|
|
עד כה: 1 תגובות, ב- 1 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
1.
נראה שעדיף פרסום אינטרנטי...
מאור,
הרצליה,
25/10/04 20:53
| רק השערה על סמך ה''שכל הישר''. 70% מאותם צופים שנכנסו לחלק האינטראקטיבי הם צופים צעירים, לא בהכרח קהל היעד - הקונים - שאליה התכוון המפרסם לפנות בקניית מדיה טלויזיונית יקרה. לפי דעתי, עדיף היה למפרסם לעשות שימוש מדיה אינטרנטית אינטראקטיבית, שהיא מדיה זולה (יסית למדיה טלויזיונית) ובכך למצות את הקמפיין (ולהשיג הרבה יותר מ1000 משתמשים...)
כיום, פרסום אינטראקטיבי בטלויזיה הוא גאדג'ט שנגיש רק לקהל יעד ספציפי... המדינה שלנו עדיין לא מוכנה לקמפיין טלויזיה אינטראקטיבי, בדיוק כמו שהיא לא מוכנה לקמפיין קרוס-מדיה...
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|