 |
43.
חזקו ואימצתו ותודה לבית הפתוח
ל"ת
עודד,
01/09/06 15:09
|
|
 |
42.
נשמח לבוא למצעד! יופי שזה קורה
ל"ת
תומכת,
01/09/06 15:07
|
|
 |
41.
טיפול רפואי
דוד,
הולננד,
30/08/06 02:47
|
|
 |
40.
אוי !! תחזרו כבר לארונות שלכם !
ל"ת
נמאס מכם,
29/08/06 12:13
|
|
 |
אני גאה וזה מה שיש...
לססס גאהה...,
09/09/06 16:01
|
תשתוק מטומטם מתוסכל מינית סטרייט מפגר,תחזור לרחם של אמא שלך ותיצא הומו!!!!!!!!!!!!!!הכי טוב אידיוט!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
שתיבלע אותם האדמה..!!!!!
ל"ת
מלכה,
חיפה.,
29/08/06 10:30
|
|
 |
38.
נהדר, נהיה שם כדי
לי-את,
29/08/06 10:18
|
|
 |
37.
LOL- הומופוב פתאטי אחד כתב כאן הרבה תגובות..
אורי,
חיפה,
29/08/06 08:44
|
מעניין מה האובססיה הזו שלו ללהט''בים ומה הוא עושה בערוץ ''גאווה''...
בכל מקרה- הוא מוזמן למות. אנחנו נצעד ב21.09 בגאווה ברחובות ירושלים כשהוא יתמרמר לו בביתו אכול שנאה.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מתי יוצא התאריך העברי?
ל"ת
נעם,
29/08/06 03:12
|
|
 |
35.
מצעד ''בעל פעור'' אנטי סובלנות ראוי לסדום ההפוכה
ל"ת
ברוך,
צפון,
29/08/06 02:58
|
|
 |
34.
ירושלים שייכת לכולם - גם להומואים
בני,
ירושלים,
29/08/06 02:10
|
יפה אמרו כל ה''מתקדמים אך מתנגדים'' שטענו לפגיעה ב''רגשות הדתיים'' ול''חוצפה'' בקיום המצעד..''ודווקא בירושלים, רחמנא ליצלן!''.. מה שה''מתקדמים'' הללו שוכחים, זה את העובדה (המרה) שירושלים שייכת לכולם - גם לחילוניים, גם להומואים, גם לדתיים, גם ליהודים, נוצרים, מוסלמים. ל כ ו ל ם. המצעד לא בא כדי לפגוע. לראיה, המצעד הקודם בירושלים - היה מצעד מכובד מאוד של קבוצה לגיטימית (לא ערומים, לא סוטים, לא ליצנים ביום כיפור - סתם אנשים רגילים!) שבא כדי למחות על אפליה מתמשכת וחוסר שיוויון הזועק לשמיים. החילונים שבכם צריכים לזעוק! - לזעוק על חילול כבוד העיר בצעקות של שנאה מציבור אחד לציבור שלם - בכינויי גנאי ושטנה כלפי ציבור אחר - שכל מה שביקש זה פשוט - שיוויון!
החרדים, כבודם במקומם מונח - אבל הם לא מייצגים את הכלל, גם לא את אלוהים. אין לאף אחד - אבל לאף אחד! זכות למנוע מציבור אחר לצעוד בעיר הזו, ברחובות החילוניים שלה לפחות, בבטחה, בלי שמחרחרי מדון וריב ירכבו על גבם ויסיתו ציבור שלם כנגדם כדי להגדיל את הונם הפוליטי.
בקיצור - מי שטובת העיר בראשו, והצביון האזרחי הפתוח שלה בעיקר, קבלת השונה ופולרליסטיות בראש מעינייו - חובה עליו להגיע למצעד ולמחות כנגד השנאה החרדית וההומופובית - כי היום זה ההומואים - מחר השנאה הזו תופנה כנגדכם, כחילוניים כופרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אני נגד המצעד אבל זכותם הדמוקרטית לקיים אותו
אלון,
29/08/06 01:10
|
אני לא מתכוון להשתתף במצעד ולא תומך בו, אבל אסור לאיש למנוע מהם לצעוד. זאת עדין מדינה חופשית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
לכל ההומופובים: תתפצצו
שוקו,
29/08/06 00:10
|
המצעד יתרחש ושיצאו לכם העיניים. לא תשתיקו אותנו ולא נעלם לשום חור. אנחנו נצעק, נדרוש ונקבל את שיוויון הזכויות שמגיע לנו.
היטלר לא הביס אותנו וגם אתם לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
הומואים לסביות ודו להיתגאות ב 21 אנחנו ניצבע את הכותל בצבעי הקשת
הומו יהודי,
אשדוד,
28/08/06 23:51
|
אנחנו ניתנשק מול הכותל וניכתוב מכתב לכותל .
עם ישראל חיי ואיתו הומואים ולסביות להיתגאות לנצח !!
כול הסטרייטים שפה פחח אני יורק עליכם אתם ביכלל לא סטרייטים .
אתם לא יודעים מה אתם אנשים שבאים לקלל בכתבה גאווה ואומרים שהם סטרייטים אולי .. אתם שוכבים עם בנות אבל חושבים בסתר על גברים -) יאללה אטוץ''
ב 21 ירושלים שלנו בצבעי הקשת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איייייייי אוחצ'ה..
לס גאהההההה!!!!,
דרום,
09/09/06 15:58
|
אתם הסטרייטים כאלה מסכנים,ליבי יוצא אליכם,מתוסכלים מינית!!! ידידי הומו יהודי מאשדוד אייי תרים כמה שאתה צודק,ב21 לחודש אנחנו ניצבע את כל עיר ה''קודש'' בוורוד!!! כל צבעי הגאווה שלנו יהיו מרוחים לכם בעיר,דתיים חולי נפש שכחתם שמקרי אונס אצלכם הם ממש נפוצים חרמנים כאלה כנסו לפורומים של דתיות גאות ותבינו על מה אנחנו מדברים פה בעצם כולם כולם בכל אחד ואחד יש צד גאה!!!!!!! אנחנו בריאה של אלוהים ולא סטייה!! אז יאלללה אוחצ'ות תרימו!!!!אייייייייייייייייי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מצעד הסוטים
ישראלי,
ניכר,
28/08/06 23:10
|
רבותי דתי בעולם לא הייתי..כבוד לירושלים תמיד נתתי...חברה כיהודים שירושלים עיר הקודש שלנו ושל יותר משני ביליון איש לא לתת לסוטים לחלל את ירושלים..אפילו אם רבים מאיתנו לא דתים אבל ירושלים היא בלב כל יהודיצאו בהמוניכם להפגנת נגד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
ממתי כל קבוצת פגועי מוח עושים מצעד!!תשמרו את המחלה לעצמכם!!!!!!!!!!
ל"ת
מצעד האכזבה!!!!,
28/08/06 22:46
|
|
 |
השנאה היא מחלה קשה הרבה יותר
ל"ת
בני,
ירושלים,
29/08/06 02:11
|
|
 |
28.
איחחחחחחחחחחחס ימגעילים
ל"ת
ש007,
ק.מ.,
28/08/06 20:19
|
|
 |
27.
בבקשה תחגגו בבית, למה בחוצות ירושלים?!?
ל"ת
מבועתת,
28/08/06 19:48
|
|
 |
26.
כמה בבונים טפשים יש פה...
ל"ת
לא גבר, לא אישה,
28/08/06 18:24
|
|
 |
25.
קיצונים הפסיקו !
דר' פן,
ת''א,
28/08/06 17:47
|
כתבתי ובקשתי מבני/ות הקהילייה ''לרדת'' מירושלים ולוותר על ההתנהגות הקיצונית והפרובוקטיבית שלהם. לצערי, דבר לא עוזר והם נחושים לצעוד בעקבות מנהיגיהם לעימות חזיתי עם חילונים, שומרי מסורת, דתיים (''כתומים'') וחרדים, מקרב העם היהודי וכן כנגד מאמינים מהדת הנוצרית והמוסלמית. לידיעתכם, בעיתונים המופיעים במדינות ערב, החלו להופיע ידיעות על תוכניותיה של ישראל והמערב ''לזהם'' את המקומות הקדושים לאסלאם ע''י ארגונו של מצעד הומואי בירושלים (לידיעתכם, משכב זכר בדת המוסלמית נחשב לעבירה קשה ביותר שדינה כתם שחור נצחי על המשפחה ומוות בסקילה למשתתפים במשגל). חכמי הדת המוסלמים, טוענים שזוהי סיבה נוספת מדוע על המוסלמים ''בכל העולם'' לצאת מיידית למלחמת ג'יהאד כדי לשחרר את ירושלים הקדושה מידם של היהודים והכופרים ! גאים/ות דעו לכם כי הקיצוניות אשר מלווה את פעולותיכם, מוסיפה על מדורת השנאה כלפי היהודים בעולם המוסלמי ! חטא נוסף וקשה המתלווה לפעילויותיכם, הינו הפגיעה המוראלית הקשה בבני המגזר הדתי ציוני הלוחמים גם כעת ומחרפים את חייהם למען הגנת המדינה ותושביה. הינכם גורמים לקרע ולפילוג בעם הנמצא במלחמה מול אויבים השואפים לחסל כל ילד ותינוק בישראל. בפעילויותיכם הקיצוניות והמכוערות הללו, הנכם בוחרים לפגוע בכלל ישראל ! מנהיגי הקהילייה שלכם בחרו בצד הקיצוני שמאלני וחברו למשמיציה ושונאיה הגרועים ביותר של מדינת ישראל. שתיקתכם לנוכח הפעילות הקיצונית והפרובוקטיבית של מנהיגי הקהילייה שלכם, הבוחרים דווקא בשעה זו לארגן פעילויות גאווה בעיר ירושלים המקודשת לכל שלושת הדתות, מעמידה אתכם כולכם באותה קבוצה קיצונית שמאלנית הפועלת כנגד אזרחי מדינת ישראל הנפגעים מידי יום ממפגעים ומחבלים, וכנגד חיילי צה''ל הנפלאים הנלחמים להגנת המדינה והנתקלים מידי יום ''במתנדבים'' חדשים המגיעים חדורי שנאה מארצות האסלאם השונות. אני מבקש מכם שוב, לגלות הבנה לרגשותיהם של מאות אלפים מבני העם הזה ולהפסיק לאלתר פעילויות ''גאווה'' בעיר ירושלים.
גאים וגאות: אל תתפתו ללכת שולל אחר הקיצונים שבכם, הנוהגים לכנות בכינויים נאציים את הרבנים ,החרדים והדתיים, כינויים המזכירים תקופות אפלות בהיסטוריה של העם היהודי. אני מציע לכולכם, להתנער מביטויים קיצוניים אלה ומהמבטאים אותם, ולבחור בדרך שונה. דרך קיצונית זו, מעמידה אתכם יחד בחזית אחת עם שונאי ישראל ואנטישמים מהגרועים ביותר שקמו ליהודים בעבר ובהווה. הביטויים המופיעים בתגובות למאמר זה על המגזר החרדי דתי, מחרידים ! ידוע לכם שכיום, בזמן הלחימה הקשה בגבולות הדרומיים והצפוניים של מדינת ישראל, מחרפים את נפשם דתיים רבים כדי להגן גם על משפחותיכם וילדיכם. חיילים המשתייכים לציונות הדתית (כתומים) ואחרים, מקריבים שעה שעה את נפשם למען מדינת ישראל, ומנסים להימנע ככל האפשר מפילוגו של העם בתקופה קשה זו. אני מבקש מכם להפנים את העובדה כי ירושלים היא עיר מקודשת ליהודים, לנוצרים ולמוסלמים. אין שום היגיון שבעולם, שאנשים המכנים עצמם ''נאורים'' יצאו במצעד פרובוקטיבי בעיר זו, דבר המתפרש כיציאה למלחמה ממש כנגד רגשותיהם ואמונותיהם של מיליוני אנשים בעולם. אם בכל זאת תחליטו להמשיך בדרך ''קיצונית'' ומכוערת זו, תגלו כי אלפים מהיהודים החילונים ושומרי המסורת בישראל יעמדו מולכם כחומה ! ויגרמו לקהילות השמאלניות שלכם נזק תדמיתי רב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה 10
ל"ת
סדום ועמורה,
סדום ועמורה,
30/08/06 02:45
|
|
 |
אז מה אתה אומר?
שוקו,
29/08/06 10:42
|
שצריך לבטל את המצעד כדי להתחנף למוסלמים הקיצוניים ברחבי העולם? אולי שנתאסלם בכלל וגמרנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילים כפטיש!!! מפוצצות כל סלע!! ישר כח!!!
ל"ת
הןמופוב,
28/08/06 19:06
|
|
 |
קראתי בעניין ,ובמילה-צודק!
רון,
28/08/06 18:54
|
לקהיליית הגאים/גאות - אתם עומדים לעשות טעות ענקית ומתוך טמטום לשמו.למה,לעזאזל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
לא למצעד
רון,
28/08/06 16:46
|
עם כל החילוניות שלי והאנטי הכללי לדת וכפייה אני מתנגד למצעד בירושלים בגלל חוסר הרגישות המופגן לעיר הקדושה ל-3 דתות.אני נגד אילוצי דת אך מכבד את זכותו של אדם לשמור על מסורתו,ואתם באים לזלזל ולבעוט בזה במין הפגנה ענקית של חוסר איכפתיות,רק אמירה ילדותית ''אנחנו כאן,ונעשה לכם דווקא''.ועוד ממש לפני ראש השנה.אז אני מקווה-דווקא-שתחטפו אינתיפאדה.חסר מקומות? רדו מזה-עוד לא מאוחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המגוחך הוא ש..
הומופוב,
28/08/06 19:02
|
הנוצרים והמוסלמים יותר כועסים ומתרגשים מקיום המצעד בי-ם, ואילו היהודים פחות מתרגשים משחקים אותה ליברלים עלאק..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מדוע אין מצעד האתיופים?
יעקב,
תל אביב,
28/08/06 16:03
|
נשים הן גם מגזר מקופח, האתיופים, הכורדים, המרוקאים,נו.... ברור שלכל עדה, מגזר, צבע, מין וייחוד, יש על מה להתגאות ויש גם על מה למחות. אז מדוע לעשות מזה הפניניג? לשם הפרובוקציה? אם רצונך לצאת מההגדרה בה תוייגת (או תייגת את עצמך) עליך להלחם בחברה מתוכה, לא להתריס נגדה אלה לנסות לשנות את דעותיה, אמנם זהןו תהליך ארוך ממושך ומייגע, אך זו הדרך. מצעד שכזה ועוד בירושלים אינו הדרך לקרב, אלה הדרך להשניא. לדעתי לקהילה יש הרבה מה לתרום ונציגיה פזורים בכל הקשת הישראלית, אולם ראשיה מנסים לעשות על גבה הון פוליטי, שלדעתי רק יפגע וירחיק את הקהילה מן הצבור הרחב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
נמרוד,
ירושלים,
31/08/06 00:11
|
אכן, ישנן קבוצות מדוכאות רבות ביננו. הבדל קטן גדול הוא שאת הקבוצות האחרות ניתן לזהות בנקל ע''י סממנים חיצוניים כמו צבע עור או סממני גוף. נטיה מינית לא נראית על פני השטח ולכן יוצרת תחושה אצל רבים מאיתנו כאילו אנחנו היחידים הנמשכים לבני מינם לכן המצעד- זה האופן בו אנחנו הופכים לנראים. בירושלים, אגב, הוא לובש מראה יותר הפגנתי ולא פרובוקטיבי כבת''א. ''הבית הפתוח''- הארגון של קהילת הלהט''ב (לסביות, הומואים, ביסקסואלים וטרנסג'נדרים) בירושלים פועל מסביב לשנה במגוון פעילויות ומנסה לשנות את החברה מבפנים. (ניתן ללמוד על מגוון הפעילויות באתר http://www.worldpride.net)
ירושלים היא עיר הבירה של מדינתינו ושייכת לכולנו- לך, לאתיופים, לדתיים, ערבים, נשים ו*אפילו* לקהילת הלהט''ב. הגיע הזמן שאנשים (שאת דיעותיהם אתה יכול לקרוא פה) יזכרו שהעיר לא שייכת לאבא שלהם. אני משלם מיסי עירייה בעיר הזאת בדיוק כמוהם וזכותי לקבל תמיכה מהעירייה בארגון שלי כפי שהם זוכים לתמיכה בארגונים שלהם. עוד אחת מזכויותי היא להביע את הזהות שלי ברחוב כפי שהם מביעים את שלהם ברחוב ואגלה לך סוד, לא תמיד אני מתחבר/ מזדהה עם התכנים/ אופן שהם מביעים את עצמם. ככה זה בדמוקרטיה מקבלים את זכותו של האחר להיות אחר ממך אך שווה זכויות!. אנחנו לא צועדים נגד אף אחד אלא בעד עצמנו! חבל שאחרים מפרשים את זה כאקט שיוצא נגדם או נגד זהותם. אני מציע לך ולחבריך לא למהר ולוותר על ירושלים-בירתנו לטובת אלה שצועקים יותר חזק אלא להאבק על זכות כולנו לחלקנו בעיר הבירה שלנו.
אסיים בברכת ימים טובים לכולנו ובהזמנתך לאירוע המקדם פלורליזם בעיר הבירה שלנו. : )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
נמרוד,
י-ם,
30/08/06 23:43
|
אכן, ישנם הרבה מגזרים מדוכאים. הבדל קטן אך גדול הוא שאת הנטיה המינית (בניגוד לסממני גוף נשיים או צבע עור) לא רואים. כך נוצרת אצל רבים התחושה שאת/ה היחידי/ה בעולם הנמשך/ת לבני מינך ולתחושת בדידות גדולה. לכן המצעד- הוא נועד להפיג את תחושת הבדידות וחוסר הנראות שלנו ולומר הנה אנחנו קיימים, אנחנו לא לבד, יש רבים כמונו. לגבי מראה המצעד אומר שבירושלים הוא נראה יותר כמו הפגנה ולא פרובוקטיבי כבת''א. אני חושב ש''הבית הפתוח'' נאבק בחברה מתוכה. יחד עם קיום המצעד ''הבית הפתוח'' פועל מסביב לשנה לשינוי החברה לקבלת הומואים, לסביות, בי וטרנסקסואלים כשווים במגוון פעולות עליהן ניתן ללמוד באתר http://www.worldpride.net. לצערינו ישנם אנשים בעיר שחושבים שיש להם מונופול על העיר (ראה את התגובות לכתבה) שאומרים לא ניתן לכם לצעוד בעיר או דברים בסגנון. סליחה אבל מי זה לא ניתן? אני משלם מיסי עירייה בדיוק כמותם וזכותי לקבל כספים שיושקעו בארגון שלי כפי שהם מושקעים בארגונים שלהם, זכותי להביע את עצמי ברחובות העיר כפי שהם מביעים את עצמם (ותאמין לי שגם אני לא בדיוק מחבב כל גילוי דעת שאני רואה ברחוב אבל לא יוצא בקריאות שבר). זו משמעות הדמוקרטיה- לכל אחד הזכות להביע את דעתו כפי שהוא רואה לנכון כל עוד הוא לא עובר על החוק. בג''צ פסק לטובת המצעד בשנים קודמות כך שסוגיית החוקיות שלו כן או לא יורדת מהפרק. כעת נותר לאנשים שחושבים שהעיר של אבא שלהם להזכר שירושלים היא בירת המדינה זה אומר שהיא שייכת לי, לך, לאתיופים, נשים לערביי הארץ וגם, מה לעשות, לקהילת הלהט''ב (לסביות, הומואים, בי, טרנסג'נדים). אסיים בברכת ימים טובים לכולנו ובהזמנתך לאירוע שחוגג פלורליזם בעיר הבירה. : )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אמרתי שיהיה מיצעד גאווה יאללה הומואים לסביות ודו להיתגאות
הומו גאה,
28/08/06 15:46
|
אנחנו ניצבע את ירושלים בצבעי הקשת ניצבע גם את החרדים אוכלי החינם האלו !!!
כול הכבוד היגע הזמן להראות לסטרייטים שהומואים ולסביות זה בריאת אלוהים ולא סטייה ... סטייה היחידה זה שסטרייטים באים לכתבה של גאווה בטח הם עדין לא בטוחים מה הם -)
הומואים להיתגאות סטרייטים להיתראות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תם תסריחו את י-ם .ואנו נשליך עליכם מטר ביצים םרוחות
ל"ת
אספנו כבר טונות,
28/08/06 18:59
|
|
 |
אויש ''סטרייט'' האם אפשר ביכלל ליקרוא לך סטרייט כשאתה כאן אויש צמצם
הומו גאה,
28/08/06 23:47
|
אנחנו ניצבע את ירושלים בצבעי הקשת וגם אותך ניצבע בוורוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
דוד מרחב, יש טעות בכותרת!
אלי,
28/08/06 14:58
|
מצעד הגאווה? על איזה גאווה אתה מדבר? גאים במה? בזוהמה בגועל ובתועבה? איכס!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלי- הגועל כאן הוא אתה. ואתה גם פתאטי אז חלאס
ל"ת
אורי,
חיפה,
29/08/06 08:45
|
|
 |
20.
אסור שהמצעד הזה יתקיים
ל"ת
יהודי,
28/08/06 14:56
|
|
 |
19.
אתם פשוט אנשים רעים.
ל"ת
yO,
Ya,
28/08/06 14:41
|
|
 |
18.
הומואים=סוטים וחולי נפש עופו לנו מהעיר רדו מהגגות!
מיצעד סדום ועמו,
28/08/06 14:30
|
לבי לבי לכם/ן ולכמכן: סטיותיכם המיניות מועלות על נס רם ונישא מדי שנה בשנה, ועדיין אין אתם שבעים. אדמה זו, שנטמאה מזמן בידי אנשים שכמותכם, תקיא אתכם בחזרה למאורות האפלות או אל תוככי אותם ''ארונות'' מהם גחתם לפתע פתאום. ביקשתם (ולדאבונם של רבים אכן הצלחתם) לקעקע נורמות של מותר ואסור, של תקין ומגונה, של צנעה ופומביות ושל נורמטיבי ופרברטי - בתחום מיניותו של האדם. ניפצתם אל הסלע ערכים מקודשים של כשר וטמא והוצאתם לאור את איבריכם היוקדים בלהט של זנות, הוללות ובכחנליה אורגייתית - וכל זאת על מנת להתריס בפני אחרון הולכי התום בחברתנו. הקמתם כאן תרבות מזוהמת של סגידה לאלילות מינית, סגידה שאינה יודעת גבולות ואשר בזה לעכבות כלשהן. כוננתם פולחן בהמי ותפלצתי היונק אל תוכו כל תוכן ו/או מעשה סטייתי מבית מדרשם של זרמים אחרים בעולם. בחרתם במודע ומתוך כוונה תחילה לשדל אנשים ידועים יותר וידועים פחות לשחר לפתחכם ולהתענג על דרככם כמוצאי שלל רב. דין הנביאים ישעיהו, ירמיהו, יחזקאל, הושע ועמוס יהיה על כולכם. חברה יהודית מתוקנת היתה צריכה להקיא אתכם מתוכה זה כבר. אלא מאי? הרקב המוסרי המתגלה בכל פן ופן בתחומי היומיום אצלנו מצליח לבלוע גם את שכמותכם אל תוכו וליצור עבורכם קרקע נוחה ואף מזמינה. הבוז לכולכם גאים וגאות כאחד!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם בכלל לא למדו בביס''פ ולכן לא למדו תנ''ך
ל"ת
היו עסוקי הזרקה,
28/08/06 18:56
|
|
 |
לנביא הזעם תדאג למוסריות של הציבור שלך שלא יהיו גנבים אנסים רבנים
ל"ת
אלי,
ירושליים,
28/08/06 17:32
|
|
 |
לנביא הזעם תדאג למוסריות של הציבור שלך שלא יהיו גנבים אנסים רבנים
ל"ת
אלי,
ירושליים,
28/08/06 17:31
|
|
 |
חזק. כל מילה בסלע. לקרוא ולהפנים.
ל"ת
שם,
28/08/06 15:43
|
|
 |
17.
היכונו למיצעד החזירים בואו ליראות מלא סוטים
שונא פרובוקציות,
28/08/06 14:28
|
שניהם טיפוסים כפיתיים ולוחמניים ללא התחשבות מינימלית בריגשות האחר שמונעות ע''י שינאה לחרדים לדת ולמסורת ישראל שרק ביזכותה יש לנו זכות קיום בארץ ישראל !!! ולראייה שההומואים והשמאלנים והחיזבאללה והחמאס זהים בחירבונם ? אז בקשה ,תראו איך בלי בושה רצו ''הקהילה הגאה'' והבית הפתוח לערוך עצרת או מיפגן תמיכה בפלסטינים ליד גדר ההפרדה ולהביע מחאה על הקמת הגדר...... והפגנה נוספת של שמאלנים עים שפע של הומואים שהיו שם זה הערב נגד המילחמה בצפון נגד צה''ל ונגד המדינה כשברוב הטימטום שלהם וללא בושה עושים יד ביד עים הגרועים שבאויבנו החיזבאלה ונותנים כתף לכול שונאי ישראל המוסלמים המפגינים נגדנו במדינות ערב עויינות ובעוד מדינות , נו אז עכשיו תגידו לי אתם מי יותר מתאים ליחיות עים החיזבאללה ושונאינו ? ככה זה שיש קבוצה קטנה עיוורת שחושבת שהיא מסמלת פתיחות ,קידום,מערביות,ליברליזם, ועוד מילים יפות כאלו , והכול תוך ציפצוץ על עיר שרובה המוחלט יהודים שומרי מסורת ודתיים שמיתנגדים בכול תוקף למיצעד התחתונים והחזיות בראש חוצות , גאווה אלק !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המצעד
גאה,
תל אביב,
28/08/06 15:10
|
|
 |
ל''גאה'' השפל
יפה,
אור יהודה,
28/08/06 23:04
|
ליבי ליבי עליך בשם ה''סובלנות'' ו''האהבה'' אתה קורא לנו לסבול . בשם ''הזכות לכבוד לכל אדם'' אתה קורא לזלזל בכבודם של מליונים בכל רחבי העולם! אכן זוהי סובלנות וכבוד לשמה.... מהגאווה הזו אתם רק תצאו הרוסים לגמרי..... לכו לתל אביב-שם אף אחד לא אומר לכם לא.אבל במצעד הזה אתם מראים את פרצופכם האמיתי. פעם הייתי ''ליברלית'' ותמכתי בקיום של מצעדים כאלו כי לכל אדם יש זכות להתבטא.אבל במצעד הזה עברתם כל גבול!!חוצפה ופרובקציה לשמה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
החרדים והדתיים הם שליש מהעיר אבל מדברים כאילו הם כולם
ירושלמי סטרייט,
28/08/06 13:16
|
תקשיבו, הצועדים במצעד הם ירושלמים בעצמם שצועדים בעיר שהיא שלהם לא פחות משלכם. בעיר יש גם ציוויון דתי וגם ציוויון חילוני. הם לא צועדים בכותל אלא ברחובות חילוניים שאין להם ציוויון דתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
למה לעשות דווקא - מכל הערים בארץ למה בחרתם את עיר הקודש?
ל"ת
שבלול,
28/08/06 13:14
|
|
 |
14.
זה שאתם נושכים כריות זה לא אומר שאתם צריכים להתגאות בזה
סטרייט,
28/08/06 11:57
|
אני עושה דברים שלדעתכם מגעילים אני עושה את זה בחדרי ובביתי ובסלוני. ולא הולך ברחוב וצועק - אני שוכב עם חברה שלי כמו מכונה והיא צועקת .
אתם מתעקשים ללכת ברחוב ולצעוק - דופקים אותי בתחת . איזה כיף לי .
לא רוצה לדעת , לא רוצה לראות ולא לשמוע . תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לסטרייט
גאה,
תל אביב,
28/08/06 15:12
|
אם אתה לא רוצה לדעת ולא רוצה לשמוע, אז מה אתה עושה במדור הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגאה מת''א
סטרייט 2,
28/08/06 17:01
|
|
 |
13.
אגיע
גיגיי,
28/08/06 11:55
|
למרות עכוזי הכואב זה שבוע מכל החגיגות..אתה יודע.. אבוא לצעוד גם צולע אתה מבין? אתה שומע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אזהרה!!!
הועד המבצע,
28/08/06 11:51
|
לא מאיימים עליכם בדקירות חלילה! אבל התחלנו לאסוף טונות של ביצים סרוחות, תעזו לחלל את עיר הקודש ותקבלו מטח אדיר של ביצים סרוחות שילמד אתכם לא להתגרות באל ובירושלמים בכלל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
לפוצץ את המצעד
השפויים !,
28/08/06 11:36
|
|
 |
10.
כולנו נגד מצעד הבושה! לא רק דתיים!
ל"ת
מיכל,
מרכז,
28/08/06 11:32
|
|
 |
9.
לכל הגייז הדתייים והחרדים - גם אתם מוזמנים!!! - אל תתביישו.
ל"ת
joop,
י''ם,
28/08/06 11:06
|
|
 |
8.
זה באמת יתקיים? לא תבטלו שוב?
ערן ת''א,
28/08/06 09:05
|
אחרי הפעמים הקודמות בהם הוכרז על קיומו של המצעד ואז ברגע האחרון הוא בוטל אני כבר לא בטוח שהמצעד הזה אכן יתקיים. הם בטח ימצאו בסוף איזה תירוץ לבטל אותו. חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לא באים ולא באים!!
ארז,
28/08/06 09:01
|
די, שיגעתם את כל העולם ואחותו, עם כל השינויים שלכם בתאריכים.
די, נמאסתם. לא באים וזהו. תידחו עד מחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
לופוליאנסקי לטיפולך
י,
28/08/06 08:53
|
אתה לא רוצה מהומות בעיר שלך ואתה לא רוצה שהעניינים יצאו שם מכלל שליטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
איזה משרד יח''צ פועל נגד המצעד?
איתי,
28/08/06 08:36
|
איזה משרד יח''צ מתפעל את המערכת המשומנת הזו של הטוקבקים נגד המצעד. כנראה משרד מהמגזר החרדי. שלא תצפו שנאמין שהומופובים נכנסים לערוץ הגאווה ב-NRG והידיעה הזו לא הופיעה בעמוד הראשי. לא שזה אכפת לי אבל שזה נוגע לחרדים תמיד זה כסף ציבורי, לא חס וחלילה כסף של זוג ידיים עובדות. תתביישו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איתי
לירוי,
28/08/06 14:35
|
תאמין לי - על כל הומו יש חמישה הומופובים. אל תתפלא למה שאתה רואה כאן. זה לא משרד יחצ - זה הם בעצמם. רובם גם לא חרדים ואפילו לא דתיים, תאמין לי. ברובם הם אנשים שגרים בבניין שלך, שותים קפה אתך ויושבים מאחורייך שורה באותו סרט. אם זה נשמע מפחיד - זה באמת מפחיד. אבל אל תדאג - הנקמה בהומופובים היא פשוטה מאוד - הנשים שלהן. תאמין לי, הומופובים מפחדים מהנשים והבחורות שלהם יותר מהכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התגובות מקצועיות מדי כדי שזה לא יהיה משרד יח''צ
איתי,
28/08/06 20:29
|
וגם חלק מהתגובות כאן מקצועיות מדי וגם הומופובים לא נכנסים למדור הגאווה. זה בטוח משרד יח''צ. לא שזה מפריע לי, רק הבעיה מי משלם לו, כלומר איזה תקציב של משלם המיסים מממן את החוצפה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדהימה העקשנות שלכם לגבי המושג ''הומופוביה''
המגחכת בבוז,
28/08/06 15:45
|
בתור אחת שמתנגדת לסטיות מיניות הפוגעות בחברה (איך אתם פוגעים בחברה? אם כולם יהיו כמוכם- לא תהיה אנושות...) אני מאד מצטערת לבאס- אבל אני ממש לא מפחדת ממכם. אני מאד מתנגדת. חושבת שזו תופעה שראויה לגינוי, ומקסימום לגאוה בסדום. לא במקום אחר, ובטח שלא בי''ם.
ההתעקשות שלכם על המושג המופלץ ''הומופוביה'' רק מראה כמה אתם לא מוכנים להכיר בכך שאנשים נורמליים בוחרים להתנגד לכם. בוחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תשכחי לכבות את הדילדו, יקירה
בני,
ירושלים,
29/08/06 02:15
|
שלא יגמרו הסוללות, כי התנוחה המסיונרית בטוח לא מספקת, ואת, קדושה, בטח לא זזה ממנה סנטימטר (אם מישהו מוכן בכלל לגעת בפה מטונף כמו שלך).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכיף מאמי
רן,
28/08/06 17:46
|
את תמשיכי את המין האנושי, אנחנו כבר נטפל בבנייך (אם לקציצה מרושעת כמוך לא יוולדו הומואים, אז באמת לאן נגענו?:)
ואני מסכים אתך. את לא הומופובית. את סתם פרה מפגרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
לא ניתן שהתועבה הזו תהיה בעיר הקודש
די כבר,
נמאס,
28/08/06 07:09
|
|
 |
שלום לך אדוני אני בכלל לא מסכים איתך
רונן,
כ''ס,
28/08/06 10:40
|
אני מוכרח להגיד לך שזה הדהים אותי מה ז''א ''התועבה הזו'' ?! מה אסור לבני אדם לקיים מצעדים גם עם זו עיר קודש של בירת הנצח של ישראל יש זכות לכל אדם באשר הוא להרגיש חופשי? אם אתה שונא אותם רק מפני שהם הומוסקסואלים והם שונים משער הקהילה לדעתי משהו לא תקין אצלך במוח כי אתה מה זה בן אדם לא רגיש אתה אוהב בע''ח? או רק את עצמך! תחשוב על כך ותגיב לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לי בעיה
די כבר,
נמאס,
29/08/06 11:21
|
תעשו מצעד תתקעו לעצמכם נוצות בתחת ותלבשו בגדים בשלל צבעים אני גם יבוא לראות - באמת אבל למה בירושליים ועוד מצעד בין לאומי כאילו ירושליים היא בירת ההומואים חס ושלום למה שלא תעשו את זה בת''א , תורידו הרבה מהאנטיגוניזם שנוצר יש לי רעיון טוב יותר תצעדו בקריית שמונה כאות הזדהות עם התושבים שם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מה זה אוהב בע''ח כמוך!!1 אבל לא
ל"ת
בירושלים מותק,
28/08/06 11:48
|
|
 |
בלי להיכנס להגדרת ''תועבה''- זו פשוט פרובוקציה
ירושלמי,
28/08/06 11:28
|
למה לעשות מצעד דווקא בעיר עם צביון דתי כ''כ חזק אם לא כדי לעורר פרובוקציה והתנגדות? בשביל לטעון לסולידריות ושוויון ניתן לקיים מצעד גם בת''א, מי שתכנן ומתעקש על ירושלים רוצה רק לעצבן את הדתיים ואח''כ לטעון שהם פרימטיביים וחסרי ערכים. צריך כאן ענווה ולא גאווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק - הומואים, כנסו
ליברל,
28/08/06 14:26
|
אני תומך בכם ב 100% - ואני מאמין באמונה שלמה שיש לכם זכות לחיים חופשיים בחיים אלו. אך עם זאת, אני אשמח אם תבטלו את המצעד בירושלים ותערכו אותו רק בת''א. עם כמויות כאלו של שנאה וזעם מצד הירושלמים, עדיף לוותר להם (כן כן, עוד פעם הליברלים צריכים לוותר), מפני שהדבר החשוב ביותר בזמננו (למדינת ישראל) הוא האחדות של היהודים (לא לקפוץ בבקשה, גם חילוני שמאלני - נחשב יהודי באבו אבוה בעיני העולם החשוך), אני אישית מעדיף לוותר אלף פעם על משהו מעצמי על מנת שיהיה לכלל יותר טוב (וכך גם לי). אין מה לעשות, אי אפשר להתכחש לאנרגיות ביקום, ומה לעשות? כאשר יש התנגדות עזה כזו, הדבר גורם לאי שקט באיזור כולו, ואנשים חפים מפשע נפגעים. עזבו אתכם מירושלים (בינתיים), יש לכם זכויות ויש לכם את ת''א, להלחם על עקרונות? - לעתיד הבא עלינו לטובה. (או בהולנד)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חביבי, היום זה נגד הומואים, מחר אתה כחילוני
בני,
ירושלים,
29/08/06 02:17
|
עלול ''לפגוע ברגשות החרדים'' ולמצוא את עצמך שטוף בקיטונות של שנאה. תחשוב על זה - אנחנו למעשה מוציאים להם את כל הקיטור והשנאה, שלא תופנה אליך בעתיד..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל הם באמת פרימיטיביים וחסרי ערכים
שון,
28/08/06 14:08
|
הם אלו שהכי מאמינים בתורה אז משפטים כמו ''לא תרצח'' ''ואהבת לרעך כמוך'' לא מדברים פתאום מעניין מאוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שציווה ''לא תרצח'' , הוא שציווה גם נגד משכבר זכר
רבנית,
אי של שפיות,
28/08/06 15:48
|
|
 |
does it
s,
s,
28/08/06 09:38
|
bother you so much that there are some people who don't live like you. becuase if it does then you should really go and live on an island. for your knowledge no two people are the same and the only thing you can do in this world is live your life and let others live theirs.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are Totally Wrong
You are Totally,
28/08/06 17:15
|
Why do you have to make this march in jerusalem wich is our holyest place in the world
If you dont want to act jewish what is jerusalem to you anyway? go make this parade in eilat or las vegas
Dont live as me but dont disgrace whats holy to me!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
הכינו מגן ביד זו ומגן ביד זו.
HansCastorp23,
Davos,
28/08/06 06:54
|
האחד - להתגונן מפני קיצוני הדת שוודאי ישחיזו היטב סכיניהם כפי שעשו ב-2005. השני - על מנת להתגונן מפני אלימות המשטרה שלא בחלה באלימות ברוטאלית נגד המפגינים במשמרת המחאה שהתקיימה בעשרה באוגוסט.
כמה טוב שהגענו למדינה הזו ''להיות עם חופשי בארצנו'', הלא כן?
נא זכרו כי המצעד בירושלים, בשונה מזה הקרנבלי בתל אביב, הוא מצעד מחאה על דריסת זכויות אדם. אל נא תשכחו כי כל זכויות האדם קשורות זו בזו וכי אדם אינו יכול בידו האחת לדרוש זכויות שוות ובידו האחרת האוחזת ברובה לגזול חרותו וכבודו של עם אחר.
מצעד נעים, מהותי ומשמעותי לכולנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה נעים ואיזה נעליים ...תקבלו טונות של
ל"ת
ביצים סרוחות!!!,
28/08/06 11:52
|
|
 |
2.
כל הכבוד לגלאון, ל-י.דיין, לאופנהיימר ולדנה
ל"ת
מ.י,
ת''א,
28/08/06 06:29
|
|
 |
1.
LET THE WAR BEGIN
Nemesis,
28/08/06 01:24
|
ושכל אחד יבחר את המלחמה שנראית לו. מי שרוצה ביודעין לגרום למלחמה, יקבל מלחמה וגם יישא בתוצאות שלה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''אישור עיריית י-ם'' קראתי נכון? הרי אין סיכוי לקבל אישור שכזה!
אישור עיריית ים,
29/08/06 05:57
|
|