 |
122.
מסכימה עם כל מילה- המוסף בצרות
אורית,
ירושלים,
05/12/04 23:02
|
היינו קוראים קבועים של מוסף הארץ (אני ובעלי), והשינוי החד גרם לכך שהחלטנו להפסיק לקנות את העיתון, כצעד מחאה שאולי יוביל לשינוי מיוחל וגם סתם כי זה בזבוז כסף לקנות את העיתון הקיים. המוסף האחרון היה נראה כמו מגזין לגבר, כתבות על גברים עשירים ומצליחים או מאותגרים אופנתית. את מי זה מעניין????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
מה זה אין לכם עוד כתבות?
אלפרון,
07/08/04 19:23
|
למרות ההנאה הצרופה שיש בלהכנס באלפר, להשאיר כתבה יותר משבועיים באתר זה מוגזם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
למה לא הוציאו לגמרי את גדעון ל
ג'ו,
06/08/04 14:07
|
השינוי דווקא מבורך. אבל את גדעון לוי צריך להוציא בכלל מהעיתון!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
ולאן נעלם יונתן יבין המצוין?
קורא ותיק,
תל-אביב,
04/08/04 13:07
|
היה מהכותבים הכי טובים בעיתון בפרט ובמדינה בכלל, ולפני חודשיים הוציא ספר ונעלחם מהמוסף... - - למה?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקוף שיבין הזמין את התגובה הזו
ל"ת
אוליעזר,
04/08/04 15:04
|
|
 |
118.
מוסף הארץ מוצלח מאוד
רחלי,
נתניה,
03/08/04 11:22
|
הכתבות שמופיעות בו מעניינות, יסודיות ועמוקות. המשיכו כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
אפעס נהדר ממש
יונתן,
צפון,
03/08/04 09:03
|
|
 |
116.
צריך להודות. היה משעמם גם קודם
רונן,
02/08/04 19:44
|
מוסף הארץ הוא מוסף משעמם.
גם בימיו של אהוד אשרי היה מוסף משעמם ולא אטרקטיבי.
המדורים מלח הארץ וככר מדינה היו אולי נחמדים, אבל סך הכל העיתון והמוסף היו משעממים רצח. לא סתם מנויי הארץ התרגלו לקנות עיתון נוסף ביום שישי... שיהיה מה לקרוא.
איכשהו בהארץ לא השכילו לפגוע ולעניין אנשים במנוחת הצהריים של שישי ושבת. לא שזה נורא כל כך. העיתון טוב, העיתונאים טובים. אבל המוסף פשוט עלוב.
הוא היה כזה בעבר, וכנראה שגם ישאר בעתיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
אלפר עורך מעולה
יענקל'ה,
מודיעין,
02/08/04 19:20
|
מאז החל אלפר לערוך את המוסף הוא רק השתפר. אני מנוי על הארץ שנים רבות, ורק לאחרונה אני מרגיש שהמוסף פחות ''פלצני'' ומנותק, והרבה יותר מעניין. אנחנו בעד אלפר, ושלא יתכופף בפני הביקורות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
יופי של מוסף
אחד מהמרכז,
02/08/04 14:32
|
האופי נשמר - החזות התרעננה.
יופי של מוסף.
ח''ח לעורך החדש. אני נשאר מנוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
מעריב אתם כאלה עלובי נפש
חתולה פרסית,
01/08/04 10:18
|
מהרגע שרוגל מונה לתפקיד אתם עושים לו לינץ'. קודם לנפח את כל הסיפור עם אלכס מעבר לכל פורפורציה ועכשיו הכתבה המפוקפקת הזאת שכבר העלתם לפני יותר משבועיים. זה מעיד על דלות התוכן באתר נחות שלכם ועל הרבה רצון לפגוע במתחרים. אני ודעת שהכתב האובייקטיבי שלכם גם שמע עמדות שונות לסיפור, מעניין שהוא בחר לא לכלול אותם בכתבה. כנראה זה לא מה שדנקנר הזמין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את כותבת במוסף?
ל"ת
סיגלון,
02/08/04 19:09
|
|
 |
112.
אולי תעיפו כבר את הלינק הבולט?
דנקנרון,
29/07/04 12:37
|
כל כך ברור שהבאתם לרוגל בהפוכה, כל כך ברור שמאז יש למישהו במעריב רצון עז להפגין את הכשלון לכאורה במינוי רוגל, בניסיון לחפות על סדרת הכשלונות של דנקנר במעריב. למה אתם בוחרים להשאיר במשך מעלה משבוע הפנייה כה בולטת בשער הערוץ? חלאס, הבנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דנקנרון לשם?
ל"ת
פםפפוןפןיפ,
04/08/04 11:24
|
|
 |
111.
שינוי מרענן
אמיר,
חיפה,
28/07/04 16:46
|
אכן, חלו שינויים רבים במוסף. גם אני אהבתי את ''מלח הארץ'' ו''כיכר המדינה'' אך אני חושב שיש לתת הזדמנות לאפעס למצוא את הקול הייחודי שלהם. בסה''כ לדעתי המוסף הרבה יותר מהנה ומעניין לקריאה. ישר כוח, רוגל אלפר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
המוסף החדש טוב יותר
ל"ת
גיא,
קורא ''הארץ'',
28/07/04 15:54
|
|
 |
109.
רוגל הולך ליפול
אורי,
תל אביב,
26/07/04 16:27
|
הוא לא יחזיק מעמד עוד חודשיים אם הוא ימשיך לפרסם את כתבות הספא והשוקולד המביכות שלו. האם זוהי תוצאתה של עבודה עיתונאית שנעשית למען הקורא?
שלא לדבר על הפשלה בכתבה על מלחמת החומוס שזכתה להפנייה בשער המוסף בעוד שב'זמן תל אביב' זו הייתה כתבת סינדיקציה רביעית בלייאאוט.
צריך לשים לב שגם הכתבות ה''קשות'' הן לא מורכבות במיוחד - לעשות כתבה על בדואים חרשים זה קלי קלות, אף אחד לא יגיד 'לא' וזאת מעבר לעובדה שהנושא עצמו ידוע כבר שנים. לעשות כתבת שער על זייפני הדיסקים - למה?!? זה משהו חדש? הנה רעיונות לעוד תופעות שאף פעם לא שמענו עליהם: איך חברות הסלולר השתלטו על הצרכנים בישראל; המדינה מחזיקה עובדים זרים במכלאות ליד רמלה; ''המורדים'' - האם צריכים ההורים לדאוג?; ניסויים בבעלי חיים - מה לא יעשו המדענים בשם המדע; יש עוד המון מה לשפר במוסף. וכדאי שרוגל ימהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
יוחזר ''מלח הארץ''
נורית,
26/07/04 09:45
|
וכיכר המגינה גם כן נהגתי לקנות את העיתון רק בגללם. היום אני כבר לא ב''ארץ''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
לבקר קל מלעשות. יש מקום לשיפור
מתרגל או אוהב?,
תרבות ערוץ 2,
25/07/04 12:34
|
חלק מהשינויים טובים. עפעס בכלל לא רע והוא עוד בחיתוליו. כל מדור ותוכנית סאטירה חווים חבלי לידה. הדרך שלהם נכונה, קרי שחיטת פרות קדושות. הפתיחות לירות לכל עבר, ימין ושמאל, יגיע בקרוב. לגבי הורדת שער סוף השבוע שלי, אלכס ליבק ומלח הארץ, חבל מאוד מאוד מאוד. לגבי כיכר המדינה, זהו טור דה ערוץ 2 קלאסי. צהוב ולעגני. קצנו בלעג לאלון מזרחי, או לכל אדם שהתבטא בשידור חי באמצעי התקשורת ולא זכה להגהה ולעריכה המגוננות על עיתונאי הארץ. לגבי הגוון הצהוב-קליל-בידורי, אני מסכים כי יש לחזור לרצינות ולעומק. אגב, הכתבה אודות החינוך הדמוקרטי בהחלט היתה מרתקת וראויה. כן ירבו. אפשר להשאיר את פירוט תוכניות הטלויזיה לעכבר העיר. למה לנו פירוט כפול? רוגל הרבה לבקר ללא מורא את נשואי ביקורת הטלויזיה. אין ספק שקל לבקר מאשר לעמוד במבחני הניהול, ההובלה, היצירה וכמובן הצרכן. החוכמה היא לא ''להנעל'' ו''להסגר'' מול הביקורת השוטפת, אלא להפתח, להקשיב ולהרהר. הטל ספק בכל. זה כלל גדול וחשוב, לא כך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
שינויים מבורכים
שי,
מרכז,
23/07/04 18:04
|
דיוויד ורוגל עושים עבודה מצוינת. אם היו רוצים להשאיר את העיתון כפי שהיה, היו משאירים את מערכת הקודמת, בשינויים מינימלים. ההחלטה של שוקן היתה מבריקה, והתוצאות לא מאחרות לבוא.
ולעושים במלאכה - בל תרפינה ידיכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
מה אתם מדברים? אפעס גדול!
קורא,
22/07/04 20:16
|
מדור מעולה, כבר הצצתי באינטרט על המדור של מחר - פשוט מצוין. מחודד, מצחיק, ומי שלא צוחק - כנראה לא מבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
שכחתם שגם מוסף הקפטן
יאיר לפיד,
עלי,
22/07/04 12:46
|
התדרדר ונסגר תחת שרביט העורך המוכשר, וכיום הוא בקושי עמוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
בחור יפה, רוגל
ערגלית,
רוגלית,
22/07/04 00:35
|
מהמם ומטופח, בטח שגם מריח טוב. הוא פנוי? מי שיודע שיגיד לי,. תודה!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
בשבועיים האחרונים המוסף מצוין
חתולה פרסית,
21/07/04 18:39
|
אז חבר'ה - תפסיקו להתלונן ותתחילו לקרוא. חוץ מזה אפעס פשוט מדור מצחיק ומגניב, אם רק תתאמצו לקרוא אותו. העמוד קצת מבולגן ודחוס, אבל זה באמת שווה את המאמץ. אז נכון, המשפחה האומללה בסוף מבאסת ת'תחת הפרוותי שלי כל שבוע מחדש עם אנקדוטות על קניית ערגליות במגה ומדדי האושר מופרכים, אבל רוגל לא אשם בזה, זה מה שנקרה נדוניה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת ממלך הארץ רוגל נפטר
מישמש,
27/07/04 23:32
|
|
 |
מה משותף לאפעס וליוני בלוך?
יש לי חידה,
כפר דרום,
21/07/04 22:23
|
ההתפתחות של שניהם נעצרה במסיבת סיום התיכון. חבר'ה, כשאני קורא את האפעס הזה אני לא יודע אם לצחוק או לבכות מרוב מבוכה. פשוט לא מצחיק. רוצים לדגדג את גבולות הקונצנזוס? תעשו את זה על ידי תחקירים נורמליים וכתבות מעניינות. בעניין המשפחות - שיט, את מי זה מעניין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
הפסדנו כותב טוב-קיבלנו עורך רע
ל"ת
ליהין,
21/07/04 13:02
|
|
 |
100.
מי לא סובל את אפעס ומדוע?
יפת,
21/07/04 02:22
|
סוף סוף לא מדור סאטירי מטעם. נכנס בכל מי שראוי שיכנסו בו. לא עוד פרות קדושות, נושאים, אירועים ודמויות ציבוריות ותקשורתיות שבהם לא נוגעים בשום פנים. ימין ושמאל חוטפים בלי אבחנה. מי שלא סובל את אפעס, פשוט התרגל ללוקסוס שסאטירה תמיד מופנית כלפי אלו שמחוץ למחנה שלו. כל מיני פלצנים שהתרגלו שהם תמיד, בלי יוצא מן הכלל, נמצאים בצד הנכון והצודק. קחו , למשל, את אמנון אברמוביץ'. טיפוס נפוח, בומבסטי, כל-כך מלא בעצמו, מתפקע מחשיבות עצמית שמשוכנע שכל מה שיוצא לו מהפה צריך להחרט מיד על לוח ליבם של מאזיניו. אומר זאת כך, יונית: הנה לכם דמות סאטירית מובהקת שהיתה בבחינת פרה קדושה עד אפעס, גדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה פשוט לא מצחיק.
מישמש,
21/07/04 21:38
|
סאטירה טובה לא אמורה לחלק פליקים לכולם. עם כבר אז היא צריכה לחלק להפליק לשלטון. לסאטירה טובה יש אג'נדה חדה בוטה ואפילו גסה. החברה מאפעס עם חצי רגל בפנים חצי רגל בחוץ אין להם מה להגיד וזה ניכר כל מה שהם עושים זה פארודיה על המדיה. כל המדור נראה כמו טיוטה שחבורת ג'ימניסטים הגישו לעיתון ביה''ס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אותך זה לא מצחיק
יפת,
22/07/04 00:17
|
כי אולי אתה מחסידי מלח הארץ, שנתן לפלצנים שבין הקוראים את המנה השבועית של התנשאות על מצוטטים. נו, כמה אפשר ללעוג להתבטאויות של ג'ודי ניר-מוזס-שלום. אפעס גימנזיסטים? אוייש, על מה אתה מדבר?! קטע המשיבון של השר בני אילון, למשל, הוא, לטעמי, אחד מקטעי הסאטירה הגדולים ביותר שקראתי מאז חנוך לוין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אעפס לא מצחיק ולא סאטירי,נקודה
דבר אחר,
הדרך לאושר,
22/07/04 08:46
|
למה הדתיים במדינה הזו תמיד מבקשים הנחות והקלות ? היה ברור שהם יפלו על הפנים ,והיה ברור שהם יבכו שזה בגלל שהם דתיים . אם הם באמת סאטיריקנים שרוצים להצליח ,אין מקום להתבכיין על זה שלא אוהבים אותם כי הם דתיים או ימניים. בבכיינות לא בונים קריירה . הארץ הביא אותם בתקווה שהם יצליחו ,לא ? אבל הם לא מספיק טובים, הם אמורים קודם כל להצחיק והם לא . מה לעשות ? להמשיך לסבול את השטויות הילדותיות שלהם רק כי הם דתיים ? ומי שרואה סאטירה במעריב ובידיעות יודע ששם מתייחסים גם לימין וגם לשמאל ואף אחד לא אומר כלום ,למה ? כי הם מצחיקים והם עושים סאטירה אמיתית .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נקודה.
נקודה,
נקודה,
22/07/04 11:48
|
|
 |
99.
ומה עם הקפטן?
דודו פלד,
21/07/04 00:33
|
|
 |
הקפטן חי ובועט
מיקי,
21/07/04 18:27
|
|
 |
הקפטן כבר חזר מזמן. טמבל.
ל"ת
ליהי,
21/07/04 13:01
|
|
 |
98.
תחזירו את המוצלח
זוננשיין הקטן,
מרכז אלא מה,
20/07/04 20:18
|
תחזירו את אלפון. מאז שהוא הלך אין מה לקרוא במוסף ולא משנה איך קוראים לעורך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
חרא של עיתון!
דנונה,
תל-אביב,
20/07/04 19:09
|
|
 |
96.
רבותי המתחזים
ליהי,
רמה''ש,
20/07/04 18:34
|
ניכר כי רבים מהגיבים אינם באמת בעלי מנוי של ''הארץ'', וכל תפקידם על אדמות הוא לחפש למי להגיב ולמה, בעיקר אם המדובר בעיתון ''שמאלני-מניאק''. יש מקום לביקורת עניינית מבלי להתנפח.
אלפר היה מעולה בביקורת הטלוויזיה ונדמה שההחלפות עם העורך לשעבר לא מתאימות לאיש מהם. ראוי להחזיר את המוסף לפחות לגרסתו הקודמת או לפחות להפסיק עם הנוהג של מוסף פר נושא ורבע. לפני כשבועיים-שלושה המוסף התמקד, למשל, בהריונות\הפריות\ךידות ושאר משפחות אלטרנטיביות. מי שלא מתעניין בנושא פשוט עובר לעיתון אחר (...).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למתחזים ל''אנשים חושבים''
יפת,
21/07/04 02:27
|
|
 |
95.
גם העתון עצמו
אורי זקהם,
20/07/04 16:40
|
לא מה שהיה. פעם כל יום היתה לפחות ידיעה חשובה או מפתיעה, העתון היה מקור אינפורמציה חשוב ויכול היה לשמש כבלעדי - לא עוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
אני מסכים
גדעון קורא הארץ,
20/07/04 10:58
|
|
 |
כבר אין לי מה לקרוא במוסף
תמהוני,
שוקן 21,
20/07/04 14:07
|
הכל בגלל שלא מינו את יואל אסתרון לעורך הראשי של העיתון. הוא כבר היה עושה מהפכה אמיתית, כמו שרק הוא יודע לעשות. כידוע, הוא גם אדם עם לב זהב. יואל - העם איתך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
מבנה מוזר
שאול,
ר''ג,
20/07/04 09:45
|
במשך 2-3 גיליונות המוסף התמקד בנושא אחד ספציפי (עם מספר כתבות המוקדשות לנושא הזה). לעיתים קרובות הנושא לא היה מרתק במיוחד, והכתבות היו ארכניות ומייגעות עד מוות. במוסף האחרון כבר לא נמצאה עדות לשיטה הנ''ל. ייתכן, שרוגל ייכנס לתלם בהדרגה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאול מר''ג המגיב הבלתי נלאה
שרון,
23/07/04 02:18
|
אני רואה אותך בכל מקום במרחבי NRG אתה מבקר את כל העיתונים, אני מסופק אם אתה אכן קורא בהם, אף אחד מהם לא לרוחך. מה אומר, העיתונות ממתינה רק לגאון כמוך שיגאל אותה משממונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
תראו מה קרה ליומן של ערוץ 1 ..
טופז,
י-ם,
20/07/04 08:37
|
זה מה שקורה למוסף הארץ. נפילה חופשית. כמעט בלתי אפשרי לתקן אפילו אם מאד רוצים. הזמן פועל לרעה במיקרה הזה. שוקן תתעורר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת ויציב
ל"ת
נורה,
שעריים,
21/07/04 12:27
|
|
 |
91.
רוגל יודע מה הוא עושה
שרק 2,
רמת ישי,
19/07/04 22:25
|
הבעיה היא שהוא אנרגטי מדי ולכן מקפיץ את הקוראים הזקנים של העיתון שנבהלים משינויים מהירים. בשורה התחתונה: הוא עושה מוסף מעניין יותר, צעיר יותר ונשכני יותר ובכל התחלה כשיש הרבה שינויים יש גם כמה טעויות. צודק גדעון לוי כשהוא אומר שצריך לשפוט את המוסף בעוד כשנה. מוקדם מדי לילל אחרי חודשיים שלושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נשכני, כן, נשכן כריות בעיקר
ל"ת
רוגל רב חובל,
04/08/04 04:22
|
|
 |
צעיר? נשכני?!
דנה,
20/07/04 12:00
|
אני בת 25 (הווה אומר, בדיוק בשיא הגיל ה''צעיר ונשכני'' שלי), אולם רוגל פשוט עושה מוצר משעמם. מאוד משעמם. כתבות לייף סטייל זה לא צעיר ובטח שלא נשכני, ולהעיף את המדור הכי טוב שהיה ''תחנה מרכזית'', היתה החלטה כוחנית ויומרנית שנבעה - פחות משיקולים ענייניים - מהרצון להראות ש''הנה הנה אני פה''. מאוד מביך ובעיקר מצער
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
רוגל אלפר הפלצן
רוג(ע)ל(ך),
19/07/04 20:41
|
מה אפשר לצפות מחיית המחמד של שוקן, האיש שיכול למרוח 500 מילה על נושאים שאין לו מושג בהם - שידע לערוך עיתון?! הבחור המתנשא ופולט הגזים הזה פשוט לקח כמה מגזינים של ''את'', ''לאשה'', ''מעריב לנוער'' וכו' - ואמר לעצמו בוא נעשה אותו דבר להארץ. מי שחירבש את המוסף שהיה קודם מעולה, הוא אדם חסר אישיות משל עצמו, מעתיקן כרוני, ובעיקר מלחך פינכות של גדולים ממנו. הלוואי וידרדר עם המוסף שלו ביגון שאולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מידע פנימי, הא?
תמה,
19/07/04 22:27
|
|
 |
89.
העיתון הטוב ביותר
קורא,
אינטרנט,
19/07/04 19:00
|
הארץ עם רוגל ולבעדיו (עדיף עמו בביקורת טלוויזיה) היה ונשאר העיתון הטוב ביותר במדינה. חדשות ענייניות, ממוקדות ואינפורמטיביות. מאמרים ופרשנוית ושאר מדורי העיתון מעולים. המשיכו כך, רק, אולי, בבקשה, החזירו את רוגל למדור הטלוויזיה. הוא חסר שם ומיותר בתפקיד עורן המוסף...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
צריך להחליף את קוראי הארץ
יפת,
19/07/04 17:49
|
זה כל העניין. מדובר באוכלוסיה שמרנית ומזדקנת ובעיקר מיחסת בעיני עצמה של קוראים שבחיים לא יימאס לה מזאב שיף, גדעון סאמט ויואל מרכוס היבשושיים. מאברהם טל, שהוא סוג של תוכנה חסרת חמלה, ומשטרסלר, הפרשן הכלכלי מטעם בעלי ההון. המוסף גלריה וכותבים כמו רוזנבלום, קים, שוחט, בן סימון, מחזיקים את העיתון רלוונטי. סוף-סוף הגיע משב רוח רענן גם מהמוסף. ולא מפתיע שמחולל אותה לא אחר מאחד הכותבים המעניים ביותר של העיתון - רוגל אלפר. תנו לרוגל לעבוד. סבלנות. בסוף הוא יצליח להחליף את הקוראים ולהביא תחתם אחרים ורבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש לא.
ל"ת
חה!,
21/07/04 09:30
|
|
 |
כי הפתאים רק מתחלפים
ל"ת
יוסי,
ת''א,
19/07/04 19:42
|
|
 |
87.
דרושה היתה הפיכה ולא מהפכה
ציון,
דרום,
19/07/04 15:40
|
דרושה היתה הפיכה ולא מהפכה בקצב איטי יותר ניתן היה ע''י ניסוי וטעייה להגיע למוצר הנכון יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
אפעס - אחלה, המוסף כולו - ?
בני,
19/07/04 12:18
|
אפעס מצוין, צריך רק להתאמץ. קל לדלג על כל העמוד הצפוף הזה, אבל אם קוראים כל דבר, גם האותיות הקטנות, רואים שזו ממש מלאכת מחשבת של סאטירה. הכיוון של המוסף כולו עדיין לא ברור לי, צריך לראות מה יביא העתיד והרוגל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפעס גרוע.
ל"ת
קורא נלהב,
21/07/04 09:31
|
|
 |
85.
יוחזר כיכר המדינה!!!!
אלי,
תל אביב,
19/07/04 11:25
|
המדור כיכר המדינה היה הטוב ביותר בעיתון. אי אפשר היה לפתוח את סוף השבוע בלעדיו. לא ברור לי מדוע החליט אלפר להוריד אותו. אנא החזירו את המדור לאלתר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
לא מוקדם לשפוט
מנויה,
י-ם,
19/07/04 11:01
|
האמת חייבת להיאמר! מזה חודשיים עיתון סופהשבוע איננו כפי שהיה. ואני מנויה עליו שנים בעיקר בגלל המוסף המרתק. לאמר את האמת גם ''גלריה'' אינה מה שהיתה פעם. צריך להודות ביושר על הכישלון ולחזור למתכונת הקודמת, ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
מוסף הארץ
חותם זהבה,
ראשון לציון,
19/07/04 09:55
|
הבקורת על המוסף מוצדקת אני מנויה ותתיקה ואכן בשבועות האחרונים אין מה לקרוא במוסף הצילו מיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
גדעון לוי: בעוד שנה לא ישארו
ל"ת
קוראים,
19/07/04 09:47
|
|
 |
81.
לבעלי הארץ:החזירו לנו את העתון
כרמל,
שפלה,
19/07/04 09:38
|
להחליף את אלכס ליבק בכפולה של תמר קרוון? השתגעתם? להוריד את מלח הארץ ולנקנק אותנו עם אפעס? לא מספיק שבעבר ירד מדור ביקורת התקשורת של אביב לביא לטובת משפחה משעממת עם כלב? אני כבר לא קונה את העתון כל סוף שבוע באדיקות, זה לא המוסף האהוב של פעם. בטוח שזה לא המוסף הראשון שאני נועץ בו את עיני. חבל. בבקשה הודו בטעות, אני מבטיח שניסלח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
כיכר העיר מעניין, האפס מוזר
אבא,
כ''ס,
19/07/04 09:29
|
|
 |
79.
תשמעו קטע-חייבים לקרוא!!!!
אני ואני,
19/07/04 08:46
|
נחכתי באירוע של ברנז'ת הקולנוע המקומי בירושלים לפני כמספר חודשים (אולי אפילו שנה) ושמעתי במו אוזני את אחד הכותבים היותר וותיקים והבכירים של העיתון מתלונן כי יש הוראה לא פורמלית מלמעלה להוריד פרופיל בנושאים הפוליטים מכיוון שהעיתון מאבד מספר לא מבוטל של קוראים ומנויים. ממש ככה. מה רוצים מרוגל-הוא מיישם הלכה למעשה את מה שרוצים ממנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת נמאס מהפוליטיות !!!
מנויה להארץ,
ירושלים,
27/09/04 10:13
|
במוסף של אהוד אשרי חצי מהכתבות היו על הערבים המסכנים והסובלים תחת עול הכיבוש הציוני הזדוני, פלוס קצת כתבות על הפוליטיקאים והקבלנים המושחטים, וקצת מהברנג'ה הרפואית (המושחטת גם, כמובן) - כמה אפשר ? תנו לחיות בארץ הזאת ! המוסף מאוד השתפר, רק צריך להחזיר את את ''מלח הארץ'' ו''כיכר המדינה'' - ויהיה נהדר. ה''אפעס'' יכול מצידי להשאר בעמוד הפנימי, הוא לא מפריע, אפילו שאני לא מתחברת אליו, והוא בעיניי תחליף ממש עלוב ל''מלח הארץ'' ו''כיכר המדינה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגיוני. רוגל תמיד היה ''יס מן''
יואש,
19/07/04 20:42
|
...חסר חוט שדרה ודעה משל עצמו. במקביל הוא אהב ללקק את רגליהם ואת עכוזם של מעסיקיו. אחרת איך היה מגיע לתפקיד בו הוא מחזיק כיום? בגלל כמה מריחות של ביקורות טלוויזיה משעממות? נו באמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
המוסף באמת משעמם למדי
ל"ת
םןפפםןפםןפםןפםן,
19/07/04 08:39
|
|
 |
77.
Failure
Ben,
USA,
19/07/04 03:05
|
Or as they say in English: Those who can't do, teach. Those who can do neither, critique.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
לקחו אחד שהיה לו דוכן פלאפל
גליה,
19/07/04 02:22
|
אעפס זה כמו שלקחו אחד שהיה לו דוכן פאלפל בעיירת פיתוח והעבירו אותו לבשל במסעדת יוקרה צרפתית . כמו לשים שחקן ממכבי אשקלון ולהעלות אותו לשחק בלייקרס . גם באינטרנט הם לא ממש קרעו מצחוק , אבל כשזה ברשת אז לא נורא אם זה לא פוגע ב98% , לקחת חבורת חובבנים והקפיץ אותם לליגת העל זו טעות. רצוי גם לא לשכוח שאנשים משלמים כסף עבור הארץ אי אפשר לחפף שם ! אין מקום לחובבנות , היו נותנים להם להתגלח על זקן של וואללה קודם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
חרא של מוסף
סיתוונית,
נוה חמציצים,
19/07/04 01:26
|
רוגל אלפר דירדר את המוסף לרמות שלא ייאמנו. פשוט שיעמום תחת כל החומרים שהוא בוחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
שמתם לב למשוגע התורן??
גידי,
הרצליה,
19/07/04 00:58
|
בכל שבוע יש במוסף כתבה על משוגע שיוצר משהו מיוחד. הם הולכים מבית משוגעים אחד למשנהו ומביאים בכל פעם כתבה מיוחדת על משוגע ועל נפלאותיו. האם זה משקף את הכיוון של המוסף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
בעית עתונות עולמית
סיון,
קליפורניה,
19/07/04 00:37
|
הורדת רמת העתונות היא בעיה עולמית. העתונים אבדו את תפקיד נושאי החדשות עם התפתחות אמצעי התקשורת הדיגיטליים. כדי לשמור על תפוצה טובה, המאפשרת נפח פרסומות במחיר ראוי- העתונים יורדים לרמה נמוכה, למכנה משותף רדוד. אמצעי משיכת קהל הקוראים הנמוך- הם פריטות על הנושאים המוכרים כbig sellers: סקס, פשע ,סמים, בידור וספורט. בעיה זו פוקדת גם את מיטב עתונות העולם והקרבן הראשון הם מוספי סוף השבוע. You can not make chicken salad from chicken shit
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
בתור קורא הארץ בסופי שבוע
יאיר,
18/07/04 23:59
|
אני חייב להסכים במיוחד עם עניין ''מלח הארץ'' בשבילי, להכנס למיטה בשישי בצהריים, ולקרוא את שני העמודים האלה (לפעמים שלושה!) זה היה הכרזה רשמית על פתיחת סוף השבוע. לא חשבתי שרק בשביל זה אני קונה עיתון בסופשבוע, אבל עכשיו, כשאני חושב על זה, לא קנינו הארץ כבר בערך חודש. יוחזר הארץ למתכונתו הקודמת ובא לציון גואל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
גדעון סאמט, המכונה כאן ''בכיר'',
טליתא קומי,
י-ם,
18/07/04 23:43
|
וכל שאר הזקנים אולי מתגעגעים למוסף הישנוני של אשרי, אבל הצעירים בוודאי מעדיפים את המוסף של רוגל. ומה זה ההערצה הזאת ל''מלח הארץ'', אוסף בכיינות מביך ממש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיפה לך שזה סאמט??!!
ריקי,
חדרה,
19/07/04 20:56
|
למה להכפיש את הפרשן המדיני-תרבותי-חברתי הטוב ביותר שידעה העיתונות העברית מעודה? מאיפה לך שזה סאמט? אתה בטוח?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה להשמיץ את סאמט
למה להשמיץ,
מגזימן,
21/07/04 23:21
|
שהוא הפרשן המדיני הטוב ביותר שידע המין האנושי והנס הגדול ביותר מאז המפץ הגדול. אחרי שאני קורא כל אחד מהמאמרים שלו אני שואל את עצמי איך חייתי עד עכשיו מבלי שהפנינים האלה יהיו חלק ממאגר הנתונים הקריטי שלי. לעזאזל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
השינויים של אלפר מתבקשים
יוסי,
18/07/04 23:22
|
המוסף הקודם היה זקן ומתיש, ולא היה מה לקרוא. המוסף החדש מגוון יותר, צעיר יותר ויפתח את הארץ לקהלים חדשים. לפחותץ יש קונספט למוסף, ולא שיעמום יצירתי מתמשך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
רק אפעס מסוגלת לסאטירה נוקבת
רונן,
רמת אביב ג',
18/07/04 23:08
|
דווקא בגלל שכותביו הם דתיים או חרדיים, האאוטסיידריות שלהם מאפשרת להם לבקר אותנו ואת הציבוריות הישראלית ולשחוט אתהפרות הקדושות שהתקשורת מקדשת ללא הרף.
א - פוליטיקלי קורקט, מישהו אמר פעם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
מבט אחד על הצילום של גדעון לוי
יוסי,
ת''א,
18/07/04 22:52
|
|
 |
67.
הארץ הוא השטירמר
לוכד שמאלנים,
18/07/04 22:35
|
של רשות הטרור הפלשתינית! ולכן רצוי שיופיע בערבית או שייסגר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
ביגון שמאלה...
זולו,
18/07/04 22:09
|
|
 |
65.
אפעס - הצלחה!
מירה בלר,
18/07/04 21:32
|
קוראי הארץ עד היום היו בני שבעים ומעלה כנראה. כל מי שמתחת - נהנה. מהמוסף כולו, ומהחידושים: תמר קרוון ואפעס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
יוחזר דב אלפון
שמש,
נצר,
18/07/04 21:26
|
|
 |
נכון!
ל"ת
אמן ואמן,
23/07/04 02:33
|
|
 |
63.
כל הכבוד לאפעס
ל"ת
אליקים,
18/07/04 21:22
|
|
 |
62.
כשמגדעון לוי יודח מהארץ ייטב
עיתון אל- ארד,
18/07/04 21:19
|
והעיתון ישוב ארצה מארץ פלסטין, שבתודעתו חי העיתון בעשורים האחרונים. הגיע העת שאלפר יעביר את הארץ גם למדינת ישראל ממדינת ת''א
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדעון לוי הפך את ''הארץ''...
זה ''הארץ'' זה?,
זה בררה!,
18/07/04 22:12
|
...לעלון תעמולה פלסטיני ארסי. מדוע שלא יתמנה לשר התעמולה של ערפאת, כמו הלורד האו-האו הבריטי בשרותו של גבלס ימ''ש? גם עמירה הס יכולה להצטרף אליו! שניהם כבר קיבלו פרסים על השחרת פניה של ישראל, אז שיפנו מקום לכוחות חדשים, מקרב האנרכיסטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדעון לוי
אזרח מודאג,
19/07/04 02:09
|
גדעון לוי הוא אחת מקרני האור הבודדות באפלה של הפשעים כנגד זכויות האדם שאנו עושים כאן בארץ. יום יבוא וכל תומכי הפשעים - כולל ''מס' 62'' שאז יגיד ש''הוא בכלל היה נגד כל מה שעושים''. יום יבוא בו כולנו נתבייש ונוכל להתנחם (נחמה פורתא) בהמצאותו של גדעון לוי בינינו ! ראו - הוזהרנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
''אפעס'' הצלחה אמיתית
חסדאי,
פתח תקוה,
18/07/04 21:08
|
כנראה שחלק מהעתונאים הגומזים את המוסף מבינים רק סוג הומור מסויים את ''מלח הארץ'' וכאשר משנים אותם הם מאבדים את הצפון. כמנוי וותיק של הארץ , תודה על העתון ''אפעס'' שצורף למוסף. אכן חגיגת הומור נהדרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שלא הבנת את מלח הארץ
שמעיה,
19/07/04 02:18
|
או שלא באמת קראת הארץ . מלח הארץ זצ''ל זה לא טור הומוריסטי בכלל .
ודרך אגב אעפס - עצוב כמה שזה לא מצחיק ומיושן .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפעס - לא עובד, שיחזירו את מלח
ל"ת
רן,
19/07/04 07:37
|
|
 |
60.
יישר כוח
יותם,
הקסם,
18/07/04 20:49
|
טוב שמישהו כותב את האמת על מה שמתרחש במסדרונות המורמים מעל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
עתון לאנשים שחושבים שהם חשובים
ל"ת
יניב,
18/07/04 20:30
|
|
 |
58.
מה זה מעניין? 60 אלף קוראים רק
דלית,
18/07/04 20:27
|
|
 |
57.
הכל אמת
ל"ת
ציפי,
עיתונות,
18/07/04 20:27
|
|
 |
56.
המוסף היה נורא ונשאר נורא
אילן,
תל-אביב,
18/07/04 20:26
|
|
 |
55.
המוסף באמת הדרדר מאד
מוני ב,
18/07/04 20:25
|
|
 |
54.
הוא הרס את תרבות ''העיר''
גיא,
תל אביב,
18/07/04 20:24
|
אין מה להתפלא. הוא קיבל מדור תרבות ב''העיר'' שהיה מוסד עירוני. הרס אותו. אוהבים שם הרס עצמי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
המוסף הקודם היה נורא
איל,
ירושלים,
18/07/04 20:21
|
אני מנוי של הארץ ומאד נהנה לקרוא אותו, אבל מבחינתי השעמומון הקבוע היה מוסף הארץ - כתבות משמימות, על נושאים משמימים, פשוט נורא ואיום וממש מנוגד לשאר העיתון. האובדן היחידי מבחינתי היה מדור ''מלח הארץ'' המעניין, למרות שלעתים היה קטנוני כמו מקומון. מוקדם לשפוט את אלפר, אם כי בנתיים הכיוון נראה סביר. הבעיה העיקרית עם מינויו לעורך היא העובדה שהוא לא מבקר הטלביזיה יותר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן, מתגעגע לביקורות הטלויזיה
ל"ת
צדי,
18/07/04 20:25
|
|
 |
52.
איפה הימים שרוגל היה קוטל את
אמנון,
18/07/04 20:00
|
כולם. אתם זוכרים? שכל שבוע הוא היה בז בשטנה לכל כלי התקשורת האחרים ורק מהדר ומאדיר את הארץ? נו, הנה פעם אחת מחטיפים לך עכשיו יקירי האהוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
רוגל, אתה חייב להודות, נכשלת
ל"ת
תמי,
18/07/04 19:59
|
|
 |
תרחמו עליו קצת. די לרשעות.
ל"ת
זיוה,
18/07/04 20:25
|
|
 |
50.
כל הכבוד למעריב
עופר צלר,
צפון,
18/07/04 19:56
|
בתור מי שעובד בתקשורת, אני חייב לומר שנמאס לכולנו שהארץ כל הזמן מרשים לעצמם לרדת על כולם ולדחוף את האף לכל מקום אחר בתקשורת בגישה מזלזלת ומרושעת. הגיע הזמן שמישהו יכתוב על מה שקורה גם בהארץ! שירגישו מה זה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
הדאגה מכיוון קריליבך
רונן,
ת''א,
18/07/04 19:56
|
ממש אחרית הימים. הרוח הדאגנית והכנה הזו לנעשה בממלכת שוקן ממש ממלאת את ליבי התפעמות. אכן ימות המשיח. אין ספק - שרון יביא שלום ונמרודי את דנקנר יביאו עיתונות אוביקטיווית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די כבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תירגע!,
18/07/04 20:18
|
מה הצביעות הזאת שלך? הארץ כל יום כותב על מעריב - כאילו בדאגה כנה - ומלכלך ומתנשא. פתאום כשמעריב כותב מילה - שהיא כולה אמת - אתה קופץ? די!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
ביטלתי מנוי להארץ
אסתר,
18/07/04 19:55
|
|
 |
47.
תפסיקו לחשוב את עצמכם
יפית,
ירושלים,
18/07/04 19:54
|
הארץ מתנשאים, חושבים שהם על גג העולם, שהם האיכות... חלאס - תבינו שאתם לא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ליפית מירושלים.
אזרח מודאג,
19/07/04 02:15
|
יפית - בענייני השכלה ותרבות - אין מה להיות גאה בהיותך אספסוף. אין מה לעשות - הארץ הוא עתון לאנשים חושבים (גם כשהוא איננו במיטבו) - ומי שקשה לו עם מעט רצינות ותרבות ורמה שהיא מעל לרמת האספסוף - מוזמן תמיד להסתפק בזבל של ''מעריב'' - ולהרגיש כמו ''חלק מהעם'', אעלק ''אסלי'' ו''סבבה'' וכל מיני חרטא-ברטה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
הארץ צבועים אטומים וחסרי אתיקה
ל"ת
גדי,
גבעתיים,
18/07/04 19:53
|
|
 |
45.
אפשר לייעל רוגל.
בזיק,
18/07/04 19:52
|
אין ספק שהוא כותב מוכשר ביותר. לדעתי כדאי שיחזיר את המדור ''ראיתי,שמעתי''. שיעיף את אפעס הדוחה והלא מצחיק. שיחזיר את גדעון לוי למקומו הטבעי ויחדש את כיכר המדינה. לגביי הכתבות ,הייתי שמח אם הוא היה פונה יותר לקוראיי הספרים-הכתבה האחרונה על אספניי הספרים היתה מצויינת.
כמו-כן כקורא ותיק למדיי ,מן הפריפריה,הייתי שמח אם אלפר היה מוסיף מידע על קולנוע עצמאי,פעולות התנדבות ואולי על כתבות שלא יהיו כיחצנ''ות כמו במעריב וידיעות. בכל מקרה אני לא מוותר על העיתון בגלל המוסף. עם קצת דימיון ותעוזה רוגל אלפר יכול להפוך את המוסף לפנינה .
אין דבר שמסיב לי יותר הנאה מאשר לקרוא את המוסף ביום שישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מי שגר בבית זכוכית....
דיוויד גלאס,
בית זכוכית,
18/07/04 19:46
|
שלא יזרוק אבנים. אין לכם זכות לדבר עם המוסף הגרוע שלכם (קובי עוז, אראל סגל, גיל ריבה- עדיף לשים במקומם פרסומות). מזל שיש לכם את רוביק רוזנטל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתקשורת אין זכוכיות. הכל נפיץ.
ל"ת
דיוויד קופרפילד,
18/07/04 20:28
|
|
 |
מחפש עבודה
אביבית הורביץ,
18/07/04 20:24
|
בקצב הזה שברנז'ה של NRG נכנסים לי לטריטוריה, אביב הורביץ יאלץ לחפש לעצמו עבודה חדשה. יש הצעות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יאללה יא חתיכת צדקן, לך תחפש
ל"ת
מוקי הכלב,
18/07/04 20:23
|
|
 |
סופשבוע לוקח את 7ימים בהליכה
שירה,
רמת-השרון,
18/07/04 20:22
|
|
 |
בבקשה, אל תלכלך על חבריי!
ל"ת
רוביק רוזנטל,
18/07/04 20:21
|
|
 |
דווקא סופשבוע הכי השתפר !
ל"ת
אסיף,
18/07/04 20:19
|
|
 |
43.
אכן נכון
מאוכזבת,
18/07/04 19:38
|
בתור קטראת נלהבת של המוסף, גם אני מרגישה שאין לי מה לקרוא. המוסף הפחות צהוב ויותר אינטלקטואלי, הוא מה שסימן עבורי את השוני של הארץ לעומת העיתונים האחרים. בעריכת אלפר, למוסף אין שום ייתרון, להפך, גם את הצהוב הוא עושה לא משהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
חבל - היה מוסף מעולה
אלכס,
חיפה,
18/07/04 19:37
|
|
 |
41.
מבקר יודע רק לבקר, לא לעשות
ל"ת
אסף,
רחובות,
18/07/04 19:36
|
|
 |
40.
הארץ העיתון הכי טוב בארץ
עדו,
הרצליה,
18/07/04 19:35
|
|
 |
בדיחה מעולה!
ארז,
18/07/04 20:08
|
|
 |
אז זהו, שלא!
ל"ת
הלית,
18/07/04 20:06
|
|
 |
עכשיו כבר לא
ל"ת
חן,
19/07/04 07:38
|
|
 |
39.
מה קרה מעריב רק רוצים להצליח
שגיא,
הרצליה,
18/07/04 19:34
|
אתם עיתון גרוע זה ההבדל בינכם להארץ הם לא היו רושמים שטויות כאלה כדי להצליח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה???????????????????????
אלעד כץ,
18/07/04 20:03
|
אתה מקשיב למה שאתה כותב??? הארץ כל יום כותבים שטויות כאלה כדי להצליח. כל יום כותבים על העיתונים האחרים, ובוחשים בהם, ומתעסקים ברכילויות על כלי תקשורת אחרים.... אל תדבר שטויות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה רע שמעריב רוצים להצליח?
ל"ת
שוקי,
18/07/04 20:02
|
|
 |
די לצביעות של הארץ
ברוך,
18/07/04 20:02
|
|
 |
חלאס יא קשקשנית
ל"ת
אייל,
18/07/04 19:56
|
|
 |
כותבים ולא רושמים. בור.
מתושלח,
חרן,
18/07/04 19:46
|
הטעויות הגסות האלו של ''לרשום'' במקום ''לכתוב'' ו ''אני ישכיר, ישאיל'' וכיו''ב.
די לבערות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
מלח הארץ היה על הפנים
אלי,
18/07/04 19:32
|
מעין מדור כתיבה עיתונאית בתת רמה.
מדור ככר המדינה שם היה ממש נורא. למי שלא מכיר, מדובר במדור בו לקחו ציטוט מראיון, לעתים מחוץ להקשרו במטרה ללעוג למצוטט.
אני לא משתגע על אפעס אבל זו בפירוש עליה ברמה.
גדעון לוי, אינו עתונאי אלא כותב חד-צדדי ולכן מקומו לא במוסף עיתון מכובד. (אלא אם כן הארץ יקחו לשם האיזון את אליקים העצני ככתב לעניני טרור נגד מתנחלים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
יוחזר מלח הארץ. וגם אלכס ליבק.
ל"ת
מנחם קפלנסקי,
מנוי,
18/07/04 19:25
|
|
 |
36.
שעמום מטורף!!! מי מסוגל לקרוא?
ל"ת
מאיר,
18/07/04 19:24
|
|
 |
35.
שרוגל יחזור לבקר טלויזיה
ל"ת
ברנז'ה,
18/07/04 19:24
|
|
 |
34.
אפעס אחלה. אבל רוגל נכשל
ל"ת
אמיר,
חיפה,
18/07/04 19:24
|
|
 |
33.
איש רע!!!!
דפנה,
18/07/04 19:22
|
מה שמפריע לי בעיקר הוא שמדובר באדם רע לב, חסר רחמים, אכזרי, שפגע בחייו בכל כך הרבה אנשים. לא יזיק לו גם כן לעשות חשבון נפש, ולראות שעכשיו כשהוא עבר מעמדת המבקר לעמדת המבצע - לא הכל פשוט בחיים, וגם הוא טועה, וגם הוא נופל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עיתון הארץ בכללי פוגע באנשים
ששון,
שושן,
18/07/04 19:47
|
|
 |
32.
המוסף בעריכה חדשה
דוד,
18/07/04 19:21
|
|
 |
31.
מלח הארץ וכיכר המדינה חסרים ..
קורא ותיק,
אינטרנט,
18/07/04 19:12
|
קורא ותיק, ותיק מאד. רוגל חסר מאד במדור הטלוויזיה ומאידך מתגעגע למוסף הישן, במיוחד למדורים ככר המדינה, מלח הארץ, התמונה השבועית של אלכס....וגם למדור הנשכח של אביב לביא.. אנא החזירו אותם, עם רוגל או בלעדיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלח הארץ
יואב,
ירושלים,
18/07/04 19:27
|
אני פשוט מסיכם עם כל מילה מדורו של אביב לביא היה תענוג מלח האץ כשמו הוא! אומנם הוסיפו יותר תמונות אבל למה בסוף??????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
כל הכבוד לאפעס, כל הכבוד לרוגל
גדעון לוי?,
עזה,
18/07/04 19:05
|
אחלה מוסף, כל הכתבות על ההריון בשבוע שעבר היו מצוינות, וההפקה של האופנה בקיץ גם הייתה יפה, ואפעס משתפרים משבוע לשבוע, ממש מחודדים על כל מה שקורה במדינה. מה עדיף? ההומור ב''דבר אחר'', שבאמת לא משתנה עשרות שנים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפעס
יואב,
ירושלים,
18/07/04 19:29
|
המדור הסטרי באמת משתפר משבוע לשבוע אבל גם שאר המדורים חסרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
צריך לזכור שהמוסף הוא רק חלק
גיא,
תל אביב,
18/07/04 19:02
|
ממה שמקבלים עם העיתון ביום שישי והשינויים שנעשו במקביל ב''גיליון יום שישי'' שהפך ל''הארץ השבוע'' נותנים לדעתי תחליף ראוי ל''מלח הארץ''. עיתון הוא הרבה מעבר למוסף השבועי שמצורף אליו (שאני דווקא מרוצה מתמהיליו) והמוסף המורחב החודשי של גלריה (אוכל, נסיעות) עושה לעיתון רק טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
חלוקת המוסף ביום שישי
יפה,
18/07/04 18:59
|
בכף היה לקבל את המוסף ביום חמישי. אני מוחה על העברתו ליום שישי. יחד עם כל המוספים מוסף הארץ נעלם. אנא אנא החזירו אותו ליום חמישי הוא פשוט חסר לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלוקת המוסף ביום שישי
יואב,
ירושלים,
18/07/04 19:23
|
רציתי גם למחות על העברת המוסף לימי שישי. אם אני מקבל אותו יום שישי מה אני שונה ממי שקונה את העיתון בדוכנים? נבוסף כל העיתונים המתחרים מחלקים בימי חמישי אז למה להיות שונים?.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אפעס-
אינדיג,
ליד הלול,
18/07/04 18:59
|
אני מנוי ותיק על אפעס עוד מזמן הקמתו, המדור מעניין ואינטליגנטי. חד שנון מלא הומור, ויש רק לשבח את רוגל על כי הביא את המדור לעיתון, אין ספק כי עוד חודש חודשיים, אנשים ישכחו ממלח הארץ ויבקשו עד קורטוב של אפעס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חד ? כמו סכין מעץ
ל"ת
אעפס? ממש לא !,
22/07/04 08:53
|
|
 |
26.
אפעס וקרוון - מרעננים!
גיתית,
הוד השרון,
18/07/04 18:59
|
הכפולה הפותחת טובה מאוד, תמיד זו זווית מקורית, המדור אפעס מאוד חד ובועט ומצחיק, ודורון רוזנבלום גם מעולה. הכתבות באמת יותר קלילות, סוף סוף הבינו שם שצריך לדבר גם להמונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
חייבים שיפור
מויש,
סלוניקי,
18/07/04 18:58
|
המוסף על הפנים. פשוט ביזיון. הם צריכים להביא את אודטה במקום אפעס ואת גיל ריבה במקום גדעון לוי. אז אולי הם יהיו שווים משהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די כבר!
משה,
אתונה,
18/07/04 19:11
|
|
 |
24.
שוקן-אאוט/ קרליבך-אין!!!
מוזס,
18/07/04 18:52
|
מתי כבר תבינו את זה ש'הארץ' הוא עיתון לבתי אבות וחנב''צים למיניהם בלבד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעלים הוא נמרודי
גיא,
תל אביב,
18/07/04 19:29
|
אלא אם כן התכוונת לרחוב? ואם כך, מה ''אין'' בקרליבך? עדכנני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
רוגל תרגיש פעם איך זה ביקורת..
ל"ת
ענת,
18/07/04 18:51
|
|
 |
22.
אכן , מאכזב.
ממאוכזבי רוגל,
תל אביב,
18/07/04 18:50
|
אכן מאכזב המוסף הזה. כמי שחש כבר את שוטו של רוגל על גבו ,כני שחש גם את רוע ליבו של אושרי,קיוויתי למרות הכל לשינוי מרענן , ואכן התאכזבתי.וזה לא רק האפעס האיום והנורא עם הומור המתים הגרוע שלהם וחוסר המוסר בגרוש זה כל השאר. פשוט לא מתחשק לקרוא. דק דק דק. נ.ב - דווקא הכתבה על החומוס הייתה מענינת, אבל שמתם לב שבדיוק באותו שבוע התפרסמה כתבה דומה בעיתון המתחרה? אצל דב אלפון זה לא היה קורה. אתם יודעים מה? - יוחזר אלפון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אברי? זה אתה?
ל"ת
...,
20/07/04 00:27
|
|
 |
21.
הגיע הזמן
דנה,
18/07/04 18:47
|
מאז שאלפר נכנס לתפקידו העתון רק הולך ומידרדר. נדמה לי שזו הפתעה גדולה לכל ציבור הקוראים, שציפו ממנו לאותו ברק שהיה לו כמבקר טלוויזיה וגילו עורך בינוני מינוס. בגיליונות האחרונים פשוט לא היה מה לקרוא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אפעס-מגוחך לחרוץ משפט בטרם עת
מוטי,
ירושלים,
18/07/04 18:44
|
'אפעס' במתכונתו הנוכחית טרם צלח חודשיים וכבר מצפים ממנו לכבוש בסערה את מקומו של 'מלח הארץ'.
עובדה היא ש'אפעס' הובא ל'הארץ' משום שזכה להצלחה. הלא אין מדובר כאן בחסרי ניסיון או בכותבי סאטירה חדשים.
תנו ל'אפעס' עוד כמה חודשים, והוא יתרווח במקומו בנעימות. כשמרגישים בבית באמת, הרבה יותר קל לכתוב סאטירה טובה.
תנו צ'אנס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אני שמחה לשמוע שלא רק אני
ימי שישי,
18/07/04 18:42
|
חושבת בהמוסף הדרדר. זה מתחילה בגרפיקה החדשה הגרועה, ממשיך עם עאפס שאני אפילו לא מנסה לקרוא (זה מביך מרב שלא מצחיק), וממשיך בפיזור הכתבות הספורדי ברחבי העיתון, ללא כל חוט שדרה ועומק. פחות ופחות בא ל י לקנות הארץ ביום שישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אפעס, הסאטירה הטובה בעיתונות
ל"ת
דודו,
ירושלים,
18/07/04 18:37
|
|
 |
17.
הארץ התדרדר ואלפר מדרדר אותו
ט.א.,
רחובות,
18/07/04 18:25
|
עוד יותר...
'הארץ' של יום שישי היה אי של שפיות, הצרי של כל השבוע שלי. הייתי הולך לקנות אותו כל שישי במין ריטואל כזה. ועכשיו? המוסף גם ככה הלך והתדרדר לכיוון '7 ימים' עם כתבות צהובות. לקחו את 'מלח הארץ' ופתאום כל הצבע הזה התווסף והתמונות..גם התכנים בעמודים הפנימיים - מה זה? תשמעו חברה, אם אני רוצה לקרוא 'ידיעות', אני אלך לקנות 'ידיעות', אל תדאגו לי. אבל את 'הארץ' תשאירו לי כמו שהוא. איך שהיה. מה הלאה? עוד מעט יורידו את 'השבוע בטלויזיה' של ציפר ושלום על ישראל..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מי שמדבר
ההררי,
18/07/04 18:22
|
|
 |
צודק
ל"ת
דני,
18/07/04 19:06
|
|
 |
15.
אולי תרגיעו?
לא מישהו מבפנים,
מרכז,
18/07/04 18:20
|
בחייאת, אולי לא תתנפלו מיד? המוסף של אלפר דווקא מביא רוח רעננה ומעניינת ששווה לתת לה צ'אנס. בשביל פוליטיקה, חברה וכתבות יח''צנות יש לנו את מוספי שני היומונים האחרים - והם בהחלט עושים די והותר מזה. דווקא סגנון חיים, תרבות (גם אלטרנטיבית) ואגפים נוספים המיוצגים במוספים האחרים, במקרה הטוב, כקוריוז, יכולים לעשות מוסף מעניין, פתוח ורחב-אופקים פי כמה. נכון, ''מלח הארץ'' היה מדור פותח מוצלח, אבל גם בו - כמו במוסף כולו - ניכרה עייפות גדולה אחרי שנותיו הרבות של אשרי. אלפר, עד כה, בהחלט הכניס שם בריזה ראויה. מעניין יהיה לראות אם ''הארץ'' יצליח, פעם אחת, להתגבר על עצמו - כפי שהמו''ל שלו מנסה לעזור לו לעשות. אישית, אני נהנה לגמרי מהמוסף במתכונתו החדשה ולא מתגעגע במיוחד למה שהיה, בטח שלא בשנה האחרונה של אשרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה זמן?
דודו,
תל אביב,
20/07/04 15:48
|
אתה צודק. השאלה היא כמה זמן עד שנצליח להתרגל למוסף החדש. אמנם מוסף הארץ בסדר אבל אצל ההורים שלי אני מוצא שב ''7 ימים'' אני קורא יותר. עכשיו השאלה היא עוד כמה זמן אחזיק את המנוי לעיתון הארץ. מי ישבר ראשון אני או אלפר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אלפר מצוין!
ממי,
18/07/04 18:18
|
אם כבר, לפני תקופתו המוסף הפך להיות קרקע נוחה להשתעממות נטו. מלבד אפעס שגם אני אינני חובבת, השינוי בתמהיל הכתבות והכיוון הכללי החדש הוא בדיוק מה שצריך כדי שהארץ לא יהפוך לעיתון המשמים במדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
המוסף באמת התדרדר. מדפדפים
ל"ת
ואין מה לקרוא.,
כבר עדיפים,
18/07/04 18:14
|
|
 |
12.
זוועה מה שקורה שם
ג'קי,
הרצליה פיתוח,
18/07/04 18:06
|
|
 |
11.
המוסף ביום שישי היה מצויין!!
עמרי,
תל אביב,
18/07/04 18:06
|
היה מאה אחוז פגיעה. כל כתבה היתה מרתקת בעיני. קדימה רוגל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא באמת היה מצויין
שרון,
19/07/04 02:41
|
מאז שרוגל ביצע את המהפיכה שלו המוסף נורא הידרדר, אבל בסוף השבוע, לראשונה, היה מוצר טוב. למרות זאת, לא הייתי ממהר להגדיר אותו כמאה אחוז פגיעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מוסף הארץ
אריאל,
מרכז,
18/07/04 18:05
|
כל מילה אמת. ''הארץ'' עומד לאבד גם אותי. יוחזר המוסף שנגזל מאיתנו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אוי א ברוך הכניסו קצת ימין ודת
מנוי בארץ,
18/07/04 18:05
|
אעפס הוא מדור מצויין רק שכנראה לשמאל קשה לקבל סטירה כשהיא לא כולה שמאלנית קיצונית. גדעון לוי משכתב את עצמו ומעייף את הקוראים, חוץ כמובן מכל אותם סהרורים שממנים מודעות פרסומות בעיתון הארץ נגד הכיבוש , בעד האג, בעד הסרבנים וכ'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן בטח מנוי !
כן מנוי,
18/07/04 18:30
|
כמה שטויות חסרות בסיס אפשר לכתוב ? גדעון לוי לא יכול לחזור על עצמו מהסיבה הפשוטה שבכל פעם מדובר במקרה אחר עם אנשים אחרים (או שבשבילך כולם ערבושים אחמד או מוחמד זה אותו סיפור). ואעפס הם בושה להומור היהודי הטוב והחכם . ברור שלא טרחת לקרוא את המוסף , הם פשוט לא קולעים . הומור של נערים בבני עקיבא . מה שטוב לאינטרנט בין חברים לא מספיק טוב למוסף סופשבוע בעיתון מכובד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
כל הארץ כבר לא רלוונטי
מודח מנחלה,
18/07/04 18:05
|
הארץ כולו כבר לא רלוונטי. המקדש של נפיחות חמה ויהירות והתנשאות הזה , הגיע זמנו לרדת מהבימה - ברעש או לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
צודקים במאה אחוז !!!!
קורא ותיק,
מרכז,
18/07/04 17:58
|
אכן המוסף הדרדר בחודשים האחרונים. השיא היה לפני מספר שבועות כאשר סיימתי לעבור על המוסף בלי כתבה אחת שהייתה ראויה לקריאה.
בנוסף, חבל שדווקא את המדור הטוב ביותר בעיתון (מלח הארץ) מורידים.
נקודה למחשבה - האם אתם חושבים שמספר התגובות על האייטם מעיד על משהו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
רוגל, אל תקשיב להם!
עמי,
צפון,
18/07/04 17:52
|
|
 |
5.
מוסף גרועץשוקלים לבטל את המנוי
ל"ת
אלף,
18/07/04 17:50
|
|
 |
4.
פרט לאעפס, הכוון נכון.
ל"ת
יהודה,
18/07/04 17:40
|
|
 |
אפעס לא מצחיק
נוע,
תל אביב,
06/08/04 07:37
|
|
 |
אפעס מעולים
בני, תל אביב,
18/07/04 18:57
|
רוגל, אל תקשיב להם, המוסף מגניב ואפעס מצוין. רק אפשר באמת להחזיר גם את מלח הארץ, זה לא סותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפעס אין להם מה לעשות
חשבונאי,
18/07/04 19:13
|
מי כותב פה תגובות בשם אפעס? א]עס עצמם? אין להם מה לעשות בחיים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אני דווקא אוהב את המוסף
שחר,
יהוד,
18/07/04 17:34
|
כמה פעמים אפשר היה לקרוא כתבות על איזו תערוכה לא מעניינת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אפעס
צ'ומפי,
18/07/04 17:33
|
הבעיה האחרונה של המוסף הזה זה אפעס, קודם שידאגו לכתבות קצת יותר מעמיקות ממריבות על חומוס (ר' גליון אחרון). בזיון מה שקורה למוסף ולא רק עכשיו אלא בשנתיים האחרונות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל המוסף הכושל הפסקתי המנוי
גיגי,
הארץ שלנו,
18/07/04 19:52
|
אבל קניתי את העיתון בימי ששי .בשנים האחרונות הדרדר מוסף ''הארץ'' מדחי אל דחי. העריכה החדשה נתנה לו מכת- מוות. החלטתי להפרד מן העתון- סופית. מצד שני, אם היו זורקים את גדעון לוי מן העתון, הייתי סולח ל''הארץ'' את כל חטאיו...אבל לכך אין כל סיכוי - שוקן אוהב יותר מדי אותו עוכר ישראל בלתי נלאה, שכל פרנסתו על תאור דקדקני של כל העוולות ,שישראל הרשעה מעוללת לפלסטינאים המסכנים והחפים מכל פשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צ'ומפי?
שורי,
הישר,
18/07/04 19:07
|
גיב מי א ברייק. הרי ברור שאתה אחד הקובי אריאלים שכותבים שם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
צודק
צודק,
18/07/04 17:27
|
אין מה לעשות רוגל צודק: המגזין היה כבד ולא ממש מעניין עכשיו יש יותר מה לקרוא. המוסף לא צריך להתחרות עם חלק ב' או עם עמודי החדשות
הגב לתגובה זו
|
|