 |
14.
סוף סוף.
ארז,
ק.מעברות,
30/06/05 19:51
|
סוף סוף תגובה הולמת למה שקורה היום עם העיתונאות ההומואית. שמישהו יקח כבר את המערבת הזו לידיים ינפץ אותה על הקיר וידביק בפלגמטיות חזרה. אז זה כבר יהיה הרבה יותר מעניין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
ואיפה בקורת הסרטים הכחולים
מויש,
ת''א,
20/06/05 13:16
|
|
 |
12.
כל כך צודק
ל"ת
איתן טל,
תל אביב,
19/06/05 11:08
|
|
 |
מה לך בכלל יש להגיד?
קוקיצה,
קוק-לנד,
19/06/05 13:12
|
הנה עוד קוקיצה שמה שהוא ידע לעשות בזמן הוורוד זה לצלם תמונות של בחורים ערומים ועוד לחשוב שיש בזה משהו איכותי. אם יש דבר אחד טוב בעיתון זה קודם כל שאתה לא נמצא בו. המשך כך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי את? מה את? פשוטה!
שוש תירוש,
זכרון יעקב,
19/06/05 19:38
|
באיזה קוד מקדקדים אותך? באיזה סופר מוכרים אותך? באיזה ארגז אורזים אותך? מי את? מה את? פשוטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מסכים עם כל מילה!
ערן,
ירושלים,
19/06/05 00:26
|
האמת שאני עוקב אחרי המאמרים שלך כאן באתר, ואני שמח לגלות זווית ראיה נוספת ואחרת על המתרחש בקהילה. סוף סוף מישהו אומר כאן את האמת!
אחלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
ככה זה....
חבל אבל זה המצב,
ירושלים,
19/06/05 00:21
|
ולמה בדיוק ציפית?הזמן הוורוד הוא רק סימפטום של ההתנהלות של האגודה בשנים האחרונות: אך ורק הומואים אשכנזים תל אביבים שמייצגים מופת של זוגיות ארוכה (אבל בוגדים מהצד וכל העיר יודעת שהם מסתובבים בגן) מתאימים לעיתון הזה ולאגודה הזו. אפילו כשיש נסיון למשהו קצת שונה ומעניין (לדוגמא המצעד העולמי בירושלים בשנה הבאה עלינו לטובה) אז מעדיפים באגודה בתל אביב להפוך את זה למאבק כוחני על שליטה בהנהגת הקהילה מול הבית הפתוח. מזל שהירושלמים לא מתלהמים ונפוחים כמו האגודה. חודש גאווה שמח ומאושר לכו-לם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
צודקת אלגרבלי
ל"ת
קשה אבל נכון,
18/06/05 19:43
|
|
 |
8.
איזו שטות
נועם,
18/06/05 15:25
|
חבל שכותב בשם עט מרשה לעצמו להשתלח בכל העולם ולכתוב מאמר כל-כך נמוך. סורי, לא כל ההומואים כאלו וחבל שכך החליטו ''להמציא'' אותנו בNRG.
אני מסכים עם רוח הדברים, אך הכתיבה הרדודה..חבל..חבל..
חוץ מזה, מר כותב עלום- לקרוא לטרנסג'נדרים 'קוקסנליות' זו כבר ממש צורת כתיבה שדורשת פיקוח עורך צמוד (חבל שכנראה כאן אין אחד כזה!).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה בעצם רוצה?
גדי,
ת''א,
18/06/05 18:56
|
התגובה שלך היא ממש פרווה, לא הבנו מה אתה בעצם רוצה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנו??@!
דיו דיו ניסוס,
07/07/05 19:55
|
רק אבו נפחא בלי מנגנון השהייה יכול לחשוב שהוא תת-קולקטיב נטול שערות תייש שמדבר על פרווה מה קרה שתדבר ברבים? מי אתה שתשתמש במטפורות? מה זה השם הזה גדי? אולי תקרא לעצמך סחי....או גגי...אשמח לתגובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קוקסינליות זה אקלים חברתי
שניר אלגרבלי,
חולון,
18/06/05 16:43
|
אצל כל האוכלוסיה טרנסג'נדר, לצערי, זאת מילה שמשתמשות בה חנה נוה, אורלי לובין וכמה מחברותיהן בחוג ללימודי נשים שבאוניברסיטת ת''א. התגובה שלך רק מחצינה כמה מנותק אתה מהעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לשניר
נועם,
18/06/05 19:19
|
תהיה בטוח שאני אברר את הנושא הזה טוב טוב. תודה על המידע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שאתה מנותק. בושה
טרנסקסואל,
18/06/05 17:05
|
כמה טרנסקסואלים אתה מכיר שאתה מדבר שטויות כאלה. בושה וחרפה כדאי שתשתוק לפני שאתה מפליץ שטויות כאלה. שכחת גם את נורה גרינברג, גם מתייחסלת לעצמה בתור קוקסינלית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אויש, נוחי!
ארז,
תל אביב,
19/06/05 18:16
|
|
 |
מה מצויין כ''כ בגבב המלים הזה?
נחה בקבר,
אויש,
20/06/05 00:18
|
|
 |
7.
עדיף כבר לסגור את ''הזמן הוורוד
ערן וגל ת''א,
18/06/05 12:58
|
לפי הגיליון האחרון אין עוד טעם להוציא לאור את העיתון הזה. הוא משעמם, ארכני, לא נוגע ולא פוגע. עדיף לסגור ולהשאיר את ''הזמן הוורוד'' כזכרון מתוק על משהו שהיה ואיננו עוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
קטסטרופה!
סיתוונית,
18/06/05 11:18
|
ראיתי את הדבר הזה המתקרא עיתון. זה פשוט ביזיון מאין כמוהו. פשוט כואב הלב איך הורסים מוסד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
הקהילה שלנו מתפוררת...
הומו מתפורר,
18/06/05 09:06
|
1. רוב מקומות הבילוי נסגרו או נסגרים.
2. מצעד הגאווה האחרון היה נטול אמירה פוליטית. וההפנינג היה משמים וחסר אנרגיות.
3. כל ישיבה של האגודה היא התנצחות של המשתתפים שאחר-כך ממשיכה לאתר גו-גיי.
4. כבר לא רואים דגלי גאווה במרפסות. ובכלל.
תחשבו על זה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נהייתם מיינסטרים גט יוז טו איט
ל"ת
סטרייט,
תל אביב,
20/06/05 00:41
|
|
 |
אפשר לקבל פירור?
פירורית,
מפרום,
18/06/05 11:29
|
|
 |
4.
טעות במאמר
אסף,
תל אביב,
18/06/05 03:47
|
סמי דואניס (ההורס) מעולם לא ערך את הזמן הורוד - אף אם כתב בו והיה כמדומני עורך לשוני. את גליון ''הממורמרת'' ערך אלון הגר, זה היה אחד משני גליונות שהוא ערך כשהחליף את אורנה אושרי שהיתה בחופשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל מה זה משנה
שימי,
מרכז,
18/06/05 11:28
|
העיקר שאפשר להפריח שמות, השמצות ובלוני חמצן לכל עבר. למה להתקטנן על העובדות באמת.. קצת פרובוקציה הרי זה מה שמחפשים פה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה תודה
סמי דואניאס,
תל אביב,
19/06/05 11:25
|
|
 |
לך יא מעפן
ל"ת
חבר שלך,
07/07/05 19:50
|
|
 |
3.
הזמן שעבר
ג.,
17/06/05 22:22
|
הזמן הוורוד נפח את נשמתו פעם אחת והוקם לתחייה על ידי עפר פיזוב (החתיך) אך לא הצליח להחזיק זמן רב. הגלגול החדש של הזמן הוורוד נראה באמת כמו גוויה ועדיף היה אם היו נותנים לו למות בשקט - ואם מחליטים בכל זאת להוציא אותו - אז לא רק כדי לצאת ידי חובה, אלא לנסות ולהבין אילו תכנים מעניינים את הקהילה. תנסו לחדש לנו, להפתיע אותנו.
את הגליון האחרון של הזמן הוורוד סיימתי בפחות מדקה מצד לצד... פיהקתי ולא פתחתי אותו שנית מאז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
שניר אתה כל כך צודק
איתי ת''א,
17/06/05 17:17
|
רחל נחמה-עבדי ערכה עד לאחרונה את מקומוני שוקן בצפון. היא הובאה לתל אביב (במסגרת מהלכי ההתייעלות של שוקן) כדי לערוך את המוספים המיוחדים שמצורפים ל''העיר'' מדי פעם. היא סטרייטית, קרובה לגיל חמישים, לא תל אביבית, ומבינה בעינייני הקהילה כמו היפופוטם במרק כרוב. והתוצאה בהתאם. ''הזמן הוורוד'' = משעמם משעמם משעמם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
למה לא תכתוב משהו לזמן?
המלצה לבלון,
חמצן,
17/06/05 13:04
|
במקום לצעוק על בלוני חמצן ולהתרפק על הזכרונות מ''תת תרבות'' חשבת לכתוב משהו בעצמך שיהיה יותר מעניין? איך לא חשבת על זה קודם.. ממש מזהיר. במקום טורי דעה משמימים שנראים כאילו חיפשת בנרות מלים ומשפטים שנונים (פעם הבאה תשתדל להיות פחות מאולץ) תכתוב כתבה על מה שנשאר מכביסה שחורה המתפוררת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאאא שלא יכתוב
שני,
כפר סבא,
17/06/05 15:29
|
למה לקלקל???
סוף סוף יש עיתון של הקהילה שהוא לא רק סצנה סמים וזיונים. עיתון שלא רק ההומואים המקצועיים התלאביים קוראים אלא גם לסביות מכפר סבא.
לא מכירה את רחל, אבל אם בזכותה יצא עיתון כזה, אז סטרייטית או לסבית - אחלה עבודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת, שלא יכתוב שם
יוסי,
כפר סבא,
18/06/05 13:08
|
זה בהחלט יהרוס עוד יותר את העיתון.. תמשיך לכתוב במדור סקסי, ייטב כך לכולנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את בכלל יודעת לקרוא???
שמחה,
17/06/05 21:10
|
ואני מצטטת: ''מפחיד היה לגלות כי הביטאון שיצא לקראת יום הגאווה 2005, ממשיך להציג פן אחד ויחידי של הומואים, כאילו המאבק על נראות אחרת שייך רק לראודה מורקוס מקבוצת הלסביות הפלסטיניות ''אסוואת''. איפה הומואים פלסטינים? לסביות? הומואים מזרחים? זנות הומואית? קוקסינליות? דראג קווינז (ולא במדור לילה!!!)? איפה כביסה שחורה? שכן, מרבית הגוונים של דגל הגאווה הצבעוני, הפכו בעיתון הזה לצבע דומיננטי ואחיד בצבע חלודה''.
עיתוןהומוגני משעמם!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|