• 228.

    של נעלייך מעל רגלייך!

    ראול, 23/07/12 11:43

    PISHER

    אסף מה?...

    IP: 193.34.57.101 דווח על תגובה זו

  • 227.

    צודק, ממזמן צודק , צופה בשידוריו ללא ווליום ....................

    A.J., 18/07/12 09:16

    סוף סוף, חשבתי שאני בודד ולא מבין כלום, שנים אני רואה משחקים שהוא משדר ללא קול, שדרי הספורט למיניהם המציאו סלוגן, והוא אמור לחפות על כישורי שידור, רסקה עם הווינר שוט צרחני , הללויה ( שחלף זמנו , וכבר לא רלוונטי ) וכו' , ארבל בעל קול ערב ,ותו לא , וממזמן הבחנתי בטעויות מביכות שזעקו לשמיים , אז די חלאס לך הביתה ואני מבטיח לשאוג על המהלך הזה '' הללויה '' !!!!!!!!!!!!!

    IP: 158.116.224.1 דווח על תגובה זו

  • 226.

    ארבל עולה בהרבה על כל שדר ספורט אחר, גם אם יש לו טעויות פה ושם. אולי

    מתן, 09/07/12 14:45

    עדיף שהכותב יפרוש מכתיבתו, ולא יפרוש בפנינו את הגיגיו וקשקושיו.

    IP: 77.125.120.57 דווח על תגובה זו

  • 225.

    כל מילה בסלע

    נסים קיוויתי, 09/07/12 01:21

    יורם ארבל זכור לי כשדר מצוין, אינטליגטי ומבין מה הוא משדר, עם זאת בשנים האחרונות אני מוצא שהפטפוט והלהג שלו ממש מטרידים וכפי שאכן מציין כותב המאמר - הוא עושה הרבה טעויות. ליורם ארבל יש יכולות של קריין (כנראה הטוב בארצנו)שגם אם יקריא עמוד מדפי זהב, הניגון של המילים יישמע מעניין, אבל התוכן שלו הולך ומתרדד.
    לאלו מאיתנו שזקנים מספיק כדי לזכור את המשחק בין ברזיל לספרד במונדיאל של 86, נקווה שיורם ארבל יפרוש לפני שיגיע לתחתיות כמו שקרה לנסים קיוויתי באותו משחק, כאשר לא קלט במשך עשר דקות תמימות (בעודו משדר מהאיצטדיון עצמו) שגול שהובקע למעשה נפסל.

    IP: 84.111.215.232 דווח על תגובה זו

  • 224.

    אולי הוא לא חובב ספורט כמו פעם

    JohnnyB, 02/07/12 11:18

    שדרים\\ פרשנים צרכים להיות הכי בקיעים ולהכיר את השחקנים הכי טוב. פעם אולי הוא היה עדכני, היום הוא פשוט בדיחה למקצוע.

    IP: 77.125.3.73 דווח על תגובה זו

  • 223.

    אתה פשוט צריך לדעת מתי דיייי

    מיקי, 01/07/12 11:02

    https://www.facebook.com/groups/18823173390/


    יורם ארבל שוב הציג שידור שלא רק שמבייש את עברו, אלא צריך לקרבו להחלטה שאולי עדיף לתלות את המקרופון. אדישות הינה המחלה הקשה ביותר בה יכול לחלות שדר ספורט, השנייה בחומרתה הינה שהצופה ידע בדיוק מה תהייה תגובתך לכל מהלך ומהלך

    IP: 109.64.236.41 דווח על תגובה זו

  • 222.

    הפספוס הגדול ביותר

    כדורגל, 30/06/12 21:56

    הוא בעצם לא פספוס, במשחק הצלבה לעלייה לליגת האלופות בין אודינזה לארסנל, כשעלה לשחק תומאש רוזיצקי, הוא מתחיל לספר שרוזיצקי הוא ילד אנגלי בן עשרים שכרגע עלה מהנוער של ארסנל..
    אלי אוחנה שהיה פרשן באותו משחק שתק לכמה רגעים מביכים ורק אז תיקן אותו שרוזיצקי בעצם שחקן נבחרת צ'כיה, עם עבר עשיר בארופה, גילו מעל שלושים..
    זה הוכיח לי סופית שהאיש לא מתעניין במקצוע שלו. הוא שם בכדי להוכיח, לעשות דווקא.
    הם יגידו לפרוש, הוא לא יפרוש..

    הרי ספורט בכלל לא מעניין אותו, הוא יעדיף ללכת לשחק גולף או לבקר בחומוסיה, גם אם יהיה גמר המונדיאל והוא לא משדר, לדעתי הוא יעדיף לעשות משהו אחר מאשר לראות.
    בקיצור, יאלה לך הביתה יורם, לא תודה.
    סלאמת.

    IP: 84.228.151.16 דווח על תגובה זו

  • 221.

    עד מתי ?

    איציק, 30/06/12 16:56

    היה צריך לפרוש כבר מזמן ולא רק בגלל הטעויות
    פשוט הורס את חווית הצפיה

    IP: 84.108.236.91 דווח על תגובה זו

  • 220.

    צודק אבל צריך לבוא בטענות למי שממשיך להעסיק אותו!!!!!!! (ל''ת)

    יוסי, 30/06/12 09:30


    IP: 93.172.182.15 דווח על תגובה זו

  • 219.

    יורם ארבל ידידי די אתה לא מתאים המון טעויות שים שקופית במקום להקריא

    צבי, 30/06/12 00:35

    חובה לבוא בטענות לערוצים שנותנים לו לשדר

    IP: 82.166.224.115 דווח על תגובה זו

  • 218.

    ארבל עדיין מספר 1, לא יעזור שום דבר

    עיעח, 29/06/12 20:31

    כל מה שאתם יודעים זה לחפש איזה טעות בשם, אבל הוא עדיין השדרן הכי טוב שיש במדינת ישראל

    IP: 84.110.174.200 דווח על תגובה זו

    • אל תכעס, אבלללל ממש לא, יש הרבה יותר טובים, ארבל הגרוע ביותר (ל''ת)

      אבי, 30/06/12 11:11


      IP: 82.166.224.115 דווח על תגובה זו

  • 217.

    לפי השמועות מעריב יסגר לפני החגים

    יודע הכל, 29/06/12 15:13

    אסף נחום,אולי ארבל יסדר לך לעבוד אצלו בחומוס

    IP: 95.35.63.246 דווח על תגובה זו

    • יסגר אחרי החגים אחרי עונת המודעות (ל''ת)

      מישהו מבפנים, 05/07/12 16:29


      IP: 77.127.222.49 דווח על תגובה זו

  • 216.

    ארבל חייב לפרוש - הוא הורס את חווית הצפיה

    א', 29/06/12 03:06

    שיפנה את הבמה לצעירים וטובים ממנו.
    אני בטוח שהכסא של השדרן עם כל הפינוקים והטיסות מאוד נוח לו. אבל די ! מגיע לדור חדש להתקדם ! לא יכול להיות שגם לפני 40 שנה הוא שידר וגם עכשיו !

    IP: 84.110.7.60 דווח על תגובה זו

  • 215.

    כל מילה בסלע!!!יורם נהיה פאתטי משידור לשידור. (ל''ת)

    שי, 28/06/12 20:30


    IP: 77.126.135.213 דווח על תגובה זו

  • 214.

    תבואו בטענות לערוץ 10 באמת הגיע הזמן לתלות את המיקרופון (ל''ת)

    הכל חלטורה, 28/06/12 16:38


    IP: 46.121.215.213 דווח על תגובה זו

  • 213.

    הכי מעצבן זה שהשדרים מרשים לעצמם לשנות את שמות השחקנים

    רן, 27/06/12 11:47

    כל כך הרבה פעמים הם עושים את זה...כל השדרים טועים אינספור פעמים וזה הדבר הכי מעצבן

    IP: 81.218.177.246 דווח על תגובה זו

  • 212.

    הגיע הזמן לפנות את הדרך לצעירים!

    ifat, 27/06/12 10:53

    גם לצעירים היום מגיע לשדר ואני בטוחה שהם הרבה יותר טובים. יורם ארבל עשה את שלו בצורה יפה ומכובדת ועכשיו הגיע הרגע לפנות את המיקרופון ולתת לדור הצעיר לפרוץ קדימה!!!

    IP: 217.132.10.253 דווח על תגובה זו

    • ואיפה אתה רואה את הדור הצעיר, יש להם קול מעצבן, לכולם (ל''ת)

      צופה ומאזין, 28/06/12 08:31


      IP: 77.127.222.49 דווח על תגובה זו

  • 211.

    יורם ארבל

    מוטי., 27/06/12 10:20

    יורם ארבל עשה את שלו. מספיק. די. שמענו אותו שנים רבות כשהיה במטבו. בשנים האחרונות הוא עושה המון טעויות, מה גם שהוא מתנהג בשידור כאילו זו תחנה פרטית שלו.....
    הגיע הזמן לפרוש!
    גם שופטי בג''ץ פורשים....

    IP: 87.69.20.71 דווח על תגובה זו

  • 210.

    אלו שמגנים על ארבל - אתם בכלל רואים את השידורים שלו??

    לידור, 27/06/12 08:31

    זה קטע קבוע. אתה אומר שיורם ארבל לא משדר במקצועיות אלא בשכונתיות ושהוא צריך לפנות את מקומו לטובים ממנו, או יותר נכון, כאלה שמגיע להם יותר ממנו.

    ואז קופצים עליך איזה שניים שלושה, גם נשים לפעמים, שאומרים לך שזכותו לפרוש מתי שירצה ושאני צריך לתת יותר כבוד ולא לפתוח עיניים.

    ואז אני שואל אותם שאלה פשוטה, תגידו אתם רואים בכלל את השידורים שלו? כן ראיתי לפני כמה חודשים בארסה מול מישהי... לא לא ראיתי מאז כלום... אני לא רואה ספורט,
    אבל זה לא קשור! תן כבוד!

    לא אתם תתנו לנו כבוד - אוהדי הספורט האמיתיים! שמסתכלים החוצה ומקנאים במקצועיות של השדרים והפרשנים. ומי שלא עומד בסטדנרט הפשוט שנקרא מ-ק-צ-ו-ע-י, שבנוי בעיקר על אובייקטיביות, תשומת לב גבוהה לפרטים קטנים והכי חשוב להיות מעודכן בעולם הכדורגל, מי שלא יכול/רוצה/חושב שמגיע לנו הצופים דבר כזה, אז אכן, שמישהו יחליף אותו.

    זה רק מקצועי. ברמה האישית, כולם, גם מי שסובל, מחבב את יורם. הוא בכל זאת נשמע אדם טוב.

    ומי שלא רואה שידורי ספורט באופן קבוע, שלא יתערב במי צריך או לא צריך לשדר אותם.

    בלי שום קשר שיהיה לו מזל טוב ושיהיה מאושר!

    IP: 79.179.219.234 דווח על תגובה זו

    • כן לידור מה לעשות מתבגרים מתבלבלים מדברים שטויות ואז צריך לדעת לפרוש (ל''ת)

      רענן, 30/06/12 09:24


      IP: 82.166.224.115 דווח על תגובה זו

  • 209.

    עוד טעות שלו..

    אלי הרומאי, 26/06/12 20:28

    כשאמר שלדה רוסי יש עשרה שערים בנבחרת, אחד מהם בשלב הבתים... ממש אבל ממש לא זכור לי גול שלו בטורניר...

    IP: 85.65.52.136 דווח על תגובה זו

  • 208.

    נחום רק בשביל הפרופרציות , שתדע מה ומי

    טומי לובק, 26/06/12 16:39

    יש לך 260 תגובות,אם הכתבה היתה בone או ynet היו לפחות 1000, אז תבין בעצמך מה אתה שווה

    IP: 77.127.222.49 דווח על תגובה זו

  • 207.

    אסף נחום תזהר, ינוש ורפול מחכים

    ההסטוריה חוזרת, 26/06/12 16:34

    לפני כמה שנים היה כתב במעריב שרשם כתבה כמו זאת, שמו אסי קוטין,ארבל עדיין משדר, אתה יודע איפה אסי קוטין היום?

    IP: 77.127.222.49 דווח על תגובה זו

  • 206.

    תסלחו לי אבל מזה אסף נחום ולמה יש לו במה פה (ל''ת)

    פינקלמיש, 26/06/12 13:54


    IP: 84.108.65.33 דווח על תגובה זו

  • 205.

    אצלכם במעריב יושב התרח הזקן אברהם טבק (ל''ת)

    הפוסל במומו פוסל, 26/06/12 13:52


    IP: 77.127.222.49 דווח על תגובה זו

  • 204.

    יותר נהנה מהשידור של ארבל מאשר מהמשחק עצמו (ל''ת)

    שי, 26/06/12 12:50


    IP: 109.186.44.210 דווח על תגובה זו

  • 203.

    עדיין השדר שהכי נעים לשמוע

    דורון, 26/06/12 12:45

    יותר נעים מרמי וייץ ומהצווחן איינשטיין
    על מנת לדייק בעובדות יש לו פרשן לידו
    כל הטעויות שהזכיר הכתב תוקנו בשידור חי

    IP: 87.69.189.72 דווח על תגובה זו

  • 202.

    לא רק ארבל צריך לפרוש.עוד כמה שדרים ופרשני ספורט

    שלמה, 26/06/12 12:42

    עושה רושם שהם לא מבינים במיוחד בספורט....איני רוצה לתת דוגמאות כי זו פרנסתם...הבעיה שאנו משלמים להם!!

    IP: 192.115.83.5 דווח על תגובה זו

    • אז אל תשלם (ל''ת)

      קוקו, 26/06/12 16:35


      IP: 77.127.222.49 דווח על תגובה זו

  • 201.

    ארבל אתה מתחיל להזכיר את ניסים קיוויתי שפיספס גול במונדיאל

    מוייש, 26/06/12 11:55

    תפרוש כעת ותן למישהו צעיר לעשות את העבודה,אל תשכח כשהכדור נכנס לשער הרשת קצת זזה!!!

    IP: 109.64.206.149 דווח על תגובה זו

  • 200.

    הוא קרא לאשלי קול אנדי קול

    רון, 26/06/12 11:23

    בדיוק פרסמתי בפייסבוק סטטוס ברוח דומה...הוא היה אחד הגדולים, אבל הגיע הזמן לשים את המפתחות, כל השגיאות בשמות הופכות אותי לבדיחה. עוד כמה שנים ככה וישכחו לו את ההסטוריה.

    IP: 87.68.85.177 דווח על תגובה זו

  • 199.

    אז עדיף את רמי וייץ שמשדר סטטיסטיקות? (ל''ת)

    עוזי, 26/06/12 11:05


    IP: 31.210.183.114 דווח על תגובה זו

  • 198.

    תנו כבוד

    אורי, 26/06/12 10:35

    יכול להיות שארבל טועה לפעמים אבל עדיין הוא גדול השדרים.אז תנו כבוד בטח אתה הכתב.פעם אמרו שכל אחד שקונה עט בשקל וחצי כבר כותב ביקורת היום עושה את זה כל ילד שמקבל מקלדת.ארבל צריך להמשיך כל זמן שהוא רוצה.

    IP: 84.94.158.121 דווח על תגובה זו

  • 197.

    השדר הגרוע ביותר אי פעם היה יהודה סנפירי, אחריו גיורא צור

    ותיק, 26/06/12 10:27

    אחריו משה גרטל, אחריו ניסים קיויתי , אחריו מאיר איישטיין, נדב יעקובי אבי מלר ומוטי חביב, הטוב ביותר היה נחמיה בן אברהם, אחריו גדעון הוד ואחריו יורם ארבל, כל השאר לא הועילו ולא הפריעו

    IP: 77.127.222.49 דווח על תגובה זו

    • שכחת את יעקב הוזיאס מנתניה ( במילעייל) (ל''ת)

      מאזין, 26/06/12 16:28


      IP: 77.127.222.49 דווח על תגובה זו

  • 196.

    יש כדורגל ויש ברצלונה, כל השאר כדור שינה.............. (ל''ת)

    באמת לא חשוב מה ארבל אומר, 26/06/12 09:25


    IP: 79.183.170.92 דווח על תגובה זו

    • התכוונת: יש כדור-רגל ויש כדור-שינה (ברצלונה\\ ספרד) (ל''ת)

      בלי להזכיר שמות, 26/06/12 11:40


      IP: 79.179.164.45 דווח על תגובה זו

  • 195.

    מי שנותן לו לשדר בכל שידור צריך להיות מפוטר הוא באמת גרוע (ל''ת)

    צדק, 26/06/12 09:08


    IP: 192.118.36.9 דווח על תגובה זו

  • 194.

    מעולם לא סבלתי את ההללויה המטומטם שלו (ל''ת)

    כן, שיפרוש כבר!, 26/06/12 08:57


    IP: 80.230.127.218 דווח על תגובה זו

  • 193.

    בנתיים אין עוד שדר שמגיע לו לשרוכים, מ ת ע ל י ו (ל''ת)

    הכלבים נובחים והשיירה עוברת - למי שמבין, 26/06/12 08:13


    IP: 85.250.149.173 דווח על תגובה זו

  • 192.

    אין לך מה לעשות?

    דורון, 26/06/12 07:29

    מי מקשיב בכלל לשידור? אני כל כך רווי באלכוהול...שאני נרדם..

    IP: 82.166.65.224 דווח על תגובה זו

  • 191.

    לי הוא תמיד צובע את השלכת בירוק...

    Rebeca24, 26/06/12 01:15

    ועל כך נתונה לו תודתי, על פני כל הפנדלים. תודה, יורם!

    IP: 46.120.9.160 דווח על תגובה זו

  • 190.

    לא רואה בכלל כדורגל ובכל זאת מעדיף את ארבל

    אזרח מהשורה ליד, 26/06/12 00:25

    מעדיף ארבל אחד עם טעויות פה ושם על כל הטאמבלים האחרים שהיו פעם כדורגלנים והיום מטרחנים ומקשקשים. יורם ארבל צריך לשדר עד שיוציאו לו את המיקרופון עם זונדה!

    IP: 217.132.155.69 דווח על תגובה זו

  • 189.

    למה להיזכר בחצי גמר איטליה - גרמניה מ-82?

    יובל, 26/06/12 00:24

    כשהתברר שאיטליה תתמודד עם גרמניה בחצי הגמר סיפר ארבל שזה שחזור של חצי גמר המונדיאל מ-1982. למה ללכת כה רחוק (למילניום הקודם)? גם בחצי גמר מונדיאל 2006 הן נפגשו (על אדמת גרמניה)!

    IP: 82.81.150.212 דווח על תגובה זו

    • ב1982 זה היה הגמר

      ביסקוויתי, 26/06/12 07:49

      היו 2 בתים והמנצחות עלו לגמר .פאולו רוסי עם השלושער מול ברזיל זוכרים?

      IP: 93.172.178.70 דווח על תגובה זו

  • 188.

    השאלה אם זו מעידה או מגמה.........

    ?, 26/06/12 00:23

    יורם תמיד היה מרגיז אבל אין הרבה מתחרים ראויים. וויץ והורסקי מעט גרועים ממנו וכאן נגמר הסיפור.

    IP: 84.228.154.143 דווח על תגובה זו

  • 187.

    הגיעה עת לפרישה מכובדת

    ישראל, 25/06/12 23:57

    אמנם באיחור.אך מוטב מאוחר מאשר אף פעם.יורם ארבל מזייף כבר זמן רב.למעשה רב מדי.מי שהתחיל כהבטחה גדולה וכיוצר זאנר שונה ומעניין הפך בשנים האחרונות לשדרן פטאתי שמתעסק בשטויות וממש מפריע להנות מהדברים שחשובים באמת לצופה.הדיקלום האין סופי של נתונים שאין בהם שום תרומה להבנה ןהנאה גדולה יותר של המשחק מחייבים את האחראים לקחת את ההחלטה המתבקשת.אני משוכנע שכך ייטב לצופים ולשדר עצמו.ומוטב שצעד זה יבוצע בהקדם האפשרי.בברכה.

    IP: 84.199.88.151 דווח על תגובה זו

  • 186.

    האיש פתאטי ועלוב, שיעבור לגולף... (ל''ת)

    ארבל לקיסריה, 25/06/12 23:54


    IP: 109.65.2.193 דווח על תגובה זו

  • 185.

    אז מי עדיף:? הצרצרים מלר ויעקובי?

    דוביד קליין ע''ש הכריש, 25/06/12 23:46

    איינשטיין המעיק? ארבל הוא הטוב ביוצר, טועה?או קייי, לא סוף העולם

    IP: 95.35.63.134 דווח על תגובה זו

    • צודק

      קוקה קולה, 26/06/12 04:30

      למרות שאני שונא את מלר שאוהד לידס אפס ושונא יונייטד בדם ונדב יעקובי שתמיד יגיד מסי הוא מספר אחד בהסטוריה כשהוא אפילו לא בחמישיה בשבילי , ועובדות באות מהישגים והישגים יחסית אליהם אין לו ולא יהיה לו . חוץ מזה נדב יעקובי מספיד את כולם ומהלל כל החיים שלו את מסי לונה ועובדה שהשנה הוא בכה שצ'לסי עפו.. אני בעד שגם הם יעופו ויפרשו כבר בדיוק כמו יורם ארבל , ושיהיו אנשים שבאמת לא מדברים לפי איך שהם אוהבים ואיך שהם מהללים קבוצות פעם אחר פעם אחר פעם שזה כבר נשמע חופר . למשל ברקוביץ' בשבילי יהיה השדר מספר אחד בעולם בעתיד הקרוב ומקווה שהוא יהיה שדר

      IP: 46.117.125.153 דווח על תגובה זו

      • ברקוביץ'? העילג העלוב הזה. ומסי לא בחמישה הגדולים? חחחחח (ל''ת)

        ''צודק'', אתה לא מבין כלום, 26/06/12 09:05


        IP: 80.230.127.218 דווח על תגובה זו

        • אתה לא מבין כלום ברסה לא הכי גדולה אפילו מברסה של רונאלדיניו

          א, 27/04/13 15:23

          שהוא התחיל הכול
          ובטח לא מברסה של 94 שהיתה הכי טובה אי פעם
          ומסי לא השחקן אפילו הכי טוב שהיה לברסה
          אז בטח לא הכי טוב בכל הזמנים
          דייגו לפניו
          פלה
          אפילו פושקאש יותר טוב ממנו אם מסתכלים על סטטיסטיקה
          מסי אולי ברמה של קרויף
          לא יותר מזה הוא מצליח רק בברסה הבינונית הזאת שעשו ממנה יותר ממה שהיא באמת מסי ועוד 10 אפסים
          בנבחרת הוא לא שווה כלום לעומת רונלדו שלא מצליח הוא משחק עם נגרים
          אבל מסי משחק עם השחקנים הטובים בעולם
          אגוארו,היגוואין,טבז וכו

          IP: 37.142.39.130 דווח על תגובה זו

    • העובדה שארבל פחות גרוע (לא יותר טוב) מהאחרים

      המבואס, 26/06/12 09:01

      רק מעידה עד כמה מצב פרשנינו ושדרינו רע. איינשטיין כבר מזמן היה צריך להישפט על הטרדה; וייץ אוויל; מלר ויעקובי היסטרים עם קבלות; ושגיא כהן טרחן בלתי נלאה. אולי מודי בראון ישדר?

      IP: 80.230.127.218 דווח על תגובה זו

      • לא התכוונתי למקצועיות והידע של יעקובי ומלר,אלא רק לקולם הצורם

        דוביד קליין (ע''ש הכריש), 26/06/12 09:42

        שמזכיר לי צרצר ומסור חשמלי, ועל איינשטיין חבל לבזבז אותיות,

        IP: 77.127.222.49 דווח על תגובה זו

  • 184.

    זה נכון

    קוקו שאנל, 25/06/12 23:41

    הוא טועה הרבה

    IP: 77.125.107.239 דווח על תגובה זו

  • 183.

    ארבל

    בני זוארץ, 25/06/12 23:33

    בבעיטה האחרונה של הפנדלים הוא חשב שהיא שיש עוד בעיטה

    IP: 80.230.13.205 דווח על תגובה זו

  • 182.

    כמי שרואה שנים רבות את יורם ארבל, יש לו יתרונות וחסרונות וזה לא קשור

    ימני אתאיסט, 25/06/12 23:31

    בהכרח לגיל אבל עם הגיל החסרונות התחדדו.

    החסרון של יורם ארבל, שהיה לו תמיד (למי שזוכר את המשחק שבית שאן עשו הצגות מופגנות והוא לא שם לב), הוא שהוא לא חד, לא מרוכז ולא ממוקד וקשה לו לשים לב לפרטים, נראה שחסרה לו איזו יכולת אבחנה, חסרה איזו יכולת להבין מה שקורה במשחק בזמן אמת וזה כמובן חיסרון אדיר לשדרן כדורגל, שאולי החמיר עם הגיל.

    מצד שני נראה שתיאורטית יש לו הבנה רבה בכדורגל, כלומר בזמן המשחק עצמו הוא לא מבין כלום, אבל אם הוא יצטרך לקבל שאלון שמכיל חומר עיוני על מערכים שונים, על יתרונות וחסרונות של שחקנים שונים, על שיטות משחק שאהובות על מאמנים שונים וכו', הוא יתמצא לא רע,
    ובנוסף לכך יש לו חן רב, והערות שנונות, הוא מוריד או מעלה מערכם של שחקנים וקבוצות במידה נכונה, הוא שומר על איזונים נכונים מבחינת רמת הרגש והמלל, האינטליגנציה הרגשית שלו מתאימה למתרחש, הוא גם נשמע אדם די אינטליגנט עם ידע רב גם בכדורגל וגם בתחומים רבים, הוא מתקשר נכון עם הפרשנים, הוא לא יבש והשידור איתו די מעניין.

    ברור שהחסרון שציינתי הוא משמעותי מאוד לשדרן כדורגל, אבל שאר הדברים שציינתי מחפים על כך.

    IP: 79.180.145.14 דווח על תגובה זו

    • תגיד, אתה הוזה ? הלו!!! סך הכל כדורגל, רוץ בעט ונגח,

      מנחם כהן, 26/06/12 09:46

      מערכים? שיטות ? אולי שיישדרג אלגוריתמים .
      משדר משחק עם קולו הנעים , טועה פה ושם, נו? הוא לא רופא מנתח או טייס או נהג, להם אסור לטעות

      IP: 77.127.222.49 דווח על תגובה זו

      • אני אנסח שוב בשבילך, בצורה הכי פשוטה שאפשר

        ימני אתאיסט, 30/06/12 15:00

        הוא מרבה לטעות, שזה בעייתי, אבל חוץ מזה בכל מדד אחר הוא השדר העדיף

        IP: 79.182.175.192 דווח על תגובה זו

  • 181.

    זה לא חלק מחווית הכדוררגל (ל''ת)

    ב, 25/06/12 23:30


    IP: 79.182.148.193 דווח על תגובה זו

  • 180.

    מוכרח לפרוש! רק נדב יעקובי (ל''ת)

    ek, 25/06/12 23:28


    IP: 85.64.29.48 דווח על תגובה זו

    • שיהיה לך בן עם קול כמו לנדב יעקובי, או מלר. (ל''ת)

      דויד, 26/06/12 09:49


      IP: 77.127.222.49 דווח על תגובה זו

  • 179.

    142 צודק גם אני שמתי לב!!!!

    ש ל ו ם, 25/06/12 23:25

    לאוהד הפועל פ"ת

    IP: 87.69.168.63 דווח על תגובה זו

  • 178.

    כל מילה בסלע

    אוהד, 25/06/12 23:11

    אני מייחל להגיע ליום שבו הוא לא ישדר יותר. איינשטיין צריך לשדר כל דקת משחק ביורו.. בזיון שהזקן הסנילי הזה ישדר את גמר היורו

    IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

  • 177.

    ברומטר

    מיכאל, 25/06/12 22:53

    אחת ולתמיד מישהו צריך להסביר לשדרים הישראליים מה זה ברומטר.
    זה פשוט מצחיק כל פעם מחדש כשהם קוראים לשחקן שמנהל את המשחק ברומטר.
    ברומטר זה מכשיר למדידת לחץ אטמוספרי ואילו מה שהם מתכוונים אליו זה מטרונום, המכשיר שמכתיב קצב בעיקר בשימוש המוזיקאים.

    IP: 217.132.182.70 דווח על תגובה זו

  • 176.

    הבולדוזר

    הדוקטור, 25/06/12 22:50

    ...הטינופת שפרשת דרייפוס זו המיטה על שמך, כמעט כתבתי על שלטונך. בית משפט, בפקודה, זיכה את אסטרהאזי. זהו עלבון עצום לאמת ולצדק. תדמיתה של צרפת כולה תוכתם בזוּהמה הזו, ובדפי ההיסטוריה יירשם שפשע זה נגד החברה קרה בתקופת נשיאותך...
    ...אני מאשים את לויטננט קולונל דו-פאטי בהיותו היוצר של עיוות דין שטני זה, הייתי רוצה להאמין שמבלי מֵשים, ובהגנה על מעשים אלה בשלוש השנים האחרונות...
    ...אני מאשים את הגנרל דה מרסייה בשותפות לפשע, ולו מתוך חולשה מנטלית...
    ...אני מאשים את גנרל ביו בכך שבידיו הייתה ראייה מוצקה לחפותו של דרייפוס, והוא העלים אותה. הוא אשם בפשע זה נגד האנושות והצדק...
    ...אני מאשים את הגנרל בואדפר ואת הגנרל גונז בשותפות לפשע...
    ...אני מאשים את הגנרל פלייה ואת רב-סרן ראבארי בניהול חקירה מרושעת, מוטה באופן מפלצתי, כפי שהצהיר זה האחרון בתצהירו, שהינו מונומנט נצחי לעזות מצח ...
    ...אני מאשים את שלושת המומחים לכתב יד, האדונים בלהום, וארינר וקואר, במסירת דו"חות שקריים...
    ...אני מאשים את משרד המלחמה בשימוש בעיתונות...כדי לנצח על מסע מתועב (שנועד) להוליך שולל את הציבור הרחב ולכסות

    IP: 62.90.18.189 דווח על תגובה זו

    • ואני מאשים את הרופא המיילד שהפיל אותך לרצפה אחרי הלידה (ל''ת)

      שמוליקיפוד, 26/06/12 09:51


      IP: 77.127.222.49 דווח על תגובה זו

  • 175.

    השתן עלה לו לראש...

    מפוכח, 25/06/12 22:48

    מינו אותו לעורך הספורט של מעריב והוא כבר מאמין שמינו אותו לפסגת הג'ובים הכי יוקרתיים, הוא נקרא ע"י מליונים ובכוחו לפטר ולמנות אנשים בזכות כתיבתו ברוכת הכשרון.

    האדיוט גס הרוח הזה, שלפי פרצופו ניתן לראות שאינו אינטליגנטי במיוחד, אינו מבין שרוב אוהדי הכדורגל הם בתחתית החבית החברתית, אינו ניחן בכשרון מיוחד, בטח לא כשרון כתיבה, ומדור הספורט של מעריב אינו המדור הכי חשוב והכי משפיע בעולם, וגיל צעיר או בקיאות בשמות שחקנים אטלקים או אנגלים, אינה הופכת אותו למבין בכדורגל או מתאים לכתיבה על ענייני ספורט.

    בטח שהתעסקותו האובססיבית ביורם ארבל (לפני יומיים היה בן 70, הידעתם ?) ובנכסיו, אינם מצביעים על מיקוד היכולות הקוגניטיביות שלו, ברכישת מידע בעל ערך.

    טמבל שמונה לדרגה גבוהה מדי ביחס לכישוריו האינטלקטואליים.

    IP: 46.117.188.73 דווח על תגובה זו

    • מי מינה ולאיזה תפקיד? כולו עורך לילה (ל''ת)

      מעריב, 26/06/12 09:52


      IP: 77.127.222.49 דווח על תגובה זו

  • 174.

    יורם ארבל הוא שדר גרוע. אדם מלא אגו שלא סותם את הפה לרגע

    אוהד, 25/06/12 22:28

    מפריע למשחק, חושב שהגיגים המטופשים שלו מעניינים מישהוף משתמש בשפה גסה (,צריך ביצים בגודל של אבטיח"), טועה - ולמען האמת לא מלהיב. לכן אני לא מסכים עם כותב המאמר. יורם ארבל תמיד היה שדר גרוע. לאחרונה הוא נהיה אפילו עוד יותר גרוע.

    IP: 109.67.114.179 דווח על תגובה זו

  • 173.

    אסף לגבי ארבל אתה צודק הוא איבד אתזה אבל כל הפוסל במומו...

    ששון, 25/06/12 22:22

    אז לך תבדוק עם גלן גונסון אם הוא מגן או בלם וכיוון שטעית הנני מבקש ממך להתפטר מהאת
    ר לאלתר כי מי שטועה עף הביתה לדעת אסף.

    IP: 85.65.23.63 דווח על תגובה זו

  • 172.

    טעות נוספת: הנבדל של רוני

    רמי, 25/06/12 22:20

    ארבל לא הפסיק להסביר למה השופט טעה כששרק לנבדל נגד רוני. אלא שהשופט בכלל לא שרק לנבדל אלא לכדור שוער

    IP: 46.117.83.159 דווח על תגובה זו

  • 171.

    חברים - בואו נדרוש מאמרים זהים גם על איינשטיין ווייץ !!!!!!!!!

    אלון, 25/06/12 21:57

    איינשטיין, אמנם עיניו חדות יותר משל יורם ארבל, אבל יש לו בעיה קשה של התלהמות יתרה, צרחות ווליומים שפשוט אין כמוהן בשום מקום בעולם, וביננו - קול די מעצבן. תוסיפו תעובדה שמאז שיש לו תוכנית ספורט, יש לו גם דיעות על כל דבר במשחק, וכמו ישראלי טוב הוא גם דואג שכולם ידעו.

    רמי ווייץ - עוד יותר גרוע: אמנם יש קול רדיופוני, אבל אם לא מדובר בגמר מונדיאל או גמר צ'מפיונס - האיש משדר בקול רדום ובכוונה, מתבכיין על כל דבר שלא לרוחו בשידור, מתנשא באופן שלא ניתן לשום פרשנות. הוא בעצמו מודה שהוא אליטיסט. גם אני אליטיסט, גם אני חושב שאני יותר טוב מכולם, אבל לפחות אני מבים את כולם ומכבד את כולם, ולא מתנשא ומתפלצן כמוהו.

    אני מעדיף 1000 יורם ארבלים על שניהם. יש לו קול רדיופוני יחיד ומיוחד, והוא יודע לא לצעוק ולא למלא את זמן השידור בקשקושים. נכון שהוא מתבלבל וטועה (מה לעשות, הגיל), אבל גם במצב הזה, אני מעדיף אותו על שניהם.

    IP: 213.57.222.123 דווח על תגובה זו

    • אני מעדיף 100 אינשטנים ,רמי וייצים אפילו את ניסים קיותי על החרטטן עם כ (ל''ת)

      אהרון, 25/06/12 23:07


      IP: 79.180.218.126 דווח על תגובה זו

  • 170.

    הוא עד היום משוכנע שדיאמנטי הוא קשר למרות שהוא חלוץ

    פורצה איטליה, 25/06/12 21:54

    הוא עד היום משוכנע שדיאמנטי הוא קשר למרות שהוא חלוץ

    IP: 77.124.87.237 דווח על תגובה זו

  • 169.

    ומה עם כל העילגים בתוכניות הספורט ? (ל''ת)

    גידי, 25/06/12 21:30


    IP: 79.177.118.165 דווח על תגובה זו

  • 168.

    לא יודע מי זה האסף נחום הזה

    עילם, 25/06/12 21:21

    ויורם ארבל לא באמת מעניין אותי כשדרן. אבל בטח ששפה כל כך חצופה וחסרת כבוד מעוררת בי גועל

    IP: 77.124.236.169 דווח על תגובה זו

  • 167.

    על כישוריו של ארבל

    אייל, 25/06/12 21:12

    גם אם אתמול לא היה בשיאו, ובעצמי שמתי לב לזה, ארבל הוא עדיין כוכב בודד בשמי שדרי הספורט. חכם, בהיר מבט, עם חוש דרמטי מפותח והבנה טובה בטלויזיה, בכדורגל וכיצד לחבר את שניהם לחוויה כלל חושית. מת עליו. ולא, אני לא מכיר אותו.

    IP: 109.186.112.14 דווח על תגובה זו

  • 166.

    היה באמת הכי טוב וגם היום הוא הכי טוב ואני רוצה את הטוב ביותר (ל''ת)

    אריק, 25/06/12 21:03


    IP: 213.57.180.198 דווח על תגובה זו

  • 165.

    עדיף 8 יורם ארבלים על אחד דני נויימן. (ל''ת)

    יעקב, 25/06/12 21:03


    IP: 85.65.94.29 דווח על תגובה זו

  • 164.

    רוב השדרים בכלל לא משדרים ורק מפטפטים כל המשחק

    אלון, 25/06/12 20:48

    אז איך הם יטעו?

    IP: 79.181.108.199 דווח על תגובה זו

  • 163.

    זה מאוד נחמד לראות בן אדם אחד קורא לאדם אחר להתפטר מעבודתו. (ל''ת)

    יובל, 25/06/12 20:44


    IP: 132.69.231.252 דווח על תגובה זו

  • 162.

    ארבל בסדר גמור-ה''תאויוט'' באמת שטויות

    חב, 25/06/12 20:36

    זה איינשטיין שמוציא אותי מדעתי עם הצעקות!!!

    IP: 85.64.28.236 דווח על תגובה זו

  • 161.

    לפרוש לפרוש לפרוש לאלתר (ל''ת)

    גיל, 25/06/12 20:33


    IP: 79.179.244.107 דווח על תגובה זו

  • 160.

    ''עברה של בלוטלי על טרי אך לא מצדיקה פנדל'' (ל''ת)

    בחצי של אנגליה.. (?!?!?!), 25/06/12 20:32


    IP: 87.69.22.170 דווח על תגובה זו

  • 159.

    אז קצת טעה - אז מה, זה מבחן? 99 אחוז מהזמן הוא שדרן ברמה גבוהה מאוד. (ל''ת)

    גיא, 25/06/12 20:22


    IP: 79.180.219.248 דווח על תגובה זו

  • 158.

    האיש לא אוהב ולא מבין כדורגל

    תומר, 25/06/12 20:10

    הוא סתם קומבינטור שתפס גו'ב בערוץ 1 ונעלם עם השנים בגלל הרמה המקצועית הנמוכה שלו (הוא באמת לא מבין כלום בכדורגל)
    רק כדי לחזור עם חברת הפקות בסוף שנות ה90 שהוזילה עלויות שידור תוך קיצוץ משרות ושכר.
    זו האמת והסיבה היחידה לקריירה שלו
    איש עסקים מוצלח הוא כן אבל שדרן כדורגל מעולם לא היה

    IP: 151.33.56.191 דווח על תגובה זו

    • אני כן מסבין בכדורגל , ולהלן התובנות : רצים כמו גמלים בועטים כסוסים

      דורון הכלי, 26/06/12 09:58

      ונוגחים כשוורים, זוהי כל התורה כולה. עובדה, אפילו אנשים עילגים ורדודים כמו שייע פייגנבוים, לילו עופר, לופא קדוש, וכמובן שלמה שרף, שבקושי סיימו בית ספר עממי הצליחו כמאמני כדורגל

      IP: 77.127.222.49 דווח על תגובה זו

  • 157.

    האמת, מעדיף אותו על אלף צעירים. יש לו אופי ונשמה יתרה (ל''ת)

    איתן, 25/06/12 20:09


    IP: 46.120.166.102 דווח על תגובה זו

  • 156.

    עכשיו עוד מאמר כדי שגם איינשטיין ילך איתו (ל''ת)

    הבחנה ברורה, 25/06/12 20:06


    IP: 85.65.12.150 דווח על תגובה זו

  • 155.

    זה עצוב עד פתטי שאתה צריך רובוט שלא טועה בכדי להנות משידור

    מנחם, 25/06/12 20:04

    החיפוש האובססיבי אחרי טעויות של ארבל או כל שדר הוא קטנוני ונבוב, וזה עצוב מאד שהשטויות האלה גרמו לך שלא להנות משידור המשחק. תשתחרר קצת אל תהיה כבד

    IP: 85.65.190.24 דווח על תגובה זו

  • 154.

    בדיוק כך חשבתי אתמול בשידור

    רונן, 25/06/12 20:04

    מה זה לא היה לי נעים אתמול לשמוע אותו אבל לא היתה ברירה אי אפשר לראות משחק בלי ווליום. צא לפנסיה מר יורם ארבל אף פעם לא היית כזה מבין בכדורגל . שיחקת אותה יפה לקחת בוחטות של כסף תחיה עכשיו משש בש . אבל אוהבים אותך אתה נחמד סימפטי ויש לך שיר יפה מאוד.

    IP: 109.67.34.127 דווח על תגובה זו

  • 153.

    הוא כל המשחק אמר שמגיע לאיטלקים לעלות אבל כשניר אמר את זה הוא...

    צופה, 25/06/12 19:53

    נזף בו שהוא אמור להיות ניטרלי
    שמתם לב?

    IP: 79.182.176.168 דווח על תגובה זו

  • 152.

    נחוםאוריאל חום תקום! מדוע אתה איש רע? לאחר הדיבור על עברו אתה מעודד

    אוריאל, 25/06/12 19:47

    אתה מעודד אנשים להעלות עוד״פשלות״?ונגיד שאתה צודק ואינני מסכים איתך, אתה בעניין וידוע הריגה? הרי זה נלוז. אני מזמין אנשים לשלוח טעויות שלך יא נחום תקום הנופל מוסרית. אנא שלחו פשלות של הכתב ניתן למצוא באתר מעריב ונקווה שמעריב יפרסמו. פעם גדלתי על הכתיבה שלך ולמדתי כיצד לא לכתוב

    IP: 79.183.171.67 דווח על תגובה זו

  • 151.

    עוד משפט מטומטם

    ליאור, 25/06/12 19:46

    היה משחק שהוא שאל את קלינגר איך יכול להיות שוונגר מפרשן ביורו במקום להכין את קבוצתו ארסנל.להזכירכם גם קלינגר מאמן הפועל חיפה ועדיין נמצא לידו מפרשן.

    IP: 176.13.45.32 דווח על תגובה זו

  • 150.

    עודרועים וש טעיות

    רועי, 25/06/12 19:46

    לאטעיות לא זוכר דקה אבל הוא קרא לשוער איטליה פייר לואיגי בופון הלא הוא ג׳אן לואיגי בופון. המקרה ההזוי ביותר קרה כאשר במחצית הראשונה בוצע עבירה של שחקן איטלקי קרוב לרחבה האנגלית ארבל אמר שם איזה שהו משפט על שזו עבירה שלא מגיע פנדל. היה תבדקו אולי זה ציטוט מדויק אבל סגנון המשפט כולל הפנדל היה בטוח כמה הזוי אבל היה מבטיח.

    IP: 84.108.109.4 דווח על תגובה זו

  • 149.

    אני כלכך נהנה מהמשחק כשיורם משדר (ל''ת)

    אורי, 25/06/12 19:44


    IP: 81.218.202.54 דווח על תגובה זו

  • 148.

    כמ (ל''ת)

    אוריאל, 25/06/12 19:39


    IP: 79.183.171.67 דווח על תגובה זו

  • 147.

    כל זמן ש''איינשטיין'' משדר ! אז ארבל יכול להמשיך !! (ל''ת)

    מוטי, 25/06/12 19:35


    IP: 109.64.12.51 דווח על תגובה זו

  • 146.

    כל מילה -- ב ח ו מ ה !!! (ל''ת)

    יייאאללההה ששחחררררר ..., 25/06/12 19:34


    IP: 77.127.196.134 דווח על תגובה זו

  • 145.

    מי רואה את השידורים הזבלי בארץ

    סשסשסש, 25/06/12 19:34

    לכו ל BBC HD ותבינו איכות מהי.... מסכנים אתם צריכים לסבול את הסבא הזה מהחבובות

    IP: 77.127.4.88 דווח על תגובה זו

  • 144.

    הוא לא שם לב שהפנדל האחרון היה מכריע

    פוקי, 25/06/12 19:25

    ורק כשהכובש רץ אל הקהל יורם שלנו הכריז שאיטליה ניצחה!!!

    IP: 87.68.155.146 דווח על תגובה זו

  • 143.

    עדיף לשמוע ברוסית, רק לא את ארבל (ל''ת)

    יוסי, 25/06/12 19:23


    IP: 132.69.230.97 דווח על תגובה זו

  • 142.

    כל מילה בסלע

    יוני, 25/06/12 19:21

    הצמד ששידר אתמול לא הבין מה פשר החילוף של
    דיאמנטי, מן הסתם כי הם לא מכירים את השחקן.
    רק אחרי שראו את ביצועיו הנהדרים אמרו שהוא
    הפיח רוח חיים חדשה לאיטליה.
    המשמעות - אם אתם לא מבינים פשוט אל תשתפו אותנו הצופים בבורותכם או כמו שנאמר כאן - כדאי לכם פשוט לפרוש.

    IP: 132.69.230.97 דווח על תגובה זו

  • 141.

    מה שיורם ארבל שכח, אתה עוד לא למדת. פישר. (ל''ת)

    טלפלא, 25/06/12 19:17


    IP: 109.65.38.82 דווח על תגובה זו

    • יורם ארבל לא למד כלום יש נמלות חרוצות שמגישים לו את הנתונים . ארבל פש

      ניר, 25/06/12 23:04

      למשהו ניראה שארבל ,רמי וייץ , נדב או מגיש/פרשן יש כזה זיכרון פנומנלי . ישנם אנשים שמכינים לו את התשתית . מתי איטליה ניצחה את אנגליה וכמה צהובים וכ''ו . הבעיה עם ארבל היא לו גילו . ארבל רהוט אבל חרטטן שבדרך קסם אף אחד לא מזהה את כמות השטוית שהוא מוציא . את זה הבחנתי כבר לפני שנים רבות . יש לו את הכישרון להעצים את האמרות הנכונות '' ככה לא בונים חומה'' אבל מנגד כמות השטויות , השטחיות .אייך הבן-אדם בורח מהשגיאות שלו . חשבתי שרק אני הקטנוני מבחין בזה .

      IP: 79.180.218.126 דווח על תגובה זו

  • 140.

    הטעויות באמת מוגזמות ארבל זה הזמן (ל''ת)

    z, 25/06/12 19:10


    IP: 62.90.235.213 דווח על תגובה זו

  • 139.

    אסף אתה חי בסרט

    אופיר, 25/06/12 19:09

    רק מיורם ארבל אחד השדרים הטובים שלנו.....לא מצאת משהו אחר לרשום?

    IP: 77.126.254.157 דווח על תגובה זו

  • 138.

    ארבל ואיינשטיין...שני טרחנים אויליים ורדודים כמו זוג הזקנים בחבובות (ל''ת)

    קרמיט, 25/06/12 19:09


    IP: 84.108.114.166 דווח על תגובה זו

  • 137.

    עוד טעות של ארבל לאוסף, לגבי אנדי קארול

    גבי, 25/06/12 19:09

    ארבל אמר שהוא עלה לליברפול 40 מיליון ליש''ט.

    זה לא נכון הוא עלה 35 מיליון ליש''ט.

    נא לדייק אדון ארבל.

    IP: 109.64.229.100 דווח על תגובה זו

  • 136.

    ארבל לא טעה...טעה מי שנתן לו במה ומיקרופון להשמיע את דברי האיוולת (ל''ת)

    מה אתם רוצים מארבל?, 25/06/12 19:05


    IP: 84.108.114.166 דווח על תגובה זו

  • 135.

    אם כבר לדייק - גלן ג'ונסון תופקד אתמול כמגן ימני ולא בלם.

    יפתח, 25/06/12 19:03

    הבלמים היו לסקוט וג'ון טרי.
    אבל בגדול אני מסכים איתך, זה כבר בלתי נסבל וזה הפך להיות נפוץ במחוזותינו.
    ולהלן כמה טעויות: לא זוכר מי מבין השדרנים: ''נבחרת אירלנד מורכבת מהשחקנים הבריטים הפחות טובים'' - שמישהו יסביר להם שאירלנד לא שייכת לכתר הבריטי.
    יורם ארבל: ''אלא אוהדי אנגליה שצועקים אנגלנד אנגלנד'' - שמה ששומעים ברגע הם דווקא אוהדי איטליה שצועקים ITALIA ITALIA!!

    IP: 85.65.75.21 דווח על תגובה זו

  • 134.

    הוא עשה עוד המון טעויות לא מסוגל להגיד שם אחד כמו שצריך וגם היה מעליבו

    אנגלי ישראלי, 25/06/12 19:00

    הוא עשה טעויות כמעט בכל השמות של השחקנים (לא הגאה אותם נכון)
    הוא גם לא היה אוביקטיבי וירד על השקנים הלא נכונים כל המשחק ירד ע ל קארול כן קארול לא קרול שהוא לא משחק כמו שצריך שלמעשה הוא היחיד שעוד תיפקד במשחק האנגלי בנוסף ירד על זה שהוא על 40 מיליון פאונד שהוא למעשה עלה רק 35 ....

    IP: 85.64.210.90 דווח על תגובה זו

  • 133.

    אתם מפספסים את הפואנטה...

    ינשוף, 25/06/12 18:59

    אני לגמרי מסכים עם הכתב. ארבל היה מהגדולים, אבל די!!
    הבעיה העיקרית היא לא הטעויות, הבעיה העיקרית היא שהמשחק חברים מעניין לו את התחת. זה מאד לא כיף לשמוע שידור של ארבל, ולדעת שהכל אינטואיציות , הוא לא מכיר שחקנים ,קבוצות ולא נהנה בעצמו מהמשחק. במשך 90 דקות הוא היה בפאניקה שלא ייגמר בתיקו והוא "יאלץ" לסבול עוד חצי שעה של השיממון הזה.

    ומי שאשם בלעדית הם המנהלים ששלחו אותו לשם. אין צופה כדורגל אחד בעולם שרואה כדורגל בגלל שדר זה או אחר(אם אתה נגד , פשוט תנמיך..) תנו מקום לצעירים, תחדשו , תיצרו מציאות.

    ליורם ארבל יש מחשב נתונים , הוא משלם למישהו שיכניס עבורו את הנתונים , וכך הוא מקריא לכם: "שיחק 5 שנים במילאן ולקח אליפות.." אבל הכי מצחיק היה שבדקה ה80 נכנס דיאמנטי וארבל אמר :אני מת על השחקן הזה.. מתערב איתכם שהוא לא מזהה אותו במסדר זיהוי עם עוד בנאדם אחד.

    והסיום ... לא הבנת שאם איטליה מנצחת היא עולה ? ככה זה כשזה לא מעניין אותך.
    נדב יעקבי, עמיחי שפיגלר , ניב רסקין , היו נותנים לנו יותר אקשן.

    IP: 84.110.26.130 דווח על תגובה זו

  • 132.

    ''איטליה מתגוננת עם כל מה שיש לה כרגע '' כשההמערך פרוש על כל המגרש ... (ל''ת)

    דוד, 25/06/12 18:56


    IP: 84.108.6.4 דווח על תגובה זו

  • 131.

    דווקא אוהב את ארבל!! מאמר שיטנה שלא ברורה הסיבה

    איל, 25/06/12 18:56

    אז מה אם טועה קצת? הכי חשוב שזה החן שבשידור, הכיף לשמוע אותו. ארבל תישאר ואל תשים לב, כיף לשמוע אותך מעביר שידור, הלוואי לכל הרשתות בעולם היה שדר כמוך!

    IP: 95.35.62.198 דווח על תגובה זו

  • 130.

    יורם ארבל

    אלישע, 25/06/12 18:49

    כשיורם ארבל משדר הטלויזיה שלי על mute ועד שלא יעשו משהו בנושא שלו אני מציע לכולם לעשות זאת . השידור שלו משעמם ילדותי וטועה במקרים רבים . אינו מזהה שחקנים אין סטטיסטיקה במשחקים שלו והשידור יבש מאד יורם הגיע זמנך לתלות את המיקרופון

    IP: 85.65.203.243 דווח על תגובה זו

  • 129.

    ארבל כל מילה כאן זהב , תתפטר

    ארבל כל מילה כאן זהב , תתפטר, 25/06/12 18:45

    ארבל כל מילה כאן זהב , תתפטר

    IP: 94.159.244.207 דווח על תגובה זו

  • 128.

    ארבל

    דב, 25/06/12 18:43

    יורם ארבל היחידי שאתו אפשר לראות משחק, היחידי שמתעניין במשחק וכל השאר רק חולמים ממשיכים להתווכח אם גילי לנדאו תקע ביד או בראש

    IP: 212.199.99.94 דווח על תגובה זו

  • 127.

    הוא מתחיל להזכיר את ניסים ביסקוויתי (קיוויתי)..

    הוא צודק, 25/06/12 18:42

    עוד יגיע משחק בו תהיה מופתע שהחצי השני מתחיל ב-- 1:0 , כי פיספסת שער...
    כן, גם זה קרה לביסקוויתי....
    תפרוש - ארבל, תפרוש - אתה הגדול מכולם. מעכשיו רק תהרוס...
    ככה לא בונים קריירה... ! ככה לא בונים קריירה.

    IP: 31.154.251.204 דווח על תגובה זו

  • 126.

    עוד כתב שעושה רוח מכלום כמו פולניה זקנה

    מני, 25/06/12 18:37

    ארבל תותח

    IP: 79.180.159.36 דווח על תגובה זו

  • 125.

    גם אם אתה צודק אז זה עדיין לא במקום

    יניב, 25/06/12 18:33

    ואגב אני חושב שיתרונותיו עולים בהרבה על כמה שגיאות פה ושם. ואם כבר להחליף את ארבל אז רק בעמית הורסקי. משדר טוב מאוד את ליגת העל וגם במונדיאל 2010 היה מעל כולם.

    IP: 213.8.123.86 דווח על תגובה זו

  • 124.

    וואללה צודק, זה די מעצבן שכל מה שארבל אומר אני מנסה לבדוק

    כפיר, 25/06/12 18:32

    הוא אומר נבדל, אני לא מאמין ומחכה להילוך חוזר, הוא אומר קרן, אני לא מאמין ומחכה לראות את הקוון מרים דגל, הוא אומר וולקוט ושוב אני מחכה לראות.

    זה ממש ממש אבל ממש מעצבן שאני כל הזמן מחכה למראה עיניים בשביל לראות אם זה נכון.
    לכל אלה שאומרים שזה לא חשוב, אם לכם לא חשוב שזה היה רוני שעשה את הגליץ בהגנה וזה אומר שהוא יהיה חסר עכשיו בהתקפה או אם שחקן כזה או אחר קיבל צהוב אז כנראה אין לכם את התשוקה שצריכה להיות למשחק הכדורגל.

    IP: 213.8.84.204 דווח על תגובה זו

  • 123.

    נמאס

    עמי-ראשל''צ, 25/06/12 18:26

    יאללה,צא כבר לפנסיה.כל משחק טעויות,שטויות,ופטפוטים אידיוטיים.

    IP: 79.177.145.182 דווח על תגובה זו

  • 122.

    גלן ג'ונסון מגן

    שגשדג, 25/06/12 18:17

    לא בלם

    IP: 46.120.35.131 דווח על תגובה זו

  • 121.

    אז גילית 2-3 טעויות של יורם,אז מה ? ואתה לא טועה ?! יורם נשאר השדרן

    רפולי, 25/06/12 18:14

    הכי טוב על המסך !!
    אני אוהב אצלו את חוש ההומור המבריק שלו.
    כייף לשמוע אותו !
    אסף נחום, תן כבוד לגדול שדרני הספורט בכל הזמנים !

    IP: 93.173.21.15 דווח על תגובה זו

    • השלישי, אחרי נחמיה בן אברהם וגדעון הוד (ל''ת)

      שר ההסטוריה,, 26/06/12 10:04


      IP: 77.127.222.49 דווח על תגובה זו

  • 120.

    התקשורת מחפשת רק את השלילי

    אליקים, 25/06/12 17:57

    מחפשים רק טעויות,אנושי לטעות.יש לכבד את ארבל שהוא גם היום שדר בקיא בחומר,רהוט,ידען ונעים לשמוע אותו לשדר.
    אם טעויות היו עילה לפרישה או גיל אז שמעון פרס היה צריך לפרוש,עיתונאים צעירים גם היו צריכים לפרוש.
    אני זוכר עיתונאים שאמרו שבלתי אפשרי שקרית שמונה תזכה באליפות.
    תראו את עמדת התקשורת בקשר להסכמי אוסלו או עיתונאים שכתבו שאריק זאבי צריך לפרוש או עיתונאים שכתבו שלברון ג'יימס לוזר שלא יזכה בכלום ושאוקלהומה או סאן אנטוניו תהיינה אלופות.
    רוצים כל הזמן שמאמן מכבי ת''א כדורסל או כדורגל יתפטר,שראש הממשלה יתפטר,ששר הפנים יתפטר.
    אתה רוצה ללכת לסרט והמבקרים קוטלים אותו.אין פרגון,רק שנאה.

    IP: 217.132.48.134 דווח על תגובה זו

  • 119.

    הטעות הכי גדולה!

    עדי, 25/06/12 17:55

    הוא לא שם לב שהבעיטה האחרונה היא המכריעה, אמר בפשטות שהכדור בפנים, ולקח לו איזה 10 שניות להבין שהמשחק נגמר, קפוט, הלך. וגמר נמאס מהכאילו אתנחתות אינפורמטיביות האלה ''האוכל פה טעים'' וכאלה
    ארבל - הלוואי שתבין ששום דבר לא מצרות עין - העסק שלך באמת גמור! די! רחם עלינו! או אולי מישהו בערוצי השידור שיפסיק להחתים אותו?
    אגב מי משדר את הגמר?

    IP: 79.183.12.57 דווח על תגובה זו

  • 118.

    יהודי

    תמיד אעדיף לשמוע אותו על פני אחרים, 25/06/12 17:53

    לא משנה שהוא טועה לפעמים - כולם טועים פה ושם. גם אם הוא טועה יותר מאחרים זה עדיין נסבל.

    משחק שהוא לא משדר ההנאה הרבה יותר נמוכה. משהו בקול שלו ובהתנהלות שלו במהלך השידור מעצימים את ההנאה מהמשחקים.

    IP: 109.226.51.58 דווח על תגובה זו

  • 117.

    נעים חביב צנוע לא צועק ולא מחרטט. נשמע אחלה בן אדם (ל''ת)

    מחמאות לקלינגר באמת, 25/06/12 17:52


    IP: 82.166.156.160 דווח על תגובה זו

  • 116.

    והטעות הכי גדול שמשום מה לא מוזכרת כאן

    גל, 25/06/12 17:49

    חבר'ה, היה אתמול משחק גדול.

    יחסית לאפס אפס, היה ממש משחק פצצה. מרגש, סוער, כל זאת לעומת משחק של ספרד שמרדים אותך, במשחק הזה כמעט לא היו רגעים מתים.

    אז איך יורם ארבל אומר שזה חרא משחק?

    IP: 94.159.186.150 דווח על תגובה זו

    • האמת היא שזאת היתה עבירה של שחקן איטלקי

      לא מדויק, 25/06/12 19:33

      (בלוטלי) על שחקן אנגלי (טרי) ליד הרחבה של אנגליה - וארבל דיבר על פנדל לטובת אנגליה, מה שעושה את הטעות ליותר מביכה.

      IP: 212.199.144.226 דווח על תגובה זו

  • 115.

    היתה לו טעות נוספת במחצית הראשונה

    מיכאל, 25/06/12 17:49

    היה הילוך חוזר של תיקול בחלק המגרש של האיטלקים,לפי ארבל השחקן האיטלקי ציפה שהשופט ישרוק עבור זאת פנדל למרות שהוא היה בצד השני של המגרש. ארבל באמת נהייה גרוע ובכדורסל זה נשמע עוד יותר גרוע.

    IP: 82.102.135.94 דווח על תגובה זו

  • 114.

    כמה שאני אוהב עתונאים פלוצרים כמו הכותב הזה

    יוני, 25/06/12 17:46

    גם אני ראיתי את המשחק, ומאוד נהניתי מיורם ארבל - הוא מוכשר ברמות, זורם, קולח, ומתאר את המצב כמו שהוא.
    ישנם עתונאים פלוצרים, כנראה שגם הכותב הזה נמנה עליהם - ובדרך כלל, האנשים האלה מאוד שטחיים בחייהם הפרטיים, מאוד מאוד לא משכילים, עם מעט שנות לימוד, בדרך כלל מתוסכלים, ותמיד תמיד נבנים אישית מהכפשת זולתם, ולא משנה במי מדובר - כל הטעויות של ארבל במשחק הזה נובעות מזוויות לא ברורות, שגם אנחנו בבית טעינו בהם - אז בא איזה פלוצר ומתחיל לקשקש בקומקום, והיות ודם וסקס מוכרים רייטינג, אז העורכים מפרסמים.
    כמה שאני אוהב עיתונאים פלוצרים.

    IP: 192.115.103.166 דווח על תגובה זו

  • 113.

    מאז משחק השרוכים - האידיוט צריך לפרוש (ל''ת)

    פרשן בהווה, 25/06/12 17:45


    IP: 109.64.28.252 דווח על תגובה זו

  • 112.

    הוא עדיין הכי טוב והיחיד שלא מעצבן

    אא, 25/06/12 17:43

    אסף, אתה טועה לגמרי בהבנת תפקידו של הקריין. האינפורמציה לא מעניינת אף אחד (ממש חשוב לדעת אם זה היה קסאנו או רוסי). התפקיד שלו זה להעביר משחק בכיף, וזה מה שהוא עושה יותר טוב מהאחרים, עדיין. כל השאר רק מעצבנים (רמי וייץ והחפירות הסטטיסטיות הלא מעניינות, איינשטיין שהוא יחסית בסדר אבל נוטה לצרחנות מיותרת וכו').

    IP: 89.139.39.226 דווח על תגובה זו

    • איישטיין בסדר? אינשטייין ?? בסדר?? עם הצחוק האינפנטילי (ל''ת)

      צרפתי, 26/06/12 10:06


      IP: 77.127.222.49 דווח על תגובה זו

  • 111.

    צודק....כל הכבוד

    אודי, 25/06/12 17:41

    מאז הקשקוש שלו על הקדשת המשחק לנבלה שהדליפה מסכים
    השדר הזה מחוק מבחינתי

    IP: 79.176.216.70 דווח על תגובה זו

  • 110.

    התייש הזקן

    asdhy, 25/06/12 17:41

    לא סבלנו מספיק:?שנים שהוא בדיחה אבל אנחנו כוכים.דיייי.נאחז כקרנות המזבח וךא די לו במיליונים שעזה.רד רד מעל מסך הםלויזיה שלי!!!!

    IP: 84.94.61.159 דווח על תגובה זו

  • 109.

    מה הקשר?

    אייל, 25/06/12 17:37

    גועל נפש של התבטאויות.. כל כך אופייני לפה הסגנון הדוחה של הכתב..

    עדיין מנסה להבין את הקשר לחומוסיה ולבית בקיסריה..

    אני אוהב לשמוע את יורם ארבל.. כי הוא אנושי, אמיתי ושומעים את התשוקה שלו לכדורגל...

    הגיל והנסיון רק תורמים לו.. ואם הוא טועה אז מה..

    IP: 77.124.236.158 דווח על תגובה זו

  • 108.

    שיקח את רמי ווייס איתו גם..... (ל''ת)

    צ, 25/06/12 17:31


    IP: 77.127.124.33 דווח על תגובה זו

  • 107.

    יורם ארבל טעה! בואו נוציא אותו להורג!

    קובי, פ''ת, 25/06/12 17:29

    כי ידוע שכל מילה של עיתונאי היא תמיד אמת לאמיתה, מדוייקת ומנומקת!

    אסף נחום, אתה והחברים שלך יושבים וסופרים טעויות של שדר?
    get a f*cking life...

    IP: 79.182.153.180 דווח על תגובה זו

  • 106.

    אנחנו מדמימים את הסאונד

    זוג צופים מרמת השרון, 25/06/12 17:28

    צופים במשחקים בלי סאונד כדי לא לשמוע את הברברת.

    IP: 89.139.43.197 דווח על תגובה זו

  • 105.

    ארבל הוא השדר הישראלי הטוב ביותר בכל הזמנים,אבל הגיע זמנו לפרוש! (ל''ת)

    שלומי אוהב עמו וארצו ,דרום ת''א הכבוש!!, 25/06/12 17:25


    IP: 84.229.14.42 דווח על תגובה זו

  • 104.

    השידור של ארבל וקלינגר היה ביזיון!

    פ, 25/06/12 17:24

    פשוט בלתי ניתן לשמיעה, שמישהו יחזיר אותם לארץ ומהר!

    IP: 79.181.192.215 דווח על תגובה זו

    • ארבל שדרן גרוע ויודע להחליק את טעויותיו . ניר פרשן טוב

      גל, 25/06/12 22:53

      ארבל טועה בכול שידור ובכמות . יש לו את הכשרון החלקלק להסוות את השגיאות . השידור שלו נורא ומפריע לשידור . ניר קלינגר פרשן אפור אפשר להגיד לא כריזמתי , אבל ניתוח הדברים . הבנה מהירה שהמערך השתנה עכב החילופים .הניתוח מה נכון ולא נכון במשחק מעולה !!!

      IP: 79.180.218.126 דווח על תגובה זו

  • 103.

    הקוף עם שיניי הסוס שמסתיר קרחת ענקית מתחת לתסרוקת הלוואה

    או הטיפשים מערוץ9 ו10 ?, 25/06/12 17:22

    וחיסכון עדיף?

    IP: 87.68.148.143 דווח על תגובה זו

  • 102.

    לא יקום עוד שדר בישראל כמו יורם ארבל

    הראל דודוביץ, 25/06/12 17:13

    קורה שטועים, אז מה? זה קורה גם לטובים שבנינו.
    לא יהיה שדר שמדר בצורה כזו כייפית,מותחה וישירה כמו של יורם ארבל.
    אף אחד לא יגיע עדיין לרמה שלו

    IP: 212.76.121.82 דווח על תגובה זו

  • 101.

    צריך גם לתת מילה טובה לקלינגר שהרבה יותר טוב מהאחרים

    מילה טובה, 25/06/12 17:12

    לוין וזלצר כל כך מאוסים ומלאים בקלישאות...אין ספק שיורם ארבל חלש וצריך לפרוש אבל קלינגר הכי נורמלי..לכן אני עדיין מעדיף לשמוע אותו ולא את 2 הליצנים האחרים גם אם זה אומר לספוג את הטעויות של ארבל...זה עדיף

    IP: 46.121.203.130 דווח על תגובה זו

  • 100.

    אסף תעשה לי ילד!! (ל''ת)

    גירית, 25/06/12 17:12


    IP: 85.65.175.234 דווח על תגובה זו

  • 99.

    אסף נחום, אתה כתב מעולה!

    מסוקסת, 25/06/12 17:12

    שלא לדבר על סקסי ביותר... גררררר

    IP: 85.65.175.234 דווח על תגובה זו

  • 98.

    נכון מאוד. אבל ממש לא חדש - ארבל הביתה!! (ל''ת)

    אלון, 25/06/12 17:07


    IP: 212.143.132.90 דווח על תגובה זו

  • 97.

    אסף נחום, לא הכרתי את שמך עד כתיבת תגובה זו...

    גדעון א., 25/06/12 17:02

    אבל עכשיו אני מכיר.

    אמור לי בבקשה, מדוע זה רלוונטי שיורם ארבל בן 70, יש לו בית בקיסריה, והוא פתח חומוסיה ?

    אגב, לא ידעתי את הפרטים האלה. רק ממך הם נודעו לי.

    ראה נא, זו הקנאה המדברת מגרונך, שלך אין בית בקיסריה, שאת שמך וקלסתרונך אין מכירים ?

    יכול להיות שארבל טעה בזיהוי כמה מהשחקנים.

    בעיני, השחקנים אינם אלילים, איני סוגד להם (כמוך), ואיני חושב שלשדרן אסור לטעות.

    מהזוית שבה מצולם המשחק או מהמקום בו הנך יושב ביציע, הרבה ארועים נראים ונקלטים בצורה שגוייה.

    עובדה היא, שהמומחים הכי גדולים, אתה יודע, יש כאלה, הם שופטים במשחק, רצים לאורך המגרש עם השחקנים ורואים הכל לפעמים ממרחק יריקה, והם נבחנים על הידע שלהם ועוברים השתלמויות ובקרה, טועים, ואח''כ ניתן לראות בהילוך איטי בטלויזיה, היכן טעו.

    לא, לא, העתונאים (כמוך), אינם המומחים הגדולים.

    אני מעדיף את ארבל קשישא, על תרנגול צעיר וטרחן שמגלה בקיאות (מוזרה) בעניין גילו המדוייק של ארבל, ומקום מגוריו, ומדקלם כמו אדיוט את שמות כל השחקנים בלי לטעות.

    אל תיקח זאת באופן אישי (כמו שכתבת על ארבל, בלי לפגוע בו...).

    IP: 46.117.188.73 דווח על תגובה זו

    • קשיש למען קשיש

      נשלח מהטמפון שלי, 25/06/12 17:11

      להצדיק את הישארותו של ארבל למען אחוות קשישים זה עלוב. אסף נחום כתב מקצועי ואין שום רלוונטיות לגילו.

      IP: 85.65.175.234 דווח על תגובה זו

    • בהחלט, סתם קנאה ורשעות

      סיוון, 25/06/12 17:14

      אינני יודעת מי הוא אסף נחום, סביר להניח שגם לעולם לא אדע (כמו מרבית עם ישראל), אך אין ספק שאם אתקל בשם הזה אי פעם שוב, אגיד מיד ''הא, הקנאי הזה? שלא השיג כלום בחיים ומקנא במי שכן השיג?''

      מה שבטוח, אסף נחום, תהיה מי שתהיה, הכנסת לעצמך היום חתיכת גול עצמי.

      IP: 77.124.229.120 דווח על תגובה זו

    • יש לו בית בקיסריה ובלי בושה לקח את המקום של עמית הורסקי (ל''ת)

      תמיר, 25/06/12 17:44


      IP: 109.65.220.50 דווח על תגובה זו

    • תגובה ממצה. כל מילה נוספת מיותרת (ל''ת)

      איל, 25/06/12 18:17


      IP: 109.186.148.29 דווח על תגובה זו

    • היי

      גבריאל, 25/06/12 18:39

      מרגש

      IP: 76.88.61.128 דווח על תגובה זו

      • שחצן, זה הכל, טוב שהעיפו אותו (ל''ת)

        לא סובל את הורסקי, 26/06/12 10:08


        IP: 77.127.222.49 דווח על תגובה זו

  • 96.

    הוא גם אמר שאיטליה זכתה ב-64 והיא בגלל זכתה ב-68... (ל''ת)

    אוהד הרצליה, 25/06/12 17:02


    IP: 147.234.58.37 דווח על תגובה זו

  • 95.

    בכלל מדברים יותר מדי

    האוהד המתוסכל, 25/06/12 17:00

    מסכים לכל מילה בכתבה ובנוסף - מדוע השדר והפרשן חייבים לפטפט ללא הפסק ולא לתת לפעמים להנות מהמשחק? יש להם דעה על כל שחקן, על המאמנים, על השופטים. כדאי שלפעמים ישמעו את עצמם...

    IP: 195.212.29.175 דווח על תגובה זו

  • 94.

    יורם אתה תותח

    צופה מהצד, 25/06/12 16:59

    נכון, אתה טועה יותר מבעבר, וטועה יותר מאיינשטיין או וייץ, אבל אתה מספר אחד, רמה אחת מעל כולם, תענוג לשמוע אותך במהלך השידור. הלוואי שתמשיך לשדר עוד שנים רבות.
    תודה, מקווה שאתה לא לוקח ללב טורים כאלה... תהיה חזק!

    IP: 79.183.156.233 דווח על תגובה זו

  • 93.

    למה לא לתת לעמית הורסקי את המפתחות?

    צח, 25/06/12 16:56

    שדר מקצוען איכותי והוכיח כבר מה הוא שווה באל' העולם ובארץ.
    משום מה רק בערוץ 1 החליטו להחזיר את ארבל למשבצת של השדר.

    IP: 147.234.58.37 דווח על תגובה זו

    • וארבל בלי היסוס, עשיר מופלג,זרק מהעבודה את הורסקי המוכשר (ל''ת)

      אלון, 25/06/12 17:45


      IP: 109.65.220.50 דווח על תגובה זו

    • כי נשמע כמו ילד מתלהב (ל''ת)

      ק, 25/06/12 18:38


      IP: 85.64.137.99 דווח על תגובה זו

  • 92.

    פשוט שטויות במיץ (ל''ת)

    גיל, 25/06/12 16:55


    IP: 212.143.145.130 דווח על תגובה זו

    • אנחנו הבאנו את ארבל במקום הורסקי, הוא לא ביקש ולא שאל

      רשות השידור, 26/06/12 10:10

      ואם עשינו זאת כנראה שהיתה סיבה

      IP: 77.127.222.49 דווח על תגובה זו

  • 91.

    יורם תישארררר !!

    סמי הכבאי, 25/06/12 16:54

    אסף נחום אתה חולירה שלא ברא השטן !! הבנאדם השדרן היחיד!! הנורמלי בישראל , והפרשן היחיד הנורמלי זה עופר שלח בכדורסל, את כל השאר ואנשים חלאות המין האנושי כנוך אפשר לזרוק לים, קקה !! ארבל - אוהבים אותך מאוד

    IP: 2.54.249.109 דווח על תגובה זו

  • 90.

    נחום י'גבררר! (ל''ת)

    דניאל, 25/06/12 16:54


    IP: 213.57.187.52 דווח על תגובה זו

  • 89.

    היה צריך לפרוש כבר לפני 10 שנים (ל''ת)

    שיפרוש כבר!!!!!!, 25/06/12 16:53


    IP: 62.219.231.21 דווח על תגובה זו

  • 88.

    סוף סוף אומרים תאמאת

    100 אחוז צודק, 25/06/12 16:53

    יורם שדר בינוני ומטה שמבין כלום ושום דבר בכדורגל הגיע הזמן שעם 20 אחוז הטעויות שיש לו במשחק הוא יפרוש .

    IP: 82.102.135.150 דווח על תגובה זו

  • 87.

    ההתלהמות של איינשטיין, הפסקנות שלו והמוסר האינפנטילי שהוא מטיף... (ל''ת)

    מי האלטרנטיבה? איינשטיין?!, 25/06/12 16:51


    IP: 85.65.60.214 דווח על תגובה זו

  • 86.

    הכי שומעים אצלו ''אהה לא, זה בעצם X'' (ל''ת)

    אאא, 25/06/12 16:51


    IP: 212.179.62.21 דווח על תגובה זו

  • 85.

    כיף לשמוע את קולו של יורם ארבל

    מתמוגג, 25/06/12 16:51

    מה חשובים הפרטים, העיקר הרוח הטובה והאינטליגנטית שהוא מפיח בשידור.

    IP: 77.126.248.68 דווח על תגובה זו

  • 84.

    נחום י'גבר

    עודד, 25/06/12 16:50

    שמע כל מי שכתב משהו נגדך הוא טיפש.
    אתה גברר!!

    IP: 213.57.187.52 דווח על תגובה זו

  • 83.

    צודק בכל מילה...עבר זמנו (ל''ת)

    איתי, 25/06/12 16:50


    IP: 89.138.54.235 דווח על תגובה זו

  • 82.

    עם השחומים הוא תמיד טועה

    fff, 25/06/12 16:48

    בשידורי מכבי ת''א לפני כמה עונות - כל שחקן כהה היה בשבילו דרק שארפ. גם אם היה מדובר בשחקן שגבוה ממנו בראש.

    IP: 212.179.62.21 דווח על תגובה זו

    • זאת לא בעיה רק של ארבל, לנו כל שחור נראה אותו דבר (ל''ת)

      אשכנזי, 26/06/12 10:11


      IP: 77.127.222.49 דווח על תגובה זו

  • 81.

    איציק זהר כבר אמר עליו שהוא סנילי

    גיא, 25/06/12 16:47

    לא יפה אבל קצת נכון.
    באמת צריך לפרוש כי חבל שזה מה שיזכרו ממנו למרות שתכל'ס הוא עדיין מתפרנס יפה ונהנה מהעבודה שלו אז על הז שלו מה שאומרים.
    אם נחזור לצד השני של המטבע עדיף שם טוב משמן טוב...
    :)

    IP: 208.207.32.8 דווח על תגובה זו

  • 80.

    האלטרנטיבות גרועות בהרבה

    נדב, צוללת צהובה , 25/06/12 16:46

    אז הוא טועה יותר מבעבר, נכון. אז מה? בניגוד לכל שאר השדרנים הוא לא מביא את האגו שלו לשידור. הוא נמצא שם ומשדר את המשחק בדיוק בפרופורציה הראויה למשחק: בידור נהדר להמונים. לא יותר ולא פחות.

    את מי אתם מעדיפים? את רמי וייץ שכל כולו אגו? את מאיר איינשטיין שמחנך את השחקנים? את נדב יעקובי שמגזים את בדרמה מזוייפת? את שגיא כהן שחושב שכדורגל זה מעבדה בפיזיקה?

    יש רק שדר אחד נורמלי בישראל וקוראים לו יורם ארבל. אז הוא עושה קצת יותר טעויות עכשיו, לא נורא.

    IP: 212.143.170.116 דווח על תגובה זו

  • 79.

    אה, הכותרת זאת שאלה כאילו? הוא חייב לפרוש, בשביל המוסר

    רון, 25/06/12 16:39

    חובה, חובה, חובה שיפרוש.

    לא אכפת לי שיתבלבל משחקנים, לא אכפת לי שיחשוב שהפנדל נכנס למרות שהוא יצא, זה לא מעניין אותי. אבל כשהבנאדם בא ופשוט משדר בחוסר אובייקטיביות אז מקומו לא על מסך הטלוויזיה.
    ומה שהיה באנגליה-איטליה זה כלום לעומת השידור שלו בברצלונה-אינטר לפני שנתיים שהוא הצהיר שהוא רוצה שברצלונה תנצח. וגם בברצלונה-ארסנל לפני שנה היה שידור סובייקטיבי לחלוטין.
    עניין האובייקטיביות הוא דבר בסיסי, אחרי איטליה-אנגליה גם קלינגר נמחק אצלי בתור שדר ואחרי ספרד-צרפת גם איינשטיין נמחק אצלי ("מי שלא אוהד צרפתי, מעדיף לראות את רונאלדו מול ספרד", באמת שאין לי חיבה אל הצרפתים אבל העדפתי לראות את פורטוגל-צרפת ולא פורטוגל-ספרד).

    יורם ארבל - רד מעל מסך הטלוויזיה שלי.

    IP: 46.117.209.183 דווח על תגובה זו

  • 78.

    מה שמביך אצל ארבל, זה הלשון המועתקת שלו

    ה, 25/06/12 16:37

    הוא לא מדבר בשפתו, אלא בלע מילון על שם... ועל פיו הוא מדבר.

    IP: 199.203.172.65 דווח על תגובה זו

  • 77.

    כמה הוא מדבר..מה זה ''טוק שאו'' או משחק כדורגל ??? (ל''ת)

    ארבל צא לגימלאות..., 25/06/12 16:36


    IP: 46.116.117.164 דווח על תגובה זו

  • 76.

    אני מזמן שמתי לב שארבל טועה המון בשידור ,אינני מבין מדוע הוא משדר (ל''ת)

    חיים, 25/06/12 16:35


    IP: 89.138.88.33 דווח על תגובה זו

  • 75.

    תן כבוד!! (ל''ת)

    EDU, 25/06/12 16:34


    IP: 89.139.46.185 דווח על תגובה זו

  • 74.

    ארבל פטפטן בלתי נלאה..מפריע לצפיה במשחק !! (ל''ת)

    סובל מ''דברת ללא הפסקה''.., 25/06/12 16:34


    IP: 46.116.117.164 דווח על תגובה זו

  • 73.

    לא להאמין כמה טעית היו לו אתמול...מביך (ל''ת)

    שי, 25/06/12 16:33


    IP: 87.69.88.255 דווח על תגובה זו

  • 72.

    אתה מעדיף את הקרחת על השיער הפרוע? (ל''ת)

    תשאר ארבל, 25/06/12 16:32


    IP: 87.68.148.143 דווח על תגובה זו

  • 71.

    אם רק הייתי סופר...

    דני, 25/06/12 16:28

    היו לו מלא טעויות בשמות אתמול..

    IP: 109.67.241.133 דווח על תגובה זו

  • 70.

    זה פשוט מביך כבר

    גיל, 25/06/12 16:26

    יורם ארבל היה לאורך השנים שדר ספורט טוב. מה לעשות הראיה בגילינו כבר לא מה שהייתה. יורם תפרוש בכבוד . חבל אתה עושה לעצמך בושות. הרי נחמיה בן אברהם זל ידע מתי לפרוש.חבל טוב עונה אחת קודם.

    IP: 212.199.75.215 דווח על תגובה זו

    • בן אברהם לא פרש אלא נפטר (ל''ת)

      טעות, 25/06/12 16:49


      IP: 62.90.18.189 דווח על תגובה זו

  • 69.

    ארבל - תמשיך (ל''ת)

    חזקי, 25/06/12 16:24


    IP: 152.62.109.58 דווח על תגובה זו

  • 68.

    צודק בכל מילה.

    יוסי, 25/06/12 16:24

    לא חסר שדרים איכותיים.

    IP: 85.64.130.62 דווח על תגובה זו

    • אין שדרים טובים .אין (ל''ת)

      שטויות, 25/06/12 16:50


      IP: 62.90.18.189 דווח על תגובה זו

  • 67.

    לכותב, אני מבין שאתה אף פעם אינך טועה, בכלל אתה גאון עולם

    /////, 25/06/12 16:23

    אז למה לכל הרוחות אתה הגעת רק למעמד של כתבן עילג במעריב ולא למעמד ראש הממשלה (לפחות).
    בקיצור, לך חפש מי ינענע אותך.

    IP: 81.218.26.138 דווח על תגובה זו

    • צודק

      צודק, 25/06/12 16:40

      צודק

      IP: 62.219.130.65 דווח על תגובה זו

    • תגובה ל67

      צהובה, 25/06/12 16:52

      לפי סגנון הכתיבה הברברי שלך אתה בטוח אוהד הפועל!! ואנשים שכמותך לא מקומם בדיאלוגים הגונים(בטח גם קשה לך להבין מה אני כותבת..) אז לפני שאתה שופט אחרים על עלגות כדאי ותסתום! פה זה לא יציע 5!!

      IP: 84.94.82.183 דווח על תגובה זו

      • קשקשנית בחצי גרוש. (ל''ת)

        ////, 28/06/12 08:29


        IP: 79.183.242.91 דווח על תגובה זו

    • מגיב 67 כנראה מדען בנאס''א לכל הפחות. אחרת למה שיפקפק באייקיו של הכותב

      נענע, 25/06/12 17:19

      בעצם למה לכתוב בעברית? סביר להניח שהוא לא מבין מילה הערס הטיפש.

      IP: 85.65.175.234 דווח על תגובה זו

  • 66.

    אתה כל כך מייצג

    ערן, 25/06/12 16:21

    אתה מייצג את הדור הצעיר. זה שמתעסק בכלום. בזוטות.
    א- יורם ארבל השדר הכי מקצוען שהיה פה. רהוט. לא מתלהם. יודע מתי זמנו לדבר ומתי זמן הפרשן.מחפש את הבידור והפרגון בניגוד לוייץ ולאיינשטיין שרק צועקים ,מתעסקים ב-מגיע צהוב, מגיע אדום ,מגיע פנדל, צריך להתפטר וכו' וכו'
    ב- גם אני שמתי לב לכמות הטעויות ההולכת וגדלה אצלו ממשחק למשחק ,אבל הכבוד שאני רוכש לו על כל מה שעשה לא מאפשר לי לחשוב אפילו לייעץ לו. דבר שכלום כמוך עושה בנקל.
    יורם יפרוש כשיחליט, אלא אם כן יגיע למצב בלתי נסבל (והוא רחוק ממנו). עד אז ולאחר מכן הוא יזכה לכל הכבוד אותו רכש בעבודה אמינה ,קשה ומסורה.
    מודל לחיקוי. קצת כבוד לא יזיק לך. לפני שתגיד אפצ'י תראה שגם אתה כבר לא תהיה כזה צעיר. אז תסתכל על הטור שלך ותתבייש.
    זה יהיה מאוחר מדי

    IP: 85.65.194.126 דווח על תגובה זו

    • על מה את מדבר בכלל?

      יעקב, 25/06/12 17:25

      מאחר ומדובר בשדר ספורט בלבד הטעויות הרבות שהוא עושה פוגעות אך ורק בהנאה מהמשחק. נניח לרגע שהיה מדובר בטייס בעל עבר מפואר האם גם אז היית אומר שמפאת כבודו צריך לאפשר לו להטיס מטוסים על אף הסכנה הכרוכה בכך. כבודו של ארבל במקומו מונח, אך אין הוא חסין מפני ביקורת. לגבי וייץ ואינשטיין אתה צודק אך זה לא רלוונטי לטענותיו של הכותב. ולבסוף, ישנם לא מעט צעירים מוכשרים שאינם עוסקים בזוטות בלבד. זמנו של ארבל עבר ועם כל כבודו, אין כל פסול שיפנה את מקומו לצעיר ממנו.

      IP: 46.120.50.214 דווח על תגובה זו

  • 65.

    אסף נחום - של נעליך מעל רגליך

    אהרון, 25/06/12 16:20

    אם תפרוש עכשיו זה יהיה מבחינתך בשיא, למרות שאף אחד לא מכיר אותך.

    השידור באליפות אירופה הוא ברמה גבוהה ביותר, ממש חלק מההנאה מהמשחקים (שלא תמיד טובים במיוחד) באה מהשדרנים, בפרט מיורם ארבל.

    את הקינאה תשאיר לעצמך.

    IP: 213.57.37.101 דווח על תגובה זו

  • 64.

    עדיף טעות של ארבל מאשר המנופחות של איינשטיין (ל''ת)

    קובי, 25/06/12 16:16


    IP: 46.116.2.125 דווח על תגובה זו

  • 63.

    כמו זקנה קשקשנית - לא מתכוון להעליב

    עמית, 25/06/12 16:16

    בדוגרי הוא לא מפסיק לבלבל את המוח כמו יחנה שוש, לא בשביל להעליב אבל יורם שמעת על המושג שקט בין מישפט למישפט והכי חשוב אם אין לך משהו חכם להגיד עדיף לשתוק, תישמע לפעמים פרשנים באנגליה ותראה שאפשר גם אחרת בלי לדבר נון סטופ

    IP: 84.94.124.94 דווח על תגובה זו

  • 62.

    ארבל כבר מזמן לא מתפקד. חייב לפרוש! (ל''ת)

    רפי, 25/06/12 16:14


    IP: 212.179.231.103 דווח על תגובה זו

  • 61.

    ברור שהוא צריך לפרוש.

    ירין, 25/06/12 16:14

    הטעויות שלו מביכות שזה לא מילה. ובשידורי הכדורסל שלו זה רק יותר גרוע.

    IP: 212.235.21.24 דווח על תגובה זו

  • 60.

    ארבל, כנראה היחיד בעולם שהבין תוך שניות כי מראדונה לא יכול להתרומם

    מנחם כהן 2, 25/06/12 16:14

    יותר גבוה מידיו של השוער האנגלי ולכן הוא הבקיע עם "יד האלוהים" וכי ככה לא בונים חומה, אז מה אתה נתלה על אזובי הקיר, טעה בשם או לא ראה אופסייד. חאליק ז'נטיל

    IP: 62.90.18.189 דווח על תגובה זו

    • תזכיר לנו זה היה לפני עשרות שנים..... (ל''ת)

      תמיר, 25/06/12 17:49


      IP: 109.65.220.50 דווח על תגובה זו

      • ואתה החלטת שבגיל 70 הוא גם חייב להיות סנילי. (ל''ת)

        גיא, 25/06/12 20:24


        IP: 79.180.219.248 דווח על תגובה זו

  • 59.

    אני נזכר ביהורם גאון, שגם מסרב לתלות את המיקרופון

    חחח, 25/06/12 16:10

    וקולו חלוד כקופסת שימורים משומשת

    IP: 79.176.177.147 דווח על תגובה זו

  • 58.

    שיטעה, אז מה? לא מדובר בחיי אדם, סך הכל שידור ספורט, טעה, תיקן, הלאה (ל''ת)

    אוהב לשמוע אותו, 25/06/12 16:09


    IP: 62.90.18.189 דווח על תגובה זו

  • 57.

    ארבל שדר ברמה מעל כולם.

    טד, 25/06/12 16:07

    שנון רהוט בקיא במתרחש בכל ענף ספורט בו הוא משדר. אהוד על כל חובבי הספורט בארץ.

    IP: 87.69.120.135 דווח על תגובה זו

  • 56.

    החלפת שדרנים

    דני, 25/06/12 16:05

    באמת הגיע הזמן להחליף את יורם. וגם את רמי וייץ הם באותו רמה ירודה .

    IP: 147.237.70.61 דווח על תגובה זו

  • 55.

    דעה אמיצה ונכונה. יפה! (ל''ת)

    ארבללל, 25/06/12 16:03


    IP: 62.90.18.189 דווח על תגובה זו

  • 54.

    למרות הטעויות,והיו לא מעט כאלה

    מנצ'יני, 25/06/12 16:02

    עדיין השדר שהכי כיף לשמוע.
    פשוט אין אופציות מעניינות יותר.

    IP: 212.25.83.133 דווח על תגובה זו

  • 53.

    פישר קטן, אין לך כבוד לאנשים? כמוך יוציאו לפנסיה בגיל 40 (ל''ת)

    צ'ומפי, 25/06/12 15:58


    IP: 217.132.22.35 דווח על תגובה זו

  • 52.

    גם היום, אל מול האלטרנטיבות וגם מול פני האומה,ארבל הוא הטוב שבשדרים

    מנחם כהן, 25/06/12 15:52

    הטעויות מוסיפות רק חן לשידור ,ולא קורה מאומה אם הוא שוגה פה ושם,מי שנוכחותם מיותרת בעליל הם
    "הפרשנים" לסוגיהם שלא מחדשים לנו כלום

    IP: 62.90.18.189 דווח על תגובה זו

  • 51.

    לא רק טעויות

    אביגדור, 25/06/12 15:51

    חוץ מטעויות, יורם ארבל משדר בערך פעם בחצי דקה, כמה זמן עבר מתחילת המשחק/מחצית או כמה נשאר לסוף המשחק/מחצית.בהנחה שעיוורים אינם צופים במשחק, הרי שהנתון הזה מופיע כל הזמן על המסך ואין צורך להכריז עליו.מותר גם לשתוק קצת ולתת לצופים לראות. לא חייבים לבלבל את המוח 90 דקות ברציפות (ואתמול יותר מ120 כולל זמן הפנדלים)

    IP: 212.235.89.121 דווח על תגובה זו

  • 50.

    אין כמו לראות משחק בפירשון של ארבל. כף של ממש. (בלי קירצוצים שלך)

    לאהוב כדורגל זה לאהוב את ארבל., 25/06/12 15:50

    אף אחד לא מעדיף דקדקנות על פני הרוח הסחבקית שלו.על כל הפעמים שהוא הגיב בדיוק כמוני (אנחנו מאותו הכפר) הרבה תודה.

    IP: 46.116.195.137 דווח על תגובה זו

  • 49.

    חסר חיים - אתה לא טועה

    אחד העם, 25/06/12 15:50

    לההורים שלך בטוח יש טעות אחת

    IP: 212.25.76.191 דווח על תגובה זו

    • ט-ו-א-ו-ב

      ט-ו-א-ו-ב, 25/06/12 16:42

      ט-ו-א-ו-ב

      IP: 62.219.130.65 דווח על תגובה זו

    • אחד העם זה שההורים שלך אחרים זאת לא אשמת הכתב (ל''ת)

      פלה, 25/06/12 17:20


      IP: 85.65.175.234 דווח על תגובה זו

  • 48.

    מספיק עם הבנזות

    איזי קם איזי גו, 25/06/12 15:42

    למה להיות נבל וללכלך האם גילו הבוגר של השדר הופך אותו ללא יעיל? האם צעירים לא טועים? גם אני חשבתי שראיתי שער ולא...
    ארבל הוא שדר מעולה קצב טוב חוש הומור והבנה מלאה ולא רק ברזי הכדורגל.הנבזות ששביקורת מזמינה אולי תרבות של עדר אבל מביני עניין יודעים להעריך את רמתו הגבוהה של יורם ארבל.

    IP: 46.117.158.109 דווח על תגובה זו

  • 47.

    אולי תחליט, אתה משבח או מגנה (ל''ת)

    אלי, 25/06/12 15:41


    IP: 79.176.167.46 דווח על תגובה זו

  • 46.

    הוא בן 70! תתחשב בו! הוא יכול להיות סבא שלך!

    חננבלל, 25/06/12 15:39

    אם כל מי שזקן היה פורש איך היה נראה הערוץ הראשון???

    IP: 79.182.195.245 דווח על תגובה זו

  • 45.

    אז מי ישדר במקומו, בנון? (ל''ת)

    ישקו, 25/06/12 15:39


    IP: 193.254.206.6 דווח על תגובה זו

  • 44.

    יורם ארבל הוא השדר מ''ס 1 בכל הזמנים (ל''ת)

    במקום לפרגן למלך המגרש אתם צרי עין, 25/06/12 15:35


    IP: 87.69.217.105 דווח על תגובה זו

  • 43.

    אין שדר ספורט שלא עושה טעויות במיוחד כשעתונאי קטן יושב לספור אותם (ל''ת)

    דניאל, 25/06/12 15:33


    IP: 207.232.61.197 דווח על תגובה זו

    • חלש אתהה

      אחד שיודע שאץה טועה, 25/06/12 15:52

      אתה ממש טועה שדרן בן 70 צריך לדעת לשדר משחק לא רק בתיגה הישראלית

      IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

  • 42.

    בדקה 87 אחרי שהשחקנים גמורים.. ''רוני עדיין לא נכנס למשחק!'' (ל''ת)

    אסף, 25/06/12 15:32


    IP: 82.80.102.166 דווח על תגובה זו

  • 41.

    נדבק במחלת ניסים טעיתי (קיוויתי)....חחחח (ל''ת)

    shiko, 25/06/12 15:32


    IP: 177.139.180.36 דווח על תגובה זו

  • 40.

    יורם הוא הגדול מכולם וכותב הכתבה הוא איש שלא עושה טעויות.

    אבי, 25/06/12 15:32

    כי הוא אלוהים או שהוא בכלל מובטל שלא עושה טעויות.

    IP: 212.25.106.78 דווח על תגובה זו

    • מישהו דיבר על אלוהים ? (ל''ת)

      פי ג'יי טאקר, 25/06/12 15:54


      IP: 62.90.18.189 דווח על תגובה זו

  • 39.

    פשוט מביך

    דביר, 25/06/12 15:30

    מדינת ברסה/ריאל ושדריה...
    רבאק, זה המקצוע שלך - מינימום מיקצועיות זה לדעת להבדיל בין ברצאלי (כן, לא ברזאלי) לבלצארטי...
    לא מדובר פה על נבחרת ליכטנשטיין או איי פרעה (כבודן במקומן מונח), אלא על אחת הנבחרות הטובות בעולם שכל שחקניה משחקים בקבוצות הליגה האיטלקית...
    בסדר, אז הם לא משחקים בברסה או בריאל או אפילו במנצ'סטר סיטי, ירום הודה, אבל לא נראה לי שזו דרישה מוגזמת ששדר כדורגל יכיר את השחקנים של אלופת איטליה הטריה ושל אחת מארבע הנבחרות שהעפילו לחצי הגמר.
    חובבנות לשמה

    IP: 194.29.34.161 דווח על תגובה זו

    • אני לא יודע אם אתה צוחק או לא....

      מיקו, 25/06/12 16:01

      אבל... בלוטלי משחק במנצ'סטר סיטי....

      IP: 82.80.95.158 דווח על תגובה זו

  • 38.

    לדעתי שחקני אנגליה ואיטליה עשו פי 1000 טעיות מיורם ארבל (ל''ת)

    רפי, 25/06/12 15:30


    IP: 212.25.106.78 דווח על תגובה זו

  • 37.

    ועדיין

    אחד, 25/06/12 15:28

    עם כל הטעויות אני מעדיף את כל שידור של יורם ארבל על ההיסטריה של מאיר איינשטיין ועל הסטטיסטיקות המשמימות של רמי וויץ.

    IP: 212.179.149.249 דווח על תגובה זו

  • 36.

    80% מהשדרים טועים,מטעים,ועם עברית קלוקלת (ל''ת)

    ניב, 25/06/12 15:26


    IP: 79.183.96.3 דווח על תגובה זו

  • 35.

    צודק, טרחן זקן שמספר בדיחות לעצמו וצוחק מהן (ל''ת)

    בשידור כל הזמן קלינגר מחפה עליו, 25/06/12 15:24


    IP: 79.182.150.53 דווח על תגובה זו

  • 34.

    443

    רמי, 25/06/12 15:24

    בראשית היורו לא זוכר באיזה משחק הוא תיאר את שיטת המשחק של אחת הקבוצות: 4-4-3, וחזר על זה מספר פעמים עד שבדקה ה 80 מישהו העיר לו שזה יותר מדי שחקנים...

    IP: 212.143.45.101 דווח על תגובה זו

  • 33.

    במשחק נגד גרמניה ארבל קרא להמנון של גרמניה בשם בלא נכון (ל''ת)

    היינה, 25/06/12 15:21


    IP: 77.127.32.34 דווח על תגובה זו

  • 32.

    לפחות הוא לא כמו איינשטיין

    ציון יעיש מבני עייש, 25/06/12 15:20

    שאמר לאחר השער השני של ספרד שהאוהדים הצרפתים צוהלים ביציעים..

    IP: 213.8.62.98 דווח על תגובה זו

  • 31.

    איזו קטנוניות

    אריק, 25/06/12 15:19

    זה קורה לכל שדר. לא מבין מה הבעיה. הוא שדר טוב ונעים, למה ללכלך? מאיר איינשטיין יותר טוב?

    IP: 79.177.241.201 דווח על תגובה זו

    • טעויות קורות, אבל לא כאלה.

      ?, 25/06/12 15:50

      אני לא בטוח שהן נחשבות לטעויות, אלא עברו לקטגוריה של פאדיחות.

      IP: 85.65.187.62 דווח על תגובה זו

  • 30.

    כתבה מעולה

    ירון ירון, 25/06/12 15:18

    הטעויות שלו לא עברו לידי. להגיד על פנדל מוחמץ שהכדור בפנים זה באמת קצת מוגזם

    IP: 77.125.107.239 דווח על תגובה זו

    • נכון!! (ל''ת)

      נכון, 25/06/12 17:21


      IP: 85.65.175.234 דווח על תגובה זו

  • 29.

    טרחנות לשמה

    דוד ציפורי, 25/06/12 15:17

    ארבל אולי לא מדוייק, אבל עדיין הכי טוב במרחק גדול מהאחרים.

    IP: 62.90.139.69 דווח על תגובה זו

  • 28.

    אוי יורם..

    לא נשכח לא נסלח, 25/06/12 15:15

    כבר ב 2 למאי 98 כשכל עם ישראל שדרי הרדיו והפרשנים ראו איך אין ערך ספורטיבי במשחק השרוכים הסנילי שידר כאילו הכל רגיל!!!!!!!

    ומאז המצב רק מחמיר ....................

    IP: 212.25.83.133 דווח על תגובה זו

    • וואלה... הוא אשם בבזיון של איתן טייב, והשופט מה ? (ל''ת)

      תותוש, 25/06/12 16:17


      IP: 62.90.18.189 דווח על תגובה זו

  • 27.

    ארבל ראוי לפרס ישראל. במדינה שאפשר לפרסם פרשנות על משחק שלא ראית בכלל, (ל''ת)

    רומן, 25/06/12 15:15


    IP: 147.236.138.210 דווח על תגובה זו

  • 26.

    איזה קישקוש

    דוד, 25/06/12 15:14

    אז הוא התבלבל בשם ובמקום מונטליבו הוא אמר דימניטי או ההיפך... אפשר לחשוב שמישהו חוץ מהכתב הקטנוני שם לב לזה
    ולגבי השער בפנדל... נו... אז הוא לא ראה טוב מהזווית שלו, קורה, כולם התבלבלו בהתחלה.
    חוץ מזה שהוא רהוט ונעים ובאופן כללי מגיע מוכן

    IP: 82.166.182.46 דווח על תגובה זו

  • 25.

    אתמול היה מביך

    יריב, 25/06/12 15:13

    יורם ארבל חזר לשדר בערוץ אחד והוציא משם את עמית הורסקי וחבל. שדרים וותיקים הם קלאסה אבל צריך לדעת מתי לפרוש. יורם ארבל טעה כל הזמן וכאוהד אנגליה לחוץ שמתי לב לכל שגיאה וזה היה מעצבן ומביך. אני אוהב אותך יורם, אל תבייש את עצמך.

    IP: 62.0.34.137 דווח על תגובה זו

  • 24.

    ייתכן שארבל מפתח דמנציה,ולכן לא נעים לפטרו. (ל''ת)

    כ, 25/06/12 15:13


    IP: 84.229.198.3 דווח על תגובה זו

  • 23.

    ארבל עדיין מספר אחד

    אדום צפוני, 25/06/12 15:12

    והכתב הזה... שנשבע שראיתי את שמו קודם כשגילגלתי במעלה הדף, וכבר שכחתי, ואין לי כוח לגלגל שוב... אתה פתאט.

    IP: 194.90.184.43 דווח על תגובה זו

  • 22.

    והעיברות של השמות של שחקני איטליה

    דודי, 25/06/12 15:11

    אגוזון וזיתוני, מי הוא חושב שהוא? עד רגע הוא יקרא לגלן ג'ונסון בולבולון.

    IP: 85.65.182.170 דווח על תגובה זו

  • 21.

    עשה טובה אסף נחום, תתחיל לכתוב כתבות על כדורגל ולא על השטויות שמסביב..

    אורי, 25/06/12 15:11

    ארבל תותח.

    IP: 84.94.16.43 דווח על תגובה זו

  • 20.

    סתם טעויות קטנות... למי אכפת. באים להנות תוך כדי שתף דיבור (ל''ת)

    יובל, 25/06/12 15:11


    IP: 212.25.107.145 דווח על תגובה זו

  • 19.

    זה לא קטנוניות, זה ממש מעצבן.

    דודי, 25/06/12 15:10

    כשבאלוטלי פוגע בטרי ליד הרחבה של אנגליה והשופט שורק לעבירה של מריו, ארבל טוען שזו לא עבירה ששווה פנדל.
    כשאבאטה וקאסנו הם אותו שחקן מבחינתו.
    כשהוא לא רואה מה השופט שורק, גם כשהוא במגרש ואחרי שהראו שידורים חוזרים.

    אני לא רוצה שהוא יפרוש. אני רוצה שיאפשרו לי, כמו שאפשר לבחור בין רוסית לעברית בערוץ 9, לעבור לצפיה ללא שדר אלא רק השידור הקולי מהאצטדיון.תנו לשמוע את הקהל והשופט ולא להתעצבן כל 3 דקות על השעון כשהוא אומר משהו מטופש.
    וכן, אתמול זה היה הוא, אבל זה לא רק יורם. זה נוימן, זה קלינגר אתמול, זה כמעט כולם. לא רוצה לשמוע אותם יותר, הם לא מוסיפים לי כלום למשחק, רק לרמת העצבים שלי.

    IP: 85.65.182.170 דווח על תגובה זו

    • תיארת בדיוק את מה שאני מבקש

      שמוליק, 25/06/12 16:25

      או שישתקו ונשמע רק את הקהל.
      או שיתנו שדר אנגלי או ספרדי.
      או שיתאר את המשחק ולא בלבולי מוח.
      לא רוצה לשמוע את דעתו על המשחק. היא לא מעניינת ורק מעצבנת. תתאר מה קורה וזהו. אם יש משהו שאתה רואה שמשמעותי תידע. אל תקבע אם היה נבדל או לא היה נבדל במיוחד אם אין לך אמצעים טובים לקבוע. לא מבקש את דעתך האם הצהוב מוצדק או שלא.

      היה שידור שניר לוין פירשן וכל פעם שהוא אמר משהו על משהו, קרה בדיוק ההיפך. זה מה שיפה בכדורגל. בלתי ניתן לדעת מה יקרה. אבלאצלנו ממליכים מלכים ומורידים לשאול השכם והערב.

      IP: 81.218.67.234 דווח על תגובה זו

  • 18.

    טעויות, נכון. אבל אני מת על הקול שלו, על דרך

    ירום, 25/06/12 15:10

    העברת השידור, ועל ההבנה שלו בכדורגל, שלא פחתה במרוצת השנים.
    שם נכון יותר או פחות - את מי זה מעניין.
    אגב, היחידי שלא טועה בשמות השחקנים זה מאיר איינשטיין. גם רמי וייץ מעט איטי בשמות. ולמרות זאת, הוא שדר טוב מאוד. למרות המאבקים ביניהם, אני מאוד אוהב את שלושתם, אבל דעתי היא שהטוב ביותר מביניהם היה ונותר יורם ארבל, אחריו מאיר איינשטיין ולאחריו רמי וייץ.

    IP: 79.183.160.178 דווח על תגובה זו

  • 17.

    אם היה תלוי בארבל הוא היה מקצר תמשחק ל10 דקות כול מחצית בלי הארכה (ל''ת)

    רק רוצה לחזור הבייתה בשלום, 25/06/12 15:09


    IP: 79.177.27.118 דווח על תגובה זו

  • 16.

    הצעה

    טלי, 25/06/12 15:09

    אולי לטובתנו, אלה שלא סובלים את הפרשנים והקשקוש הבלתי נלאה שלהם, ימציאו איזה כפתור בשלט שמבטל את פס האודיו של הפרשנות ומשאיר רק את האודיו המקורי של המשחק?
    רחמנות עלינו!

    IP: 37.142.150.244 דווח על תגובה זו

  • 15.

    ונעבור לבריכת הטניס.... (ל''ת)

    גרטל, 25/06/12 15:08


    IP: 192.117.153.224 דווח על תגובה זו

  • 14.

    פספסת את הטעות הגדולה מכולן, ארבל לא הבין שנגמר המשחק

    סתם אחד, 25/06/12 15:08

    ארבל לא הבין שהפנדל האחרון של איטליה גומר את המשחק. לפני כן הוא אמר ''כל מה שהאיטלקים צריכים לעשות זה לשמור על הפער'' - וזה לא נכון, הם היו צריכים להגדיל את הפער וזה מה שגמר את המשחק.
    הוא חשב שהאנגלים אמורים לבעוט שוב, ולא הבין למה האיטלקים חוגגים אחרי השער האחרון.
    הוא השתתק, חשב רגע, ורק אז אמר שאיטליה עולה לרבע הגמר.
    האמת- התביישתי בשבילו

    IP: 84.94.67.4 דווח על תגובה זו

    • התכוונת לחצי גמר, לא רבע גמר. (ל''ת)

      AIE, 25/06/12 23:59


      IP: 89.100.217.24 דווח על תגובה זו

  • 13.

    יורם ארבל

    ר. מ, 25/06/12 15:07

    שמור על כבודך - גם שחקן בכל במה מגיע זמנו תודה לך

    IP: 188.64.201.14 דווח על תגובה זו

  • 12.

    שטויות!! אני מת על ארבל. נקודה. כיף לי לשמוע אותו. (ל''ת)

    fרן, 25/06/12 15:07


    IP: 84.108.216.217 דווח על תגובה זו

  • 11.

    הוא גם ירד יותר מידי על האנגלים.הם לא היו כאלו גרועים (ל''ת)

    ואפילו הגיעו להזמנויות (למרות העדיפות של איטליה)., 25/06/12 15:06


    IP: 212.116.188.142 דווח על תגובה זו

  • 10.

    הנעבך המקשיש..הקדיש גם שידור שלהם לחילת בוגדת ומרגלת מורשעת (ל''ת)

    רונן, 25/06/12 15:05


    IP: 85.250.129.124 דווח על תגובה זו

  • 9.

    בישראל אתה לא פורש...אתה נעוץ במערכת עד התפיידות טבעית. (ל''ת)

    נאק, 25/06/12 15:03


    IP: 79.182.136.125 דווח על תגובה זו

  • 8.

    שטויות - אין שני לארבל ! ובפער עצום !! (ל''ת)

    ע. מיכאלי, 25/06/12 15:01


    IP: 213.57.182.227 דווח על תגובה זו

  • 7.

    טעות נוספת של ארבל מאמש: טעה בשמו הפרטי של בופון במהלך הפנדלים

    חרדון, 25/06/12 15:01

    כינה אותו פיירלואיג'י ולא ג'אנלואיג'י... אומנם תיקן במהרה, אבל טעות זו טעות, בטח שהיא מצטרפת לשורה כה ארוכה של טעויות במשדר אחד.

    IP: 82.81.234.154 דווח על תגובה זו

  • 6.

    מיועד לכתב היקר

    אסף, 25/06/12 15:01

    ממש כתבה רטנונית.
    יורם ארבל היה ונשאר גדול המקצוענים בתחומו.אני משוכנע שאם מישהו ינבור בקריירה שלך, כתב יקר,בטוח שהוא ימצא כמה טעויות מביכות פה ושם. אנחנו דור שלא יודע לכבד את הדור המבוגר וככה אנחנו בדיוק נראים.
    אז לפניי שאתה פותח את הפה, תעשה טובה- תסתכל במראה....

    IP: 84.108.22.24 דווח על תגובה זו

  • 5.

    ''אבל די יורם. בית יפה בקיסריה יש, חומוסיה שאתה אוהב כבר פתחת''

    שרון, 25/06/12 14:59

    איחסה זה היהודי צר עין וקנאי. מה כוא לך מה יש לו ומי הוא מה הקשר למקצוע שלו!? יהודים זה עם דוחה שלא יודע לפרגן וייץ ואיינטיין טועים יותר ולא מפסיקים לצעוק אני לא מסוגל לשמוע אותם ארבל לעולם לא צעק.

    IP: 46.117.150.10 דווח על תגובה זו

  • 4.

    אז זהו, שאסף מי???? אבל ארבל כנראה ימשיך להיות נערץ

    למרות שכמותך., 25/06/12 14:56

    ובמסגרת ספירת המלאי שלך שכחת את עשרות הפרסומות שמהדהדות לנו יום יום בקולו,ואתה? אתה תמשיך במשחקך ,והוא ימשיך בדרך לבנק, וכן ,גם בדרך לאולפני השידור.

    IP: 85.250.149.173 דווח על תגובה זו

    • פרסומות? למה? להימורים?!?!

      ח, 25/06/12 23:52

      תגיד אתה נורמלי? מתהדר בפרסומות שארבל עשה כדי להרוס משפחות שלמות?
      הלוואי שיחנק מהכסף הזה!

      IP: 109.65.2.193 דווח על תגובה זו

      • תגיד אתה חולה??? הורס משפחות??? אולי גם רוצח? (ל''ת)

        תגובה אומללה!, 26/06/12 08:10


        IP: 85.250.149.173 דווח על תגובה זו

  • 3.

    כל השידור היה מביך,הוא גם תבע מונח חדש ''לא זה....'' (ל''ת)

    שגיב, 25/06/12 14:55


    IP: 109.67.161.254 דווח על תגובה זו

    • הפוסל במומו

      קטנוני, 25/06/12 16:24

      הוא "תבע" מונח חדש? איפה הוגשה התביעה? בוא נסכים על "טבע" וגם שהשגיאה הזאת יותר מביכה מכל שיבושי השמות של ארבל.

      IP: 132.70.156.159 דווח על תגובה זו

  • 2.

    אני טוען כבר כמה שנים שהוא צריך לתלות את הנעליים.

    עלה ירוק, 25/06/12 14:53

    הוא ירד מהפסים מאז ששידר עם ברקוביץ את משחקי הליגה. בטח ברקוביץ טמטם אותו.

    IP: 212.199.69.1 דווח על תגובה זו

  • 1.

    פיספסת עוד טעות

    ערן, 25/06/12 14:52

    ארבל לא היה סגור לאחר החמצה השניה של אנגליה בפנדלים, שהפנדל הבא של איטליה יכול להיות הפנדל שיעלה את איטליה לחצי הגמר ולכן הוא רק אמר שההחמצה של אנגליה מחזירה את איטליה לעמדת יתרון בפנדלים.

    IP: 193.37.128.101 דווח על תגובה זו

    • נכון; הוא היה מופתע שזה נגמר, הוא חשב אנגליה עוד צריכה לבעוט. (ל''ת)

      איציק, 25/06/12 15:43


      IP: 85.250.150.210 דווח על תגובה זו

      • נכוווווווווווווווווון (ל''ת)

        מאור, 25/06/12 16:11


        IP: 82.80.186.27 דווח על תגובה זו

        • גם אני שמתי לב (ל''ת)

          נכון, 25/06/12 16:56


          IP: 62.219.231.21 דווח על תגובה זו

    • לקח לו עוד עשרים שניות אחרי הפנדל של איטליה להבין שהמשחק נגמר... מדהים (ל''ת)

      מדהים, 25/06/12 18:17


      IP: 46.116.28.34 דווח על תגובה זו