• 47.

    איזה אנשים רעים

    אפפי_חדד, 06/06/08 16:27

    בה זמר מיזרחית שבאמת תותח סופסוף אים קול שלא רואה אפחד ומי זה סעדו בכלל סתאם על פרש הוא זכה בכוכב נולד וניסו אני אוהב אותך אתה מס 1 בישוילי ומי שמלכלך על עופר לוי זה רק שרמוטות קנאיםםם וניסו אחד הזמרים הכי טובים שיש לנו במדינה אים לא הכי טוב וטוב לי לשמוע אותו יש לו קול שגורם לי לבכות ומאושר שלא תתעו הקול שלו מרגש אחו שרמוטהה

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אשכנזים פה כולם!

    אביב המזרחי, 06/06/08 08:25

    הוא זמר ענק ומה זה ערס יאשכנזים מה לא ברמה שלכם?
    ניסו התותח!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    פשששש די לקנאות כבר דיייייייי

    :):), 11/11/07 02:53

    תפסיקו לקנאות אין על ניסו יש לו קול נדיר ויחיד.
    אני עוד לא שמעתי קול כמו שלו כל כך נדיר לא היה כמוהו מאז זוהר ארגוב
    ניסן עוד יהיה מלךךךךךך מלךךךךךךך !
    וכולם יהיו על ה_!_ שלוו !!!

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ניסו תמשיך להתנהג כמו קווקזי ואל תשתנה

    קווקזי, 09/08/07 14:15

    אל תשתנה ותיהיה כמו הישראלים תמשיך להיות כמו קווקזי ולשמור על הכבוד והצרבות ..אל תשתנה תיהיה אתה עצמך ...אוהבים אותך

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    בהצלחה יא ניסו!!

    איציק, 25/09/05 13:12

    תקשיב אך ורק למפרגנים - שזה אנחנו.
    עלה והצלח!
    ושים אצבע משולשת עם טבעת זהב לעבר כל מי שמקנא/משמיץ אותך.
    אתה את שלך עשית, הוצאת דיסק מדהים והראתנ לכל האומה איזה כישרון אתה.

    רק אושר שיהיה לך.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ניסו חי באשליות

    שרון, 21/09/05 10:40

    נתחיל בכך שאין מקום להשוואה בין ניסו לסעדו, סעדו זה דבר נדיר ויחיד שהציל בזכות עצמו ובטח שלא בעזרתך אדון ניסו, אז תרד מהעץ שאתה נמצא עליו.
    עכשיו לגביך מר ניסו - יכול להיות שיש לך קשרים עם יוצרים ומלחינים אבל הפער בין זה לבין לרהיות זמר הוא עצום, יש לך עוד הרבה ללמוד, ומה לעשות אלוקים לא חנן אותך בקול מדהים כל כךף אז גם מהעץ הזה תרד, חפש לך מקצוע אחר ומהר....

    הגב לתגובה זו

    • למספר 42

      ירון, 21/09/05 12:36

      אוי אתה כזה אומלל אתה בטוח מיסכן ליבי מלא רחמים עליך אלוהים יעזור לך

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    האלבום של ניסו

    רפאל, 17/09/05 12:42

    מעבר להיותו אדם מקסים, ניסו הינו זמר ענק בעל צבע קול יחודי, כזה שיודע לגעת.
    אלבום הבכורה של ניסו, הינו לטעמי האלבום הטוב ביותר שהנפיקה תעשיית המוסיקה הישראלית מזה שנים רבות.
    סוף סוף טקסטים איכותיים, ללא כפרה ומותק!

    הגב לתגובה זו

    • ממש.......... (ל''ת)

      ממש.........., 21/09/05 01:33

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    ניסו הוא המלך..ימותו הקנאים

    the man, 13/09/05 10:28

    תתחילו לפרגן חולים...אין על ניסו...האחד והיחיד...ימותו הקנאים...

    הגב לתגובה זו

    • צאו מזה.... אין על סעדו

      ללי, 21/09/05 01:34

      ניסו! תפסיק לרשום תגובות!!!

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    סעדו מוסיקאי מחונן וזמר נפלא.

    גליה, 12/09/05 14:53

    סעדו היה עולה ומנצח בכל מקרה- עם ניסו או בלי ניסו.
    הקהל הצביע לו,בחר בו והתאהב בו.
    עובדה שכפיר (לא זוכרת את שם משפחתו) שגם שר מזרחית ובעל קול יפה לא עלה לגמר,כי הוא היה פחות טוב מסעדו.
    הקהל לא מטומטם ,כשיש כשרון גדול,רואים את זה.
    וידוע לי מחברים ושכנים שהמון אנשים הצביעו לסעדו בגלל הכריזמה יוצאת הדופן שלו - וגם צופים שהם לא שומעי מזרחית אדוקים או חובבי הז'אנר הזה הצביעו לו באהבה- כולל אותי.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    סעדו יש רק אחד!!!!

    מעריצה של יהודה, 12/09/05 00:32

    להזכירכם הקוראים ולהזכירך מר סימנטוב......
    את יהודה העלו בגלגל ההצלה....
    מה שאומר שמדינה שלמה התרגשה מקולו הערב!!!
    תדע לפרגן לאחרים כי אנחנו (הקוראים) דואגים לפרנס אתכם הזמרים. והאמת... אחרי שקראתי את הכתבה הזו, גם אם חשבתי לקנות את הדיסק שלך אז אני צריכה לחשוב שוב. ידוע שבתעשיה הזו אדם לאדם זאב, אבל אתה עדיין לא נמצא ברמה שאתה יכול להתנשא ובטח שלא על כוכב שלהזכירך אנחנו (בבית) בחרנו!!
    אני מאחלת לך בהצלחה ושאנשים יהנו מהמוזיקה שלך אבל אני גם מאחלת לך שתקבל את התובנה לבקש מיהודה סעדו סליחה.
    בסה''כ הוא בן אדם פשוט שהצליח להתברג לא רק בגלל הקול המרגש שלו אלא גם בגלל האופי המדהים שלו, אז לא יזיק לך ללמוד מבן אדם צנוע ועניו איך מתנהגים.
    ולך יהודה,
    ישר כוח - ואלוקים איתך

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    כשאשכנזי מראיין זמר מזרחי

    מרקו, 11/09/05 18:52

    עיתונאי יקר- איתי ולדמן! חבל שלא ניסית לנאטרל את המוצא האשכנזי שלך בראיון שערכת עם ניסו סימן טוב . אומנם נקטת ביושר עיתונאי מסוים כאשר ציינת את הפער התרבותי בינך לבין המרואיין, אך מלבד הודאה קטנה זו קישטת את הכתבה בגוונים של מתנשאות, ריחוק הגובלים בגיזענות . ניסו הקווקזי שגר באור עקיבא מתלבש על סכמת הארס המזרחי המוטבעת בתודעתך. לכן לא בחלת בשאלות עדתיות הקושרות פרמטיביות ואלימות נגד נשים עם מוצאו הקווקזי של סימן טוב. יתר על כן, לנוכח חשיבתך הסטאיאוטיפית הצרה ויכולת התיאור הבלתי יצירתית שלך זוכה סימן טוב מפרי עטך לביטוי ''ארס חמוד'', לא ייפלא שלמרות הערכתך את קולו של של סימן טוב (דבר שלא ניתן להכחיש) לא היית מאחל לשונאיך להאזין לו בחתונתם. אפשר לחשוב ששלמה ארצי, אביתר בנאי, עברי לידר או אפרת גוש גדושים אושר ועליצות . טל גורדון תעשה לך שמח בחתונה.

    לצערי ניסו סימן טוב הוא דוגמא נוספת לדיכוי התרבותי הגס והמשומן שהתקשורת תורמת לו ואחראית להנצחתו. סימן טוב הוא זמר תורכי בהוויתו המוסיקלית. יכולת הביצוע שלו משתווה לגדולי זמרי תורכיה. הוא ניחן בניואנסים ווקאלים שמצריכים שנים של למידה ואימון. במדינה אחרת היה הופך לאומן מצליח ומוערך. אולם חוסר הפתחות של מעצבי הדעת בתקשורת גורמים לו לייצר תוצר מוסיקלי מלאכותי ומסחרי שנועד ליישר קו עם האוזן האשכנזית. סימן טוב משחזר את תהליך מנסטרימיזציה של זמרים מזרחים מהז'אנר הטורקי- כמו לינט, ליאור נרקיס, קובי פרץ, שרית חדד, מושיק עפייה, שראל ועוד רבים. אלו אומנים שבנו את עצמם בז'אנר התורכי אך הבינו שכדי להינות לא רק מהצלחה מסחרית אלא גם מתשומת לב תקשורתית, עליהם להפיק גימיק מוסיקלי מלאכותי ופלאקטי. לאני המוסיקלי האמיתי שלהם אין מקום במדינת ישראל האשכנזית.

    הגב לתגובה זו

    • גדול

      איתי, 12/09/05 10:42

      חביבצ'יק סחתיין על התגובה!!!
      אני משער שאתה מעל גיל 40 ולמה?
      קראתי את הכתבה כמוך בדיוק ועד שלא הערת את תשומת ליבי ל''עיניין'' האשכנזים ספרדים בכלל לא חשבתי על זה.אני קראתי כתבה שנונה ומצחיקה שלדעתי מפרגנת בענק לניסו וזה רק בגלל שהכותב לא חובב בלשון המעטה את סוג המוזיקה.
      הנקודה שלי היא שברגע שנסתכל ונקבל את הדברים כמו שהם ולא נתחיל לחשוב על כל דבר לעומק,יהייה לנו הרבה יותר מהנה בחיים שלנו.
      חוץ מזה אתה כותב אחלה ,שיהיו לך יופי של חיים מלאים באושר ומחשבות טהורות וטובות.

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד!!! (ל''ת)

      אורטל, 16/09/05 16:38

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    הלוואי שגם הבן שלי (20) יישאר

    אמא, 11/09/05 16:58

    לגור איתי גם אחרי שיתחתן. בינתיים הוא גר בבית ולכולם טוב. למה תמיד נדמה שאם לא יוצאים מהבית עד גיל מסויים זה פדיחה. זה נהדר לכל הצדדים.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אתה כזה אפס, מזכיר את עופר לוי (ל''ת)

    כוכב, 11/09/05 15:11

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ניסו תכנס-גם אני לא הבנתי למה

    בהצלחה, 11/09/05 08:41

    את סעדו קיבלו ואותך לא, אני חושבת זה הכל עניין של תיזמון
    השנה באמת היה קל לסעדו להכנס לזה כי לא היה משהו מיוחד,יכול להיות אם אתה היית השנה יתכן וגם לך זה היה קורה, אני דגם לא אהבתי את סעדו בכלל אבל התרגלתי לשמוע גם וזה נחמד,גם אותך שמעתי בערוץ24 והשיר מדהים ומרגש.מתה על השיר וגם הקליפ מקצועי ביותר .

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    שדות של אירוסים

    שיר, 11/09/05 08:02

    אם סעדו לא רצה לשיר את השיר הזה ובסוף יצא הביצוע המדהים, אני מצפה בקוצר רוח לשמוע את השירים שהוא כן ירצה לשיר. גם ככה אפשר להאיר את רמת גן מהחשמל שעובר בי כשהוא שר.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אין על סעדו! מספיק לקנא!

    חגית, 11/09/05 03:32

    הייתם מתים להיות סעדו
    הוא האחד והיחיד
    חולה עלייך יהודה!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    פגיעה בחופש הביטוי

    אורטל, 10/09/05 22:21

    אתמול נכתבה פה תגובה המתייחסת לגזענות הכותב ומשום מה בחרה המערכת לא לפרסם אותה למרות שאינה לקתה בגסויות אלא בביקורת נוקבת. חבל שאנשים כמו ולדמן יכולים להפיץ את גזענותם בלי מפריע ואחרים מנועים מלהשמיע על כך ביקורת.

    הגב לתגובה זו

    • אנו מכבדים את חופש הביטוי

      תגובת המערכת, 11/09/05 02:13

      של הטוקבקיסטים עד גבול הטעם הטוב וגם מעבר לו. ככל הנראה הטוקבק המדובר היה מכוער במיוחד, גס במיוחד או חסר טעם.

      הגב לתגובה זו

      • למערכת,

        אורטל, 16/09/05 16:36

        תבדקו את עצמכם, הטוקבק אינו היה גס או מכוער ובטח שלא חסר טעם. אינני היחידה שהנימה הגזענית בכתבה צרמה לה מאוד, והתגובה התייחסה לכך, ולכך שלמראיין אין זכות כעיתונאי אם אין הוא מסוגל לצאת מהתודעה הסטריאוטיפית שלו לגביי אומנים שאינם ''אשכנזים''.

        הגב לתגובה זו

        • אורטל, את פשוט צודקת...

          שרית, 17/09/05 01:08

          וזה שיש למערכת את היכולת לסנן הודעות שלא נראות להן, יש בה מן הלקוי. כי לא פעם (וגם לי זה קרה), כשאתה מביא את דבריך שלפעמים לא קלים לקריאה, ומן הסתם הם מתייחסים לכתבה עצמה, וגם אם הם שומרים על אמות מידה סבירות, לא גזעניות, לא מתנשאות, לא רוויות בקללות וגסויות ולא פוגעות, עדיין הם מוצאים לנכון לסנן את ההודעות הללו, ולצערי, טעמם עימם. האם יכול להיות מצב בו לכתב מותר להביע את דעתו הנחרצת, ככל שתהיה, ולנו המגיבים שמים בלמים ומחסומים?!?

          הגב לתגובה זו

  • 30.

    אין ספק, סימן-טוב זמר מיוחד

    רחלי, 10/09/05 21:43

    אני מכירה רק שיר אחד שלו (חוץ מ''לו יהי'', כמובן) - ''שורדת''. נכון, שיר שנוגע בשמאלץ אבל מושר מדהים. ניסו סימן-טוב זמר גדול עם איכויות קול יוצאות דופן ויכולת להגיע לגבהים של זמרת סופרן (מזכיר לי אמן בשם דאפר יוסף - טוניסאי, ותאמינו לי, זאת מחמאה). חופשי, עתיד יש לו וסביר מאד להניח שהוא יצליח למכור יפה את האלבום לאוהבי הז'אנר.
    אני גם מסכימה שהוא אכן פילס לסעדו את הדרך, ולמען האמת טענתי את זה בעצמי הרבה לפני שניסו סימן-טוב אמר את זה בתקשורת. אבל סעדו הצליח לא רק בגלל שהדרך למוזיקה עם גוון מסולסל כבר הייתה פתוחה (כי היא לא הייתה פתוחה באמת, עד הסוף). סעדו הצליח בגלל שהוא מלכתחילה הביא משב רוח רענן ומקורי, מקצועי ואינטילגנטי, קול מצמרר וצניעות כובשת. אז כנראה שגם הדרך שפילס לו סימן-טוב וגם מיוחדותו, הן שהביאו את סעדו, בסופו של דבר, להצליח להתברג בין המתמודדים.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מקווה שלא יקראו אותך י א מ ...

    קוקוס, 10/09/05 21:18

    יצאת די פופ

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אל תבלבל את המוח

    אלינור, 10/09/05 19:43

    סעדו פי מליון יותר טוב ממך (ואני בכלל בעד מישה)

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    טריקסי (27) טעית. הבט במילון. (ל''ת)

    איש לשון, 10/09/05 16:49

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    תפסיק לקנא בסעדו!!! (ל''ת)

    ל., 10/09/05 14:47

    הגב לתגובה זו

    • ל26

      מיטלוששש, 10/09/05 23:38

      סעדו זה חיקוי של עמיר בניון ובניון יש רק אחד רק בשביל שתזכרי!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • גם את, תפסיקי לקנא לסעדו...... (ל''ת)

        מומו, 11/09/05 22:23

        הגב לתגובה זו

      • אכן בניון יש רק אחד...

        חנה'לה, 20/09/05 00:45

        אבל גם סעדו יש רק אחד. אף אחד לא מתיימר לקחת לעמיר בניון את מקומו, כי אין טעם וזה גם בלתי אפשרי, הרי הוא מטאור. אבל החוכמה לדעת להפריד בין שני הענקים הללו. בניון גדול, אין ספק, אבל גם סעדו גדול. והרע בסיפור הזה, שסעדו סובל מהשוואות חוזרות ונשנות לבניון, מה שמונע מהרבה אנשים (בעיקר מאוהבי בניון) לשים לרגע את כל האהבה לבניון בצד ובאמת להקשיב לו (לסעדו). וחבל, ממש חבל, כי יש פה כל-כך הרבה מה להפסיד.

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    ניסו, ניסו...

    מישהי, 10/09/05 14:46

    איזה אסון, לסעדו אמרו לשיר את שדות של אירוסים. ממש ביזיון...
    אבל לך עמוס בן דוד אמר לשיר את לו יהי, לא?...
    ועכשיו אתה רוכב עליו בתקליט שלך...

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מלך מלך שיהיה לך בהצלחה נשמה (ל''ת)

    סמי, 10/09/05 14:31

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לגבי סעדו, אני ממש לא מסכימה

    התל, 10/09/05 14:15

    אם לא שמת לב שיש בו משהו יחודי ועמוק, שלא קשור לשום בניון -
    ושההפקה, מה לעשות, עשתה לו טובה בכך שפתחה אותו לסגנונות מגוונים -
    אז איך אתה קורא לעצמך זמר??

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    בסה''כ יצאת גבר בכתבה, למרות

    התל, 10/09/05 14:13

    שאני מסכימה עם כל מילה של הכתב. קצת ביקורת, אז מה? תלמד לקבל אותה אם אתה רוצה להצליח.
    ובסה''כ יצאת אחלה, רגיש , מוכשר וכולי...

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    למה כל היום הם בוכים ומיללים?

    עדן, 10/09/05 08:53

    למה כל הבכי הזה והדכאון האינסופי של הזמרים המזרחיים וגם של אלה שאינם מזרחיים?

    עונש אמיתי - חבר'ה קצת לשמוח,
    קצת חוש הומור, קצת ציניות עצמית

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    funny guy

    sean, 09/09/05 22:22

    זקנות בנות 90 התקשרו אליי ואמרו לי: 'לא האמנתי שאני בת 90 ויש משהו בעולם הזה שעדיין יכול לרגש אותי'. זה לא ייאמן''.
    you makes 90years old horny that souns scary

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    בתכלס, צודק לגבי סעדו

    מאי מאי, 09/09/05 21:39

    הביא אותה בניתוח - סעדו שמע לניסו אל תוציא דיסק סטייל עמיר בניון, רד מהחיקוי ותשיר בקול שלך.
    ניסו - אתה חתיךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ענק... ענק...

    מומו, 09/09/05 19:45

    ''לי זה גם לי (מצביע על החזה)'' איזה אפס. הבעה בעל פה - אפס. איך תהיה זמר עם חומר משלך אם אתה לא יודע לחבר שתי מילים למשפט אחד? תפסיק לתת ראיונות עים שפה כזאת בסוף תגמור כמו זהבה בן האמרגן שלך אכל כמוך באלפים ועשה כסף. אתה רוצה להיות זמר? תצא מהשכונה וזה לא אומר פיזית להיות אצל האמרגן שלך בבית שלו כי בדרך הזו לו יהיה עוד בית כזה ממך ואתה תחזור מאיפה שבאת. תצא מהשכונה - בלב שלך ותתחיל להתנהג כמו כוכב כי האנשים שאתה יורד עליהם נמצאים בתעשיה הזו שנים והם ירמסו אותך.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ניסו זמר ענקקקקקקקק בהצלחה. (ל''ת)

    רעות, 09/09/05 19:33

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    בחור חמוד עם קול מרגש ויפה...

    אלעד, 09/09/05 19:16

    בניגוד אליו סעדו שר כמו עמיר בניון רק הגרסה הזולה... ניסו יש לו רגש בקול

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אומרים צרפוקאי

    גיא, 09/09/05 19:13

    לא צפרוקאי

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    עוד מישהו מנסה להתנשא מעל ניסו

    מ, 09/09/05 18:42

    אבל כמה שולדמן ניסה להיות מגעיל ולנסות להראות שהוא כה ציני וכל כך מנסה להוציא את המרואיין שלו הכי גרוע, זה בסה''כ אומר עליו שהוא גרוע. ניסו סימנטוב יצא טוב מהכתבה הזאת והמראיין החשוך הזה, וזה רק גורם לתהות אלו פנינים היה מוציא עיתונאי שמכבד את המקצוע שלו.

    הגב לתגובה זו

    • די ניסו מזהים את התגובות שלך (ל''ת)

      מומו, 10/09/05 08:46

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    בהצלחה לך (ל''ת)

    מפגרנתת!!, 09/09/05 18:19

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    איזה גבר יפה.... קונה תדיסק

    חרמנובסקי, 09/09/05 18:17

    רק בשביל העטיפה... יש לך מראה מדהים כמו ערס-חלומות.... ואני ממש לא צוחק או משהו, אתה פשוט יפה!!! ללקק לך ת'גורמט.

    אתה מדבר לעניין בריאיון אל תתייחס לחארות השמאלנים האלה, שיעני מנסים להוציא אותך נחות, כולם יודעים שמה שמדבר בסוף זה הקסם האישי שלך הכתב היה מת קודם כל לקול כמו שלך ודבר שני להיראות טוב כמוך, רק מה שכלי זינו זעיר, והוא פולני. זה למה הוא מתוסכל עליך.

    תראה להם מזה, אתה לא צריך שום כוכב נולד. תרקיד את כל המועדונים, ואני אבוא לרקוד על השולחנות ולשים לך דולרים (אם תרשה לי) על המצח.

    כפרה, שבת שלום.
    :-)

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הלואי ותצליח!! ואז גם תבין את (ל''ת)

    כוחה של, 09/09/05 18:14

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    שנה שעברה לא היה מכרז..

    תדהר, 09/09/05 17:39

    לערוץ 2 ,לכן ניסו לא התקבל.
    הפעם ''קשת'' גזרה את הקופון וסללה את הדרך לסעדו על חשבונו של ניסו
    בשם ה''רב תרבותיות''.
    ב''כוכב נולד 4'' כבר לא יהיה זמר בסגנון מזרחי. הם כבר לקחו את המכרז.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    קשה להתעלם מהציניות והגזענות

    מהביצה, 09/09/05 16:02

    שמאפיינים את הכתבה, אדון וולדמן תזהר שהכתבה לא תהיה תלויה גם על קיר ההצלחות שלו של ניסו סימן טוב לצד ריקי גל ודומיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ריעיון עים ניסן

    תושבת אור עקיבא, 09/09/05 14:43

    הוא וגם משפחתו יודעים טוב -טוב מה זה אלימות אז שלא יתנסא על העדה שלו .

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ניסו סימנטוב, כישרון ענק... חח

    חחחחח, 09/09/05 14:11

    לא הצלחתי להפסיק לצחוק, נשבע לכם... כל פישר מוציא דיסק וחושב שהוא משהו. תן לי לספר לך אדון ניסו סימנטוב שאף על פי שאני לא אוהב גם את איך שסעדו שר, הוא שר פי מאתיים יותר טוב ממך! אל תעיז להשוות. דבר שני ''נגעת בחצי מדינה''?! יכול להיות.. אבל אני לא בטוח במה בדיוק נגעת. והמבין יבין!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ניסו לא זמר קול של צרצר

    משה ביטון, 09/09/05 13:35

    באמת הוא חושב שנהנים מהשירה החובבנית והלו מקצועית מדבר על חקינים והוא חקיין גרוע של עופר לוי רק שעופר לוי זמר וסימן טוב צרצר שמעתי את הדיסק חבל על הכסף של ההפקה בדיסק גרוע לא אהבתי תלמד מיהודה פוליקר מה זה זמר

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    איך שהראו את סעדו בכוכב נולד

    אמרתי - ניסו, 09/09/05 13:06

    שלא יעבירו אותו, כי הוא גם כבד כזה במזרחיות שלו, כמו ניסוי, ותראו מה קרה... האם צביקה הדר ידע שהוא עשה טעות בשנה שעברה עם ניסו והפעם החליט לתת צ'אנס? והבחור נהיה הכוכב הנולד. אכן חבל , ניסו הגיע שנה אחת מאוחר, אבל מקווה שהוא יצליח.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ניסו מקווה שתצליח. (ל''ת)

    הרבה הצלחה, 09/09/05 13:05

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    די איתי איזה רע אתה למה הוצאת

    אותו ככה?, 09/09/05 13:04

    הוא בחור חמוד סך הכל, והוא בא לשיר, אז מה אם הוא טיפה ארס. ארס חינני, כמו שכתבת. הוא לא עשה רע לאף אחד. אני בטוחה שהוא אמר עוד דברים טובים על אנשים אחרים, וחוץ מזה זה נשמע כאילו אנשי היחצ שלו שכנעו אותו שהוא אכן דבר חד פעמי ושלא היה אף אחר כמוהו.

    הגב לתגובה זו

    • ערס עם ע' לא א' (ל''ת)

      רק מילים החדש, 09/09/05 21:32

      הגב לתגובה זו

    • די ניסו מזהים את התגובות שלך (ל''ת)

      מומו, 10/09/05 08:45

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    ריאיון מתנשא בסגנון בורקס. חבל (ל''ת)

    מותק, 09/09/05 12:18

    הגב לתגובה זו

    • אכן מתנשא-אבל ניסו מספק הסחורה (ל''ת)

      עודד, 09/09/05 14:04

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    התכונה הבולטת ביותר אצלם

    עודד, 09/09/05 11:20

    אצל זמרי ה-אתם יודעים, נו, מזרחי, סליחה ומחילה על הגזענות שלי-

    אז לאחר שסלחתם לי, התכונה הבולטת ביותר אצלם היא, כמובן, הצניעות העמוקה.
    התכונה השניה הבולטת אצלם היא הניגוד הגמור בין הסופרלטיבים העצמיים ובין התוצאה בפועל.
    והתכונה האחרונה האופיינית-
    היא השעמום הפנטסטי שיש לי כשאני קורא ראיון איתם. נוצרתם כולכם, חבר'ה, בצלם של זמר אחד.
    פלא גנטי של ממש.

    הגב לתגובה זו

    • בתור א''ט (אשכנזיה טהורה)

      שוש, 09/09/05 12:15

      אני דווקא חושבת שיש לו קול מופלא,
      ומאחלת לו הרבה הצלחה.
      ניסו, אני זוכרת גם ששילבת את ''אלי אלי'' ב-''לו יהי''. זה היה נהדר והייתי שמחה אם היית מקליט את הגירסה שלך גם ל''אלי אלי''.

      יהודה סעדו הוא התיקון של ''כוכב נולד'' על כך שלא העלו את ניסו.

      הגב לתגובה זו

      • נכון. סעדו הוא התיקון של כוכב (ל''ת)

        על זה שלא, 09/09/05 13:07

        הגב לתגובה זו

        • להזכירכם :את סעדו לא העלו הוא

          אני, 10/09/05 14:48

          עלה בגלגל הצלה-כלומר הקהל הכניס אותו- גם לניסו נתנו את אותה הזדמנות הוא היה בגלגל הצלה אבל הקהל פשוט לא בחר בו
          אז די

          הגב לתגובה זו

        • יהודה סעדו מ-ל-ך!!!

          סתם אחת, 26/11/05 21:49

          באמת בסוף מי שבחר ביהודה זה המדינה ולא השופטים
          אז אולי לא היה מזל לניסו בכוכב נולד
          אבל לא צריך ללכלך...
          שיהיה בהצלחה..
          ואין על יהודה!!!

          הגב לתגובה זו

      • די ניסו מזהים את התגובות שלך (ל''ת)

        מומו, 10/09/05 08:44

        הגב לתגובה זו

    • 1, יא גרעפס, תלמד לפרגן

      פרענק, 09/09/05 14:15

      בהצלחה לך ולניסו. יותר לניסו.

      הגב לתגובה זו

    • מסכים עם עודד

      אחד מהעם, 09/09/05 19:02

      נאמר ''יהללוך זרים ולא פיך'' אבל ניסו אדם צנוע ....
      כל אחד בא מרקע עדתי שונה או בלשון העם מגזע שונה. זה לא דבר שלילי אבל התקשורת אוהבת לחדד את הנקודה הזו כי זה מוכר.
      בארה''ב כל סלב בפוטנציה שיאמר משהו על שחורים לבנים וכו' מוכר הרבה עיתונים....

      לדוגמא... אם אומר רוב התימנים הם אנשים שיודעים לשיר טוב זו גזענות !
      המרוקאים מארחים בצורה נפלאה זו גזענות!!! הרומנים סוחרים ממלוחים זו גזענות!!! כי אני מעמיד אנשים בקטגוריה מסוימת למרות שלא אמרתי דבר שלילי עליהם!

      עודד , אתה לא צריך להצטדק על כך שאתה מכליל את ניסו בתור זמר מזרחי, כמו שניסו רוצה לדעת בשירה שלו גם בליבם של האשכנזים!
      לצערי, בקטע של העדפה, אני לא אשמע את שירתו של ניסו.. ולא בגלל שאני אשכנזי... אני פשוט לא אוהב את הסגנון הזה!

      הגב לתגובה זו