לא קראתי את המאמר. רק שמעתי עליו בראיון של מנחם פרי ברשת ב.
1) יש לדון את פרי על פי תורתו, ואם מהות התורה היא לעמוד על קוצו של כל יוד, אז אי אפשר לומר שהפרטים לא חשובים
2) הרעיון שמוטיב ה-TRICKERY AND FALSEHOOD הוא מוטיב חשוב בספר (החל מהבל וקין דרך סיפור תמר סיפור יוסף ועד שאול וכן הלאה) אינו חדש. מהקצת ששמעתי בראיון, פרי מוסיף לזה ממד חדש על ''האסטרטגיה'' האלוהית ועמדתו הפרו-נשית, או יותר נכון אנטי-גברית ןאנטי-לאומי-לאומני של אלוהים. וזו רק נקודה אחת שאני קלטתי מהראיון. בטח יש עוד, לפחות מחמת הספק, שכן לא קראתי את המאמר.
3) גם עם התיזה אינה מבוססת (אי אפשר לומר לא נכונה שכן יופיו של הטכסט היא פתיחותו לפרשנויות רבות ואפילו סןתרות) יש יופי בעצם העיסוק והחשיבה השונה. יש לדון בתיזות ולא באנשים,
כפי שאתם רואים אני מתגורר בניו-יורק והדבר הני מכאיב לשמוע ולקרוא זה חוסר העדנה והרספקט לנל דיעה. אנא!
הגב לתגובה זו