים על קיפוח יאלה חפש את החברים שלך הלוואי ואתה קורה את ההודעה הזו. מי שישמע אותו יחשוב שערבים כליל השלמות יש להם עוד הרבה להגיע לרמה שלנו

  • 59.

    יצא המרצע מהשק. מר האלים יורק בפנים

    ציוני.דמוקרט., 31/01/06 11:17

    ג'ולינו חמיס מר היכה שחקנית, בתאטרון.
    לא ימין. לא קשקוש. מר אלים.
    גם הדיבור שלו אלים.
    אתה לא חייב להיות ציוני, כמוני. עדיין אתה מוזמן לכבד, כמוני, כל אדם, באשר הוא אדם.
    אתה מוזמן להיות דמוקרט.
    אתה רשאי להיות סוציאליסט.
    (אם אתה קומוניסט בן קומוניסט, לך הקם קיבוץ...)
    כל האג'נדה שלך היא אנטי ציונית, כלומר, שאיפה לביטול מדינת ישראל, כמדינת היהודים.
    אינך חפץ להיות כאן מיעוט ערבי, בעל זכויות אזרח ואדם.
    אתה מבקש להיות כאן רוב ערבי, השולט על היהודי הקטן והמנוול.
    ג'וליאנו חמיס מלא שנאה.
    מר אלים.
    חבל לי על אדם כזה, כשרון כזה, שאת האנרגיות הרבות שלו ינצל הרוע.
    הלוואי והאהבה תנחה אותו. ובאהבה ניתן בקלות להגיע להבנה. לויתורים. לכבוד הדדי. לחיים שלווים ונעימים. ליצירה ולאושר.
    רק באהבה.
    ג'וליאנו מר. חאמיס, נפשך סוערת ומחשבותך הוסתו.
    שוב אלינו. לחיפה. לעיר המעורבת, החילונית, המוסלמית, היהודית. הדמוקרטית. עיר בני האדם.
    ציונות, איננה ביטולך, או זכויותיך.
    כפי שלאומיות צרפתית, אנגלית, אמריקאית, מרוקאית וכל לאומיות אחרת, איננה מבטלת את המיעוט.
    זו תרבות. מורשת. היסטוריה. קהילה המבקשת לשמור על ייחוד. לצידך. אל תצטרף לבני עקיבא. הצטרף לבני האלוהים. לבני האדם.
    באהבה

    • נפלא! רק האהבה תנצח! (ל''ת)

      עדי דורון, 31/01/06 11:58

    • מר עלי מות !!! (ל''ת)

      חיבוקי, 31/01/06 12:00

    • לכו תקימו את קיבוץ ג'נין. אתה וזכריה זביידי (ל''ת)

      נוסיף עוד קיסם, 31/01/06 12:02

  • 58.

    למר,,,,, המר

    שכן, רחוב אלנבי, 31/01/06 11:15

    מה שבטוח רוב הישראלים פחות אלימים, וחולי נפש מימך, ו...תירגע תאטרון חיפה עומד לפשוט רגל כך שתלך לקבל הבטחת הכנסה אצל חבריך מהחמאס בקרוב, אתב ראוי להם.

  • 57.

    בעולם החי

    מרשמלו, 31/01/06 11:15

    גם כלב משוגע נושך את היד המאכילה אותו...

  • 56.

    ''אהבת הכסף שורש כל רע'' מר גוליאנו מר הממורמר (ל''ת)

    שלמה המלך, 31/01/06 11:14

  • 55.

    חמאסניק?

    איוב, 31/01/06 11:13

    אולי כדאי לאלו שנותנים לאנשים כאלו להביע את דעתם,לבדוק טוב טוב אם הבעתע לא תיהיה בעוכרם
    ,שלא יחשבו בטעות שהשמאלנים המאנייקים ,אוהבי הערבים וההומואים הם גם גזענים בטעות!
    הם רק מאנייקים ,אוהבי ערבים ,זונות,נרקומנים,וכל ביש מרע
    ואם את המשכורת שלו הוא מקבל מישראל שינסה לעבוד באירן

  • 54.

    על פי התאוריה שלך גם אתה

    קובי, 31/01/06 11:12

    גזען, הרי אתה ישראלי יהודי. ולפי ההשקפה הפתוחה שלך גם אתה גזען שהרי כל היהודים והישראלים שונאי אדם כמוך.

    • ל 47....הוא לא ישראלי יהודי..כי אם

      מיכל, 31/01/06 11:28

      ישראלי ערבי פלסטינאי...
      ומה לעשות.....
      מה שנכון נכון, אנחנו גזענים...
      כולנו היינו רוצים לא לראות אותם ולא לשמוע מהם יותר....
      לצערנו הרב, 2 העמים ''תקועים'' אחד עם השני...

      • מיכל, אל תדברי בשם כולנו.... (ל''ת)

        רק האהבה תנצח, 31/01/06 13:33

  • 53.

    להעיף אותו לג'ינין

    ירון, 31/01/06 11:12

    ולקחת לנבלה הזאת את תעודת הזהות

  • 52.

    למה נותנים במה למופראי מח? (ל''ת)

    שישנא,למי אכפת?, 31/01/06 11:11

  • 51.

    לא ידעתי מי זה בכלל, כעת אזכור להחרים אותו

    רוסי ישראלי, 31/01/06 11:10

    מר לא נכבד תלך לעזה ותסגור דלת מאחוריך.
    נדאג שקשר אחרון ביניינו, שזה משכורת שאתה מקבל (עדיין), יפסיק כמה שיותר מהר.
    תבקש כסף מסעודים, אני בספק אבל שהם צריכים את ה''כישרון'' שלך כשחקן אלא ''כישרון'' בשנאת ישראל אולי יזכה בממון.

  • 50.

    גם אשה יהודיה

    ריקי, 31/01/06 11:10

    לא רק הכסף מחבר אותו לעולם היהודי גם אשה יהודייה יש לו שממנו יש לו גם ילדה אז נא לא להתכחש

    • גם אמא יהודיה

      רמי, 31/01/06 11:49

      הוא הנכד של ד''ר מר חוקר המלריה מראש פינה,לא יאומן.....סבך בטח מתהפך בקברו.

  • 49.

    זה השמאלנים ממלאים לו את הראש

    א, 31/01/06 11:09

    בלי השמאלנים הערבים האלה בכלל היו נשארים פועלי בניין זה היעוד שלהם אבל השמאלנים הראו להם כסף ומלאו להם את המוח בהבטחות

  • 48.

    מר גו'ליאנו אתה לא ראוי להתיחסות!!!!

    אלי.ל, 31/01/06 11:09

    אתה אלים,בעל דעות נגד המדינה בשעה שאתה חי בה ומתפרנס בה.
    מה דעתך לעבור לגור ברשות הפלסטינית?
    שם יהיה לך טוב ולנו עוד יותר טוב!

  • 47.

    הוא צודק ב- 100% (ל''ת)

    ראמי, 31/01/06 11:08

  • 46.

    בור ששתית ממנו....

    גלי, 31/01/06 11:08

    שחקן שמתבטא כך לא ראוי לשחק
    בתיאטרון ישראלי...אם הוא שם בשביל הכסף אני בטוחה שהחמאס ישמח להתגייס לעזרתו !

  • 45.

    חצי מהישראלים

    bar, 31/01/06 11:08

    חצי מהישראלים באמת גזעניים מילדות אבל לא במיוחד כלפי ערבים.

  • 44.

    מי זה בכלל ג'ולינו מר הזה?

    א, 31/01/06 11:07

    הוא נראה כמו מחבל בפוטנציה שילך יעבוד בתור טייח זה מה שמתאים לו ולבני עמו.

  • 43.

    חלאה גדולה תקראו חשוב

    קובי, 31/01/06 11:06

    ועוד האפס מאופס ושחקן עלוב, מקבל פרנסה מהיהודים '' הגזעניים''.
    מר תעבור כבר לג'נין שם אתה נולדת ולשם אתה שייך.
    אתה בושה וחרפה לעם היהודי.
    לכל אנשי הקולנוע , טלוזיה ותאטרון
    אני מציע להפסיק להעסיק אותו לנדות אותו מתוכנו. שיקבל כסף מתאטרון פלשתין, אני בכל אופן מחרים אותו ולא מגיע לכל מקום שהוא מופיע.

    • חברה יהודיה שלו

      אלנבי, 31/01/06 14:37

      הוא כבר עבר לג'נין.
      הקים שם תאטרון חדש.
      הוא פוטר מתאטרון חיפה ולא מקבל משכורת.
      כמי שמכירה אותו אני יודעת שהדברים נועדו ליצור פרובוקציה.
      ג'ול אוהב פרובוקציות.
      אני יהודיה וחברה שלו יותר מעשרים שנה
      הוא אחד מהחכמים שבאנשים.
      והוא צודק
      ראו כיצד נוהגים בבני סכנין
      אנחנו גזענים.
      נקודה.
      זו האמת וקשה לכם להתמודד.
      נכון האמת קשה לעיכול
      ואל לכם לשכוח כי ג'ול ג'ול בעצמו יהודי
      שלא מתכוון אלא רק להרגיז
      והוא גם מצליח
      תבדקו בציציות שלכם למה
      כי הוא צודק
      אנחנו עם של גזענים
      נקודה סוף עבור

  • 42.

    מי הדפוק שמשלם לטינופת משכורת?!@#$%

    מר לי מר, 31/01/06 11:04

    צריך לנתק את החיבור האחרון שלו לישראלים, קרי, המשכורת, ושילך לזביידי ולכל הרוחות.

  • 41.

    אתה חנפן

    מישהו שמכיר, 31/01/06 11:03

    הכל תלוי עם מי אתה מדבר.
    כשאתה מתראיין לאל מדינה,
    ברור שתדבר ככה.
    בסך הכל אתה מבולבל וחצוי
    וככל שאתה יותר תקיף כאילו?
    ככה ברור שאתה יותר מבולבל

  • 40.

    והערבים הם מחבלים מלידה

    אביב החביב, 31/01/06 11:03

    מה יש באוויר של ישראל שהופך את האנשים כן לשרוטים?

  • 39.

    חבל - הוא דווקא שחקן מעולה.... (ל''ת)

    אריה כפירי, 31/01/06 11:03

  • 38.

    תודה על הראיון

    הוא שונא ישראל, 31/01/06 11:02

    ''מאמין באלימות כל עוד היא מופנית נגד שוטרים, גזענים, פשיסטים ואנשי ימין ישראלי'' - דמוקרט אמיתי מבית מדרש של שמאל קיצוני, שכולם יקראו ויבינו מהם ''אנשי רוח'' ישראלים, שהם שונאי ישראל מימי משה רביינו. הרוב מתחזים ופשיסט הזה אמר הכל בגלוי.
    הם בוגדים של ממש ויש לקרוא לילד בשמו ולהקיא אותם מקרבו של ישראל לעד בלי דרך חזרה.
    דתיים מאמינים שכל אחד יכול לעשות תשובה ולחזור, אני לא מאמין שלאנשים כאלה יש בכלל אפשרות לחזור או לעשות תשובה.
    הוא אויב מאז ולנצח.

  • 37.

    ''הישראלים הם גזענים מלידה'' - הערה גזענית בפני עצמה

    רונן, 31/01/06 11:02

    אם כי יש להודות שהגזענות והפשטנות בכלל טופחה מטעם הממסד בעשור האחרון.

  • 36.

    פראייר מי שקונה כרטיס.

    שחקן גרוע, 31/01/06 11:00

    גם שחקן מחורבן וגם גזען ששונא ישראלים רק אם הם יהודים כמובן. שלא יתנו לו משכורת ושיילך לג'נין לשחק בתאטרון. ככה הוא יקבל גם אוסקר.

    • חאמיס שחקן טוב. רק אדם מבולבל ואלים שאינו רואה את האור (ל''ת)

      נרי, 31/01/06 11:53

  • 35.

    מין מצא את מינו

    איציק, 31/01/06 11:00

    אני מסכים איתו שהמשכורת הטובה מחזיקה אותו בקשר ומאפשרת לו לדבר כך. על-כן יש לקחת לא את האזרחות בתור מרגל/חותר תחת המדינה/ועוד, וכתוצאה גם לקחת לא את המשכורת (הוא הרי הופך לעובד זר לא חוקי ברגע שנלקחת לא האזרחות) ואז לגרש אותו לחבריו. שם הוא יקבל שכר הוגן, תנאים הוגנים ויהיה מבוקש כמו שאר חבריו הרוצחים. ככזה אם מערכת הבטחון תחליט שהו מסוכן, ניתן יהייה לבצע לו סיכול מאד ממוקד.
    אין בדברי סתימת פיות כלל וכלל, אני לא מתנגד להבעת דעה של הימין, השמאל ואפילו המרכז אך דמוקרטיה היא לא אנרכיה מוחלטת בה כל אחד יכול לנצל אותה ולהשמיד אותה בו זמנית.

  • 34.

    ג'וליאנו מר והמשכורת החודשית

    אא, 31/01/06 11:00

    האם מר מר יכול לעזור לי לזכור את הכינוי למי שמוכר את האידיאלים שלו תמורת כסף?

  • 33.

    אפשר לנתק ממנו גם את המשכורת אם הוא רוצה...

    טל, 31/01/06 10:58

    אם הוא כל כך סובל מהקשר הישראלי אליו והדבר היחיד שמחבר אותו אלינו זו המשכורת, אפשר לעזור לו ולנתק ממנו את המשכורת.

    שילך ויחפש תרבות וציביליזצייה אצל אחיו הפלשתינאים.

  • 32.

    מר מר הממורמר

    צבי, 31/01/06 10:53

    תיהיה ישר עם עצמך עד הסוף, בלי שום קיצורי דרך, ולך תיהיה אזרח ג'נין
    הם יקבלו אותך בשמחה וודאי שמס' חביריך בקרב בני עמך יהיה רב.

    ולצבור היהודי אני קורא להחרים את תיאטרון חיפה, מעסיקו עד שיתפטרו מהשרץ

  • 31.

    תעבור לצד השני

    דוד, 31/01/06 10:52

    לך תחיה בעירק או אירן ידידי שם יקשיבו לך!

  • 30.

    הוא מוזמן

    ורד, 31/01/06 10:51

    לקבל משכורת מהרשות הפלשתינית (אם הם יועילו להפנות קצת כספים מסל הטרור לסל התרבות). אני חושבת שעולם התאטרון הישראלי לא יחוש בחסרונו.

  • 29.

    כמה רוע אפשר לבלוע?

    םלועצח, 31/01/06 10:51

    כמו שנאמר, עדיף גוי בריון מאשר יהודי משומד.

  • 28.

    מי זה בכלל ? (ל''ת)

    דוד, 31/01/06 10:48

  • 27.

    החמאס נכנס לישראל רבתי (ל''ת)

    פשעי ההתנתקות, 31/01/06 10:48

  • 26.

    אם אתה גבר תחזיר את הת.ז שלך וקח אחת כתומה! (ל''ת)

    ג'וליאנו היקר, 31/01/06 10:47

  • 25.

    ימ''ש

    דוטי, 31/01/06 10:47

    זה מה שיש לי לומר.

  • 24.

    אתה מפוטר, מר

    גל, 31/01/06 10:47

    הנה, פתרתי לך אפילו את העול הנוראי של קבלת משכורת יהודית. לא ארצה שהכסף שלי יזהם את ידיך המגואלות בדם. אגב, שמעתי שבחמאס מחפשים מתאבדים חדשים, כי כולם הלכו לפוליטיקה. מעוניין? המשכורת טובה...

  • 23.

    זבל ערבי

    אויצו, 31/01/06 10:47

    אין מה להוסיף.

  • 22.

    גם אני חושב שהישראלים הם גזענים

    חיים, 31/01/06 10:42

    אולי לא מלידה , אבל מרגע שהם יכולים להביע עצמם , הם לא יכולים להסתיר זאת .
    מי שחי במדינות אחרות והיה בקשר עם אנשים מכל העולם , לא יכול שלא לראות את הדבר .
    אבל כמובן עשו לנו שטיפת מוח שאנו מסכנים , נרדפים , שנואים על לא עוול בכפינו ומאידך אנו אור לגויים.
    שטיפת המוח הצליחה , אבל האמת מתגלה בסופו של דבר , במוקדם או במאוחר .

    • חיים אתה יותר גרוע מג'וליאנו מר

      שלומי, 31/01/06 11:54

      תסמונת היהודי שמאשים את עצמו עובדת אצלך שעות נוספות.
      לא משנה מה הטרוריסט הזה או שכמותו יגידו עלינו אתה תשבח אותם.
      אני מקווה שהרבה אנשים יחרימו את תיאטרון חיפה ואז גם לא ישלמו לו משכורת וגם הקשר היחיד הזה עם הישראלים ינותק.

      • פסיכולוג בגרוש בלי להכיר את הפציינט

        חיים, 31/01/06 12:35

        שטוף מוח שכמוך .
        אינך מכיר אותי וכבר מנתח את אופיי ''כיהודי שמאשים עצמו '' . מסתבר שג'וליאנו מר צודק ואתה ואחרים שטופי מוח . לא בודקים לא חושבים ומיד מאשימים את כל העולם .
        עד שהגעתי לתובנה שאליה הגעתי עברתי הרבה גלגולים מחשבות בדיקת הדברים ניתוחם והסקת מסקנות .
        תשובתך רק מחזקת את המסקנות שלי .

        • חיים החכם באדם

          שלומי, 31/01/06 14:07

          למה אתה אומר שאני שטוף מוח?
          אני אמרתי שכל הערבים גזענים או רוצחים?
          למה כאשר יהודי אומר שכל הערבים הם...(תשלים לפי רצונך) זו גזענות?
          (וד''א אני מסכים עם הענין כי אני לא חושב שצריך לעשות הכללות מפני שכמו אצל היהודים או כל לאום אחר יש טובים ויש פחות טובים.)
          אבל כאשר ג'וליאנו מר עושה הכללות כלפי כולנו(כולל אתה דרך אגב) זה בסדר?
          מה בדיוק אתה עברת שגרם לך להגיע למסקנה זו?
          מה לא בדקתי ועל מה לא חשבתי?
          האם אני האשמתי את כל העולם במשהו?
          דווקא אתה מאשים את כל העולם(הישראלי והיהודי) במשהו שהוא לחלוטין לא נכון.
          וכן למרות שאני לא מכיר אותך אני עדיין חושב שתסמונת היהודי שמאשים את עצמו עובדת אצלך שעות נוספות.

          • פרספקטיבה

            רון, 31/01/06 15:57

            מי שחי בחו''ל ואפילו רק כמה שנים, עם נכונות לפתוח את עיניו מעבר למה שטחנו לנו בראש מיום שנולדנו יסכים קרוב לוודאי עם דבריו של חיים.

    • רוב הישראלים צדקנים, והם צריכים לעבוד על זה. מצד שני, הם לא אלימים. (ל''ת)

      ענבל, 31/01/06 13:00

  • 21.

    צודק,

    יובל, 31/01/06 10:41

    כל מי שחושב שהיתבוללות זה רע הוא גזען.

    • בורות

      גוי 1, 31/01/06 16:01

      התבוללות לא פותרת גזענות, תבדוק את עצמך!

  • 20.

    עלוב נפש

    אליק, 31/01/06 10:41

    מפחיד לראות לאיזו רמה יכול להדרדר בנאדם שלא זוכה להערכה ולא מבין שזה בגלל שהוא פשוט שחקן עלוב

  • 19.

    תגובה למר

    זיו, 31/01/06 10:41

    זאת אומרת שמה שיגרום לך להתנתק מאיתנו סופית זה שלא תקבל עבודה.
    אז קחו לתשומת ליבכם כל אלו שנותנים משכורת לזבל הזה.
    אגב אולי תנסה לקבל שכר אצל זביידי.
    אצלו תוכל להקים תאטרון כי פרוטכניקה ומתאבדים לא חסר לכם.

  • 18.

    להגיד על מגזר שלם שהוא גזעני מלידה, זה לא גזעני גם כן?! (ל''ת)

    אסף, 31/01/06 10:40

  • 17.

    להחרים! יורק לבאר ששותה ממנה. (ל''ת)

    איציק, 31/01/06 10:40

  • 16.

    ג'וליאנו עובד בתיאטרון חיפה

    חיפאי, 31/01/06 10:38

    דורון תבורי הביא את ג'וליאנו מר לתיאטרון חיפה, ויחד שניהם אחראים לקריסת התיאטרון. צריך להחרים את תיאטרון חיפה כל עוד ג'וליאנו מר, שונא האדם הזה, ממשיך לקבל שם משכורת.

    • מסכימה!!!!!!!!

      שחקנית ששיחקה, 31/01/06 12:26

      גוליאנו שוכח טקסטים ולא יודע לאלתר. גוליאינו מביך ואלים על הבמה!! גוליאנו לא אמין במישחקו ובעיקר הורס לשאר חברי הקאסט..

  • 15.

    תמשיכו לתת לו לעבוד

    אלדו, 31/01/06 10:38

    למה לא? גם אוכל מהיד של השמאל וגם נושך אותה . כל הכבוד לשמאלנים על הטיפשות.

  • 14.

    צריך לנתק אותו מהמשכורת של הישראלים ..... (ל''ת)

    עוד ערבי אלים, 31/01/06 10:37

  • 13.

    אדם אלים ונאלח - תומך ברוצחים ומתעב קורבנות (ל''ת)

    מיהו מר הממורמר, 31/01/06 10:36

  • 12.

    לא נורא - עוד מעט תתנתק גם מהמשכורת (ל''ת)

    דודידו, 31/01/06 10:35

  • 11.

    כל זה בשביל קצת במה תקשורתית??

    MIMO, 31/01/06 10:35

    נמוך מידי
    ילדותי מידי

  • 10.

    טול קורה מבין עניך מיסטר מר

    ישראלי מלידה, 31/01/06 10:33

    כאשר טוענים כנגד קבוצה שלמה שהם 'x מלידה' זו גזענות. מאחר וזה בדיוק מה שעושה מיסטר מר, יוצא שהוא גזען.

  • 9.

    מחבל פוטנציאלי

    יהודי גאה, 31/01/06 10:33

    אתה איש קטן ומסכן שהבין שלא תיהיה לו פרנסה יותר במגזר הישראלי ויוצא נגד האנשים שבעבר שילמו לך.
    אין לך שום מוסר ואני מאחל לך רק טוב....נראה לך?

  • 8.

    ג'ול! תקרא מה שיש לי לומר לך!

    ציפציפ, 31/01/06 10:30

    קשה להיות חצוי בין שני עמים כל כך טעונים. אך אינך יכול לבחור בצד אחד! אולי חלקים מבני עמי מתנהגים כמו ''נאצים חדשים'', אך אני בטוחה שלו ניתן הכח בידי הקיצוניים הפלשתינים, היינו זוכים ליחס הרבה פחות טוב.
    קל להכליל. הרבה פחות קל להבין את המורכבות של הסיטואציה, ולראות תמונה כוללת. אולי כדאי לך לקרוא את הספר ''סיפור על אהבה וחושך'' של עמוס עוז, כדי להבין חלק ממורכבות המצב בו אנו חיים כאן. מהיכרותי האישית איתך, אני יודעת שאתה אדם מספיק מורכב כדי להבין יותר משחור ולבן.
    גם אני מתעבת את הימין הקיצוני. גם אני חושבת שהם מעוותים וחולים. לעומתך, אני חושבת שאלימות כלפיי האנשים האלה הופכת אותך בעצמך לאלים, פשיסטי וחולה לא פחות מהם. התשובה לאלימות היא לא באלימות. אינני יודעת מה היא התשובה, ואולי אין תשובה. אבל בטח ובטח לא באלימות.
    הייתי שמחה לו פעם אחת, במקום להיות כל כך נחרץ וחד משמעי בדיעותיך, היית נותן איזו אג'נדה של מה שהיה יכול להיות פיתרון בעיניך. לירוק כל היום לתוך דלי, לא יצור מים.
    ועדיין אני מעריכה אותך, את כישרונך, ואת פועלך כבמאי (ראיתי את ''הילדים של ארנה'' ומאד התרגשתי.) אגב, קשה לי להאמין שאתה לא מוצא הבדל בין הסרט שלך לבין ''ג'נין ג'נין''.

  • 7.

    להחרים אותו - לא ללכת לשום דבר שהוא משתתף בו

    שמעון, 31/01/06 10:29

    אז גם נתיר את הקשר היחיד שלו לחברה הישראלית - המשכורת.

    • אז מה, שמעון, לא תגיע לתאטרון זביידי? (ל''ת)

      חברה של זכריה, 31/01/06 11:47

  • 6.

    מר היכה יהודיות בהצגה עכשיו הכל מובן (ל''ת)

    לימור, 31/01/06 10:29

  • 5.

    להחרים את ההצגות שלו מיד לא ללכת (ל''ת)

    דנה, 31/01/06 10:28

    • מתי הלכת להצגה שלו? ובכלל לתיאטרון?

      קשקשנית, 31/01/06 11:45

      יאללה יאללה, בפעם האחרונה שהיית בתיאטרון זה היה כשלקחו אותך בבית ספר לראות משהו ב''הבימה''.
      מה את בכלל מבינה בהצגות.
      אולי בחרמות כן.
      חרם עליך...

      • מצוין!! (ל''ת)

        כן הולכת להצגות, 31/01/06 12:16

      • לפי ה: ''יאללה יאללה''....

        או באוהד ביתר, 31/01/06 12:22

        לפי הניסוח האלים של תשובתך..
        ה''יאללה יאללה'' וכל נושא החרם שאת/ה מציע/ה אני מבין שמדובר או במקורב אלים של השחקן העגום, או בסתם מיזרחי אלים.

        • את רק מצדיקה את מה שהוא אומר-ג ז ע נ י ת (ל''ת)

          בתגובה, 31/01/06 13:06

    • זה רק ביזנס-שום דבר אישי חברה. (ל''ת)

      ג'וליאנו מר, 31/01/06 13:38

    • הוא צודק , מה רע להיות גזען? (ל''ת)

      גזען, 31/01/06 16:24

  • 4.

    גוליאנו כנס וקרא!!

    לא ממש רלוונטי, 31/01/06 10:28

    אני מציע לך לא לנשוך את היד שמאכילה אותך, ההחלטה אם להאכיל אותך היא בלעדית של היהודים, אתה ומשפחתך תלויים לחלוטין בהישרדותכם באדונכם היהודי.
    אז על התהולל חוגר כמפתח, המשך לספוג את עלבונך בצניעות, על מנת שלא להיות תלוי ביקירך מעזה שכידוע גם הם פושטי יד המחכים לנדבה, מאדוניהם היהודי.
    אני בטוח שעלבונך אוכל אותך מבפנים, יותר פשוט לשתות כוס מים קרים.

  • 3.

    הוא אמר זאת, כי הוא מכיר רק שמאלנים. (ל''ת)

    אלי, 31/01/06 10:25

  • 2.

    אני כאזרח ישראל לא יעלב.

    אזרח, 31/01/06 10:23

    אם תלך לעבוד ולגור בעזה.
    כה וכה חוץ מקללות במחזות שבהם אתה מופיע וסגרת התאטרון איני רואה בך שחקן.

  • 1.

    תיזכורת קטנה לציבור:

    שי, 31/01/06 10:21

    ג'וליאנו מר הורשע לפני כמה חודשים בזריקת אבן על מפגיני ימין בחיפה, ושילם פיצויים נדיבים.

    • תעבור לעזה שם תקבל מימון ישר מהחמאס ! (ל''ת)

      עוד עיצה,בקטנה., 31/01/06 12:08

    • מה אתם מתנפלים עליו, דבריו אמת

      נביל, 31/01/06 14:07

      חוץ ממקבץ בוגדני ועלוב של אנשי שמאל, היהודים אכן משתדלים להתרחק מהפלשתינים.

      איך אפשר שלא לתעב את קבוצת בני האדם שבין המרכיבים שמאפינים אותם הם: תאווה לרצח, אלימות, שקרים, עבודת אלילים וכיוצ''ב.

      באם צפיתם באחת מהופעותיו ועתה הינכם מתחרטים ששילמתם כסף בכדי לצפות במישהו ששונא ומתעב אתכם, אז כדאי שתחשבו מכיוון שהצבעתכם לליכוד, לקדימה, למפלגת העבודה או למפלגות השמאל, פירושה הרחבת בית הגידול שייצר עוד כמו מר או בכרי....