 |
30.
איש באמונתו יחייה-זה לא תקף בישראל
אורן,
הרצליה,
17/09/06 06:19
|
בישראל הרוב מנסה להשליט את אורחות חייו על המיעוט ...זה דמוקרטיה? מקקווה שבג''ץ יגן על זכויות המיעוט והמצעד יצעד ברחובות הבירה. ירושלים שייכת לכולם-גם להומו מנהלל שרוצה לצעוד בה במצעד הגאווה ונילחם על זכויותיו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
What rights over majority does a homo deserve more than anyone else
Scru U,
dark tunnels,
19/09/06 01:04
|
Celebrating tramplings over the Torah and acting as being proud is offensive. You have no right encroaching on norms of the majority. If you need to screw achoranit, you have enough behemot on nahallal. No one is interested in your soddomite behavior, just take and shove it, but in your private places, tartei mashama.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מגעילים
עו''ד,
16/09/06 23:16
|
אנחנו נקבל עונש משמיים בגין המצעד המאוס הזה, תעשו כרצונכם בין כתלי ביתכם ולמה אני חייב לראות זאת? כפייה חילונית גויית שמשתלטת עלינו ואין פוצה פיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך הומואים בשביל עונש משמים חמוד שלי
יוסי,
ים,
17/09/06 06:24
|
|
 |
28.
מי צריך את ההומואים האלו בכלל
אבי,
קריות,
16/09/06 21:02
|
שילכו לעזאזל כל ההומואים ושיחפשו להם חור אחא להכניס שילכו לתל אביב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מצעד הגאווה= בושה למדינה ובייחוד לעיר. שבו בשקט!
ל"ת
גוועלד, לארונות,
16/09/06 16:48
|
|
 |
26.
ממתי המשטרה מנהלת את המדינה
אדום,
16/09/06 12:05
|
לא מדובר במצעד אלים וזה שיש אנשים שלא מוכנים לקבל את אורח החיים של הגייז מראה בדיוק למה צריך לעשות את המצעד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
למה גאווה לא מתעדכן?
ל"ת
חידקל,
15/09/06 08:36
|
|
 |
24.
כמו בכל דקטטורה צריך לצאת לרחובות בהמונים !
ל"ת
די להאייטולות,
15/09/06 00:31
|
|
 |
23.
לא למחלוקת לא למיצעד
יצחק מינה,
14/09/06 16:35
|
|
 |
22.
די נמאס כבר מכל ההומואים המקפצים
ל"ת
חיזרו מיד לארון,
14/09/06 15:08
|
|
 |
21.
כבר ארבע ימים לא התעדכן מדור גאווה. מה קורה?
ל"ת
י,
14/09/06 10:38
|
|
 |
20.
עכשיו זה בטוח שיקרה
אבי,
רעננה,
14/09/06 09:44
|
בייניש עומדת ושולטת במערכת המשפטית,הסיוט של כל מי שדוגל בשפיות וגם בקר אלו שימינים בדעותיהם.לא סתם קפצו ומיהרו למנותה ולהדחתו של רמון ללא עוול באפו.עכשיו יותר מתמיד,נרגיש את כל השחיתויות והאנטי יהודי-דתי-ציוני מרגע.ממש הכיעו מים עד נפש.אי אפשר לסבול את מה שקורה במדינה שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על לא עוול באפו?
איילת,
י-ם,
18/09/06 07:33
|
כן, בהחלט הכיעו מים עד נפש....
חברה, לא לנסות להיות אינטלקטואלים... לפחות הקהילה לא מנסה להיות משהו שהיא לא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מוכן לכתוב את דברייך שוב.לא הבנתי מילה
יובל,
15/09/06 09:10
|
|
 |
19.
די עם התעסקות במצעד המטופש!!
א,
13/09/06 23:28
|
לא ברור התעקשות ההומואים לערוך המצעד בירושלים. המצעד באופיו לא צנוע ולא מתאים לאורח החיים בעיר בדיוק כמו כל מצעד אהבה מסוג אחר בו אנשים הולכים ברחובות ללא בגדים עליונים ותחתונים. המצעד יכול להתקיים במקום אחר כפי שהיה בעבר. כמו שההומואים שהם מיעוט רוצים שיכבדו אותם כך גם הדתיים הם מיעוט ודי לשגע את כל העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
א, בואי נדבר על סופי השבוע
א' קצת אחרת,
י-ם,
18/09/06 09:50
|
ולמה בעלי עסקים לא יכולים לפתוח את העסק כשהוא לא פוגע באורח החיים של אף אחד ואף נותן את החופש ההגיוני לצאת לקנות סיגריות או חלב... אם כבר ב''התעסקויות'' עסקינן... שא ותן כבוד, נכון שאנחנו שונים במובן מסויים, אבל אל תשכחי שגם אתם שונים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
העיקר שהמשטרה יכולה לאבטח אירוע של קוקה קולה או אמנון יצחק
איפה ואיפה,
13/09/06 16:57
|
|
 |
17.
מותר להפגין השאלה איך
דודו,
13/09/06 11:41
|
המצעד הוא הפגנה בוטה.אם רוצים לצעוד זה בסדר אבל המתכונת בה מבצעים את ההפגנה זה פריקת כל עול מוסרי שאינו מתאים לנו ובודאי לא לירושלים ולאופי תושביה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
פרס מפגין לראשונה שפיות
ל"ת
נעמי,
ת''א,
13/09/06 10:49
|
|
 |
15.
לנוצות על התחת יש מקום בת''א.
ל"ת
או בסדום,
13/09/06 10:17
|
|
 |
14.
נעה, אולי תתאפסי על עצמך?
אלעד,
המרכז,
13/09/06 07:36
|
נעה, כדאי שתתרכזי בקידום הבית הפתוח ולא במלחמות מול תחנות רוח. השנה כבר לא יהיה מצעד בירושלים. אולי עדיף כבר לתכנן בתבונה את המצעד לשנה הבאה? תתחילו להיות יעילים לשם שינוי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
למה להרגיז למה שלא טעשו המצעד בכווית
צבי,
ניו יורק,
12/09/06 08:08
|
כמו שאנחנו מכבדים בחוץ מקומות ''קדושים'''''' של אחרים נכון גם ירושלים זה המקום הכי קדוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
למה דוקא ירושלים? שיעשו בת''א
צילי,
12/09/06 00:03
|
למה לעשות דווקא??? הייתם בכוונה הולכים חצי ערומים במסגד? למה אי אפשר לכבד את האנשים אם זה מפריע להם? הרי אם זה היו ערבים או מובלמים,ישר היו מכבדים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני תל אביבי חילוני ולא רוצה את המיצעד אצלנו!
ל"ת
שיעשו אהבה בי-ם,
12/09/06 20:16
|
|
 |
אם אני אשמע שוב את ''חצי ערומים''
בני,
ירושלים,
12/09/06 02:57
|
אני מבטיח *באמת* לבגיע למצעד חצי ערום. זה הרי שקר מוחלט. מי שהיה במצעד הקודם בירושלים, יודע שזה היה מצעד מכובד לגמרי וסולידי, לא היו משאיות רקדנים ולא היו ''ערומים''. אבל ה''צדיקים'' לא טורחים להבין את זה, השנאה מעוורת אותם ואת מחשבתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חצי ערומים
ל"ת
אבי,
15/09/06 15:21
|
|
 |
כל הכבוד
זה אבי עצבני,
13/09/06 11:54
|
הגיע הזמן שמישהו יגיד את האמת. נמאס כבר עם השקר הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בני, אתה מכין את התירוצים לתחפושת כבר עכשיו?
ל"ת
תלבש משהו,
13/09/06 10:45
|
|
 |
ראיתי תמונות ממצעד הגאווה בירושלים היו שם גברים שעירים
שלום לתמימות.,
13/09/06 10:42
|
שלבשו שמלות כלה , והתאפרו בכבדות. זה יותר גרוע מערום, זה תיאטרלי, מוחצן ודוחה, כל המטרה להיות פרוקטיביים ועוד בירושלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
יעקב בן שמש כבר לא מייצג אותכם? אין מקום לסטרייטים אצלכם?
ל"ת
עו''ד שפוי,
11/09/06 23:11
|
|
 |
10.
אז כך .. אם הם פנו לבית משפט אז ברור שהם יזכו כי אגדוה לזכויות אזרח
הומו יהודי גאה,
11/09/06 20:26
|
היתערבה ... אז ברור שיהיה מיצעד גאווה .
אנחנו ניצבע את ירושלים בצבעי הקשת בסוף חודש או בתחילת חודש הבא לא משנה ...
העיקר שניצבע את הכתול וניתנשק
אני וחבר תיכננו להיתנשק שם ולשים פתק לאלוהים ...
נראה לכולם מה זה גאווה ! ! !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
פרס עכשיו איכזבת אותי
ל"ת
נרי,
11/09/06 18:30
|
|
 |
דווקא כל הכבוד לפרס
ל"ת
יוסי,
צפון,
12/09/06 13:07
|
|
 |
8.
מעניין איך בג''צ יצליח לרבע את העיגול
מוטי שחר,
פ''ת,
11/09/06 16:50
|
זכור לכולנו כי בג''צ אוהב להתפס לחוות הדעת של המשטרה כאילו עליה להר הבית עלולה לגרום לאלימות ומונע פעם אחר פעם את מימוש זכות חופש הפולחן של יהודים בהר הבית. מעולם (!!!!) לא קרה שבג''צ יכפה את זכות הפולחן של יהודים על הר הבית. מעניין אם כן יהיה לראות איך בג''צ יטפל בזכות ההפגנה של ההומוסקסואלים והלסביות לעומת חוות הדעת של המשטרה כי יש מידע מודיעיני (ןבמקרה זה, גם לקח מהשנה שעברה) על סכנה לאלימות. האם שוב בג''צ יראה את פרצופו האמיתי כמשכנם של שונאי היהדות ומגדלור השמאל והאליטות החילוניות בישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליהודים אסור לעלות להר הבית
h,
h,
11/09/06 23:47
|
|
 |
7.
לא רוצה את מצעד הבושה לא בירושלים
אורן,
11/09/06 13:22
|
|
 |
לא רוצה, לא צריך, ואל תבוא.
בני,
ירושלים,
12/09/06 03:00
|
המצעד יצעד, ואם צריך גם יעבור לך בסלון, עד שתכנס לך קצת אנושיות לראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה באמת חושב כך, אתה יותר גרוע מכל השמרנים הגדולים ביותר
מגיבה ללא הפסקה,
תל אביב,
16/09/06 12:17
|
אתה חופשי להביע, אך משמעות החופש היא שאין אף אחד בצד השני שיש לו חובה להקשיב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני כן רוצה אותו.ובירושלים.
ל"ת
יובל,
11/09/06 22:21
|
|
 |
היו לא
ל"ת
תהיה,
12/09/06 23:47
|
|
 |
6.
צריך לשים סוף לקרקס הזה אחת ולתמיד
שירי-סטרייטית,
11/09/06 11:13
|
אתם צריכים להבין שאתם מתחילים להגזים ולהמאיס את עצמכם. בהחצנה הזו שלכם אתם משיגים בדיוק ההיפך ויוצרים אנטגוניזם. אף אירגון או קהילה במדינה לא מתנהג כך. תחשבו על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מצעד השנאה של אמנון יצחק
בני,
ירושלים,
11/09/06 20:04
|
למשטרה לא היתה שום בעיה לאשר, יודעת למה? כי ההומואים, בניגוד לחיות האדם המטורפות שקוראות לעצמן ''חרדים'' ושאר קיצונים, לא איימו באלימות וברצח.
אולי באמת הגיע הזמן שהומואים יתחילו לאיים באלימות, רק ככה כנראה אפשר לקבל זכויות שוות במדינה המסריחה והמפגרת הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יותר ממוזמן לעזוב
ל"ת
א,
13/09/06 15:48
|
|
 |
למצעד קוראים מצעד הענווה והוא נעשה באצטדיון טדי ואיו בו שמץ אלימות
שלום,
13/09/06 10:11
|
זו מחאה שקטהומכובדת שמרגיזה אחד כמוך, משום שאין בה התלהמות אלא מתינות ענווה ודעות הפוכות מהדעות שלך. היית שמח לראות דתיים וחרדים משתתפים בהפגנה רועשת זולה וצעקנית, את התכונות האלה הם משאירים למי שמעוניין בהם. נחש מי אלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם כל הכבוד לכם
simon,
nj,
12/09/06 00:03
|
עם כל הכבוד לכם אף אחד לא מחייב אותכם להגיע להרצאה של אמנון יצחק אף אחד לא מחייב אותכם להגיע לבית כנסת אם אתם רוצים אין בעיה תעשו מצעד בתוך האיצטדיון תשכבו ערומים ותתחברו זה לזה אין לנו בעיה עם זה אולי דווקא זה יוכל להקראות אומנות תחשבו על זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם כל הכבוד, להומואים זכות להראות
בני/,
ירושלים,
12/09/06 02:55
|
ברחוב בדיוק כפי שלחרדים זכות להראות ברחוב בתלבושתם ה''מיוחדת''. מי שמונע מציבור אחד לצעוד ברחוב בהפגנה למען זכויות, אולי כדאי שימנע מכל הציבורים האחרים לעשות את זה. אבל אתם כמובן יותר חד צדדיים מנייר-קופי. הרי ב''רגשות החרדים'' אסור לפגוע, והרגשות של כל ציבור אחר נתונות לרמיסה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אותו תירוץ של של ''משיגים ההפך''
שוקו,
11/09/06 19:19
|
כן, כאילו שרק בגלל שאנחנו רוצים לצעוד ולמחות שונאים אותנו. כאילו שבלי המצעד אותם הומופובים מתים על הומואים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את כל כך צודקת וטועה
עדי,
זכרון יעקב,
11/09/06 15:28
|
באמת צריך לשים סוף לקרקס הזה! עד מתי תדחה המשטרה את קיום המצעד בתירוצים שונים?
מספיק עם האפלייה הזאת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדי אהובי, נשקני.
ל"ת
דובי,
12/09/06 20:21
|
|
 |
שיא החוצפה!
יפתח היבנר,
קרית ביאליק,
11/09/06 13:09
|
הרי ידוע לכל שאנו מופלים. כנראה שההגמון הצליח במלאכתו בכדי לחשוב שאין אפליה כנגדנו. מותר לנו להנשא? לא. מותר לנו לאמץ ביחד? לא. מותר לנו לצאת מהארון אם אנחנו דתיים וגריםב בני ברק, או קוראים לנו מוחמד ואנחנו גרים בסכנין? כן, אם אנחנו רוצים להיות מנודים ממשפחתנו או להרצח לחילופין. שיא הנאורות מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפתח, אין בעיה, אתה מוזמן לעשות מצעד בסכנין
אבישלום,
11/09/06 14:30
|
רק שנוח לכם בי-ם? אין בעיה, בוא נלכוד 2 ציפורים במצעד אחד וכל הסוטים מוזמנים לצעוד ברחוב סולטן סולימן במזרח העיר. יש לך בעיה עם הצעתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך לשים קץ לקרקס של הליכה לבתי כנסת
חילוני,
11/09/06 12:50
|
ועוד לשים עור של בהמה (''תפילין'') על עצמכם ולשים בדים גדולים וקטנים עליכם (''טלית,כיפה'') ולקרוא אותו ספר מיליון פעמים (''תורה'') ועוד לחיות על פיו למרות שנכתב לפני אלפי שנים כשהמילה מודרנה לא היתה קיימת ובטח לא ''זכויות הפרט''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטוח שם על עצמך עור של בהמה,
ל"ת
רוצה להתערב?,
13/09/06 10:15
|
|
 |
אם זה היה מנהג בודהיסטי, היית קורא לזה ''רוחניות''
דווקא חילוני,
ירושלים,
11/09/06 21:23
|
|
 |
גם בודהיזם זה דת ולדתות אין מקום בעולנו יותר
חילוני,
11/09/06 23:02
|
|
 |
נו באמת - השוואה מטומטמת
א,
11/09/06 18:16
|
אף אחד לא אמר לך מה לעשות במתחם הפרטי שלך. כל המחאה היא כנגד ההחצנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הליכה ברחוב בתלבושת חרדית
בני,
ירושלים,
12/09/06 02:52
|
יכולה להחשב החצנה - לוקחים אמונה פרטית ומציגים אותה ברחוב. אם לא הייתם כל כך חד צדדיים ומקובעים, הייתם מבינים שלהומואים יש זכות להראות ולצעוד ברחוב למען זכויותיהם בדיוק כמו כל ציבור אחר, ''רגיש'' או לא רגיש. אף אחד לא ימנע מצעד של חרדים שימחו על כל כל דבר שהוא שפוגע בהם, נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת
א,
12/09/06 10:20
|
בוא נשווה בין הליכה ברחוב לבוש בתלבושת חרדית לבין 2 גברים שמתגפפים חצי עירומים ברחובה של עיר. אם אתה לא מבין את ההבדל אתה בבעיה! חוצמזה אני לא בטוח כל כך שאם קבוצה של חרדים היו מפגינים בלב שינקין אףחד לא היה מוחה. הסיבה שאתם משתמשים כל הזמן בתירוץ עלוב זה, היא שהינכם יודעים שהפגנה כזו קרוב לוודאי שלא תתרחש (מכיוון שהחרדים בניגוד אליכם יודעים את מקומם ולאן הם שייכים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו,באמת.
יובל,
15/09/06 09:00
|
מספיק כבר עם התירוצים העלובים על שני גברים חצי עירומים,הייתי במצעד הירושלמי ולא היו צועדים שהלכו חצי ערומים,זה היה מצעד מכובד עם שלטי מחאה ודגלים צבעוניים.נמאס כבר בשימוש בתירוץ הפרובוקציה שהמשמעות העמוקה היא מניעת הלגיטמציה.ולגבי הפגנות דתיים בשנקין,על מה יש להם להפגין,האם הזכויות שלהם משוללות? כמו כן,ישנן חרדים בשנקין ,מעוז חילוני מובהק,שמציעים לעוברים ושבים להניח תפילין,האם מישהו אומר להם להסתלק,או להפסיק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החרדים יודעים את מקומם? החרדים הכי מתערבים לנו בכל מקום....
ל"ת
ירושלמית, לצערי,
15/09/06 08:00
|
|
 |
כדאי שתבדוק את עצמך
עידו,
רמת גן,
15/09/06 05:14
|
כי בלב שינקין בשעות העומס אתה לא יכול ללכת 5 מטר בלי שמתנפלים עליך מאיזה טנק מצוות או מנסים לשדל אותך להניח תפילין. מה קרה? היהדות הפכה גם למסיונרית פתאום? זה לא היה של הנוצרים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
עד מתי נלך כצאן לטבח?
נעמן,
אילת,
11/09/06 10:01
|
כמה אפשר להיות נתונים לחסיד ההטרוסקסואלי? אנחנו גם עושים צבא, גם משלמים מיסים, גם שומרים חוק. למה מפלים אותנו? כי כתוב בתורה? גם בתורה כתוב שלשמור על השבת ולא לחמוד את אשת רעיך אז? כל מי שעושה זאת שוללים ממנו זכויות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההבדל הוא שמחללי שבת וחומדי אשת איש לא עושים מצעדים.
אברהם,
בני ברק,
13/09/06 10:01
|
מי שעושה מצעד מבין שהוא לא אמיתי, וצריך ''כוח'' (וטפשות) לדחוף דבר לא אמיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
עתירה מטופשת
ג.,
11/09/06 09:48
|
שמוגשת באיחור ומבזבזת לנו מעל 1000 ש''ח. האיחור הזה קטן מהאיחור שבההתפטרות הרצויה של העלובים שמנהלים את הבית הפתוח. אין שום עילה לעתירה הזו והיא נועדה ליחסי ציבור, יענו להראות לקהילה שבית הפתוח נאבק. על מה אתם נאבקים? למה אתם ממשיכים לקרוא לזה המצעד העולמי? אדיוטים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אז חברי הכנסת ימנעו את המצעד בחוק
ל"ת
י,
11/09/06 09:11
|
|
 |
אז בג''צ יבטל את החוק הזה
ל"ת
אורי,
חיפה,
11/09/06 12:48
|
|
 |
אז החכי''ם יבחרו בג''צ שמתאים להם
ל"ת
אורי,
י-ם,
11/09/06 15:01
|
|
 |
אז יחוקק חוק עוקף בגץ
ל"ת
י,
11/09/06 14:28
|
|
 |
אז בג''צ יפסול גם את החוק הזה
ל"ת
אורי,
חיפה,
11/09/06 23:02
|
|
 |
חוק עוקף בגץ לא ניתן לפסילה.
ל"ת
י,
12/09/06 07:15
|
|
 |
אורי - דרור מעכו צודק
אייל,
13/09/06 15:53
|
ביקשת הפניה: ע''א 6281/93 בנק המזרחי המאוחד נ. מגדל כפר שיתופי, פ''ד מט (4) 221 תתמקד בעיקר בפסיקותיהם של נשיא ביהמ''ש העליון דאז מאיר שמגר ובפסיקתו של השופט חשין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גיבוב שטויות
זה אבי עצבני,
13/09/06 11:50
|
אין מעמד חוקי של חוקי יסוד במדינה. מדובר יותר על מורשת שלטונית מאשר מעמד חוקי אמיתי. המעמד החוקי של חוקי היסוד במדינה יושלם כשיחוקק חוק יסוד החקיקה אשר יקבע את המעמד החוקי וגם את המצבים השונים שבהם ניתן לסתור חוקי יסוד. אין שום הבדל חוקי או משפטי למספר החכ''ים שמאשרים חוק. בין אם זה ב10 ח''כים, 61 ח''כים או אפילו 120, המעמד המשפטי זהה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוק עם רוב מיוחד, חוק יסוד, תיקון לחוק השפיטה...
ל"ת
י,
13/09/06 10:20
|
|
 |
חוק עוקף בג''ץ
דרור,
עכו,
12/09/06 18:47
|
בג''ץ יכול לבטל חוקים רגילים המנוגדים לחוקי היסוד. אולם, הכנסת יכולה לחוקק חוק, ברוב של 61 חברי כנסת ומעלה, ואז מעמדו זהה לחוק יסוד, ולא ניתן לביטול על ידי בג''ץ. זו הכוונה בחוק עוקף בג''ץ - חוק שאושר על ידי יותר מ-61 חברי כנסת, זהה במעמדו לחוק יסוד ובית המשפט אינו יכול לבטלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מוזמן להפנות אותי לחוק המעיד על נכונות דבריך
אורי,
חיפה,
12/09/06 09:17
|
בג''צ יכול לפסול חוקים שנוגדים את חוקי היסוד, גכמו חוק יסוד:כבוד האדם וחירותו מ1992.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
גם לנאמני הר הבית לא נותנים לעלות להר מחשש למעשי אלימות
אהרן,
ירושלים,
11/09/06 08:58
|
מה המשטרה לא יכולה לשמור עליהם ולאפשר להם לעלות להר?? אם המצעד הזה יתקיים יצטרכו לגייס אלפי שוטרים לשמור עליהם ולהפקיר את המשימות של בטחון שוטף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיבטלו את כל הארועים
אולי בג''צ יושיע,
11/09/06 17:55
|
אם למשטרה יש כל כך הרבה משימות חשובות על סדר היום ערב החג אז שידאגו לבטל את הפסטיבל של קוקה קולה שיתקיים בחיפה באותו הערב, ושיבטלו גם את ההפנינג של מאות הבנות שיבואו להפרד מהאלופה ברמת גן באותו הערב. הרי ברור לכולנו שהכל תרוצים שמנסים לטשטש את ההמופוביה ואת הנפילה לסחטנות של הדתיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך שום שמירה שימחקו מעל...
yfa blali,
אור יהודה,
11/09/06 14:08
|
פני האדמה כי כולנו נשלם על המצעד הזה שילכו לכל הרוחות והשדים ושיעזבו אותנו לעבור את ימיי הסליחות בשלוםםםםםםםםםם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ושוב: הימין הקיצוני+החרדים=שנאה ומלחמה
ל"ת
נמאס,
לי,
11/09/06 13:54
|
|
 |
1.
חבל שרק עכשיו נזכרו
אורי,
חיפה,
11/09/06 08:57
|
אבל טוב מאוחר מאשר לעולם לא ונקווה שבג''צ יציל את מה שנשאר מהדמוקרטיה הישראלית. אם גם בג''צ לא יעזור, אנחנו, הלהט''בים, צריכים לקחת את גורלנו בידנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You already did so big time. AIDS RULES
ל"ת
rightfully,
so,
19/09/06 01:05
|
|
 |
הגורל שלך מאד קטן,אל תיקח אותו ביד!
ל"ת
בהצלחה,
12/09/06 20:32
|
|
 |
פרט צעדים מעשיים של ''לקיחת גורלנו בידינו''.
ל"ת
משקיף מהצד,
ירושלים,
11/09/06 21:20
|
|
 |
הידיעה הנכונה היא שהמשטרה תמנע את המצעד \ תאסור אותו \אותנו.
ל"ת
המשטרה לא למצעד,
11/09/06 17:58
|
|
 |
אז מה?אתם נהנים מזה,לא?
ל"ת
מזוכיזם לעם,
12/09/06 20:34
|
|
 |
הידיעה הנכונה היא: המשטרה אסרה לקיים מצעדי גאווה. הבית: בג''צ תגובה
ל"ת
משטרה נגד המצעד,
11/09/06 15:17
|
|
 |
כבר חמישה ימים שלא פרסמתם ידיעה במדור. האם המדור ז''ל?
ל"ת
נסגר המדור?!,
אין גאווה?!,
15/09/06 19:52
|
|