 |
40.
אומואים, לעלות לירושלים למצעד!
ל"ת
קוקשושה עולה,
ת''א,
05/07/06 19:13
|
|
 |
39.
נא הביעו התנגדות למצעד
נעמי,
בשם הדמוקרטי,
05/07/06 12:47
|
למייל nl0841@gmail.com ובעזרת ה' יאסר קיום המצעד תמיכתכם חשובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
לחגוג ולצעוד בגאווה!!!
על אפכם וחמתכם,
04/07/06 23:39
|
אני מציע שהשנה יוסיפו הצועדים לשלל הנוצות והקשתות והקרניים והנצנצים גם שטריימלים,ציציות ומעילים שחורים(בלי כלום מתחת או עם תחתון אדום!) וזאת כדי לייצג במצעד הגאווה גם את ההומואים החרדים ש,כמובן,לא יכולים לצעוד אך ישמחו מאד אם ייצגו אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
יש לנו את כל הסיבות לצעוד בצורה מכובדת וגאה
לעשות מעשה,
04/07/06 22:10
|
כל הסיטואציה הזו מראה שצריך גם צריך לציין את המצעד. ובירושלים. צריך לצעוד. צריך להעביר מסר. פעם בשנה אומרים לכולם שאנחנו כאן. אנחנו רוצים להיות כמו כולם. בלי שום חוכמות. רוצים זוגיות, רוצים זכויות, רוצים עיר בירה, רוצים להתקרב לדת. רוצים לשים פתק בכותל...ומגיע לנו ה כ ל !! בתל אביב זו צעדה של מסיבה. ובאמת אנשים תהו מה יש כבר לצעוד. ובאמת , המשאיות של מועדוני הגייז הצטרפו למצעד ה אהבה. השנה יש לנו הזדמנות להציג את החשיבות של הצעידה. וכשגל של מכוניות צבעוניות יעלה לעיר הבירה וההמון יצעד ברחוב, יוכלו כולם לראות שגם אנחנו כאן. בירושלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אולי נוציא את דויד ויהונתן ההומואים מהתנך?
ל"ת
הומו דתי,
04/07/06 20:20
|
|
 |
35.
שאלה לגבי אלוהים
שוקו,
04/07/06 16:47
|
גם אם על פי היהדות או הנצרות, אלוהים אף פעם לא זיין. הרי גם מרי נשארה בתולה, ככה שניתן להבין שזו היתה ההפרייה המלאכותית הראשונה בעולם.
כלומר? אם אלוהים הוא באמת גבר כמו שהדתיים מתעקשים (ברא את האדם בצלמו), אז אין ספק שמדובר פה בהומו שהיה ועודנו תקוע בארון הכי הרבה זמן בהיסטוריה.
אלוהים, צא מהארון, זה בסדר. אני מבטיח להיות עדין אתך... או נוקשה - אתה תבחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוקו!לך תבקר חבר שלך אדון שוקו אחר
ל"ת
קפה או-לה,
04/07/06 18:27
|
|
 |
34.
למעלה משנה הם ידעו שיהיה מצעד, מדוע הם מטרידים עכשיו?
C-cyclist,
04/07/06 16:17
|
ה''כופים הדתיים'' שמשליטים את רצונם על הציבור החרדי מודעים למה שקורה בציבור החילוני. רק כך הם מסוגלים להפגין נגד דברים. והם ידעו שהמצעד נדחה לקיץ הזה במקום להתקיים בקיץ שעבר כדי שלא ליצור עומס נוסף על המשטרה בעת ההתנתקות.
כלומר - למעלה משנה הם יודעים שיהיה בירושלים מצעד גאווה עולמי, וכל הפעילות שלהם מסתכמת בנסיון הטרדה של הרגע האחרון.
כפי שיש בירושלים קולנוע בשבת, חנויות בשבת, חנויות סקס, אוניברסיטאות ובג''ץ - כך יהיה בה מצעד גאווה.
דת היא בחירה אישית. זכותו של אדם להאמין או לא. זכות להפגין היא זכות אישית. זכותו של אדם להפגין או לא.
כשיכפו עליהם לאכול חזיר תהיה להם הזכות לכפות ביטול מצעדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם בסה''כ פוליטיקאים שרוצים כותרת בעיתון....
ל"ת
ארז,
05/07/06 14:39
|
|
 |
33.
מי צריך ממשלה שכזו?
יצחק חסן,
שדרות,
04/07/06 16:15
|
נהפכנו לסדום .ועוד מצעד שכזה בזמן שכזה. יה לה הביתה כולם.ממשלה מצחיקה! שר האוצר. גחי גחי..... שר שר הבטחון נוחו נחו... ראש הממשלה לה.לה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
זה בכלל לא קשור ליהדות. אני סופר-חילוני
עמית,
04/07/06 16:13
|
ואני חושב שזה לא לעניין.
הומוסקסואליות היא אינה גאווה.
ובטח לא סיבה למסיבה. לא צריך לתת רוח גבית לאנשים בעלי סטיות רגשיות ולאפיזודות אופנתיות.
ובמיוחד לא בדרך הבוטה וחסרת הרסן שבדרך כלל מאפיינת את המצעדים מהסוג הזה.
זהו שפל חברתי להרשות מצעד מסוג זה. אין זה אומר שצריך לרדוף הומואים בשל היותם הומואים. אבל בטח לא להלל את נטיותיהם ולזכות אותם במצעדים.
''היה הומו בביתך''
את הרחוב השאר לנחלת הכלל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך...כול מילה אמת
ל"ת
הסוטים לסדום,
04/07/06 17:28
|
|
 |
נחלת הכלל???
די להומופוביה,
04/07/06 17:18
|
על איזה כלל אתה מדבר אם הומואים ולסביות לדברים צריכים להשאר בבית? נחלת הכלל עאלק חצוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא מקרב הדתיים יש הרבה הומואים
ל"ת
אפרת,
04/07/06 16:52
|
|
 |
נכון, הומופובים יש גם חילוניים
שוקו,
04/07/06 16:44
|
|
 |
31.
לוותר על המצעד
אזרח,
04/07/06 16:09
|
|
 |
גם הכיבוש גורם למחלוקות בעם
די לכיבוש,
04/07/06 17:19
|
|
 |
30.
צודקים.מצעד הבזיון העולמי.על מה הגאווה?
ל"ת
מרעול צהוב,
04/07/06 16:05
|
|
 |
29.
אסור לקיים את המצעד בעיר הקודש
גבי,
גבעתיים,
04/07/06 16:05
|
|
 |
28.
אבו-וילן, מה קרש לגזענות פה? מה קשר לגזע?!
ל"ת
הידיוט נמר''צ?,
04/07/06 16:02
|
|
 |
27.
מה כול כך גאווה בהומואים?
ל"ת
ברק משה,
צפון,
04/07/06 15:56
|
|
 |
26.
למי איכפת מה הם???
שומר מסורת,
א''י,
04/07/06 15:56
|
למה להתערטל ברחובות זה החינוך לילדינו????????
זה עתידנו????????.
כולנו יושבים פה על רקע דתנו!!!!!!!
ומי שלא מעונין הוא סתם עוד כובש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יפי נפש??=גועל נפש, עכשיו סלחו לי בא לי להקיא מהדיבור על גברים עירומים...
בלע............................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל נשים ערומות זה בסדר?
שוקו,
04/07/06 16:45
|
|
 |
25.
מעולה
ל"ת
רועית,
04/07/06 15:53
|
|
 |
24.
החלמה מהירה לצועדים !!
ישראלי,
04/07/06 15:53
|
|
 |
החלמה מהירה גם לך
ל"ת
דוס,
04/07/06 17:19
|
|
 |
23.
ריח השנאה שעולה מדבריהם מחליא
ל"ת
עומר,
תל אביב,
04/07/06 15:52
|
|
 |
22.
צודקים:
לגמרי חילוני,
04/07/06 15:52
|
אני חילוני, ןאין לי כל קשר לדת, ואני אומר: לא חייבים לפגוע ברגשות התושבים וברגשות הציבור הדתי שהעיר ירושליים היא הקדושה בעיניו.
אפשר בכל מקום אחר לצעוד בגאווה.
מעניין איך הציבור החילוני והגאים היו מגיבים אם היו סוגרים את מועדוני הבילוי בערב שבת בכפיה דתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
לא איכפת אם הם הומו' או לא
חאלס,
04/07/06 15:50
|
אבל למה להראות ברחובות גברים עירומים????!!!!!!!!!!! זה נאה??? זה מרשים ? זה דוחה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ולא איכפת אם הם הומו' או אחר ... אבל למה גברים עירומים .???
במקום שקדוש לשלושת הדתות??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
המדינה יורדת לתהום. בי בי'י
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אתם והמוסלמים... תאכלו את הלב !!!
יהודי גאה !!!,
04/07/06 15:45
|
קנאות דתית וכפייה למעשה של סובלנות והבנה..
אף אחד לא יאכל אתכם! אף אחד לא ינשוך אתכם וידביק אתכם באיידס... לא יקרה לכם שום דבר.. יום אחרי זה תתעוררו והכל יהיה בדיוק אותו דבר.. ירושלים תישאר ירושלים... אתם תישארו סטרייטים ומוסלמים יחשבו שאין הומואים בתוכם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
סוטים לכו ליצעוד בסדום ותעזבו את עיר הקודש
בושה וחרפה,
04/07/06 15:37
|
לבי לבי לכם/ן ולכמכן: סטיותיכם המיניות מועלות על נס רם ונישא מדי שנה בשנה, ועדיין אין אתם שבעים. אדמה זו, שנטמאה מזמן בידי אנשים שכמותכם, תקיא אתכם בחזרה למאורות האפלות או אל תוככי אותם ''ארונות'' מהם גחתם לפתע פתאום. ביקשתם (ולדאבונם של רבים אכן הצלחתם) לקעקע נורמות של מותר ואסור, של תקין ומגונה, של צנעה ופומביות ושל נורמטיבי ופרברטי - בתחום מיניותו של האדם. ניפצתם אל הסלע ערכים מקודשים של כשר וטמא והוצאתם לאור את איבריכם היוקדים בלהט של זנות, הוללות ובכחנליה אורגייתית - וכל זאת על מנת להתריס בפני אחרון הולכי התום בחברתנו. הקמתם כאן תרבות מזוהמת של סגידה לאלילות מינית, סגידה שאינה יודעת גבולות ואשר בזה לעכבות כלשהן. כוננתם פולחן בהמי ותפלצתי היונק אל תוכו כל תוכן ו/או מעשה סטייתי מבית מדרשם של זרמים אחרים בעולם. בחרתם במודע ומתוך כוונה תחילה לשדל אנשים ידועים יותר וידועים פחות לשחר לפתחכם ולהתענג על דרככם כמוצאי שלל רב. דין הנביאים ישעיהו, ירמיהו, יחזקאל, הושע ועמוס יהיה על כולכם. חברה יהודית מתוקנת היתה צריכה להקיא אתכם מתוכה זה כבר. אלא מאי? הרקב המוסרי המתגלה בכל פן ופן בתחומי היומיום אצלנו מצליח לבלוע גם את שכמותכם אל תוכו וליצור עבורכם קרקע נוחה ואף מזמינה. הבוז לכולכם גאים וגאות כאחד!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
פירוק מוסד המשפחה הוא סכנה קיומית למדינת ישראל
ל"ת
דן,
רמת השרון,
04/07/06 15:36
|
|
 |
17.
ההומואים אונסים את תושבי ירושלים המסכנים
למה בכוח?,
04/07/06 15:33
|
חוץ מכמה הומואים פרובוקטורים אף אחד לא בא לו לראות מצעד הומואים בי''ם
למה בכוח?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
למה דווקא בירושליים????
אלעד,
חדרה,
04/07/06 15:32
|
יש חלוקה ברורה טובה ונכונה לשני הצדדים. ת''א היא עיר של בילויים,מסיבות,חטאים והומואים.(אתה יכול לראות זוג גברים מתחרמנים בלי להניד עפעף) ירושלים היא עיר דתית-חרדית.(הכותל,תפילות וכדו'...) למה להפר את הסטטוס-קוו הזה בכוח? ובלי שום קשר - על מה הגאווה שלהם להזדיין בתחת גם סטרייטים יכולים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
זו התגרות במליארדי אנשים! איפה זכויותיהם? מה עם רגשותיהם?
ל"ת
אבי,
04/07/06 15:30
|
|
 |
14.
לא ניתן להפוך את ירושלים, עיר הקודש'' לסדום ועמורה!
ל"ת
מסורתי,
04/07/06 15:29
|
|
 |
13.
היו גאים בבתיכם וענוים בצאתכם-לא להרגיז את הערבים!
ל"ת
זעקי ארץטבריה,
עמורה!,
04/07/06 15:28
|
|
 |
12.
המצעד לחיזוק הביטחון העצמי של
שרונה,
04/07/06 15:27
|
אותם אנשים שמתביישים בבחירה שלהם בתקווה שהנורמל יקבל אותם. רוצים להיות הומואים ולסביות אף אחד לא עוצר אתכם אבל עליכם להתעורר ולהבין שהמצעד המטופש שלכם מעורר סלידה מכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מדוע לרמוס בגאווה את 3 הדתות הגדולות?
ל"ת
מתגאים מדיי,
04/07/06 15:26
|
|
 |
10.
בננות
עמי,
צרפת,
04/07/06 15:20
|
תנו לרבנים מלפפונים ושלחו אותם לרפובליקת המלפפונים באים עדין הם לא שם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף רפובליקה מלפפון מצרפת הערבית
ל"ת
שב בשקט בבקשה,
04/07/06 16:05
|
|
 |
9.
אם הייתם יודעים כמה הומואים דוסים יש, הייתם מתים!!
ל"ת
קולרגול,
י''ם,
04/07/06 15:10
|
|
 |
אבל הם לא מפגינים ועושים זאת בצנעה!
ל"ת
מנחם,
04/07/06 15:28
|
|
 |
8.
הצביעות היא כפולה
שרשרת המזון,
04/07/06 15:10
|
כרגיל, כדי להצדיק את קיומם נזעקים הח''כים הדתיים בכל פעם שמשהו שחורג מפרשנותם הצרה, ומפרשנות חלק מהציבור שהם מייצגים, לתנ''ך עולה. (למרות שיש גייז דתיים, ושזו זכות אדם בסיסית להגדרה עצמית בדיוק באותה המידה שהחרדים מגדירים עצמם כדתיים וכו' וכו') אבל הצביעות היא מכופלת כשבאותה הנשימה הם מייד דואגים להשאיר פתח להשארות ישבניהם על כסא הח''כ. נכון, אין בכך חדש אבל הצביעות וגודל החוצפה מפתיעים אותי כל פעם מחדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה מין קשקוש זה? הסבר אמיתי למה לא.
יאיר,
04/07/06 15:46
|
''זכות בסיסית להגדרה עצמית''? איזה מין קשקוש זה? הזכויות היחידות נובעות כל עוד אין פגיעה באחרים. וכאן יש פגיעה גדולה מאוד בציבור עצום: החרדים, הדתיים, וגם חילוניים כמוני שירושלים עדיין חשובה להם ועדיין מסמלת משהו עבורם. לפי ההגיון שלך כל אחד יכול ''להגדיר את עצמו'' בתור רוצח ולהתחיל לרצוח אנשים... מותר לך כל עוד אינך פוגע באחרים, ואילו כאן יש פגיעה גדולה מאוד ברגשות של רוב הציבור בארץ. לא רק היהודי, דרך אגב.
למה לעשות את זה דווקא בירושלים?? למה בעיר הקודש?? למה לפגוע בסמל? בנשמה היהודית? מה הבעיה לעשות את זה בתל אביב? שנים זה היה בתל אביב ולא הייתה התנגדות רבה. ההעברה של המצעד הזה לירושלים נראית כמו משהו שנועד להרגיז בכוונה ולעשות ''דווקא'' לאנשים בארץ שלא רוצים בזה. אם זה בתל אביב, לי אין בעיה עם זה (אולי חוץ מהעובדה שכל המצעד הזה די מיותר- אבל זה בפעם אחרת...).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
OK , זוהי זכות חברתית.
שרשרת המזון,
04/07/06 18:49
|
אם החברה הגדירה ציבור דתי שיש לו רגשות, זכויות, דעות וחופש ביטוי שצריך לשמור עליו, אזי באותה מידה בדיוק יש גם לציבור ההומוסקסואלים זכויות כאלו. בכלל זה זכותם לצעוד היכן שיחליטו. (זכיות אדם וחופש הביטוי). גם להם יש רגשות / רצונות ככקבוצה (שזרים לחלק מהציבור), אבל זו זכותם הליגיטימית. אין כאן עניין של דווקא, ואפשר למצוא דרך פשרה (נתיב מוסכם למשל) שתכבד את רצונות שתי הקבוצות. אין לדתיים מנדט או זכות על ירושלים גם אם מרביתם חושבים כך. מעניין לא התייחסת לעניין הכיסאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אבותינו ממשרפות אושוויץ בוכים על בניהם. תהיה גאה להיות יהודי!
YO,
YA,
04/07/06 15:10
|
ועל מה להיות גאה להיות הומו? למה לתת מזון לקליפות להפיל את עמינו לידיהם? אין לנו להשען אלא על אבינו שבשמיים, גם אם אתה הומו, אחי אתה, ועל תכריח אותי להכנס בעל כרחי לקטגוריה הכ''כ גבוהה של ''יהרג ובל יעבור'' השמור לעבודה זרה, שפיכות דמים ו....גילוי עריות''. אחי, בשרי! אין אני חפץ שבני היקר, יראה את זה בדרכו חזרה מהתלמוד תורה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תנוחי
ל"ת
עייפה,
05/07/06 02:13
|
|
 |
גם אני איני חפץ לראות אותך
עמוס הנביא,
04/07/06 15:56
|
להזכירך, אותם נאצים רצחו הומואים על שום היותם הומואים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הומואים נשרפו לצד היהודים
טלאי ורוד,
04/07/06 15:36
|
|
 |
nמסכים איתך, אפילו שאני חיוני!
ל"ת
המשפד,
04/07/06 15:26
|
|
 |
6.
להבעיר את המדינה
אבי הראל,
בקעת אונו,
04/07/06 15:10
|
כולנו יחד מסורתיים, דתיים וחרדים, כולנו צריכים להתאגד יחד ולבלום את הפריצות והזימה לעיר הקודש היחידה שלנו. חייבים לעמוד כחומה בצורה ולמנוע זאת. האם אבות אבותינו שנלחמו לעלות לארץ ונתנו את טיפת דמם האחרונה רק כדי שיהיה כאן מצעד גאווה? לאן נוליך את הבושה? שיצעדו בגן העצמאות או באוסישקין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אתה שתגיד לי את מי לאהוב ??
ל"ת
יהושוע,
04/07/06 15:57
|
|
 |
גם חילונים רבים נגד מצעד הגאווה
קובי,
ירושלים,
04/07/06 15:45
|
|
 |
צריך לשתף פעולה עם החמאס והג'יהאד
יהודי דתי,
04/07/06 15:24
|
|
 |
5.
אדרבה ואדרבה
עדי,
תל אביב,
04/07/06 15:09
|
אם אכן דואג הוא לשלום הציבור, שידאג שאותם אנשים המסכנים את אותו שלום יטופלו כנדרש - הצועדים חברי הקהילה, אינם מסכנים ולו שערה אחת משער ראשם של כל המתלהמים כנגד המצעד, נהפוך הוא לגבי אותם מתנגדים... וראינו בשנה שעברה את תןצאת ההתלהמות המסיתה של החרדים שרק בנס לט הסתיימה באבדן חיי אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
כל מי שיש לו נשמה יהודית באפו
מוטי,
ים,
04/07/06 15:00
|
|
 |
3.
האם ירושלים היא סדום ועמורה? לא ניתן!
ל"ת
מסורתי,
04/07/06 15:00
|
|
 |
2.
מי הומו ביהדות התורה?
ר' אלעזר הקליר,
קריית ספר,
04/07/06 14:56
|
שמעתי שאחד מחברי הכנסת בעבר של אגודת ישראל או דגל התורה היה הומו... אז מה הם מדברים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כ''כ בולט שאתה מתחזה
א,
04/07/06 15:35
|
אין ילד בקרית ספר שלא יודע להבחין בין אגודת ישראל לדגל התורה, כ''כ בולט שאתה ממציא שטויות ומנסה להוציא שם רע. לא הצלחת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה כבוד התורה!? תפסיק להמציא
חילוני שמכבד,
04/07/06 15:31
|
כל מה שעולה לך במחשבה זה לא אומר שזו המציאות קשקשן במוח!!!!
תתבייש אנשים כמוך מסבירים ומדגימים את שנאת החינם חוסר אינטלגנציה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יודע לגבי חברי הכנסת
מנדל,
04/07/06 15:21
|
|
 |
מה אתה מבלבל במוח?
שפויה,
04/07/06 15:33
|
|
 |
סתם השמצה ושנאה ללא עובדות
ל"ת
שנאת עולם,
לעם עולם,
04/07/06 15:19
|
|
 |
1.
אם יוגש אי-אימון, הממשלה עלולה ליפול! כמות הח''כים המאמינים היא הרב!
המשפד,
04/07/06 14:55
|
כמות הח''כים הדתיים, המסורטיים והערבים עולה על 60! הממשלה לא תץלח אי אימון זה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתיפול! היא ממשלה גרועה!
ל"ת
לאה,
04/07/06 15:27
|
|