 |
70.
קירשנבאום מסית את העם
איצק,
גוש,
25/12/04 11:55
|
קירשנבאום לך תילמד את החוק ותיראה שאתה סתם אחד שמסית את העם צריך להעמיד אותך לדין בגין הסתה מניין אתה לוקח את הנתון 400 אלף דולר תן לי את ההפרש מכיסך ואז אתה תהיה צודק וגם חייב הרבה כסף ונתון בחובות כבדים כפי שתושבי הגוש עשויים להיות על פי החוק הקיים היום דע לך שישנם משפחות היום שצריכות לשלם כדי להתפנות איש רע ומסית אתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
צמד ה''מיהם בכלל''? רחמנות
אלון,
ת''א,
24/12/04 16:08
|
אשכרה רחמי שמיים על הירון חסמבה הנבול והנפול והמוטי קשקשנוטי באמת צמד חבובות זניח בערוץ זניח ומיותר. נמאס כבר מארשת החשיבות שהם וחבריהם הספורים מייחסים לעצמם... שקט שיהיה פה, ערוץ 10,9,8,7,6,.... עומד להתפוגג כמו שני הליצנים המסכנים הללו. כל מי ש''אי אפשר לנהל איתו דיאלוג אינטיליגנטי''...לא חשוב בעיניהם, אבל אין אינטיליגנטים באמת שמעוניינים להופיע אצלכם, ולשוחח עמכם. שחררו אותנו מהזיותייכם..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
כל הכבוד לקירשנבאום
שי,
חיפה,
23/12/04 20:42
|
עשה את מה שצריך לעשות מול חלאות חסרי בושה כמו המתנחל הזה מגוש קטיף. בתור בן למשפחה ניצולת שואה אני רואה בהתנהגות שלו ושל אנשיו פגיעה אישית ומבחינתי הם יכולים להישאר לטיפולם של הפלסטינים כי הם שווים מבחינתי אותו דבר, אין לי שום קשר אליהם והם לא חלק מהעם שלי. שיילכו לעזאזל מצידי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
קירשנבאום לא יודע מה זה חופש..
דני,
23/12/04 16:38
|
ביטוי ,הוא לא נתן למרואיין שלו לדבר משפט אחד בלי לקטוע אותו . בושה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
לונדון&קירש - כולנו איתכם
מיכל,
23/12/04 14:29
|
שני ''הקשישים'' החביבים האלה הם הסיבה להדליק את הטלוויזיה. ערן שטרנברג יצא רע מאוד בראיון הזה. הוא עצבן כנראה כל צופה בבית, וקירש ענה לו בשם כולנו. לא קונים את הדמגוגיה שלך - דובר גוש קטיף. מהרגע שחשפתם את הטלאי, איבדתם גם את שארית היחס והסולידריות שהיתה לי כלפיכם. עשיתם טעות מרה. ואתם יודעים את זה - הנה עובדה שהתקפלתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
כולנו צדיקים מגעילים!!!
אמת בפרצוף!,
23/12/04 10:20
|
כאילו שמה שאנחנו עושים בשטחים זה לא מחנות ריכוז. הרי מי שצריך לענוד טלאי זה הערבים ואל תשכחו שתעודות הזיהוי שלהם, לפחות בזמני כחייל בשטחים, היו כתומות. בסה''כ יהודים צריכים דיקטטורה כי כשיש חופש ביטוי זה מה שקורה - כולם צועקים כמו חיות ולא משנה בכלל מי צודק ומי שכבר היה לו אומץ אז רצחו אותו. הדרך לגהנום!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
מי צריך את הגוש קטיף האלה ?
ירון,
ת''א,
23/12/04 09:48
|
הייתי מתנתק ומשאיר אותם לפלשתינאים ,שהם יהנו מהם ,לנו היה מספיק מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
לונדון וקרשנבאום - דה בסט.
ל"ת
ישראל,
23/12/04 09:31
|
|
 |
62.
להחרים!
שונא שמאל,
עפולה,
23/12/04 09:12
|
ערן שטרנברג צא בקריאה לכל מתנחל ולכל איש ימין להחרים את כל החברות המפרסמות בערוץ 10 .תנובה נכנעה כבר בואו נחרים את כל המוצרים המפורסמים בערוץ 10.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
הראיון היה ביזיון
עליזה,
גוש דן,
23/12/04 08:31
|
צורת הדיבור של קרשנבאום היתה זוועתית ובהמית. הוא לא נתן לערן לדבר,אלא קטע את דבריו כל הזמן כך שאף משפט לא יצא שלם. ושמעו רק את קרשנבאום המחרף ומתלהם בצורה חייתית שמעולם לא ראיתיו מדבר כך. כנראה איש ימין מעלה לו את הפיוז, אז שלא יזמין אותם לראיון אצלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הראיון היה ביזיון רק בגלל ערן
מוטי,
ירושלים,
23/12/04 14:32
|
קירשנבאום ענה לדובר הזה כפי שהיה צריך לענות לדמגוג מסוג זה: מתחסד שטוען ''שאין קשר בין הטלאי הכתום לזה הצהוב''. לו אני הייתי באולפן הייתי עונה לו בצורה כזו, ואולי אף חריפה יותר. המהלך של המתנחלים יצא מגבולות הלגיטימיות. שיישארו בגטו עזה אם הם רוצים. המתנחלים איבדו את מעט הסולידריות שרבים בעם עוד שמרו להם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גברת נכבדה
ש.ז,
23/12/04 08:42
|
את שוגה בעקר לא מדובר באיש ימין אלא באדם שמנצל את טראומת השואה לצרכיו האישיים לכן כל תגובה של קישנבאום היתה במקומה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדון נכבד
עמיר,
צפון,
23/12/04 09:47
|
טראומת השואה - כלשונך, לא אמורה להיות טריגר לשום אדם להתבהמות כגון זו של קירשנבאום. יש לקוות ששום טראומה לא תהפוך אדם לבהמה כמו התנהגותו של קירשנבאום. אני מקווה שבעולם דמוקרטי כמו שלך - יש מקום גם לדעות השונות משלך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
ארורי הסיזון, אלטלנה ואוסלו,
התנ''ך,
23/12/04 08:26
|
|
 |
59.
אין מקום להסתה כנגד תקשורת
ירון קציר,
גני תקווה,
23/12/04 08:25
|
לתוכנית לונדון וקירשנבאום, שהיא באופייה מגזין חדשות, יש אופי דיווחי מסויים, כמו לכל מגזין. כימני, לעיתים גם אני איני מרוצה מאופי הצגת הדברים שם, אך איני חושב שראוי שדובר של גוף, שהוא בעל חשיבות בעיני אזרחים רבים, יסית כנגד אנשי תקשורת, שהנם בעלי זכויות רבות במדיה שלנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
חובה לקרוא תגובה 46
ל"ת
נמאסתםםםםםםםםםם,
23/12/04 07:49
|
|
 |
57.
המתנחלים מקבלים $$ ומייללים...
ל"ת
בושה למתנחלים,
חוזרים הביתה,
23/12/04 07:18
|
|
 |
56.
קירשנבאום מתלהם ולא מקצועי
דליה,
23/12/04 03:08
|
עיתונאי שלא מסוגל להפריד בין דעותיו הפרטיות לעבודה עיתונאית מקצועית, לא צריך להתראיין אצלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז אל תתראייני אצלו
ל"ת
אללה,
23/12/04 09:09
|
|
 |
55.
שטרנברג בדורו כזבוטינסקי בדורו
אורן,
נהריה,
23/12/04 02:54
|
מזהיר ומזהיר ומזהיר, ומנסה להתריע ברוב יאושו על ידי טלאי (למרות שאישית הוא לא ענד טלאי באולפן והסתייג מהעניין) ואף אחד לא מקשיב ורק העם המטומטם הזה צולל אל התהום פעם שניה רק הפעם הוא מגרש את עצמו. לא מזכיר קצת את קיתונות הבוז שחטף זבוטינסקי באירופה כשהזהיר בשנות השלושים שתהיה שואה?
שטרנברג היקר, בהיסטוריה תיזכר כגיבור, כל הכבוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזל שז'בוטינסקי לא מחובר
אללה,
23/12/04 09:09
|
לאינטרנט, אחרת הוא היה חוטף התמוטטות עצבים ממה שאמרת כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
שטרנברג מצויין, קירשנבאום בהמה
אביב כהן,
אשקלון,
23/12/04 01:50
|
אם קודם יצאתי בנחרצות כנגד הטלאי, אני, עכשיו, למרות שעדיין נשארתי מסוייג מזה, לפחות מבין את זה. אנשים מסוגו של קירשנבאום, שחופש ביטוי (!!! אחרי אתמול הוא לא מתבייש לומר שהוא בעד חופש הביטוי!) בגרונם אך וולגריות ואנטישמיות בגרונם לא מתביישים לצבוע את תושבי גוש קטיף האידאולוגים ואת ניצולי השואה שבהם ברדיפת בצע כסף! אם זו לא אנטישמיות אז מה כן???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
שטרנברג, כל הכבוד!! הכנסת לו!
אסף5,
נצרת עילית,
23/12/04 01:37
|
האיש הרע הזה, קירשנבאום, אפילו לא נתן לו לגמור משפט, מימי לא ראיתי כזה דבר. שטרנברג עשה טוב כשהזכיר שוב ושוב את אחריותו של קירשנבאום לתהליך אוסלו הנורא שבגללו יש לנו אלפי הרוגים. אם לא היה הדובר הצעיר הזה, היה צריך להמציא אותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
התנהגות קירשנבאום מצדיקה הטלאי
יוסי,
הרצליה,
23/12/04 01:30
|
האיש התנהג כמו אפס גמור, לעומתו בחלקי המשפטים שערן ענה הוא כבר דיבר לעניין. בושה למדינה שיש לה שדרן כזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
קירשנבאום היה בסדר גמור!!!
בני04,
23/12/04 00:26
|
הבחור פשוט בא לנאום!! הדבר האחרון שאפשר להגיד על התוכנית שלהם זה שהם לא נותנים במה לדיעות אחרות. מי שאומר את זה פשוט לא רואה את התוכנית או שהוא סתם טיפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
תקשורת עויינת
אבי,
23/12/04 00:16
|
לונדון בניגוד לקירשנבאום אדם רגוע, נעים הליכות (בקיצור בסדר) קירשנבאום עצבני, מטיף, כופה את דעותיו על המרואיין ולא נותן לו להתבטא. הזמצתם מרואיין לתוכניתכם, תנו מינימום כבוד בין אם הוא משמאל או מימין. שיפסיק לתקוף האלים הזה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
מאה אלף הרוגים????
סמי,
23/12/04 00:15
|
בפיסקה השלישית, בשורה החמישית ערן שטרנברג טוען שאוסלו גרם למאה אלף הרוגים.
המשפט הזה בעצמו מוכיח מי הבן-אדם, וכיצד ראוי לנהוג בו.
הוא גם אומר : שהבנתי שנקלעתי למארב, ולכן עדיף שכולם ייפגעו.
זה נשמע כמו התירוץ של הפלסטינים להצדקת הטרור - אנחנו סובלים, אז שהישראלים יסבלו גם.
זה האיש, אלו מידותיו, וזה האתר שנותן לו במה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סמי האפס! ''מ-ע-ל אלף הרוגים''
איתן,
ת''א,
23/12/04 01:53
|
לו רק היית מבין שתגובות כאלו ניתנות בטלפון והבחור המוכשר הזה צדק אך הקלדנית טעתה היית חוסך מעצמך את הבושה. חבל שאין לך קצת הבנה בתקשורת והיגיון בריא! אפס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא התכוון בצצניה
jak,
23/12/04 15:04
|
|
 |
48.
אם אתה מזמין מרואיין-תן לו לדב
עומר,
23/12/04 00:14
|
לדבר-זה א,ב.
בתור אחד שלא שייך למעגל של מר ערן שטרנברג,אני חושב שקירשנבאום התנהג כעיתונאי בצורה מחפירה ובחוסר מקצועיות.
מר קירשנבאום גם אם אינך מזדהה עם דעותיו של מרואיינך תן לו לדבר או אל תזמין אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
כל הכבוד לקרשנבאום
העם ההגון,
23/12/04 00:03
|
שטרנברג הרדוד והעילג מתבכיין על הטראומה שעבר, ליבי ממש נכמר... לפני מס' חודשים ביקרתי בנוה דקלים במסגרת עבודתי , שטרנברג הדוחה, לקח אותנו לבקר במתנ''ס שם הציגו בגאווה ציורי ילדים שעל אחד מהם הופיע הכיתוב: ''חנינה ליגאל עמיר הצדיק''. הוא לא התבייש אז, ולא מתבייש היום. תודה למוטי קרשנבאום שמתייחס אלינו כאל צופים אינטליגנטים ותובע את עלבוננו. מי ייתן ו''דובר גוש קטיף'' יחרים את כל אמצעי התקשורת ויחסוך מאיתנו את הבחילה הכרוכה בלהקשיב לדבריו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שקרים! שטרנברג מצויין
יוסי,
נוה דקלים,
23/12/04 02:12
|
תתבייש לך, אני מכיר את מתנ''ס נוה דקלים כמו את כף ידי. מעולם שטרנברג לא הציג שם ציורי ילדים ואין שום ציור עם הקשקוש הזה שאמרת על יגאל עמיר. תגיד, זה לא אתה שערכת את הד''ר שטירמר בשנות ה-30 באירופה? חתיכת אפס מגעיל ושקרן, אני מקווה שהפיגוע הבא בציר כיסופים יתרחש כשאתה תבוא עוד פעם ''במסגרת עבודתך''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי משקר?????
ההגון,
23/12/04 06:48
|
יוסי, כשנכנסים למתנ''ס, הולכים 2 מטר, על הקיר מצד ימין . חודש מאי . אבל מי מצפה ממך להודות באמת. אתם מנותקים לחלוטין מהמציאות ואתה קורא לאחרים שקרנים. אגב , אני יותר לא אעבור שם. אני משאיר את הפיגועים לחסרי הלב שמפקירים ומקריבים בכוונה את ילדיהם כמו מר חטואל שלכם. ותודה שאתה חושף בגלוי את כיעור הנפש שלך שמונע כל הזדהות אנושית מאיתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''הגון'' ?! האומנם..........?!
אלי כהן המיתנחל,
23/12/04 08:32
|
כשאתה מציג את ''הפקרת הילדים'' שנעשתה ע''י הוריהם זה כמו לאמר הפקרת אזרחי שדרות ע''י ראש עירם או הפקרת נוסעי האוטובוסים המתפוצצים ע''י שר התחבורה.....במקום להצביע על האמת-שאינה נעימה לאנשים עם דעות כשלך-שהפקרת אזרחי ישראל בכל מקום שהם נעשה ע''י ממשלת העבודה/אוסלו,הרי מספר הפיגועים שהיו מאז הקמת המדינה בכל הארץ אינם מתקרבים למספר הפיגועים/ההרוגים/הפצועים וההרס שנגרמו לנו בארבע שנות ''השלום'' של השמאל ההזוי,אז לפני שאתה מצהיר הצהרות בדוק את אמינות תוכנן,אדם הגון-כך אתה קורא לעצמך-היה עושה זאת לפני כן,ואגב,במסגרת עבודתך הסכמת לסכן את חייך ?! עד כדי כך הכסף חשוב לך יותר ?! ולעניין קירשנבאום-שאתה מסכים עם התהגותו הנלוזה-כדאי שיסתכל בראי לפני שימשיך בעבודתו שאמורה להיות עניינית ולא אישית,הוא נכשל בתפקידו ואתה נפלת אחריו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
''הראיון'' של קירשנבאום ראוי לו
k_nemo,
Beer Sheva,
22/12/04 23:34
|
שילמד בפקולטה להסתה ע''ש מוסוליני. אקדים ואומר שבתור איש ימין, קשה לי להוריד עוד יותר את רף הציפיות המצוי אצלי בגובה ים המלח כיום, באשר לרמת הריאיון האובייקטיבי בתקשורת, המזוהה כולה עם אוסלו. כולנו התרגלנו כבר לטריקים ולשטיקים שעיקרם, אי מתן אפשרות תשובה ע''י הפרעות מכוונות ושיטתיות או קטיעתה של תשובה, רגע אחד בטרם זו מתגבשת לפאנץ' ליין, כלפי מרואין ימני, ומנגד, מתן אפשרות לראיון-אוטוסטרדה ללא כל הפרעות או שאלות (למעט אלו הבאות להנחתה), לבן הפלוגתא מן השמאל. אך הפעם, אודה, כי רמתו הברוטלית של הראיון הכזיב אף את ''האין-ציפיות'' שלי. לאחר שערן שטרנברג ענה למרואיניו, בהתאם להשקפתו (ומיותר לציין, בניגוד להשקפתם), התפרץ קירשנבאום בנאום רצוף ונעדר שאלות שרובו הבעת עמדה כנגד הלגיטימיות של מפעל ההתנחלות ומיעוטו התייחס גם ללגיטימיות ענידת הטלאי. כך, במשך דקות ארוכות, נשא ''המראיין'', נאום הטפה (כשיש לו החוצפה לטעון שההטפה באה מצד מראוינו), נטול כל עיקבות של אתיקה עיתונאית, או יושרה ולו לכאורה. מובאות מן הראיון כוללות צווחות של קירשנבאום על חוסר המוסריות שבישיבה בשטחים (''תתביישו, תתביישו..''), פגיעות אישיות והעלבות של המרואיין, טענות על אשמת המתנחלים, העוולות הנעשים כלפי הפלסטינאים, כמו גם כל יתר הרפרטואר מבית מדרשו של השמאל הישראלי. זאת, מבלי שבמהלך כל הנאום הארוך הזה, הוצב סימן שאלה ולו אחד למראויין, כמתבקש מן הסיטואציה. בשלב זה, החל ערן להשיב ל''מראיין''. דווקא, מצידו שלו, ראינו התייחסות לנאום ההטפה נקודה אחר נקודה. חבל רק שדבריו של המרואיין שלא היה באולפן, הושמעו בעוצמה נמוכה בהרבה (אולי זה מכוון ואולי לא) ,לעומת זו של ''המראיין''. התוצאה היתה ששמענו בעיקר צרחות היסטריות של קירשנבאום. כמה פרואידיאנית היא לכן תגובתו של קירשנבאום, אודות הצורך של כמה אנשים ללמוד מהו חופש הביטוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רגשי נחיתות
א.ג,
23/12/04 09:38
|
עוד פלצן מהימין שנושא איתו רגשי נחיתות (מוצדקים) ומאשים את התקשורת באיוולתו. מי שולט בכנסת מאז 1977 ? למי שייכות רשתות השידור השונות? נראה שכאשר אתה מסתכל בראי ולא אוהב את מה שאתה רואה - אתה שובר אותו. אולי גם אורי דן בשמאל. מי שמקשיב לרדיו ורואה טלביזיה יודע שאין שום קשר לדעות המראיינים אבל רק בישראל המדיניות נקבעת ע''י עוולות מדומים מלפני 60 שנה. אגב סזון - ההשוואה המתבקשת היא אצ''ל=חמאס ותנסה לחשוב על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
ערן שטרנברג
ראובן שביט,
22/12/04 23:19
|
|
 |
44.
מר גרוס יהודה היקר
עמיר,
22/12/04 23:15
|
למר גרוס ורעיתו שתחיה אני לא מאמין שאתה מר גרוס היקר כמי שמוקיר אותך ואוהב אותך כאדם וכעובד נאמן (במח' תדלוק) הרבה היינו משוחחים הלילות בתורנות שלך אני לא מאמין שאתה כמי שחווה את השואה אתה מר גרוס יהודה שאני הערכתי תשים את האות קיין הזה הטלאי הכתום שתיתן למישהו מבני משפחתך ללכת עם הדבר המביש הזה אתה מר גרוס שהיית במחנות וכמעט המשרפות ושבציעורתך הלכת עם הטלאי הצהוב המהליב והמביש הזה תסכים להופיע בטלויזיה עם התלאי הכתום אנה ממך מר גרוס אל תתפתה לקיצונים כמי שמקיר אותך ואוהב אותך נבקש ממך עזוב את המקום הזה נכון ששזה קרוב לביתך אבל בגלל שאתה יושב שם במקום המקוללהזה המקום שאפילו אין לנו קושן בספר התורה שאתה מאין בו נהרגים חיליים שאתה כ''כ ואני יודע מר גרוס כמה אתה אוהב את צ.ה.ל ואת חחילי הצבא וכמה שתמיד היה הכפת לך לא השכח איך אתה תמיד דאגת לי לארוחות ותמיד סיפרת לי סיפורים על השואה ואיך עברת את התופת ואיזה כבוד לך זה לתדלק מטוסים ישראלים אנה ממיך אל תהייה במקוםהתופת הזה עברת כבר מספיק בחייך חזור לגבולות מדינת ישראל הלגיטימית אל תהייה אתה האשם במלחמת אחים ואל תשים את הדבר הזה הכתום שהקיצונים אצלכם מובילים חזור לב''ש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
הוי שטרנברג ה''תמים'',והעיוור,
Marianne,
22/12/04 23:12
|
כאילו ,אם לא היה אוסלו,לא היו איסלמיקאזים. הוי שטרנברג,הפצצות נופלות עליכם ועל שדרות כי אתם עדיין בשטחים . הוי,שטרנברג ,הפלסטינים הגיעו להכרות באמצעות טרור מפני שרק כך ממשלת ישראל השמאלית הכירה בהם. הוי שטרנברג,כדי לרקוד טנגו,חייבים שני פרטנרים. מדינת ישראל קמה על עם אחר ,אבל גרוע מזה ,כבשה שטחים חדשים כקלף מיקוח לשלום,אך בגין הצים את התפשטות ההתנחלויות. כך לא בונים מדינה! כך לא מובילים לשלום! הקולוניאליזם נעצר בשנות ה60 של המאה הקודמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
הזהרו מהצבועים !!
אלכסנדר ינאי,
ישראל,
22/12/04 23:03
|
זכרו מה נאמר לשלומציון - להזהר !! לא מהצדוקים לא מהפרושים מהצבועים !!!1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
קירשנבאום הגיב באופן ריגשי
טל מתר,
22/12/04 23:02
|
וכמעט קיבל התקף לב. זה קרה גם לירון לונדון ביום אחר,והמתראיין ביקש ממנו לא לצעוק עליו. אל תתרשמו מהטלאי הכתום. תתייחסו אליו כאל סימן המבדיל אוכלוסיות בימי הבניים,כי זה המקור.הנאצים רק חזרו על המנהג ועכשיו המתנחלים themselves! כבר לא זקוקים לגויים כדי לספוג קצת השפלה! ואכן הם צודקים,הם שונים מרוב העם והם יכולים גם לחבוש כובע שפיץ כתום כדי שיזהו אותם מרחוק יותר!
כמו בימי הבניים בגטאות. רק חבל על הילדים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
סתם צמד קשישא שמאלנים מעצבנים
קלאבסה,
22/12/04 22:51
|
מה אתם עושים מהם כל הזמן עניין? תנו להם כבר לנוח בשקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
התנהגותו של קירשנבאום 100%
בן,
22/12/04 22:45
|
הטמבל ההוא באמת לא ענה על השאלות ונאם בלי קשר. מה הוא ציפה, שיתנו לו לעשות דמגוגיה?? הוא בא להתראיין, אבל כנראה שמנותק שכמותו, לא ממש יודע את משמעות הפועל.
קירשנבאום שאל שאלות נוקבות שהטמבל לא ידע להשיב עליהן אז הוא נלחץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
לאורן -מס' 2
נעמה,
מרכז,
22/12/04 21:55
|
אתה אומר שערן לא דיבר ברור והיו לו סתירות. זה לא נכון בכלל!!! צפיתי בתכנית וקירשנבאום השמאלן הדגול לא נתן לו לגמור משפט אחד אפילו. אז איך אתה מגיב כפי שהגבת? כנראה גם שמאלן..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
קירשנבאום הוא הישראלי המכוער
דניאל,
ת''א,
22/12/04 21:27
|
|
 |
36.
קירשנבאום בוטה וולגרי ואלים
ימין ושמאל,
22/12/04 21:09
|
לא משנה מה הדעות שלכם: ימין או שמאל. הוא פשוט וולגרי. יש לו טון דיבור אלים כזה ובוטה. מה שאי אפשר חהגיד על ירון לונדון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
קירשנבאום החבר של שולמית אלוני
יו''ש,
יפו,
22/12/04 21:04
|
שטרנברג רק עכשו גילית מי הם הצמד חמד ''לונדון את קירשנבאום'' איך הם התנפלו על שפירא מטירת צבי בעת המחאה כאשר עמדה שיירה אנושית של מלח הארץ מירושלים עד גוש קטיף. קירשנבאום אוהד את צה גאוורה מ קובה ולצורך כתבה על הגיבור הקובני סידר לעצמו נסיעה של חודש על חשבון משלם המיסים כמנהל הטלוויזיה הישראלית בזמנו היא הפכה להיות ישמעלית שולמית אלוני חברתו להשקפת העולם דאגה לו שיהיה מנהל הטלוויזיה הישראלית , בושה וחרפה עוד בשנת 1970 הרעיל אותנו קירשנבוים בכתבות שעלינו לסגת מהשטחים את הכתבות היא הכין כאשר רגליו על השולחן כמו צ,ה גאוורה שהיה עקבר גבר אפשר לחשוב שירון לונדון שמאלן ותיק עוד ככתב בפאריס צדיק תמים.כדאי להחרים את תוכניתם המגמתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אסור לבקר חרדים ומתנחלים.
ליאור,
22/12/04 20:52
|
החרדים והמתנחלים הם גזע טהור. הם לא משקרים, לא גונבים, לא רוצחים והדעה שלהם תמיד נכונה. כל שאר האנשים בעולם נחותים מהם. אסור להביע דעה שונה משלהם ואם אתה לא חושב כמוהם אז אתה מוחרם ולא לגיטימי. זה מזכיר לי עם אחר משנות ה-40.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה עם?
jak,
22/12/04 22:47
|
|
 |
33.
יפה השתיקה לקנאים הכתומים !
ל"ת
יהודה,
22/12/04 20:42
|
|
 |
32.
קירשנבאום&לונדון נמאסתם!!!
שירה,
ירושלים,
22/12/04 20:40
|
יושבים להם באולפן, רוממות חופש הביטוי בפיהם אך רמיסת הדמוקרטיה במעשיהם. אין להם טיפת כבוד למי שאינו חושב בדיוק כמותם בתוכנית ''הכי פתוחה בטלויזיה''. די לצביעות השמאלנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
ער''נ-ענק רוממת נשמתי
ל"ת
שטרנברג המקסים,
כפר מלל,
22/12/04 20:26
|
|
 |
30.
תגובות 19-29 הם מאותו בן אדם..
ל"ת
אולי קירשנבאום,
הגיב בעצמו?,
22/12/04 20:12
|
|
 |
אתה טועה - זה מתחיל מתגובה 17
אבי,
22/12/04 23:52
|
ואולי אפילו 16 - רואים לפי הסגנון, והזמנים הקרובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
למתנחלים: חציתם קו אדום
דניאל,
22/12/04 19:49
|
סיפור הטלאי הוא ביזיון ממדרגה ראשונה, בושה וחרפה ומעשה מאוס מאין כמותו. יריתם לעצמכם שבעה כדורים ברגל עם הסיפור הזה והמאסתם את עצמכם גם על מי שעד כה הזדהה עם כאבכם. הפינוי מעזה, שרוב רובו של העם תומך בו, אל יוזכר במשפט אחד עם השואה. די!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
תודה לך קירשנבאום שיצגת אותי
דניאל,
22/12/04 19:42
|
|
 |
גם אותי ייצגת!! על ערפאת...
יאסר,
72 בתולות,
23/12/04 02:38
|
|
 |
27.
חזק ואמץ קירשנבאום
מיכל,
22/12/04 19:41
|
דיברת בשבילי ותודה לך.
כך גם אני הייתי מגיבה לדבריו העלובים והמבישים של הלא יהודי הזה שטרנברג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
שטרנברג - איזה דובר עלוב אתה
ל"ת
דוברת העם,
22/12/04 19:40
|
|
 |
דוברת איזה עם?? העם הארי?
עמי,
חולון,
23/12/04 02:15
|
תתביישי לך חיפושית קטנה ועלובה. אם לא הבנת שהטלאי אמור לעורר דיון על עצם הגירוש כנראה שלא זכית ליותר מידי מנת משכל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
הפינוי שלכם - עונש מאלוהים על
ששי,
22/12/04 19:34
|
|
 |
24.
מתנחלים - שאו בתוצאות המעשה
מיכל,
22/12/04 19:33
|
|
 |
23.
השואה לאומית ולא של המתנחלים
ל"ת
מיכל,
22/12/04 19:32
|
|
 |
22.
אז מה עם מתנחלת היתה בשואה
מיכל,
22/12/04 19:32
|
|
 |
21.
שטרנברג בושה למתנחלים
יואב,
22/12/04 19:25
|
עוד לא ראיתי דובר שכל כך לא ממתאים לתפקידו האיש עילג חסר אינטיליגנציה מינימליתומשרת את שולחיו רע מאוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
ערן אתה משווה את השואה לפינוי!
אלי,
22/12/04 19:21
|
תתבייש לך! כל חייל צה''ל שמת מת בגללכם! אך ורק בגללכם משפחות בוכות, יש פיגועים נמאס!
אני לא מאמין שאני שמרתי עליך כשהייתי בצבא!
אני אם הייתי קירשנבאום הייתי נוסע לירושלים ונותן לו גם כמה סטירות שיתעורר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Soldiers die because of Arabs
dudi,
montreal,
22/12/04 22:14
|
And when you will understand that maybe you will understand that after Gaza the people that will be murdered will be in Ashkelon.From Lebanon to Ayosh to Jerusalem to the inner parts of Israel the Arabs will not stop. At least half of the ''Peace victims'' are from the SMALL.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
דובר שמחרים תוכנית טלווזיה?
דנה,
22/12/04 19:15
|
מגוחך לחלוטין - אתם נראים רע גוש קטיף, רע מאוד. ניתקתם את עצמכם מהעם באופן רוחני ברגע שהוזלתם את זכרון השואה, עכשיו רק נשאר לעשות התנתקות פיזית. מצידי תשארו לגור עם הפנאטיים של החמאס - יש לכם הרבה יותר במשותף איתם מאשר איתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה בדיוק ראית החרמה???
אהרון,
עכו,
23/12/04 02:26
|
הבנאדם רק המליץ וזה שונה לגמרי מהחרמה כוללת. תפסיקי לראות צל הרים כהרים ולומר דברים שלא נאמרו. איך שקישרנבאום התייחס לבחור בצורה וולגרית וגסה גם אני לא הייתי מתראיין אצלו יותר. זו תגובה טבעית וספונטנית. אגב, שטרנברג היה מ-צ-ו-י-י-ן במאה אחוז. קירשבאום בעד חופש הביטוי בערך כמו שברית המועצות הוגדרה כדמוקרטיה עממית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
בתור מי שמתיימר להיות ''דובר''
אורי,
תל אביב,
22/12/04 19:14
|
הוא אמור לדעת שבעברית, שפת קודשנו אומרים ''אמליץ'' ולא ''ימליץ'' כשמדברים בגוף ראשון.
קירשנבאום הוא המלך !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתור אחמד שמתיימר להיות ''אורי''
יהודי,
ארץ ישראל,
23/12/04 02:35
|
עדיף שתשב בצד ולא תתערב לנו מרמאללה בויכוחים הפנימיים. אני מבין את אהדתך לקירשנבאום השאלני קיצוני אבל לא יעזור לכם, בזכות שטרנברג שהיה מעולה אתמול ועוד רבים כמותו אנו ננצח אותכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
דובר עם עברית קלוקלת?!?!
דן,
22/12/04 19:13
|
תתבייש לך אדון דובר - גם אינך נוהג בדרך ארץ, גם מבזה את זכרון השואה וגם לא יודע להשתמש בזמן עתיד גוף ראשון (אני ימליץ????)
איבדתם כל הזדהות שהייתה לי עם הכאב שלכם - מקווה שתפונה אתמול...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העברית של שטרנברג מצויינת!
רפי,
בת ים,
23/12/04 02:17
|
ההבנה שלך קלוקלת. הוא אמר בטלפון ''אמליץ'' ומי ששמע ולא האזין היטב רשם ''ימליץ''. חבל שאתה לא מבין כלום בתקשורת. דעותיך בהמשךהתגובה מוכיחות כי אינך מבין כלום מהחיים שלך. חתיכת דרעק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת בת ימי...
ל"ת
ש.ז,
23/12/04 08:52
|
|
 |
16.
ראיתי את הראיון
גבי,
22/12/04 19:05
|
שטרנברג פשוט בא לתת נאום, זה היה לא יאמן. הבן אדם דיבר בלי לעלות לאויר, וכששאלו אותו שאלה הוא התעלם באלגנטיות והמשיך בשלו. מוטי נתן לו המון זמן בהתחלה, אבל כשמרואיין מגיע וחושב שהוא הגיע לתת נאום לאומה... אני הייתי בבית וחטפתי עצבים ממנו. הטלאי הזה פשוט ד ו ח ה בעיני, פשוט גועל נפש. ואם החבר'ה מגוש אמונים חושבים שככה הם ישיגו את תמיכת הציבור ... אצלי אישית זה עורר רק רצון שיפנו אותם מחר בבוקר ושכל הסיפור הזה ייגמר, כי בקצב הזה הם יישחטו לנו את כל הפרות הקדושות שעוד נשארו במדינה. זה מזעזע וזה מפלג ומה המסר כאן ?? שהשואה בעצם לא היתה כזאת נוראה ? כי הרי פינוי זה כמו השואה, ופצמ''רים זה כמו השואה... מספיק עם זה !! תשאירו את השואה מחוץ לעיניינים דיומא !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
קירשנבאום טעה
Z,
22/12/04 18:44
|
לא יתכן שאדם שמוזמן לתוכנית להציג את דעתו, יותקף בגסות כזאת. בתוכנית מתראיינים אנשים עם דעות שונות ומגוונות בהם פלשתינאים מהרשות הפלשתינית בהם זכריה זביידי חביב התוכנית. מעולם הוא לא נזף במרואיין בזעם כזה. קירשנבאום חרג ממסגרת התוכנית והתנהג כאילו מדובר בסלון ביתו. אני כצופה הרגשתי מבוכה ואי נוחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אני ממליץ לא להאזין לדמגוגים
ל"ת
נמאסלו,
22/12/04 18:42
|
|
 |
13.
שטרנברג- מגלגל עיניים מקצועי
אלכס,
באר שבע,
22/12/04 18:36
|
שטרנברג ''הדובר'' שמקבל משכורתו מתקציב המדינה, ידע כמגלגל עיניים מקצועי, כלומר - מתחסד, שצודק תמיד, בעוד המחזיקים בדעה שונה משלו, משולים לאויר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטרנברג הכניס לו ישר בפרצוף!
דני,
באר שבע,
23/12/04 02:40
|
ופגע בול! כל הכבוד, המשך כך, גם אני הולך עם מגן דוד כתום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
שטרנברג נשמח להתנתק מכמוך
עציר,
22/12/04 18:32
|
ונשמח צאוד שתחרים את כולם גם את ערוץ 2 וערוץ 1 , על תתראיין אצלם הם שמולנים ואנחנו נעדיף להתנתך מכמוך ולקירשנבאום ולונדון גם אני מחרחם סחורה מגוש קטיף ויש''ע אני אשמח שכולם יעשו זאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא מחרימים תלמד לקרוא
ל"ת
יוסי,
הרצליה,
23/12/04 08:41
|
|
 |
11.
מי שלא ראה את התנהגות
זה אני.........,
22/12/04 18:31
|
קירשנבאום אתמול בטלוויזיה,לא ראה התנהגות מכוערת וברוטאלית-בשידור חי-מימיו,לא ייאמן מה שהלך שם,וזו בלטה במיוחד מול התנהגותו המופתית של ירון לונדון,שאיפשר למתראיין גם להשיב וממש ''הגן'' עליו פעם אחר פעם מפני מוטי התוקפן.........לירון לונדון-תהיינה דעותיו אשר תהיינה- מגיע אות כבוד על מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר,איש שמביא כבוד לטלוויזיה הישראלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני ראיתי...
ליז,
22/12/04 18:56
|
וקירשנבאום התנהג כמו שצריך!!!מה אתה רוצה שלמתנחל הזה שדורך על תהליך אפשרות השלום בכוונה נתנהג בכפפות של משי?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תראי את התגובות
ש.ז,
23/12/04 08:51
|
ותביני עם מי יש לנו עסק , אספסוף נרמס. אז חבל על הזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו קירשנבאום גם אתה
זה אני.........,
23/12/04 12:39
|
לא ענייני,במקום להתמודד אם הנושא,אתה מעדיף לכנות בשמות גנאי או להיתפרץ ולצעוק בשידור חי,אנחנו באמת רואים עם מי יש לנו עסק......התנהגותכם אינה מחמיאה לכם......אני מוכן להמליץ בפניכם על ספר להילכות נימוסין ודרך ארץ,הסיכויים לשיפור אומנם קטנים אך שווה לנסות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני שם לב-שאת ''אשה קטנה''
זה אני.........,
22/12/04 19:34
|
כי ''אדם גדול'' נותן גם למתנגדיו להביע דעתם,לא בהכרח לקבלה,ומכיוון שמשתמע מדברייך שדעתו של שטרנברג הפוכה משלך,התנהגותו של קירשנבאום ''נגעה ללבך'' ומאוד מצא חן בעינייך הנסיון שלו לסתום את פיו,ולולא מאמציו הראויים לשבח של ירון לונדון לאפשר למתראיין לדבר-היינו שומעים רק את המראיינים,זה מה שאת רוצה לראות......?! איני חושב שאת רוצה בזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן מפגרת !
ארז,
ירושלים,
22/12/04 19:09
|
אם למחבלים כמו זכריה זביידי מתנהגים בככפות של משי כשאר הם מדברים, מן הראוי שגם ליהודי נתנהג כך, למרות שדעותיו שונות משלך. ובכלל, מאיפה את מסיקה שהרצון שלו לשמור על הבית שלו, שם הוא נמצא כבר 20 שנה, זה ''לדרוס את השלום''.
תפסיקו לבלבל את העם. גירוש הוא גירוש הוא גירוש !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התבהמות, ליז, התבהמות
תומך בהתנתקות,
22/12/04 19:06
|
איש תקשורת בעל אינטגריטי צריך לשמור על כללי הנימוס והאתיקה המקצועיים. אם את ושכמותך מעדיפים שיריבכם הפולטים באשר הם יערכו בכם לינץ' תקשורתי בכל הזדמנות הנקרית בדרכם, אז תמשיכי לעודד התבהמות נוסח קירשנבאום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
קירשנבאום שמאלני קיצוני מבחיל.
ל"ת
שטרנברג צודק!,
22/12/04 18:29
|
|
 |
low life creature
Moshe,
Nj,
22/12/04 19:53
|
|
 |
אמא שלך מבחילה
ל"ת
אני,
22/12/04 18:37
|
|
 |
9.
מה שטרנברג רוצה? שיהיו נחמדים?
נדב,
22/12/04 18:28
|
תפקידם להיות אסרטיביים ודורשנים ואפילו תוקפניים כשצריך. וכאן צריך כי אנשי גוש קטיף נקטו בצעד חריג וחריף ולא מקובל. אז מה הוא רוצה? ליטוף על הראש ונשיקה? שיגן על העמדה שלו אם הוא מסוגל - ואם לא אז שיעזוב את כולנו בשקט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
שטרנברג לא ברמה של קירשנבאום..
צופה,
ישראל,
22/12/04 18:26
|
קירשנבאום אכל אותו בלי מלח... כדאי שבגוש קטיף ימצאו לעצמם דובר יותר אינטלגנטי...זה היה מגוחך כשאמר שלא מדובר בטלאי צהוב, אלא בכתום. מי פה הצבוע? או שמא, מי פה עיוור צבעים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
יללה יללה שטרנברג שמעתי אותך
ישראלי,
22/12/04 18:17
|
אתמול. הגעלת לי את הנשמה. גם אני הייתי מתפוצץ מזעם מהחוצפה שלך ומהזילות והציניות שהפגנת. תגיד תודה לקירשנבאום - אצלי זה לא היה נגמר בהתפרצות מילולית בלבד. הייתי מעיף אותך מהסטודיו. ולגביי הטראומה שלך - לא נורא שטרנברג - תתחסן - צפוייה לך טראומה יותר גדולה עם פינוייך. כל טוב ולהתראות בפינוי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על שנאת חינם חרב הבית !
שמוליק,
כפר מנחם,
22/12/04 19:11
|
אתם פשוט מוכיחים שעם ישראל לא ראוי לבית משלו בין העמים. שנאת החינם שלכם אוכלת אותכם מבפנים, הייתם מתים שיפנו מישהו. רק כדי שתרגישו קצת יותר טוב עם עצמם.
יודעים מה ? על אפכם ועל חמתכם לא יפונה אף יהודי מביתו ! ואנחנו בכל זאת אוהבים אותכם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלא תעז לאהוב אותי! אני לא אח
ישראלי,
22/12/04 19:54
|
שלך ולא חבר שלך. ואל תדאג, יפנו גם יפנו. אם לא מחר אז מחרתיים. עם ישראל לא צריך להיות עם כובש ולגנוב אדמות מפלשתינים מסכנים בעזה. יש לו בית, והבית שלו אינו בעזה אלא במדינת ישראל בקווי 67'. על אפך ועל חמתך, עזה היא רק ההתחלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Why the lines of 67?
dudi,
montreal,
22/12/04 22:17
|
Are you an international criminal? The borders are of 1948.
Plus don't forget Ramat Hagolan and when the Intifada will start in the Galil (they will just want a right of self declaration) offcourse you will not go to protect them...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה באמת 67
jak,
22/12/04 22:55
|
בורא עולם ירד מהשמים ואמר גבולות67?
לא קרה כלום ב67 הסיבה שהשמאל נכנס במתנחלים היא שהם (הדתיים,מזרחיים וכו') היוו אלטרנטיבה לישראלי היפה(אשכנזי חילוני תומך מפא''י) ובאמת מאז ה''מהפך'' ובמיוחד השלום שה''אחרים'' עשו עם מצריים לא היה שום סיכוי למפלגת האבודה להתאושש ואז צץ במוחם רעיון ללכת על שלום בכל מחיר ובמיוחד אם המחיר יהיה כניסה בדתיים וסכסוך בן חלקי העם ואז בא אוסלו וכו'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מהתוכניות היותר טובות בטל'
ל"ת
של היום,
22/12/04 18:13
|
|
 |
5.
תתביש לך! קירשנבאום עשה בשכל.
אלי,
22/12/04 18:09
|
|
 |
שטרנברג המלך! קירשנבאום אידיוט
אמיר,
גדרה,
23/12/04 02:42
|
ממש בא להקיא ששומעים את המוטי הזה. מזל ששטרנברג הציל את התכנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקראו את תגובת ''עמיר'' ותבינו
ש.ז,
23/12/04 08:45
|
|
 |
4.
ראיתי את הראיון
משה,
22/12/04 18:07
|
ממליץ לשטרנברג להתפנות כבר מחר. לא מאמין שעשיתי מילואים בעזה לשמור על אחד כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
פשוט להחרים אותם
ארז,
22/12/04 18:06
|
גם מרואיינים וגם צופים. הם לא הביאו את ערן שטרנברג כדי לנהל ראיון, אלא כדי לתקוף אותו ולא לתת לו להציג את הצד שלו. לפניו דיבר נח קליגר, מתנגד לעניין הטלאי הכתום, ולו איפשרו השניים לדבר ולהציג את עמדתו, לא שיסעו אותו ולא תקפו אותו. לשטרנברג קירשנבאום בכלל לא נתן לדבר. זה לא ראיון - זה לינץ' בשידור חי.
אתה, מר קירשנבאום, צריך ללמוד שיש חופש ביטוי במדינה הזו, גם למי שלא מתיישר עם דיעותיך המסוכנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
דובר עלוב ומגומגם
אורן,
תל אביב,
22/12/04 17:59
|
שנתן הופעה עמוסת סתירות פנימיות וטיעונים רפים ביותר. לא שירת את מטרת שולחיו נאמנה - לתשומת לבכם אנשי גוש קטיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
צודק בן צודק
עמי,
ירושלים,
22/12/04 17:58
|
|
 |
מה אתה אומר ...
ל"ת
ש.ז,
23/12/04 08:46
|
|
 |
זה שקירשנבאום שמאלן ידוע
אני,
22/12/04 18:40
|
|