 |
14.
יש כל כך הרבה כלבים ללא בית
ל"ת
אז למה להפרות ?,
05/06/05 03:47
|
|
 |
13.
כל הגזעיים פגומים
שמוליק,
04/06/05 10:57
|
חברים, נראה לי שרובכם לא מבינים מה זה כלב גיזעי. לכל כלב גיזעי, ואני מתכוון לכולם, יש בעיות מולדות ופגמים כאלה ואחרים. חלק בעיתיים יותר וחלק בעיתיים פחות. בעיות רגליים, שיער, עיניים, נשימה וכו' וזה כולל כלבים גדולים וכלבים קטנים כאחד. למרות זאת, רוב הכלבים בעולם הם כלבים גזעיים. כדי שיהיה כלב גיזעי, יש להרבות אותו עם בן מינו כלומר התרבות של בני משפחה מדור כלשהו וזה מביא לפגמים גינטיים. כל מי שלא רוצה כלבים בעיתיים שלא יקח / יקנה כלב גיזעי כי הוא ''פגום''. לכלבה המסויימת הזו אין פגם גינטי חריג מעבר לבעיות של כלבים אחרים. הבעיה שלה היא שבגלל שהיא נמוכה, קשה לזכר לעבר את הנקבה ונעשתה עזרה חיצונית וזה הכל. אין להלין על איזה וטרינר שעשה זאת. כל הווטרינרים מטפלים בכלבים גזעיים כלומר כולם עוזרים להציל / ליילד כלבים פגומים !! עזרה זו לא חורגת מעזרה לבני אדם. גם במקרה כזה, ללא עזרה חיצונית (הפריה חוץ גופית, הפריות מבחנה וכו') לא היה דור המשך למשפחה זו. האם גם זה לא מוסרי ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת לא עזרה לעשות כלב פגום!
נאווה,
04/06/05 14:36
|
לעשות בכוונה תחילה כלב מסוג שידוע שהוא פגום, זה חוסר אחריות ממדרגה ראשונה, כי זה בכוונה תחילה, מתוך ידיעה ברורה מה תכונות הכלב הזה ומה כל הקשיים והמחלות הצפויים לו.
כאשר מדובר בתרומות זרע/ביצית אצל בני אדם, מי שנושא מחלות גנטיות נפסל על הסף מלהיות תורם זרע/ביצית.
אם אתה מתעקש לדבר על הריונות של בני אדם: כאשר מגלים פגמים בעובר בחודשי ההריון הראשונים, לא אחת ממליצים להפיל, כדי להימנע מהולדת ילדים פגומים לעולם. לאשה שמתגלה שהעובר שלה לוקה בתסמונת דאון ממליצים להפיל גם בחודש החמישי.
הכלבה לא מעונינת בכלל בהמשך, היא לא תיפגש בהמשך חייה עם הצאצאים שלה לארוחות שבת ולא תדון איתם כל היום וכל הלילה בעתיד שלהם וובחיים שלהם, הצאצאים שלה תוך כמה שבועות יפסיקו לעניין אותה! רובם נמכרים בכסף מלא לקונים.
היחידים שלהם כל העסק הזה חשוב זה בעלי הכלבה האגואיסטים, שלא איכפת להם ממבריאות הכלבים שהם מגדלים, לא איכפת להם מבעיות הנשימה שלהם ומזה שהם בכלל אל מעונינים בזיווג הזה. עצוב לראות שיש ווטרינרים שמתעלמים מהבעיות הבריאותיות של הכלבים ומוכנים לפעול גם בדרכים שגורמות נזק לכלבים עצמם, אם הם לא עושים את זה למען הכסף, למען מה הם עושים את זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
פצ'ו וטרינר עם נשמה!
ג'ינג'ית,
גבעתיים,
04/06/05 03:00
|
יצא לי כבר כמה פעמים לשמוע ש''רק כסף מדבר אצל פצ'ו''. מצטערת לנפץ לכם את המיתוס, אבל פעמים רבות הגעתי למרפאה של פצ'ו עם חיות נטושות שאספתי אליי וגם על חתולתי וכלבתי הפרטיות וזכיתי ליחס מקסים, הקלות במחיר ואפילו טיפולים יקרים בחינם, והכל כי טובת מטופל עומדת אצלו במקום הראשון.
אבל, תזכרו שמרפאה וטרינרית היא אחרי הכל עסק כלכלי. אותה לקוחה שרצתה להרביע את הפקינזית שלה הייתה עושה זאת בדרך זו או אחרת.
מעבר לזה, כל הכבוד לאבי על שמביא לארץ טכנולוגיות חדשות ומקדם את תחום רפואת החיות לסטנדרטים בינלאומיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכן מה שהוא עושה פה לא ברור
תשובה לג'ינג'ית,
04/06/05 14:51
|
אם הוא מכיר את בעיית הנטושים היטב,ואת הבעיות הגנטיות של הגזעים הפחוסים, לא ברור מדוע הוא נוהג במקרה זה בחוסר אחריות מוחלט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
הבעיות של הכלבים הפחוסים:
פחוס חרטום,
03/06/05 12:03
|
ד''ר פצו עזר עד היום להרביע: ''פאגית, שיצו, שתי בולדוגיות צרפתיות, פקינזית אחת, גולדן רטריבר ודוג דה בורדו.''
לגזעים האלה יש המון בעיות: ברצוני להפנות אותכם למאמר חשוב של הוטרינרית ד''ר נעמה מנור, על פחוסי החרטום, אנ קיראו אותו, לפני שאתם הולכים שולל אחרי המראה הבובתי, אנא היו מגדלי כלבים אחראים ווטרינרים עוד יותר אחראים:
http://petnet.co.il/article/article_soc.asp?id=417
''כלבים שפניהם פחוסים עלולים לשלם מחיר כבד על מראם המיוחד - אם ברשותכם בוקסר, בולדוג, פקינז, שי-צו, פאג ודומיהם, או חשבתם לרכוש כזה - המאמר הזה בשבילכם. ''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אבי, מה קרה לך ?
כסף כסף כסף,
03/06/05 11:51
|
נתחיל במילים מהכתבה שאומרות הכל: ''כלבי הפקינז, מעבר לכך שהם קצת ''עצבניים וסנובים'' אינם יכולים להיכנס להריון בגלל בעיה פיסית. מי ש''תיכנן'' את הגזע הזה לא לקח בחשבון שהוא אולי יפה מאוד ונוח לגידול ביתי, אך אינו יכול להתרבות.
''בטבע הם לא היו מחזיקים מעמד'' אומר פצ'ו,
עד היום ערך פצ'ו הפריה מלאכותית בפאגית, שיצו, שתי בולדוגיות צרפתיות, פקינזית אחת, גולדן רטריבר ודוג דה בורדו.''
פאג, שיצו, בולדוגים, פקינזים, דוג דה בורדו גזעים בעייתים במיוחד, לא רק שיש להם בעיות הזדווגות, יש להם בעיות בריאותיות שונות, ברור שבטבע הם לא היו שורדים, כי אלה גזעים מלאכותיים שאין להם זכות קיום מבחינה אבולוציונית, הם לא היו נוצרים לולא היו מכליאים אותם בכוח! מי שרוצה לממן לוטרינר בית, מי שרוצה לבזבז את כל כספו על ביקורים חוזרים במרפאה, מי שרוצה כלב חולה שיגדל את אחד מהגזעים האלה.
אבל מה איכפת לד''ר פצו, שיהיו עוד ועוד כלבים חולים ופגומים? הלקוחות האלה דואגים לכך שד''ר פצו יהיה מבוסס כלכלית, וזה כניראה מה שהכי חשוב לו היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
לא בשביל זה שלחתי אותו ללמוד
אמא של וטרינר,
03/06/05 11:39
|
אני שלחתי אותו ללמוד וטרינריה ומה הוא עושה עם זה? מאונן לכלבים ועוזר לאנוס כלבות? איך אניי אראה עכשיו את הפנים שלי בשכונה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
תמונה מהממת
ל"ת
מגניב,
03/06/05 10:51
|
|
 |
7.
אבי אתה עושה עבודה נפלא ישר כח
ל"ת
לקוחה מרוצה,
03/06/05 10:37
|
|
 |
הייתי פעם לקוחה שלו עד ש
לקוחה לא מרוצה,
03/06/05 11:26
|
התאכזבתי ממנו.
אם מחפשים וטרינרים באיזור אני ממליצה על : ד''ר שרון רגב ועל ד''ר סמדר טל. ד''ר רגב קצת יקרן אבל מאבחן בחסד! לד''ר סמדר טל יש מרפאת חירום פתוחה בשבתות, המחירים שם סבירים גם בשבת ואין שחיטה במחירים בגלל שזה שבת.
טיפים: כאשר בוחרים וטרינר חשוב מאד לבדוק את הדברים הבאים: 1. שהוטרינר לא עובד בשתי מרפאות שמרוחקות אחת מהשניה, כלומר שהוא לא עובד מפוצל בשתי ערים שונות. 2. שיש לו חדר ניתוח במרפאה שאתם מגיעים אליה ושהוא איננו לוקח את בעל החיים לעיר אחרת לניתוח. 3. שהוא לא לוקח מחירים מפוצצים כאשר מדובר במקרי חירום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בית החולים של דר' פצו בר''ג
לקוחה מאד מרוצה,
רמת-גן,
03/10/05 11:47
|
הוא כבר לא נוסע בין שתי מרפאות ויש לו בית חולים מדהים ברמת-גן -תיכנסו לאתר שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
''מזרק ארוך לווטרינר עם קצר...
ל"ת
מאוד,
מאוד,
03/06/05 07:22
|
|
 |
5.
חבר'ה אתם מתווכחים
עדי, וטרינרית,
03/06/05 03:02
|
על משהו אחר לגמרי!! מה שכולכם פה אומרים זה שלא צריך ליצר כלבים גזעיים כי יש כ''כ הרבה כלבים עזובים בעולם. עם העיקרון הבסיסי הזה אני מסכימה ברמה העקרונית, אבל פה המלחמה שלכם היא לא נגד הוטרינר, היא נגד כל המרביעים, בתי הגידול והתעשיה בכלל!! וטרינר לא יכול לסרב ללקוח כי הוא מתנגד לכלבים גזעיים, הוא לא יכול להיות וטרינר!! הוא יכול להתנגד ולייעץ נגד הרבעה של כלבים גזעיים עם בעיות גנטיות שנפוצות בגזע, ומכיוון שאני גם במקרה מכירה את הכלבה הספציפית הזאת, אני יודעת שמלבד להיות קטנה ופחוסה (היא אמורה להיות...) אין לה שום בעיות אחרות!!
אז תשמרו את המלחמות שלכם לגורמים המתאימים ואל תתקפו בלי להבין את מי ומה אתם תוקפים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדי, את צודקת, הגזעיים פגומים
כלבה במכלאה,
03/06/05 10:49
|
לכל גזע יש את הבעיות שלו. אני למשל כלבת זאב גזעית שזרקו אותה בגלל בעיות אגן קשות, לא התאמתי לתקנים, צלעתי , בהתחלה הלכו איתי לוטרינרים כדי לטפל בי, אבל כשראו שהבעיה כרונית ואני לא מתאימה לשאיפות שלהם, הם זרקו אותי לרחובות, לא היו להם בכלל יסורי מצפון. כמוני יש עוד הרבה מאד כלבים גזעיים עם בעיות קשות. אני למדתי על בשרי מה זה נקרא גזעי פגום, לכן אני רוצה למנוע מאחרים את הניסיון הרע הזה, הגורל שלי לצלוע כל חיי, הסיכויים שלי למצוא בית חדש אפסיית, אם יהיה לי מזל אני אמשיך לחיות בכלוב מגעיל, ואם לא אז המוות מחכה לי מעבר לפינה. עם כל הכבוד לד''ר פצו ושאר מעשיו הטובים, שלא קראתי אף כתבה עליהם, אני קוראת פה בכתבה שהוא עוזר לכלבה עם פגמים להיכנס להריון. ד''ר פצו גורם לכך שתהיה עוד שושלת לכלבים פגומים. במקום ד''ר פצו לא הייתי רצה לאתר אינטרנט או עיתון ומפרסמת את מה שעשיתי, זאת לא גאווה גדולה להתערב בכוח ולעזור לכלבה שהטבע לא רצה שתמליט, ללדת גורים מגזע בעייתי מאד. עכשיו יש עוד שלושה גורים פגומים שד''ר פצו הסנדק שלהם ידאג שהם יביאו עוד ועוד גורים פגומים לעולם? ומי יודע, אולי יכריחו את הכלבה האומללה לדת עוד גורים? לפי מה שכתבו פה אנשים, ד''ר פצו לא התכוון להרע, אז אם הוא וטרינר טוב, שיפסיק עם מלאכת ההרבעות בכוח הזאת ויחזור לעסוק במעשים טובים ולא ביצור פגומים. אם ד''ר פצו רוצה להוכיח שהוא באמת איכפתי ודואג לבריאות הכלבים, שיתחייב לעקר מיידית את האמא ואת כל הגורים, כדי למנוע מצב שימשיכו להכריח אותם ללדת עוד גורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100%. מתן אפשרות לחרטה.
ל"ת
ישראל,
ישראל,
03/06/05 18:39
|
|
 |
הוא דוגמא ברורה בידיוק למה שאת
פקין עז,
מעוות,
03/06/05 05:55
|
מתארת ומסכימה אם כך שהיתנהגותו לא ראויה, בלשון המעטה.
אז תישמרי על עצמך מלהגיע למצבו ועל תתקיפי כשאת למעשה טוענת שהוא חלק מהתעשייה המכוערת הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
ד''ר פצו, אתה מאכזב כל כך
צילה,
02/06/05 22:31
|
אני חשבתי פעם שאתה וטרינר איכפתי ומוסרי, אחד שבאמת אוהב בע''ח. נהגתי להמליץ עליך בתור וטרינר, לא עוד! אין סיכוי שאני אמליץ עליך אי פעם שנית! בזה הרגע הפסדת לקוחות!
עכשיו נוכחתי שאתה לא איכפתי ולא מוסרי ולא איכפת לך באמת מבע''ח. אם אתה מסוגל להתערב בכוח ולעזור להרבות פקינזים, שאפילו הטבע מקשה עליהם להתרבות כי הם פגומים גנטית, אתה וטרינר לא אחראי!
האם הרצון להרויח כסף מצדיק ייצור כלבים פגומים? בכל מחיר? האם שמעת על אלפי הכלבים שממיתים כל חודש? למה לייצר כלבים בכח?
אומרים שוטרינר מסודר היטב זה וטרינר שיש לו, כמה פקניזים, בולדוגים ושאר פיי, וטרינרים כאלה צוחקים כל הדרך אל הבנק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הד''ר שכנע אותנו לסרס ולעקר
ש.,
מרכז,
02/06/05 23:00
|
את לא צודקת בהאשמה שלך. אנחנו לא היינו מודעים לחשיבות הסרוס והעיקור וד''ר פצ'ו הסביר לנו בסבלנות מדוע צריך לעקר ולסרס. מספר בעלי החיים שד''ר פצ'ו סרס ועיקר עולה בהרבה על שני הגורים האלה שישארו אצל אותה אישה. גם אני נגד ההמלטת האלה אבל האישה רצתה את הגורים האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעקר בכסף, להרביע בכסף
למה,
כסף,
03/06/05 06:12
|
להמית בכסף. איזה ''דוקטרים'' יש היום. דוקטורים לכסף. הרבעות כאלו מבטיחים להם עוד עיקורים לשנים קדימה. מייצרים עשרות אלפי גורים בשנה, מעוותים, חולים ולא מתאימים לכלום. ממיתים עשרות אלפי כלבים בשנה. כסף מעוור ומסלף...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת הסיבה שאני מאוכזבת ממנו
צילה,
02/06/05 23:23
|
חשבתי שהוא מעודד לעקר ולסרס, חשבתי שהוא וטרינר מוסרי ואחראי, עכשיו אני קוראת פה שכשאר מדובר בפקינזים מעוותים גנטית הוא שוכח את האחריות ומוכן לעזור לייצר בכוח גורים של זן מעוות גנטי. ולעשות את זה בניגוד לכל חוקי הטבע!
אם ד''ר פצו היה נאמן לדברים שהוא לעיתים אומר ללקוחות אחרים הוא לא היה מייצר את הגורים האלה.
ובודאי שלא היה רץ לאתר באינטרנט לספר על זה ולהשוויץ בזה, במעשה הזה הוא מעודד אנשים לייצר גורים פגומים רק כי הם חמודים והם רוצים עוד כאלה וד''ר פצו יכול לעזור להם להגשים את משאלות הייצור שלהם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צילה, תרגעי!!
עדי, וטרינרית,
03/06/05 02:53
|
ואם את לא יודעת על מה את מדברת כדאי שלא תנפנפי בידיים וברגליים לשווא. הפקינז הוא גזע לכל דבר, עם בעיות משלו. לכל כלב גזעי בעולם הזה יש בעיות! תני לי שם ואני אמנה לך אין ספור בעיות. אם היו לכלבה המסיומת הזאת בעיות גנטיות לא מקובלות, אני בטוחה שפצ'ו לא היה מסכים לזווג אותה!! הבעיות היחידות שיש לה הן מעצם היותה פקינז!!וזה כבר סיפור אחר לגמרי, ברמה אחרת!! אז אל תרביעי שום כלב, כי לכל כלב יש בעיות פוטנציאליות. תפסיקי לנסות להיות יפת נפש, כי את סתם נשמעת טיפשה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדי, תרגיעי.
ישראל,
ישראל,
03/06/05 05:33
|
כנראה שאת יודעת על מה את מדברת!? אם כך כל הגזעים החולים מיותרים!? וטרינרית מסכנה. סתם, אני יודע שאת לא ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ד''ר פאצו הוא מלך
דני,
03/06/05 00:31
|
למי שיש כלב מבין מהו הרצון לדור המשך של הכלב. ואם ניתן להעזר בטכנולוגיה היום בכדי לעודד דור המשך זה פתרון מצויין. אם ישנו גבר/אישה בעלי פגם הם אינם זכאים לדור המשך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המלך הוא ערום...
ל"ת
ישראל,
ישראל,
03/06/05 05:36
|
|
 |
3.
ד''ר פצ'ו הוא לא רק מקצוען
לקוחה של הד''ר,
מרכז,
02/06/05 22:29
|
ד''ר פצ'ו הוא ווטרינר עם לב. אני משוכנעת שבגלל שמשפחת פיינריש רצתה את הגורים הוא עשה את הכל לעזור להם. לקוחה של הד''ר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את בטח ד''ר פצו בעצמו
צילה,
02/06/05 22:59
|
או שאת הלקוחה שעבורה הוא ייצר את הפקינזים ?
ד''ר פצו מאכזב ובגדול! עדיף ללכת לוטרינרים שמגלים יותר אחריות כלפי בע''ח וחושבים גם על המחלות והפגמים שלהם ולא רק על זיווגים בכוח של כלבים פגומים גנטית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא הציל ממוות ולכן אני חייבת
לקוחה של הד''ר,
מרכז,
02/06/05 23:25
|
הוא לא ינחש מי אני אבל אני תמיד אזכור שהוא הציל ממוות כשאני כבר חשבתי שהכל אבוד. אני לא בעד ההמלטות האלה אבל אני חושבת שהמשפחה בקשה אותו והוא הסכים כי הם מאוד רצו. הוא לא ינחש מי אני. הוא לא האדם שיכתוב בטוקבק. אם היית מכירה אותו זה לא האופי שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא מצדיק ואת לא חייבת
ישראל,
ישראל,
03/06/05 05:41
|
|
 |
2.
פשוט מדהים
ל"ת
מור,
02/06/05 21:18
|
|
 |
מדהים בגלל חוסר האחריות
צילה,
02/06/05 22:32
|
של ד''ר פצו! אפשר לחשוב שאין מספיק כלבים עם מלא בעיות גם ככה, לעזור לייצר בכוח כלבים פגומים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם היה מדובר בבני אדם?
אלי,
08/06/05 15:15
|
האם תאמרי גם לאישה שלא יכולה ללדת לא לעשות טיפולי הפריה כי יש ילדים רעבים בהודו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש לא מדהים האכפתיות והעזרה
מור,
03/06/05 00:36
|
היתה לי כלבה גזעית שנפטרה לא מזמן ויש לי גם כלב מאותו זן זכר שאף פעם זיווג לא השצליח בינהם אני חושבת שה פתרון נפלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גוטה הפוך, גוטה...
רומ,
03/06/05 06:00
|
|
 |
1.
אוננות ואונס!!!
ישראל,
ישראל,
02/06/05 20:58
|
איך אפשר לייצר עוד גורים חולים, כשיש כל כך הרבה שמחכים לאימוץ ועוד 21,952 כלבים מומתים כל שנה. לא ל ייצור! לא ל עיוות! לא ל סחר! ווטרינרים היזהרו במעשיכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר?
אלי,
08/06/05 15:14
|
מי שקונה גור פקינזי עם תעודות באלפי שקלים לא ילך לכלביה של צער בעלי חיים לאמץ כלב מעורב.
אולי נדמה לך שאחד בא על חשבון השני אבל ממש אין קשר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בנוסף הד''ר עוזר מאוד
לקוחה של הד''ר,
מרכז,
02/06/05 22:23
|
ד''ר אבי פצ'ו הוא ווטרינר עם לב שעוזר גם לחיות במצוקה. האישה דרשה ממנו ורצתה את הגורים האלה והוא מקצוען. אל תשפוט ווטרינר לפני שאתה מכיר אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוזר בלהפיץ מחלות ולריבוי יתר.
פקין עז,
מעוות,
03/06/05 00:00
|
''האשה דרשה....'' אם הוא רופא הוא היה צריך להסביר לה על המחלות התורשתיות של גורים כאלו ועל כך שיש עודף אדיר של כלבים שמחכים לאימוץ וממיתים כל חודש אלפי כלבים. אני לא שופט ולא רוצה להכיר אותו. מעניין באמת מה שופט יגיד על הכלאה של כלבים חולים ליצירת עוד כלבים חולים...עבירה על החוק למניעת צער בעלי-חיים? יש עוד חוקים? גרימה והפצת מחלות? חוק הווטרינרים? מחלות והמתות??? אלטמן!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוזר בלפוצץ את הכלבים במחלות ו
כלב מת,
ישראל,
02/06/05 23:25
|
לריבוי יתר שמומת. הוא היה צריך להסביר לאשה שהגורים יהיו חולים ומיותרים לאוכלוסיית הכלבים בארץ שסובלת מעודף שמומת. לפי התנהגותו בעיניין הוא לא מרפא, הוא מכליא בכוח, מעודד עיוותים-מחלות תורשתיות ומוסיף כלבים כשממיתים אחרים והכל בידיעה ותכנון מראש. ללא לב, מוסר או מחשבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ד''ר פצו גילה חוסר אחריות משווע
צילה,
02/06/05 22:57
|
הערכתי אותו מאד בעבר, עכשיו התאכזבתי קשות לגלות שהכסף עיוור את עיניו, צר לי לראות שהוא עזב את האחריות כדי לייצר בכוח פקינזים! באמת לא מתאים לד''ר פצו להתנהג ככה, בחוסר אחריות כזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק. זה פשוט לא מוסרי.
ל"ת
שירה,
02/06/05 21:10
|
|
 |
תפסיקו להיות יפי נפש
ראובן,
03/06/05 10:49
|
לפני זה תבררו !!!! פיקינז גזעי איננו יכול להזדווג בגלל מבנה גופו.אבי עושה פה עבודת קודש הדעות שלכם מראות על בורות בנושא. אין שום קשר להפצת מחלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חייב לברר ולהבין-אתה טועה
בכל,
וחבל,
03/06/05 17:05
|
|