 |
48.
על המלחמה שבדרך - לקרוא
אלון, בגאווה !,
ראשון,
24/08/06 13:29
|
במדינה שלנו לא נרגעים עד שרואים דם.. זאת פשוט מלחמה ... ולכל השואלים יש הבדל עצום בין נסראללה למגעיל שבתמונה ... נסראללה הוא אויב זר שנלחם בעקרונות הדם שלו והרב שבתמונה אמור להיות חלק מהעם היהודי אם זה העם היהודי חבל שלא נולדתי בצד של נסראללה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
כל הכבוד לאמנון יצחק
***,
16/08/06 18:49
|
כל הכבוד מזה בעיר הקודש לעשות מיצעדים כאלה לא מספיק לכם ת''א??? מיצעד של סוטים אנשים שלא הולכים בדרך הטבע!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנתי מה ההבדל בין חרדים והומואים
אייל,
17/08/06 13:27
|
הרי גם החרדים הם סוטים!! ברור לך שלא מדובר כאן בדבר נורמלי!! ההומואים לפחות משרתים בצבא, משתתפים בכח העבודה...אזרחים שתורמים למדינה. החרדים רק לוקחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
וואי, מי זה בתמונה? נסראללה??? בירושלים. לגרש מייד
אייל,
14/08/06 12:30
|
שיתוף הפעולה בין החרדים לנסראללה פשוט עובר כל גבול. כאילו לא מספיק שהחרדים לא משרתים בצבא ולא משתתפים במאמץ המלחמתי, עכשיו הם גם משתפים של החזבאללה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאייל, בוש לך בגדול
פנינה ב,
י ם,
14/08/06 19:06
|
בטוח שערבי לא יתנהג כמוך,לא פלא שאנחנו ,כל עם ישראל ,סובל בגלל אחד כמוך, מי הביא חלאה כזו לעולם ? ממש מזעזע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החלאה פה זה אמנון יצחק!!! אייל צודק!
ל"ת
joop,
י''ם,
15/08/06 18:19
|
|
 |
45.
חשבתי שזה נסראאלה בתמונה..לא במקרה כנראה..
ניר,
14/08/06 11:38
|
תפסיקו לכפות את הדת על אחרים! תחיו ותנו לחיות. ותלכו לצבא מתוקף היותכם אזרחים הנהנים מזכויות!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
החרדים נילחמים........
שרי.,
ראשל''צ,
14/08/06 11:24
|
החרדים נילחמים... בחוף מנדרין מי יזכה במיקצועית הכי...--גבר---- ערמת צבועים, (בתמונה חשבתי שזה עוד נסראללה, חדש..) ביום צדקנים ובליילה-מחליפים בגדים ומתהוללים.אבל הכל ב''עזרת -השם''. לכו להגן על המולדת תוציאו שם את האגרסיות ושינאת הזולת. אחת שדוגלת ב=חייה ותן לחיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם את יודעת את זה???
ששון,
14/08/06 23:33
|
אני מבין שאת יודעת הכל על חוף מנדרין מתוקף מקצועך המכובד........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף להיות זונה גאה - מדתי מזוייף!!!
ל"ת
joop,
י''ם,
15/08/06 18:20
|
|
 |
43.
החרדים נילחמים........
שרי.,
ראשל''צ,
14/08/06 11:23
|
החרדים נילחמים... בחוף מנדרין מי יזכה במיקצועית הכי...--גבר---- ערמת צבועים, (בתמונה חשבתי שזה עוד נסראללה, חדש..) ביום צדקנים ובליילה-מחליפים בגדים ומתהוללים.אבל הכל ב''עזרת -השם''. לכו להגן על המולדת תוציאו שם את האגרסיות ושינאת הזולת. אחת שדוגלת ב=חייה ותן לחיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החרדים לא נלחמים?
דוד,
פתח תקוה,
16/08/06 12:24
|
שרי, אני חרדי ושבתי היום לאחר 3 שבועות של לחימה כקצין בצה''ל. צר לי מאד על דברייך כאילו החרדים לא נלחמים. ואין לי מושג מה זה חוף מנדרין, אולי תספרי לי? חבל שאת משמיצה ציבור גדול וחשוב ללא כל סיבה. בכל מה שנוגע לליצן אמנון יצחק, אני מסכים אתך במאת האחוזים , אני בוש ונכלם שהדבר הזה נקרא ''רב''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
הומו-תנינים :כנס תפילה בירושלים זה לא פרובוקציה
שרית,
13/08/06 17:48
|
הרי כל הסיפור של המצעד בירושלים היה כדי ליצור פרובוקציה.
כל המצעד הזה היה תורם רק לשנאה.
מספיק עם הצביעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
הרבה הומואים קיבלו צו 8. החרדים לא. ויש להם זמן להפגין עם המוקיון
ל"ת
הומו שתורם,
11/08/06 13:04
|
|
 |
תפסיק להאמין - חולה נפש...
כן,
14/08/06 23:35
|
אני חרדי אני הומו. וגם אני וגם אחי משרתים בצבא ההכללות שלך זוועתיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז אתה ואחיך הם היוצאים מהכלל!!
ל"ת
joop,
י''ם,
15/08/06 18:21
|
|
 |
40.
כמה מאות? היו שם אלפים.
ל"ת
ד.צ,
ת''א,
10/08/06 23:50
|
|
 |
39.
איצטדיון טדי - מתאים לבבונים!
ל"ת
חחח,
10/08/06 14:26
|
|
 |
38.
מצעד גאוה=חוצפה ישגה, בגימטריה קטנה 3=3 תבדקו או כנסו
ותרגיעו משטויות,
10/08/06 10:50
|
כתוב בגמרא שבימות המשיח, בין הדברים שמאפיינים את התקופה, ש''חוצפה ישגה'' .ומה יותר מחוצף בוטה עד צוואר יותר ממצעד הגאוה שהבשורה שלו היא לא אלא זימה ללא גבולות ,בראש חוצות וללא בושה. ולא רק זאת אלא שרצו שירושלים תהיה נושאת הבשורה והדגל של כל העולם כולו לעניין הזה אם כן: חוצפה ישגה=507=12=3 מצעד גאוה=219=12=3 אין מקרה הכל אמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנס טמבל
מדען,
14/08/06 11:49
|
תשתעשע קצת בגימטריה כאן http://www.hofesh.org.il/religion_merchants/gimatria/gimpromo.html
אולי אח''כ תתעורר מההזיה שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ב''גאווה'' יש שני ו'. אבל אל תתן לזה להרוס לך
ל"ת
dd_plus,
11/08/06 15:29
|
|
 |
37.
די לשקרים-טדי התמלא והתפלל לחיילנו
דניאל,
10/08/06 01:44
|
אף פעם לא ראיתי כתבה חד צדדית כזאת הייתי שם ולא היו רק חרדים ולא היה שום שנאה. היו מעל 20000 יהודים שהתפללו על החיילים והחטופים. די לשנאה ולהסתה נגד היהדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים, עשרות אלפי אנשים היו, קראנו פרקי תהילים לשלום החיילים.
רועי,
ירושלים,
10/08/06 02:58
|
לא סתם הסתה, אלא ממש שקרים בכתבה!!! ראו: ''עם זאת, מספר המשתתפים עמד על כמה מאות בני אדם.'' תתבייש דוד מרחב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש מרגש- תפילה לשלום חיילנו - תעשו טובה ותתגייסו במקום להתפלל....
JOOP,
י''ם,
11/08/06 10:48
|
|
 |
ל JOOP: קראתי את כל התגובות שלך
ברונסון,
12/08/06 03:23
|
אין ספק שאתה המתחנגל הטיפוסי. אני אמנם חילוני (כתבתי את זה בששי בלילה כמו שאתה יכול לראות) אך איני יכול להתעלם: בזמן שאתה מתגאה בעובדה שאתה אוהב שמחדירים לך מאיפה שאתה אמור לחרבן, ואפילו צועד במצעדים כדי לציין את העניין מעורר הגאווה הזה, אתה גם מטיף לשנאת דתיים וכותב עליהם כאן דברים שהיו מתאימים לחברים החתיכים שלך מהחיזבאללה (כמובן שאתה מתבל זאת בתירוץ הפשיסטי שזה בגלל שהם לא הולכים לצבא. כן, זה ממש מזיז לך...) זה דבר ידוע (אך מפחדים לדבר על זה כי זה לא PC) שהומוסקסואליות מלווה לרוב בעוד הפרעות אישיות. זה כנראה מה שהופך אותך לנבלה קיצוונית ושונאת יהודים דתיים שכזאת. ברור לכל שאלה אנשים שנצמדים למסורת בת אלפי שנים, שלא מקבלת סטיות מהתא המשפחתי המסורתי והם אינם יכולים לקבל את העובדה שאתה והחברים הנטחנים שלך רוצים לצעוד ברחוב של העיר שלהם מבלי להתנגד נמרצות, אבל אתה, במקום להפעיל את המוח (שכנראה נפגע מכל הזרע שבלעת) מגיב אליהם בשינאה, שאין לי שום ספק שמעולם לא הפנית כלפי חמאסניקים או חיזבאללונים (מעניין איך הם היו מגיבים אם היית רוצה לצעוד אצלהם בעיר לאות גאווה על מתחנגליותך). מה אתה מצפה? שבגלל שאתה גאה בזה שאתה מקיים יחסי מין סוטים עם בני מינך אז הם צריכים להתכחש לכל האמונות העמוקות ביותר שלהם ולהתגאות בך גם? הרי גם מול גזירות מוות הם לא התכחשו לאמונות שלהם, אז אתה והאוחצ'ים שלך כן תשנו אותם? יותר סביר שהם ישנו אתכם, וטוב שהם ממשיכים לנסות. אתה ושכמותך זו הסיבה שאני שונא הומואים ותמיד אשנא אותם. לא אראה זאת ברבים, אך אנצל כל הזדמנות כדי לפגוע באינטרסים שלכם. עד שתחזרו עמוק עמוק לארון ותבינו שאין לכם שום סיבה ל''גאווה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למר ברונסון -
JOOP,
י''ם,
14/08/06 08:00
|
ממש לא בא לי לבזבז זמן ומילים עליך. וזה שאתה שונא הומואים אומר בדיוק מי אתה - תחפור עד קצת בפנים ותגלה הרבה הרבה דברים על עצמך - וזה שהדתיים לא עושים צבא מאד מאד מפריע לי - תתפלא אבל את שלי עשיתי ועדיין עושה - וממש לא בקריה בת''א. תבין, אנשים כמוך אני לא סופר, אז בשבילי אתה לא קיים. כל הכבוד שלך שאתה חילוני אבל יש לך עדיין דעות חשוכות כמו אחרון האירינים בטהרן. תעורר על עצמך!!! אתה והחבר שלך אמנון יצחק יכולים לשבת לי על הז.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין ספק שאתה פונדמנטליסט עלוב נפש
יובל,
12/08/06 21:16
|
מאיכן אתה יודע שכותב התגובה מעלייך אוהב שמחדירים לו מאחור?חשבת שאולי הוא אוהב להחדיר?האם יש הצבעה באס.אם.אס.כדי לבחור ולקבוע? אני מניח שכותב התגובה מעליי צועד במצעד גאווה משום שהוא נלחם על זכויותיו,הומואים לא המציאו את הגלגל בעריכת מצעד כדי לחדד מודעות חברתית נוכח קיפוחם ואי -שוויון זכויותיהם,שחורים עשו זאת לפניהם .וכניראה שהמצעד הוא אפקטיבי אם הוא מעלה רוגז כל כך גדול אצל טיפוסים פאתטים כמוך. האם אדוני הוא פסיכולוג? מאד מסקרן אותי מאיכן רכשת את התואר שלך בפסיכולוגיה קלינית שאתה קובע הנחה כל-כך לא נכונה שהומוסקסואלים היא הפרע הנפשית? ועוד הוספת:''מלווה בעוד הפרעות נפשיות'' הרשה לי לסבר את אוזנייך שהומוסקסואלית איננה הפרעה נפשית עפ'י אירגון הבריאות העולמי,ואם היא איננה מוגדרת ככזאת מדוע טוקבקן נודניק כמוך שככל שהוא יודע פחות קל לו לעמוד על דעתו,מתעקש להגדיר זאת כך? ומעין לך שהומוסקסאליות גוררת איתה איזשהם הפרעות אישיות? אין ספק שמתגובתך אתה ספסימנט למחקר פסיכולוגי,לך צא להילחם בעישון סיגריות נידמה שזה אחד מאותם היבטים רציונלים שאתה יוכל להביא שיכולים להניח את הדעת אך לאחר שקראתי את בליל הסיסמאות הנבובות והמשתלחים המלווים בלא מעט בורות,אינני בטוח שתצליח גם בזאת. ''סטיות מהתא המשפחתי'' סלח לי אך הפגנת הבורות שלך נימשכת ללא הפסק,משום שהמושג ''משפחה'' התרחב והוא לא כולל רק את המשפחה המסורתית אלא גם את המשפחה החד-הורית והחד מינית.מסגרות משפחה אלטנרנטבים לא נועדו לחתור או להרוס את התא המשפחתי הקונבנציונלי אלא נועדו לאפשר אופציה למי שהמסגרת המשפחתית המוסרתית חונקת ומגבילה אותם ואינה תואמת לשאיפותיהם וחפץ ליבם.משפחה אלנטרנטיבית הם הכרח כדי שיוכלו להגשים את עצמם מבלי להחמיץ את חווית ההורות שזהו זכות טיבעית של כל אזרח,זכויות אילו אינם יכולים להישלל ממיעוט אחר(החרדים/דתיים הם גם מיעוט) ,משום שפי שאתה כתבת גם אתה חילוני ומדוע אתה סבור שטיקבוקך בשבת אינה פוגעת באמונות העומוקות של הציבור הדתי? לא ברור לי אף איך בדיוק הדתיים אם פסיכלוגים/פסיכיאטרים לא הצליחו ,ועוד יותר לא ברור איך הם יצליחו לשנול הומואים ,אם יש כאלה כמו הכותב מעלייך,שאיננו רוצה בכך. ולבסוף-גאווה. חבל שגם כאן נפלת בפח ולא נוכחת לדעת שגאווה אצל הגייז הוא היפוך הסימטרי לבושה,כלומר התרסה כלפי אלו שחושבים שיש להם במה להתבייש, אך המצחיק הוא שהומואים יצאו מהארון והם הכניסו אותך לתוכו אחרת איך אפשר לפרש אחרת את הפיסקה החותמת שלך: ''לא אראה זאת ברבים....'' ותמשיך לחלום באספמיה שהומואים יחזרו לארון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יובל אח שלי - תודה, אבל באמת חבל על הזמן שלנו!!
ל"ת
JOOP,
י''ם,
14/08/06 08:01
|
|
 |
36.
רק הבהרה קטנה!
דוד,
יהוד,
09/08/06 15:07
|
|
 |
מה פתאום היו שם מליונים!!! - בחלומות....
ל"ת
JOOP,
י''ם,
14/08/06 16:12
|
|
 |
35.
כל הכבוד לאמנון יצחק....
צבי,
09/08/06 08:34
|
רב פעלים.אשריכם ישראל. אתמול היה קידוש ה' ברבים. מישהו יודע כמה אנשים היו בתדי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צבי - תלמד לכתוב יא דגנרט!!! סתום בלחץ!!
ל"ת
JOOP,
י:ם,
11/08/06 11:01
|
|
 |
34.
MOVIMENTO LEGAL
sk@kd.co.il,
dk@lf.co.il,
09/08/06 04:51
|
MOVIMENTO GAY NÃO PODE SER ENCARADO COMO MODISMO, OU OPÇÃO, E SIM SÓ PARA CASOS DE DISFUNÇÃO HORMONAL OU TRAUMA PSICOLÓGICO, POIS NINGUÉM TEM CULPA DE SUAS DISFUNÇÕES. SEM QUERER OFENDER NINGUÉM.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מה קרה התגובה שלי אמתית מדי בשביל כללי המשחק שלכם! יום הדין קרב
צחי,
09/08/06 02:43
|
|
 |
32.
צריך לפעול נגד ההומופובים
רמבו,
09/08/06 01:25
|
צריך להתחיל לתקוף, לפגוע, לאיים, להראות שגם לנו יש כוח נגד האנשים שעומדים לחסלנו. לא מבין איך אנחנו לא עושים כלום נגד החרדים צמאי הדם וההומופובים וממשיכים לתת להם לפגוע בנו בלי רחם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הומואים הם צמאי דם
הומו נשי,
11/08/06 19:34
|
עובדה שהומואים שונאים לסביות, שונאים נשיים, ביסקסואלים, וטרנסג'נדרס.
כל בני האדם קורצו מאותו חומר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
החילונים נלחמים והחרדים משחקים בהגנות
ל"ת
ככ,
09/08/06 01:01
|
|
 |
החרדים נלחמים!!!
דוסית גאה,
מא''ד,
09/08/06 23:08
|
החרדים נלחמים בדרך האמיתית!!! דרך לימוד התורה! למוד התורה, אם אתה לא יודע, מוסיף זכויות לעם ישראל, ואתם לא עושים את זה אז הלומדי תורה קורעים את עצמם, וזה קשה!!! שלא תחשוב!!! מלחמה בחזית, תסלח לי, זאת רק השתדלות ובגלל שכולם נלחמים אז אנחנו לומדים תורה, וזאת המלחמה שלנו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדוסית הגאה...... כנסי
JOOP,
י''ם,
11/08/06 11:00
|
תעשי לנו ולעצמך וקחי את אמנון ולכי תאשפזי את עצמך במוסד הקרוב למקום מגורייך..... אך תעיזי להשוות את האברכים הפרזיטים שיושבים כל היום בבתי הכנסת ולא יודע מה הם עושים שם. לאחרון החיילים, מהלוחמים ועד לטבחים. תתביישי לך יושבת לך במעלה חומייני ומעבירה ביקורת. שלי נעלייך מעל רגלייך - בכל פעם שאת רואה חייל ברחוב, סתומה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
הרב לובש שמלה!
יורם,
09/08/06 00:38
|
|
 |
תשובה לשאלה
אקטיבי,
09/08/06 01:26
|
|
 |
29.
make it gay's party!!!
ל"ת
Ploni,
09/08/06 00:26
|
|
 |
28.
זה לא יפה!
קיקו,
ת''א,
08/08/06 23:45
|
למה כתוב בראש הכתבה שבאו רק מאות ל''טדי'' היו שם עשרות אלפים!!!! זה פשוט לא פאר ולא אובייקטיבי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אפליה
שרון,
ירושלים,
08/08/06 23:36
|
מדוע לא הוספתם קישור לאתר שופר כמו שאתם מוסיפים תמיד
תתבישו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
תקשורת מעוותת!!!
שרון,
מרכז,
08/08/06 22:53
|
אתם לא מתביישים להגיד שמאות הגיעו לטדי?!?! מדובר בעשרות אלפים!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם לא שונים מהחיזבאלה-חיים על שקרים
ל"ת
rr,
09/08/06 01:00
|
|
 |
מה אתה מצפה - תראה איך הרב שלהם נראה......
JOOP,
י''ם,
11/08/06 11:02
|
|
 |
25.
די, חבר'ה, הם צודקים !!!
הומוסק סואל,
אצל בני מיני,
08/08/06 22:37
|
כבר אין לי כח !!! כשאני חושב על כך יותר ויותר, אני מבין שהם צודקים, הדוסים האלה. הרי אם אלהים היה חושב שזה נורמלי הוא היה בורא בהתחלה שני גברים או שתי נשים. אבל הוא ברא גבר. ומתוכו הוא ברא אשה. ורק מתוכם המשיך העולם. אז מה אנחנו מנסים לשחק אותה הבלים ולהגיד שאנחנו נורמלים ?! עם כל הכאב שלי לומר זאת, ברור שזו סטייה !! די, אני הולך מחר לפסיכאטר שיעזור לי לצאת מזה. תלכו גם אתם, חבר'ה. בואו נפסיק לזרוע שנאה, שחיתות, סטיות, ועוד הרבה דברים רעים ומרושעים !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד על האומץ!
מירילו,
ים,
09/08/06 08:40
|
סוף סוף מישהו מודה באמת שאתם סוטים מגעילים! ובלי קשר לדת זה סטיה מדרך העולם ! וחוץ מיזה שגם חילונים, ערבים, נוצרים וכל אדם שפוי על פני כדור הארץ לא היה רוצה שהילד שלו יהיה הומו או יחשף לדברים האלה ככה שעלוקות תרדו לחרדים מהגב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להומוסק סואל (עללק)
גאה,
תל אביב,
09/08/06 08:14
|
אתה כזה שקוף.. אני באמת מציע לך ללכת לפסיכיאטר (מה יש, במקום לשלם לזונה, תוציא קצת כסף על בריאות הנפש). אני בטוח שיהיה לרופא הרבה דברים לחדש לך. הרי להיות דוס עם פיצול אישיות זו באמת הפרעה נפשית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בצלם אלוהים יצרתי
אלוהים,
09/08/06 07:07
|
ופעמיים בחודש אני גם הומו. בגלל שאני הומו מתלבט אני אוסר על אחרים. יש בי קצת מהכל. ובגלל שאני אלוהים מותר לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מאות? הוא מילא את כל טדי
ל"ת
NAV,
08/08/06 22:13
|
|
 |
23.
מצעד ענווה ?!
יובל,
08/08/06 21:54
|
מופע האימים של של אמנון יצחק ילווה בלהטוטים ובמסוקים שלא ברור מה לזה ולענווה,כניראה לאלוהי הענווה הפיתרונות. אך האבסורד הוא שמצעד בגאווה נדחה למועד אחר בגלל סולדריות עם תושבי הצפון,ולעומת זאת מצעד הענווה,שאני מעדיף לכנות אותו מצעד האיוולת המשלב פאנטיות דתית פונדמנטליסטית עם אטראקציות קירקסיות,נערך כמתוכנן. ואולי הדבר יבהיר בצורה משכנעת לציבור בצורה שאינה משתמעת לשני פנים מי מפגין חוסר רגישות משווע,ומי מוביל את תהלוכה סתמית ללא שום אמירה משמעותית (הם אינם נאבקים על זכויות) שמלווה בהסתה ובשינאה, הדבר שהכי רחוק מיהדות. וצר לי על משטרת מחוז ירושלים שנפלה אפיים ארצה וסירבה להקצות כוח שיטור כדי למחות בצורה לגיטמית כלפי הלץ המתקרא אמנון יצחק וחבריו הפונדמנטליסטיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אחרי חיזבאללה צריך לטפל באיראנים מבפנים החרדים החשוכים
נדב,
תל אביב,
08/08/06 21:52
|
האויב האיראני מכה בנו מגבול הצפון ומאיים על החופש שלנו ובו בזמן גייס חמישי שחור וחשוך מאיים על החופש שלנו מבפנים. צריך להלחם בו באותה האכזריות והנחישות שמטפלים בחיזבאללה. נסראללה והרב עובדיה לובשים אותו כובע ואותה שמלה ומפיצים בדיוק אותו ערס של חושך ושנאה. מי שהחופש יקר ללבו צריך להתייצב מולם למען עתיד טוב יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנדב הקוקסינל הדבר השחור היחדי הוא החיים של ההורים שלך שבטח רצו
צחי,
09/08/06 02:49
|
|
 |
לצחי שחור העור: פוי!!!!
ל"ת
יון,
10/08/06 11:23
|
|
 |
you
wolffi,
none of your,
09/08/06 01:16
|
nadav...you dont mind if ill call you a maniak after all you are one //iam not an ortho jew/ you like to brag. so come face anytime ant ware let see what you are nade of
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מצעד הענווה...?!! מדוע צעדתם מחוץ למליאה בשעת ההצבעה על ''הגאווה''?
ל"ת
דודי,
חולון,
08/08/06 21:25
|
|
 |
20.
i think that in the homophob even, there will be gender distingtion
uri,
08/08/06 21:19
|
|
 |
19.
masa
sem,
n.y.,
08/08/06 19:28
|
|
 |
18.
קדימה חילוניים לארוז את המזוודות ולעזוב את ארץ הקודש ומיד!!!!!!!!!!
ל"ת
רינה,
08/08/06 19:10
|
|
 |
ANI MIZMAAAAAAAN AZAVTI
Reuben,
Montreal,
08/08/06 20:56
|
BIGLAL HELE !!! TAAMINI LI RAK BIGLAL HELE !!!
be dai tob li
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזבת כי את פחדנית בלי ערכים! אבל האמת שהארץ הקיאה אותך כמו תולעת!!!
ל"ת
רינה,
08/08/06 22:41
|
|
 |
17.
we love u
zurik,
u.s,
08/08/06 18:34
|
|
 |
16.
אולי הם יעשו מסע התגייסות וילכו לצבא??
ל"ת
למה העם שותק??,
08/08/06 17:10
|
|
 |
אולי
r-l,
08/08/06 23:56
|
|
 |
מאחל לך אריכות ימים כמס 'חסידי אמנון
ל"ת
יצחק בצבא,
08/08/06 20:25
|
|
 |
כל האפסנאים ומשגיחי הכשרות
ל"ת
לוחם גולני 13,
09/08/06 00:06
|
|
 |
15.
כל הכבוד למשטרה!
אורי,
ראשון לציון,
08/08/06 16:52
|
|
 |
14.
מה ההבדל בין אמנון יצחק, נסראללה וחומייני?
JOOP,
י''ם,
08/08/06 15:48
|
אז זהו - אין. הם נראים אותו הדבר וגם חושבים אותו דבר - עם כמה שינויים קלים!! בא לי להקיא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מסתכל רק על הבגדים -לא התכנים
שרית,
13/08/06 17:49
|
|
 |
אם זה הולך כמו תרנגול ומקרקר כמו תרנגול....
JOOP,
י''ם,
14/08/06 08:04
|
אז זה תרנגול!! אותם תכנים חשוכים בדיוק!!!! אמנון יצחק - איש החושך!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא נסראללה?
שו הדא,
08/08/06 18:33
|
וואלה חשבתי שזה נסראללה בהתחלה.. נראים דומים השניים, אולי שילכו לשבת יחד על כוס תה במקום רחוק מכאן ויעזבו אותנו שניהם במנוחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמנון יצחק לא טובח, ולא קורא לטבוח, ביהודים
אל תעבדו עלי,
08/08/06 16:08
|
אולי בענייך ובעיני עדת המתחנגלים זה דוקא נזקף לרעתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה אומר, אולי לא קורא בגלוי
יובל,
ראשון,
08/08/06 19:48
|
אבל אתה כנראה לא ממש קורא את הכתבות על הפליירים שיש בשכונות החרדיות שגם הוא גר בהן! שקוראים שם לרצוח הומואים תמורת 20 אלף שקל! אולי שכחת ששנה שעברה ניסו?!
אז תעשה לי טוב, תעיף את עצמך לאיראן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השאלה היתה מה ההבדל בין אמנון יצחק לנסראללה
אל תעבדו עלי,
12/08/06 03:03
|
ואני עניתי. אתה מדבר איתי על איזה פליירים שחולקו, ולדעתך- מרגע שחולקו פליירים במאה שערים אז כל מי שיש לו כיפה ופיאות אחראי להם. אתה אנטישמי טיפוסי ולא רק סוטה מין. אני דוקא חילוני (הדברים האלה נכתבים בשבת), אבל אני מבטיח לך שלא תהיה הזדמנות אחת לפגוע בהומואים מסריחים כמוך שלא אנצל, עד שהאחרון שבכם יבין שלזיין את בני מינו זאת לא ''גאווה'', אלא סטייה מבישה, ואף אחד לעולם לא ייצא יותר מהארון. אם לא בדור שלי אז בדור הבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
האיש בתמונה נראה כמו לוק א-לייק של נסראללה...
ל"ת
לולה,
רגל חמודה,
08/08/06 15:26
|
|
 |
תתבייש לך
ל"ת
אהרון,
08/08/06 21:08
|
|
 |
12.
חילונים: הוא לא מייצג
אברך,
בני ברקי,
08/08/06 14:21
|
אנא מכן, חילונים יקרים, אל תשנאו אותנו בגללו. הוא לא מייצג ואין לו שום גיבוי רבני אמיתי כזה או אחר. הכל הוא עושה על דעת עצמו ובכדי שלא יוותר יהודי אחד בעולם שלא יידע שהוא ענוותן. אוי לאותה בושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בעצמך שקרן ונוכל
ל"ת
את מי אתה מייצג,
אף אחד!,
08/08/06 14:46
|
|
 |
11.
חרדי שמתבייש באמנון יצחק
צביקה,
רמת גן,
08/08/06 14:02
|
אני חרדי וכאיש שמאמין באורחות התורה, יש לי הרבה מה לומר להומואים וללסביות. אך אני חושב שבדרך הפעולה של אמנון יצחק, משיגים בדיוק את ההיפך! ''דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום''. בכלל, מה לענווה ולמצעד?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחרדי שמתבייש ברב אמנון יצחק
דוסית גאה,
מא''ד,
09/08/06 22:41
|
אתה לא צריך להתבייש, אתה צריך להיות גאה, שמשהו יהודי קנאי ל-ה' קם ועשה את המעשה הנכון. כמו פנחס,שהגיב תגובה יותר קשה למעשה שהיום לצערינו נקרא מקובל!!! ובכלל, אין אף בין אדם שמאמין ב-ה' שלא התנגד לזה, במיוחד חרידי ולכן נראה לי שזה חילוני בכלל שניסה להשמיץ את הרב וכדי שאלו שמפקפקים יאמינו לו הוא כתב זאת בשם חרדים. אח''כ אומרים שאנחנו כופים את הדיעות שלנו. אתם כמובן עושים זאת בשם הדמוקרטיה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדוסית שגאה באמנון יצחק
צביקה,
רמת גן,
10/08/06 18:00
|
דוסית יקרה, ראשית כל , אם את גאה, את בצד הלא נכון..... ואם בענווה עסקינן, איך ''מצעד'' ופירוטכניקות ומודעות ענק מהם מגיח אמנון יצחק כמעט כמו הסנה מתוך ההר האם לזאת ענוה יקרא???? זו הגאווה בשיאה, זה ניסיון נואל לקצת רייטינג כשהמחיר הוא פילוג העם דווקא בשעות בהם הוא מתאחד. חבל, דוסית, חבל שמשקיעים כל כך הרבה אנרגיות בחילול ה' כה גדול והאמיני לי אני חרדי לא פחות ממך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שניכם. מה אתם עושים כאן בכלל??
ל"ת
sas,
14/08/06 23:45
|
|
 |
10.
שהחרדים יצעדו לאירן, שם מקומם
ל"ת
חילוני שפוי,
08/08/06 13:48
|
|
 |
לחילוני השפוי
אהוד,
08/08/06 20:29
|
לפני שאתה שולח את החרדים לאירן תלך לסן פרנסיסקו ותהנה לך שםץ האם יש לך בכלל תעודה שאתה שפוי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל. שנאה לשם שנאה בימי צרה
שנאת חינם,
ישראל,
08/08/06 14:23
|
אני כואב את כאבך ולא מצדיק את פעילותו של אמנון יצחק אך מדבריך ניכר שאתה שונא את החרדים שנאת חינם כזו שהמיטה על ישראל אסונות. לא עכשיו. לא בעת צרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקריאה שלך נורא מרגשת אבל....
אלון,
ת''א,
08/08/06 18:02
|
אני לא רואה אתכם חרדים מפסיקים לשנוא הומואים וולסביות בעיתות מלחמה או שלום. אתה יודע מה אפילו מעבר....אם כבר דיבתר על מלחמות, בוא אני אעשה לך הקבלה קטנה למצב הנוכחי.ממש כמו שלישראל קשה לדבר עם חמאס וחזבאללה כי הנחת היסוד שלהם היא שישראל צריכה להיות מושמדת ייטב אם לא תהיה קיימת, ככה חרדים שונאים הומואים ויוצאים מנקודת הנחה שהומואים הם אנשים חולים ושאסור שיהיו, אסור שיצעדו למען זכויותיהם (ואם רק היה להם את היכולת, אני לא אתפלא אם גם היו בעד השמדתם, או סקילתם באבנים), אז נא לא לצפות שלא תהיה שנאה עד שהצד החרדי יראה קצת בגרות וקבלה של אחרים. וסתם ככה לדרך אגב....עדיין לא ידוע לי על יותר מידי חרדים שנלחמים במלחמה הזאת בחזית אבל הומואים שגוייסו בצו 8 אני מכיר כבר 3 באופן אישי (וזה רק אנשים שאני מכיר)......הקיצר, צביעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
איפה הח:כים של מר''צ שידאגו כי המשטרה תמצא אנשים לאבטח אירוע דמוקרטי
ל"ת
יחימוביץ, איפה?,
08/08/06 13:48
|
|
 |
8.
צריך לחוקק חוק
יפתח,
08/08/06 13:39
|
|
 |
צריך לחוקק עוד חוק:
אל תעבדו עלי,
08/08/06 16:13
|
לגזוז להם פיאות, לגלח להם את הזקן ולשלוח אותם לנקות את המדרכה עם מברשת שיניים. עוד חוקים שההומואים יחוקקו אם הם יגיעו לעמדות מפתח: 1- כל אזרח חייב לצעוד במצעד הגאווה. 2- חובה להיות גאים בכל אדם שמקיים יחסי מין אנאליים עם בני מינו. את הגאווה האדירה הזאת יש לציין במצעדים ברחובות הערים. 3- מי שלא יהיה גאה- יושווה לאחמדינג'אד ולנסראללה ולכל רוצח יהודים שאפשר להעלות בדמיון. 4- הדוסים יסגרו במחנות בזמן שהקוקסינלים יצעדו ברחובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, בטח, וגם לגלח זקנים
ל"ת
ולהכניס לכלא,
מי שבא לך,
08/08/06 14:47
|
|
 |
יפתח עדיף שאת הפה שלך לא תפתח
שלומית,
08/08/06 13:46
|
|
 |
בעזרת השם
אורי,
08/08/06 15:47
|
|
 |
גדול !!!! שלומית
ל"ת
אבי,
08/08/06 14:02
|
|
 |
7.
אתם משקרים
שלומית,
08/08/06 13:37
|
זה בכלל לא יפה מצעד הענווה לא בא למחות על מצעד הגאווה (המטופש הזה )הוא בא לציין 20 שנה לארגון שופר למה ככה לכתוב אני יודעת שכואב לכם הלב שזה מתנהל ושלכם לאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!! אבל לא לכתוב בבקשה שקרים תודה ויום טו באב מתוק (זה היום האהבה של הדתיים )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פששש שולמית פעם שניה! :)
nestol420,
ת''א,
08/08/06 17:58
|
סחתיין. דבר שני בניגוד למה שמרצ אומרים, מה בדיוק פה הסתה נגד ההומיים?!?! כולה עושים פסטיבל משלהם במקום אחר... זכותם להיות בירושלים הרבה יותר מהמקבלים זה בטוח. דבר שני מי שמפיץ פה שינאה כמו דברי מרצ השמאלנים הם רק הם עצמם. ישרפו את הילדים שלהם בשביל שמישהו יקשיב להם... לכו תהיו מסיונריים וזהו יא מגעילים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
לאמנון יצחק
יהודי טוב,
08/08/06 13:31
|
מעריך את פועלך אך בוודאי ידוע לך כי המילה קרקס נחשבת לאיסור בתורה, ומן הראוי לא לעשות בה שימוש שכן היא עשויה לצייר חס ושלום את הקדושה בדרך לא ראויה.רוצה לחשוב שאחד מעוזריך פעל בתום לב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל חייו וכל פועלו הם קרקס - עבריין בתחפושת רב.
ל"ת
JOOP,
י''ם,
08/08/06 16:12
|
|
 |
5.
אוהב את התורה אך...
יהודי שומרמצוות,
08/08/06 13:29
|
בעד החזרת האדם אל דרך הקדושה לא על ידי נידוי כי אם על ידי חמלה והעמדתו על טעותו, מה שנקרא הידברות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
לראות הומוסקסואל נלחם בחיזבלה
יהודה גיאת,
תל אביב,
08/08/06 13:15
|
בושה כמה שאתם עושים בושות זה הגברים של עם ישראל,הומוסקסואלים,, אני לא מאמין שאיש חיזבאלה אוהב להיות גאה ולספר לכל לבנון שהוא אוהב לקבל בבונקר,מה דעתכם??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לגיא
א,
תל אביב,
08/08/06 13:49
|
|
 |
אתה צודק במאה אחוז
אלוהים,אתה טיפש,
08/08/06 13:32
|
כנראה שלוחמי החיזבאללה אינם הומואים, ואף אחד לא נכנס להם בבונקר.
ולכן, כמי שחרד לקודש הבונקר של עצמו, אני מציע שתזיז את הבונקר שלך ותצרף אותו לשורות הבונקרים הלא חדירים של לוחמי החיזבאללה. אני בטוח שהם לא ירצו לחגוג לך על הבונקר..
כזה טיפש... וזה בלי לדבר על העובדה שבין אלפי חיילי צה''ל שנלחמים כרגע מול החיזבאללה, רבים הם הומואים שנלחמים בגבורה, גם למען החיים שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מדוע אין ספר תנוחות אם זה נורמלי?
יהודה גיא,
תל אביב,
08/08/06 13:07
|
כן מדוע אין ספר לתנוחות לאלה שאוהבים לקבל בתחת,שאלה פשוטה אני מבקש מאד לדעת ,אם זה נורמליבבקשה תוציאו ספר תנוחות אתם גאים לא אבל שממש מתאר הכל, כמו אצלנו הסטרייטים לנו יש ספר תנוחות והרבה בלי בושה אז בבקשה בלי תרוצים, להוציא ספר תנוחות לראות מה אנחנו מפסידים ,אני מבקש לא לצנזר את השאלה,וגם תכתבו בספר אם זה כואב בתחת או זה כייף לקבל מאד מאד מסקרן,הרי זה דבר רגיל לא???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליהודה....
JOOP,
י''ם,
08/08/06 15:54
|
מה אתה משחק אותה - אעלק, בגלל זה אתה קורא ומגיב במדור גאווה? אתה מאלה שבבוקר משחקים אותה ''גברים'' ובלילה שניינו יודעים על מה אתה חולם. אז תעשה לעצמך טובה ותעלה אליי לירושלים ואני יראה לך את כל התנוחות בספר , אבל על רטוב!!! אני בטוח שתיהיה תלמיד מצטיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אראה לך על יבש. תבוא לטדי
ל"ת
aY,
y,
08/08/06 23:29
|
|
 |
ספר
גאה,
תל אביב,
08/08/06 13:57
|
טוב, קודם כל אם אתה כה סקרן, אתה יכול לגשת לאיזה גן בלילה ולהתנסות (אף אחד לא יזהה אותך בחושך) לשאלתך הראשונה, אני דווקא ראיתי לא מעט ספרים כאלה, אבל אין להם ביקוש של ממש אצל ההומואים, כי אנחנו לא ממש זקוקים להדרכה והדגמה בחיי המין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש מלא ספרי תנוחות הומואים, אתה מפסיד בענק
ל"ת
יונתן,
08/08/06 13:47
|
|
 |
2.
כל הכבוד למצעד הענווה -זכות במלחמה
ל"ת
רונית,
נתניה,
08/08/06 12:55
|
|
 |
1.
חגיגה?
אור,
טבריה,
08/08/06 12:55
|
לדברי המשטרה ''החרידים באו לחגוג''. על מה החגיגה בדיוק? אם אני לא טועה, המדינה נמצאת במלחמה ולא במצב הכי טוב..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החרדים חוגגים עם אירן והערבים
שלומי,
09/08/06 01:31
|
|