• 23.

    רע, רע, רע

    f, 27/09/05 11:00

    כתוב רע, מוצג רע, שטחי ופרחי במתכוון או שלא במתכוון. כתבה מיותרת שנכתבה ע''י כתבת שלא טורחת אפילו לעשות תחקיר מינימלי.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    יס ישמחו לשמוע שיש להם VOD (ל''ת)

    גם המנכ''ל יתפלא, 27/09/05 01:28

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    בעל נסיון ב Tivo

    יעקב, 27/09/05 00:52

    בארץ הצעצועים האלה חדשים, ולכן קל להגיב מהבטן, ולא מהראש.

    מורן צודקת שאנחנו רק מקבלים אשליית שליטה.אין לנו שליטה ישירה בתכנים, מהסיבה הפשוטה שהם לא שייכים לנו.
    למעשה, המצב הרבה יותר חמור - האפשרות לדלג על פרסומות גורמת לכך שבשלב מסויים (שנתיים בערך) ההחלטה לצפות בתוכנית באמצעות PVR כלשהו לא תשפיע על הרייטינג שהפרסומאים יראו, כי כולם ידלגו על הפרסומות, ורוב מי שנציע לו לראות את התוכנית גם הוא ידלג על הפרסומות.

    התוצאה תהיה עגומה מבחינת חופש הבחירה - הפרסומות יהיו חלק אינטגרלי מהתוכנית (כמו Apprentice) או שהתוכניות ייצרו מראית עיין של צורך בצפיה בשידור ישיר (כוכב נולד).

    לגבי VOD, אכן מדובר בספריית וידאו לא מצולחת במיוחד. הסיבה שהיא לא מוצלחת היא בגלל הסכמים כספיים עם יוצר התוכן.

    כדאי שנפנים - איכות הטלוויזיה תלך ותידרדר ככל שנקבל יותר בחירה. אין פשוט אפשרות לרוויח מכל כל מעט צופים לערוץ, והדרך היחידה להרוויח היא לייצר משהו שפונה למכנה משותף, שלרוב יהיה נמוך. (גם אם הוא לא נמוך, מכנה משותף מנוגד ליכולת בחירה.)

    מצטער שאין לי בשורות. בארה''ב עם שוק של 300 מיליון צופים פוטנציאליים, יש סיכוי לקבל אשליית בחירה שתתאים כמעט לכל אחד. בישראל תקבלו מבול של תוכניות נמוכות. בינתיים, הייתי ממליץ על PVR (מג'יק או מקס) פשוט כדי לנצל את אשליית החופש לפני שלא יהיה מה לבחור.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אפשר להרגיז ולשעמם בוזמנית.

    אילון, 27/09/05 00:28

    גם אם הכותבת מנסה לדון במידת השליטה של הצופה בטלוויזיה, ובשאלה אם הוא בכלל מסוגל לשלוט בתכני הצפיה, אין מקום להניח את הטכנולוגיות שצויינו על מדרגה אחת. ההבדלים ביניהן מהותיים גם לשאלה היסודית שנדונה, ואין לכך התייחסות מספקת בדברים.
    הבחנה לקויה בפרטים מקצועיים אינה, עם זאת, הבעיה העיקרית של הכותבת. הכתיבה בניב האנגלו-עברי (''...ברמת הקונספט: אינטראקטיביות... בה האקטיביות... עם אגו טריפ מטורף של קונטרול...'') עילגת ומעידה על שליטה לא מספקת באף אחת מן השפות. לא מספקת כדי להניח טיעון ברור, ובודאי שלא בכדי לענין.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מורן לא מבינה מה ההבדל ...

    זיו, 27/09/05 00:10

    מורן לא מבינה מה ההבדל בין ה-VOD ל-YES MAX ולא הכותרת שמופיעה כרגע בדף הפתיחה....

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    שנון ומצחיק (ל''ת)

    נקודה, 26/09/05 23:25

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מסכים עם הרבה

    הפשוט הפשוט, 26/09/05 23:24

    מה אתם מחפשים כל כך שאין לכם? החיים שלכם משעממים רצח אז אתם משכירים חיים מחברות הכבלים, וגם זה ב''לראותם בלבד''?

    אני יש לי שני ערוצים בבית. כן, אפילו לא ערוץ 10, או 33, או 23. אחת, ושתיים. רוב הזמן שלי אכן לא הולך על טלוויזיה אלא על עבודה, חברים, בתי קפה, פאבים, ואינטרנט.

    וא-י-ז-ה כ-י-ף ל-י!!!!!!!! משלם על שירות פרקטי (אינטרנט) ולא בטטי (מלשון בטטה, כמו הטלוויזיה), אני בוחר את התוכן שאני מקבל, תמיד יש לי מקומות אחרים למצוא בהם זוויות אחרות, יש לי מספיק נושאי שיחה עם החבר'ה, אני שומר על המשקל ולא יודב כל ערב כמו אשכרה בטטה מול הטלוויזיה, אין סיכוי שאתמכר לאופרת סבון, לא משלם לכבלים הכובלים, לא צריך לבחור בין 200 ערוצים - תאמינו לי החיים מה זה פשוטים ונהדרים.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לא משנה מה אומרים

    יוני, 26/09/05 22:58

    לי תמיד כיף לקרוא כתיבה קולחת, זורמת ולעניין. אל תשימי לב לקנאים ולטכנוקרטים שכנראה מושקעים כלכלית בנושא. אני ממשיך לקרוא ולהעריץ

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ה-VOD דווקא פצצה של דבר! (ל''ת)

    י, 26/09/05 22:16

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    v o d

    מוסה , 26/09/05 21:02

    עשיתי מינוי ל vod והתאכזבתי הטכנולוגיה איטית ובלתי מוצלחת המעבר מתוכן לתוכן מסורבל יש הרבה תקלות באמצע סרט יש תופעה של העלמות התמונה ונא פנה לשירות

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אני דווקא

    ההוא מהסינמטק, 26/09/05 20:56

    עם מיס גודס (כתוב מבריק) וגם עם ההוא מ 1 שפשוט לא מפסיק לקשקש!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אויש, כמה את לא מבינה כלום...

    MAXIM, 26/09/05 20:17

    מאז שיש לי את הYESMAX
    אני מנצל את הזמן שלי טוטאלית.

    לדוגמא, ראיתי 6 פרקים של פיק-אפ בשעה וחצי במקום ב -3 שעות, אחרי שסיננתי פרסומות, סצינות משעממות ושונות.

    שלא נדבר שאני יכול לעשות מה שאני רוצה ומתי שאני רוצה - בלי לחזור בול ב 21:00 ביום שני ולראות כוכב נולד... אפשר לאחר בחצי שעה ולהתחיל לראות כאילו זה התחיל ב 21:30...

    הגב לתגובה זו

    • ניצול זמן

      עידן, 26/09/05 21:19

      ממש ניצול זמן, לראות שלושה פרקים של פיק אפ רצוף. תשיג לעצמך חיים.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    מי שלא מבין שלא יגיב

    עפר, 26/09/05 20:11

    הכתבה אינה על טכנולוגיה אלא על מה שבאמת מונח בבסיס הדברים.
    הקונספט הכאילו חדש שמנסים למכור לנו. אשליית השליטה והבחירה החופשית שכאילו נתונה בידינו בשעה שהאמת הפוכה לחלוטין.

    הגב לתגובה זו

    • מה היא בחירה חופשית כאן ?

      א, 26/09/05 21:53

      נכון, הבחירה החופשית האמיתית היחידה היא להפיק לבד את הסרט של חייך , ולצלם אותו או פשוט לחיות אותו.

      אבל למי שבכל זאת רוצה לצפות בתכנים שהופקו ע''י אחרים, ברור שטלויזיה רב ערוצית נותנת יותר בחירה מחד ערוצית, וידיאו וספריית וידיאו מגדילים את החופש, והזמנת סרטים מקוונת בלי לקום מהכורסה, ובלי פרסומות, מאפשרת יותר בחירה.
      והכל, כאמור בהנחה שאתה ממילא רואה תכנים שלא אתה יצרת.

      הגב לתגובה זו

    • מסכימה איתך

      נטע, 26/09/05 23:05

      ברור שהכתבה מדברת על תופעה פסיכולוגית ולא על בילבולי ביצים טכנולוגיים, מדובר כאן על מהות לפי הבנתי - זה לא מדריך לטכנאי המתחיל.
      מורן - תמשיכי להצחיק אותי!

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    ירדו על בורותה וחוסר ...

    אסף, 26/09/05 20:03

    מקצעויותה של ה''כתבת'' כל כך הרבה בתגובות הקודמות שאין לי מה להוסיף...

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    VOD זה דבר עננננק

    מיכל, 26/09/05 19:58

    זה הדבר הכי טוב שיש כרגע בטלוויזיה, כל הזמן מעדכנים תכנים, יש המון מהכל , וזה כיף כי יש הרבה בחינם.
    סרטים ישראלים, סרטים לא ישראלים, סדרות, טלנובלות, מחזות זמר, תכניות ערוץ 2,3 (כוכב נולד, משחק מכור) קלטות, ותכניות לילדים, מוסיקה, קריוקי, שאני אמשיך?
    כי יש עוד המון

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    כתבה גרועה ולא נכונה.. כנסו

    ,, 26/09/05 19:52

    הכתבה מלאה ברצף של טעויות.

    לכתבת- לפני כתיבת כתבה תבררי פרטים מדוייקים כי הכתבה שלך לא שווה בגרוש ורק מטעית את הציבור.
    אז לפעם הבאה תעשי שיעורי בית- לתשומת ליבך.

    עכשיו סדר בבלאגן שעשית לגולשים:

    YES MAX זה הממיר המקליט של יס.
    להוט יש גם כן ממיר מקליט ששמו HOT MAGIC.
    שני הממירים המקליטים האלו עולים לצרכן בסביבות ה אלף ומשהו שקלים.

    לשני הממירים האלה אין קשר ל VOD!
    ה VOD זה שירות שכרגע קיים רק בHOT (ובקרוב ב YES) וזה שירות של ספריית וידאו לפי דרישה.
    בכל רגע נתון אפשר להזמין מספרייה זו כל תוכנית שמופיעה שם.
    דמי המנוי בהוט הינם בסכום של עשרה שקלים. אחרי תשלום זה יש תוכניות שעולות כסף בנוסף, ויש תוכניות שהם חינם.

    המשך יום נעים!

    הגב לתגובה זו

    • אני מאוד מקווה ששירות כמו VOD

      ששון, 26/09/05 21:04

      יגיע בקרוב גם ליס. למרות שהשירות המוצע שונה מ''יס מקס'', לא כולם יכולים להרשות לעצמם לשלם הון תועפות על ממיר.
      יס, לטיפולכם!

      הגב לתגובה זו

      • חכי בסבלנות, הממיר יהיה חינם.

        א, 26/09/05 21:48

        כמו תמיד, החברות אוספות את ה''קצפת'' מאלה שלא יכולים להתאפק, וחייבים את החדש ביותר, כן, גם אם זה לא גמר את תקופת המבחן, ולא עובד כל כך טוב.

        אחר כך את ה''שמנת'' של אלה שקונים מהפחד שלא להישאר האחרונים שעוד אין להם, כי ''כמעט לכולם כבר יש''.

        ואז, כשאלה ואלה כבר כיסו את עלויות הפיתוח והפרסום, באים השאר, ומקבלים בחינם או כמעט בחינם, בזמן שה''מתלהבים'' כבר רצים לחפש את הריגוש הבא.

        הגב לתגובה זו

      • זה לא יכול להגיע ליס

        א, 27/09/05 08:17

        מבחינה טכנולוגית, לא ניתן ליישם שרות VOD ביס, כי יס זה שידור חד כיווני (מהלוין לבית), וVOD דורש שידור דו-כיווני (כמו בכבלים), אלא אם כן יעשו צרוף של הלוין עם ADSL לשידור חזרה

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    הכתבה ממש לא מקצועית שזה מביך

    אחד, 26/09/05 19:47

    VOD ו- YES MAX זה שני דברים שונים... אם כותב הכתבה לא הבין את זה ועדיין נתנו לו לכתוב, אז לא נתרו לי מילים, חוץ מהשאלה.. אתם צריכים עובדים? (שקצת יותר מתמצאים..)

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מורן,לא עשית שעורי בית

    עמי, 26/09/05 19:45

    איך בכלל אפשר להשוות בין VOD ל PVR.

    הייתי ממליץ לך להוריד את הכתבה כי היא תעודת עניות.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    את כל כך מרוכזת בעצמך, שאת לא

    דובי בר נתן, 26/09/05 19:27

    מאפשרת למוח שלך לשים לב לדבר אחד קטן, שכן ניתן בvod לדוגמא - אפשרות לשלוט על הזמן שלך! ואת זה תמורת 10 שח לחודש, אני מוכן לקנות.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כתבה גרועה ולא נכונה

    רובין, 26/09/05 19:20

    אין קשר בין VOD ל- PVR ויותר נכון לעשות את ההשוואה בין ההוט מג'יק (המעולה) לעומת היס מקס

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כל הכתבה רצופה בשגיאות וטעויות

    טעות, 26/09/05 18:57

    יש הבדל בין הPVRים למיניהם כמו היס מקס (והמקבילה מHOT בשם מג'יק) לבין הVOD.

    מי שלא יודע את העובדה הבסיסית הזאת - אין לו מה לכתוב כתבה שלמה על הנושא.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אני וחבר ניסינו להזמין מהVOD

    יוסו, 26/09/05 18:17

    ושעה חיפשנו איפה נמצא הסרט שלא מפסיקים לטחון לנו את המוח עם פרומואים שלו.

    שיט

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ירון, 26/09/05 17:51

    אני לא מצליח להבין איך עובדת המערכת העיתונאית .....
    עורך האתר בא ונותן למורן לעשות כתבה על תחום שמסתבר שהיא בכלל לא מבינה בו .. איך ניתן לעשות השוואה בין VOD לבין YES MAX?? אם כבר להשוות אז בין HOT MAGIC ל-YES MAX.. אני בכלל בספק אם מורן התנסתה במוצרים השונים.לפי התיאורים וההבחנות שלה לא נראה לי.. ולעצם העניין : מדובר בטכנולוגיות העתיד שמאפשרות לצופה חויה אינטרקטיבית ושליטה מלאה בזמן האיכות שלו מול הטלויזיה , כמה רע זה כבר יכול להיות?? מורן הגזמת....

    הגב לתגובה זו