• 70.

    זאת הגדולה של רונאלדיניו

    אחד שמבין, 27/11/09 19:35

    הוא כל כך טוב שהוא פשוט מנסה לבדר את הקהל ולעשות צחוק מההגנה בדרך הכי יפה ומקורית.כן יירבו שחקני שכונה כמו רונאלדיניו שכל פעם שאתה רואה אותם אתה מבין בעצם למה אתה אוהב את המשחק הזה שקוראים לו כדורגל.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    בנאדם,לפי הפרשנות שלך כל המסירות הגאוניות הבישולים והשערים שלו הם

    א, 31/08/07 16:07

    פוקס... וזה טיפשי לחלוטין. ולהוכיח לך כמה הוא ענק אין לי עניין.כי בטח אתה אוהד ריאל או ארסנל. אז כדאי שתתחיל לפקוח עיניים ולראות באמת את דיניו בפעולה.. ותתחיל לדבר מהשכל..לא מהרגש.. ביי.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אהבתי!

    איתי, 13/08/06 03:29

    סוף סוף אחד שמבין בכדורגל!כל מילה בסלע!נהנתי צחקתי ומאוד הזדהיתי עם מה שכתבת!זה כ''כ צודק אנשים פשוט לא מבינים בכדורגל!

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      ריאל מדריד, 13/08/06 09:22

      אתה צודק מאה אחוז

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    אויי מה שהקנאה עושה לאנשים....כנסו ותפנימו

    אני, 05/07/06 14:15

    מה שלא תגיד...לא היה ולא יהיה כמו רונאלדיניו..הוא אלוף..הוא מצויין..ואני חולה עליו
    ותאמין לי שנבחרת ברזיל היא הכי הכי טובה....
    ורק בגללה שווה לראות כדורגל.

    נ.ב
    אני בת

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    תגיד את עיוור?

    מוטי, 03/07/06 21:18

    בחיאת אחי.. א. מי הכניס את הכדור לאטו שגרם את ההרחקה של להמן??? ב. את הגול נגד צ'לסי בשנה שעברה והשנה עוד אחד מרהיב זה כלום??? ג. חוץ מזה אני אוהד ריאל, אבל חלאס לדבר שטויות.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אפילו ש...

    החבר של צ'וקי, 02/07/06 23:44

    אפילו שאני מת על רונלדיניו, הוא היה ג-ר-ו-ע במונדיאל.

    ולכן לכותב, שוודאי מרגיש נחת מכך שברזיל עפה, יש גם עצב רב מכך שהחברה מהאי-הבריטי סיימו את דרכם ב-רבע הגמר.

    אז שלום ולהתראות בדרום אפריקה 2010

    הגב לתגובה זו

    • רציתי רק להזכיר לך

      עוד חבר של צ'וק, 03/07/06 16:28

      מי אמר לך את הדברים האלה לפני המונדיאל, כשכולם קראו לבינוניניו הזה השחקן הטוב בעולם (אם לא הגדול בכל הזמנים). לא עכשיו, כשבלון יחסי הציבור הענקי הזה כבר התפוצץ ברעש אדיר שנשמע עד קצוות העולם.

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    אוי זה כואב עד כמה שאתה צודק.

    דוד, 02/07/06 03:10

    היום הוכח סופית שהערצה לרונלדיניו, ובכלל לנבחרת ברזיל היתה עיורת, וחסרת טעם, כאשר באה נבחרת צרפת בראשותו של המלך הגדול מכולם זידאן(שהלוואי והיו משבחים אותו רק רבע ממה שמשבחים את רונלד...והוא מלך אמיתי!)ומעיפה את ברזיל הגדולה ואת ''הקוסם'' כבר ברבע הגמר, היום הוכח שהקוסם ברגעי המאני טיים, שווה אפס שכל מה שראינו ממנו עד כה היה אחיזת עינים, במאני טיים צריך שחקן כמו זידאן שאצלו מסירה זה בשביל למסור, וטובת הקבוצה מול עניו, ולא השואו, שכדור חופשי,זה כדור חופשי, ולא תורה למשה מסיני,[ואני כמובן מדבר על המבטים שרונל.]

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    הכותב הזה גאון

    ירדן, 02/07/06 02:15

    לפי התאריך, אני רואה שהכתבה הזו נכתבה עוד לפני שהתחיל המונדיאל.
    עכשיו כולם מדברים על איזה בלון נפוח היה רונאלדיניו. אותם אלה רק לפני חודש עוד קראו לו השחקן הטוב בעולם. כל הכבוד לכותב.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    רונאלדיניו

    יאיר, 25/06/06 03:31

    אז איך אתה מסביר את זה שהאוהדים של ריאל שהם הכי שונאים את ברצלונה קמו והריעו לרונאלדיניו לא שאני אבין?

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    ותוסיפו לזה את את שני המשחקים הראשונים

    ירון זליקוביץ', 19/06/06 01:56

    במונדיאל... האיש פשוט בדיחה עצובה

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    תכלס, אין מה להגיב על השטויות שנרשמו כאן (ל''ת)

    שלומי, 05/06/06 09:47

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ל- 58, אתה רק מוכיח את מה שהכותב אומר

    יאיר סגל, 03/06/06 01:24

    חוסר אובייקטיביות מטורפת לכיוון ברזיל. הכתבה הזאת נכתבה בדיוק בשבילך. הגיע הזמן שתפקח את העיניים ותחזור למציאות

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    או שאתה אוהד ארסנל או ארגנטינה

    כריש, 02/06/06 08:20

    קודם נתחיל בזה שכל ברזלאי ברמה אחת מעל כל שחקן אחר אין מה לעשות הם מוכשרים יותר לגבי רונלדיני... בתקופה הזו של הכדורגל הוא הכי טוב ואם אתה מבין בכדורגל אז כל תנועות הרגלים והעקבים זה עושה את השחקן הוא בלתי צפוי אתה תראה את היכולת שלו במונדיאל אם השחקנים הטובים בעולם

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    איזה חתיך!!!

    מבינה בבחורים, 25/05/06 21:23

    וגם חכם.....

    הגב לתגובה זו

    • אני אוהד ברזיל ומת עלייהה

      עומרי, 16/07/06 23:13

      הייי 57 תקחי את האיימל שלי מותק

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    שחקן תיאטרון מצטיין, שחקן כדורגל הרבה פחות

    אחד שיודע, 24/05/06 20:40

    אני חותם על כל מילה שעידן כתב. הגיע הזמן לביקורת אובייקטיבית ולא משוחדת.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    הגדול מכולם

    עומר, 24/05/06 15:49

    אחי, אתה כנראה לא ממש גאון כדורגל אם אתה לא רואה את ההבדל בין רוני לבין שחקנים אחרים. את השליטה המוחלטת בכדור, ראיית המשחק, המהירות והצעד הראשון, המסירות המדהימות,
    המנהיגות והקסם שיש סביבו.
    דווקא בבעיטות חופשיות הוא פחות טוב בניגוד למה שרשמת.
    חפש ענף אחר לרשום עליו !

    הגב לתגובה זו

    • מסכים, רוני אכן הגדול מכולם

      ירון, 27/06/06 17:08

      ווין רוני כמובן...

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    שחקן טוב, אבל באמת אובר-רייטט (ל''ת)

    שם, 24/05/06 14:07

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    נו באמת

    ברסה, 24/05/06 01:48

    קודם כל הכבוד על מס' התגובות שהצלחת למשוך ,היית יכול לבחור גם נושא אחר כמו ברזיל סתם קבוצה חסרת כישרון ,או יוון משחקת כדורגל יפה ואולי היית מקבל מס' זהה של תגובות ,רונאלדיניו אינו השחקן הכי טוב בברצלונה השנה ,אבל הוא השחקן הטוב ביותר בעולם כרגע
    לא כעיתונאים אמרו והכתירו ,אלא כי אני אמרתי ,אני בטוח שאם היית רואה יותר ממשחק אחד שלו ,היית חושב כך גם .

    אני מניח שזו סתם פרובוקציה זולה

    הגב לתגובה זו

    • אתה במקרה אלון מזרחי?

      פט ריילי, 24/05/06 02:30

      מה זה חשוב מה אתה אומר? לפי מה שאתה כותב אתה אפילו פחות מבין מהפרשנים. ואהבתי את הקטע שהוא לא הכי טוב בברצלונה אבל הכי טוב בעולם. זה נשמע כמו משםט של אלון מזרחי.

      הגב לתגובה זו

    • וואלה צודק אחי

      אלון פיימן, 24/05/06 09:30

      רק מושך תשומת לב העידן הזה

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    רודקין, אתה גדול!!!

    סער הס, 24/05/06 00:13

    מה קורה, ליצן?

    כל מילה שלך זהב.

    עוד שבוע (פלוס, מינוס) תראה כתבה דומה (שכבר נכתבה) גם באתר אחר

    יאללה ביי

    הגב לתגובה זו

    • סער ועידן

      עידו פטאל, 26/05/06 13:33

      אחלה יום!!

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    מה נסגר איתך?

    שטות, 23/05/06 19:25

    הוא הכי טוב בעולם!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אולי לא הכי גדול אבל גדול מאוד

    ישימונו, 23/05/06 18:08

    אם לא שמת לב אז המהלך שבעצם הכריע את גמר ליגת האלופות היה מסירת העומק של רונלדיניו לאטו לפני ההכשלה והאדום ,אז לומר שהוא לא השפיע על המשחק זה קצת מוגזם.
    האמת חבל שלא כל מאמני הכדורגל בארופה חושבים כמוך כי אז אולי הוא לא היה מקבל שמירה אישית + חיפוי של לפחות עוד שני שחקני הגנה בכל פעם שהכדור היה מתקרב לסביבה שלו ואולי היינו נהנים יותר מגאון הכדורגל הזה.
    בכל אופון דבר איתנו אחרי חודש יוני יש לי הרגשה שתאלץ ללעוס את צג המחשב שעליו כתבת את הטור הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    שב בשקט! (ל''ת)

    מתן, 23/05/06 17:10

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אח שלי...

    OZ, 23/05/06 12:57

    רונאלדיניו זה באמת שחקן שכששמעתי עליו לראשונה אמרתי ''יאללה, עוד אחד שמשווים כבר לפלה הבא...'' אבל אז, כשראיתי מה הוא מסוגל לעשות סתם ככה עם כדור, ואיך שהכל בא לו בקלות, אז זרקתי אלף *** על כל הפרשנויות - ההתלהבות באה מהעיניים. לא נראה לי שיש היום שחקן עם יכולת טכנית כל-כך גבוהה, הוא פשוט יודע לשלוט בכדור בצורה לא אנושית. (אגב, אם יוצא לך פעם תעיף מבט בסרטונים שלו כשהוא היה בן 8, אתה בעצמך תתפוס את הראש ותשאר עם פה פתוח)

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    צודק צודק צודק!!! כנסו!!!!

    גיל, 22/05/06 21:21

    אני יושב כל משחק של ברצלונה ומתעצבן מכל הנדב יעקובי והיורם ארבל האלה. לא מבינים שום דבר בכדורגל, ורק עושים יחסי ציבור לכל ברזילאי שיש, כאילו שהם מקבלים משכורת מהתאחדות הכדורגל של ברזיל. זה לא יאומן. סוף סוף מישהו אובייקטיבי אומר את האמת בפנים.
    אני מציע ל NRG לשים את זה בעמוד הראשי ולא להחביא את זה פה. הגיע הזמן! נמאס משטיפת המח.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    רונאלדיניו מספר אחד בכל הזמנים אין

    טל, 22/05/06 20:04

    מי שעשה תכתבה הזאת עושה לעצמו בושה אז ההגנות היו כמו מרגרינה מראדונה היה לוקח כדור מתחיל לרוץ היום שוברים רגלים ניראה את מראדונה עובר את סתאם של מילאן בין הרגליים או את פלה משכיב את גאטוזו של מילאן מי עשה מהפך במונדיאל מול אנגליה 2:1 בפריצה מהמרכז היום יש הגנות בהרבה יותר קשות רונאלדינו מספר אחד בכל הזמנים הוא שולט בכדור ברגל כמו פלה מראדונה ו.... כל השאר ביחד לא יכולים אי אפשר להוציא ממנו תכדור בלי עברה אפילו שלושה ביחד הוא מספר אחד אחד אחד ואחד אז בלי זיבולי שכל

    הגב לתגובה זו

    • טל, אתה יותר טיפש ממה שהמשטרה מרשה

      יעקב, 22/05/06 21:01

      רואים ששטיפת המוח עבדה עליך טוב טוב

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    בולבולון, עברת הכשרה אצל דני נוימן ??? (ל''ת)

    אלון מזרחי, 22/05/06 18:42

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    פעם ראשונה שאני רואה פרשנות הגיונית

    ציפי, 22/05/06 17:23

    שישלחו את הכתב לפרשן את המונדיאל במקום הפרשנים העלובים שיש עכשיו.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    צודק במיליון אחוז!!!

    משה כחלון, 22/05/06 15:57

    רונאלדיניו זה בסך הכל מכונה משומנת של יחסי ציבור מטעם ברצלונה. יש לפחות מאה שחקנים יותר טובים ממנו ושיפסיקו לשטוף לנו את המוח. אנחנו לא עד כדי כך טיפשים!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    עוד אוהד מתוסכל של ארסנל

    אוהד ברסה, 22/05/06 15:26

    ככה זה אצל בכיינים.
    אם הם לא מנצחים הם מאשימים את הכוכבים של הקבוצה היריבה ב''בינוניות''.
    אז תמשיך להתבכיין, והאנגלים האפסים שלך ימשיכו להפסיד.

    בארסה אלופה

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    רונאלדיניו

    יצחק, 22/05/06 13:58

    לפרגן שמתה
    ואני קימת בטוח שאתה אוהד
    של ריאל או ארגנטינה

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אני מקווה שיש לך מקצוע

    אחרת נארגן לך ה, 22/05/06 12:42

    כי אם אתה בונה על פרנסה כתוצאה מפרשנות כדורגל...אולי תנסה טניס?

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    תגובה

    מאיר, 22/05/06 12:26

    לכותב הנכבד שלום,מדבריך נשמע שלא ראיתי השנה יותר מידי משחקים של ברצלונה,אבל אם היית רואה או שראית ועדיין את עומד בדבריך המטופשים להחריד אין לי אלא לרחם עליך וכנראה שאתה מהמרעיצים של הכדרוגלנים האנמיים,אז אולי אתה מעריץ את טל בנין יותר מרונלדיניו???

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    כל מילה בסלע!!!

    חעחע, 22/05/06 12:16

    נמאס מהקופיף הזה כבר. עאלק הגדול מכולם. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הסנטר שלך מסתיר לך את המשחק של רונלדיניו

    אתה לא רואה את, 22/05/06 12:04

    תנסה לעמוד על הראש, אולי תבין משהו בכדורגל

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    דבר אחד בטוח.הכי כישרוני אולי בהיסטוריה (ל''ת)

    רונלדיניו, 22/05/06 11:49

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לא יאומן

    הלא מאמין, 22/05/06 08:00

    מה קורה בזמן האחרון לכולם? פתאום כולם מגלים שרונלדיניו הוא לא משהו וכל זה כי הוא לא שיחק טוב בגמר!
    ומה אם שאר המשחקים שקדמו לגמר? או שהאדון רודקין רואה רק גמרים!!!
    לידיעתו של האדון רודקין... ככל שמשחק פחות מלחיץ (ע''ע שמינית גמר, רבע גמר, חצי גמר), הרמה עולה בסדר יורד מהגמר. אז אולי תתחיל מהמוקדמות. גמרים זה לפראיירים בגלל זה הם לא מוצלחים ברובם. עובדה שגם בארסה וגם ארסנל נתנו את אחד המשחקים החלשים שלהם העונה דווקא בגמר.
    המלצה: תתחיל בליגה א', אולי תלמד משהו
    נשיקות
    הלא מאמין

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הבנת משחק ברמה של ילד בן 3

    פרשן, 22/05/06 07:34

    אני מניח שאתה לא מבין שום דבר בכדורגל.
    הרי אתה יודע שאם צריכים לשמור עליו 2 שחקנים לפחות זה משחרר את ההתקפה.
    הגדולה שלו, ואם אתה רוצה להתווכח עם זה אז כדאי שתחזור אחורה וגם תראה את המשחקים, היא שהוא בלתי צפוי בעליל.
    זה גורם לקבוצה היריבה להקצות יותר שחקים להגנה, ופחות ליזום בהתקפה.
    ככה נוצר מצב של לחץ של ברצלונה (או ברזיל) על היריבה, והלחץ הזה, סופו להגמר בכדור ברשת.
    זוכר שבתחילת שנות ה-90 כל קבוצה ישראלית ששחקה בחו''ל הסתגרה מהרגע הראשון? זו הסיבה שהיינו חוטפים שערים.
    אם אתה לא מבין בכדורגל, אל תכתוב. זאת לא חובה.
    אולי בריקוד אתה מבין (לדבריך אתה מבין בסמבה) , לך תהיה שופט בנולד לרקוד.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    south american football sucks (ל''ת)

    you are right, 22/05/06 03:33

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    השחקן הטוב ביותר בלי ספק מאז מרדונה

    עמית, 22/05/06 01:46

    אני בשבוע הבא יהיה בן 29 ז''א שהייתי מסתובב במכתש לפני עשרים וכמה שנים ובזמן הזה ראיתי רק שחקן אחד ברמה של מרדונה ( שבעיניי היה טוב יותר מרונלדיניו בקצת ) אבל בלי ספק טוב יותר מ(היורשים של מרדונה בסדר ): מתיאוס , רונלדו,זידאן ( ובשביל מטומטמים במיוחד נדבד,הנרי,שבצ'נקו).
    רק תסתכלו על הקבלות : 2 אליפויות צמודות בספרד, קופה אמריקה ( לא הכי קשה למרות ארגנטינה) אליפות העולם וליגת האלופות , ולא בתור איזה שחקן פוסטר .

    הגב לתגובה זו

    • שטויות במיץ קוקוס

      ירדן, 22/05/06 01:52

      איך אתה מעז להשוות את רונאלדיניו לזידאן והנרי? זה ממש חילול הקודש.

      הגב לתגובה זו

    • מה זה קשור?

      הכותש, 22/05/06 08:04

      מה זה קשור למכתש?
      את מי בדיוק ראית שם? את צבי פרקש או את יהודה שהרבני? למי אתה מתכוון? חוץ מרוני קלדרון הרי לא היה את מי לראות אז וגם הוא היה מעביר את כל שחקני היריבה אבל מול שער ריק בועט החוצה. רונלדיניו לפחות מוסר.

      הגב לתגובה זו

    • מתיאוס היה בלם בכלל! (ל''ת)

      ערן.ב., 23/05/06 01:15

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    סוף סוף מישהו חכם שמבין בכדורגל

    ירון, 22/05/06 01:44

    נמאס מהשטויות האלה על רונאלדיניו. איפה הוא ואיפה סטיבי ג'י? איפה הוא ואיפה זידאן של לפני שלוש ארבע שנים.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    עם פרצוף כמו שלך אני מבין למה אתה שונא את רונאלדיניו

    אברם, 22/05/06 00:07

    אתה מקנא בו שהוא יותר יפה ממך

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מי מסר לאטו בהכשלה של להמן ?

    יאיר, 21/05/06 23:51

    עזוב אין לך מושג יש שחקנים ששווים כל אגורה שהם מרויחים רונאלדיניו הוא אחד מהם ורק להזכיר את השער לפני 4 שנים מול אנגליה, את הגול מהמקום מול צ,לסי, את השערים מול ריאל כדי להגיד שהוא שחקן גדול כמובן שלא כמו הכותב שפרש אחרי קריירה מזהירה בעולם ושיחק את הטוטל פוטבול

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    רונאלדיניו עשה את ברסה (ל''ת)

    ולא ההיפך, 21/05/06 23:22

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    צודק!!!

    רן, 21/05/06 21:48

    סוף סוף כל האמת בפנים

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    בלי לקרוא את הכתבה אני אומר לך שאתה מבלבל תשכל ורק רוצה צומת לב.

    סקורר, 21/05/06 20:46

    עוד מעט אני אקרא ואני אחשוב בדיוק את אותו דבר.
    בנאדם מסכן...

    הגב לתגובה זו

    • ראתי את הכתבה...ווואלה אתה באמת סתום.כל טוב שיהיה לך (ל''ת)

      סקורר, 21/05/06 20:53

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    זה לא שטיפת מח, זה עסק

    צהוב בנשמה, 21/05/06 19:30

    בערך בדקה השבעים של משחק הגמר בפאריס נכנס רונלדיניו לתאקל עם שתי הרגליים קדימה בכדי לחלץ כדור מאחד משחקני ארסנל. כניסה כזאת היתה מוציאה כל שחקן אחר באדום. התגובה של השופט הדהימה אפילו את רונלדיניו עצמו- צהוב לשחקן ארסנל.מה זה קשור? כל ענפי הספורט המקצוענים היום בנויים על דבר אחד-מכירות. חולצות, פוסטרים, זכויות שידור, הכל. כמה שיותר ובכמה שיותר כסף.
    ומה מוכר? ג'רארד הוא שחקן ענק. כנראה אפילו יותר טוב מרונלדיניו. אבל הוא לא מוכר חולצות ולא ''כוכב''. אז יש רונלדיניו. כמו שהיה מייקל ג'ורדן, וכמו ארמסטרונג וכמו שומאכר. הטניס סובל היום מזה שהכוכב הגדול שלו הוא צנון יבש וחסר כריזמה כמו פדרר ומארגני הטור דה פראנס בדיפרסיה מאז הפרישה של לאנס.אז מה עושים בכדורגל? מפמפמים כל הזמן את החיוך עם התלתלים. זה סקסי, זה מדליק, זה מוכר, וכשזה מצטרף לכישרון שבאמת יש לילד זה מתנפח מעבר לכל פרופורציה. אז מה?הבוסים נהנים, מנהלי הבנקים נהנים, ולא נגזים אם נאמר שגם האוהדים נהנים. בתנאי שהם לא אוהדי ריאל.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    בדוגרי, אתה אידיוט

    רענן, 21/05/06 19:23

    לא צריך הבנה יותר מדי עמוקה בכדורגל בשביל לראות את הפאניקה שרונאלדיניו משרה על ההגנה, היכולת שלו לפצח אותה בבעיטה מפתיעה או במסירה יוצאת דופן היא ייחודית לו והיא שהקנתה לו את תהילתו.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    צודק במאה 100% כנסו תבינו

    חגי, 21/05/06 19:22

    רונאלדינו סתם עוד שחקן טוב אי אפשר להגיד עליו שהוא לא טוב אבל ההגזמה ממנו היא מטופשת ומה שעושים זה עוול לאטו דקו לארסון וכל שחקני ברצלונה שהם אלו שהביאו את התואר רונאלדינו היה סתם עוד חלק שהתקשורת הפכה אותה ל''אל''
    מראדונה היה פי 10 ממנו גם במשחק וגם הכי חשוב בהשפעה על המשחק משחק של מראדונה הי מראדונה עצמו ועוד 20 שחקנים ליופי וזה רונאלדינו לא מתקרב אפילו לקצה הנעל שלו
    ואם כבר השוואות למסי השפעה גדולה יותר על המשחק של ברצלונה ויכולות אישיות טובות יותר משל רונאלדיניו

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    צודק, כולכם שטופי מוח (ל''ת)

    גיא, 21/05/06 18:15

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אין לך מושג בכלום מאז מארדונה לא היה שחקן כזה תפסיק לקשקש. (ל''ת)

    yellow hell, 21/05/06 18:02

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הבנתי..אז שחקן כמו רוי קין זה מלהיב?!! (ל''ת)

    מעניין, 21/05/06 17:51

    הגב לתגובה זו

    • יפה אחי יש לך את זה (ל''ת)

      ליחן, 12/06/06 16:47

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    רק שלא תתן לעובדות להרוס לך תאוריה שבנית

    ערן, 21/05/06 17:50

    רונלדיניו לא השפיע על הזכייה של ברסה....
    הגול נגד צ'לסי בשמינית הוא פוקס, והמסירה לג'ולי נגד מילאן זה מזל...

    והכי חשוב, הכי חשוב - ברגע שיש לך דעה, לעולם אל תתן לעובדות לבלבל אותך.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    טיפש זה אינשטיין לעמותך..

    שרון, 21/05/06 17:47

    בחיי שפעם ראשונה שאני מגיב למשהו בכלל באינטרנט..אבל הבחור שכתב את הטור הזה.. פשוט חסר הבנה.. אני בהלם.. הוא לוקח כדורים באופן סדיר? אני המום.. אתה סתום ברמות.. פעם הבאה כתוב טור לדוקים.. לדמקה.. כדורגל זה לא התחום שלך.. טמפיט

    הגב לתגובה זו

    • קח כדורים, זה עוזר (ל''ת)

      המגיב צודק 100%, 22/05/06 15:35

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    מה אתה מבין בכלל??

    יוהן המלך, 21/05/06 17:42

    נראה לי אוהד ריאל זה רונלדינו מספר 1 היה וישאר הרבה שנים

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    רונאלדיניו כנסו!!!!1

    xxx, 21/05/06 17:35

    מה יש לאמא של הכותב איך הוא יכול להגיד דבר כזה מה הוא אוטיסט הוא מראה שהוא לא מבין כלום בכדורגל מה למה לתת עקב? כי המשחק היפה השואו של הקהל ובשביל זה הם באים לראות משחקים הוא עושה את זה על בטוח אם הוא לא היה יודע לעשות הוא לא היה עושה תאמין לי אם כל השחקנים היו יודעים לתת עקבים ומסירות כמו רונאלדיניו המשחק היה מבוסס עליו כאחד שהמציא את הכדורגל ובקשר לנגיעות הקטנות מה אתה רוצה זה הסגנון שלו ושל המשחק הברזילאי ולמה זה מפריע לך רונאלדיניו הוא השחקן היחיד שמעביר הכי הרבה בעולם ומוסר הכי הרבה בעולם בו זמנית אז על אתה מדבר יחתיכת זבל של כות

    הגב לתגובה זו

    • רונאלדיניו המלך

      נתן, 31/05/06 11:58

      צודק .אין על רונאלדיניו הוא מספר 1בעולם בכול הזמנים ואין מי שמסוגל עליו ו...אין הוא פשוט קוסם.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    שחקן בינוני..גם פרננדס לא ספר את השחצן הקופיף הזה (ל''ת)

    רועי, 21/05/06 17:34

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לכל המעריצים המסוממים של רונאלדיניו

    שי, 21/05/06 17:33

    התקשורת שטפה גם לכם את המח.
    גם שהיה לו משחק בינוני כמו אתמול - בשבילכם הוא הכי טוב. הנרי שחקן הרבה יותר איכותי ממנו כמו אטו ועוד הרבה שחקנים אחרים..- אבל הבעיה שמסביבו היו עגלות. איך בכלל אתם שמים את רונאלדיניו באותה שורה עם פלה? מראדונה? ..הוא אפילו לא ברמה של פלאטיני פושקאש קרויף

    רונאלדיניו שחקן תאטרון טוב שעושה הצגות לשופטים. איפה עוד יש קבוצה בעולם שבה רק שחקן אחד בועט את הקרנות ואת הבעיטות החופשיות? לפחות היה מדייק ולא היה מעיף את רוב הכדורים החוצה ...רונאלדיניו סתם בלון נפוח שנופח ע''י התקשורת.

    הגב לתגובה זו

    • צודק.....אנשים פה מושפעים יותר מהתקשורת

      תלמדו לקבל, 21/05/06 18:22

      מה קרה חברה?לא יודעים לקבל ביקורת?
      נכון. לבחור יש טונות של כישרון.
      נכון. השליטה שלו בכדור מדהימה.
      נכון. הוא מסוגל לבצע מסירות שקשרים גאונים אפילו לא רואים.
      נכון. יש לו בעיטות חופשיות נהדרות.
      אבל,
      הוא צריך לשפר את הפיזיות שלו. להטוטים זה לא מספיק אם מפילים אותך כמו עלה נידף.
      הוא צריך לעשות יותר הגנה.
      הוא צריך לתקל שחקנים שחוטפים לו כדורים ולא להביט בהם עם החיוך המטופש.
      השחקן הוא כדורגל חיובי ותענוג לצפות בו. אבל מכיוון שהוא משחק בעולם הכדורגל האמיתי יחד עם עוד שחקנים ויריבים עליו לשפר מספר נקודות במשחקו.
      ו

      הגב לתגובה זו

      • בעיטה (ל''ת)

        רוצה לחטוף ממנו, 22/05/06 15:32

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    רונאלדיניו מכונת מושמנת של יחסי ציבור

    שחקן בינוני, 21/05/06 17:23

    מתי הבדיחה הזאת הפכה להיות רצינית? זה ממש מפחיד אותי.
    היום כל נער בן 18/21 (מסי,רוביניו) מוכתר לשחקן הבא ,השחקן הכי טוב, חברים מה נסגר פה?? ממתי מכתירים כתרים עוד לפני שהילד קרע זוג נעליים אחד?
    לרונאלדיניו יש בהחלט כשרון ברגליים,אף אחד לא יגיד שלא, אבל מפה ולהכתיר אותו לשחקן הטוב בעולם?? רק כי קוראים לו רונאלדיניו?
    מה הוא עשה כבר? הביא אליפות לבארסה? רבים עשו זאת לפניו.
    לפני שנתיים אף אחד לא ידע מי זה רונאלדיניו, עד שהוא הגיע לברצלונה.
    הקבוצה ויחסי הציבור השמנים הפילו את כולם בפח.
    השחקן הטוב בעולם- עצם התחרות המטופשת הזאת עושה עוול להרבה שחקנים שלא משחקים בקבוצות הגדולות-ריאל, ברצלונה יובנטוס וכו'...חוץ מזזה מי שהביא לבראסה אליפות וגביע אירופה היה בעיקר סמואל אטו .

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    בדוגרי, הוא צודק!

    אביב, 21/05/06 17:03

    רונאלדיניו הוא כ''כ אובר רייטד שזה נהיה חולני. נהיה פולחן אישיות לשחקן הזה שלא מגיע בכלל למשחקים הגדולים באמת. סתם שחקן בינוני.

    מנגד, תסתכלו על הדוגמא ההפוכה, סטיבן ג'רארד, שמגיע למשחקים גדולים והוא באמת שחקן מופלא. טכניקה יוצאת מן הכלל, טאץ' פנטסטי, ראיית משחק, מנהיגות, האצה והקרבה. הסיבה היחידה שהוא לא נחשב לטוב בעולם היא בגלל שהוא לא ברזילאי ולא משחק ולא ישחק בברצלונה.

    הגב לתגובה זו

    • עידן האם שינית את שמך לאביב? (ל''ת)

      רונאלדו, 22/05/06 15:31

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    פיתרון לבעיה

    פלדונה, 21/05/06 16:42

    הכדורגל הפך משחק משעמם כי מכונות בדמויות אדם מרבות לשחק בו.כדורסל ב NBA מעניין פי כמה ושם נמצאים האתלטים הגדולים בעולמנו.בתוך שפעת הבינונויות נוצץ לו אחד שמשחק שמח.הוא כל כך חריג ,שהוא מרכז אליו לא רק את אור הזרקוקרים אלא גם שנים שלושה ממגיני היריב ולפעמים הוא השובר שיוויון של הקבוצה כולה.רונדיניו פחות טוב מפלה ,מרדונה ויוהן קרויף אבל הוא טוב בהרבה מאלה שמשחקים היום.ברצלונה היתה שבר כלי לפני שהגיע אליה ,עכשיו יש לה שתי אליפויות בספרד ואחת באירופה.לשם השוואה מה עשה בקהאם הגדול בקבוצה הרבה יותר יקרה? נאדה,כלום,גורניש,מפיש.הבנת את זה כותב קטן?

    הגב לתגובה זו

    • השוואה לא נכונה

      צהוב בנשמה, 21/05/06 19:17

      את רונלדיניו בברסה צריך להשוות לבקהאם של היונייטד ולא של ריאל ואז מגלים כמה ההשפעה שלו כן היתה גדולה.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    כשתגדל תבין..

    קומאן, 21/05/06 16:25

    רונאלדיניו הוא מהשחקנים היחידים בעולם שאצלם כל כדור זה עומק פנימה ולא משחקים רק לרוחב, תמיד הוא חושב על איך להכניס פנימה את הכדור וליצור מצב לגול, יש לו שליטה פנומנלית בכדור, ולמען האמת דווקא עיטות חופשיות זה הצד החלש יחסית אצלו, הוא בועט רק בסדר..
    ראיית המשחק שלו נדירה בכל קנה מידה, ושחקן השנה לא קשור לאם אתה ברזילאי, צרפתי או הולנדי, הוא קשור לכמה טוב וכמה דומיננטי היית ואין הרבה יותר טובים בעולם כיום מרונאלדיניו. משחק חלש שלו בגמר נכון? המסירה הגאונית שלו לאטו הובילה להכשלה ולהרחקה של למאן, שבסופו של דבר קבעה את צורת המשחק.. יבול השערים שלו השנה מרשים ביותר בשביל שחקן שהוא לא חלוץ חוד ובכל אופן הוא מוביל את קבוצת הכדורגל המלהיבה והטובה ביותר בעולם. מה זה אומר עליו? מבחינתך כנראה לא הרבה אבל זה אומר הרבה עלייך..

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    נראה אותך.

    רותם, 21/05/06 16:07

    הוא בן-אדם (כנראה לא כמוך). טבעי שהוא יעמוד בלחצים.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    חלק מטרנד שמסתובב לאחרונה

    ררר, 21/05/06 16:00

    הקשקוש הזה, רונאלדיניו סתם שחקן.
    במידה וצפית במונדיאל 2002, השחקן הטוב ביותר בו היה רונלדיניו - בטח לא רונלדו ולא ריבלדו.
    ברצלונה של לפני הגעתו, לא שונה בהרבה מזו של היום, מלבדו מאטו. כנראה שהם מה שהיו חסרים כדי להפוך את הקבוצה מבינונית לטובה בעולם.
    למרות שבגמר, הוא לא היה גורם משפיע, הוא היה השחקן החשוב ביותר וזה שבעצם קבע את התקדמות של ברצלונה בכל אחד משלבי הטורניר.
    זכיה במונדיאל, תשים אותו כבר על שניים והוא רק בן 26, הגיל בו העולם קבע שמארדונה הוא הגדול מכולם. עכשיו תורו.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתחכם ומקשקש בלי חשבון:

      רן, 22/05/06 14:48

      רונלדיניו לא היה השחקן המצטיין לפני 4 שנים ואל תבלבל את המח!
      אולי גם במונדיאל של 1998 הוא היה המצטיין?
      מאיפו השטויות האלא?
      רונלדו אז עלה עליו ב2 דרגות. מדובר על תקופה אחרת ותפסיק להתלהב כמו ילד קטן..

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    אם השטויות שאתה אומר היו הופכת לכסף

    אבי, 21/05/06 15:57

    אתה היית מיליונר רונאלדיניו הוא שחקן מושלם נכון בגמר הוא לא היה טוב (בגלל השמירה המוגזמת עליו) ולמרות הכל הוא ניצח אותו (המסירה הגאונית לאטו שגרמה להרחקה של להאמן שינתה את המשחק שהיה בשליטתה של ארסנל בהתחלה) רונאלדיניו הוא שחקן בעל שליטה כמעת מושלמת בכדור רונאלדיניו הפך חלוץ טוב כמו אטו לחלוץ הכי טוב בעולם והרשימה עוד ארוכה

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לעידן רודקין

    אורי, 21/05/06 15:54

    שמע אני ממש מזועזע מיכולת ההבנה שלך בכדורגל ואני לא מבין איך אתר כמו אנרג'י מעריב נותן לך ככה לכתוב בו...
    תגיד לי מי אתה בכלל שתגיד שריבאלדו ורומריו ורונאלדו לא משהו וסתם עשו מהם יותר מדי!?
    (ואני לא מדבר על רונאלדיניו)
    מה זה הכתבה הזו!?
    איך אתה מעיז להגיד שהוא סתם בלון נפוח על רונאלדיניו..?!
    שחקן כזה עושה תכדורגל!
    שחקן כזה מושך אוהדים !
    מה אתה מבין בכלל בכדורגל?!
    אני אומר לך אני כותב את התגובה שלי ופשוט מתעצבן עוד יותר!
    המחשבה להגיד על השקנים שהזכרת שעשו מהם יותר מדי זה הורג אותי!
    אני מקווה שבפעם הבאה תכתוב כתבה יותר עניניית ולא טיפשית כמו שכתבת

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    איש קטן , תכנס ותראה טור קטן של אחד שמבין

    עדן, 21/05/06 15:52

    גם אתה , כמו השוערים , כולך רעש וצלצולים , אינך יכול לשחק כדורגל כמוהו , לא יכול לקבל צומת לב כמוהו אז אתה מעביר עליו ביקורת , למה למסור מסירה פשוטה אם אפשר לתת מסריה גאונית עם עקב שמעמידה מישהו מול שוער ? מיותר הא?
    למה לחתוך מצד שמאל לאמצע ולתת בקשת מול כל ההגנה שמעמידה מישהו מול שוער כשאפשר למסור אחורה? למה לעשות ריקודים כאלה שמשגעים את ההגנה עם אפשר סתים לבעוט את הכדור בגוף של השחקן?
    רונאלדינו שחקן גדול , וזאת עובדה, לא דעה. אולי לא הגדול בזמנים , אבל הוא גדול , מאוד גדול. ובקשר לזכייה שלהם , הגמר גם למעשה הוכרע על ידו כי הוא הביא את המסירה לאדום , את מילאן הוא ניצח באיטליה עם מסירה גאונית וברבע גמר הוא כבש, אז מי לא עזר לה לנצח?

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    סלקציה בטורים לא תזיק

    ruud, 21/05/06 15:44

    דעה מאד מעניינת יש לבחור הזה.
    אך לדעתי זה כמו לתת לאוהד בית''ר לכתוב מה הוא חושב על בני סכנין...

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    האמת יש משהו אבל לא מדוייק

    לירן, 21/05/06 15:39

    הוא צודק איפה שהוא אבל איזה הגזמה מה הוא רוצה בשביל מה רואים כדורגל אם לא בשביל הדברים האלה עד שיש שחקן כזה אתה מצפה שיפסיק לרקוד תראה מה היו מול צ'לסי השנה לא הוציאו לו תכדור מהרגל והוא המשיך לתת עקבים וריקודים למרות הקשיחוץת של שחקני צ'לסי .

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    לא הייתה לו השפעה על הזכייה ?

    ציקו, 21/05/06 15:38

    מי מסר לאטו שהוכשל ? סבתא שלי ?
    מי מסר לג'ולי מול מילאן ? גם כן סבתא שלי ?
    מי כבש מול בנפיקה את הראשון ?
    סבתא שלי ?
    ומי הבקיע בסלאלום מול צ'לסי ? אה , נכון , סבתא שלי!
    אתה צודק. סבתא שלי שידרגה את ברצלונה. סבתא שלי גם הולכת לקחת את המונדיאל.
    אגב , גם פלה , מראדונה , זידאן וקרויף היו כדורגלנים גרועים שסבתא שלי קרעה אותם בסטנגה חדר מדרגות...

    הגב לתגובה זו

    • חחחח...הרגת אותי (ל''ת)

      רועי, 21/05/06 16:26

      הגב לתגובה זו

    • סבתא שלך קשורה לסבתא של יעל נצר? (ל''ת)

      זיזו, 21/05/06 16:32

      הגב לתגובה זו

    • הייתה לא השפעה פחות מאחרים

      אריק, 21/05/06 17:37

      מה שעשה רונאלדיניו אחרים עשו כיפלים ממנו..אם בראבה לא הייתה לוקחת גביע אירופה כולם היו מספידים אותו אבל גם שבראסה זכתה עדיין זה לא היה בזכותו..התרומה שלו הייתה אפסית...רוצה שאני אזכיר לך בכמה משחקים חשובים לאטו היו גולים ובישולים ..ולולדאס הצלות?

      הגב לתגובה זו

      • לא אמרתי שלאחרים לא הייתה תרומה

        ציקו, 21/05/06 19:20

        ברור שהם תרמו ואולי אפילו יותר.
        אבל אתה אומר שהתרומה שלו הייתה אפסית. ומה שאני מציין זה את העובדות של הגולים והבישולים שלו.
        אז אם היו לו גולים ובישולים , איך ה תרומה אפסית?

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    שתוק עבר, מה אתה אידיוט? (ל''ת)

    אוהד, 21/05/06 15:22

    הגב לתגובה זו