• 71.

    משינה - מתקין ומשווק מורשה סלקום...

    אופיר, 10/12/07 11:33

    משינה - מתקין ומשווק מורשה סלקום

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אני אתכם משינה ...אוהבת מיליונים (ל''ת)

    אוהבת28, 15/11/06 19:03

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    רק בגלל הכתבה הזו אני הולך לקנות עוד עותק של רומנטיקה (ל''ת)

    ממששייננהה, 19/03/06 12:33

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    איך לא יודעים לפרגן. כבודם במקומו מונח

    רינת, 19/03/06 12:19

    אין עליהם. ואין בלהרוויח כסף מדי פעם שום פשע. מי שמכיר את משינה יודע טוב מאוד שזה לא כמו שזה מוצג פה וגם אם עשו מסחור, בדיעבד, וזה גם מוכח, שזה היה זמני ואין בזה שום פסול. ההופעות שלהם עדיין מדהימות והם משובחים ומשתבחים ממש כמו יין טוב. לכתב - נראה לי שפשוט היית צריך לעשות פה איזו כתבה ששוברת מוסכמות (כן, משינה זו מוסכמה) או שסתם לא קיבלת בלילה....

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    כתבה ארסית, אכזרית ושגוייה

    יניב, 25/09/05 14:02

    כתבה מטונפת, צהובה, מלאת טעויות, מלאת ארס.

    הדיסק של שלומי ברכה לא יצא שלושה שבועות לפני האיחוד. קניתי אותו לפני שלוש וחצי שנים בדיזינגוף סנטר, אחרי שיצא.

    משינה להקה עם עבר מפואר, שנמחק בכתבה הזו באופן שמעורר תמיהה האם הכתב הוא לא אדם מתוסכל ביותר, ''מאוכזב'' כל כך, שאולי זקוק יותר לפסיכולוג.

    גם אם ההופעה היתה ''ממוסחרת'', וייתכן שהיא כזו, אין הצדקה למחוק דיסק שלם, שגם אם הוא לא מהבועטים של משינה, עדיין ראוי להאזנה וניתן ללמוד ממנו הרבה, והוא כיפיי.

    אין בושה בכך שלמשינה, שחבריה הורים לילדים, יש גם שאיפות כספיות. זה בסדר גמור.

    אולי הכתב הילדותי, חושב שמוסיקה (ואני אגב, בין היתר גם מוסיקאי), צריכה להיות ''נקייה'' מהשפעות מסחריות. בולשיט. אנשים מביאים פרנסה הביתה ואין סתירה.

    להפך, משינה וחבריה, במשך עשרות שנים נמנעו, ועדיין נמנעים, ממסעי שיווק מביכים ועלובים.

    יובל השתתף לפני איזה חמש עשרה שנה בפרסומת הזויה לרכבת.


    בקיצור, יש מקום לביקורת, אבל הכתבה הזו גובלת בהוצאת דיבה. גועלית, מתאימה מאוד לעיתון מעריב שהפך להיות צהובון ששופך דמים.


    אגב, גם שלום חנוך, שבכתבה הזו נישא על כנפי ההצלחה, חטף כתבה דומה לפני שנתיים... והמבין יבין.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    התגובה של 57 הכי הכי נכונה!!!! (ל''ת)

    רונה, 25/09/05 11:01

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    משינה גדולים אבל אין על ברי!!! (ל''ת)

    אישתו הבאה, 22/09/05 11:56

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אגו

    מנישמשינה, 21/09/05 17:16

    אגו אגוזים
    אוי זה טוב אנ'לא מגזים
    מצופה בשוקולד
    אני כבר לא צריך פה אף אחד...

    ואם כבר אמת בפרסום...
    שנים גדלתי בתוך קרטון
    ואף אחד לא נתן לי טון
    נה נה נה נה יובל בנאי
    שנים גדלתי בתוך ארגז
    ושום דבר במיוחד לא זז
    נה נה נה נה מייקל בנסון
    ואבנר חודרוב בסקסופון
    ושלומי ברכה על הטמבון
    נה נה נה נה איגי דיין

    מי שלא זוכר סגול...

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אבדה להקה

    האגודה להחזרת, 19/09/05 23:27

    הוענה לשם משינה ומכילה חמישה אמנין העונים לשמות:
    שלומי ברכה
    יובל בנאי
    איגי דיין
    אבנר חודורוב
    מייקל בנסון
    הלהקה אבדה בשנת 2005 קצת לפני היציאה של האלבום''רומנטיקה עתידנית'' כל המוצא את הלהקה שיחזיר אותה אליי
    ניתן למצוא את אבנר חודורוב ומייקל בנסון, בהופעות של יהודה פוליקר0שחזר מתישהו)

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    מה לגבי בוב דילן?

    ג'ו, 19/09/05 16:49

    מדנס זה ידוע, אבל איזה שירים הם גנבו מבוב דילן?

    אגב, הלהיט הנדבק ''תנו לו צ'אנס'' (בעיקר בבית) מזכיר לי שיר של דילן. מישהו יכול לעשות את הקישור?

    הגב לתגובה זו

    • הם השאילו את''גברת שרה השכנה''

      אני לא בטוח בשם, 20/09/05 20:26

      מבוב דילן -''הוריקאן'' כמובן
      אגב גם במנגינה ,וגם בסיפור של השיר

      הגב לתגובה זו

      • ובקשר לדילן

        המופיע המופיע, 21/09/05 00:34

        הוא עוד לא עשה הופעת קאמבק אחרי שמונה שנים לאלבום חדש באולם תיאטרון ע''ש סטארבקס, ככה עם הכל ירוק-לבן, נכון?

        הגב לתגובה זו

  • 61.

    בושה!!!!!

    רועי, 19/09/05 12:01

    בהחלט אני שמח שמשינה נפלו ככה בתור מעריץ שגדל עליהם והלך אחריהם לעשרות הופעות בתור ילד שמחתי ואפילו בכיתי מהתרגשות כשהם התאחדו אבל החארות האלה פשוט מתנשאים וכנראה חושבים שהם באו ללמד את כולנו מה זה רוקנרול
    אז מגיע להם כל הכבוד לקהל שהראה שיש לו קצת שכל....

    הגב לתגובה זו

    • בולשיט (ל''ת)

      רינת, 19/03/06 12:20

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    צודקים- והכוונה כמובן לכתב....

    נועה, 19/09/05 12:00

    הם התמסחרו, רואים בהופעות הם שם לעשות קופה, עולים מסוממים ומתחברים בעיקר רק לעצמם
    פשוט מזלזלים בהם אחר כך....

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    לעולם לא יורקים לבאר ממנה שותי (ל''ת)

    השתן עלה לראש, 19/09/05 08:04

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    הם על

    ארז, 18/09/05 21:25

    SAMIM

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    חשוב מאוד מאוד לקרוא !!!!!!!

    חשוב, 18/09/05 21:03

    הטיעונים כאילו משינה התמסחרו הפכו אולי למשהו כלכלי יותר מוזיקלי מכרו נשמתם?! נראים כאלו נתלשו מפנקס שוברי התמימות האחרונים ברם האם האומנות יכלה להתקיים ללא המנוע הכלכלי שמזיז אותה האם אתה כתב יקר ,כותב כדי לתקן את העולם תחת דגל הפילנטרופיה? הזלזול באנשים בעלי כשרון יוצא דופן שבעצם עשייתם תורמים לתרבות ,להוואי - וכן ,בלי בושה ,גם להנאה של אלפי אנשים במדינה פשוט מעורר שאת נפש. במקום לפרגן ולעודד את היכולת של אומנים לשרוד בשוק הכל כך אפור הנגוע בזיופים וגניבת זכויות ,מגיעים שכמוך ובחריצת לשון נועצים מקלות אבן בגלגלי היוצרים ,אני מניח שאתה באופן אישי לא אהבת את התקליט/ההופעה .זכותך. אני גם מניח שכשאתה יוצר משהו אתה נהנה כשמפרגנים ופחות נהנה מביקורות שליליות ,מה מביא אותך לחשוב שאצל אחרים המצב שונה ? ישנן דרכים להביע דעה בצורה מכובדת ,בשם חופש העיתונות לא נקנתה זכותך לצאת למסע הצלב למען האנושות נגד משהו שכל כך הרבה אחרים אוהבים ,כשהטקטיקה המובילה אותך היא דרך העוקצנות והשלילה באופן שנוטה להזכיר תכונות קינאה אפלות.
    זכור - ביקורת היא דבר חשוב ובונה אולם כשהיא נכתבת בבוץ כל מה שמבינים מהכתב זה רק הלכלוך , ואותו הרפש בדיוק משקף את ראיית עולמך הצרה והלא מפרגנת .
    משינה היא להקה מצליחה ,את זה אפילו אתה לא תוכל לקחת מהם .
    אני מניח שיהיה נכון להעריך שאלפי האנשים שהגיעו להופעה עשו זו מבחירה ממוקדת הרבה יותר מאשר אלו שקנו את העיתון בגללך .

    אין מה לעשות , תמיד יהיו אלו שיורידו את הגשם ואלו שיקטרו שנרטבת להם הכביסה .

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    על מסחרי ועל מסחרה

    עודד, 18/09/05 19:44

    אין לי שום בעיה עם העובדה שאומנים סוחרים באומנות שלהם. האם למישהו יש? זה מקצועם, זאת פרנסתם וזאת זכותם וחובתם האישית לממש את כישרונם כדי להביא לחם הביתה.
    אין לי גם בעיה שמשינה חזרו על מנת להחזיר לעצמם את היכולת להתפרנס, ואת הכבוד שאולי עבר מהם כסולנים. הכל בסדר עד כאן.

    מה לא בסדר? להוציא לאור דיסק חנטריש עם שירים רעים, מיושן, המוציא שם רע לרוק ב-2005. זה אכן רוק-אבל לא רוק מוסיקאלי.

    מה יש לכם, אוהדי משינה היקרים?
    מדוע קשה לכם לקבל שהמשינאים הם לא גליק כזה גדול? יורקים עליכם ומבחינתכם זה חייב להיות גשם?

    סלקום היא לא בעיה. רינגטונים זה לא בעיה. סגול זה לא בעיה.
    מוסיקה רעה תמיד, תמיד, תהיה בעיה.
    בעיה ללא פיתרון. SORRY.

    הגב לתגובה זו

    • לעודד

      אלעד, 19/09/05 06:48

      מסכים איתך,
      חוץ מהעובדה שגם מוזיקה ''רעה'' כמו שמשינה הקליטו לאחרונה היה אפשר לרענן ולחדש אם הם היו ''מעיזים'' לערב מפיק מוסיקלי שיודע מה קורה בעולם המוסיקה , מפיק עם מעוף שמוציא מהלהקה נגינה ושירה שונה מהבנליות של שנים קודמות.

      לראות את משינה לאחרונה היה כמו לפגוש שוב באהבה ישנה, אתה מלא צפיה , והנה היא מופיע לפניך באותה השמלה שאותה לבשה בערב בו נפרדתם, השמלה מרוטה
      והיא כבר בטח לא חטובה כמו שהיתה.

      כל הקמבאק הזה אולי מילא לחברה את הכיסים,אבל מבחינה מוסיקלית התפספס בגדול.

      הגב לתגובה זו

      • לעודד

        גם עודד, 21/09/05 00:37

        להקה שמשקיעה יותר בצד הפיננסי ופחות במוזיקה שלה קוסמת לאנשי עסקים, לא למעריצים חובבי מוסיקה.

        בסופו של יום כולם קיבלו מה רצו: הלהקה קיבלה כסף מאנשי העסקים, אנשי העסקים עשו כסף בעזרת הלהקה, ובעולם הרוק הישראלי שוב התפנתה הרובריקה של משינה שהלכה ללא שוב (והפעם על אמת).

        הגב לתגובה זו

      • אתה צודק לגבי המפיק החיצוני. (ל''ת)

        עודד, 21/09/05 13:51

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    חשבתי ש''מקורבים'' יש רק בכדורגל (ל''ת)

    אסף, 18/09/05 19:24

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    קקות ממוסחרות (ל''ת)

    קקי במחתרת, 18/09/05 17:40

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ומה עכשיו?

    גלעד, 18/09/05 14:22

    ואחרי שקוראים את הכתבה הזאת מה זה אמור לעשות?
    הכתבה הזאת היא קצת צהובה ויש תחושה שהיא מתוך עיתון ''אנשים'' ולא מתוך ''סופשבוע''.
    פאדיחה.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אלבום שהוא בושה לאינטלגנציה!

    ערן, 18/09/05 13:39

    אלבום לילדים מפג........@#$

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    כתבה מכפישה שהכותב רוכב עליה

    שי, 18/09/05 13:14

    מלאה בכותרות מפוצצות והרבה רעש
    עם ציטוטים של ''מקורבים'' כביכול

    מקורבים כמו מי המוכר מהמכולת
    או הספר של יובל ?

    כתבה שנועדה לעשות טוב רק לכותב שלה

    חבל כי רוב האנשים יחשבו פעמיים אם לקנות או לא לקנות את הדיסק
    כי ככה זה פה

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    סתם כתבה קנטרנית

    א, 18/09/05 11:05

    משינה היתה גדולה ותישאר גדולה. הבעיה שלכם שאתם סוגדים למיתוס של רוקנרול, שלא בהכרח תופס כאן בארץ. תשוו את משינה לא לפורטיסחרוף, שהם מוסיקאים אלטרנטיביים באופיים, אלא לכוורת - להקה שבה הבידור מתקיים כחלק כמעט שווה למוסיקה. זה לא בושה להיות גם רוקנרולרים וגם אנטרטיינרים.
    בבית החייל משינה ביצעו קאבר ל'מאמא יוקרו' (של הגששים, כמדומני). זה הקנה מידה, ולא הפינגווין או הבארבי (עם כל הכבוד..)

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ''רומנטיקה עתידנית'': 2,700 עותק

    יחצ''ן מקורב, 18/09/05 10:51

    2,700 עותקים נמכרו מ''רומנטיקה עתידנית''.

    הגב לתגובה זו

    • עוד ''מקורב''?

      אני, 18/09/05 11:45

      כתבה מגוחכת.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    כתבים הם אנשי מקצוע מתוסכלים (ל''ת)

    דורן, 18/09/05 10:24

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    כתבים הם אנשי מקצוע שלא הצליחו (ל''ת)

    אסף, 18/09/05 10:24

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    דווקא

    חושם, 18/09/05 08:54

    אני חושב שהריקוד האינפנטילי של יובל מצחיק לאללה..
    כמו איזה דוד שנקלע למסיבת צעירים ומשחק אותה cool
    וחוץ מזה להקת רוק עם אורגניסט של מעליות? .. קרעו אותי מצחוק

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    משינה הם מזמן סוס מת

    דניאל, 18/09/05 05:48

    רק קבוצת אנכרוניסטים שמתקשים להתבגר מוסיקלית עוד נוהרים אחרי חבורת המעתיקנים הממוסחרת הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    Saw Mashina in Boston

    Abdul Zemer, 18/09/05 04:55

    They were great. I worked with the biggest bands in the world at Foxboro Stadium. their performance just as good as the biggest names I saw.
    Finally someone making music in the holyland

    הגב לתגובה זו

    • im sure your right

      mashina in my b, 19/03/06 12:30

      mashina r the kings!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    כל כך הרבה ציטוטים בעילום שם!!

    דניאל, 18/09/05 03:20

    מענין מי אלה כל המצוטטים :
    ''מעריצה של הלהקה'',
    ''מקורבת ללהקה'',
    ''אחד מותיקי הענף''
    ''מפיק נוסף''
    ''מפיקה שעוקבת אחרי הלהקה מקרוב''
    ''מפיקת טלוויזיה''
    ''אחד מוותיקי התעשייה''
    יהודה שוחט,בחיים שלי לא קראתי כתבה עם כל כך הרבה ציטוטים מפוברקים.יצאת מגוחך.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    על מה ולמה ???

    אירית, 17/09/05 23:13

    זה ברור לחלוטין שכתב מעריב נפגע עד עמקי נשמתו שמשינה לא התמסחרו בדרכו שלו ולא העניקו לתקשורת את מה שעושים אמנים אחרים ובכך הופכים לזן המטומטם שנקרא סליבריטאים , בואו לקיסריה או לכל מקום אחר ותבינו שלבזבז 3 עמודים בסופש על הספד של להקת משינה נובע מסירחון לא ברור של הכתב שחבל שלא כתב בעילום שם כמו כל תוכן הכתבה העלומת שמות של המרואוינים , כמה חבל ועצוב לי עבור יהוד''לה , כי הוא בטח לא קיבל מקומות טובים '' ביציע''.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    להקה חרא - נגנים חרא (ל''ת)

    עינת, 17/09/05 22:20

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אין כמו פורטיסחרוף (ל''ת)

    אגם ענקית, 17/09/05 17:44

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    זלזול מביך

    חן, 17/09/05 17:42

    לא הבנתי את מטרת הכתבה הבקורת בארץ חונקת את האמנים מי מהחצופים שהעיזו לפתוח את הפה עמד אי פעם במצב דומה מי מהם העיז מי מהם בכלל שינה למישהו
    השירים למי שבכלל הקשיב הם שירים כנים ללא ספק שהגיעו מהלב אפשר לאהוב אותם ואפשר לא
    והבחירה לשתף פעולה עם חברה כמו סלקום היא לגיטימית לחלוטין ומקובלת בכל העולם
    מה שלא מקובל לטעמי זה ניצול רע של מעמד מר שוחט נשמע כמו אדם מאוד קנאי וממורמר ומערכת מעריב צריכה להתבייש על שנתנה לו במה

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    פרנסה שפה קשה (ל''ת)

    אנני, 17/09/05 16:19

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אוהבים אותכם משינה!

    הופעות מדהימות!, 17/09/05 14:40

    הייתי ב5 הופעות כל אחת יותר טובה מהשנייה

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    לא נכון, לא נכון...

    אילן, 17/09/05 14:08

    גם ל''רומטיקה עתידנית'' יצא קליפ (מההופעה) וזה אחד השירים המדהימים של השנים האחרונות...
    כתבה לא אובייקטיבית, אני בספק אם כל הציטוטים כאן אמיתיים ובטוח שלא כל העובדות. הם להקה מדהימה, הם נראים טוב מאי פעם, האלבום לא רע בכלל (בהתחשב בכך שהוא הראשון אחרי 10 שנים) והם ממלאים את קיסריה.
    כתבה שלמה רק כדי להאשים את השיווק של האלבום?

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מה לעשות המוזיקה שלהם זבל (ל''ת)

    רוני, 17/09/05 14:02

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הם ממלאים את קיסריה..

    משינאי גאי, 17/09/05 13:59

    איפה אתה חי בנאדם?? נכון ההתמסחרות קצת מעצבנת וכבר היו להם אלבומים טובים יותר, אבל אני אישית הייתי באחת ההופעותלקראת האלבום החדש בקיסריה, ולמרות שכל כרטיס עלה 200 שקל וחצי מהשירים אף אחד לא הכיר האמפי פשוט היה מלא... וגם כל הכרטיסים לניצנים נחטפו יותר מלכל להקה אחרת
    הם כן הופיעו והתראיינו ב''יאיר לפיד'' וב''יצפאן'', ולמה להם להופיע במועדונים קטנים כשהם יכולים למלות אמפי??

    אין ספק שהם הלהקה מס' 1 שהייתה במוזיקה הישראלית

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    רונית ארבל גמרה ת'סוס...

    אדם, 17/09/05 13:21

    גם מוקי, גם משינה, גם שלום ושלמה... כבר לא כזאת מובילה היחנצנית הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הם כבר זקנים, יאללה הביתה !

    נועה, 17/09/05 11:03

    משינה ??? כבר עברנו הלאה...
    חבורת פאתטיים מתוסכלת ..שמסרבת להזדקן בכבוד..

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    איזו מדינה???

    א.ג, 17/09/05 09:57

    איזו מדינה אנחנו?.... בחיאת.. מה כל כך קשה לפרגן אנשים .... איפה האנשים הטובים באמצע הדרך..... איפה נעמי שמר..... איפה... הטוב הזה שהיה פה...???
    משינה התמסחרה אומרים... בטח אבל למה לא שואלים רק מחפשים את הרוע.. כי אנחנו העם הזה הולך לאינטרנט ומוריד בחינם.. יופי דפקנו אותם לא שילמנו כסף.. לא שילמנו טוב לכיס שלנו אבל לא של האומנים.. כן גם להם יש פיות להאכיל וגם הם צריכים כסף למכולת .. הם לא שונים מאף אחד בעם הזה ששורד את היום שהיה כלכלית.. וחוץ מהאינטרנט.. חברות התקליטים שאמורות להשקיע כדי לקדם שוקעות בעצמן... אז למה כל כך כואב שמשינה קיבלה כסף מסלקום.. ימותו הקנאים..........
    ואיך אפשר לעשות כתבה שלמה .. ועוד 4 עמודים מבלי להזכיר שם אחד של משהו שהתראיין ומוכן לעמוד מאחורי המילים שלו...
    תקופה קשה בעם ישראל....
    אולי נתחיל בשיטת האחדות......
    שתהיה שנה טובה.. ושנזכה לאחדות בעם ישראל ולא לפירוד.. כתבות אפילו כאל רק מביאות לפירוד בעם......
    איפה אנחנו ואיפה האור לגויים.....??.....

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לא לשכוח כובע

    נמרוד, 17/09/05 09:20

    כן, בלי ספק אפשר לתקוף את סיפור הכישלון מכמה צדדים אבל אני דווקא בוחר להסתכל על הכובע של איגי- האיש הקטן שלי קורא לזה נסיון עלוב ויותר להידמות לדה אדג' מיו-2 וייתכן וזה מסביר את כל הסיפור, המעריצים של הלהקה גדלו איתה, איפה זה היה? סוף שנות השמונים? תנו להם את מה שאהבו אז, באמת שאין צורך להיתלות באילנות גבוהים מדי או באילנות גבוהים נקודה.
    עדיין להקה מצויינת, ההצלחה היא עניין של החלטה.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    סוף סוף מישהו התעורר....

    גולן, 17/09/05 08:42

    ברור שהאיחוד הזה הוא למטרת מסחר בלבד!
    החבר'ב האלה הבינו שבחוץ ולבד לא ניתן לעשות בוחטות ולכן החליטו לחזור ולהתאחד אך ורק לשם עשיית כסף.
    ישנם מקרים דומים לזה, ראה ערך תיסלם, שלמה ארצי ושלום חנוך, כוורת...
    והכי מצחיק שהכל נעשה באצטלה של תרבות ו''למען המעריצים'' המטופשים במדינה הזו שאוהבים קיטש רדוד...

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    איחודים מלאכותיים מגמה במדינה.

    עודד, 17/09/05 08:33

    אני לא מאמין באיחודים ! זה נובע ממקום מצוקתי בדרך כלל מזוייף משקולים כלכליים טהורים.
    תעשיית הכלאות מוזרות ביותר בחוות הגידול והניסויים בקיסריה. הנה כמה נקודות שיפלות בתרבות הזמר הישראלית.
    שלמה ארצי ושלום חנוך: מי היה צריך את זה ? שני אמנים בקנה מידה עצום שכל אחד בסגנונו ובאישיותו מדהימים. השניים נאנסו באכזריות עלידי מפיקים אמרגנים צמאי כסף וחלקם של השניים לא נפקד מההפקרות .זה היה איחוד מיותר מזוייף שמוחק לחלוטין את הנקודות הרגישות של השירים המרגשים שלהם .
    איחוד משינה : מיותר לא עדכני בכלל הרס בהינף יד את כל ערגת הנוסטלגיה הטובה והיחודית שהיתה רק נחלתה של להקת משינה. מסחריות גסה אל תוך הוריד של חברת הענק סלקום. משינה קיטלגה את אופי הלהקה לסמל מסחרי של רינגטונים מפלסטיק. פשוט זוועה !
    יש להפסיק מיד את תופעת כוכב הנולד במדינה ! אלימות פיזית נגד השירים הטובים שקיימים פה. חידושים ועיבודים על גבול העברה הלאומנית.(תגידו את האמת עכשיו..נשמע לכם אמין שיהודה סעדו ממתין שהקונצרט נתחיל ?מישהו באמת חושב שהבחור היה איי פעם בקונצרט ?זה נשמע כבדיחה עצובה מאוד ).
    לסיום אין איחודים אמיתיים הכל כסף תעשיה וכניעה של האמנים וירידת השירים לזנות !
    אשמח לקבל תגובות במייל.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ברגע שהם סגרו את ההופעה

    המטיף, 17/09/05 07:42

    הראשונה שלהם לברנז'ה אני אמרתי להם ביי ביי.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    להקה סוף הדרך. מדינה זבל !!!!

    קובי la, 17/09/05 07:22

    להקה סוף הדרך.מדינה זבל

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לא אמנים אמיתיים אלא ''מקצוענים (ל''ת)

    יונתן, 17/09/05 04:20

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    גנבים

    יובל, 17/09/05 02:38

    רשימה חלקית ביותר של נפגעי הגניבות המוסיקליות של משינה:
    Madness
    U2
    Bob Dylan
    Nirvana
    משינה מעולם לא היו מקוריים אלא רק מבצעים טובים. מישהו בכלל מתפלא שהם מכרו את נשמתם לסלקום?!

    הגב לתגובה זו

    • מישהו יכול להביא לי דוגמא

      ואדים, 17/09/05 13:49

      מישהו יכול להביא לי דוגמא לשירים שמשינה גנבו?
      תודה מראש

      הגב לתגובה זו

      • הנה בשבילך:

        בוב, 17/09/05 16:48

        תקשיב פעם לשיר בשם Night boat to Cairo של מאדנס, שמזכיר באופן מפתיע את ''רכבת לילה לקהיר''. תנסה את One step beyond, גם כן של מאדנס, ואחריו את ''ריקוד המכונה''.
        ואלה דוגמאות חלקיות. הם ידעו להתאים את עצמם לסגנונות מוזיקליים ששלטו בעולם, ובכך היתה חלק מגאונותם.

        הגב לתגובה זו

        • אוי.....

          yoni, 18/09/05 04:45

          כמה שאתה צודק שזה עצוב

          הגב לתגובה זו

        • עוד דוגמא בשבילך

          אאא, 20/09/05 20:28

          ''הוריקאן '' של דילן

          מול ''גברת שרה השכנה''

          הגב לתגובה זו

        • דרך אגב רכבת לילה ולהגנת משינה הגדולים וכדי

          רינת, 19/03/06 12:37

          לסתום פיות: זה שיר שהלחין אהוד בנאי!!!!! (שגם הוא גדול) אז לפני שאתם מבלבלים את המוח לפחות תדגו על מה אתם מדברים

          הגב לתגובה זו

    • cure (ל''ת)

      them too, 17/09/05 16:19

      הגב לתגובה זו

    • לילדון הקטן יובל

      גל, 18/09/05 04:34

      MADNESS גנבו מלי פרי, ההפטונס, סקאטליטס, דזמונג דקר ועוד מליון.
      U2 גנבו מהמי, טלויז'ן, ג'וי דיויז'ן, אקו והבנימן, קרים, ואן מוריסון ועוד מליון.
      BOB DYLAN גנב מאלביס, הביטלס, הנק וויליאמס, וודי גת'רי, ג'ול לי הוקר ועוד מליון.
      נירוונה גנבו מסוניק יות', תאד, מלוינס, החיפושיות, פיקסיז, בלאק פלאג ועוד מליון.
      אז מה?

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    הופעה מהממת!

    ירון, 17/09/05 02:09

    ראיתי אותם בבוסטון לפני מס' חדשים וההופעה שלהם היתה מהממת! הם היו ענקים. אם כי, גם אני מסכים שהאלבום האחרון שלהם לא הדליק אותי וחבל שכך.

    הגב לתגובה זו

    • the show in SF

      Mahsina, 17/09/05 18:08

      Same goes for the show they gave in SF - Great!!!

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    הם על סמים אני מוכר להם נשבע (ל''ת)

    סמי, 17/09/05 01:29

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    idiots - they are the BEST!!!

    shir, 17/09/05 01:10

    Mashina are and always will be the best of the best of the best, and if the idiots in Israel can't handle them - well - they are idiots.
    Mashina RULES!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אין תרוצים...מוזיקה זבל (ל''ת)

    נורית, 17/09/05 00:11

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    נו טוב

    אורי, 16/09/05 21:47

    הם אף פעם לא היו שוס כזה גדול,להקה בינונית ומטה

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    להקה חרא - נגנים חרא (ל''ת)

    רמי, 16/09/05 21:40

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מיכל, 15, מי נתן לך רשיון? הבי

    Y, 16/09/05 21:29

    טלס הופיעו בלונדון, על גג האולפן הישן של אפל, אבי רוד.
    הנה לינק:
    http://www.multimap.com/map/browse.cgi?client=public&X=529000&Y=180500&width=500&height=300&gride=529150&gridn=180720&srec=0&coordsys=gb&db=&addr1=&addr2=&addr3=&pc=&advanced=&local=&localinfosel=&kw=&inmap=&table=&ovtype=&zm=1&scale=5000

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הייתי בהופעה שלהם אתמול,

    אני, 16/09/05 21:06

    בבריכת הסולטן.
    היה מדהים במלוא מובן המילה.
    משינה, עדין, מסוגלים למלאות אולמות ולהקפיץ את כולם.
    אז נכון, הדיסק האחרון חלש מאד, אבל ימי הזוהר עוד לא עברו.
    נראה מה היה הכתב אומר אם הוא היה אתמול בהופעה בבריכת הסולטן.

    הגב לתגובה זו

    • גם אני הייתי שם

      סוראמלו, 17/09/05 04:44

      היה פיצוץ
      רק חבל שבריכת הסולטן עם כל הכסאות המחורבנים האלה והאבק שנכנס לעיניים זה חרא של מקום. היתה אחלה הופעה אבל חייבים לומר שלא היה מלא.

      הגב לתגובה זו

      • לא היה רחוק מלהיות מלא

        מישהו, 18/09/05 02:23

        גם אני הייתי שם, והאוירה של בריכת הסולטן דווקא מחשמלת בעיניי (עם החומות והכל).
        ההופעה היתה פשוט מעולה ומלאת אנרגיות.
        אני לא נהניתי ככה כבר הרבה זמן!

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    10 - איזו תגובה אידיוטית

    מיכל, 16/09/05 20:05

    הביטלס הופיעו בניו-יורק (על בניין אפל) את הופעתם האחרונה. ההופעה של U2 היתה חיקוי ומחווה להופעה הזו.

    הגב לתגובה זו

    • נמאס מהבורות

      לא חשוב, 16/09/05 20:46

      מיכל מתוקה. הביטלס הופיעו על הגג בלונדון על הבניין של אביי רואד. בניו יורק הם הופיעו לא פעם בחלומות של כל אחד מאיתנו אבל במציאות? על הגג? זה ממש לא קרה. הגג היחידי עליו הופיעו היה בלונדון. ולכל המגיבים המטופשים שמתחתי לכו תראו את הסרט let it be שיוצא בקרוב על dvd ותוכלו לראות את ההופעה הזו.
      תודה סליחה ושלום.

      הגב לתגובה זו

      • שוב בורות! וגם אתה לא יודע!

        אלון רזניק, 17/09/05 03:18

        הבניין לא נקרא ''אבי רואוד''. בניין חברת התקליטים של הביטלס, חברת ''אפל'', שהתפרקה כבר, היה בדרך אבי. משמע ''אבי רואוד''.
        וזה היה בליברפול!

        הגב לתגובה זו

        • דונט בי האבי

          עודד, 17/09/05 12:01

          ברור שהכוונה הייתה לבניין שבו שוכנים אולפני אייבי-רואד. וזה נכון!.

          למה להצמד לטפל?

          הגב לתגובה זו

        • טיפש מטופש

          לא חשוב, 17/09/05 21:07

          בוא אלי הבייתה ואראה לך בספרי ההיסטוריה איפה ומתי זה היה

          הגב לתגובה זו

        • עוד תגובה קטנה שלי

          לא חשוב, 17/09/05 21:20

          מגיב יקר
          לפני שאתה טורח לכתוב תגובה כדי שתבדוק את הפרטים.
          ההופעה על הגג בלונדון אני חוזר בלונדון יא חתיכת אדיוט הייתה בחודש יוני 1969 על בניין אפל שם abbey roadנמצאים אולפני

          הגב לתגובה זו

  • 14.

    תאוות הבצע הרגה את האיכות (ל''ת)

    ענת, 16/09/05 19:33

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ל10

    דני, 16/09/05 18:15

    הביטלס הופיעו על הגג לפני החיקוי של U2.חבל על משינה!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מוסיקאיים ענקיים (ל''ת)

    ruti, 16/09/05 17:40

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    MASHINA

    ILAN, 16/09/05 17:22

    THEY COPED ALOT OF THER SONGS FROM BOB DYLAN AND U2

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    U2 ולא הביטלס הופיעו על הגג!

    ההוא משם, 16/09/05 16:37

    מי שהופיע על גג בניין בניו יורק היו יו טו U2 ולא הביטלס.
    היה שם בלגאן משטרה וכו'.

    הגב לתגובה זו

    • אה, ואת מי U2 חיקו? (ל''ת)

      בור ועמך הארץ, 16/09/05 17:09

      הגב לתגובה זו

    • הביטלס עשו זאת ראשונים U2 חיקו

      דובר הביטלס, 16/09/05 17:30

      אותם ומשינה חיקתה כהרגלה רחמנא ליצלן את שתי הענקיות. או את U2 שחיקתה את הביטלס.
      והיחס המתנשא של בנאי-ברכה מוכר מזמן.

      הגב לתגובה זו

    • גם הביטלס הופיעו על הגג

      גלעד, 16/09/05 18:18

      בשיר GET BACK, דווקא יו2 חיקו אותם אח''כ ב- WHERE THE STREETS HAVE NO NAME

      הגב לתגובה זו

    • U2 performed in LA !!!

      David, 16/09/05 18:53

      U@ performed on top of a liquer store downtown LA in 1987 not in NYC

      הגב לתגובה זו

    • ילד - גם U2 חיקו את הביטלס

      ברוך, 16/09/05 19:09

      תקשיב טוב בור ועם הארץ שכמוך ,
      עדיף לכולם שלפני שאתה גוער בכתב תסגר על הבסיס של הבסיס של המוזיקה בעולם. שווה לך ועד אז תסתום.
      U2 הם בלתי ניסבלים בדיוק כמו משינה
      הבעיה של משינה שבהופעות שלהם הם שרו רק להיטים שנטחנו כבר, במקום להפתיע עם קצת פנינות מוזיקליות מהעבר. ככה לא היינו משתעממים מהם כל כך מהר

      הגב לתגובה זו

    • קצת היסטוריה

      לא חשוב, 16/09/05 19:27

      הוא משם או איך שקוראים לך ניסיתי להתאפק ולא להגיב אבל בסוף נשברתי. חוץ מזה שאתה אדיוט אז גם אין לך מושג. הביטלס הופיעו ראשונים על הגג בלונדון ב 1969 ומה ש בונו וחבריו עשו זו מחווה ללהקה הגדולה ביותר בכל הזמנים שכמו כל דבר אחר במוסיקה גם את זה היא עשתה ראשונה.

      הגב לתגובה זו

      • כולם טועים!יו 2 חיקו את איפה ה (ל''ת)

        -ילד בקליפ בגג, 21/09/05 01:09

        הגב לתגובה זו

    • עדיף שאם אתה לא יודע - תשתוק.

      בונו, 16/09/05 19:47

      U2 חיקו את הביטלס , הם לא היו הראשונים

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    כתבה מפגרת

    שוקו, 16/09/05 16:05

    מה הטעם לקבל כל כך הרבה ציטוטים עסיסיים אם אין אף שם מאחוריהם? הטיעון שאנשים נשארים בעילום שם בגלל שהם מפחדים הוא אידיוטי. הרבה יותר קל ללכלך ולהשמיץ בעילום שם.

    איזה הוכחה יש שכל אותם ציטוטים הם לא פרי מוחו של יהודה שוחט?

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      צודק, 16/09/05 19:56

      מדובר בסופגניות

      הגב לתגובה זו

    • יהודה גם יכול להמציא.. (ל''ת)

      מכיר אותו, 16/09/05 22:11

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    כמה שטויות בכתבה אחת??

    צחי, 16/09/05 15:29

    מי מסתכל היום על מכירת דיסקים
    בכלל? למה לבזבז כסף על קידום
    דיסק אם בכלל לא מרוויחים כסף
    ממנו? כל ילד מוריד היום מה שבא לו
    מהאינטרנט. ולמשינה יש זכות
    להתפרנס,גם להם יש משפחות.
    וההופעות שלהם מפוצצות כל פעם
    מחדש,אז למה לכתוב שקרים
    עובדתיים? לדעתי הקנאה של הרבה
    אומנים אחרים באה לידי ביטוי,כי
    כולם אוכלים את הלב,איך זה שהם
    לא ממלאים את הברבי,ומשינה
    מפציצה אולמות בכל הארץ.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    יהודה שוחט??? אין כותבים יותר? (ל''ת)

    רן, 16/09/05 15:28

    הגב לתגובה זו

    • יהודה שוחט, תעשה לי ילד!!!!!!! (ל''ת)

      יעל, 16/09/05 18:01

      הגב לתגובה זו

    • מה הבעיה עם יהודה שוחט ?

      מניה, 16/09/05 19:54

      יהודה המלך !

      הגב לתגובה זו

      • הוא לא יודע לכתוב, זו הבעיה (ל''ת)

        אמממ, 17/09/05 16:20

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    הבן שלי נדלק עליהם

    דורון, 16/09/05 15:17

    לא שבא לי לפגוע בתיזה, אבל הבן שלי (בן 15), בעל טעם מפותח מאוד במוזיקה, לא במיוחד הכיר ואהב את משינה, אבל הוא חזר נלהב לגמרי מההופעה שלהם בכפר המוזיקה בניצנים, ואמר שהיה מדליק ושהם שרו באנרגיה נהדרת.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ''שוקי וייס האיום ''והלא מקצועי. (ל''ת)

    אלין, 16/09/05 14:41

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    משינה התמסחרו!

    מפלצות התהילה, 16/09/05 13:22

    משינה התמסחרו והם להקה ממש גרועה אפילו הופעות האיחוד הראשונות היו גרועות וממש מאכזבות
    איפה משינה הישנה והטובה של מפלצות התהילה ושיא הרגש....

    הגב לתגובה זו

    • הם תמיד היו מסחריים

      גלעד, 16/09/05 18:21

      חוץ ממפלצות התהילה המדהים. הבעיה שהאיחוד שלהם הוא כבר הרבה יותר ממסחריות, זה פשוט ביזיון מוזיקלי ומסחטת כסף (מכרו את נשמתם, לא פחות...), שילמדו ממינימל קומפקט איך מתאחדים ועושים קאמבק מכובד.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    יובל לא בא לי טוב

    נועה, 16/09/05 12:37

    כל הכבוד על הכתבה האמיצה!! יש לי אינטואיציה, ואף פעם לא אהבתי את יובל בנאי. הוא משדר זילזול, וזה מה שגמר אותו, חבל שהוא הוריד איתו למטה את שאר החברים שנראים נחמדים, לא עם אגו כמו שלו. ואכן, אין כמו ברי סחרוף!! בנאדם אמיתי שאוהב באמת את הקהל שלו.

    הגב לתגובה זו

    • משינה זה קודם כל יובל בנאי

      א, 17/09/05 00:18

      הוא מדהים על הבמה ומקסים באופן כללי אז חבל לך על הזמן, לך תשמע היי פייב.

      הגב לתגובה זו

      • האיש יודע 4 אקורדים

        אלון רזניק, 17/09/05 03:22

        שחוזרים על עצמם בכל שיר. וגם שלומי ברכה לא נגן דגול כל כך. כל שיר של משינה (ואני מנגן על גיטרה כבר 4 שנים!) הוא 2-4 אקורדים שחוזרים על עצמם, עם קצב מונוטוני. זה לא זלזול? זה לא התייחסות לקהל כאל מי שאינו מבין במוסיקה?

        הגב לתגובה זו

        • אז אתה מנגן 4 שנים יא מתלהב

          מתופפת 15 שנה, 19/03/06 12:44

          שלומי כולה מוציא שיר ולא אמור לעשות לך רסיטל על גיטרה יא אהבל

          הגב לתגובה זו

  • 2.

    מה שמתחיל כטענות קונקרטיות

    דניאל, 16/09/05 12:26

    ממשיך להתבכיינות פאטתית על סירובם של הסופר סטארים (עאלק) להתראיין בתקשורת

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ימותו הקנאים, משינה מס' 1

    עמית, 16/09/05 12:09

    מענייין שכל מי שמלכלך, לא רוצה להחשף. ועוד בלי בושה מספר איך הוא קיבל הזמנות חינם. לא יעזור לאנשים צרי עין שמסתכלים בחשבונות בנק של אחרים. גם הדיסק הוא אחלה. משינה היתה ותשאר הלהקה הגדולה בכל הזמנים בישראל.

    הגב לתגובה זו