 |
66.
כל הכבוד הדס
מורי מיטרני,
21/03/05 06:47
|
|
 |
65.
מ.כוערת-ז.מוכרת
ל"ת
פדרבוש,
03/03/05 18:04
|
|
 |
64.
עצם זה שאין בפרסומת דוגמנית
darksideonline,
14/02/05 01:43
|
בלי הרבה מוח זה כבר מראה על מוצר טוב,ואני קניתי וזו אחת הסיבות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
הגיע הזמן שמישהו יגיד את זה
ילד אחד,
הממלכה,
13/02/05 11:18
|
|
 |
62.
אני עדיין לא מבין...
פרסומאי,
תל אביב,
13/02/05 01:43
|
למה נותנים במה לגב' שניידר. אמא שלי יכלה להגיע לאותן תובנות כמו הכותבת. ג. יפית היא כל כך סטגנטית. מה נזכרתם בה פתאום? מה השתנה? כלום. שעמום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
קשה להתווכח עם עובדות
קול המפרסם,
11/02/05 20:28
|
אז מתווכחים על הגיל. יצא לי לא מעט פעמים להשתמש בשרותיה של ג. ואני חייב להגיד שזה פשוט עובד. זה נכון שזה בון-טון לרדת עליה , וכל קופירייטר מתחיל , שאפילו לא ניסח לבדו מודעת מילים, מוצא לנכון לרדת עליה וכל כתבת פרסום ירוקה מרגישה צורך להשתלח בה. אבל מה שקוה בפועל הוא שבגדול ''העם'' חי עם זה מצוין. הוא לא מחפש את הקראיטיב המתוחכם ובעיקר המחכם שחוטא למוצר ,ולמפרסם. הצופה שיושב מול הטלויזיה בערב לא עושה ניתוחי פרודקשיין-וואליו ויצירתיות ובכלל אנחנו המפרסמים לא בראש שלו. אז באה ג' מדברת איתו (עם ה''עם'', או אם תרצו, מסעודה משדרות )בגובה העיניים . בלי לבלבל אותו או את מוחו העייף והיגע , עם מסר פשוט ( לעיתים פשוט מאד) והופ ראו זה פלא המסר עובר ומחלחל. בכמה מן החברות הגדולות בארץ יושבים אנשים ( אין לי ספק קצת יותר נבונים מהגב' החתומה על הכתבה) , לדוגמה אוסם,עלית, שטראוס וסנו,אם למנות כמה. שאם היו חושבים זה לא עובד ( עובד הכוונה - מביא כסף, ולא אם הברנז'ה אוהבת את זה אם לאו) אז פשוט הדבר הזה שנקרא ג' יפית היה פס מן העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
סליחה מה ההשתלחות הזו בגיל?
שירן,
10/02/05 16:11
|
סליחה גברת שניידר, את חושבת שיפית צריכה לפנות את מקומה לך ולחבריך הצעירים? זכותך לחשוב. לכי תבני לך קריירה ואל תצפי לגזול אותה ממישהי שעבדה כל חייה. לידיעתך לא כל הצופים בגילך. בעיני רבים, דווקא הגיל והקמטים משדרים ניסיון ואמינות. בקיצור לכי תבני חברת פרסום ונראה את כישורייך, מקווה שזה יקרה לפני שיהיו לך קמטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
הדס היית מתה להיות ג.יפית
ל"ת
שירה,
10/02/05 16:01
|
|
 |
58.
אולי תביאו מישהו שמבין בפרסום
גרין,
10/02/05 14:47
|
לעורכים , אולי תביאו מישהו שמבין בפרסום ? ועכשיו לעניין במילים פשוטות : לג' יפית יש ארבעה דברים שהיא עושה נפלא 1. עלות הפקה מצחיקה +זמן תגובה מהיר 2. טקסטים פשוטים ,ישירים ולא מסובכים , 3. מוכרות של מעל 80%,ועדיין אמינות אצל קהל היעד שלה שהוא בסביבות 35% מקהל הצופים . 4. מגדילה את הזכירות הבלתי נעזרת של המוצר
עכשיו, מה יעשה מנהל שווק שרוצה לפנות לדוגמא לעקרת הבית שלא תמיד מבינה את המסר בפרסום רגיל ולפעמים קצת מתוחכם? ילך על חבילה שמוכיחה את עצמה עדיין כאפקטיבית מאוד , יחדד את המסר שלו , ויארוז הכל בפשטות ובהפקה זולה וייתן למכשיר הזה שנקרא ג. יפית לעבוד . רבים שונים ויפים ממנה ניסו לקחת ממנה נתח ולא הצליחו מכיוון שיש בה כניראה , קסם מסויים . הקסם הולך וקמל מחשיפת יתר ,אבל זה כבר סיפור אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה כל-כך מבין בפרסום...
העורך,
10/02/05 16:17
|
... אז אולי תרים את הכפפה ותכתוב לנו?
המייל שלנו מצורף.
יום מצוין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
הרוקח הזה
כלנית,
10/02/05 12:22
|
באמת היה נראה מוזר לאללה. היינו צוחקים על זה מלא בזמנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
ג. סטלנית
חנן,
10/02/05 11:36
|
אחרת אין הסבר באמת לסלוגנים האלה. היא חייבת להיות סטלנית. זה ברור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
שניידר את גדולה
זיו,
חיפה,
10/02/05 10:48
|
טור טוב , למרות שהיו כבר טובים יותר. באשר לג' יפית היא הבינה מזמן שאנשים מעניין אותם:א. המוצר ב. המבצע, ג. שיגידו את כל זה ביחד- ברור. בינתיים משרדים נפתחים ונסגרים והיא עדיין שם ורק גודלת ומתרחבת. הקונספט שלה: ממילא אנשים לא רואים את הפרסומות(הולכים לשירותים, למקרר, למחשב) ורק שומעים אותן, כי הרי איך אפשר שלא אז לפחות שהקול הכל יהיה ברור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
שניידר לראשות הממשלה
שי,
מרכז,
10/02/05 09:43
|
זה כל כך נכון, ג. יפית נהיתה פאטתית, זה כבר לא מקצועי איך שהיא מנהלת את עצמה ואת הפרסומות העלובות שלה בעולם שכל הזמן מתקדם והמלחמה על המקוריות והתחכום יותר חזקה מכל תחום אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Go Schneider Go!
ל"ת
וואו כמה תגובות,
10/02/05 12:00
|
|
 |
53.
שונא את ג'יפית
יוסי יוגב,
10/02/05 08:06
|
|
 |
52.
הוי כמה שאת צודקת
ל"ת
יריב,
10/02/05 06:05
|
|
 |
51.
מי זו ג. יפית ?
התם,
10/02/05 02:13
|
סליחה על הבורות .... אבל מי זו ג. יפית שזוכה לכ''כ תשומת לב ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
מה שם אחותה של ג. יפית?
ר. חריף,
10/02/05 00:12
|
|
 |
49.
אוף, חשבתי שרק אותי היא מחליאה
ל"ת
גבי,
09/02/05 23:49
|
|
 |
48.
משאל עם להיפרדות מג. יפית!
ל"ת
ימני מתון,
09/02/05 23:48
|
|
 |
47.
באמת עולה על העצבים המקומטת
מאוכזב,
09/02/05 23:47
|
שנים הבאתי אותה כדוגמא לפרסומת קצרה ולעניין. זה השמן, הוא טוב, קנה. זה השמפו - שער רך -- קנה זה הנקניק - קנה
אבל ראבק חלאס! עלית לי על העצבים. עכשיו אני מבולבל עם כל המוצרים שאת מפרסמת. קניתי נקניק להורדת קשקשים, הסנפתי ''פנטסטיק'' ושאר סחורות ועכשיו - לא עוד.
יחודשו הפנים של ג. יפית. 1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
גאונית הפרסום
סימה,
09/02/05 23:16
|
זה בדיוק הגאונות של ג יפית. היא הפכה לימון ללימונדה. ועם לימונדה אי אפשר להתווכח. גם עלי נמאסה ובעמצם מאז עברה למדיום הטלוויזיוני היא בלתי נסבלת.
אך כנראה שעל המפרסמים היא עדיין מקובלת כגורו של פרסום. והם משלמים. אנחנו רק מזפזפים הלאה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
שניידר צודקת
וירוס בולגרי,
סופיה,
09/02/05 22:31
|
לא יכלת להגיד את זה יותר טוב. את גם צודקת וגם מצחיקה בדרך לשם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
בלות הגיל ????
מבוגרת ומקסימה,
09/02/05 21:30
|
מה זה פה? מספיק עם כל תאורי הקנאה. למה להעליב אנשים שהגיעו לגיל מכובד בכוחות עצמם, וגם הצליחו בחיים? נראה אותך מתבגרת ועושה משהו עם עצמך. נראה אותך בגיל ''מתבלה'' או שמא את כבר חיה אותו עכשיו. עם ביטויים כאלה אין צורך להתעמק בכתבה אלא להבין שאת סתם צעירונת שלא תפסה את מהות החיים.
והדרת פני מבוגר ומנוסה ממך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד מכוערת מדברת!
ל"ת
כוסונית,
09/02/05 23:53
|
|
 |
לקוסוניט
**,
10/02/05 03:53
|
אם לא היית מרגישה מכוערת בעצמך, לא היית קוראת לי מכוערת.
אני מניחה ששמעת על ''הפוסל פוסל במומו'' ואת, במשפט קצרצר בטאת כמה שזה נכון. אי אפשר לקחת אותך ברצינות, ובבטחון רב אני גם אומרת: שום תגובה שלך לא תעשה אותך יפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
גרינברג גמרה את הסוס, רבותי!!!
יפית הביתה!!!,
די שתלך מכאן,
09/02/05 21:28
|
עוד פירסום אחד של המכוערת הזאת ואני לא נוגע יותר במוצרים שהיא תפרסם, די מספיק, עד מתי היא תמשיך עם השטיקים שלה?. חוץ מזה היא כל כך מכוערת שאפילו איפור מקצועי לא יכול להסתיר את הכיעור שלה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
אני מסכימה
Noga,
09/02/05 20:58
|
|
 |
41.
אני מקפיד
יוספוס פלביוס,
09/02/05 20:49
|
אני מקפיד לא לקנות אף מוצר שהיפית מפרסמת. היא ודרכה הפרסומית היא עלבון לכל אדם ולכל צרכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
ככה לא תפגעי ביפית
ג'ו פלקונטי,
09/02/05 20:13
|
כל הביקורת שלך, מיידלע, חסרת כל שחר. כי יפית מצליחה. את אולי לא מבינה איך זה יכול להיות, אבל מה שחשוב זה מבחן התוצאה, שאומר, שיפית עושה מיליונים.
את רוצה להפיל את יפית? אין בעייה. ברגע שתקום חברה מתחרה שתעסיק בתור מנחת מכירה איזו מפלצת בת 98 סנילית וצווחנית, או אז, יפלו כל עסקיה של יפית כי כל המפרסמים ירוצו אליה, יען כי ברור שאחת כזו תשבור את השוק וכל מוצר שתפרסם או תמליץ עליו יזכה למכירות לא נורמליות.
העתיד שייך למפלצות. לא ליפים וליפות. הבנת זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
נו, באמת
סקפטית,
09/02/05 19:48
|
הדס שניידר, מה שאת עוד לא למדת, ג. יפית כבר שכחה. היא אישה מוכשרת ומצליחנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
לא לבינוניות וחסר טעם !
שושי,
09/02/05 19:46
|
אין כח אין סבלנות לראות ולשמוע את האשה הזאת...היא חסרת חן,שחקנית איומה ומוזילה את המוצר...להוריד אותה מהמסך...please
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מ.כוערת עזבי אותנו באימשל'ך
יוחנן הכותרן,
09/02/05 19:31
|
להשכלה כללית רוב המוצרים שזוכים לפרסום מוגבר הם בד''כ מחורבנים כיוון ומשקיעים בפרסום ולא במוצר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מת על נקניקיות
אלון,
תל אביב,
09/02/05 19:27
|
שונא את ג. יפית ואת כל שאר אנשי הפרסום בעולם כולו
לפי התמונה, הכתבת בעיני היא מ. כוערת כמעט כמו הגברת יפית
הכתבה הייתה משעשעת וקולחת
ממני תקבלו רק כנות. יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
ביקורת מיותרת
הדר,
09/02/05 19:22
|
כל בר דעת הבין כבר לבד את גודל האמינות וההשקעה בפרסומות של יפית. שוב כתיבה לשם הכתיבה. מתי תביאי משהו עם תוכן. אולי גם נחכים ממך. ד''א, העוגיות של עלית מצויינות. סוף-סוף עוגיות לא חלביות טעימות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את בעכצמך מיותרת
אורן,
10/02/05 14:13
|
עובדה שיש קוראים, לא? אז איך זה כל כך מיותר. ככה את רוצה שימכרו לך עוגיות? אז מגיע לך. גם כן עוגיות מגעילות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
הגיע הזמן....
צח,
חיפה,
09/02/05 19:01
|
הגיע הזמן באמת שג. יפית תקבל בעיטה בתחת ותעוף לנו כבר מהמסך.... הלא אין דבר שהיא לא תנסה למכור לנו, בשביל הכסף שהיא מקבלת. רק במדינה מטומטמת כמו ישראל נותנים לה עוד להמשיך לשדר.היא כל כך מכוערת הרי, יאללה שיעיפו אותה כבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
ג.י מעולה לדיאטה מוציאה חשק לא
ל"ת
אחוק,
09/02/05 18:57
|
|
 |
32.
שונאים שונאים, אבל היא אימפריה
ל"ת
דנה,
09/02/05 18:51
|
|
 |
31.
ודרך אגב הדס...
תום,
09/02/05 18:50
|
אמרו לך שאת נראית סוף? (לפחות ככה עולה מהתמונה שלך...)
ג.: גם את נראית סוף... אבל מר מאוד. מר מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אני מציע פרק סיום
חמצמץ,
09/02/05 18:44
|
אני מציע שכמו בסדרות טלוויזיה ג. תעשה פרסומת למכונית ותהיה ה TEST CRUSH DUMMY
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
גם אני תמהה כל הזמן
יוסי,
09/02/05 18:42
|
מדוע נותנים לה לפרסם כל כך, ביחוד שזה לא משכנע ולא אמין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
השתגעת... קריאייטיב?
תום,
09/02/05 18:41
|
היא לא מכירה את המילה הזאת. ג. יפית היא הטרגדיה הכי הגדולה של עולם הפרסום. מיטב המוחות שוחקים את מוחם עד דק כדי ליצר פרסומות שעדיין לא נראו על המסך וג. יפית צוחקת על כולם ואומרת: ''בשביל מה לעבוד קשה, כל מה שעולה לטלוויזיה במילא מוכר''. ג. יפית יש לומר לזכותה (ואין יותר מזה) כי היא מכונה משומנת: היא באה דקה לפני לסט הצילומים, צורחת על כולם, לוקחת לידיה טקסט שכתב השומר בחניון, עושה סוויץ', מחייכת, יורה את הטקסט, מורידה את החיוך, צורחת על כולם ונכנסת למרצדס שלה. שם היא מתפוצצת מצחוק על כל הענף. ג. היא הכי שקר בעולם והגיע הזמן שכולם ידעו את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
דרדרו לי אותה מהמסך
צ. חתיך,
דל''ד יפואי,
09/02/05 18:38
|
|
 |
26.
כתבה משעשעת ונכונה להפליא
יוסיפון,
09/02/05 18:22
|
אין פעם שאישתי ואני לא מםליטים קללה עסיסית כשיפיתוש (כפי שקוראת לה אישתו של בנה שו אסמו,,,שכחתי את שמה של ההיא, גם היא כישרון אדיר בפני עצמה אבל מה, להבדיל לפחות נראית טוב) מופיעה לנו על המסך. לא נותר לנו אלא לקרוא בקול ''צא, דיבוק צא'' ולקוות לטוב. ולכותבת - כל תגובה שתתקוף אותך כאן היא של היפיתושים, אז אין צורך לספור אותם ממטר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרעת אותי מצחוק LOL !!
ל"ת
דנה,
ירושלים,
10/02/05 01:01
|
|
 |
שכנעת את עצמך.
ל"ת
הדסוש,
09/02/05 18:42
|
|
 |
25.
זאת הדרך של ג יפית
jak,
09/02/05 18:22
|
והיא עובדת היא בניגוד לפרסומות אחרות הולכת בצורה ישירה יותר ואני בטוח שיש לה קהל יעד
שיהיה לה בהצלחה היא לפחות לא עושה פירסומות תת רמה כמו esc ולא פירסומות מיניות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סופסוף תגובה אינטליגנטית !
AA,
09/02/05 18:41
|
|
 |
24.
חוק עוקף יפית
נדב,
צוללת צהובה,
09/02/05 18:03
|
אנשים רבים רואים הרבה טלויזיה והרבה פרסומות. הפרסומות הן הכרח לשם קיום הטלויזיה. אולם אם אנחנו נאלצים לראות פרסומות, הרי שלפחות אפשר לדרוש, שהתוכן שלהן יהיה מבדר, מעניין ומקורי.
צריך לחוקק חוק, שפרסומות יצטרכו לעבור ועדה שתקבע האם הן מבדרות מספיק, והאם הן אסטטיות מספיק.
אז מה אם יפית מצליחה למכור? האם זו סיבה מספיק טובה לאפשר לה לזהם את מסכינו בפרסומות לא אסטטיות, לא מעניינות ומעצבנות? פרסומות שמזלזלות בזמן הפנוי שלנו? זה הזמן שלנו. אם אתם חייבים למכור לנו משהו - לפחות תעטפו את זה יפה, ותבדרו אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
גמרה את הסוס??
ד''ר סוס,
09/02/05 17:59
|
|
 |
22.
''נבדק מחקרית'' כמה אשכנזי זה ?
בן צור,
09/02/05 17:38
|
נבדק מחקרית , האמירה האומללה הזאת, המוליכת שולל הזאת היוצאת מהפה של הגברת שמנסה למכור לי אמינות, חה ועוד חה. כמה שזה אשכנזי, ההולכת שולל הזאת. '' נבדק מחקרית '' צאי מתוך המסך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
יש משהו שאני לא מבינה..
יסמין,
ירושלים,
09/02/05 17:36
|
אם כל המדינה לא סובלת אותה.. איך לעזאזל היא ממשיכה להופיע!!!! קיוויתי לגלות את הסוד מהכתבה..אך לצערי גם פה אין תשובה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
הדס-לא יפית לצחוק על חלשים..
ניר,
ירושלים,
09/02/05 17:34
|
הדס שניידר היקרה את נשמעת בחורה אינטיליגנטית. לכתוב על הפרסומות ההזויות של מ. כוערת זה קל מדי ופופוליסטי. הן היו מגוחכות מיומן הראשון ואין חדש תחת השמש. זה לא חוכמה לצחוק על ''חלשים'' ויתרה מכך לא חידשת דבר. אנחנו מצפים ממך ליותר, הרי יכולות כתחבה יש לך. עזבי אותנו, את יכולה יותר. עלי והצליחי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אויש ניר...
מושבניקית,
09/02/05 18:48
|
|
 |
19.
ונשאלת השאלה.....
אילון,
09/02/05 17:12
|
אם זה כל כך נמוך, שטחי, פטאתי (הקף בעיגול את התשובה הנכונה) אז למה מפרסמים ממשיכים להיעזר בשירותיה...? כנראה שבפרסום, כמו במתמטיקה, האחד שואף את הכוח ממספר האפסים שאחריו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי זאת דרך זולה
תום,
09/02/05 18:46
|
ג. יפית היא דרך זולה לעלות לטלוויזיה ומה שבטלוויזיה מוכר. בקרוב מאוד יגלו כולם שזה מסב להם רק נזק: ראה מה עשו לביגל ביגל ומה ג. יפית עשתה לביגלה אוסם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
כמה רעל מייצרת הקנאה.
קרי ATV,
09/02/05 17:10
|
הדס, את אולי צעירה מיפית, אבל, אם נשפוט אותך ע''פ רמת הכתיבה והטיעונים שלך, את הרבה פחות מוכשרת ממנה. הקנאה זועקת מכל פינה של ''מאמר הבקורת'' האינפנטילי והבלתי ענייני הזה. למרות שאין לי סימפטיה מיוחדת ליפית ג. ולפרסומות החדגוניות שלה, אני חייב להודות שהרבה פרסומות אחרות, המשודרות בטלוויזיה המקומית, שהושקעו בהן הרבה ''קריאיטיביות'' (עאלק) ,נשפך עליהן ימבה כסף, ושנוצרו ע''י קופירייטרים צעירים ו''מבטיחים'' במשרדי פרסום מתחרים, נראות לא פחות דוחות, מאכזבות ועלובות מאלה של יפית. השורה האחרונה היא: יפית מצליחה במה שהיא עושה, למרות הכל, וזה בדיוק מה שאוכל אותך, הדס, צעירונת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטוח ש-מ. כוערת הגיבה בזעם כזה
איב,
אילת,
09/02/05 19:48
|
הכתבה היתה עדינה ומתחשבת. מילים נבחרו בקפידה כדי לא להעליב מידי. אני לכשעצמי מרוב שנמאסה עלי התופעה המטומטמת להדהים של ה ג. הזו, לא קונה יותר אף מותר שהיא מפרסמת כעיקרון. אם חברה זו או אחרת מספיק ''חכמה'' לתת לה לפרסם את מוצריה דרך צינור הגינה הישן והמרקיב הזה, לא מגיע לה שאתקרב למוצריה. אצלנו בבית בכל פעם שההיא מופיע במלא הודה, כל בני הבית נמלטים לפינת התרופות לחפש כדור נגד כאב ראש חזק במיוחד אני ממליץ, וזה בדוק ומדהים, להתרחק מג. זו כמה שיותר. סוף!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה רוע, אפשר לבלוע
ברוס וויין,
גוטהם סיטי,
09/02/05 18:02
|
טור הביקורת כתוב טוב, שנון ומבריק.
נראה כי ''הקנאה הזועקת מכל פינה'' אינם שייכת לה דווקא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר לצעירה?
בנטוב,
09/02/05 17:32
|
לפי סגנון התגובה ההזוי - המגיבה היא גימל בעצמה או כלתה שמכרה את עצמה למשפחה עם ממון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדס בע''מ, תגובה לכל מגיב !
קריאיטיבי,
09/02/05 18:37
|
כל כך שקוף שהדס, מחברת המאמר, יושבת עכשיו ליד המחשב, מתוחה כמו קפיץ, ומקפידה לשלוח תגובה לכל תגובה. עקיצה ארסית לכל מי שחולק עליה. ליטוף מתחנחן ומחמאה לכל מי שמסכים איתה. איזו השקעה. איזו ילדותיות. הדסי, ילדונת, לא כל מי שלא מוצא טעם בהגיגייך ה''מופלאים'' חייב להיות ג. יפית. תפנימי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא דפוק
תום,
10/02/05 14:16
|
כן, היא יושבת יממה שלמה ומגיבה על עשרות תגובות. מה אתה טמבל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת!
ל"ת
אובי1,
09/02/05 17:30
|
|
 |
17.
תופעה לא מוסברת
אסי,
09/02/05 16:58
|
ה''אמינות'' של ג' יפית? איזו אמינות?! מה היא, אוטוריטה צרכנית? הרי היא תפרסם כל מה שיתנו לה, ויהיה זה המוצר הנחות ביותר (כפי שהיא אכן עושה). וזה שהיא מדגישה 80 פעם ''בייגלה זה רק אוסם'', גורם לי לקנות רק את זה של חברת בייגל-בייגל. שלא יקרה שכספי יילך למימון הפארסה המתמשכת הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לי זה קרה! :)
אני,
09/02/05 17:55
|
אחרי שראיתי שוב ושוב את הפרסומת המעצבנת שלה, הלכתי וקניתי שלוש חבילות של בייגל בייגל, אחרי איזה 4 שנים שלא קניתי בייגלה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לשכוח שהפרסומת של בייגל
אובי1,
09/02/05 17:31
|
|
 |
''תפרסם כל מה שיתנו לה'' ?
כאילו דה?,
09/02/05 17:20
|
איזה מן טיעון זה ? אתה מכיר פרסומאי שלא יהיה מוכן לפרסם כל מה שיתנו לו, תמורת הסכום המתאים? במה שונה כאן יפית משאר משרדי הפרסום שממלאים את ה''יצירות'' שלהם בשקרים ופנטזיות, ומנצלים כל חולשה אפשרית של הצרכנים, ובלבד שיצליחו לדחוף להם את המוצר הנחות והבלתי חיוני ביותר, בתמורה לכסף שזה מכניס להם מהמפרסם? מישהו זוכר את תשובתו של ג'ורג' ברנארד שו לאותה אשת חברה שאת חסדיה ביקש? ''גבירתי, כבר ראינו מה את. נשאר רק להתמקח על המחיר.'' זה נכון גם לגבי רוב משרדי הפרסום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההבדל הוא, חכמולוג שלי
איב,
אילת,
09/02/05 19:55
|
שלא כמו שאר הפרסומאים המציגים את המוצר או המותג בדרך זו או אחרת, מ. כוערת זו נשענת אך ורק על ''המילה שלה''. אם מכניסים לכאן את האמינות האישית אי אפשר להסתתר אחרי הטיעון שהיא כמו כל פרסומאי תפרסם הכל כולל צועת חתולים בתור מזון מלכות!!! ההמלצה ה''אמינה'' שלה היא בדיחה ממש לא מצחיקה!! אלא דוחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ג. יפית - אחד הדברים העיקריים
נבעת,
09/02/05 16:37
|
שהעפתי בגללם את הטלוויזיה מהבית. דבר כבד ורדוד, בעל קול שמוטב לי ללעוס סקוצ'ברייט מלשמוע, שמתיישב מאחורי איזה דלפק (או - חלילה - לפניו!), מראה לי - אלוהים, לא שוב! את מסכת החיוך המבעיתה, ומדכא אצלי באסרטיוויות מיובשת את החשק לאכול, לישון, להתקלח, או להיות מסוגל לצרוך בכל דרך אחרת את הסבון, הסדין או העוגיות שג. יפית תאב כל כך לדחוף במורד הוושט המסכן שלי. אם היה בי הכוח להישיר מבט אל הפרצוף הזה הייתי מביט בו רק כדי לרשום מה לא לצרוך בשום פנים ואופן, אבל האמת היא שהרצון העז שעולה בי למצוא לי רכבת, גג גבוה או גיליוטינה סטנדרטית שיגאלו אותי מיסורי כאשר אני נחשף לתומי לפרצופה של יפית, מביא אותי להסב את פני במהירות - לפני השיניים, לפני העיניים, לפני המוצר, לפני השם, לפני הקול, לפני ה-כ-ל, כך שבעצם אין לי מושג מה הגברת מנסה לדחוף לי, וכל המוצרים שהיא מפרסמת ממילא אינם מתפרסמים לי. ובעצם, אולי טוב שכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה זקוק לפסיכיאטר, ידידי.
ל"ת
ד''ר סוס,
09/02/05 18:31
|
|
 |
הנבעת - לא תאמין
אותו צפוני אחד,
09/02/05 17:52
|
התגובה שלך - בעיני היא פנינה. העתעתי לי אותה - למשמרת. תבורך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנבעת - אתה הכי גדול !!
צפוני אחד,
09/02/05 17:48
|
בלי טיפה של ציניות : אתה מזכיר לי את שייקספיר. מעולם לא קראתי תגובה ברמה ובסגנון עשיר כל-כך. תבורך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה שיש לה מקום מרכזי בחייך..
ל"ת
b1,
09/02/05 17:33
|
|
 |
לא רע
אריק,
ר''ג,
09/02/05 17:06
|
|
 |
15.
כולכך צודקת כולכך נכון.....
ל"ת
עומר,
09/02/05 16:31
|
|
 |
14.
יוקם מיד ערוץ הקאלט! (ערוץ 1)
אני,
09/02/05 16:26
|
צריך להפוך את ערוץ 1 לערוץ קאלט ''סוף''! ישדרו שם תוכניות של חנן עזרן, מיכל זוארץ, שידורי כדורגל עם דני נוימן כפרשן, תוכנית על זמר מזרחי עם ננסי ברנדס ושימי תבורי, תוכנית חדשות משפטית עם היועץ המשפטי של הרשות שיארח שם את חבריו הצנונים מלשכת עורכי הדין ושופטות בדימוס נרגנות במיוחד - ובין לבין יהיו רק תשדירי שירות ןפרסומות של ג. יפית! שיקום פה מישהו אחד ויודה שהוא מתנגד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בדיוק מה שיש בערוץ 1...
בנטוב,
09/02/05 17:34
|
|
 |
13.
מי בכלל רואה את הפרסומות שלה
יאיר,
תל אביב,
09/02/05 16:22
|
איך שהגימל מופיע אני מעביר פשוט עלוב. לא יאומן איך נותנים לה במה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
בלי קשר לגיל..
אתגר,
רעננה,
09/02/05 16:16
|
היא פשוט מוציאה את הטעם של המוצר. לא פלא שרק חברות גדולות משתמשות בה. כי רק הן עדיין חושבות שאם אני קונה אוסם או עלית זה בזכותה.. נו שיהיה.[
נראה אותה מקדמת מותג לא מוכר..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
הדס, את מלכה.
ל"ת
גיא שחם,
רמה''ש,
09/02/05 16:09
|
|
 |
10.
בלות הגיל.?.
אמיר,
בוסטון,
09/02/05 15:57
|
פרסומות גרועות, ברנות אפס . הכל נכון. התמקדות הנשנית בגיל. לא מכובד. חבל; קצת פוגם ביקורת המאוד נכונה ונותן תחושה של התלהמות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
חרם צרכנים
און,
ירושלים,
09/02/05 15:52
|
אני לקחתי על עצמי החלטה שכול חברה ש ג. יפית מפרסמת אני לא אקנה ממוצריה כי מי שמזלזל כ''כ באינטילגנציה שלי לא ימומן מכספי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמוני כמוך, כבר הרבה זמן.
דן,
09/02/05 19:17
|
|
 |
8.
מסכים עם כל מילה בכתבה
ל"ת
יוד,
09/02/05 15:51
|
|
 |
7.
חבל ש-ג. לא נשארה בהודו
עוד אחת,
פ''ת,
09/02/05 15:48
|
היא סתם מנחסת לי זמן מסך ובאמת חבל. זה לא שאני מצפה לפרסומות בסגנון אלו המשודרות בסופרבול, אבל דחילק יפית - ''עזבי אותנו באמא ש'לך''. ואת הדס, תישארי, את עושה לי טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
בלות הגיל? ומה איתך?
ל"ת
יריב,
09/02/05 15:46
|
|
 |
5.
הגיל
בא בימים,
09/02/05 15:26
|
גברתי הכתבת. אני לא אוהב את ג. יפית מסיבות אחרות.
אבל , הגיל?
זאת הבעיה שלך?
אזכיר לך: גם את תגיעי בעזרת השם לגיל הזה, ואז נראה אותך מגיבה לכתבה טפשית כמו שלך, רק אז, זה יכוון אלייך ותכוני: גראטרית.
העולם הוא גלגל: פעם למעלה ורוב הזמן למטה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
שוב ושוב
אחת,
09/02/05 15:19
|
את מצליחה לנסח בדיוק רב ומשעשע את המחשבות שלי בעת צפיה בפרסומות.
תמשיכי ככה! אוהבים אותך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לא מפרגנת,אין לך סיכוי
יציק,
09/02/05 15:06
|
עם הפרצוף שלך והארס הילדותי לא תגיעי רחוק. אנחנו בעד ג!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זכותך לא לפרגן אבל....
נדיף,
09/02/05 15:43
|
את מדברת על פרצופה של הכותבת וגם מתלוננת על ילדותיות? מה הקשר בין תוכן הביקורת לפרצוף בכלל? הביקורת שלך ארסית וילדותית לא פחות, כך שאם הייתי הדס הייתי עונה לך בשפה שלך - הכל עובר אלייך וקקה בידייך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
גברת שניידר היקרה
טינופת יש רק 1,
09/02/05 13:46
|
|
 |
1.
זכיר ואפקטיבי לצערי
ל"ת
אורן,
תל אביב,
09/02/05 12:47
|
|