 |
68.
חיעכ
חעכח,
17/03/07 21:44
|
רק הרב לאו אדם תלמיד חכם בעל הקפה מוצקה על החיים וכבוד לכל אדם יכול לתפקד בתור נשיא ללא שחיתויות(לכל המקטרגים ראו ''אל תשלח ידך אל הנער''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
לאו יגביר השינאה.
ל"ת
לא לאו!,
14/06/06 20:45
|
|
 |
66.
אחרי הנשיא הנוכחי
יוני יולי,
13/06/06 17:16
|
גם ברווז מקעקע יהיה יותר מכובד! כן לאו לא לאו העיקר להיפטר מהמכהן הנוכחי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
אלוהים אדירים!!!
רועי,
ת''א,
11/06/06 15:13
|
מה שאני הכי לא מבין מכל התגובות שקראתי... למה יש אנשים שכל כך נגעלים ממני ואומרים שאני חולה ואומרים שאני מיעוט בארץ הזאת (למרות שאני יודע בודאות שאני לא)נמצאים פה וקוראים את הכתבות האלה... מילא הם היו באים ללמוד... ולחברי ההומואים: הם(ההומופובים) בחיים לא ילמדו עד שהם ירגישו את זה על בשרם... שהילדים שלהם ילמדו אותם.. העובדות ידברו בעד עצמן... אני הומו גאה... אני בצבא ביחידה קרבית יש לי המון חברים גם הומואים וגם סטרייטים.. יש לי חבר שאני כל כך אוהב... יש לי משפחה שאוהבת אותי ואוהבת את חבר שלי... החיים שלי כל כך טובים... ושהקנאים יקנאו... אני אוהב שאנשים מקנאים לי.. זאת הדרך הטובה ביותר להעריך את מה שיש לי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
אלו הם פניה של הדת.
ג'ורג',
29/05/06 23:28
|
לכל דת יש בעיה לקבל את השונה ממנה, ולתת לו להתקיים בכבוד. האנשים שוחרי החופש צריכים למנוע מדעות קיצוניות שכאלו להפוך לליגיטימיות ולהאבק בהן בכל דרך. כי ככה זה מתחיל, ואין לדעת איפה זה יגמר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מכירה היטב את האחיין של הרב לאו
אורלי,
02/06/06 09:25
|
הוא מחוץ לארון כבר שנים, הוא בקשר טוב עם הדוד שלו. אז שהרב לא יעמיד פנים, שלא ידבר גבוהה, ושלא יהיה נשיא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה חלק מהצביעות של הממסד הדתי
דרור,
ישראל,
07/06/06 13:06
|
עוד סיבה שלא צריך אותו כנשיא. לא איש אמיתי וצבוע !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
שולמית אלוני את הראויה מכולם לתפקיד נשיא המדינה
יובל,
29/05/06 22:08
|
ובאשר לדברי ההבל ושטות של ישראל לאו,הוא ככל הניראה לא מבין שתפקיד נשיא המדינה הוא יצוגי אזרחי/ממלכתי,תכלית מוסד הנשיאות היננו יצוג על רב גוניותה של החברה בישראל לרבות הקהילה הגאה,עושה רושם שהוא כבר מתקשה בכך בעוד היותו מעומד בלבד עוד לפני שניבחר. בדבריו החמורים ישנו נסיון דה-לגיטמציה לזוגיות ולמשפחה החד-מינית והחד-הורית ואף מתבטא באופן כל כך מוטעה:''חוץ מבעיות ההלכתיות ,מבחינה לאומית ואנושית כואב לי הלב שהתא המשפחתי מפנה את מקומו למסגרת חיים לא רגילה''. זהו מהות האטימות שלו,משום שהמשפחה הגרעינית המסורתית לא מפנה את מקומה מעצם היותה קונצנסואלית,רוב האוכלוסייה הם הטרוסקסואלים שרובם הגדול (לפחות שני שליש מהאוכלוסייה הבוגרת)מקיימים זוגיות שכזאת. המשפחה המסורתית איננה מפנה את מקומה אלא מרחיבה את גבולותיה ומצופפת בצילה תחת ערך ''משפחה'' גם את המשפחה החד מינית והחד-הורית,הם אינם חותרים תחתיה אלא מהווים אופציה למי שהמסגרת המשפחתית המסורתית מגבילה אותם ואינה תואמת את שאיפותיהם וחפץ ליבם. מסגרת משפחה אלנטרנטיבית הם הכרח כדי שיכלו להגשים את עצמם מבלי להחמיץ את חווית ההורות שזהו זכות טבעית של כל אזרח, זכויות אלו אינם נכס של לאום שמעגנים באספט לאומי ובוודאי לא באספקט אנושי(איזו טענה מגוכחת). אני כן הייתי מצפה ממעומד לנשיאות המדינה להוות אוזן קשבת כלפי האחר והשונה ולגלות רגישות חברתית כלפי מעמדו וזכויותיו ולא לשמש בנושאים הילכתיים כקרדום לחפור בו ובכך להפוך את מוסד הנשיאות למסיונריות.ובאשר למצעד הגאווה הרי המצעד נועד לחדד מודעות חברתית כלפיהם משום שהם אינם אזרחים שווי-זכויות, בהתבטויותיו עושה רושם שהוא מעוניין להנציח את אי-השוויון ולא רק זאת אלא גם להשתיק את קולם ואת חופש ההמחאה וההתארגנות שהם מאבני היסוד של מדינה דמוקרטית ואף מתועל ''לניראות'' על מנת שנער או נערה המתלבטים באשר לזהות המינית שלהם יבינו שהם לא לבד בעולם ואפשר להיות הומו/לסבית/ביסקסואל/טרנסג'נדר מבלי להתבייש,ובכך לפוגג את הדיכוי החברתי כלפיהם. מגיע לנו נשיא מדינה טוב יותר מישראל לאו. אולי את שלומית אלוני מעוניינת? איני מצליח לחשוב על אף מעומד טוב ממך ,את אכן האימא של זכויות האדם והאזרח,ומישרת נשיא המדינה הוא רק פיצוי קטן על פעוליך המבורך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
אולי שיפתחו את השושנה גם לשלומית אלוני
פחית,
צידון,
29/05/06 22:06
|
|
 |
61.
לאו הומופוב חשוך
סטרייט,
28/05/06 19:20
|
אסור לאפשר לאדם חשוך להיות נשיא של מדינה. ובכלל, אדם חרדי שמייצג אנשים שחיים על חשבונם של אחרים לא ראוי לכהן כנשאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
סתימת פיות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
המדבר,
28/05/06 16:46
|
כיום, כל מי שרק מעז להגיד את דעותיו השמרניות ביחס להומוסקסואליות ישר נהיה מוקצה מחמת מיאוס,ואילו לפני שנים מי שהיה מדבר בשבח הומוסקסואליות היה הוא מאוס בעיני הכלל. אין ספק שכיום ובמיוחד במרכז הארץ וספציפית לתל אביב ההומוסקסואליות היא תופעה שכיחה ביותר ולא רק שלא נחשבת כ''רעה חולה'' אלא כזכות בסיסית של אדם ללכת לפי נטיותיו. מה שאותי מכעיס הוא סתימת הפיות למי שלא חושב כמו הסצינה ההומוסקסואלית או למי שלא בדעותיו כ''פלורליסט פתוח מתקדם ונאור''. כיום הומוסקסואל יכול לחיות חיים שלווים עם כל מקצוע שיבקש לעבוד כמו כל בן אדם סטרייט,ואילו אם ידעו על דעותיך השמרניות תהיה ברבר ארכאי גזען ו\או כל דבר אחר שיכול להתחרות בתואר חשוך דעות. שנות ה90 העליזות לא רק שנתנו אישור להיותך שונה בהעדפותיך המיניות,אלא, אף עודדו פעיליות מיניות מסוג זה, בין אם במסיבות הידועות של שירזי(FFF) ושאר מסיבות הגייז ובנוסף הפתיחות וריבוי ההומואים הסצנה התל אביבית בכל גווניה. כמובן שיש אומרים שתופעה זאת נהפכה לטרנד בשנים אלו ואם אתה לא שם אז אתה לא קיים...... לכן, אל נא תחטאו בחטא שחטאו כלפיי ההומוסקסואליות בסתימת הפיות, ותנו לכולם להביע את דברם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא אתן להומו מוצהר לעבוד אצלי,נקודה.
ל"ת
אלעד,
תל אביב,
30/05/06 05:50
|
|
 |
יש דרך להביע דברים
אחת,
28/05/06 17:44
|
ואני לא מתכוונת אליך אלא לשלל המגיבים למטה. ויש אמירות שלא מתקבלות על הדעת גם אם מביעים אותם בצורה מתורבתת. היית אומר אותו דבר אם היית נתקל בשרשרת תגובות שרובה המוחץ בעד רצח? אני בספק.
לא רוצה לסתום פיות. רוצה שידברו אליי בכבוד. ושיקשיבו למה שיש לי לומר ואולי בפעם הבאה התגובה תהיה קצת שונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
נראה לי שאתם ב-nrg
רועי,
28/05/06 14:33
|
קצת מתבלבלים בין חופש ביטוי להסתה. למה אתם מעלים חלק מהתגובות פה? הייתם מעלים אותן אם אותם דברים היו נכתבים על מרוקאים, או נכים? לא כל דבר שכל אידיוט בור אומר שווה פרסום בשם חופש הביטוי, או דעת הרוב. אין לכם טיפת אחריות??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
מזעזע לקרוא את מירב התגובות כאן. מה הפלא שאנשים נדקרים פה
ל"ת
עם כאלו מחשבות,
28/05/06 14:23
|
|
 |
57.
אני אסביר מה הבעיה
עירית,
28/05/06 14:21
|
אני רואה פה הרבה תגובות של ''מה הוא כבר אמר'', אז אני אגיד לכם מה הוא אמר - הוא אמר שזוגות בני אותו המין זו אלימות! הוא אמר שמבחינה אנושית כואב הלב. זה לא נראה לכם ביג דיל? ואתם אומרים ''אף אחד לא מפריע לכם לעשות מה שאתם רצים בחדרי חדרים'' אז זהו, שזה כן ביג דיל. אני לא רוצה להסתיר את בת הזוג שלי. אני רוצה שזה יהיה הכי לגיטימי בעולם להביא את בת הזוג שלי לאירועים עם בני זוג. אני רוצה לקבל הנחות שניתנות לזוגות. אני רוצה לספר לאנשים איך ביליתי את סוף השבוע, בדיוק כמו שהם מספרים לי - לא רוצה לחשוב פעמיים! אז ההלכה לא ממש מקבלת את זה (ובטח שלא זוגות של גברים). אנשים רבים במדינה הזו עושים דברים שאסורים מהתורה ואין דרישה שיעשו את זה בחדרי חדרים וישמרו על חשאיות!
אז כן, אנחנו צועדים בגאווה. בין השאר, כדי שהאנשים הסובבים אותנו יכירו בנו כאזרחים שווי זכויות. כדי שהמחוקקים למיניהם יעזרו לנו להגיע למצב של שוויון ושדעת הקהל תשתנה ולא תשמר דעות חשוכות. לא כדי לנופף במה שאנחנו עושים בחדר המיטות. אבל כן כדי לנופף בזוגיות שלנו, בלגיטמציה לזוגיות.
תודה על ההקשבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בואי ואני אסביר לך את הבעייה
רמי,
07/06/06 06:26
|
סקס צריך להיות דבר מאד אישי וצנוע לצערינו כל החברה המערבית וישראל בכללה איבדו את הקלס בעניין וכל אחד רוצה להתערטל בחוצות העיר. לא פלה שגם האוכלוסיה ההומואית שבקירבינו תרצה אותו דבר. אז מה הבעייה? הבעייה היא שאחוז ההומואים באוכלוסיה הוא קטן מאד. והצבור הרגיל אף פעם לא יתרגל לזה. אולאי תצליחו לדרומ לכמה אנשים עם אופי חלש להוריד פרופיל, אבל לא תסיגו יותר מזה. לדעתי אתם יורים לעצמכם ברגל. אני מבין את המצוקה החברתית שלכם אך לצערי אין לי פתרונות טובים שתאהבו. לא הייתי רוצה להיות במקום שלכם. כואב את כאבכם אבל לא יכול לעזור לכם וחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
רק הרב לאו - לנשיאות!!!!!!
ירושלמית,
י-ם,
28/05/06 14:10
|
אין אדם בעל שיעור כמוך הרב הלאו, המתאים ביותר למוסד הנשיאות. ולשומית אלוני - תם זמנך. ודעותייך בכלל לא חשובות שימרי אותן לעצמך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ירושלמית את עדין חיה בתקופת הבית השני
ל"ת
לסבית גאה,
גאה בשולמית,
29/05/06 11:42
|
|
 |
בבית הראשון כבר דוד אהב את יונתן
גיי גיא,
השכן שלה,
29/05/06 19:25
|
|
 |
כמה שאת בור
רמי,
07/06/06 08:26
|
דוד אהב את יהונתן אהבת רעים לנשק. והוא גם אומר את זה בפרוש. נפלאה אהבתך לי מאהבת נשים. לדוד היו הרבה נשים ואפילו חולשה לנשים כדוגמת בת שבע. אני לא בא כאן להגן על דוד כי אני לא רואה בהומואים אנשים רעים. אבל אם אתה ממחזר את הזבל חסר העובדות של אסי דיין מלפני 20 שנה אז עדכן את עצמך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בור רמי-אהבה מינית!!!
אח של רמי,
שמע אחי!!!,
07/06/06 13:11
|
הוא היה ביסקסואל....זה שאהב נשים לא שולל שאהב גם גברים. זה שהיו גם חברים לנשק לא שולל שגם אהבו מינית-כי אחרת הוא לא היה משווה עם אהבת נשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
איזה חשוכים האנשים במדינה הזאת
הומו גאה,
28/05/06 14:02
|
רק מלראות את מגוון התגובות פה והקריאה לחזור לארונות ולעשות סקס בחדרי חדרים גורמת לי לבושה, אבל זה צפוי - יש פה ציבור גדול של אנשים חשוכים, פרמיטיבים, בעלי דעות קדומות שכל מה שאני מאחל להם זה שהבן או הבת שלהם יהיו גייז ואז הם יחשבו שנית על הקריאות המפגרות שלהם ויתביישו באינפנטיליות שלהם. גם אבא שלי היה הומופוב חשוך עד שיצאתי מהארון לא תשמעו אותו אומר את הדברים שאתם אומרים היום עכשיו כשהבן האהוב שלו הומו. הוא לא רוצה שאני יגור בארון ויתבייש במי שאני, אז תאכלו את הכובע ותשאירו את הדעות המפגרות שלכם לעצמכם. הומוסקסואליות היא לא סטייה! זאת נטיה מינית לגיטימית שלא אמורה להפריע לכם להמשיך לנהל את החיים הסטרייטים המקודשים שלכם, כל מי שמרגיש מאוים הוא קצת הומו בעצמו. מי שמרגיש שלם ובטוח במיניות שלו לא מרגיש שום בעיה שהשכן שלו מרגיש אחרת כלפי בני מינו, אבל למה אני משקיע בכלל זמן בתגובה הזאת, החשוכים ימשיכו לחיות בחושך וההומואים שיצאו מהארון יהנו מהאור. ככה זה. יש מלכות ויש מנקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are a sick homo, with a khaki dick
ל"ת
.,
06/06/06 05:47
|
|
 |
אתה מוזמן להגר למדינה שהיא יותר ''גיי-פרנדלי''..
אוגי,
28/05/06 14:30
|
תנסה את הולנד, שם יתנו לך להתחתן גם עם נילס הולגרסון, ואם תרצה גם עם מולי אווז הבית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלוהים שלח אותי לישראל
אחי הכי הומו,
באהבה,
29/05/06 19:23
|
כדי לגרש את החושך אחי ההומואים ''באנו חושך לגרש בידינו אור ואש סורה חושך מן האור כל אחד הוא נר קטן וכולנו אור איתן סורה............'' תגובה זו כמו מרבות מהתגובות ההומופוביות פה מייצגות את תפקידינו החשוב בישרל ובבירתה ירושלים לשם זה נולדנו לשם זה אלוהים שלח אותנו לגרש את חוסר הסובלנות ושנאת השונה... בוא לירושלים למצעד באוגוסט עם הרבה אהבה בלב ונפתח לבבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוגי הלוואי שיהיה לך בן הומו פאסיבי!!
ל"ת
מאחל מכל הלב,
29/05/06 18:23
|
|
 |
54.
כתמיד, ש. אלוני ניצבת בחזית המאבק כשאף אחד אחר לא מעז
אישה יקרה,
28/05/06 14:01
|
לתשומת ליבם של כל חברי הכנסת ממרצ, שקולם לא מספיק נשמע כבעבר. עצוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
טיפשה. את פוגעת בנו יותר מהרב לאו !הוא לפחות מכיר בזכות שלנו למדינה
הומו, ציוני בדם,
28/05/06 14:00
|
|
 |
52.
התגובות כאן מחליאות אפילו יותר מהרב עצמו.
נורא ואיום,
28/05/06 13:58
|
לא יאומן שבחברה שמחשיבה עצמה למערבית יהיו בשנת 2006 כ''כ הרבה אנשים חשוכים שעדיין לא הבינו שהומואים ולסביות הם חלק בלתי נפרד מהחברה, וכ''כ הרבה אנשים ששנאה עצומה יוקדת עדיין במוחם המעוות והפרימיטיבי. לא ברור למה NRG נותנים להם במה (למרות שהתגובות האלו מייצגות בצורה אמיתית ומפלצתית חלק לא מבוטל מהציבור הישראלי החשוך). עדיין, תגובה שכולה קללות ונאצות כה נמוכות וולגריות נגד שולמית אלוני לא היתה ראויה להיכלל כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם חריגים, חולים וזקוקים לעזרה והגיע הזמן שתפנימו את זה...
ל"ת
קורל,
28/05/06 14:14
|
|
 |
זו לא שנאה כלפיכם אלא רחמים וחוץ מזה גם
אלון,
28/05/06 14:10
|
סוטי מין אנסים ושאר דברים שאינם נורמלים הם חלק מהחברה ואסור לקבל אותם. עדיף שלא יהיו הומואים אבל אם כבר יש, תעשו את זה בשקט ובצינעה ולא בהיתלהמות שמקומה אצל בהמות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתי תבינו שזה לא מיעוט!
איסילמיר,
29/05/06 01:56
|
הקהילה ההלב''טית מהווה כ- 11.5%מהאוכלוסיה בישראל... על אותו משקל, למה שהדרוזים לא יצניעו את דתם, למשל? או למה שמאליים לא יראו את שמאליותם ברבים, ויכתבו רק בחדרי חדרים? עד שהומוסקסואליות לא תתקבל בחברה כדבר נורמלי לחלוטין, כמתבקש מהחלק הנכבד שהיא תופסת באוכלוסייה, לא נפסיק להפגין את נטייתנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יותר מ2% השאר בלוף ושקר אחד גדול
ל"ת
רמי,
07/06/06 08:34
|
|
 |
51.
לאו יכול להסיר או לא-אבל אנו חייבים להסירו ולשלחו אחר כבוד בטיל לאו
ל"ת
STRAIGHT,
2 HEAVEN,
28/05/06 13:57
|
|
 |
50.
הומואים כנסו. דחוף!!!!!!
ד''ר סם,
נוה אביבים,
28/05/06 13:56
|
הומוסקסואליות היא מחלת נפש/סטיה מינית חריגה שפוגעת ב 5 אחוז מהאוכלוסיה בכל זמן נתון. כמו מחלות אחרות, תסמונת דאון, סכרת וכו, צריך לטפל אבל לא ניתן לרפא. אין להשפיל או לפגוע בהומואים, צריך לקבל בהבנה חריגה נפשית זו, שהיתה ותהיה קימת בכל דור ובכל תרבות אנושית, כיון שאין זאת אשמתם ואין הם יכולים לשלוט ברגשות שנובעות מחריגה גנטית זאת.לגבי גאווה...אנחנו לא חוגגים אם מישהו סובל מסכרת, מחלת כליות או אוטיזם, כך שאין מה להתגאות. היתי אפילו אומר שדי ראוי להצניע את דבר המחלה/סטיה מינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ד''ר Freak. אתה בטח מעריץ את היטלר בסתר ליבך המתועב.
ל"ת
איזו מופרעות,
28/05/06 14:22
|
|
 |
זה מה שאני לא סובל אצל ההומואים
רמי,
07/06/06 08:43
|
חוסר יכולת לנהל וויכוח איטליגנטי ותרבותי. לדעתי ד''ר סם לא אמר שומ דבר שמצדיק שתכנה אותו בכנויי גנאי .אתה לא חייב להסכים אתו אבל למה דברי הבלע לכל מי שלא מסכים אתכם? אתם בפירוש יורים לעצמכם ברגל..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ייתכן שאתה אולי מעריץ אותו, הוא בסך הכל אומר את האמת...
ליאור,
28/05/06 15:09
|
כל פעם שמישהו מוכיח בהסבר מנומק ולא מתלהם שההומסקסואליות היא אכן מחלה, ההומואים ממהרים להשוות אותו להיטלר ולנאצים... חלאס! אתם גם יוצרים זילות איומה של השואה, וגם מעוררים יותר אנטגוניזם כלפיכם ממה שכבר יש. הנאצים שלחו למחנות גם רוצחים ואנסים, אז להתנגד לרצח ואונס זה גם נאציזם? חלאס עם השטויות, דברו לעניין. אם יש לך הוכחה שהוא טועה, כתוב אותה בצורה מכובדת ומנומקת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסבר מנומק?
איסילמיר,
29/05/06 01:51
|
חמוד, תלמד לקרוא... הוא לא הסביר למה זו מחלה... הוא פשוט החליט ככה... העובדות, לעומת זאת, הם שהומוסקסואליות לא מוגדרת כמחלת נפש... ההומוסקסואליות הוצאה מרשימת מחלות הנפש של איגוד הרופאים האמריקאי כבר בשנות ה-70, בעקבות מחקרים שהוכיחו שהומוסקסואליות איננה מחלת נפש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איש לא טוען שזה מחלת נפש
רמי,
07/06/06 09:03
|
כל מה שאמר ד''ר סם הוא שהומוסקסואליות בעייה גנטית כמו בעיות אחרות שהאנושות סובלת מהם כגון הפרעות נפשיות. מה כל כך נאצי כאן חוץ מהעובדה שזה לא מתאים לתכניות ולדעות שלך? שוב, אתה לא חייב להסכים לדעתו. אבל למה לנבל את הפה כל פעם שמישהוא לא מסכים אתכם? לדעתי אתם בכך הופכים אנשים שלא הסכימו אתכם לאנשים שישנאו אתכם וזה לא בדיוק מה שאתם מנסים להשיג. אני שוב אומר לכם, אתם יורים לעצמכם ברגל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
סוף כל סוף דברים של טעם , הרב לאו מתאים ביותר לנשיאות , יכבד אותנו
ל"ת
ונמאס כבר מהרעש,
של הגאוה,
28/05/06 13:56
|
|
 |
48.
הרב לאו הראוי ביותר!!!
ל"ת
משפטן,
28/05/06 13:53
|
|
 |
47.
ואם זכרוני אינו מטעיייני....... גם שימון (המועמד הניצחי) אמר ....
חבר אני זוכר,
28/05/06 13:53
|
דברים הרבה....... הרבה...... הרבה..... יותר גרועים על ההומו'...ס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
הרב לאו מייצג את רוח העם הכללית !
ישראל,
תל- אביב,
28/05/06 13:47
|
רבים הם האנשים האוהבים את הרב לאו מכל קצוות הקשת בישראל , בין צעירים בין קשישים , בין חלונים בין דתיים , בין חרדים בין ערסים , כאדם שעבר את השואה ועמד בה בגבורה , וכן לכל אורך ההיסטוריה המפוארת שלו כמגשר לאומי בין דתיים לחילונים הוא המתאים ביותר לכהן במשרה הרמה של נשיא המדינה שאמורה לאחד את העם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''לאחד את העם'' עם דיעות שמעודדות שנאה?אלוהים, אפיה אתה חי?
ל"ת
אנשים פה טיפשים,
28/05/06 14:25
|
|
 |
45.
שולה צודקת-היום זה ההומואים מחר אלו האתיופים,לדוגמה
ל"ת
אל תיגע בנער!!!,
28/05/06 13:46
|
|
 |
44.
הדעות החשוכות שאת קוראת להם הם דעות התורה לנצח נצחים ולעולם ועד..!!
ל"ת
חסיה.,
28/05/06 13:46
|
|
 |
43.
אלוני, תתביישי!!!!!!!!!!!
שי,
28/05/06 13:46
|
הכל בגלל שהוא דתי ונושא את התואר ''רב'', יש לך פתיחות רק למי שחושב כמוך, את תהיי צבועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
מטומטמת...!!!!
ל"ת
יוכבד.,
28/05/06 13:43
|
|
 |
41.
הומואים נמאסתם, הגזמתם ועברתם כל גבול
אלון,
28/05/06 13:43
|
מה הגאווה כל כך בלהיות הומו? ואם כבר חליתם במחלה הזו תתמודדו בשקט ובצינעה, את זממיכם ומעשי הסדום שלכם תעשו בחדרי חדרים ולא מול כל העם ובטח לא בעיר הקודש. הגרוע ביותר הוא העידוד שאתם נותנים לצעירים נורמלים להיות כמוכם במקום לכוון אותם לדרך הטבע. ואחרי כל זה אתם עןד מעיזים להלין על רב גדול בישראל? בושו לכם וחיזרו למקום שממנו באתם ולא נשמע את קולכם עוד. באמת עברתם כל גבול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
זאת הרדיפה על רקע דתי הכי שקופה שנראתה מעולם... גזענות נטו!
דימרציו,
28/05/06 13:42
|
הרב לאו לא התבטא כנגד ההומואים, הוא בסך הכל טען שנטיות מיניות, מכל סוג שהוא, הן דבר אישי ופרטי ואין סיבה להחצין אותו. אבל אף שמאלני הומו (או סטרייט לצורך העניין) לא נותן לעובדות לבלבל אותו. תפסיקו עם הצביעות, אתם עובדים רק על עצמיכם. פשוט תגידו את האמת (כמו מגיבה מס' 5 האנטישמית): לא מתאים להם שדוס קטן עם עם בגדים שחורים, כובע, זקן ופאות יישמש דמות ייצוגית עבורכם... יום אחד ילמדו בכל החוגים למדעי החברה בכל האוניברסיטאות בעולם על המוסר הכפול, האנטישמיות הסמויה והדיסאוננס הקוגניטיבי של השמאל היהודי במדינת ישראל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מה הפלא?
מוטי,
28/05/06 13:39
|
הדת היהודית, מופע מהפכני לפני 3000 שנה, דומה למהפך שהביא את האדם להזדקף במקום ללכת על ארבע. אז מה? זה סוף פסוק? דברי הרב לאו, שהנם ללא ספק אמת אנתרופולוגית, מתאימים לפלט של מכונת זמן משובשת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
הוא רודף כבוד ושררה ותו לא.
ל"ת
ד,
28/05/06 13:38
|
|
 |
37.
לא רוצים דתיים בתפקיד נשיא
נמאס מהצביעות,
28/05/06 13:37
|
איך אפשר לקבל אדם שעדיין מאמין בחבר דמיוני בגיל כזה מופלג? איך אפשר לקבל אדם שיש לו ערכים מוחלטים, בלתי ניתנים לשינוי, וממילא לא יכול לקבל שונות? אני לא הומו, אצטער מאד אם הבן שלי יהיה, ובכל זאת לא אוכל לקבל את הדחיה של ציבור שלם שלא עושה רע לאיש. לאו, דמגוג, כאילו פתוח, כאילו עממי. בעצם פרימיטיב בתחפושת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נמאס מהגזענות של חלאות כמוך.
לברט,
28/05/06 14:21
|
העובדה שאתה לא מעוניין שדוסים יכהנו בתפקידים ציבוריים היא הבעיה שלך. תסתכל קצת מסביב, על הכנסת, על צה''ל, על משרדי הממשלה, על רשות השידור הממלכתית... אני מציע שתתחיל להתרגל לרעיון... ואם לא טוב לך, אתה מוזמן לחפש לך ארץ שאין בה דוסים מסריחים עם כיפות זקנים ופאות.. תנסה את פולין או גרמניה, זה יהיה מקום כלבבך, אני בטוח.. שם כבר הספיקו לחסל כמעט את כולם לפני 60 שנה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק חבל על המשפט המיותר ''אצטער מאד אם הבן שלי יהיה''
שמעיד גם הוא על,
28/05/06 14:18
|
הומופוביה שיש לך, על אף דבריך המאוד ליברליים. מפתיע ומאכזב, כי לרגע התבלבלתי והחשבתי אותך כאדם סופר-נאור. כנראה שגם לך יש עוד דרך לעשות... דברים כמו המשפט הנ''ל מעקרים את כל מה שאמרת לפני ואחרי, ומזכירים את דבריו של הרב, מה שמנציח ונותן תוקף להומופוביה, גם אם מסוג פחות 'קיצוני', ודוקא בגלל זה מסוכן. חוסר הקבלה של ילדים הומואים ולסביות הוא נושא כאוב שמסב צער עצום לכל המעורבים בו, והשלכותיו הן עצומות לא פחות. צריך פשוט לקבל. כל אדם צריך לחיות כפי שהוא אוהב, במטרה להיות כמה שיותר מאושר. זה המסר שצריך להעביר, ולא דברים כמו ''אצטער מאוד אם הבן שלי יהיה הומו''. הבן שלך, וכל בן הומו אחר, בטח שלא ירוויח מהערה כזאת, (במידה והוא כן יהיה הומו). כל הסבל הזה נובע מחוסר קבלה נטו. הורים צרכים לאהוב ולקבל ללא תנאי, גם אם קשה. נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הייתה רוצה בן אוטיסט? בדיעבד בטח שתאהב אותו
רמי,
07/06/06 09:25
|
שוב אני ממליץ לקהילה ההומואית בכל העולם. תפסיקו להיות כל כך מיליטנטיים כלפי כל דיעה שונה משלכם. אני מבין את כאבכם כפי שאני כואב את כאבו של אוטיסט או מפגר או כל פגם אחר מלידה. יש לי הרבה חברים הומואים. אנשים נפלאים.אני בטוח שאם אומר להם את דיעותיי אני מייד אספוג גדופים ושנאה תהומית. למרות שאני מחבב אותם אישית. זהוא שלב שקהילת ההומואים חייבת לעבור ולהתבגר. כמה שתעשו פחות רעש ייטב לכם. אני יודע שלא תסכימו אתי. אבל זאת באמת הבעייה שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
הרב לאו מפיץ שנאת חינם
סטרייט,
28/05/06 13:35
|
|
 |
35.
לאו נשיא??!! פספסתי משהו? מה פתאום??
איל,
28/05/06 13:34
|
הוא לא מייצג אותי! הוא מייצג קהילה קטנה וקיצונית בתוך עם ישראל!! אפילו קהילת ההומוסקסואלים גדולה יותר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקהילה ה''קטנה'' הזאת מונה כמעט רבע מכלל האוכלוסיה היהודית במדינה...
אמנון,
28/05/06 14:26
|
לידעתך... ולא, למרות שאני בטוח שהיית נורא נורא רוצה, הקהילה של ההומואים הרבה יותר קטנה מזה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש יותר הומוסקסואלים מחרדים בישראל
אורי,
חיפה,
03/06/06 10:06
|
וזו עובדה סטטיסטית. יש לפחות 10% הומוסקסואלים במדינה, לעומת פחות מ10% חרדים.
תלמד את העובדות לפני שאתה כותב שטויות ועושה לעצמך פאדיחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
,ten %, you wish, maybe 2%
even counting,
kol tzri,
06/06/06 05:42
|
|
 |
34.
גברת עלובה הוא הראוי ביותר להיות נשיא למען השפיות
ל"ת
זאב הרצל,
וינה,
28/05/06 13:26
|
|
 |
33.
ועייזר ויצמן ז''ל
שמוליק,
28/05/06 13:25
|
שכינה אותך- כן אותך, גברת אלוני בכינוי ''בלטה זקנה'', ואת דעותיך השובניסטיות הוא לא חסך מאיתנו כן היה ראוי להיות נשיא? או שמא בגלל שמדובר במועמד דתי הנושא את התואר רב? הרי אין זה חדש שאנשים מסוגך אורבים להזדמנות לקלקל לדתיים ואין זה חדש. אם לא ההתבטאות הזו, אז התבטאות אחרת...לא שמעו את דעתך הנחרצת כשפרופסור מלומד כינה את ילדי חברון היהודים- היטלריוגנד, או כשחברי כנסת ערבים מצפצפים על שלטון החוק ומסתחבקים עם גדולי אויבנו בלבנון וסוריה או כששופט נכבד מאד בישראל, שאמור לשפוט ללא משוא פנים, מספר לחברו השופט מארה''ב בדואר אלקטרוני כיצד הוא הולך לבטל חוק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
מה הרב לאו אמר?
שבתאי צבי,
מרכז,
28/05/06 13:25
|
מסתבר שאם אתה הומו כנראה חוש השמיעה נפגע... הרב לאו לא תקף ואל השמיץ את הקהילה ההומו-לסבית,בסך הכל אמר שכואב לו.. זו סובלנות אמיתית לחלוק על עמדות מנוגדות אך להביע זאת בצורה מכובדת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
צודקת - הוא לא מייצג !
קורא,
28/05/06 13:24
|
1. הוא לא מייצג אוכלוסיה חילונית (רוב העם אינו דתי). 2. הוא לא מייצג אוכלוסיות ''חריגות'' לתפיסה הדתית כגון הומואים, לסביות, חד-הוריות וכו'. הוא מייצג תפיסה מאד שמרנית. 3. הוא איש מיושן עם תפיסות שמרניות שאינן מתאימות לייצוג ישראל כמדינה מודרנית, ליבלרית ברתץ תחרות לאירופה וארה''ב. 4. בשמו נקשרו סיפורים של שחיתות והתנהגות לא ראויה (דומני שהיתה פרשה עם טלילה כ''ץ ?). הוא כנשיא בית הדין הרבני וכרב ראשי נהג לחתן אנשים תמורת שכר גבוה של אלפי דולרים לחתונה... 5. הוא נוח אולי לראש הממשלה כדי להתחנף לדתיים וכאיש נוח שידבר אבל לא יתערב בפוליטיקה ולא יביע דעה מקורית אחת.
הוא לא מתאים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אדם מיושן ושמרני
כותב,
28/05/06 13:53
|
1. אפשר לחשוב שהנשיא קצב יצג את החברה הערבית הדתית והחרדית, ואז מה עם רוב העם הוא חילוני, להרב לאו יש הרבה סימפטיה אצל רוב הציבור החילוני חוץ ממך ומאוד כמה שחושבים שמתוך שלל של נשאים חילוניים לא יהיה רב פעם אחת רב מכובד שמייצג את רוב האוכלוסייה, 2. אין אדם בעולם שיכול לייצג את כולם, מה רצית שיהיה לו שבע דעות בכל עניין? 3. אני לא יודע אם יש הרבה שמבינים בנעשה בעולם כמו הרב לאו, אז על מה אתה מדבר, 4. האם הוא נאשם, למה אתה משמיץ, פה מלוכלך, 5. מה שבטוח שלך הוא לא נוח, כל ההודעה שלך שטופת שנאה שמרנית מיושנת ואידיוטית,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
כן, אבל...
יובל,
28/05/06 13:23
|
מסכים עם שולמית אלוני, אבל צריך למצוא מועמד אלטרנטיבי ראוי יותר מרובי ריבלין / פואד בן-אליעזר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
הומואים תופסים תחת
שמוליק,
מרכז,
28/05/06 13:23
|
תרגעו ודחוף כל נושכי הכריות !!! ותפסיקו לתפוס תחת תרתי משמע למרות שרובכם מרגישים חרא (גם אגב המשגל אני מניח) אין צורך להתלהם בכל פעם שסטרייט אומר את האמת - אתם קבוצה קטנה וקולנית ותו לא. הרב לאו הוא בטח ובטח יותר ראוי משרשרת הנשיאים האחרונה שהייתה כאן - ולשונכם הארוכה כדאי לה שתרגע כשאתם מדברים על רב מכובד, ניצול שואה ומקרב לבבות אמיתי של דתיים וחילוניים (סטרייטים רובם) יאללה - נמאסתם. אני בעד להוציא סטיקר עם הכותרת שלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומתי סטרייטים יתפסו שכל?
ל"ת
אייל,
28/05/06 14:36
|
|
 |
28.
מה הוא אמר?
א,
28/05/06 13:20
|
אתם לא קוראים? בסך הכל הוא אמר ''למה צריך להחצין נטיות אישיות בראש חוצות? '' האם יש מצעד להטרוסקסואלים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצעד הם צריכים? סטרייטים כל הזמן מחצינים
HansCastorp23,
Davos,
29/05/06 04:51
|
הם יוצאים זה עם זה בפומבי, מתנשקים בפומבי, מתחתנים זה עם זה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי ככה הטבע יצר את האדם ואת כל שאר היונקים!!!!
שימי,
29/05/06 08:30
|
כל צורת חיים מתקדמת בטבע באה בצורה של זכרים נקבות. תפנימו את זה כבר!!! התופעה של משיכה לבני מינך היא חריגה מחוקי הטבע! למה מגיע לכם פרס על זה שאתם חריגים (מי מתוך בחירה ומי מתוך כורח) ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה בורות בתגובה אחת?
אורי,
חיפה,
03/06/06 10:08
|
הומוסקסואליות היא טבעית לחלוטין ונפוצה בקרב בעה''ח. . אבל אל תיתן לעובדותות לבלבל את השנאה וההסתה שאתה מפיץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
''שולמית אלוני אמרה''
גרשוני,
תל אביב,
28/05/06 13:19
|
|
 |
26.
לכו חפשו מי ינענע אתכם...
פרימיטיבי חשוך,
28/05/06 13:19
|
|
 |
החמש ס''מ לא מסוגלים לנענע גם בחורה.
ל"ת
שונא,
פרימיטיביים,
07/06/06 13:14
|
|
 |
תגובה של הומו טיפוסי בארון...
ל"ת
אייל,
28/05/06 14:36
|
|
 |
25.
שוב דמגוגיה ...
גיא,
חולון,
28/05/06 13:10
|
של קהילת ההומולסבים.הרי הרב לא פסל אותם כאנשים,ולא ביקש לנדותם מהחברה,ואפילו לא יצא כנגד המצעד המקודש שלהם...אלא אמר מה שכל אדם ממוצע מבקש:''איש באמונתו יחיה'',תעשו מה שאתם רוצים,אך לא כולם חייבים להסכים איתכם,ואין צורך בקידוש ההצגה הגדולה הזאת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מה זה הבדיחה הזאת שרב יהיה נשיא?
לאו ללאו,
28/05/06 13:09
|
מדובר באדם שמשויך ומחויב לציבור המהווה חלק קטן מהאוכלוסיה ונוקט בעמדות שמקוממות ופוגעות במרבית האוכלוסיה. איפה ההגיון בזה? מילא נשיא אנמי וחסר ערך כמו הנוכחי, אבל אחד שממש מזיק ומבזה. לגמרי נפלו כאן על הראש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You SHOULD be ashamed of yourself. Your parents
ל"ת
Are,
06/06/06 05:34
|
|
 |
צריך לבדוק כמה מאפיינים לפני שבוחרים נשיא ...
עופר,
28/05/06 14:03
|
1. הוא חייב להיכלל באוכלוסיית הגיל שמהווה את הרוב באוכלוסיה .
2. חייב להיות מהעדה שמהווה את הרוב באוכלוסיה .
3.חייב להיות מהמין שמהווה את הרוב באוכלוסיה.
4.חיב להתגורר באזור שבו מתגוררת רוב אוכלוסית המדינה .
5.השם שלו חייב להתחיל באות הנפוצה ביותר בתחילת שמות כל ילדי ישראל .
....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט
ל"ת
כותב,
28/05/06 13:55
|
|
 |
23.
הרב לאו צודק בהחלט
yoc,
28/05/06 13:09
|
|
 |
22.
אם שולה מתנגדת למינוי אז דווקא למנות
מוטי,
28/05/06 13:09
|
|
 |
21.
לא הייתה אף פעם מועמד לנשיא ראוי יותר
ל"ת
שמעון,
ים,
28/05/06 13:09
|
|
 |
20.
צודקת - זה באמת היה מזעזע!
ל"ת
רון,
28/05/06 13:09
|
|
 |
19.
שולמית אלוני לנשיאות.......................אמסטרדם
ל"ת
רחוב החלונות...,
28/05/06 13:09
|
|
 |
18.
שולמית אלוני צודקת, הקץ להומופוביה בתפקידים ציבוריים
יוסי דבוש,
28/05/06 13:04
|
מי שרוצה לקבל על עצמו תפקיד ציבורי במדינת ישראל - שילמד לדבר ולנהוג כמו אזרח נאור ולא כמו יצור ימי-ביניימי חשוך סטייל ההאייטולות מאיראן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
It is AIDS that people fear, and rightfully so, it kills. no such
thing as,
homophobe,
06/06/06 05:19
|
|
 |
17.
על אף ההערכה....
מעריצה,
28/05/06 13:04
|
לרב לאו ולפועלו, הרי שהדברים אכן לא ראויים להאמר על ידי מי שרוצה לקבל תפקיד רגיש שכזה. קיימת קהילה מאוד גדולה של הומואים ולסביות בארץ ונשיא המדינה הוא הנשיא של כולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
But it's true, and we need a true
ל"ת
Nassi,
06/06/06 05:17
|
|
 |
16.
בא לי להקיא מההומואים
שרון,
28/05/06 13:03
|
זו פשוט סטיה, לא יותר מזה. אף אחד לא מפריע להם לחיות את חייהם, אבל מה הגאווה הגדולה ? שהם שרוטים בשכל ?
אז מי אמר שנשיא המדינה, ולא משנה מי הוא, צריך לתמוך בתופעה המחליאה הזו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Have yet to see a parent of a homo in his erectus to be proud. Oy
ל"ת
vevoy to parent,
of such,
06/06/06 05:16
|
|
 |
15.
שאלה לרב לאו
ע',
28/05/06 13:03
|
האם תסכים להצהרתו של הנשיא קצב בנושא ההומואים? http://www.nfc.co.il/BringHtmlDoc.asp?docid=101084&subjectId=1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מיצעד בירושלים זו פגיעה בכל הדתות וזו הסיבה שהוא נגד העליזים !!!!
משה,
28/05/06 13:03
|
הנוצרים והמוסלמים מכבדים את ירושלים ולא יצעדו כמו הישראלים שרק אוהבים לעשות את מה שלא צריך לעשות, אז תמשיכו ליצעוד במקומות הלא קדושים ורק כך יבינו אותכם ! אני לא דתי יום טוב ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חובה לצעוד בעיר החושך ירושלים
בועז,
ירושליים,
29/05/06 19:15
|
מי יביא את האור...רק ההומואים יביאו את אור הסובלנות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Bnei adam yoshve choshech, bimvoot haafelim, ubimkomot
ל"ת
hamtunafim,
06/06/06 05:13
|
|
 |
13.
הנשיא לא חייב לייצג את כל השקפות העולם בעם
ל"ת
צחי,
תל אביב,
28/05/06 13:02
|
|
 |
12.
לנשיא מדינת ישראל וארץ ישראל........
איציק היהודי,
ארץ ישראל,
28/05/06 13:02
|
אסור לתמוך בהומואים ולסביות, יש לזה איסור מהתורה , ורק בגלל שהוא אומר את הדברים הללו , הוא חייב להיות נשיא מדינה וארץ ישראל , היא מדינת העם היהודי !!! ולא השמאלני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
הרב לאו, אתה בדיוק כמו הנוצרים האנטישמים וההומופובים
ל"ת
ארז,
28/05/06 13:02
|
|
 |
ואתה בדיוק כמו הנוצרים האנטישמים שאוהבים הומואים
ל"ת
יוני,
28/05/06 13:30
|
|
 |
10.
לא צריך להגזים
אזרח-1,
28/05/06 13:02
|
מה הוא כבר אמר ?!... שצריך לסקול אותם ?!... בסך הכל הוא אמר שהוא לא מתלהב ממצעד הגאווה.
האם אפשר למצוא אדם ללא דיעות כדי להיות נשיא !?.. כל אדם וודאי אמר פעם משהו על קבוצה כזאת או אחרת באוכלוסיה.. ואגב.. גם אני, שאינני דתי ורואה את עצמי כאדם ליברלי ופתוח - עדיין סבור שראוי להזכיר מידי פעם שיחסים הומו לסביים הם דבר חריג .... מה לעשות זאת עובדה סטטיסטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
צבועה!! כשעזר ויצמן התבטא כך,
נעם,
28/05/06 13:02
|
|
 |
8.
ומה עם הכספים שלאו קיבל על עריכת חתונות??
ב.ק.,
28/05/06 13:01
|
כאשר הרב לאו היה רב ראשי לישראל, הוא ערך חתונות וקיבל תשלום שלא כדין הן בגלל היותו עובד ציבור, והן בגלל שלא דיווח למס הכנסה. העניין הסתיים בכופר וקנס במס הכנסה. מי שרוצה להיות נשיא שייתן לציבור דיווח מלא על פרטי הפרשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
טיפשה
דוד,
תל-אביב,
28/05/06 13:00
|
שולמית אלוני אולי 100 שנה נוספות תזכי להבין שאת חייה בסרט ...........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
הומואים נמאסתם! תחזרו לארונות!!!
משולם,
תל אביב,
28/05/06 12:58
|
עד מתי נצטרך לשמוע את הבכי שלכם??? בחברה מתוקנת אין מקום להומואים, פדופילים, בועלי נידות, ושאר סוטים. מי שחושק בבן מינו שיעשה זאת בחדרי חדרים ואל יתגאה בכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חרדי רצח פעוט בן חצי שנה והרבנים עזרו לו!
רוצחים חרדים!,
29/05/06 14:32
|
חרדי דקר צועדים במצעד. חרדי רצח את רבין.
השנאה מסוכנת לכולנו! מר לאו מייצג שנאה למרבית חלקי העם, ומצפה מכולנו להתבייש במי שהיננו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
לאו ללאו
פלמונית,
תל אביב,
28/05/06 12:57
|
לא רוצים נשיא עם כיפה. רב העם חילוני. מעבר לכך, הרב לאו נפוח ומלא מעצמו. שימשיך להתמוגג ולמגג את מאזיניו ויעזב אותנו-הרב לנפשינו. הרודף כבוד-זה יברח ממנו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
He therefore wears a
ל"ת
Hat,
06/06/06 05:02
|
|
 |
4.
הוא צודק
ליזה,
חיפה,
28/05/06 12:54
|
הרב לאו הוא איש יקר, וצודק בדברים שהוא אומר. הוא לא יצא נגד הקהילה ההומו לסבית, הוא לא אמר כל דבר שיעורר נגדם פרובוקציה. הוא אמר דברים מאוד נכונים, לכל אסקט בחיי אדם, ובפרט לאספקט הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על כולנו להיתבייש בהיותינו בני אדם ולא רבנים מושחטים ושחצנים. עולים
נשיא הבושה!,
29/05/06 14:29
|
עולים, גייז, ערבים, חילונים. כולנו ''מצערים'' את הנשיא החדש!
אני לא מתבייש להיות בן אדם. את ההצגות וזחיחות ''כבוד הרברבן'' תשמור לבתי הכנסיות ולכפיה הדתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
זקנה בלה אמר ויצמן. ובצדק. נמאס לשמוע אותך.
ל"ת
שלומי,
ר''ג,
28/05/06 12:53
|
|
 |
סבתא שלך זקנה בלה
שולה,
את גדולה,
29/05/06 19:13
|
|
 |
זה לא קללה רק תיאור מצב
ל"ת
רמי,
07/06/06 09:35
|
|
 |
רמי-תקרא לסבתא שלך זקנה בלה
מה ששנוא עליך,
לא תעשה....,
07/06/06 13:22
|
|
 |
אם היא תיראהותתבטא כמו שולמית אלוני אסכים אתך
ל"ת
רמי,
08/06/06 02:40
|
|
 |
2.
חחחחח איזה פרציפלוחה זאתי
...,
28/05/06 12:50
|
|
 |
חלב הבחירות תרם יבש וכבר פוגעים בשוחרי החופש.
ל"ת
בגידת ''העבודה''!,
29/05/06 14:24
|
|
 |
1.
כל הכבוד הרב לאו
ל"ת
yeela,
28/05/06 12:46
|
|
 |
''קדימה'' לימי הביניים ולשנאה!
ל"ת
''קדימה'' לשינאה.,
29/05/06 14:25
|
|
 |
רק חרדי רוצח פעוט בן חצי שנה וזוכה להגנת הרבים.
ל"ת
לאו תגנה הרוצח!,
29/05/06 14:23
|
|
 |
But when you KILL with inflicting AIDS bishaat nefesh, it's fine
ל"ת
RIGHT.,
06/06/06 05:01
|
|
 |
כיצד בדמגוגיה ניתן לחבר במפשט גייז ואלימות במשפחה?!
רב השניאה!,
29/05/06 14:22
|
בזכות הגייז הפמיניזם והחופש מצליחים להיאבק באלימות במשפחה.
בעבר הרבנים והמשפחות הסתירו את האלימות במשך אלפי שנים.
לדוגמא: רוצח הפעוט החרדי הזוכה להגנת הרבים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Look who is talking, Pedophile
ל"ת
and with Gaava,
huh?,
06/06/06 04:57
|
|
 |
10% גייז. 16% ערבים. 10% עולים לא יהודים. 40% חילונים! כמה רוע אפשר
נשיא שונא העם!,
29/05/06 14:18
|
|
 |
שינאת הרב וקריאתו לפגוע ברב העם בישראל יקחוהו לגיהנום!
ל"ת
גיהינום השינאה,
29/05/06 14:17
|
|