 |
23.
עשיתם לתוקבקיסט של הסוף (בהנחה שזו לא תגובה מפוברקת שלכם) את היום.
י,
09/08/06 09:30
|
הוא ניסה ליפגוע בכם בעזרת התגובה והצליח. ואתם אפילו פירסמתם את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא לא...
מריונטה,
10/08/06 02:15
|
|
 |
22.
מהרהוריו של טוקבקיסט
אריאל,
תל-אביב,
09/08/06 09:21
|
בקשר לידיעה המופיעה בסוף המאמר של ברזני ''מהרהוריו של טוקבקיסט'', נראה לי שהיטלר וגבלס היו גאים בו. הוא פשוט נאצי. זו הסתה לרצח, רצח של קהילה שלמה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
בקשר לטוקבקיסט שצטטתם בסוף הטור
אבי,
08/08/06 18:25
|
לא צריך להרוג אותם, אבל שלא יצעדו ולא יתגאו, איפה כאן הגאווה? כל מטרת המצעדים היא לגייס ילדים, בחורים וגם קטינים לשורות ההומואים. צעירים שאינם בטוחים בעצמם מקבלים חיזוק וגם חזוק מ''מצעדי הגאווה'' הללו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מה שנקרא ''הומופוב'' נאור?
מריונטה,
10/08/06 02:14
|
זה יותר גרוע מהומופובים חשוכים.. כולכם אותו הדבר בושה לאנושות וחולים למזלכם אפשר להרפא מהומופוביה. שאלו בבתי המרקחת ואת רופא המשפחה שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
הומוביה היא מחלת נפש
סומו ההומו,
תל אביב,
08/08/06 17:15
|
והנה עוד דוגמא נפלאה לשילוב הקטלני של זהות מינית מעורערת, ערך עצמי נמוך, השפעות שליליות שמקורן בדת, במוסכמות משפחתיות וסביבתיות. אפשר לזהות בהומופוב המסכן (כן חברים, גם הומופוביה היא מחלת נפש שהסובל העיקרי בה הוא החולה עצמו) כמה סימפטומים בולטים שמעידים על עולם רגשי/נפשי מעורער.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
זה שברא אותכם אומר שזה סטיה ואתם מתווכחים
ממש סתומים,
08/08/06 15:39
|
זה כמו שהמחשב יגיד למפעיל לא בא לי ללכת לאתר מסוים, או לא בא לי לכתוב מה שאתה מתקתק על המקלדת. אם הקב''ה אומר סטיה זה עונש מוות ,זה עונש מוות .ואני רוצה לראות מי ההומו שיגיד לקב''ה מה לעשות או איך לפעול,היה איזה גבר שניסה טיטוס שמו (זה שכבש את כל העולם)תקראו מה היה סופו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני שמח לדעת שאתה ואלוהים כאלה קרובים
שוקו,
08/08/06 16:09
|
אני קפצתי אל אלוהים לפני שבוע והוא דווקא היה נורא נחמד ואני יכול להשבע שהוא פלרטט איתי.
אבל אני לא בקטע של זקנים (למרות ששמעתי שיש לו גדול).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלוהים לא נמשכת לגברים בכלל
וניל,
אי שם,
09/08/06 12:45
|
אצל מי ביקרת ואיזה גדול? אלוהים בכלל לא נמשכת לגברים, היא מעדיפה נשים, ואם אפשר עם שיער בהיר ואגן אגסי..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
זו מחלה וצריך לטפל בה במסגרת בתי חו
אסף,
חולון,
08/08/06 14:50
|
אין סיבה לרדוף את החולים, בתנאי שהם ימנעו מהפצת המחלה. אם נחוץ לבודד את החולים יש להקצות משאבים לטיפול הוגן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אזהרה
גאה,
תל אביב,
08/08/06 15:18
|
זו לא סתם מחלה - זה וירוס וכזה ערמומי שעובר דרך מחשב והאינטרנט. אפצ'י - הנה, אני הדבקתי גם אותך (הרי הזהרתי)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
תכונה נרכשת או גנטית ?
שמואל,
ירושלים,
08/08/06 14:34
|
חוששני שלא הצלחתם לשכנע אותנו ש''הומו'' זו תכונה גנטית. מצעדים שמאורגנים, ונראו בתל-אביב, מיצגים בעיקר הפקרות מינית. זו לא היתה נסלחת גם אילו היתה מאורגנת על ידי ''סטריטים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למצעד ''ההפקרות'' הסטרייטי....
אלון,
ת''א,
08/08/06 18:05
|
קוראים מצעד האהבה. ומשתתפים בו בערך חצי מיליון מופקרים מידי שנה (כארבעים אלף מופקרים ומופקרות הומו-לסביים משתתפים במצעד מידי שנה)..... וחוששני, שאני ממש לא צריך לשכנע אותך אם אני תוצר גנטי או לא ....כי אני שם עליך כזה פס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
הומופוביה עלאק? סלידה טבעית מסטיות!
ל"ת
סוטים נמאסתם!,
08/08/06 10:43
|
|
 |
טיפשים נמאסתם אפילו יותר
ל"ת
.,
08/08/06 13:32
|
|
 |
15.
דברים נכונים
גאה,
תל אביב,
08/08/06 10:37
|
אחלה מאמר, אני מסכים עם כל מילה. הבעיה היחידה שכל נציגי צבא החושך (הפועל בשם אלוהים) שכבר הגיבו כאן, ימשיכו לשנוא וימשיכו להתייחס בביטול לקהילו שלנו... מילים לא יעזרו, רק המעשים, לכן המצעד חייב להתקיים, אחרי המלחמה וכולנו חייבים להיות שם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
קבלנו עונש על כל הסטיות שיש בעם הזה- מלחמה!!
ל"ת
עדי,
רעננה,
08/08/06 10:37
|
|
 |
13.
השפוז
וטרינר,
י-ם,
08/08/06 10:03
|
|
 |
12.
אין הומופוביה, זה מצוץ מהאצבע
Str8,
08/08/06 09:47
|
הומופוביה היא המצאה של ההומואים, הם מדביקים את התג הזה לכל מי שלא סובל אותם. ''פוביה'' היא פחד ממשהו, יש פחד ממקומות סגורים, קלאסטרופוביה, פחד ממקומות פתוחים הוא אגורפוביה. אין אף אחד שמפחד מהומואים והגיע הזמן שתפסיקו להדביק תויות לאנשים. זכותנו לסלוד מכם בלי שתדביקו לנו תוית שנשמעת כמו מחלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הומופוביה
גאה,
תל אביב,
08/08/06 11:19
|
אתה ממש צודק, בדיוק כמו שיהודים המציאו את השואה ואת אנטישמיות, הרי זכותו של כל אחד לסלוד מיהודון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת לא פוביה
Str8,
08/08/06 18:14
|
עוד לא שמעתי מישהו אומר ג'ודיאופוביה, שהיא שנאת יהודים. יש אנטישמיות ויש סלידה מהומואים, אבל מי שסולד הוא לא חולה. המחלה היא שלכם, לא שלנו, הסטרייטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה סתם נטפל לסמנטיקה
הומו,
08/08/06 22:22
|
כי הומופוביה היא שם כולל לא לפחד מהומואים אלא גם לשנאה וסלידה מהומואים ואפלית הומואים וכו'. כמו אג שקסנופוביה היא שנאת זרים ולא פחד רק מזרים. אז תפסיק לצקצק בלשונל הסמנטית, המהות היא אותה מהות ואתה סתם הומופוב עלוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אומרים זינופוביה, טמבל
ממש כמו זירוקס,
ולא קסרוקס,
09/08/06 00:36
|
הנה הגדרת המילון של זינופוביה Fear and hatred of strangers or foreigners or of anything that is strange or foreign גם בהגדרת ההומופוביה יש אלמנט של פחד, והרי זה מגוחך, כי אף סטרייט לא פוחד מכם ואף סטרייט לא רוצה להיות כמוכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
המצעד לא נדחה - הוא בוטל
איתי,
08/08/06 08:34
|
אין טעם בשום אירוע אחר כיוון שהמסר היחיד שנקלט בציבור הוא שהקהילה ההומאית פחדנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
ההומואים מכורים להומופוביה
י,
08/08/06 08:21
|
הם המציאו את ההומופוביה למען הצומי שהם כלכך זקוקים, והם דואגים לתדלק אותה ממצעד למצעד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הומו מה?????
משה,
חי בר,
08/08/06 04:46
|
לא חשוב איך תקרא לזה זה עדיין אותו הדבר,זו עדיין אותה הבעיה שהולכת ומחריפה . אך אין ארץ ישראל גן החיות ו-או בית החולים הפסיכיטרי לטפל בבעיה בשעה זו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ההומואים יוצרים הומופוביה .
הומו,
08/08/06 03:10
|
|
 |
7.
מה הקשר בין הומופובייה לבין הומו?
מקסימוס אוריינט,
נאבלוס,
08/08/06 02:35
|
אני שהייתי שקט שנים אחרי כל חגיגה של הומויים, יוצא מכילי בשעה זו עם קריאת המאמר. כאשר עם ישראל לוחם על הקיום הפיזי שלו, אתם באים לנהל יחצנות על התחת שלכם? לא מפריע לכם הוצאת משאבים על משטרה והוצאות שכרוכות בניהול מסע כזה. מה שאתם יודעים הוא לחקות את הרע של המערב, בושה למדינת ישראל שיש כאלה חלאות אדם שעושות דווקא דווקא. במקום סובלנות אתם גורמים לאנשים לשנוא אותכם ולשנוא את כל מה שאתם מייצגים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק במאה אחוז
ל"ת
שראל,
חיפה,
08/08/06 14:46
|
|
 |
מה הקשר....
אלון,
תל אביב,
08/08/06 18:08
|
דבר ראשון....מצעד הענווה המקסים שנערך בירושלים דורש אף הוא אבטחה שעולה כסף בשעת מלחמה. דבר שני, המצעד בוטל שנה שעברה מהסיבה הפשוטה שההומואים ''התחשבו'' בתהליך ההתנתקות ובחוסר היכולת לאבטח אותו. ואם לא בדקת חדשות, הוא גם בוטל על ידי ההומואים גם השנה בגלל המלחמה. הדבר היחיד שלא בוטל הוא מצעד הענווה שמתקיים היום. חוצמזה, בניגוד למצעד הענווה, מצעד הגאווה הבינלאומי, היה אמור להביא תיירים שיכניסו גם קצת כסף למדינה שלנו (כן, יש דבר כזה שנקרא תיירות גאה)...ואחורי כל זה, כל מה שנשאר זה הטמטום שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
לא רק סטרייטים מתים במלחמות
הומו,
08/08/06 01:47
|
|
 |
5.
he is right...
ל"ת
muslim guy,
08/08/06 01:35
|
|
 |
4.
למה שמתם תמונה של הבן של
עמוס,
ב''ש,
08/08/06 01:25
|
|
 |
3.
''גאווה איננה חגיגה אלא פרובוקציה''
כרית וורודה,
08/08/06 01:00
|
די מספיק! אני אוהב להסביר את הטענה שלי ולכן אחזור עליה. כל מטרת המצעד הזה וכל דרישה להכרה מהממסד הרשמי בהומואים הוא נסיון לצבור אהדה ונסיון של האנשים שמשייכים את עצמם לקבוצה הזאת להביא למצב לא אפשרי שכל אדם יחשוב שהומו זה טוב ונורמאלי ואפילו כדאי להיות הומו. ובכך להוריד מעצמם את העול של הסוטים רשמית כמו פדופילים ומחלות נפש/מוח אחרות. בנוסף פרובוקציות כאלו גוררות המון יחס מהתקשורת דבר זה מתורגם מייד לפרסום חיובי/שלילי חינם לתורה שהם מנסים להנחיל. וזאת בעיקר המטרה במצעדים שלהם. וככל שיהיו יותר מתנגדים גם אפילו במצעד עצמו כך האפקט יהיה גדול יותר. החברה האלה למדו ולומדים הרבה מעמיתהם לתחביב בחול ולכן בכדי להבין את התופעה כדאי להציץ בעולם מסביב. אני חושב שישראל מספיק פתוחה ומספיק גאה כמו שהיא ואין צורך להמשיך עם מסע הפרסום האגרסיבי הזה שבסופו של דבר מביא לאפקט הפוך לפי דעתי. הדבר הפך להיות מלחמה שיש לנצח בה....ומה יחשב לנצחון?...אני חושב שהם לא חשבו על זה אבל סביר להניח כאשר ההומואים יהפכו לרוב אז הם יפסיקו עם מסע ההסטה הזה נגד האנשים שלא התבגרו להיות חולי נפש בעלי בעיית זהות מינית ושליטה בדחפים המיניים שלהם.
אני תמיד שמח לראות את התגובות של ההומואים לאנשים שמתנגדים לתופעה רק בשם הסובלנות וקבלת הזולת כמו שהוא ההקשבה וההבנה (NOT).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצטער, זו לא נטיה מינית, אלא סטיה מינית.
יעקב,
תל-אביב,
08/08/06 14:44
|
תהלוכות לא ישנו את העובדות.
אין לעודד ''סטיה'' יש להאבק נגד התופעה. יש לה סיבות חברתיות שאינן מצדיקות את התרחבות התופעה.
מה שהיה נפוץ ביוון העתיקה לא מכשיר תופעות אל-טבעיות דוגמת מגעים חד מיניים. להפך יש לחפש דרכים למניעת הפצת המחלה. ברגיל אין להאשים חולה בכך שהוא אינו בריא, מצד שני מחלות מדבקות מטופלות גם על ידי בידוד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כותב מאוד יפה אבל
לסבית,
08/08/06 10:36
|
עדיין אתה כותב שטויות.קודם כל קצת עובדות. הומוסקסואליות לא נחשבת לסטייה- ובטח שלא דומה לפדןפיליות או לכל מחלת נפש אחרת (וכן פעם זה היה ככה אבל הודות להומואים והלסביות המבוגרים קצת מאיתנו שעשו את המלחמה הקשה באמת, אפילו פסיכולוגיםושאר אנשי המקצוע הבינו את זה ורק בגלל הבורות(שהמצעד נועד כדי לפתור אותה) כלל האוכלובסיה הסטרייטים רואים בנו סוטים שצריך להתרחק מהם. ובוא אני אגלה לך עוד משהו בספרות המקצועית גם לא קוראים לזה סטייה מינית כי אם נטייה מינית בלבד- וזה מה שזה!!!! אז אחרי כל זה אתה עדיין חושב שאנחנו במקום שווה ונכון ואין לנו לאן לשאוף? מספיק להסתפק בלקרוא את הטוק בקים, המפחידים ולראות שאנחנו עדיין רחוקים מלנוח על זרי הדפנה ולהגיד שהגענו למקום אליו אנחנו שואפים. ואתה אומר שהם נאבקים כבר סתם. אז גם זה ממש לא נכון. אמנם עם החברה הגברית שלנו הרבה יותר קל להיות לסבית (שהיא עדיין מוצגת כסוג של פנטזיה של ההטרוסקסואל) אבל מצעדים נצטרך לעשות כל עוד הומו ו''קוקסינל'' משמשים כקללה ובכלל כל עוד ילדים הומואים חוטפים מכות. ותראה גם את הניק שלך- אדם ''סובלני''אתה יודע הומואים הם לא רק נושכי כריות ואוכלים בתחת וכל זה. זה בעצם הזכות על לאהוב את מי שגם ככה אתה אוהב לא רק סקס....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה.
סטרייטית תומכת,
08/08/06 10:01
|
המטרה של המצעד היא לא לגרום לכל אחד לרצות להיות הומוסקסואל. המטרה של המצעד היא להביא לכך שלהומואים יהיו זכויות שוות לאלו של סטרייטים. דוגמאות? הזכות להקים זוגיות מוכרת על ידי המדינה והחברה. הזכות להרשם כהורים של ילד משותף. הזכות לאמץ. הזכות לחיות ללא פחד. כל מיני זכויות שאתה לוקח כמובנות מאליהן, וכאלו הן צריכות להיות גם עבור הומואים ולסביות. הם לא פחות בני אדם או אזרחים של המדינה ממך. ותראה איזה יופי! אני תומכת בהם, ונשארתי סטרייטית. אין ממה לפחד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
איכס יהומואים
מהזהזה,
מרכז,
08/08/06 00:18
|
|
 |
1.
גאים/ות וותרו על המצעד הפרובוקטיבי !
דר פיין,
ת''א,
07/08/06 23:45
|
גאים וגאות: אל תתפתו ללכת שולל אחר הקיצונים שבכם, הנוהגים לכנות בכינויים נאציים את הרבנים ,החרדים והדתיים, כינויים המזכירים תקופות אפלות בהיסטוריה של העם היהודי. אני מציע לכולכם, להתנער מביטויים קיצוניים אלה ומהמבטאים אותם, ולבחור בדרך שונה. דרך קיצונית זו, מעמידה אתכם יחד בחזית אחת עם שונאי ישראל ואנטישמים מהגרועים ביותר שקמו ליהודים בעבר ובהווה. ידוע לכם שכיום, בזמן הלחימה הקשה בגבולות הדרומיים והצפוניים של מדינת ישראל, מחרפים את נפשם דתיים רבים כדי להגן גם על משפחותיכם וילדיכם. חיילים המשתייכים לציונות הדתית (כתומים) ואחרים, מקריבים שעה שעה את נפשם למען מדינת ישראל, ומנסים להימנע ככל האפשר מפילוגו של העם בתקופה קשה זו. אני מבקש מכם להפנים את העובדה כי ירושלים היא עיר מקודשת ליהודים, לנוצרים ולמוסלמים. אין שום היגיון שבעולם, שאנשים המכנים עצמם ''נאורים'' יצאו במצעד פרובוקטיבי בעיר זו, דבר המתפרש כיציאה למלחמה ממש כנגד רגשותיהם ואמונותיהם של מיליוני אנשים בעולם. אם בכל זאת תחליטו להמשיך בדרך ''קיצונית'' ומכוערת זו, תגלו כי אלפים מהיהודים החילונים ושומרי המסורת בישראל יעמדו מולכם כחומה ! ויגרמו לקהילות השמאלניות שלכם נזק תדמיתי רב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איש יקר
לסבית,
08/08/06 10:53
|
ואם תבוא לדתיים ולשומרי המסורת באותה דרישה לסובלנות להומואים? מה נראה לך תהיה התגובה? ולידיעתך אותם חיילים דתיים יקרים מאוד שומרים עלינו אבל גם מספיק הומואים שומרים עליך ועל הילדים שלך (!!!!). שתבין אין לנו ברירה אלא רק להטיח לכם את התופעה הזאת מול הפנים כדי שתבינו שאנחנו בדיוק כמותכם (ואל תזדעזע מהאמירה הזו- באמת שאני יכולה להיות השכנה שלך שחיה חיים רגילים ואתה פשוט לא יודע ש''החברה הטובה'' שבאה לבקר אותי כ''כ הרבה זאת הנחמדה שמחייכת אליך במדרגות- היא בת זוגתי. אז כן מספיק עם החושך ורק המצעד קירב מקרב ויקרב אותנו אל האור!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא רגע נבהיר למה אתה מתכוון..
נחום,
08/08/06 08:49
|
אתה בעצם אומר שראשי הקהילה ההומולסבית מסיתים נגד דתיים בכלל וחרדים בפרט, וזה מזעזע לאוזן (ומה באשר לראשי הקהילות החרדיות וחברי הכנסת שלהם והאופן שהם מתייחסים להומואים? או שמא הדקירה בשנה שעברה לא הייתה מזעזעת? מי תקף את מי- זוכר?)
אתה אומר שבימים כאלה שחיילים דתיים נלחמים, כנס כזה פוגע ברוחם (ומה באשר לחיילים הומואים? האם ביטול העצרת לא יפגע ברוחם?)
אתה בעצם אומר שלטובת הטעם הטוב אסור להומואים להצהיר על נטייתם ודעתם בפומבי כי זה פוגע ברגשות הדתיים בירושלים. וזה נראה לך סוג של התחשבות. (ומה אם מישהו בצרפת או בגרמניה היה אומר שבעיניו עצרת יהודית לכבוד ראש השנה או עדלאידע פוגעת ברגשותיו? גם אז היה צריך להתחשב בו או שהיית קורא לו אנטישמי?)
בתור בן לעם שנרדף על ערכיו ואמונתו נראה לי שהפנמת בעיקר את הערכים של הרודף...
הגב לתגובה זו
|
|