אני הייתי שם חצי שנה כל יום רק בידוד
א, 30/10/09 16:00
אני הייתי שם חצי שנה כל יום רק בידוד
א, 30/10/09 16:00
אני הייתי שם חצי שנה כל יום רק בידוד
א, 30/10/09 15:59
עופר דגן, 26/09/09 19:59
להורים להיתעורר וליסגור את הבית חולים ולעמיד לדין את כל מישעיתעלל
בעילום שם, 14/11/07 22:18
בחיים שלי לא ראיתי צוות מדהים כזה
טיטי טובולינה, 30/10/07 05:05
עילום שם, 19/11/07 22:55
יונה, 20/07/07 17:57
ס., 19/07/07 16:48
לב רחב, 18/07/07 00:35
dafna, 18/07/07 11:21
פ, 17/07/07 23:22
א, 20/07/07 15:56
ר, 17/07/07 22:24
זיוית, 18/07/07 01:07
רוזי, 17/07/07 22:00
אריה, 17/07/07 11:03
אריה, 17/07/07 10:30
אלה שנר שייכת לכת הסיינטולוגית וזה אומר הכל- כתבה מגמתית
שגית, 16/07/07 23:54
לילך, 17/07/07 08:38
ר, 16/07/07 22:41
שוש, 15/07/07 23:12
רוני, 18/07/07 01:14
שרית, 15/07/07 23:08
עובדת לשעבר, 15/07/07 22:55
והאחיות שם מתפלאות שאף ילד לא יוצא משם נורמלי?!! ממש מוזר!!!
ץץץץ, 15/07/07 17:40
צריך למקד את הטיפול- באופן חיובי
חלי, 15/07/07 12:53
ד''ר לביא, 15/07/07 09:47
איתה, 18/07/07 01:27
ברונהילדה, 15/07/07 08:36
למי שמעוניין באמת ולא באייטמים תקשורתיים.....
ינית, 15/07/07 03:26
זה בסדר אף בר דעת לא מאמין לתשקורת
לא מאמין לאף, 15/07/07 06:10
תחשוב, 17/07/07 17:07
ובהומאופתיה הקלאסית ניתן היה לטפל בילדים האלו
מירה, 15/07/07 00:56
גלית בן אמיתי, 15/07/07 00:54
טליה, 18/07/07 09:51
הילה, 14/07/07 22:56
יש ''דרכים טבעיות'' שאפשר לטפל בילדים. לא חייבים ישר לסמם אותם!!!!!! (ל''ת)
כככככ, 15/07/07 17:38
הילה, 16/07/07 18:47
זה קיים בכל בתי החולים הפסיכיאטרים
יודע דבר, 14/07/07 22:38
שמישהו יגיד לי שאני הוזה!!!!!!
ש, 14/07/07 22:35
תשאלי את ההורים של אותו ילד איך הוא הגיע לכזה מצב... (ל''ת)
ההורים אשמים, 15/07/07 06:05
כוכבה, 15/07/07 13:55
קראת את הכתבה?? מספרים לך שילדה ראתה את אבא שלה
ש, 15/07/07 17:37
מזעזע!! היתכן במדינה שלנו? אכזריות !
מרים, 14/07/07 22:12
בועז, 14/07/07 22:01
טיטי טובולינה, 12/11/07 22:41
מחלקות ילדים ונוער בנס ציונה הם מקומות אכזריים ואלימים לחולים (ל''ת)
נרי, 14/07/07 21:32
מיכל, 14/07/07 19:57