היהודי מטיבו אמור לשמוח ולחיות את ההווה , אך עליו גם להאמין לסעיף י''ב מ-י''ג עיקרים לרמב''ם שאומר :''אני מאמין באמונה שלמה שיבוא מלך המשיח, כמו כן יהודי המתפלל 3 פעמים ביום אומר:''את צמח דוד עבדך מהרה תצמיח וקרנו תרום בישועתיך
כי לישועתך קיווינן כל היום , ברוך אתה ה' מצמיח קרן ישועה'' (ופה עליו לכוון שמצפה לישועה. ו..זהו.)
היהודי אינו אמור לעסוק באובססיביות
בישועה וחבל שדוגמאות כמו שבתאי צבי או הרבי מלובאביץ (שרבים מהחדבניקים מתנגדים לרעיון המשיחיות) כדי לתת סטיגמה כאילו משיחיות כרוכה גם ברצח וכו'.
וכן אני דוקא מאמין שהגאולה קרובה...
פתח מסכת סנהדרין צ''ז ע''א :''
תניא רבי יהודה אומר : דור שבן דוד בא, בית הועד יהיה לזנות (ומקום ההתוועדות שיש בו הכי הרבה זנות זה הכנסת), והגליל יחרב (עין מלחמת לבנון ב'), והגבלן יאשם (מפרשים שהגולן יהה שומם), ואנשי הגבול יסובבו מעיר לעיר ולא יחוננו (עיין אנשי גבול חבל קטיף המסתובבים עד היום חסרי דיור וישע) וחכמת הסופרים תסרח, ויראי חאט ימאסו (עיין במתקפה התקשורתית המאסיבית על הדתיים וכן במדבקה ''דרוס כל דוס) ופני הדור כפני הכלב ( לא יתבישו זה מזה),
והאמת נעדרת...אני מדלג קצת...
נערים ילבינו פני זקנים (יבישו אותם-מוכר? מהבית? מבית הספר?), וזקנים יעמדו לפני נערים (באוטובוס?)
ובת קמה באמה וכלה בחמותה, ופני הדור כפני הכלב ואין הבן מתבייש מאביו..... העזות תרבה (החוצפה שאתה רואה גם בנבחרים)
והיוקר יעות (את האנשים שיהיו רמאים)
והגפן יתן פריו והיין ביוקר (כלומר אף על פי שהגפן יתן פריו - לא תהיה ברכה בפרי עצמו) ונהפכה כל המלכות למינות (הנצרות ותרבות רומי תתפשט בעולם) ואין תוכחה (אין לך אדם שיכול להוכיח את חברו מפני שכולם נכשלים בחטאים, וכשמוכיחו-
אומר לו: אתה כמוני. וכו' וכו'
ואתה רוצה לומר שאין אלו סימני ימות משיח?
הגב לתגובה זו