 |
16.
@@מה שלא מספרים לעובדים@@
בשר בקר,
28/02/05 19:34
|
צורת השליטה בארגונים התפתחה מאוד במאה האחרונה, אני לא העבור על כל הצורות אך האחרונה והיעילה מכולם ניקראת שליטה נורמטיבית, או בעגה הפופוליסטית ''תרבות ארגונית''. כמו שנאמר בכתבה, העובד, ע''י החדרת מסרים של כיף, משפחה, ערכים של מצויינות וכו עובר להזדהות עם הארגון ברמה גבוהה יותר מאשר רק להיות שכיר חרב... לארגונים זה טוב, לנו העובדים זה רע מאוד, מכיוון שמערכת הציפיות מהעובד משתנה מ-בוא לעבוד ל-תמשיך לעבוד גם כשאתה לא כאן. תשאלו את אינטל אורנג סלקום פלאפון ועוד כמה חברות.. שליטה נורמטיבית זה להצדיק את הארגון שלך מבלי לחשוב פעמיים מה הוא עושה או איך זה משרת את האינטרסים שלך, ובעצם לשלוט על הנפש שלך.
למידע נוסף שילחו לי מייל : - )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המייל שלי tactico@gmail.com
ל"ת
בשר בקר,
28/02/05 19:44
|
|
 |
15.
טוב מאוד ולא פחות מזה
עופר,
28/02/05 01:55
|
הגיע הזמן שיתנו לפרסומות את הכבוד הראוי להן ושיבינו שיש בהן מסר פרסומי מצד אחד ומהות מצד שני. זו פעם ראשונה שאני רואה שעושים את זה וזה טוב מאוד. מחכה לקרוא את הטור הבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
גדול! לא חשבתי על הפרסומות..
טלי,
תל אביב,
28/02/05 01:35
|
האלה ככה. באמת, מרוב שיש כל כך הרבה זבל בטלויזיה אז אני כבר לא מתעמקת בפרסומות האלו (שזה באמת הנזק שהטלויזיה עושה, לא? גורמת לך להפסיק לחשוב) אחלה כתבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
עוד אחת שלא התקבלה למשרד פרסום
זיו,
ת''א,
27/02/05 23:03
|
|
 |
יש לך סולם ערכים מעוות
זיוה,
עם ביצים,
28/02/05 15:04
|
שעל פי עבודה במשרד פרסום היא שיא השיאים האנושי. כמה עלוב ועצוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מעולה. את פשוט מוכשרת.
ל"ת
האמת, רק האמת,
27/02/05 15:46
|
|
 |
11.
נהדר!
רוני קלמרוני,
ת''א,
27/02/05 14:32
|
אחלה סאבטקסט. המצאת תחום חדש- הפילוסופיה של הפרסומות. יאללה לעבודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
פשוט מעולה
גיא,
רמת שרון,
27/02/05 13:50
|
הגיע הזמן שיתחילו להבין שהפרסומות אומרות הרבה יותר ממה שהן חושבות שהן אומרות... המסרים המעוותים שהם מעבירות נחשפים כאן וזה תענוג לקרוא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
גיבוב מעצבן של משפטי סרק
רוני לוי,
27/02/05 12:37
|
משפטים של סרק המעידים, כביכול, על תיאוריות, סליחה, מהתחת. הרף לקשקושים הללו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל חוזר עליך וקקה בידיך
ל"ת
לוי רוני,
27/02/05 14:16
|
|
 |
קקה בידך, אוי זה חזק!
ג'וני קדחת,
27/02/05 20:19
|
איזה תגובה, איזה מכה, תחזיקו אותי, הבטן אלהים, נפלתי בריצפה, איזו דאחקה - קקי בידך. אוי, זה היה חריף!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
קצת יותר מ-20 לשעה? אולי 19
ל"ת
א,
26/02/05 14:47
|
|
 |
סוף סוף למישהו יש אומץ
עבד של נטוויזן,
27/02/05 13:57
|
לדבר על הניצול בחברות האינטרנט. שכר שהוא קצת מעל המינימום, עבודה שמונה שעות רצוף על כיסא לא נוח בלי אפשרות לקום, לאכול משהו או להתקשר הביתה. הפרסומת הזו העליבה את כולנו. טוב שכותבים על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לא נסחפת?
רועי,
ת''א,
26/02/05 11:53
|
הוט ונטוויז'ן גם ככה לוקחים את עצמם יותר מידי ברצינות, והפרסומות שלהם ממילא שקופות ואידיוטיות. לא צריך שגם יכתבו עליהם מאמרים סוציולוגים-פסיכולוגים-פילוסופים בשקל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אין מצב שגדעון עמוק כזה..
יורם,
25/02/05 21:57
|
הפרסומות של גדעון עמיחי כל כך שטחיות ופלקטיות, שהיית מתה שיש פה מסר סמוי. סתם פרסומת מביכה, שסביר שבזכות הקשרים שלו תזכה בפרסומת החודש. הכל מכור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפוך, גוטה, הפוך
ע,
27/02/05 09:23
|
אם גדעון היה אינטליגנטי, הוא היה מבין מה הפרסומת שלו אומרת. ככה, הלא מודע בורח לו החוצה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
ל 4 ולכותבת...
יוסי,
ילד קטן שלי,
25/02/05 19:10
|
שום מסר נסתר ושום בצל! הכותבת קצת לוקה בתסמונת ''תיאורית הקשר'', קצת נסחפה ביתר פרשנות לפרסומות שיטחיות (בין אם הן טובות או לא)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הכל נעשה באופן מודע
ש.א.ע,
26/02/05 02:27
|
הרבה פעמים קורה שהמסר הכללי שעובר הוא לא זה שאליו התכוון המשורר. עינת צודקת בשני המקרים. האבחנות שלה יפות. אני בטוח שהקופי לא רצה שזה מה שייצא, אבל כנראה שזה מה שהוא באמת חושב עמוק בפנים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
הצד המכוער של הפרסומות
טל,
25/02/05 16:06
|
|
 |
בתור אחת שעובדת בתמיכה טכנית,
TSR,
26/02/05 14:48
|
אני מסכימה עם מה שנכתב. שימו לב לבחורה נטולת החיוך שקושרת את שרוכיי נעליו של עובר האורח. המבט שלה כבוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מעניין
ל"ת
נ.ה,
25/02/05 12:56
|
|
 |
2.
חבל שאין תמונות מתוך הפרסומות
הילה ע,
חיפה,
25/02/05 12:21
|
|
 |
1.
מעולה!
ל"ת
רן,
25/02/05 12:07
|
|
 |
אמת ויציב.
ל"ת
TSR,
26/02/05 14:48
|
|