• 31.

    כל הכבוד

    גלית, 19/09/05 07:58

    כל הכבוד מורן, העמדת את הדברים כפי שהם באומץ ובחכמה, ובכתיבה פקחית ומקצועית את אומרת בקול את שרבים מאד חושבים, רבים שפוחדים מעטים, כמונו שאין אנו יכולים להתבטא טוב כל כך, ואף אין לנו משקל.

    IP: 217.132.126.74דווח על תגובה זו

  • 30.

    מורן איפה הציורים שלך...

    לאגו מורנית, 18/09/05 06:13

    מבקריי האומנות בארץ הם קטנים כל כך עם אגו נפוח וקליקות עם כאילו שמפנייה ביד. הם לא משכו במכחול בחייהם ... לא ניסו למכור תמונה אחת לאחר חודשיי עבודה וחיים על גביי אומנים שעובדים קשה על יצירותיהם.
    ללא האומנים לא היתה לכם עבודה, מי שמכם למבקריי אומנות ?!
    תואר ראשון באומנות והופ למערכת העיתון. גם כתבה כמו שלך היא עיתונות צהובה שמושכת קוראים!
    לבריאות ישראל

    IP: 84.94.65.185דווח על תגובה זו

    • את צודקת וגם טועה

      מבקרת אמנות, 21/09/05 22:46

      כמה שאת צודקת לגביה, אבל
      שלא תעזי להשליך על שאר הכותבים על אמנות. כי בנקודה זו את טועה מאוד!

      IP: 84.109.123.109 דווח על תגובה זו

    • צדק רב בתגובה למבקרת הטיפשה

      צופית, 17/04/12 20:13

      ארץ אוכלת יושביה ובקלות מביכה על העט

      IP: 93.172.163.24 דווח על תגובה זו

  • 29.

    מסכימה עם 10

    אתי, 15/09/05 12:31

    יש בהחלט בעיה עם מבקרי האמנות בארץ. כל צעיר/ה שני/ה שמקושר בדרך זו או אחרת עם העורך זוכה לכתוב הגיגים שמקורם בעיקר בטעם אישי ובטח לא מגיעים לביקורת רלוונטית, עמוקה או אינטלקטואלית. אני אמנם מסכימה שיגאל עוזרי לא אמן עמוק או מעמיד על סדר היום אמירות מעניינות על ציור עכשוי או בכלל, ורצוי מאד שמוטי עומר יפרוש לגלות איפשהו ושלמוזיאון תהיה הצדקה לקיום שלו.....
    אך כמו האמנות שכולנו רוצים לראות - איכותית, מסקרנת, מגרה אינטלקטואלית וחזותית ואפילו - מרגשת, כך גם הציפייה לכתיבה עיתונאית ביקורתית, מנוסחת, מנומקת, מקצועית ומחדשת - לא באה על סיפוקה.

    IP: 192.118.28.70דווח על תגובה זו

  • 28.

    לפחות תערוכת בית המצורעים

    שלום, 15/09/05 09:04

    התערוכה המוצלחת המוצגת כיום במוזיאון,.
    -לפי הלך-הרוח כאן, בטח גם את התערוכה הזאת יקטלו.

    IP: 217.132.21.241דווח על תגובה זו

    • באתר ''בין השמשות'' ב''רשימות''

      ממליץ, 21/09/05 22:52

      כנס לשם וקרא מאמר רציני על
      תערוכת בית המצורעים של האמן
      צלם יובל יאירי ועשה את ההשוואות
      המתבקשות.

      IP: 84.109.123.109 דווח על תגובה זו

  • 27.

    סחתיין עלייך

    מיקי, 13/09/05 18:45

    חיפשתי מבקר כמוך באתרי האינטרנט ורק עכשיו מצאתי. רספקט.

    IP: 10.128.9.48דווח על תגובה זו

    • יאללה יאללה (ל''ת)

      d, 14/09/05 10:54


      IP: 207.232.62.25 דווח על תגובה זו

  • 26.

    את ממש מחזיקה מעצמך. הה???

    ישראלי, 12/09/05 18:35

    ממש סודות ושקרים גילית לנו.
    בוקר טוב. כבר גמרנו כיתה א'.

    IP: 213.54.197.95דווח על תגובה זו

  • 25.

    עוזרי - קורבן קל מדי

    יפית, 11/09/05 20:37

    קשה להגיד משהו אינטליגנטי על העוזרי הזה, מפני מפני שזאת לא שערוריה, מפני שאף אחד לא מכחיש שיש כאן שערוריה. להגיד עליו משהו ביקורתי וחריף זה פשוט בזבוז מילים. מצפה ממך ליותר!
    יאללה בהצלחה

    IP: 85.250.220.232דווח על תגובה זו

  • 24.

    אז ככה

    בובי המקורי, 11/09/05 18:32

    מה לרבק ולמוטי עומר
    זה כבר עבש
    מה עצוב בתימני עוזרי
    להתגושש
    סך הכל צייר ציורים נחמדים
    לא פחות אולי יותר מחבריו
    המדברים עדיין בשפת הסימנים
    ובסופו של דבר הם כולם סוחרים
    נחמדים קצת יותר מקוריים מהממוצע
    אבל באמת נו באמת לרובם
    אין לב מתחת לחולצה
    ולתימני הנ''ל דווקא נראה שיש
    וגם שיחק אותה שחקן שש בש
    בקוקטלים של אלו שהלך להם
    כאילו כזה
    בעצם מסכנים מכוערים וחסרי מיניות
    גמורים אך ניחא לזאת
    בואי נדפוק על דלתות חדשות
    בואי נקרע מסכות של אחרים
    הרי יש לא מעט ברווזים
    שמנמנים שמכסים ריקנותם
    במילים בקשרים ענפים
    במריחות נו תנו לחיות
    בכל אופן יש לי רשימה
    יש לך עט?
    נשיקות

    IP: 62.0.179.30דווח על תגובה זו

  • 23.

    תערוכה לא מוצלחת...

    יריב, 11/09/05 12:10

    לא רק שהתערוכה לא מוצלחת ופוליטית לחלוטין, הרי ידוע הדבר כי התורמים והאספנים משפיעים רבות על המוזיאון בכלל ועל מוטי בפרט...
    כנראה שאם לא יהיה שינוי ממשי במוזיאון - דבר לא ישתנה גם בעתיד הקרוב.
    בנוסף, הגלריה של אלון שגב גם היא מעורבת כמובן בקלחת... ניר הוד, יגאל עוזרי וכו' - לא ברור לי איך התערוכות הללו מגיעות לגלרית אלון שגב - אשר לפי השמועות הוא אכן יודע למכור מכוניות מיצובישי - אך תמונות... זאת ועוד, רוב האומנים אשר מציגים אצלו כלל לא מתוגמלים כראוי ואף מקבלים יחס מזלזל...

    IP: 213.8.83.40דווח על תגובה זו

  • 22.

    עוד קונטרה

    ריקי, 11/09/05 11:07

    במקביל לקטילות של סמדר שפי בהארץ ורותי דירקטור בידיעות, מעריב לא היו יכולים בלי ביקורת קוטלת נוספת על עוזרי, שחסרונה העיקרי הוא בנימוקים מתחום האמנות גופא (כפי שכבר נכתב כאן).

    IP: 217.132.68.64דווח על תגובה זו

  • 21.

    ישר ולעניין

    זאזי, 11/09/05 10:18

    בלי הרבה משחקים ומריחות, כותבת מורן גודס את כל האמת.

    IP: 217.132.142.33דווח על תגובה זו

  • 20.

    תודה לאל

    אבי אפרת, 11/09/05 07:04

    תודה לאל שלא כולם משתגעים.
    תודה לאל שלא כולם חושבים על עוזרי וגויה כאילו הם שניהם אמנים
    תודה לאל שההשואה היא עם רמי מאירי שעושה עוול מעט לאחרון מפני שהוא מוכשר מאוד ולא מתימר.
    תודה לאל שרשימה כזו מתפרסמת כי הרי יכולה להתפרסם גם רשימה הפוכה בדיוק.
    תודה לאל שישמור עלינו מפני תרגילי הונאה כאלו שמתרבים והולכים, מתרבים והולכים.

    IP: 62.0.104.15דווח על תגובה זו

  • 19.

    ביקורת חברתית לא אמנותית

    אספן, 11/09/05 02:32

    הביקורת לא מקצועית. נושאה הוא חברתי ולא אמנותי. מה עם טכניקה? מדיה? אמירה? כמה זמן תהיה התערוכה פתוחה? איפה הציג האמן? ערכו בשוק? השראתו? ציטוט?

    זה א''ב של ביקורת אמנות.

    75 דולר לקטלוג זה מחיר מציאה.

    אבל המבקרת בלונדינית, אז נסלח לה.

    IP: 80.179.209.80דווח על תגובה זו

    • נכון שהכתבה חברתית

      ענבל, 14/09/05 16:11

      אבל למה זה אומר שהיא לא מקצועית? זו כתבה מאוד מקצועית בכיוון מסויים. באמת בולט המחסור בביקורת אומנותית, אבל זה לא מוריד מהכתבה הזאת.

      IP: 217.132.232.49 דווח על תגובה זו

    • שוביניזם מודרניסטי (ל''ת)

      בזזז, 06/10/05 17:11


      IP: 128.139.88.121 דווח על תגובה זו

  • 18.

    מוזיאון ת''א- הסיפור האמיתי

    בורוביץ', 10/09/05 23:31

    לעיתים יש שנוטים לשכוח -

    מוזיאון תל אביב הוא גוף ציבורי, שנועד לשרת את הציבור, וממומן במידה רבה על ידי כספי הציבור.

    למרות זאת, כבר שנים שהוא פועל לטובת האינטרסים של קבוצה צרה ומצומצמת של אספנים, ונדבנים, בצורה שיש בה לא רק פסול במישור העקרוני והאמנותי אלא גם עניין של שחיתות ממש.

    ביקור קצר בסלון ביתו של מוטי עומר מאיר עינייים- אם רק תוכלו לראות איזה תערוכת קבע מתוקה יושבת אצלו בסלון! וודאי תשאלו את עצמכם איך ממשכורת של פרופסור באוניברסיטה ושל מנהל של גוף מוניצפלי יכול האיש החביב הזה להרשות לעצמו יצירות חמודות שכאלו.

    הבעייה היא שאין מי שנותן את הדין.
    מוטי עומר יושב על כסאו. אכן, זעקות שבר כמו של מורן גודס האמיצה מבליחות מדי פעם, אך האיש כבר שנים מנהל, מנכ''ל ואוצר ראשי של גוף מושחת.

    מי שמכיר מקרוב את ההתנהלות של ההנהלה הנוכחית יודע שמוזיאון תל אביב, מלבד התנהלות כושלת ברמה האדמינסרטיבית, פוגע באמנים באופן עקבי על ידי הפעלת כוח לא לגיטימי ,צנזורה, אמצעים משפטיים, ובאקטים שגובלים בחלמאות (הילה לולו לין ועניין החמץ? דורצ'ין המצונזר? התביעה ההיסטרית של המוזיאון נגד צמד האמנים שצילמו סרט במוזיאון לללא רשות ?)

    נראה שמוזיאון תל אביב איננו מעוניין כלל לעסוק באמנות, לטפח אמנים, לחנך ולהעשיר. בראש סדר העדיפות של המוזיאון מצויה קבוצה קטנה ואקסלוסיבית - אספנים, נדבנים, עשירי הארץ והעולם. שעוברים בשעריו של עומר.

    קטלוגים מהודרים לתערוכות חסרות חשיבות וגיבוי טקסטואלי מבריק של פרופ עומר, אשר בניחותא מושיב את האמן התורן והנבוך לצד הגאונים שבגאונים, הם כבר עניין שבשגרה . מישהו זוכר את תערוכת היחיד של מר מזרחי אחד, שכשרונו היחיד היה שהוא ''עוזרה האישי'' של אנט סלין , אחת התורמות הגדולות למוזיאון? (אוצר מוטי עומר - אם זכור לי נכונה מאטיס הוזכר שם בטקסט המלווה)

    הגיע הזמן לתת דין וחשבון. לא ייתכן שגוף ציבורי ינוהל כאילו אין דיין – מתוך שיקול אחד יחיד – לרצות את תורמיו הפרטיים – בכל מחיר – גם על חשבון האמנות ועל חשבון הציבור שהתרבות היא עבורו זכות בסיסית.



    IP: 86.129.170.10דווח על תגובה זו

    • מילים כדורבנות

      jj, 11/09/05 01:06

      מילים כדורבנות

      IP: 24.126.112.132 דווח על תגובה זו

    • איירי! כל מילה בסלע.

      ג'מבו שרימפ, 11/09/05 01:12

      גם הכותבת מורן גודס וגם המגיב הנ''ל, צודקים ונוגעים בנושא רגיש ונחריף.
      הענין הוא שלא זה לא יפתר בקרוב עקב יתרון באפשרות המשך הפעילות הזו תחת האג'נדה כוללת של המדינה, וקובעי סדר היום שלה, שבהחלט נמנים על רשימת הבובואים הללו שמורן מציינת.
      צריך בסיזיפיות להמשיך ולכתוב ולהגביר את הקצב והפעולות.
      יעבור דור, אולי יקרה משהו.
      הלוואי. או שנפורר את המערכת מבפנים עם איזה סוס טרויאני.
      אליעזר, יש רעיון אולי בברלין?

      IP: 83.130.59.70 דווח על תגובה זו

    • 10

      120, 14/09/05 13:28

      10 10 10

      IP: 147.237.70.103 דווח על תגובה זו

  • 17.

    מרפרר.. לרפררו..?!?! נו באמת! (ל''ת)

    תמר, 10/09/05 23:00


    IP: 67.169.189.147דווח על תגובה זו

  • 16.

    צייר מעולה

    אלף, 10/09/05 22:54

    עוזרי הוא צייר מעולה.
    הוא לא מצייר מופשט ולא שרלטן מספיק, אז מבקרי אומנות לא תמיד אוהבים אותו.

    IP: 80.230.211.34דווח על תגובה זו

    • אתה טמבל וגם מיושן כמו סבתא (ל''ת)

      כ, 11/09/05 02:26


      IP: 84.108.25.116 דווח על תגובה זו

      • אני סבתא ולא מיושנת כמוהו בכלל

        למה?, 15/09/05 00:05

        לא שאני חלילה לא שמרנית בהופעתי ובהתנהגותי הכללית, תודה לאל אני כן, אבל מה פתאום לשבח ציורים מאוד סתמיים ובומבאסטים ללא נימוק אלה?

        IP: 217.132.6.235 דווח על תגובה זו

  • 15.

    מסכים עם כל מילה

    אריאל, 10/09/05 22:52

    היצירות שלו משעממות ושטוחות, נטולות עניין אינטלקטואלי, אין בהתבוננות שלו שום דבר מעמיק ומרגש. נראה שכמו רמי מאירי גם הוא עבד על פי תמונות, לכן גם עבודת הצבע לא מרגשת כלל.

    IP: 82.81.181.31דווח על תגובה זו

  • 14.

    כמה תיקונים

    סתם טרחן, 10/09/05 22:29

    ראשית הסטודיו הוא בלונג איילנד סיטי שזה מוזר אבל זה ממש לא בלונג איילנד אלא בקווינס מול מוזיאון הps1
    שנית לפסיכולוג המצוטט קוראים קרלו שטרנגר ולא הוא המציא את המושגbobo זה ישן כמעט כמו המושג יאפי
    חוץ מזה אין תלונות הכל נכון
    יופי מורן

    IP: 85.64.90.203דווח על תגובה זו

  • 13.

    אתה מקנא כי הוא ברח מהבּיצָה

    בתכנון, 10/09/05 22:14

    בארץ יש הרבה אנשים מוכשרים ''כוכבים בפוטנציה של נולדים'' שאין להם שום סיכוי להצליח כאן, בביצה המסואבת והמוגבלת שמימיה רוחשים טורפים בואשים ושמיה מכוסים בזבובים ויתושים ועל גדותיה יושבים כל הנסיכים נסיכונים בני המסואבים ומלקקים גלידה.

    זה שהוא הצליח לברוח מכאן ולהצליח במקום אחר כבר מגיע לו צל''ש.
    ואתה כמה שתתלונן, מי בכלל יקרא אותך כאן, בשפה הארכאית הזו, העברית, שאף אחד בעולם לא קורא ולא מכיר, ממש כמו שפת שבט הזולו.

    מחצית אם לא יותר מהיצירות בכל התחומים הישראלים נמכרות כמותגים של שמות ולא לפי ערך עצמן.

    אז תקנא, תקנא ממי לה, וכל הקנאים האחרים שייבבו וייללו אתך.

    כל הכבוד למצליחים ולנמלטים. מה כבר נשאר כאן בכלל ?

    IP: 217.132.101.121דווח על תגובה זו

  • 12.

    i agree with you-moran

    sha, 10/09/05 21:00

    thank god someone saying something about that.thank you,moran

    IP: 70.107.163.196דווח על תגובה זו

  • 11.

    i agree with moran

    carrie, 10/09/05 20:57

    moran, i agree with everthing you wrote

    IP: 70.107.163.196דווח על תגובה זו

  • 10.

    מה שאין כאן זה ביקורת מקצועית

    דודי קינג, 10/09/05 18:43

    מה שבאמת חסר בארץ זה מבקרי אמנות רציניים. כשנותנים למאסטרנטית זבת חוטם וחסרת אמירה (ותנו לי לנחש - גם יוצרת מתוסכלת) לבקר אמנות, זו התוצאה.

    מה סך כל המילים הרדודות ששפכה על מסך המחשב שלנו? סיכום קצר: המבקרת לא אהבה את היצירות של עוזרי. חוץ מהאהבתי/לא-אהבתי הרדוד הזה, קיבלנו גם קצת אמירות שחוקות ועתיקות יומין על פוליטיקה ועסקים באמנות, פלוס כמה ירידות על בורגנים, שמקורן מן הסתם בשנאה עצמית של בת למשפחה דומה. שום ניתוח לעניין, שום ערך מוסף ביקורתי, שום דבר מעניין. בקיצור, שום ביקורת. מדבר ציה של שממון אינטלקטואלי.

    כל זה לא היה כל כך מבאיש אם העניין לא היה נודף ריח רקבון של חשיבות עצמית. המבקרת, ירום הודה, יודעת בדיוק מה טוב ומה לא טוב לאמנות ה''מקומית''. רק הדביקה לעצמה את התואר המפוצץ מבקרת אמנות ותרבות (שימו לב לתרבות!), וכר היא מרגישה כמלכת תשעת המוזות היושבת על פסגת ההליקון. אכן סימפטום של מאסטרנטים, בשילוב יוהרת מבקרים בשלב מתקדם של המחלה. עצוב שאלו מבקרי האמנות שלנו.

    IP: 82.81.106.56דווח על תגובה זו

    • באנה אתה ממש מתוסכל הא?

      גשש-בלש, 10/09/05 20:21

      מה קרה? לא קיבלו אותך לתפקיד הנחשק אז בחרת להשתלט על קצת שטח כתיבה דרך השתלחות שכל כולה פרסונאלית? מה עשתה לך הבחורה זרקה אותך פעם?
      אל תדאג, שלא לומר, תדאגי.. עלינו עליך, יודעים מי את ומרחמים..

      IP: 217.132.47.170 דווח על תגובה זו

      • תודה אבא! (ל''ת)

        מורן, 11/09/05 00:22


        IP: 82.81.106.56 דווח על תגובה זו

    • אני יודע מה עשית בקיץ האחרון

      קינג דיוויד, 10/09/05 21:13

      כואב לך לקרוא כתבה אינטיליגנטית ומלאת תעוזה?
      מאיפה כל התסכול הזה? רגשי נחיתות?? אולי כדי לחשוב על טיפול???

      IP: 217.132.253.219 דווח על תגובה זו

    • כמה אירוני שהשטוטניקית הזו

      בובי קינג, 11/09/05 00:25

      כותבת על חוסר תוכן - מסכימה איתך דודי קינג, כל מילה מלמיליאן!

      IP: 80.178.161.185 דווח על תגובה זו

    • צודק, אך התערוכה אכן מזעזעת (ל''ת)

      ארז, 11/09/05 16:16


      IP: דווח על תגובה זו

  • 9.

    בשבת לא מקללים

    בובי בשבת, 10/09/05 12:46

    כתבה נכונה ומדוייקת שמספרת לנו את שידענו על מוסד האמנות ודרכי פעולתו רק בטעות אקוטית שמתייחסת לאמן עוזרי. גם לי מדגדג לעקוץ אותו כשאני רואה אות במחלצותיו המגוחכות וכשאני רואה את ציוריו שמבטאים אמנות מתה אך האמנם? עדיין לא הייתי בתערוכה אך מצילומיי העבודות המופיעים בכתבה קשה לראות מה הבעיה באמנות אותו עוזרי. מכיוון שהם נראים פשוט טוב ולעניין. הווה אומר בורגנים מכירים וכו... הרי ביננו אין בארץ אף צייר מבוגר שממש מרגש או מפגין איזה שהם רעיונות או ביצוע מניח את הדעת, טוב אני מגזים יש כמה אך הם בטח לא בקאנון
    בכל אופן ולסיכום הכתבה בעייתית מכיוון שלפי התמונות היא נראית בסדר, אולי סתמית ולפי הטקסט היא מגוכחת ומסתירה תככים איומים. ולסיכום שני אם ניקח אמנים ארצישראלים אחרים , ציירים, בני 50 נגיד, נראה שאף מאחוריהם ישנה רק פוליטיקה כלכלית מכוערת כישרון ציור מאוד מפוקפק וים של כוחנות שמוסווה בכל רך ובחיוכים.
    אז שיהיה לכולנו שבת שלום סוטול נעים וציורים סופר ריאליסטים ומופשטים יפים עד אין קץ

    IP: 217.132.182.191דווח על תגובה זו

    • תראה את הציורים האיומים

      אדלר, 10/09/05 14:17

      במציאות ואז תבין מה שאנשים מקצועים יכולים להבין דרך מסך מחשב

      IP: 84.108.25.116 דווח על תגובה זו

      • אנשים מקצוענים נו באמת (ל''ת)

        מקצוען, 11/09/05 00:51


        IP: 217.132.182.191 דווח על תגובה זו

  • 8.

    למה לא מפטרים כבר את מוטי עומר

    משלם ארנונה, 10/09/05 10:27

    איש רקוב שכזה שחושב רק על אגו ואגפים חדשים למוזיאון וממלא אותם בתוצרת זבלית חסרת משמעות ב90 אחוז מהשטח.
    עוד רקובים הם חברי הדירקטוריון של המוזיאון השערוריתי והמסואב הזה שמהווים חותמת גומי לאדון עומר (דורון סבג,ועוד כל מיני בעלי ממון חסרי הבנה תרבותית)
    אז למי בעצם הסמכות לפטר את מוטי עומר השנוא ?

    IP: 84.108.25.116דווח על תגובה זו

  • 7.

    אומרים ביורוקרטיה

    אבשלום קוץ, 09/09/05 19:32

    בתור מבקרת, מן הראוי שתשלטי ברזי השפה שדרכה את מתבטאת, ממש כפי שאת דורשת ממושאי הביקורת שלך. ומילא את - אין עורך באתר?

    IP: 84.109.104.3דווח על תגובה זו

    • לא נכון

      עורכת, 11/09/05 07:22

      אומרים בירוקרטיה, חשוב פעמיים לפני שאתה מתייהר ומשתלח.

      IP: 82.81.232.172 דווח על תגובה זו

  • 6.

    מי שלח אותך?

    אמיר, 09/09/05 18:09

    זה לא את. את סתם ילדה שקיבלה בויטמין פי משרה באתר אנ אר ג'י הדגול, אינך מבקרת אמנות, ובוודאי שלא אושיית תרבות שיש לשוות חשיבות כלשהי להגיגיה.

    אני מנחש ששלחו אותך להשתלח באמן התימני-אמריקאי הזה, שבא ללכלך את הגלריות השמאלניות של תל-אביב באמנות עילאית קלאסית, א-פוליטית ומצויינת.

    ווירטואוז, קוראים לזה. אמן שכשמביטים ביצירותיו, לא רואים פוליטיקה או עשיית רוח וצלצולים במסווה אמנות אלא אמנות לשמה, מרשימה, בעלת יופי, מעוררת רגשות, מדוייקת מושקעת, והכי חשוב - בעלת עומק ותוכן.

    הצרה היא שאמן ישראלי כזה מוצלח ברחבי העולם, יכול לעורר צרות עין וקנאה רבה באותם הפלצנים שקנו להם שליטה בעולם האמנות הישראלית.

    בלי להיות בתערוכה ורק לפי הצלומים כאן אני רואה את היופי הרב ביצירות המרשימות האלה, שבאמת יש להן נופך בינלאומי ולא ראויות להיות מוצגות בפחי הזבל האמנותיים של תל-אביב (מי שהיה שם יודע).

    שיהיה לו רק בהצלחה, הוא מוכשר, הוא יודע מה הוא עושה ורואים את זה בציורים המדהימים.

    מגיע לו את כל הפרגון וההצלחה שהוא זוכה לה בעולם ובארה''ב. אם היה מנסה לעשות זאת בארץ, סביר להניח שהיו משתיקים אותו עוד בשלבים מוקדמים מאד, ובגלל זה התרבות והאמנות בישראל (בכל תחום) שוממות וחסרות כל מעוף או דימיון.

    במקום להודות לו שבא לחלוק את ההצלחה עם מדינת ישראל, ישר מנפיקים כמה שורות פלצניות ''קרנבל'', ה''מלך הוא עירום''. קוראים לזה צרות עין, טיפשות, שטחיות. ע''ע ''רשימת רבי המכר'' בחנויות הספרים, ערוץ 2, אתר אנ אר ג'י הפלצני, ועוד ועוד.

    בקיצור ילדה, הייתי מציע לך לנסות לשאוף להגיע לרמת כישרון גבוהה. לא לכתוב כתבות מוזמנות מראש באתר אינטרנט חדשותי פריפרי, ממיטב ה'בראנז'ה' .
    ההבדל הוא שאת 280 הש''ח לספר ציורים/צילומים של עוזרי הייתי משלם בחדווה, ועל הכתבה הזו לא הייתי משלם לך אפילו חצי שקל.

    IP: 85.65.196.20דווח על תגובה זו

    • אמיר, אתה כל כך טיפש (ל''ת)

      עודד, 09/09/05 23:50


      IP: 217.132.244.81 דווח על תגובה זו

      • הוא באמת טיפש האמיר הזה... (ל''ת)

        מישה, 10/09/05 10:20


        IP: 84.108.25.116 דווח על תגובה זו

      • מה קרה? גם אתה ויטמין P? (ל''ת)

        ערן, 10/09/05 22:17


        IP: 217.132.101.121 דווח על תגובה זו

    • אמיר שמור על הפה ואל תזלזל (ל''ת)

      בובי עצבני, 10/09/05 13:11


      IP: 217.132.182.191 דווח על תגובה זו

    • אמת ויציב (ל''ת)

      שלמה, 10/09/05 22:16


      IP: 217.132.101.121 דווח על תגובה זו

    • תקעת לפרצופה את הממדים האמיתיי

      לאמיר,ישר כח!, 10/09/05 23:50

      ואת ההתיחסות הנכונה ,שצריכה להיות ל''ידענים'' מסוגה.די בקריאת התגובות הקצרות והריקניות כדי להוכיח שדבריך הוציאו משיווי משקלם כמה מאלה שיושבים,כנראה,על סיר הבשר השמאלני ועינם צרה בהצלחות שאינן מהחוגים המקורבים שלהם.
      אני מכיר זוג של מורים(תימניים,ג''כ),שברץ לא הצליחו למצות את עצמם ואת כשרונם הוליכו אל גלות אמריקה,שפתחה בפניהם שערים.והם עושים חיל.מי שמדבר על חשיבותם של שוויון ודמוקרטיה,כדאי שיפנים:אין כאן בישראל,לא דמוקרטיה,לא שוויון ולא חרות היוצר.אבל יש כאן משפחות בודדות שעל פיהן ישק כל דבר ולישבנן ישק כל הרוצה מעט מהעוגה הלאומית שנמצאת כולה בקונדיטוריה הפרטית שלהם.עוזרי,חזק ואמץ!ונקווה שתחזור אלינו

      IP: 83.130.206.197 דווח על תגובה זו

    • בתור אחד

      שכן היה בתערוכה, 12/09/05 16:29

      אני יכול להבטיח לך שהציורים האלה נראים טוב רק על מסך המחשב. בגדול, באור המוזיאלי הנכון, הם נראים זוועה: מחופפים, מרוחים, וכל כך שקוף שנעשו מתוך צילומים וללא התבוננות אמיתית בנוף. פוטוריאליזם זו אמנם יופי של טכניקה, אבל תלוי בידי מי. עוזרי אינו פוטוריאליסט, הוא סתם עצלן.
      הביקורת אכן כתובה רע, (להבדיל אלף הבדלות מרותי דירקטור ל''העיר'', שנתנה ביקורת מאלפת, משתלחת היטב וכתובה למופת) - שכן למעט עינייני פוליטיקה אי-רלוונטיים לא היה ברור כלל מה כל כך נורא בתערוכה של עוזרי. בורגנות היא כבר מזמן לא מילה גסה בסדר הגודל של אמן כעוזרי, מה גם שבבתים רבים בהרצליה פיתוח וכפר שמריהו תלויים ציורים של אביבה אורי, רפיא לביא ואפילו אעז ואומר - סטימצקי ושטריכמן. האם מישהו יעז לומר שבכך פוחתת חשיבות תרומתם לאמנות הישראלית?
      אלא שנוח יותר להשתלח בקטלוג, ונוח עוד יותר להתרשם מהטכניקה החלולה של עוזרי, שמתאימה באמת ל''דור האינטרנט'' הריקני. NRG כהרגלו פספס הזדמנות לקיים דיון חשוב על אמנות, אבל למה כבר אפשר לצפות מאתר מבית היוצר של עופר נמרודי.

      IP: 82.81.162.223 דווח על תגובה זו

  • 5.

    תערוכה מביכה

    אלון, 09/09/05 16:46

    ממש כך, קיטש נוראי. מה קורה למוזיאון תל אביב? אחרי ניר הוד ויגאל עוזרי, מה הדבר הבא? פריסת המלאי של חנויות פוסטרים מהתחנה המרכזית על קירות המוזיאון?

    IP: 62.219.46.99דווח על תגובה זו

  • 4.

    You simpy right in 100% (ל''ת)

    Mr Z, 09/09/05 16:25


    IP: 62.58.147.2דווח על תגובה זו

  • 3.

    מילים כדורבנות

    אמן מתוסכל, 09/09/05 14:34

    סתם בזבזתי 32 שקל כרטיס כניסה למוזיאון, עבודות כאלה גרועות לא ראיתי כבר הרבה זמן ובטח שאין הצדקה לכל הפרסום של העוזרי הזה.
    חבל רק שהכתבה התפרסמה אחרי שהלכתי לראות. עכשיו לא נשאר לי גרוש. רוצה תכסף בחזרה

    IP: 217.132.47.170דווח על תגובה זו

    • הוא לא אמן

      SHLOMIK, 09/09/05 17:37

      יש לו באמיריקה הרבה חברים שלא מבינים באמנוח אך דואגים ליחסי הציבור שלו. אין שבוע שלא מתפרסם באחד ממוספי העיתונות הישראלים באמריקה''יגאל עוזרי הציר המפורסם אכל אתמול במסעדת..או נראה בארוע..או היה ביןהמשתתפיפ במסיבה של..'' הוא לא אמן

      IP: 152.163.100.73 דווח על תגובה זו

  • 2.

    למורן גודס, את מסתכנת

    נועם ברנר, 09/09/05 14:16

    בתביעת דיבה, לעניות דעתי

    IP: 80.230.137.223דווח על תגובה זו

    • לא מסתבכת ולא בטיח

      יוסיפון, 09/09/05 22:55

      מורן גודס שאפו, כל מילה בסלע ואל תתרשמי ממלחכי הפינכה של עזורי או מוטי עומר. אשכרה אמנות לבובואים עם חוט צהוב על היד.

      IP: 212.25.69.219 דווח על תגובה זו

      • צודק-אסור לבקר יצירות אומנות

        cfc, 11/09/05 01:35

        זה נגד החוק.

        IP: 62.0.170.3 דווח על תגובה זו

  • 1.

    המלך עירום אבל עם רימל בעיניים (ל''ת)

    יורם, 09/09/05 11:19


    IP: 85.250.40.78דווח על תגובה זו