• 72.

    עבד אאא אמל זיאדה יכולה ליקפוץ

    חחחחחחחחחח, 02/02/06 13:32

    ואת עדן נתן זאדה לא רצחו. הוא לא היתאבד הוא מת בעינווים אני מקווה שיעש לעבד זיאדה הזאת אותו דבר

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    תרבות חרא, חד כיוונית ופשיסטית

    נאסר נסראללה, 30/10/05 19:48

    אמל כל הכבוד, מדינת ישראל מוכיחה פעם נוספת כמה היא פשיסטית ופנטית, מדיה לא ביקורתית, מפגרת ומחויילת לצידם של ערכי הציונות והלאום העברי.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    צריך שניים לטנגו

    לא אמל זיאדה, 27/10/05 09:46

    גברת זיאדה היקרה (?), מה דעתך על העובדה שלינץ' זה רצח חולני באלימותו המעיד, בעיניי, על פסיכוטיות, על מעשה לא שפוי בגינו נחוץ וראוי לבדוק את שפיותו של עם שלם המאפשר לזה (ללינץ') להיות חלק ''הגיוני'' מתגובת נגד על מעשה חולני ואלים אחר. האם ייתכן שעם שלם על ילדיו (דור העתיד- שאלוהים ישמור), נשים וגברים לוקח חלק פיזי או מתבונן בחיות הרוצחות בידיים, עוקרות עיניים, של אדם אחר?! מה את אומרת על העם שאת מגינה עליו, העם שלך, העם הערבי- את רוצה התחשבות שלנו, את רוצה שידברו איתכם בשפתכם: אז אומר לך באהבה רבה , שהשפה שלהם היא גרועה ונטולת היגיון יותר מאשר של חיות טרף- להן יש קודים וחוקים ובאופן אבסורדי אפילו מוסר הרג: הורגים לשם מזון ולא לשם הנאה או ''נקמה''. גברת ערבייה הביטי בעיניים החולניות והצבועות של העם שלך ותגידי לי את למה צריך לנהוג בחיות כאילו הן בני אדם, שהרי גברת ערבייה, עם שהמוסר שלו הוא שן תחת שן ועין תחת עין ישאר לעד בור. טיפש. נאלח. עלוב. עם שחולשתו באלימותו וכוחנו בטיפשותו. בסופו של יום אתם נראים כמו מוטציות ומתנהגים כחיות.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    נתן הי''ד נרצח ולא נעצר למה?

    מיכאל, 27/10/05 06:45

    כל כך הרבה מחבלים עם הרבה דם על הידים נעצרים אבל אצלנו הם נרצחים כי אנו כ''כ נגעלים מהם שאין להם אפילו זכות לחיות!!
    לאומתם הרוצחים הפלילים האנסים הסדרתיים או סתם עברניים שיחיו על חשבון המדינה .כמה אנחנו עם נאור!!

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    תגובה הפוכה

    שולמית, 27/10/05 01:02

    אני דווקא הבנתי מהתכנית שריבה הציג את האמא כאשה אטומה שבחסר רגישותה הצליחה לגדל נשמה אבודה ואפילו לא חשה שהשתמשו בו מצד שני כצופה היתה לי אמפטיה רבה לאלמנה ומשפחתו של הנרצח ולטעמי גיל ריבה הצליח לספר ספור כואב עם הרבה אמפטיה לערבים.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    את האמת האמא הזו נראית לי

    ספייצ'וק, 27/10/05 00:32

    אשה בעייתית. העיניים שלה לא כל כך טובות.
    איך שעל הקבר של הבן שלה היא קיללה.... אני לא יכול לסבול אותה.

    הגב לתגובה זו

    • ל67

      חחחחחחחחחחח, 02/02/06 13:36

      אני מקווה שככה יבקו על הקבר שלך בעתיד הלא כל כך רחוק יא שמאלני והיא צדקה בכל מילה ''ימח שמם של כל השמאלנים...''

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    אמל זיאדה והפגם המחשבתי.

    Metziuty, 26/10/05 15:41

    על נתן-זאדה אפשר לאמר כי קם בבקר ילד בישן והחליט שהיום הוא רוצח.

    על הערבים שבצעו את הלינטש אפשר לאמר שהם מאורגנים, וזו קנוניה בין הרוצחים והמדינה.

    * שוטרים המקבלים שכרם מהמדינה, אזקו את זאידה.
    * הם ראו כי השבאב מגיעים ומסרו אותו לרוצחים.
    * ערבים כמו ערבים, קבלו מהשוטרים אדם קשור ואינו מסוכן, רצחו אותו עם כל הבא ביד.
    * לינטש כבר לא בוצע בארצות המערב כבר עשרות שנים אבל במדינה ההורסת ישובים יהודיים, מותר לערבים גם לעשות לינטש ביהודים.
    * חברי הכנסת הערבים נתנו אולטימטום לא לחקור את הרוצחים, אחרת תהיה כאן התפרעות של ערבים, וזאת למרות שכל הפרטים היו מצולמים.
    * היה כאן שיתוף פעולה בין :-
    הרוצחים הערבים.
    מנהיגי הערבים.
    שלטונות אכיפת החוק במדינה.
    האגפים הנוגעים בענין של המשטרה.

    וכתוצאה :-
    הרוצחים לא עמדו לדין, ואמל זיאדה הצבועה עוד מאשימה יהודים.

    הגב לתגובה זו

    • ל66 כל מילה ממה שאמרת צדקת

      חחחחחחחחחחח, 02/02/06 13:39

      אני מקווה שכל הצבועים במדינה הזאת יחשבו כמוך ולא יאשימו את היהודים רוצחים

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    ביקורת במקומה

    אודי, 26/10/05 14:07

    אני לא מבין. יש כאן צופה שלא חייבת לקבל את הציניות - אעלק - של גיל ריבה... אז זכותה!! בכל אופן דווקא כתוב טוב. ודווקא אהבתי את הציניות שלך אמאל. יפה!

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    יש המון גזענים כאן

    סיוון, 26/10/05 14:05

    מילא הכותבת התכוונה לתת ביקורת על תכנית טלויזיה, אבל מכאן ועד להגיע לתגובות של קוראים על מקורות הסכסוך ואם הערבים היו כאן לפנינו או לא... יש כאן כמה קוקו שלא מבינים עיניין ולא יודעים לתת תגובה כמו שצריך...

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מה? זה ציניות?

    הצינית, 26/10/05 14:03

    מה זה ציניות??? איזה מגוחכים אתם?? לקורא לתכנית שמאנישה מעשים נוולים? מי אמר שאני צריכה להבין את הכוונות ה''ציניות'' של גיל ריבה, כנות ככל שיהיו??? יש כאן פגיעה ברגשות של ציבור מסויים והוא חופשי להרגיש ככה. אז לכל אלה שמנסים להסביר לכותבת שהיא לא הבינה את הכוונות של ריבה... למה שתגלה הבנה?? אז כל אחד שיקלל אותי ויגיד שזה ציניות אז אני אגלה הבנה???

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    שאלה לראי

    ראות, 26/10/05 12:09

    ראי ראי שעל הקיר
    מי הכי רוצחים בעיר?
    ןמתי, ראי עקום כמותך
    תלמד גם ערבים להסתכל בך?

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    רוצח תמיד רוצח

    חני, 26/10/05 11:18

    רוצח זה רוצח, אבל זהו בנה וזו אימו איך את מצפה שתדבר. ושוב - המתאבדים אכזריים למיניהם ומשתפי הפעולה הערביים ישראליים שאלו המסוכנים ביותר ,מה את מנסה לאמר? אכן זה רצח נתבע אכזר ולא במקום ומצידי שהיו תופסים אותו חי ותולים אותו אבל איך האמהות הערביות משבחות את הרצח של בניהם? ככה שאת אפילו לא צריכה לצאת עם כתבה בעיתון סליחה. תראי מה קורה לאחרונה עם ערביים ישראליים שנתפסים (חלילה וחס אני לא עושה הכללות) אבל עם את מדברת תתייחסי גם לעניין זה.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    הורג אותי איך אנשים לא מבינים

    רמי, 26/10/05 10:15

    ציניות, במיוחד כזו בוטה. שמו את ''שמור על העולם ילד'' כשאמא שלו דברה, מה צריך יותר כדי להבין את זה?

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אמאל, תקראי בבקשה

    עודד, 26/10/05 08:28

    אמאל יקרה.
    אני מבין אותך ואת רגשותייך.
    אבל הפעם את טועה.

    גיל ריבה המציא פורמט מדהים,
    שחושף אנשים במלוא קלונם.

    וכך עשה הפעם.
    ברור לכל צופיו של ריבה,
    כי הוא בז לזאדה,
    ולקן המכוער ממנו הגיח.

    לכן כל הפירושים שלך לריבה,
    היו נמהרים, ומתוך חוסר הבנה של הפורמט.

    בבקשה, אם את יכולה, צפי בשנית,
    ותיווכחי שגיל ריבה עשה ועושה את מה שאף מראיין לא עשה כאן מעולם.

    מדי שבוע הוא חושף בתיחכום רב
    את הקרביים האנושיים, ולעתים המכוערים ביותר, של מרואייניו.

    והמוסיקה ברקע?? לא ברור לך שזה סרקאזם במיטבו?????

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    המשפחה לא יצאה טוב מהראיון

    אורלי, 26/10/05 07:57

    לא ממש יצאו כאופציה לשידוך, אלא להיפך.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    תפסיקי להתמם:השנאה היא הדדית.

    יהודי הגיוני, 26/10/05 07:29

    ולכן הפרדה היא הפתרון אתם לעזה ואנחנו לנחלת אבותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אמל פלסטינית גאה, ומקומה בפלסט

    המטיף, 26/10/05 07:14

    בפלסטין.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    Arab media depicts terrorists

    Baruch, 26/10/05 03:54

    Do they interview victims? The writer will never criticise them. Arab intellectuals are the worst haters.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לצערנו הרב, מהרוצחים הערבים.

    הערה נוספת:, 26/10/05 02:06

    המראה היא שלכם, אך הרי לעולם לא תביטי בה. אין לחשוש.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    איפה הרוצחים של הבחור הזה ?

    שימי, 26/10/05 01:52

    כמה זמן לוקח למשטרה
    לעצור אותם ?

    אני חושב שהם יצאו נקי
    רק במדינה המגעילה שלנו
    כזה דבר יכול לקרות

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    היו עושים כך גם על מחבל ערבי?

    איתי, 26/10/05 01:51

    צודקת 100%.
    גזענות לשמה של ערוץ 10 והכל בשם הרייטינג.

    הגב לתגובה זו

    • מתי תבינו?!

      רוני, 26/10/05 08:09

      הטלויזיה היא ישראלית ולכן בעיקרה יהודית! מעבר לך, זהו ערוץ מסחרי והיות שכח הקניה העיקרי בידי יהודים (שוב, מדינה יהודית...) אז הערוץ יפנה לקהל יהודי.

      וככה זה צריך להיות, גם בשם הדמוקרטיה.

      רוצים ייצוג מאוזן? צפו ב-CNN.

      פרט לכך, יש כל כך הרבה מחבלים ערבים, שאין אפשרות להכין תכנית על כל אחד מהם...

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    בושה לשאהידים ולתומכיהם.

    נעמן, 26/10/05 01:43

    בושה לשאהידים ולתומכיהם.
    וכי מי הם השאהידים - פושעים כנגד האנושות
    הרוצחים ילדים ואזרחים תמימים.
    סטיי'ג - דולפינריום - מלון פארק - מסעדת מצה

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    בישראל אמל זיאדה ''חברה בארגוני

    אבי דביר, 26/10/05 01:33

    זכויות אדם''
    אבל לאומניות של מיעוט זה תמיד תחת כיסוי של ''זכויות אדם'': השורה התחתונה מדובר בלאומנית פלסטינית, תקראו את הטקסטים, היא חשה זעם שראינו את הורי הנרצחים בעברית ולא בערבית (ממתי גיל ריבה יודע ערבית) זאת לאומנות.

    הגב לתגובה זו

    • לאמל אכפת מאידואולוגיה פשיסטית

      די לאומנות זולה, 26/10/05 06:32

      שלה ולא באמת מן הנרצחים, כפי שלא איכפת לה באמת שרצחו אדם חולה אזוק, גם אם היה רוצח, כפי שלא איכפת לה מלינץ' (כי זה נעשה בערבית??) או כי חבר כנסת ערבי נכח במקום ובעצם השתתף בענין ולו בעצם אי הפסקת הדבר והעידוד בצפיה ... ואולי זה בסדר כי הוא מדבר ערבית?

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    לתוכנית צריכה להיות אזהרה

    אחד, 26/10/05 01:29

    ''אסורה הצפיה לאנשים יותר מדי רציניים''. למי שלא הבין, השיטה של גיל ריבה להתנצח עם המרואיין שלו היא לא להלחם איתו ראש בראש אלא למשוך אותו בחנפנות מאולצת ולגרום לו לתת דרור ללשונו. את התוצאות הוא משאיר לצופים לשפוט לבד, אבל אחרי העבודה שלו לא נשאר הרבה מקום לדמיון.


    ככה הוא עשה לראש המועצה (של ההתנחלות מהשומרון שברח לי בדיוק השם שלה מהראש) שהשתטחה על הקרקע וסגדה לגרגרי החול ויצאה בתוכנית שלו פשוט אדם מטורף.

    ככה הוא עשה לגאולה עמיר שהוציא ממנה עד כמה היא גאה בבן שלה ועד כמה המעשה שעשה הוא מעשה טוב.

    ככה הוא עשה לעוזי כהן שאמר בתוכנית שלו שגבר צריך להרוג את אישתו אם היא בוגדת בו (גיל ריבה כמובן הסכים לחלוטין, אבל לצופה בבית נשארה הרשות לערער על תובנתו של הוגה הדעות הרעננה).

    עכשיו הוא עשה את אותו דבר למשפחת זאדה. התוכנית היתה אסוציאציה לתוכניות יום הזכרון לחיילים שנפלו במלחמה, אבל זה היה כל כך הזוי שברור שזה נעשה כסאטירה ולא כתוכנית אותנטית.

    הגב לתגובה זו

    • צודק ! (ל''ת)

      אורלי, 26/10/05 07:57

      הגב לתגובה זו

      • מפני שכתבתי שזו צהובונות

        אתם צינזרתם, 26/10/05 12:16

        ושהיהודים נפגעים שיטתית מהטרור הטלויזיוני הצהוב, אך מכך יש להניח שהגב' הכותבת מרוצה, כשפוגעים ברגשות הערבים היא מתקוממת. גם צינזרתם אותי: ניסיתי להסביר את חלקם של הערבים בתוצאות השואה, הם עשו הכל למנוע מיהודי אירופה הנרדפים להימלט לא''י והשיגו לחלוטין את מבוקשם ב39, כשהבריטים התירו 0 עליה יהודית, ובמגביל הביאו אלפי ערבים באופן חוקי, ומאות אלפי ערבים היגרו באופן בלתי חוקי בעצימת עין של הבריטים, וכל המהגרים טענו מיידית שהם כאן מאות שנים, ולא יניחו ליהודי אחד מאירופה להינצל כאן פן 'יתפוס את מקומם'. לכן איני רואה כיצד יתכן שהם יהיו אזרחי ישראל.

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    נתן מלך ישראל!!!

    בן גוריון, 26/10/05 01:18

    מי רצח אותו? למה אין משפט?? זו מדינת חוק או מדינת צחוק... אפשר לנגב עם הבג''ץ, אין דין ואין דיין, הכל פוליטיקה כמו ברפובליקת בננות!!

    הגב לתגובה זו

    • הרוצח רוצח -פטור ! (ל''ת)

      לאף אחד לא, 26/10/05 07:59

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    שתראה את ג'נין ג'נין-הוא דוברע

    נמאס מהצבועים, 26/10/05 00:45

    ערבית לערבים ''דמוקרטים'' ''הומנים'' רודפי ''זכויות אדם'' (לא של הזולת) כמוה... והיא גם יכולה להתעכב על הקטע שבכרי ( מאותה משפחה שצימחה וגדלה מחבלים ומסייעים לטרור רצחי) חתך כדי לא לפגוע ''בתיעוד האמיתי'', בו ''המת'' נפל מן האלונקה וקפץ בחזרה, כי ''הכל אוטנטי, רגיש, ונוגע בנימי הנפש הערביה דוברת הערבית שכה תורמת לסביבתה ולחיים טובים יותר לה לילדיה.... די כבר עם המקופחת הנצחית אכולת השנאה והמרירות הזו... חיי שנה אצל אחייך ברצועה או במדינות ערב, ואז תחזרי הביתה, וכמו הסיפור עם החסיד והעז, אולי זה יעשה את השינוי הדמוקרטי רודף השלום בנפשך...

    הגב לתגובה זו

    • אינם רואים חשיבות בעובדות. הוא

      תבין שזו באמת, 26/10/05 02:03

      טוען שרצה להסביר את עמדתו, אז אם גזר מהסרט שהמת מירי ישראלי קם והלך הביתה לאחר שצולם לצורך ההסברה הערבית, בעיניו אין כאן שום דבר לא תקין ואתה לא תוכל להסביר לו זאת. לי כואב שאתה אומר לגב' הכותבת שביתה פה. ביתה אינו בישראל. זהו שקר שעלה לנו בחיי שישה מיליון יהודים שהנאצים היו מוכנים לגרשם לישראל, כך מקובל במחקר כיום, אך הערבים שהגיעו בזמן המנדט מכל מדינות ערב כמעט, שיקרו מיידית שהם פה מאות שנים וניהלו טרור בדרישה שיהודי אירופה הנרדפים לא 'יתפסו את מקומם' בא''י, והם פה כביכול מאות שנים. אינני מוכן לעבור בשתיקה על הפשע הזה ואיני רואה בערבים אזרחים ישראלים.

      הגב לתגובה זו

      • ביתו של כל אדם היכן שגר, גם אם

        באמת נמאס מהצבו, 26/10/05 06:27

        הוא לא חוקי... אדם כמו הכותבת, שמתהדר בשמות יפים מהשפה העברית, ובעצם הופך מילים כמו ''שלום'', ''זכויות אדם'', ''הומניות'', ''חוק'', ''דמוקרטיה'' וכו' למילים ריקות, הוא אדם שנערץ ומקודם ע''י חלק מן האוכלוסיה, בשעה שבכל חברה, נורמאלית או לא, הוא היה מוכא החוצה. אדם שתומך אידיאולוגית באכיפת חוק סלקטיבית, ברצח יהודים, בטרור ורצח של אזרחי המדינה שבה הוא חי, צריך לעבור לחברה שמתאימה לערכיו (אולי אי בודד) או לגמור בישיבה בכלא... החברה הערבית, שבוחלת בשפה העברית, מסרבת לחנך בניה לחינוך שיתרום להיותם אזרחים טובים ומועילים ויתרום גם לרווחתם וקידומם האישי, שמסרבת לדבר את שפת המדינה שעוד מעט ימלאו לה 60 שנה ומחנכת לשנאת האחר במדינה, אין מקומה איתנו... ביתה האמיתי אינו כאן. ביתה הזמני -כו, כי פשוט אנשים אלו גרים כאן... שתצא הגברת מן הגטו האידיאולוגי שלה, וצעד ראשון שתרשם עם ילדיה באולפן ללמידת העברית....

        הגב לתגובה זו

        • אזרחי ישראל כיום ניהלו טרור

          אינך מבין, 26/10/05 12:09

          בדרישה למנוע מיהודי אירופה הנרדפים להינצל בא''י. כיצד יתכן שהם יהיו אזרחי ישראל? אני שואל באופן מוסרי, הומאני. איך יתכן. אני צונזרתי . מחקו את תגובתי. לכן לא איפשרו לי להסביר את חלקם הנסיבתי של הערבים בתוצאות השואה, היות ועד יולי 38 הנאצים היו מוכנים לגרשם ל'פלסטינה'. ציטוט של היטלר יימח שמו:''אני מוכן לגרש את הפושעים האלה (כוונתו ליהדות אירופה) אפילו באנית פאר (כוונתו לגרוש לישראל בדרך הים)''. אך הערבים שזה עתה הגיעו ברובם בזמן המנדט באופן בלתי חוקי מכל העולם הערבי, מיד שיקרו שהם כאן מאות שנים ולא יניחו ליהודי אחד להינצל כאן (ראה ועידת אויאן יולי 38 שכינס נשיא ארה''ב, בה השתתפו נציגים מכל מדינות העולם דאז, כשעל הפרק בקשת תש' לנאצים: איזו מדינה בעולם מוכנה לקלוט יהודים משטחי הנאצים, היות והנאצים מוכנים לגרשם. הערבים ניהלו טרור שאינם מוכנים שהיהודים יינצלו פה, כי 'הם כאן מאות שנים (בעוד שהגיעו ממש ימים ספורים קודם לארץ. ההגירה ההמונית הערבית הבלתי חוקית נמשכה לפחות עד 46 אם לא עד 48 , וכל ערבי שהופיע טען מיידית שהוא כאן מאות שנים כביכול- למשל, כמו ההגירה הסודאנית הבלתי חוקית לישראל המתנהלת כיום, שהם מיד טוענים שהם כאן מאות שנים, כך היתה הגירה סודאנית בזמן המנדט, ומיד המהגרים הבלתי חוקיים טענו שהם כאן מאות שנים ולא יניחו ליהודים להכנס פן 'יתפסו את מקומם')'. בזמן המנדט הגיעו המוני מהגרים ערבים (בלתי חוקיים) ממצריים תימן סעודיה עירק סוריה פקיסטאן ועוד ועוד.

          הגב לתגובה זו

  • 46.

    לי דווקא מפריע הלינץ' שבוצע

    אביגדור, 26/10/05 00:22

    לרוצח.

    לרצוח אדם כפות, בין אם הוא רוצח ובין אם הוא איש זך וישר זה רצח בפני עצמו.

    אז אנחנו חיים בעולם מעוות.
    לא מעניינת אותי דעתך גברת אמל, לכי תטיפי מוסר לחברים שלך.

    ועם כל ההכללות שלך, את לא יותר טובה האנשים אותם את תוקפת. לטעמי את הרבה פחות.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    תגובה לאמל

    easrider, 26/10/05 00:14

    גברת נכבדה!
    הרוצח הזה - ניבזה ,פחדני ,נמושה ,מוג לב ושייך לפח הזבל של החברה - אני מגנה זאת בכל דרגת הגינוי האפשרית !!!
    לגבי גיל ריבה - איני אוהב אותו יתר על המידה ועל כן קיים ה...שלט - לעבור לתוכנית אחרת !
    עד כאן הייתי איתך מכאן ואילך -לא ! ראשית חברתך הקשקשנית שסיפרה על האדמות שלכן וכל החרא של השור (בול שיט)מיותר להתייחס אבל - איני רואה את כבוד הד''ר המכובד והמלומד מר אחמד טיבי גדול צעקני הדור שיצא פעם אחת בגינוי חזק ובולט על פיגועי מתאבדים וגרוע מכך תאי מחבלים ערבים ישראליים !להזכירך את המהשמו השחקן והבמאי שעשה את ג'ינין ג'ינין ...''איני נותן אמון בשב''כ הישראלי...'' ציטטה שלו על מעצר בני דודיו...שעתיים אחרי הראיון איתו - הם הודו ברצח החייל...הרי קיימים אין ספור מקרים שערביי ישראל לא משתלטים על ה..שבב שלכם ואחר כך מתלוננים שהישראליים לא באים לקנות מהם...אתם רוצים להיות אזרחים שווי זכויות אהלן וסאהלן - תבחרו לכם מנהיגים שיסדירו את הביוב בכפרים,מועדוני נוער,בתי ספר -בקיצור שידאגו לאוכלוסיה הערבית ישראלית-במציאות הם נוסעים לסוריה ולכל חור בעולם לעזור...לאחיהם הפלסטינאים..מעולם לא שמעתי אותם בכנסת דורשים זכויות עבורכם..אז למי את באה בטענות בדיוק - היו אזרחי המדינה חובות+זכויות אז תקבלו את היחס הראוי - הקיאו מתוככם את החלאות שמנסים לפגוע בבטחון המדינה, הראו יותר רצון להשתלב בהגינות בחיי החברה ,הכלכלה , ובהווי הישראלי=מבלי לאבד את הציביון הערבי מוסלמי שלכם !לסיום זיכרי את ויזכור המורה שכותב עם שגיאות כתיב ויזכרו כל ערביי ישראל לעולם ועד : לא תצליחו בשום התאבדות , מלחמה או כל דבר מטורף אחר להוציא אותנו מכאן -ברגע שתשלימו עם זה ניתן יהיה ל''נקות'' את השולחן ולנסות לפתח דיאלוג אמיתי ! הערה קטנה ברשותכם - בשום מדינה ערבית לא היה בארקה ,טיבי ,וכל הגברדייה הזו יכולים לדבר בטון שכזה-נגד המדינה - לדידי כאן הם מרשים לעצמם הרבה מעבר לדמוקרטיה וזה חמור ומקומם את הישראלים נגד כולכם רק בגלל ההתלהמות של הנ''ל ! תודה על שנתתם לי לבוא ביטוי-easyrider

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    עם ישראל ממתין לתוצאות חקירת ה

    ה' נתן, 26/10/05 00:08

    הלינץ שבוצע באדם כפות. כשליד עומד ח''כ שלא מדבר על זה.
    (שלא כמו גורולובסקי הוא כנראה מרוח בצד הנכון של האתרוג.)

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    התחשבות בנושא השפה

    הדס, 26/10/05 00:02

    התכנית נעשתה על ידי יהודים, לקהל שברובו המכריע יהודי. לפיכך, ביצוע הראיון בשפה שאינה עברית, היה מהווה חוסר ''התחשבות בצרכים התרבותיים והאנושיים'' של קהל הצופים.

    מיותר לציין, שלכל אחד מהמרואיינים היתה האפשרות שלא להתראיין (ולסבול מחוסר ה''התחשבות בצרכים התרבותיים'' וכו').

    אני חושבת שתופעת שנאת הערבים מושפעת ממעל ל-1000 ההרוגים היהודיים באינתיפדה השניה, ופחות מתוכניתו של גיל ריבה.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    דוגמא לחוסר הבנה בין העמים

    אורי, 26/10/05 00:02

    הכותבת כתבה בעברית רהוטה ברמה גבוהה ביותר. לדעתי 99% מדוברי עברית כשפת אם אינם מסוגלים לכתוב ברמה כזו.והיא פעילה בארגונים חברתיים ובודאי אשה משכילה ואינטיליגנטית המעורה בחיי היהודים בישראל ובכל זאת היא לא הבינה את הציניות בתוכנית של ריבה ששיחק באמו של נתן זאדה כאומן בובות המזיז את בובותיו.
    כל נער ישראלי רגיל ודאי הבין זאת.
    לדעתי זו דוגמא מובהקת לחוסר ההבנה בין בני תרבויות שונות.
    גם אנחנו שופטים מאוד מהר דברים שאנו רואים בצד השני וודאי לא הבנו אותם נכון.חומר למחשבה.
    השאלה היא מדוע עורכי האתר לא העמידו אותה על טעותה?

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    דמגוגיה זולה

    אסף-חיים, 25/10/05 23:55

    תמצאי הוכחות טובות יותר
    פשוט מאוד טור מטופש.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לאמל היקרה

    שאול, 25/10/05 23:36

    את אישה נבונה מאוד , אבל הפעם פספסת בגדול, כנראה שזה בגלל הבדלי התרבויות.
    ראיתי את התוכנית המדוברת, ולא היה לי שום ספק שמדובר בציניות, התוכנית לא נסתה לפאר את נתן זעדה הרוצח, אלא בדיוק להפך, לבוז וולעוג לו, ככה אני הבנתי את זה.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    טרם נסתיימה החקירה

    אילתי1, 25/10/05 23:17

    באוטובס הדמים בשפרעם בוצע פשע עם הרוגים,זה ראש הפרק,מה קרה שם?איך קרה?מי התקיף או הותקף כל הפרטים האלה טרם הובהרו,מחסלי החייל טרםנעצרו,והחקירה רק בתחילתה,כמו כולם אקוה שהפרטים יושלמו עם מעצר מבצעי הלינץ,ואז כולנו נהיה יותר חכמים.

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא ''חייל'' הוא רוצח.

      אביטל, 25/10/05 23:52

      די לעיוות ולמוסר הכפול. אז מה אם הם ערבים. לא הכל מותר.
      נראה לי שהיה מתאים לך להיות איזה פולני שטופל עלילות דם על יהודים כשהם היו חלשים בגולה.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    מה עם חקירת הלינץ'בנתן זדה?

    חוק אחד לכולם, 25/10/05 22:38

    ואני חשבתי שכולם שווים בפני החוק

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אמל, את לא מכירה את ריבה

    גלעד, 25/10/05 21:18

    פיספסת את הפואנטה ובגדול.
    כבר כתבו את זה לפניי אבל בכל זאת אומר זאת. ריבה משחק משחק מול מרואייניו, משחק של הזדהות, של אמפתיה וע''י כך הוא מוציאת את כל האמת שלהם(רעה או טובה) ובמקרה של אם הרוצח הוא דווקא הצליח בגדול, כל המדינה ראתה איזה אמא יש לו, אני בטוח שאין אליה שום אמפתיה אחרי השידור הזה. את אותו הדבר הוא עשה ללריסה טרימבובלר וגם לגאולה עמיר. ובקשר למוזיקה הרי שגם זה קשור לציניות שבו הוצג האייטם.
    אם את לא מבינה או מכבדת ציניות זו זכותך, אבל אני יכול להבטיח שאת אותו טיפול קיבלו כולם ללא יוצא מן הכלל (יהודים,ערבים,דתיים,שמאלנים וימנים)

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    לא הייתה חקירה, נתן הוא הנרצח! (ל''ת)

    ש ה, 25/10/05 21:17

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ומה עשית למען המגורשים

    יורם, 25/10/05 21:11

    את טוענת שאת פעילה לזכויות האדם. ומה עשית למען המתנחלים המגורשים , האנשים שגורשו מאדמתם ומבתיהם ועד היום אין להם מקום לגור כמו שצריך, הבעיה איתכם שאתם פעילים למען זכיות האדם רק למה שנוח לכם , תתביישי!!!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    נקודה למחשבה

    נ, 25/10/05 21:09

    איש לא מצדיק את הרצח שנתן זאדה ביצע, ההפך הוא הנכון !, יחד עם זאת אי אפשר להתעלם ממה שהביא אותו לבצע את הרצח הנתעב. לחצו ציבור שלם של מתנחלים לקיר , ובאלגורגיה לפלסטינים ניתן להבחין ששני הצדדים חשים שברגע שלוחצים אותם לקיר הכל אפשרי. אינני חושב שערוץ 10 טעה , כמו שמביאים נקודות מבט של מתאבדים או יותר נכון של מי שניסו להתאבד בשירות הארגונים הטרוריסטים ולא הצליחו אין זה חטא ואפילו מבורך להביא את נקודת מבטו של נתן זאדה גם אם זה דרך משפחתו. נתן זאדה היה אדם יהודי אשר נלחץ לקיר בצורה שהביאה אותו לבצע את המעשה , כמו שיצינתי אינני מצדיק זאת ואפילו מגנה זאת בכל תוקף. אני מציע ללמוד מהאירועים הללו למען לא ישנו ולמען נוכל להבין שמעשים קיצוניים כמו גירוש מתיישבים או כיבוש ברוטלי מביא למעשים שכאלה .

    הערבים הישראלים חייבים להבין שמה שמותר לעשות למענם מותר לעשות למען היהודים . לא שמעתי איש מהציבור הערבי הישראלי כועס או מתלהם על כך שישנן תכניות שמסבירות את נקודת מבטם של המנסים להתאבד אז תעשו טובה לעצמכם ובמיוחד לכותבת , תרגעי , תספרי עד 10 , הישראלים הם כל כך נאיבים וחלשים ושמאלנים הזויים שנקודת המבט שלכם הערבים שונאי ישראל משתקפת טוב יותר בטלויזיה הישראלית.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מסר חשוב לאמל זיאדה

    שמאלני גאה, 25/10/05 20:58

    אמל, את צריכה לצפות בתוכניות אחרות של גיל ריבה. את מה שהוא עשה לנתן זאדה הוא עשה באופן זהה גם לרוצחים אחרים וגם לכל סוגי הסלבריטאים.

    השירים שמתנגנים ברקע, כמו האווירה המתנחמדת הכללית, הם תעלול. דרך ליצור הגחכה של המרואיין. ריבה ''יורד'' על המרואיינים שלו באמצעות טריקים מהסוג הזה. כל הרעיון בתכנית הוא שברור ש''אמא יקרה לי'', בהקשר הזה, זה הפוך-על הפוך.

    אני ממליץ לך שוב לצפות בפרקים אחרים בתכנית של ריבה, כי ברור לי שעד שלא תראי שמדובר במתכונת עקבית, תמשיכי להאמין שריבה באמת מסמפט את זאדה ומשפחתו. רק אחרי שתראי איך הוא מתנחמד לכל אידיוט ומוגלב במדינה, תביני שזו טקטיקה קבועה, שתכליתה להעלות לפני השטח את הסאב-טקסט של המרואיינים ובכך לחשוף את פרצופם האמיתי.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    למתנשאים ולגזענים למינהם

    נורה, 25/10/05 20:54

    קל מאוד להניח שאמל לא הבינה את המסר של התוכנית של ריבה, כי מה הרי היא ערבייה פרמיטיבית שלא תבין נושאים כל כך מורכבים!!!!!!!
    די להתנשאות הכתבה של ריבה לא ביטאה ציניות וגם לא ערך מערבי מודרני, היא האנישה רוצח וטרוריסט והציגה אותו כקורבן במקום לחקור במקורות הגזענות וההסתה שמביאה לתוצאות הנ''ל.
    צאו כבר מהבועה שאתם חיים בה
    וזו אדמתה של אמל אם תרצו או לא תרצו והיא ואנו נשארים פה, וכל מי שלא אוהב זאת שיחזור בעצמו למקום ממנו הגיע

    הגב לתגובה זו

    • דעי את מקומך......

      De spirit of 48, 25/10/05 21:26

      גברת נורה ''היקרה'' מבלי לראות את התוכנית של ריבה(לא סובל את השמאלנים התל אביבים)יכול אני רק לציין שאת ובני מינך יודעים טוב מאוד לרומם ולהאדיר שם ומוניטין של טרוריסטים מהצד שלכם כאשר זה משרת את האינטרסים שלכם.הן רק בתחילת השבוע חזינו בבזיון של ''גן עדן עכשיו''בעירינו חיפה.סרט שנותן גוון אנושי לשני נבלות המבצעים פיגוע התאבדות.תראי למשל איך המגזר שלכם מתיחס להרוגי מהומות אוקטובר(שבעיני לא נחשבים בכלל)אבל אצלכם הם גיבורים.ובאשר ל''זו אדמתה של אמל אם תרצו או לא''אז זהו שזה לא רק אדמתה של אמל היא הרבה יותר מזה-שלי ורק שלי.

      הגב לתגובה זו

    • מספיק

      ג'יימס, 25/10/05 21:30

      מספיק עם הקשקושים. היא טעתה ויצאה מגוכחת. להצביע עלינו ולהגיד שאנו מתנשאים מראה רק דבר אחד- את רגשי הנחיתות שלך. אל תאשימי - לכי לפסיכיאטר.

      הגב לתגובה זו

    • גם את לא מבינה את גיל ריבה

      שחר, 27/10/05 09:08

      ואין בקביעה הזאת שום התנשאות גזענית. יש דברים שמחייבים התמצאות בדקויות תרבותיות של אי אילו קבוצות מסוימות באוכלוסיה. תתפלאי, אבל יש גם הרבה מאוד יהודים שלא מבינים את ריבה. למשל, ולמזלו, חלק גדול מהמרואיינים שלו.

      הגב לתגובה זו

      • טלויזיה קטן שמדבר על 'דקויות

        מר שחר, 27/10/05 11:20

        תרבותיות'. סביבו רוצחים חופשי ומסיתים לרצח- הפעילות הטלויזיונית השיטתית, הפעם בביצוע השרתן ריבה- ומר שחר עדיין סגור על ריחרוח דקויות תרבותיות (של הגופות).

        הגב לתגובה זו

        • ריבה מסית לרצח?! נו, באמת

          שחר, 27/10/05 15:32

          ירדת לגמרי מהפסים.
          כל הדיוט יודע איפה עומד ריבה מבחינת השקפתו הפוליטית.
          כשריבה משמיע את ''תשמור על העולם ילד'' על רקע סיפורים של אמא של זאדה על ילדותו, הוא פשוט עושה צחוק מאמא של זאדה ומהטרגדיה האישית שלה.
          אין שום סיכוי שבעולם שבטווח הנראה לעין יקום פלשתיני שיעשה צחוקים בחי על חשבון אמא של מחבל מתאבד. הסיבה לכך היא לא רק עניין של השקפה אלא עניין תרבותי מובהק, ואין פלא שיש ערבים שלא מבינים את ריבה (למרות שאני משוכנע שיש רבים מאוד שכן. אני מכיר אישית כמה).

          הגב לתגובה זו

    • גברתי, מעולם לא היתה בישראל

      אדמתה של אמל, 27/10/05 11:41

      מדוע אינך מגלה לנו מאיין הגיעה משפחתך לישראל בזמן המנדט, באופן בלתי חוקי? בתוך נהירה אדירה הבלתי חוקית של ערבים מכל מדינות ערב לישראל דאז? ואיזה טרור ניהלתם אז בדרישה ששום יהודי נרדף ע''י הנאצים לא יכנס לא''י, כי אתם פה מאות שנים, והנרדף 'יתפוס את מקומכם'? כך הצלחתם להביא ל 0 מכסות עליה בשנת 39.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    זאת טלויזיה של כולם

    אבי, 25/10/05 20:48

    הרשות השניה מתגאה שהנה עכשיו יש לנו טלויזיה עבור כולם, כל גווני האוכלוסיה - ככה לפחות הם מצהירים בפרסומות המטופשות שלהם, שבטח עולים הון תועפות. אז במקום למכור לנו שטויות, לפחות תתנהוג כמו בפרסומת!!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לסגור את ערוץ 10 (ל''ת)

    צופית, 25/10/05 20:46

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ריבה בטעם גזענות

    סמי הערבי, 25/10/05 20:46

    ריבה עשה מסיפור הפיגוע בשפרעם ריבה חמוצה מאוד בטעם גזענות מסכנה אמו של זאדה לא ידעה כלום על הבן שלה הרי היא שהולידה רוצח לעולם הכאב שלה גדול אבל דם ערבי זה זול בהחלט הם צריכים לסבול בגלל שהם נולדו ערבים נו באמת גזענים נמאסתם אבל לאמל שזה בעברית תקווה יש עוד קצת תקווה בקצה המנהרה יישר כוח לך

    הגב לתגובה זו

    • יש הרבה טיפשים וצרי-אופקים.

      אביטל, 25/10/05 23:05

      אל תקח ללב את מה שאתה קורא פה, כמו המלצות למיניהן שתעוף מהארץ או שתגיד תודה על אפליה.

      ואף על פי כן, יש יהודים שחפצים בדו קיום וחיים משותפים. כולנו תקועים כאן, אז LET'S TRY TO MAKE THE MOST OF IT.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    אמל לא טוב לך לכי למדינה ערבית

    יהודית, 25/10/05 20:43

    פה,אם לא שמת לב זוהי מדינת היהודים. מה את רוצה שנראה לילדינו את הערבים המתאבדים שרוצחים אותנו בקניונים ובאוטובוסים. הרי כך הערבי הממוצע רוצה לראות את עצמו.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    נצרת

    רביע, 25/10/05 20:43

    איזה התנשאות מציפה את המגיבים כאן. מה אתם באים ללמד אותנו את התרבות המערבית של הציניות. מה זה השטויות האלה? לא הבנו את הפואנטה? בושה. כשעשו תכנית בסגנון דומה עם המשפחה של יגאל עמיר, בהחלט הצלפיו בהם במסגרת התכנית. אבל התכנית של ריבה היתה רחוקה מלהיות צינית. זה היה גזענות לשמה!!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    סטירה לא אמורה להסית

    פרופ' נורמלי, 25/10/05 20:41

    לפי כל קנה מדיה מקצועי, גם תוכניות סאטיריות צריכות להיעשות בטוב טעם וללא חציית קווים אדומים ושלא לדבר על מקצועיים. התכנית של ריבה, שבה אגב צפיתי רחוקה מלהיות סאטירית, ואכן התקבל הרושם של תכנית בסגנון ''אלו הם חיים''. גיל רביה, תעשה עם עצמך חשבון נפש מקצועי.

    הגב לתגובה זו

    • צהובונות גסה ואלימה ופאשיסטית

      זו לא סאטירה, 26/10/05 12:43

      באופיה: מן הסוג שהטלויזיה מייצרת בד''כ נגד היהודים, ובאופן די מקרי ניצלו כרגע את הערבים. בהחלט יש לסגור את ע'10 המושחת והמתועב ואת דומיו. זו הסתה לאי כבוד יסודי לבני אדם, שהטלויזיה כהרגלה וממהותה מסיתה לו. שידורי הטלויזיה בכל הערוצים הם פשע של ממש נגד האנושות. טלויזיה=גורם מצחין. בלי קשר לכך: לערביי ישראל יש אחריות נסיבתית לתוצאות השואה מפני שברובם הגיעו בזמן המנדט ומיד שיקרו שהם כאן מאות שנים ולא יניחו ליהודי אחד להינצל כאן. הם הקוזאק הניגזל.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    אמל זיאדה - אתה אורחים בישראל!

    מתי, 25/10/05 20:23

    אתם אורחים וצריכים להכיר לנו תודה שאנחנו בכלל מוכנים לסבול את הימצאותו של מיעוט לאומני מסוכן שחותר תחת קיומה של המדינה היהודית.

    מקומכם הטבעי הוא בירדן, לבנון, סוריה ועזה.

    הגב לתגובה זו

    • היא כאן מלפני 700 שנים (ל''ת)

      כמה שנים אתה, 25/10/05 21:08

      הגב לתגובה זו

      • אז היא גלתה את מעיין הנעורים?

        לך י-גזען הביתה, 25/10/05 22:39

        חיה כאן 700 שנה? בת כמה היא ה''עוללה'' הזאת... יהודים חיים בישראל אלפי שנה, עוד לפני הולדת ישו...

        הגב לתגובה זו

        • סבורים שהיהודים כה טפשים

          חבל שתושבי, 26/10/05 12:25

          בזכות התקשורת העויינת שהיהודים סובלים ממנה, המפיצה כמובן את הטעון שתושבי אום-אל-פאחם, ושאר הערבים, יודעים היטב שאין לו שחר. תושבי יפו הם ממצריים, ואחרים שהגיעו ברובם בזמן המנדט. מחקר משנת 43 מראה שכל תושבי אום-אל-פאחם ללא יוצא מן הכלל הגיעו בזמן המנדט לפי סדר זה של הארצות: ערב הסעודית (כלומר סעודיה ותימן), מצריים, עבר הירדן (כלומר סוריה וירדן). הם הרי יודעים היטב מאיין הגיעו משפחותיהם. הרי הם זוכרים זאת.

          הגב לתגובה זו

    • ומקומך שלך באמריקה פאשיסט כתום (ל''ת)

      אורן, 26/10/05 00:54

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    בואי נדבר על סטריאוטיפים

    רו לוי, 25/10/05 20:01

    גב' זיאדה:

    1. האם את מוכנה לספור יחד עימי את המקרים של ערבים אזרחי ישראל שיושבים בבתי הכלא בעוון פגיעה בבטחון המדינה?

    2. יש מאות כאלה שסייעו לארגוני מחבלים, הקימו וחוליות טרור, הסיעו והלינו מחבלים מתאבדים
    עוד משנות השבעים, אם נזכיר מקרים של הנחת מטענים בשווקי עפולה וחיפה.

    ולא נשכח את המפלצת-המתאבדת אזרח ישראלי מכפר אבו-סנאן שביצע את הפיגוע בתחנת הרכבת בנהריה בספטמבר 2001 בו נרצחו ארבעה אזרחים יהודים.

    3. ברגע שתקומי ותאמרי באומץ שיש להוציא להורג כל ערבי אזרח ישראל שהורשע בפגיעה בבטחון המדינה - אתמוך בדברייך על קיפוח, זלזול וסטריאוטיפים ואפעל לתיקונם.

    עד אז - כולכם חשודים, כולכם מחבלים בפוטנציה וזהו היחס שתקבלו.

    4. ומן הצד השני אני בהחלט תומך בביצוע עונש מוות לעמי פופר וכל אדם שרצח ערבי אזרח ישראל על רקע גזעי-לאומני.


    הגב לתגובה זו

    • למה עברית-השפה הרשמית-פוגעת בא

      המקופחים הנצחיי, 25/10/05 22:49

      באזרח המדינה? ערבי, לא הגיע הזמן ללמוד עברית במדינה בה זו השפה הרשמית? גם בהולנד תשב בבורותך עם שפה לא מדוברת ותבכה השכם והערב על ''הקיפוח'' ופגיעה ברגשותיך כערבי כי המדיה הרשמית - הטלויזיה והרדיו - מדברים הולנדית ולא ערבית? גם בדנמרק, גרמניה, איטליה וכו' נשמע את הקשקוש הזה? די למקופחים הנצחיים שכל הזמן מחזיקים אותם בצמר גפן - כך באי חקירת הל'ינץ שתועד בתמונות ווידיאו שנחשפו בעיתונים ובטלויזיה, וכך באי העמדת רוצחים לדין כי הם ערבים, וכך בטרוף שאזרחים עוסקים ברצח אזרחים אחרים במדינתם כאידיאולוגיה מוערצת... לאזרח עם אידיאולוגיה כזו אין מקום במדינת ישראל ובכל מדינה בעולם... הוא צריך לעזוב למקום שמתאים למסגרת המחשבתית שלו או לשבת בכלא... ואם הוא רוצה לחיות במדינה, כל מדינה, עדיף שיתחיל להתערות בסביבה, לדבר בשפה שכולם מדברים, ללמוד לימודים מועילים ברמה מתקבלת על הדעת, כדי שלא יצטרכו קווטה מגינה רק כדי שיהיו עורכי דין ערבים או רופאים ערבים וכו' בכיתה, כי מתי מעט שמצליחים להכנס לא מספיקים כדי לטפל ''בערבי הרגיש והמקופח''.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא להאמין כמה גזענות יש כאן

    רינה, 25/10/05 19:53

    במקום לעשות ויכוח על יהודים וערבים, בואו קודם נסתכל על עצמנו. ממתי אנחנו מחפשים תירוצים לרצח? לשנאה? למה לחפש אצל השכן??? בואו נעשה סדר בית, אחר כך נחפש מה עושים הערבים

    הגב לתגובה זו

    • הטור עצמו יוצר ומתחיל מגזענות. (ל''ת)

      איפה את חיה?, 26/10/05 01:07

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    חוסר הבנה של תרבות הציניות פה.

    מוטי, 25/10/05 19:50

    חוסר הבנתך את תרבות הציניות הישראלית מטעה אותך לחשוב שמדובר בתכנית שלכאורה מקבלת מעשים כאלו, אבל אל דאגה השמאלנות הישראלית ממציאה שיטות חדשות על מנת לשמור על עצמה.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אמל, לא הבנת את התכנית.

    אזרח, 25/10/05 19:46

    אמל - כמו שכבר כתבו לך מגיבים 1,4 ו5 - נראה שראינו את אותה התכנית, אבל הבנו דברים שונים, אולי בגלל רקע תרבותי שונה.

    הגישה של ריבה היא גישה אירונית-מתחכמת, שלועגת למרואיינים העלובים שלו.

    אף אחד שראה את התכנית אינו מאמין באמת לדברים שאומרים המרואיינים.
    התכנית לא שיכנעה אף אחד שזאדה הוא באמת ''ילד טוב של אמא''.

    בתקשורת המערבית נהוג שבראיון אמיתי המראיין מנסה להכשיל ולתקוף את המרואיין.
    דווקא הגישה הידידותית והנחמדה מדי של המראיין, רומזת לנו שמדובר במרואיין שמכשיל את עצמו בדבריו, והמראיין רק צריך להסכים איתו, כביכול, ולתת לו להמשיך להשפיל את עצמו.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הרעיון הוא שהתוכנית תרגיז.

    סססמואלני אמיתי, 25/10/05 19:46

    ובמיוחד את הצופים היהודים. (אני רק מקווה שזה באמת עבד, ולא רק על סססמולנים כמוני.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מעט עובדות..

    אבנר, כועס., 25/10/05 19:43

    יורם שקולניק ישב 7 שנים בכלא משום שהרג מחבל כפות. שקולניק טען שהוא חשב שהמחבל הולך לזרוק רימון.
    כל היפי נפש שמבקשים לא לחקור את רצח (כן, רצח!) זאדה הם אותם אנשים שביקשו את נפשו של שקולניק, בדיוק אותם אנשים.

    איפה המוסר?
    איפה הבושה?

    השמאל והערבים מכירים במוסריות רק שזה בעד הערבים, עבור היהודים אין מוסר.

    הגב לתגובה זו

    • אולי

      חוש חש, 25/10/05 20:47

      נרגיע את הגברת המתוסכלת בעשיית סרטי חיים שכאלה על כל השהידים והמחבלים הרוצחים השפלים ,זכויות האזרח עלאק...

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אמל, שכחת משהו...?

    יוני, 25/10/05 19:40

    את חייה בחברה שמעודדת רצח ואלימות.
    את יכולה לכתוב מאמרים יפים ונחמדים כל יום עד כמה מכוער עידוד הטרור, ושאסור לשמוע לאמא מסכנה שהבן שלה עשה מעשה נפשע, כמובן מבלי ידיעתה ותמיכתה.

    הציבור הערבי והשמלאני בישראל משתמש לרוב במוסר וצדק.
    אבל המוסר והצדק רחוק ממנו מאד.

    היום גילו שהמאבטחת שנרצחה השבוע נרצחה ע''י ערבים ישראלים על רקע לאומני.
    זה מעניין אותך?
    בעיתונות הערבים יגנו את זה?
    טיבי יקפוץ לנחם את המשפחה?
    קדחת.

    אתם מעודדים טרור מוסלמי- ערבי ומגנים טרור יהודי שמתבצע פעם ביובל (במקרה הגרוע) ע''י דגל המוסר המדומה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    למה לא חוקרים את הלינץ' שנעשה? (ל''ת)

    עובדיה החילוני, 25/10/05 19:37

    הגב לתגובה זו

    • כי כולם שמחים שהמחבל מת (ל''ת)

      סמי, 26/10/05 00:55

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אמל שונאת יהודים נקודה

    yy, 25/10/05 19:32

    בשביל להיות פעיל זכויות אדם צריך לכבד את כל בני האדם. גם את היהודים.

    הגב לתגובה זו

    • איזה זכויות

      חוש חש, 25/10/05 20:52

      האזרח ואיזה נעליים...ערביי ישראל
      מחכים לרגע שבו יוכלו להיות גייס
      חמישי להשמדתישראל,(עיין מהומות אוקטובר) אין סוף לצביעות מצדם!

      הגב לתגובה זו

    • לכבד גם רוצח כי הוא יהודי??

      רים, 25/10/05 21:06

      איזה פיגור
      האם את מכבדת את זאדה
      כי אם כן את לא זכאית שמץ של כבוד ואת לא יודעת בכלל מה זה כבוד

      הגב לתגובה זו

      • עם היד על הלב, רים

        פיני, 25/10/05 23:00

        בוודאי שאנחנו לא מכבדים את זאדה. איך אפשר לכבד רוצח? 99% מהישראלים רואים בו מטורף. אבל האם גם את לא מכבדת את מאות ואלפי הזאדה הפלסטינים שהתפוצצו בתוכנו? האם גם אז כתבת תגובות ודיברת בקול רם נגד השאהידים הרוצחים האלה, כדי להראות עד כמה את בעצמך ''יודעת מה זה כבוד''?

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    כי הוא לא יודע ערבית

    אוה, 25/10/05 19:24

    חשבת על זה? ושמעת פעם על ציניות?

    הגב לתגובה זו

    • תחשבי על זה

      רמי, 25/10/05 21:12

      חשבת פעם על שיש גזענות שמוסוות בציניות? כנראה שלא !

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    לכותבת...

    עילם, 25/10/05 19:10

    כשנחקור את רצח זאדה בידי החברים המקסימים שלך, תדברי על רוצחים מתועבים.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ודאי עברית. זו שפתנו הממלכתית (ל''ת)

    גם של רב הצופים, 25/10/05 19:04

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לא צריך לחקור

    דודי, 25/10/05 18:55

    אין הבדל בין נתן זאדה לבין מחבל מתאבד וצודקת אמל גיל ריבה חצה הרבה גבולות של טעם טוב והגינות עיתונאית בהציגו רוצח פנאט ושטוף מוח כנתן זאדה כילד טוב של אמא כנראה שהוא ביצע את הרצח משום שהוא שמע בקולה של אמא כי הוא ילד שאינו ממרה את פיה

    הגב לתגובה זו

    • אז צריך לתת פיצוי לשקולניק...

      יוס2, 25/10/05 19:00

      על כך שהוא ישב 7 שנים בכלא על כלום.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    ל-6 - אנחנו ואתם

    דפנה, 25/10/05 18:40

    את ה''אנחנו'' ו''אתם'' אנחנו יצרנו. כל אדמה ערבית שהופקעה, כל תקציב בלתי שוויוני, כל כתובת ''מוות לערבים'', כל אפליה במקומות עבודה- אלה יוצרים את הניכור.
    לא השכלנו לקבל את הערבים, אזרחי ישראל באמת לקירבנו, להעריך אותם, לקרוא להם לבנות ביחד.
    אנחנו, לכל היותר, ובלית ברירה, מוכנים לסבול את נוכחותם פה. חישבו על זה - כמה חברים ערבים יש לכם? מתי הקשבת למה מטריד אותו?
    מתי היית בעיר/כפר ערביים, פה במדינה, אולי 5 ק''מ מביתך ? מאיפה תביא אמל את תחושת האנחנו, לדעתך?

    הגב לתגובה זו

    • את יכולה לתקן את זה עוד היום

      יוס2, 25/10/05 19:01

      תוציאי את הדרכון הפולני שלך , תני את המפתחות של הבית שלך למשפחת פליטים ערבית ותחזרי בחזרה לאירופה.

      הגב לתגובה זו

    • דפנה, תמימונת

      גיל, ריאלי, 25/10/05 19:10

      אם הם היו משרתים, נגיד, אפילו בשרות לאומי, אם הם היו מגנים את אחיהם שמנסים להשיג מדינה על גופות של ילדים יהודים, אם הם היו מקיאים כל גילוי של טרור ערבי ישראלי (דוגמת שני רופאי השיניים), אם הם היו מותחים ביקורת הוגנת לא רק על המדינה הציונית, אלא גם על השחיתות והחייתיות של בני עמם מרמאללה, בשכם ובעזה - - -
      אז אולי הייתי מנסה להסיר את המחיצה ביני ובינם. בינתיים, אין לי חשק.

      הגב לתגובה זו

    • והייתי מוסיף על דברייך

      יהודה, 25/10/05 19:36

      דפנה, כל ה''אנחנו יצרנו'' וה''לא השכלנו'' שלך בעניין יחסנו כלפי הערבים - הכל טוב ויפה ומתחשב. באמת. כל הכבוד לך. טוב שיש אנשים כמוך בינינו, שיודעים לשים לנו ראי מול הפנים. ואת במיוחד צודקת בהתחשב בעובדה שהיחס הזה שלנו אל הערבים - לא ברור מאיפה זה בא לנו. האם אנחנוו נבלות מלידה? הרי הערבים היו תמיד שוחרי שלומנו וטובתנו, ואם הותז ליבם של ילדינו ונשינו בפיצוץ תופת בבית הקפה - הם היו הראשונים לגנות. אם כאבו שינינו, הם שלחו רופא שיניים נאמן, ואפילו מכפר מנדא הרחוק. כבר לפני מאה שנה ויותר, כשרק הגענו חזרה לישראל, הם קידמו את פנינו בקפה של ידידות ובאורז ובתוכניות שלום שגרמו לסבא של ביילין להסמיק. כי אחים זה אחים וכולנו בני אברהם. זה רק אנחנו, החארות, שגומלים להם רעה תחת הטובה. רק בגלל גזענות שלנו אנחנו מסויגים.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    ומי יחקור את רצח זאדה?? ברקה??

    אבי זרביב, 25/10/05 18:34

    כידוע ח''כ ברקה צולם ליד האוטובוס כאשר הלינצ' בוצע בפנים - והממשלה שותקת!
    המשטרה לא חוקרת!
    וברקה חוגג!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לגבי יצוג בתקשורת

    ב.ז. הרצל, 25/10/05 18:30

    לא ברור לי בדיוק מה רוצים ערבים ישראלים פרוגרסיבים. אתם רוצים להיות חלק אינטגרלי מהעם הזה? מהמדינה הזאת?
    זאת מדינה יהודית, לא מועדון אקסקלוסיבי! מדינה שלנו, טלוויזיה שלנו, ממשלה שלנו, בארץ שלנו. יש לכם אזרחות? אתם צריכים להיות שווים מבחינת זכויות ושירותים -אין על זה ויכוח. אבל להתלונן על זה שאין לכם חלק בהוויה הישראלית? השתגעתם? לא טוב לכם, תחצו לירדן, או ששוב פעם תלחמו דרך רחמה של האם הפלסטינאית (מה שיגדיר אתכם כגיס חמישי).

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ומי יחקור את הלינץ? ערבים ? (ל''ת)

    ליברפול, 25/10/05 18:21

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    תדהמה

    :), 25/10/05 18:17

    לא ראיתי את התוכנית המדוברת-
    ואני שמחה על כך...
    מזעזע לחשוב שבכלל הוחלט לעשות תוכנית שללא ספק אוהדת כלפי אדם שהוא רוצח!
    הרבה אנשים שעשו פשעים היו ילדים מקסימים,מחונכים ומתוקים להפליא.
    אין בכך כלום בכדי להוריד מעוצמת הפשע.

    מצפה להתנצלות מערוץ 10.

    יהודיה- דתיה- ימנית-
    שחושבת שערבים הם בני אדם.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הי אמל,

    עדי, 25/10/05 18:17

    מאוד הפריע לי עניין אחד בכתיבה שלך- עניין ה''אנחנו'' ו''אתם''. אמל אם את רוצה שדבריך יזכו לתגובה ראויה את צריכה לדבר מבפנים ולא כאחת מבחוץ. לא יתכן שאזרחית שמדברת על הישראלים כ''אתם'' תוכל להעיר על עניינים פנים ישראליים.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הכותבת לא הבינה את ריבה

    משה, 25/10/05 18:15

    קשה להבין את גיל ריבה, לוקח זמן. המראה הקוסוני והמבע המטופש והמתפנק יכולים לבלבל. אבל ברגע שמבינים שהוא לא צפונבון אידיוט אלא אדם מתוחכם, הכל נראה אחרת.
    גיל ריבה ביזה את האמא של נתן זאדה. גיל ריבה השתמש בציניות נוטפת דבש ובערמומיות דביקה להציג את האמא של זאדה כסתומה ואטומה ואת התומכים ברצח כאדיוטים חסרי לב.
    התרגיל הזה עבד על חווה יערי ואל גאולה עמיר כך שזה זה לא רק נגד ערבים.
    הכותבת צריכה לראות שוב את הכתבה

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ללכת לקורס לקריאת סאב-טקסט

    אורי, 25/10/05 18:15

    לא שמת לב לאירוניה, לזיק השובבי? אם לא היה תרגום לערבית זה אכן קלוקל, אבל הראיון כולו, כמו הראיון שעשה בעבר עם אמו של יגאל עמיר, התנהל באמפטיה מזוייפת לחלוטין, כאמצעי בלבד לדבוב האובייקט. זו הטכניקה הידועה של מיודענו. אין צורך להזדעק. שירים כמו ''אמא יקרה לי'' אמורים להבהיר לך שהבחור מושך אותם באף.

    בקיצור, טעית. לא נורא, קורה.

    הגב לתגובה זו

    • אכן אירוניה

      נעה, 25/10/05 18:48

      גיל ריבה היטיב ללהטט בראיון זה ובראיונות קודמים, לא מתוך הזדהות אמיתית עם מרואייניו הנאלחים (דוגמת גאולה עמיר, כלתה לריסה טרימבובלר ודבורה נתן-זאדה) כי אם מתוך טקטיקה של אמפטיה מזויפת. כך זכינו לראות את פרצופיהם האמיתיים של המרואיינים.
      אין לי ספק שכמו כל אדם שפוי גיל ריבה סולד ממעשי נתן-זאדה.
      צפיתי בתכנית והזעזעתי ''תמים'' ''לא פגע בזבוב''. אולי לא בזבוב, אבל באנשים חיים ובחיי אומה שלמה.

      הגב לתגובה זו

      • טלויזיה נאלח, וכשהוא ילך יבואו

        ריבה הוא, 26/10/05 12:55

        אחרים. בוז לערוצי הטלויזיה. טלויזיה זה מוות ואין שמץ צחוק באינטרס הטלויזיוני להפיץ עוד ועוד מוות לצורכי 'חומר חם לשידור'. זה לא קשור דוקא לערבים. הטלויזיה מאוהבת במות יהודים, וראו מה עשו לרבין ז''ל, ובאיזו שקיקה בלתי סאטירית ראיינו את גב' עראפת שונאת היהודים, כדי שכל ילד יהודי בביתו יחוש חרדה קיומית, שיחוש נורא, שחייו בסכנה יום יום, זו מטרת הטלויזיה העקרונית ולא שום סאטירה כמובן.

        הגב לתגובה זו

    • טלויזיה.אפשר לרצוח בן אדם לידך

      מר אורי, 26/10/05 12:50

      ואתה תגיד שיש כאן זיק שובבי. זה מה שהטלויזיה מלמדת, ושלב ראשון בהפנמת הלימוד הוא שימוש במוות לצחוק 'משעשע' ואתה תלמיד מצוין.

      הגב לתגובה זו

    • ''אמא יקרה'' שכוונתו לגמרי כנה

      הנה בדיוק, 26/10/05 13:57

      מעיד על הבלבול המוחלט של ילידי הטלויזיה שאינם מסוגלים לרגשות אנוש נקיים, אלא מאולפים לקלוט רק קונספירציה טלויזיונית מלוכלכת שמטרתה לקדם את הרציחות- כתגובה אנושית 'ביקורתית' כביכול.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    היא צודקת בהחלט

    דתי בן 19, 25/10/05 18:14

    בושה לערוץ שמפיק תוכניות ציניות מהסוג הזה

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    תפסיקי לזבל

    סמאלן, 25/10/05 18:11

    אין צד צודק בסיכסוך. אפשר לחשוב שבטלוויזה הפלסטינאית מראים התחשבות בקובנות פיגועים.

    תפסיקו לצפות מאיתנו להיות טובים יותר אנחנו לא.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    פספסת את הסאבטקסט

    עבדול אלהזרד, 25/10/05 18:04

    גיל ריבה הוא קודם כל קומיקאי וחובב קוריוזים, שנוהג לראיין טיפוסים ביזאריים ולהלעיג עליהם - וכדאי לציין שבדבריהם לא פעם הם עושים עבורו את העבודה.

    הגב לתגובה זו

    • צפיתי- הוא זוועה

      מירית, 25/10/05 18:27

      גם אם זאת תכנית של קוריוזים, ריבה היה צריך לנהל אותה אחרת. המסר של התכנית היה: ואו איזה פספוס של ילד'' - אז זה קוריוז זה?

      הגב לתגובה זו

      • ציניות, אנשים (ל''ת)

        גבע, 25/10/05 19:25

        הגב לתגובה זו