נועה- את כותבת בצורה מתוחכמת ושמה את האצבע על הנקודות שצריך לשים אבל... יש כמה דברים שחשוב לומר.
לגבי הפרסומת המדוברת לקוקה קולה- את צודקת לגמרי. עידן הרמיזות המיניות כבר תם והחל העידן החדש והנפלא של סקס עם מוצרי צריכה. אנקדוטה- ביום שלישי הלכתי עם מישהי לסרט (צ'ארלי בממלכת השוקולד- היה אדיר, תודה) וכמו שכבר כולנו התרגלנו קדמו לסרט 25 דקות של םרסומות נפלאות על כל הטוב שיש בעולם. מוצרי צריכה בכל תחום כשהמשותף לכולם- קשר לא מובן למיניות: סקס אפיל של פאמפרס, חושניות של ספרייט (מה כל כך חושני במשקה שיש לו טעם של וודקה?), מיניות מתפרצת של מסטיק... אלוהי הצריכה ישמרני- הקולה שהחזקתי בידי כבר עם כניסתי לאולם הקולנוע עם ידידתי מימים ימימה אינה תמימה- כולה מלאה בבועות סקס אפיל ובקצף של מיניות... אולי כך גם יחסיי עם ע', ידידתי משכבר הימים?
זהו גם המסר שמנסים להעביר לנו בצורה מעוותת בפרסומות- לכל דבר יש משמעות ושום דבר אינו תמים. אם הזמנתי את ע' כמתנת יומולדת לסרט- זה בטח אומר שאני רוצה להשיג 3 דברים: ''ירידה,'' ''תקיעה'' ו''הרמה''. ואם אני שותה כוס קולה אז בטח אני חרמן ואלה אינם גרעפסים שיוצאים מגרוני אלא קולות של חיזור אחרי ע'.
והאבסורד הוא שבתוך העולם המעוות הזה דווקא תכניות שומכלום, כדוגמת פאנק'ד, תופסות טוב. הקלילות הזו, רוח הנעורים המשתוללת , התמימות של קוצ'ר עם גוש שוקולד או צואה, הצחוקים האותנטיים- ''זה סימן שאתה צעיר''. זו רוח הנעורים הגרסה התמימה לאחר שהגרסה של שנות ה-90, היא תרבות הצריכה והשופינג, הפכו לנחלת הסקס אפיל, שלפעמים גדול מדיי על נערים שעסוקים בללמוד את דרשת בר המצווה....
הגב לתגובה זו