• 56.

    איזו כתיבה שיטחית !!בושה! (ל''ת)

    אי לאב מירי, 30/09/05 17:39

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    שי, איך לא הזכרת את הפועל?

    אבא גינדין, 25/09/05 17:00

    כמו שאומר אוהד אחר:
    ''במילה אחת א-כ-ז-ב-ה''

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מבקר גזען

    נטע, 25/09/05 15:36

    גם לבוס צפוף הפיגמנטים שלך אתה מדבר ככה? בטח שלא, חכם על קטנים.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ואי ואי איזה טקסט גזעני

    מסיקה, 25/09/05 13:45

    ובוסקילה היא היחידה שצורחת בלי סיבה, ושירי מימון פשוט היתה צריכה להיוולד בארה''ב היתה יכולה לפרוח שם להיות במקום בריטני. תראו איפה בריטניי היום - שירי מימון היא בדיוק כזאת, לא ?

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    שי קטן לגזענות

    יהודה, 25/09/05 10:09

    שי להב מתגלה כצדקן מוגבל, כגזען וכחסר אבחנה מוזיקלית לפחות בשלוש מהערותיו: קודם כל, מאיה בוסקילה ומירי מסיקה שתיהן זמרות מופלאות, חמות, מיוחדות, ואין להן שום קשר ל''מזרחיות'' (בנוסח הבולט של זהבה בן וכד') מלבד שם המשפחה שלהן. אז מה הגזענות שקפצה עליך פתאום, שיוביץ' להביץ'?
    באשר לשירי מימון, היא זמרת פופ סבירה ואמביציוזית, עם קהל משלה, וממש אין סיבה להתגולל עליה או לתבוע ממנה להיות מה שהיא לא.
    ושלישית, בקשר למחשופים: תגיד, אתה מהכנסייה הקתולית? מהרבנות הראשית? לשירי ולמאיה יש שדיים מפוארים והן מראות את זה, לשביעות רצונן ורצון הקהל, וזה חלק מהמופע שלהן. אז מה אתה מבלבל את המוח?
    האם הערת משהו לג'ים מוריסון או להבדיל למייקל ג'קסון, או לאלביס פרסלי, כשאחזו במבושיהם או ניענעו אותם? או (שוב להבדיל) לשלומי סרנגה שמתהדר בחזה שרירי ומגולח? ואם על גברים לא עולה בדעתך להעיר, מה פתאום על נשים? למה הדגם צריך להיות נורית גלרון (זמרת מצוינת לעצמה)?. האם שכחת מה זו חרמנות? האם נפגשת לאחרונה עם הרבובדיה?

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מיקי מסיקה זמרת נהדרת

    רות, 25/09/05 09:04

    לא יודעת איך שמים אותה באותה רשימה עם שירי מיימון השטחית (כן למרות החזה השופע שלה). מירי מסיקה זמרת איכותית והיא עוד תגיע רחוק.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הדיסק של שירי מימון

    ימית, 25/09/05 04:17

    הקשבתי לדיסק של שירי, לאחר שהוא הגיע אליי מישראל - ואני חייבת לומר דבר אחד או שניים:
    1. הדיסק טוב אבל הוא היה טוב יותר אילו מרבית השירים היו מעובדים בידיו המיומנות של מומי לוי
    2. חזקי ואמצי שירי הדיסק שלך סבבה.

    נ.ב.
    תבואי להופיע בפני הישראלים בחול

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מסיקה היא מסיקאית, מיימון נעל, (ל''ת)

    אבל אח, בוסקילה, 25/09/05 01:49

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    גלרון שרה ,כאילו גולגלתה חלולה

    maxi, 25/09/05 01:27

    שירי מיימון שרה כמו פרחה מרוקאית.
    נינט שרה כמו צ'חצ'חית מצוייה.
    אבינועם ניני ,,,בכלל סיפור בגלל כיעורה הרב..וקולה הדלוח
    אז מי נשאר?...אההה..כן ,שלמה ארצי ,זמר שמאלץ אשכנזי.
    אבל מה...הוא אשכנזי,וגם גלרון...

    הגב לתגובה זו

    • כישרון כמו נינט עוד לא היה פה. (ל''ת)

      מעריך אותה., 26/09/05 17:11

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    כתבה עלובה משהו

    מעריב לתשומת, 24/09/05 23:40

    מלבד העובדה שאין שום קשר בין מירי מסיקה לצמד הבימבואיות החביבות (שאין לי דבר נגדן)

    הכותב פשוט לא יודע מה ניסה להעביר. מדובר על שירי בלבד? על שלושת הזמריריות? על ההבדל בינן לבין הדור הקודם?

    סתם לרדת קצת על האלבום של שירי לא מצריך פתיחה כ''כ מורחבת ומתנשאת.

    גם הסיום לא משהו.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מירי מסיקה לא שיכת לכתבה זו

    יעל, 24/09/05 23:22

    זה חילול הקודש להזכירה עם
    שוק הבשר הנ''ל

    אני לא גרה בארץ - אבל שומעת
    ויודעת לזהות איכויות ,גם קוליות
    וגם אנושיות

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    כולם להיכנס.......

    איריס, 24/09/05 22:46

    כל מי שיש לו בעיה עם שירי שיסתןם כי היא אחת הזמרות הכי מהממות שיש פה בארץ והכתב המטומטם הזה בכלל לא מבין כלום במוזיקה!!!!!!!!!!!!!!
    אז כל מי שיש לו בעיה שילך לרופא כי שירי היא מספר אחת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ושכל הקנאים ימותו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • איריס, חמודה

      בוגרת יסודי, 25/09/05 01:30

      אולי תקחי את שירי המהממת ותלכו ביחד לעשות שוב פעם את כיתה א'? ככה תוכלי ביחד עם המדהימה ללמוד לכתוב בלי שגיאות ולשלוח תגובות יפות ל-NRG.
      אולי תצליחי מאוחר יותר למצוא עבודה בתור מזכירה ולחסוך כמה גרושים כדי להגדיל את הציצי ולשדרג את הבלונד וגם כן להיות מספר אחת כמו שירי.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    מה הקשר למוצא?! פשוט עלוב (ל''ת)

    ומקומם, 24/09/05 22:32

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    כמה דברים

    סטודנט, 24/09/05 22:14

    א) לא מזיז לי מאיזה מוצא היא. זה שהיא מוחצנת זה נכון, אבל היא אדם כזה, וגם זה חביבי לא קשור למוצא. אני מכיר מספיק מזרחיים שקטים ומופנמים, ומספיק אשכנזים ורוסים עם פה גדול (אני), כדי לדעת את זה
    ב) יש לה קול, ויש לה יכולת. זה סבבה.
    ג) היא נראת טוב. לא ''כוסית על'', אבל אל דאגה, כמה ניתוחים, וכמה חודשים עם מאמן אישי, גם אני אראה ''כוסית על'' ;-).

    בסה''כ נראת סבבה.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    גזען מטונף, אבל צודק (ל''ת)

    נינה, 24/09/05 22:13

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אם חזה כמו שלה מה מעניין שירה (ל''ת)

    גלעד דוד, 24/09/05 22:10

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    שירי מימון עלובה.

    אני, 24/09/05 21:41

    ששרה מוזיקה עלובה

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    שירי מיימון גרועה וזולה

    לינוי, 24/09/05 21:24

    שירים מטופשים וצעקניים באריזה חלולה ונוצצת, כלואה במחוכי אושידה, שיער מנופח מביייביליס והמון איפור, אבל מתחת לכל זה- ריקנות, ריקנות, ריקנות.
    מי בדיוק יכול להעריץ אותה? ילדות בנות 12 שלצערנו אלה הן גיבורות התרבות שלהן. פשוט מחללת את המושג זמרת. על הבוסקילה לא אבזבז מילים, גם ככה הן לא חלק בעולמה.

    הגב לתגובה זו

    • לינוי את מדברת שטויות

      שרון, 24/09/05 22:57

      שירי היא אחת מהזמרות והפרפורמיות הכי טובות במדינה.
      ואת סתם קנאית

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    זמרת גרועה ועירומה, גועל נפש

    אור, 24/09/05 20:41

    לא יאומן, אין בה שום דבר מיוחד היא צעקנית דיקציה גרועה המילים לא ברורות מתלבשת באופן גס ובוטה בקיצור היא אינה זמרת בעיני והכל יחסי ציבור תזכרו היא תיעלם מהמפה מהר ויבוא אחר במקומה.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אפילו

    אני, 24/09/05 20:10

    שכבר כתבו והגנו על מירי מסיקה
    גם אני רוצה ,
    שי, אם הכנסתה אותה לכתבה שלך
    אתה יורה לעצמך ברגל ,כמו שאתה מבין , כולם יודעים לעשות את הבדל
    והזלזול הזה באינטילגנציה של הקוראים ''שלך'' לא מוסיף לך, בתור
    אחד שיש לו מושג או שתיים במוסיקה
    ואפילו אנחנו מכירים,אני מגדיר את הכתבה שלך,לא פחות מפאתטית כתובה רע,ונכונה רק ב .66%
    21 אתה טיפש

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    שי גזען, שמאלני ועאלק אלטיסט

    חי בישראל, 24/09/05 19:56

    איפה אתה חושב שאתה חי? מה לא אמרו על מדונה, המציגה את גופה בשלל תנוחות תלבושות וגם בלי?
    מה עניין השכונה של שירי מימון לכאן?

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    גזען!

    מיכל, 24/09/05 19:47

    שמת את כל המזרחיות בקטגוריה אחת, ואת האשכנזיה בקטגוריה שניה ויצאת עם תאוריה. מה לעשות שהשונות בין המזרחיות גדולה יותר מהמרחק בינן לבין האשכנזיה.
    ועוד אתה מוסיף שהמהות של המזרחיותהיא זעקה, עממיות ופשטנות.

    לא יאומן שבשנת 2005, עוד נותנים במה לגזענות. בלי בושה, המילים מופיעות בטור לכאורה לגיטימי.

    הגב לתגובה זו

    • sharp and correct (ל''ת)

      yellow, 25/09/05 04:06

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    מירי מסיקה

    ההיא, 24/09/05 19:46

    אוקי, יש המון מה להגיב אבל בוא נעשה את זה יותר פשוט: לך להופעה של מירי מסיקה ואחר כך תבקר.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    שירי מיימון סתם פרחה מחומצנת

    גולש, 24/09/05 19:45

    וחסרת כישרון מוזיקלי. הכל מייק-אפ או פוטושופ, יש כמוה כמו זבל.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    יניב כתבו עליך! !!!!!!!!!!!!!!

    אחת, 24/09/05 19:37

    ה-שכן של שיר י מימון בקריות!
    גברררר
    בהצלחה תלמד חזק תמשיך!
    אתה בכל זאת כתבו עליך בעיתון!
    אפילו בלי לצאת מהבית!
    יללה יניב

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    גזענות במאה ה21

    גבי, 24/09/05 19:35

    חייתי קרוב ל15 שנה באירופה ושם לפחות הבנתי שלהיות מזרחי זו לא קללה. למרות שלי אישית מעולם לא היתה בעיה עם אפלייה עדתית.
    מאוד מצער לראות שמאה שלנו המדיה הישראלית נותנת את הבמה להתבטאות כזאת בהמית וגזענית של כתב שכל עיניינו הוא לבקר את מוצאן של הזמרות ולא באמת את איכות יצירתן. השם מסיקה או מיימון אינו פחות מהשם גלרון ולידיעתך, המוזיקה המזרחית הינה לעיתים יותר מורכבת משירי חנה אלברשטיין או נורית גלרון. אנני חסיד של השירה המזרחית אבל אין זה אומר שמדובר בשירה נחותת ערך. חטא העיתון בזב שאפשר לכתב מתחיל זה להביא דעות שרק יכולות להלהיט את דעת הציבור במקום לתת ביקורת בונה.
    ממש בושה!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ***לכל המגיבים אנטי- שירי***

    אלעד, 24/09/05 19:21

    שירי מימון הגיעה למקום שני בכוכב נולד 1. מקום ראשון בקדם ארווזיון ומקום רביעי באירוויזיון עצמו... זכתה לאשת השנה במוזיקה והשירים שלה רצים בגלגלץ ובמצעדים כבר חודשים... כך ש.. חזה, שיער, מותניים או כל גורם שטחי חיצוני אינו שייך להצלחה שלה... - לבחורה יש יכולות קוליות מ-ד-ה-י-מ-ו-ת! השירים שלה חזקים... והיא פשוט בטוחה בעצמה... אני לא חושב שזה דבר רע להיות בן אדם שבטוח בעצמו ויודע מה הוא רוצה ומציב לעצמו יעדים... כולנו כאלו.. אך אנחנו בחיים לא מציבים את עצמנו במקומה ובמקום שהיא נמצאת אלא תמיד מסתכלים בצרות עין... בקיצור אני חושב ששירי מימון היא אחת הזמרות הגדולות של השנה... איתה נמצאת גם מירי מסיקה שהיא זמרת שאין להשוות אותה היא זמרת ברמות מאוד מאוד גבוהות.. ולעומת זאת מאיה בוסקילה בכלל לא נכנסת פה לרשימה ... היא כבר בדיחה

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    כתבה ענקית ונכונה ! המשך כך .. (ל''ת)

    לא קראתי, 24/09/05 19:08

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    תגובהל-24-זה שי להב אחר

    אורן, 24/09/05 19:07

    הוא לא מקספר. אתה לא הראשון שחושב שמדובר באותו אדם.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כתבה מצויינת. חוץ ממשפט אחד

    צפנת, 24/09/05 16:55

    והוא: ...''כי בישראל, מדינה שהשמרנות היא חלק בלתי נפרד מנשמת אפה, אי אפשר באמת ללכת עד הסוף''...

    ישראל היא אחת המדינות הכי לא שמרניות בעולם.
    נהפוך הוא, היא מדינה שאזרחיה ברובם חסרי גבולות והאווירה בה היא אווירת כאוס מוחלט כתוצאה מכך.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת! (ל''ת)

      אני, 26/09/05 09:11

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    שי להב מקספר??

    d, 24/09/05 16:42

    אלוהים, בן אדם, מה קרה לך??

    הגב לתגובה זו

    • לא. זה שי להב אחר. (ל''ת)

      אגב, 24/09/05 19:07

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    הגזענות חוגגת.

    לבדנר., 24/09/05 15:36

    מה לעשות שזמרים מזרחיים הרבה יותר טובים ???
    קבל את זה ו MOVE ON
    הטקסט הגזעני הזה פשוט זוועתי.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    טקסט גזעני לתפארת

    סיון, 24/09/05 11:51

    טקסט שטוען שהמהות של המזרחיות היא ''הזעקה, העממיות, ולפרקים גם הפשטנות'', הוא טקסט גזעני. אין אפשרות אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    כתבתו של שי להב מה-23 ספטמבר

    מיכאל, 24/09/05 10:45

    גיבוב כזה של שטויות לא רציניות כבר הרבה זמן לא קראתי. רק מישהו שממש לא מבין במוסיקה יכול לתאר את מירי מסיקה כשייכת לסוג הפרפורמריות שלהן שייכת בוסקילה ו/או מימון. קיים הבדל תהומי בין השלושה. מירי מסיקה היא מוסיקאית מהמעלה הראשונה ואין בכלל מה להשוות בינה לבין שתי האחרות, שלא היו מגיעות לאן שהגיעו ללא הסממנים החיצוניים שלהן. מי שלא מבין זאת, עדיף שלא יזהם את דפי העיתון בחומר לא מקצועי, משתחצן ויומרני כמו זה שכתב להב .

    הגב לתגובה זו

    • מסיקה מוסיקאית?מהמעלה הראשונה? (ל''ת)

      דודו, 24/09/05 19:31

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    האמת?היא עושה פדיחות למזרחים!!

    אלי, 24/09/05 09:32

    היא שחצנית,מקנאה בנינט בכל הזדמנות,היא חושבת שהיא נראית טוב,אופי חרא-פשוט קשה לחבב אותה.
    אני לא מעריץ של נינט(מעריך אותה מאד אבל) אבל נינט בלי כל הדאווין הזה היא פופולרית ואהובה על כולם וזאת עוד לפני שהוציאה תקליט אחד.מה יהיה כשתוציא תקליט? לא עלינו...
    בקיצור שירי מיימון-פאק יור סלף ליטל הור! אם את לא מבינה תשאלי מישהו מהברנז''ה.

    הגב לתגובה זו

    • מישהו שמעז להגיד את האמת

      סוף סוף, 24/09/05 19:29

      מעצבנת שחצנית נוראית ועל כלום צווחנית עים שירים בינוניים ביותר

      הגב לתגובה זו

    • מזרחית, 24/09/05 20:21

      מה הקשר?
      שירי, להבדיל מנינט, לא זכתה בגמר אבל לקחה את כל הקופה... מי אתה בכלל שתעשה לה רצח אופי? מי? נבלה! הרי אין לך מושג בכלל מי היא ומה היא, אז על מה קיבינימט אתה מתפלצן? היא גאווה למזרחים!!!! אז לך תקאווד ואם אתה לא מבין תשאל את המזרחים..

      הגב לתגובה זו

    • לא כולם אוהבים את נינט

      שרון, 24/09/05 21:00

      כתבת משפט שטותי שכולם אוהבים
      את נינט וטעית
      אני לא סובל אותה ואת הפוזות הצבועות שלה.
      ולגבי שירי- היא לא שחצנית בכלל
      אלא בעלת ביטחון עצמי שכניראה
      מרתיע אותך

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    שי להב-ענק!! צודק בכל מילה.

    י, 24/09/05 07:59

    כתיבה שנונה ועוקצנית, פשוט גאונית.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    שיטחיות

    R, 24/09/05 04:41

    כל מה ששירי ומאיה משדרות זה - בוא ת*יין אותי עכשיו... אני בשר זול.....
    בלי לחשוף את החזה הן חסרות בטחון (לך תבין את זה). בכלל המילים, המסר(?) הכול כל כך רדוד! צריך להספיק עוד ועוד ....ישר אלבום בכורה (כמות על איכות כמובן). ואנחנו אשמים עוד יותר - אנחנו נותנים יד לכל זה, הרדידות הזאת באה לידי ביטוי בכל תחום, זה הפך לחלק מהאופי הישראלי (חינוך, תקשורת, כדורגל.......)

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    שי להב - עבר זמנו. נא להחליף! (ל''ת)

    מאיה, 24/09/05 01:40

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    למה לעשות דרמה מכל דבר

    שלומיתי, 24/09/05 00:00

    למה להשוות את מירי מסיקה לשתי הפריחות הללו? תתבייש, הפעם הגזמת. מירי מסיקה היא כמה רמות מעליהן. אשה נשואה ויוצרת הנותנת הופעות איכותיות ברמה גבוהה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    תשמע... אתה גזען אמיתי!

    נדהמת, 23/09/05 21:53

    אז מה אם גם השם ''מסיקה'' הוא שם מרוקאי? היא שרה ברוגע ובנועם הרבה יותר מנורית גלרון, והיא גם לבושה די בצניעות. ולא, אתה טועה במחשבה שצצה במוחך הנגוע ברגע זה, אני דווקא אשכנזיה...

    הגב לתגובה זו

    • מסיקה לא מרוקאית

      יוסי, 24/09/05 19:42

      תתפלאי לשמוע אבל עדות המזרח
      הם לא רק מרוקאים
      אבל מה אשכנזיה כמוך מבינה
      בעדות המזרח?

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    הכל בקו האשכנזי המלטנטי שלך

    גיא, 23/09/05 21:53

    במקום לבקר עיניינת את הדיסק החדש אתה נופל למלכודת כמו זבוב
    מכוון למכנה מושתף שהוא עדתי שהספרדים לא מזרחיים (ממזרח לישראל ) ניצחו
    אף אחד לא ניצח
    תגיד לי אתה במקרה ההפוך רואה את נורית גלרון היא זמרת רוסיה מפולניה אוכלת פפריקה הונגרית
    ואוכלת ממליגה רומנית.
    תפנים שירי מיימון ,מאיה בוסקילה
    מירי מיסקה שמות ישראלים לחלוטין דור שלישי בישראל .

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מסכימה איתך בחלק.

    חן, 23/09/05 21:16

    לגבי מירי מסיקה -
    היא זמרת מוכשרת, אי אפשר לתאר את הכישרון שלה במילים(והיא עוד מספרת שהיא היתה ילדה צרודה).
    שירים עם מסר, כמו שזמר צריך להיות !
    בתור אחת ששרה ומופיעה אני יודעת שהרצון של זמר אמיתי הוא להעביר מסר כשהוא שר, מסר אמיתי ועמוק. מירי מסיקה עושה את זה ובגדול. קחו את השיר ''באה אליכם''. מסופר על ילדה כש''עצוב ולא הולך,כשמפחיד ומסתבך'' היא באה אל ההורים שלה.''אף אחת'' ו''לשם'' גם ככה.
    לגבי שירי מימון -
    זמרת קטנה עם אכויות קוליות בסדר גודל לא נורמאלי. חבל שהיא לא מנצלת את זה אלא מנצלת את הגוף שלה. בשירים שלה היא זורקת מילים מטופשות, מדי פעם על לחן סביר אבל עוד לא מצאתי שיר עם מילים עמוקות ומסר אצל שירי מימון.''מסך ההתעלמות שלא הורג אותך הוא מחשל אותך'' ''עד שתבין אותי אני כבר לא אהייה המסע שלי התחיל והוא יוצא'' ''אנ'לא יודעת לזייף - שיקרתי''. במילים יפות - תסתמי ! אם את לא מתכוונת להשתמש בקול המדהים שלך בצורה הנכונה אל תשירי. השירים שלה נמאסים מהר מאוד. כמו ''השקט שנשאר'' ככה כל השירים שלה ירדו אם היא תמשיך בדרך זו.
    מאיה ''הטרקטור האנושי'' בוסקילה-
    חוץ מהשיר ''כשאתה נשבר'' שאת המילים כתב אהוד מנור ז''ל היא בדיוק כמו שירי מימון רק עם קול נוראי. היא משלבת את סגנון ''הטרקטור'' בכל הזדמנות אפשרית . עד שאתה מצליח להתרכז קצת במה שהיא שרה פתאום אתה שומע ''ררררר'' וזה מוציא אותך מהריכוז. אין סבלנות לשמוע אותה...
    אז יש לה קול גבוה יחסית,יש לה ''כוח'' בשירה, אבל היא לא מרגשת או מצמררת, לא עושה לי כלום. כמו שירי מימון - ציצים ושיער.
    מירי מסיקה היא זמרת השנה האמיתית בעיניי.לגבי עוד זמרים - הראל מויאל. הוא מקסים ...
    קול יפה,מתייחס לטקסט ומצליח לרגש ולמצרר,מוזיקלי,מלחין, כותב. חוץ מ''אמצע הלילה בכפר'' שהיה בחירה גרועה לסינגל ראשון יש לו עוד המון מה להציע (אני אישית יודעת את זה).חכו לו, הוא עוד יפתיע אתכם. הראל סקעת שעוד לא שמעתי מה הוא עושה מחוץ לכוכב נולד אבל יש לו קול מקסים והבחירות שלו בכוכב נולד מראות את החוכמה המוזיקלית שלו ואת ההתחברות שלו לשירים אמיתיים ועמוקים(כנ''ל מויאל).קחו זמרים ישנים - אביב גפן עם הקול הגרוע שלו אבל עם השירים המדהימים מבחינת לחן ומילים. איפה זמרים כאלה ? שיקום זמר כזה רק שיהיה לו קול יפה (מויאל, בבקשה מויאל).
    תחשבו על זה.
    מירי - מאחלת לך בהצחלה בהמשך. את אחת הזמרת בה' הידיעה.
    שירי- Grow up ''ילדה שלנו תמה'' .
    מאיה - תתפטרי. שמישהו יראה לה איפה מחזירים את הציוד (הסיליקון שהיא ציידה את עצמה איתו במיוחד).

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד! (ל''ת)

      R, 24/09/05 04:10

      הגב לתגובה זו

    • לחן - כמה תגובות

      אסף, 24/09/05 11:37

      בגלל שהיית כ''כ מנומקת, ואני אוהב תגובות מנומקות, אז יש לי כמה תגובות:

      1. לגבי מירי מסיקה - אין ספק שהיא הזמרת האיכותית ובעלת הערך הרב מבין השלוש. היא באה מתיאטרון והיא מביאה איתה איזה ערך מוסף. היא כמובן צריכה להמשיך לספק להיטים ברמה של שתי האחרות בשביל לשרוד. וזה לא קל.

      2. לגבי שירי מיימון - ''לא מנצלת את הקול שלה, אלא את הגוף שלה''? ''לא משתמשת בקול שלה בצורה הנכונה''? סליחה? על מה את מדברת בדיוק? בשירים שלה היא מוכיחה איכות קולית מדהימה ונדירה, וסגנון השירה שלה מותאם בדיוק ליכולת הקולית היוצאת דופן שלה. זה שיש לה גם שדיים מפוארים, מותניים צרות, ושיער מלא וגולש -זה רק מוסיף לכל העניין. זה לא במקום. זה הבונוס. בקיצור, שירי היא עסקת חבילה נהדרת, אגב, היא גם רוקדת מעולה (זוכרים את דון קיחוטה?)

      3. לגבי מאיה בוסקילה - לדעתי, קצת מאבדת גובה לעומת השתיים האחרות. אבל אל תשכחי, היא הייתה שם קודם. המון כח בשירה זה נכון, לפעמים קצת יותר מדיי. ''רק אותך רוצה'' הוא פשוט מפגן של צעקות בלתי נגמרות. הבנו מאיה, שיש לך קול. למה לצעוק את זה?
      והשיער והציצים? אין שום בעיה עם זה. את כנראה מרגישה מאוימת מזה, אולי קנאת בנות, אבל מי אמר שזמרת טובה לא יכולה להיות גם כוסית ומושכת? זה חלק מהשואו. עברנו כבר את ימי נורית גלרון הסגרירית ואת קורין אלאל ויהודית רביץ האנטי-מיניות.

      הגב לתגובה זו

    • ילדה שלנו כמה!!!! לא תמה!!!

      לא???, 25/09/05 13:52

      כמה התגעגענו חכי!!

      הגב לתגובה זו

      • חחחח לא (ל''ת)

        חן, 25/09/05 20:00

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    מה ניסית להגיד פה? (ל''ת)

    manoosh_1, 23/09/05 20:30

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    סתם צועקת בכל שיר שהיא שרה (ל''ת)

    יוסי, 23/09/05 19:20

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    גזען

    איצ'ה, 23/09/05 18:12

    אתה גזען, סקסיסט, שוביניסט - מה הקשר בין מוסיקה לבין גזען (מזרחיות) או לדדיהן של הבנות הנחמדות הללו? הן נתמכות אמנם בניהול אגריסיבי אבל שום ניהול ושום כסף לא יכול לחפות על חוסר כשרון. אי אפשר לייצר קול כמו של מירי מסיקה בכסף. קצת הגינות אדוני ''המבקר''.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    קצר וקולע! אבל...

    דנה, 23/09/05 17:19

    הן מכניסות חיים למדינה ...אני אוהבת את כולן כולל גלרון אבל לכל אחת סגנון שונה...והשקט שנשאר הוא שיר וביצוע מדהים לדעתי....אני חייבת לומר שזאת אחת הכתבות הכי טובות שקראתי אי פעם...למירי מסיקה יש גם סגנון מאוד מיוחד לדעתי...מסכימה לגבי שוק הבשר אבל אתה חייב להודות שזה מכניס קצת פלפל

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    היא לא יודעת שהיא מכוערת?!

    אליקו, 23/09/05 17:16

    אחרת היא לא מבינה.
    היא חושבת שתצלום שלה עם אצבע בפה זה סקסי? בכל אופן לא עליה.
    היא מכוערת-תגידו לה כבר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    איך אפשר להשוות אותן למירי?

    מירי מסיקה, 23/09/05 17:12

    היא ליגה אחת מעל שאר הפרחות.
    זמרת אמיתית, שלא סתם צועקת.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    תתפטר

    YOYO, 23/09/05 16:21

    לפני שיפטרו אותך

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    חייבים לפטר אותך!!!

    משה, 23/09/05 16:16

    אתה פשוט לא מבין במוזיקה!!!!
    אם מוזיקה זה תרבות אז תוריד טונים..
    ודבר כמו שצריך!!!
    כי וואלה.. הבן אדם עובד על הדיסק שנתיים, אז לא מגיע לשמוע משהו טוב על האלבום?!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אין כמו נורית גלרון,והנה אני מ

    מימון ןקיילי..?, 23/09/05 16:04

    מזרחית....אהבתי את ההשוואה למין אינגמר ברגמן...יפה שי...!!! אגב קצת הפרזת בתיאור מימון כקיילי מינוג,הייתה מתה להיות דומה...

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    פריחה נשארת פריחה...!!! (ל''ת)

    ....., 23/09/05 16:00

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    העליבות בהתגלמותה

    איציק, 23/09/05 15:27

    רחמנות על ילדה שמיכנו ושיפצו בלי פרופורציות וחינכו שציצים מלאכותיים בחוץ מריצים במצעד הפיזמונים

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    בקיצור לא הבנתי אתה מחמיא לה

    הבנת הנקרא, 23/09/05 15:26

    חמש שורות קוטל אותה שש שורות ובסוף משבח אותה היא כן כוכבת לא כוכבת מה הסיפור שלך? תחליט כבר תהיה חד משמעי לא הבנתי כלום ואני
    לא סתומה

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    שירי מימון דיוה די כבר לקטול!

    גיא, 23/09/05 15:24

    היא מושלמת והיא מוכיחה את זה !

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    וואו אני חולה על שירי מימון

    נופר, 23/09/05 15:01

    יש לה שירים מקסימים וגם היא מאוד יפה ואני גם אוהבת את השיר חיים שלמים של אופיר נפקר

    הגב לתגובה זו