 |
65.
כמה קינאה יכולה להיות?!
איתמר,
ת''א,
15/06/05 14:55
|
אני לא מבין למה אנשים לא יכולים לפרגן לאנשים שמצליחים?! ככה זה כשאתה ישראלי מצליח- כווווולם מקנאים! למה אי אפשר לפרגן ללוזונים על הדרך ניהול שלהם? למה כולם קוראים להם מאפייה? בגלל שהם אנשים שמצליחים בדרך שלהם?! אם הם לא היו מנהלים את מכבי פ''ת ברור שמכבי פ''ת לא היו נמצאים בשנתיים האחרונות במקומות 1-4!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
החובות של הלוזונים!!!
חסוי,
ת''א,
15/06/05 14:33
|
אני לא מבין מאיפה כוווולכם יודעים שללוזונים יש חובות ושהם לא משלמים בזמן????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
בואו לבית''ר ותעיפו את אוחנה
ל"ת
אופיר,
15/06/05 14:20
|
|
 |
62.
ביית''ר אימפריה
יוסי,
חיפנ,
15/06/05 14:16
|
|
 |
61.
איתכם לאורך כל הדרך
עם ישראל חי,
15/06/05 11:14
|
|
 |
60.
מבחינת ניהול המועדון.........
באר שבעי,
ב''ש,
15/06/05 09:39
|
הלוזונים הצליחו בצורה מדהימה אבל אין מה לעשות מכבי פ''ת בחיים לא תהיה אימפריה ואפילו לא מועדון גדול. משום שהמרכיב הכי חשוב בקבוצת כדורגל זה הקהל ולמכבי פ''ת אין הרבה קהל בעיקר בגלל העבר המפואר של יריבתם העירונית.אם למכבי פ''ת היה קהל רציני בסדר גודל שלנו פחות או יותר הם היו לוקחים לפחות אליפות אחת. אבל ברור שלאף אחד לא ידוע מה יקרה בעתיד. כדורגל זה משחק נוזלי רגע אחד אתה למעלה וחושב שאתה הכי גדול וברגע שיש זעזוע אתה צונח למקומות חשוכים!!!! קחו את זה בחשבון לוזונים!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
= בבריונות אתה אלוף ללא תנאי!
ל"ת
מנורה,
15/06/05 09:36
|
|
 |
58.
אתם כולכם מקנאים.
אוהד מכבי פ''ת,
15/06/05 09:03
|
פשוט תודו בזה, הרבה זמן לא הייתה כזאת עונה טובה למכבי פ''ת ואתם פשוט לא מסוגלים לפרגן לשחקנים ולהנהלה (לא ראיתי שלקבוצות כמו הפועל פ''ת ומכבי ת''א הייתה עונה טובה). מכבי פ''ת היא פשוט קבוצה טובה ואפילו שאין הרבה אוהדים זה לפחות אוהדים נורמלים ולא אוהדים ''זבל'' כמו בהרבה קבוצות אחרות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
שיקעו קודם בתנאים וישלמו בזמן.
ניר,
מרכז,
15/06/05 08:28
|
אוך כמה זה טוב לכתוב שהכול נפלא ,אבל מתי מישהו היה במתקן האימונים של מכבי -ביזיון לקבוצות הילדים אין שערים למאמנים לא משלמים בזמן אבל אף אחד לא מדבר למה? כי מפחדים!!! אם באמת חשוב להם הנוער שישקיעו המתקן ראוי גם לצופים והכי חשוב לשחקנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
אין לכם קהל - זה אומר הכול!
אני,
15/06/05 02:50
|
|
 |
55.
ללוני יש אליפות וגביע. וללוזון
אבי,
14/06/05 22:07
|
|
 |
54.
בנו אימפריה מאפס???
שרף- מכבי ת''א,
14/06/05 21:56
|
השאלה לאיזה אפס הם מתכוונים זה שהיה קבלן או זה שמנהל אשראי בדיסקונט ומימן את הקבלן? .... מישהו אמר מאפיה????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
אימפריה?מה זו בדיחה? מה רצית
ל"ת
להצחיק,
חחחחח,
14/06/05 21:41
|
|
 |
52.
אימפריה?
גיא,
רמת השרון,
14/06/05 21:02
|
כנראה שבאמת הכל יחסי בחיים. כמו שאני בראד פיט לעומת עמוס לוזון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
U are the sad Israel
Tal,
Jerusalem,
14/06/05 20:31
|
|
 |
tal
oh yes,
15/06/05 01:32
|
|
 |
50.
מילה בסלע
ניסים,
14/06/05 20:00
|
|
 |
49.
הפתרון : 10 קבוצות בליגת העל!
ל"ת
פלטיצ'ני,
14/06/05 18:54
|
|
 |
48.
אימפריה בלי אוהדים
שרון,
ת-א,
14/06/05 18:35
|
|
 |
47.
לוזרון...
ל"ת
צהוב עולה,
14/06/05 18:27
|
|
 |
46.
אחים בושה.
שחקן,
ת''א,
14/06/05 18:11
|
גזען שונא אשכנזים שמרוב ריגשי נחיתות חושב שבכסף שלו הוא יקנה את כל העולם .כסף לא מסתיר פרחיות כוחנית .הוא ואחיו עומדים בתוך המיגרש וקובעים לשופטים ולקוונים מתי לישרוק או להרים את הדגל. וכשהם ביציע מיתנהגים כמו ערסים שלא גמרו עממי .הבנק שמעסיק את אבי לא מוסיף כבוד לעצמו ואם הוא יהיה יור ההיתאחדות הבא אפשר ליסגור את הכדורגל בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדיוט אשתו של עמוס אשכנזייה
ל"ת
יובל,
14/06/05 19:41
|
|
 |
45.
מי שלא קורא תגובה זו ..... מפס
אוהד שפוי,
ישראל,
14/06/05 17:37
|
איש אחד מת ומתיצב בפני המלאך גבריאל . שואל אותו המלאך מה IQ שלך ? עונה לו האיש 230 . המלאך גבריאל אומר : כשאתפנה אבקש לשוחח עמך על תורת היחסות . מספר דקות לאחר מכן מתיצב עוד מת בפני המלאך . הלאה שואל אותו מה ה IQ שלך ? 220 עונה לו האיש . לכשאתפנה ארצה לשוחח עמך על פיזיקה , עונה לו המלאך . מספר דקות לאחר מכן מתיצב מת נוסף בפני המלאך . הלאה שואל את האיש מה ה IQ שלך ? אני יודע ?? 30 -40 עונה לו האיש .. היי מה שלום אחים לוזון ומכבי פ''ת ?? עונה לו המלאך !!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש כדורים לטיפול במחלה שלך שאל
ל"ת
את הפסיכיאטר,
14/06/05 22:26
|
|
 |
44.
איזה קוף
ל"ת
גיא,
14/06/05 17:16
|
|
 |
43.
ascanzim dont talk only do
jacob,
florida,
14/06/05 16:52
|
another frank sfaradi tambal with smaal mony and no brainonly pkapka go to scool
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
עבד כי ימלוך ,שונא אשכנזים
ל"ת
המלך,
ר''ג,
14/06/05 15:58
|
|
 |
41.
גבר גבר גבר אין ''גאלה''
אוהד ישר,
14/06/05 15:40
|
האשכנזים רגילים ב''חמלת מנצחים'' ,אבל עדיין לא התרגלו ל''תוגת המנוצחים'' ,אם מבחן התוצאה הוא מבחן?אז הלוזונים עמדו בו בכבוד,ואם הסיגנון הוא הבעיה,? אז אני גאה בלוזונים על גאוותם וחוצפתם,וכן ג'קי בן זקן לא קיבל את הקבוצה בגלל מוצאו,למרות שרוב האוהדים הם מעדות המיזרח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
אליפות
דורון,
תל אביב,
14/06/05 15:35
|
למה מכבי פתח תקוה לא תזכה לעולם באליפות? כי שני אוהדים זה לא מספיקים לקחת את הקבוצה על הכתפיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
חובות צריך לשלם
דורון,
תל אביב,
14/06/05 15:23
|
עמוס לוזון באמת מה יש לדבר יודע מה טוב לכווווווווולם איפה לוני טעה מה שחר צריך לעשות וכו'וכו' אבל רק דבר אחד יש לי להגיש לך אתה חתיכת מניאק לא משלם חובות לספקים מתנהג באלימות מילולית ובאגריסביות מאיימת כדי להתחמק מלשלם לספקים שנתנו לך שירות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
ביריון
מוני,
חולון,
14/06/05 15:23
|
חתיכת מתנשא עברין שלא עשה ולא יעשה כלום בכדורגל,מי אתה בכלל ,על איזה ניהול אתה מדבר למען השם, מכבי פ''ת בניהול משפחתך תעמוד במקום עוד הרבה שנים ללא הישגים ללא תואר וחצי תואר ,ואל לך לדבר בכלל על מכבי ת''א, שלא יעלה על דל שפתיך שם של קבוצה עם מסורת כזאת . כי חבוב -עם עובדות לא מתווכחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
עם עובדות לא מתוכחים
מאיר גור,
מעלה אפאיים,
14/06/05 15:00
|
אוליי הוא מתנסח בבוטות מוגזמת מעט אך הכל הכל אמת לאמיתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
לוזון
בר,
י-ם,
14/06/05 14:47
|
|
 |
35.
מפלטם של הנבלים
לטי,
14/06/05 14:45
|
אומרים, הפטריוטיות היא מפלטם של הנבלים... במקרה שלנו, הרי רגשי הנחיתות והמוצא המזרחי הם מפלטו של עמוס לוזון... מבחינה הגיונית לא ברור כאן, עפ''י מדרשו של לוזון: אנשים (אשכנזים...) מוכנים לסכן ולהפסיד עשרות מיליונים ובלבד שברנש ''מזרחי'' לא יקנה את הפועל?? נו!...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
במקרה הוא בכדורגל ולא בכלא
מוטי,
מנהטן,
14/06/05 14:38
|
כבר כמה פעמים הוא נעצר בחשד לסחיטה באיומים. ורק במזל העבריין לא בכלא אלא עדיין בכדורגל. אם למכבי פת לא היו שטחים חקלאים בשווי של 20 מיליון דולר ליד מושב כפר מעש, האחים לוזון מעולם לא היו בכדורגל. בנתיים הם מנהלים את הקבוצה בעזרת הלוואת בעלים ע''ח שטח הנדל''ן, ביום הפרעון הם יחזירו לעצמם את הכסף בצורת אדמה ואז יהפכו למיליונרים כבדים באמת. ככה זה באם המושבות, תשאלו את גברי לוי ויואל משה סלומון. רק כתבי הספורט נטולי ההבנה באמת מאמינים שמדובר פה בניהול איכותי ונדיר. בסך הכל פושטקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב-100% כל מילה היא אמת
אייל,
פ''ת,
14/06/05 21:17
|
|
 |
33.
לוזון אתה מלך
שחר,
14/06/05 14:21
|
חברה, בלי קשקושים ובלי תירוצים , כל מילה שלו היא מדוייקת. הלוזונים עשו ממכבי פ''ת קבוצה פיצוץ. תפסיקו לקנא !!! ישר כח!!! ודרך אגב אני לא אוהד פ''ת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
עם כל הכבוד- כולכם מקנאים!
צהובה,
14/06/05 14:18
|
תביאו לי עוד קבוצה בליגה הזאת שמצליחה כמו מכבי פ''ת. אין ולא יהיה. אפילו לא מכבי חיפה, ואפילו לא בית''ר שהיא אהבת חיי. פעם עמוס לוזון אמר שבעתיד הוא יקנה את בית''ר, ויודעים מה? הלוואי! הלוואי שיקנה את בית''ר. הלוואי גם שאבי לוזון יתמנה ליו''ר ההתאחדות. הכדורגל יפרח פה, אתם תראו. באמת משפחת לוזון, מגיע לכם כל הכבוד. אם יש מישהו במדינה הזאת שמבין ומצליח בניהול זה רק הלוזונים ואין בכלל ויכוח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
המאפיה מנסה להשתלט על הכדורגל
דותן,
14/06/05 14:16
|
|
 |
30.
לוזון :רק 10 קבוצות בליגת העל!
פלטיצ'ני,
14/06/05 14:10
|
לוזון תגיד לאחיך...זה הפיתרון 10 קבוצות בארבעה סיבובים =36 מחזורים, רק ככה אפשר להציל את הליגה! ב6 משחקי בית נגד ביתר,מכבי ת''א וחיפה אתה סוגר תקציב לשנה שלמה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
ככה לא אומרים...
יוסי,
חיפה,
14/06/05 14:10
|
|
 |
28.
לך תעשה איתם שלום
רונן,
חולון,
14/06/05 14:02
|
זה נשמע גזעני, ולא נעים להגיד, אבל תארו לכם איזה מדינה היתה לנו אם היו פה רק אשכנזים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
tkv nyunyn,
ל"ת
ז,
14/06/05 15:23
|
|
 |
מה הקשר בין אשכנזים למזה''ת
אורן,
14/06/05 14:26
|
|
 |
ועליך בטח מתים מאיזה חור לא
השד העדתי,
הוד השרון,
14/06/05 23:43
|
|
 |
27.
חיים בבועה
ת,
14/06/05 14:00
|
משפחת לוזון ובעיקר האחים אבי ועמוס חיים בבועה. שניהם לא יודעים מה קורה סביבם. עכשיו היה את הראיון עם עמוס לוזון שחושב שהוא הכל שכולם מקנאים בו ולפני כמה שבועות היה את הראיון עם אחיו אבי שלא מבין מהחיים שלו, הוא חשב שסנטאנדר הייתה יורדת בליגה ישראלית ליגה, שהליגה הישראלית אחת מהטובות האירופה, שאם הנבחרת לא עולה למונדיאל זה אכזבה , ואם הוא היה היוו''ר הנבחרת הייתה עולה בטוח. שאלה לסיום: למה אפשר לצפות כאשר אלה הם האנשים שמנהלים את הכדורגל שלנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק במאה אחוז
ל"ת
חיים,
14/06/05 14:16
|
|
 |
חחח גדול
ל"ת
שי,
14/06/05 23:09
|
|
 |
26.
שיכנס בעמיר פרץ
jak,
14/06/05 13:52
|
|
 |
25.
לוזון יא מעפן
לוני,
ת''א,
14/06/05 13:48
|
מי אתה בכלל יא עברין מעפן ומסריח איזה אימפריה הפכת? קבוצה מעפנה שלא מסוגלת לכלום אתה שווה לחרא יא אפס !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
לוזון האפס
דם צהוב,
14/06/05 13:41
|
אלי לוזון מקנא במכבי כל התארים שמכבי לקחו הוא אומר שהוא היה צריך לקחת למה מי הוא חושב שהוא . יש לו קבוצה על הפנים שתירד ליגה השנה . מכבי הייתה איפריה והיא תיהיה אימפריה וגם עכשיו אימפריה. שב בשקט עאלק מפיונר .... שנה הבאה מכבי לוקחת טריפל וגביע אופא . אללה מכבי אימפריה צהוב בדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתשומת ליבך!
אחד,
15/06/05 14:40
|
|
 |
23.
אוהדי מכבי חיפה ות''א יכולים
עופר,
חיפה,
14/06/05 13:35
|
להתאחד ולהסכים רק על דבר אחד, הגועל ושאת הנפש מהמשפחה המחליאה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אני גהה בכם לוזונים אתם דוגמא
ל"ת
חיים,
כ''ס,
14/06/05 13:30
|
|
 |
עם העברית שלך אתה מתאים לביה''ח
ל"ת
גהה,
14/06/05 21:23
|
|
 |
21.
עושים בית ספר לליגה. - ללמוד
''הצבר'',
14/06/05 13:28
|
נכון שיש כל מני בעיות של אלימות, שחיטות וקרבה לגורמי מאפיה. אבל את זה אפשר למצוא ביותר מקבוצה אחת.
אבל אם להתייחס לגופו של עיניין ולא לגופו של אדם צריך להודות שהלוזונים פשוט צודקים.
מכבי חיפה: הפסדים של 150 מיליון הפועל ת''א: הפסדים של כ 90 מיליון מכבי ת''א: הפסדים של כ 70 מיליון בית''ר י-ם : רק אלוהים ידוע כמה.
אז הוא צודק שצריך שפיות, והוא גם צודק שצריך ללמוד מהם דבר או שניים בניהול.
מומלץ ביותר שהם ילמדו דבר או שניים בהתנהגות.
''הצבר''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צבר, אתה מכסה ההפסדים?
ל"ת
רואה חשבון,
14/06/05 15:38
|
|
 |
20.
בדיחה!! כנסו!!
תום,
14/06/05 13:22
|
כמה אוהדי מכבי פ''ת צריך בשביל להחליף נורה? תשובה: את שניהם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחח קורע...
ל"ת
צהוב,
גלאקטיקוס,
14/06/05 17:08
|
|
 |
19.
לפתח תקווה אין קהל בכלל
תום,
14/06/05 13:21
|
יש להם 3 אוהדי: עמוס לוזון, אבי לוזון וגיא לוזון. אה שכחתי יש להם גם את סבתא לוזון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
מוטי,
14/06/05 15:22
|
ולכן בטווח הרחוק אין להם עתיד.לעולם לא יוכלו להתקרב לתודעה כמו מכבי תל-אביב מכבי חיפה הפועל תלאביב וביתר.אבל הם מצטיינים ברעש וצלצולים.חייבים להודות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
רולטה זה עולם הדימוים של הטמבל
שי,
לא פ''ת,
14/06/05 13:20
|
בגלל אנשים כאלה הכדורגל פה נראה כמו שהוא נראה. לא הייתי רוצה להשמיץ אותו סתם, אני בטוח שיש פה מספיק שעושים זאת. אבל חבל. חבל לתת לאדם הזה כותרת.
לוני נכשל, אמנם. אבל הוא עדין בנאדם מתורבת. מאיר שמיר - אותו סיפור.
אתה צריך להרגע לוזון, אתה וכל המאפייה שלך בפ''ת. אתם עדין, סך הכל קבוצת בדיחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תשכח שהם מבריחים את האוהדים
אדום,
14/06/05 23:07
|
מי רוצה לאהוד קבוצה שמנהלים אותה חבורה של מאפיונרים תימנים ששונאים את כל העולם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל! הם לא תימנים!
ג'חנון,
תימניאדה,
15/06/05 05:00
|
|
 |
17.
ניהול ללא תקווה
לא לוזון,
14/06/05 13:14
|
קהל זה מסורת. קהל מגיע לאחר הצלחות. קהל רוצה להנות ולהרגיש את הנצחון. לצורך זה יש להשקיע. ליצור מסורת של הצלחות אשר תביא להזדהות. אם המטרה היא תקציב קטן ומאוזן אז זוהי רכבת לשום מקום אשר לא תביא קהל. ללא קהל אין הצדקה לקבוצה. לא הצלחת להביא קהל ולכן הניהול שלך לא טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מסכים איתך
מוטי,
14/06/05 15:17
|
פתח-תקוה כולה היא עיר קטנה עד לא כל כך מזמן היתה בכלל מושבה.באותה תקופה הפועל פתח-תקוה לקחה 5 פעמים רצוף אליפות אבל אי אפשר להשוות פוטנציאל אוהדים שלה לעומת מכבי תל-אביב כי אם מכבי תתחיל לשחק כמו הציפיות ממנה השנה,והקהל יסלח ללוני וקלינגר על הזובור שעשו לנימני בשביל הנסיון לברוח מהסכם חתום אז נראה מגרשים מלאים כי אף קבוצה בארץ לא מתקרבת למכבי תל-אביב מבחינת קהל.במחשבה שנייה אולי ביתר ירושלים (בעיקר מבחינת הקנאות) אבל עליהם הייתי מוותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשוט טיפש
הפועל עולה,
הוד השרון,
14/06/05 19:53
|
פ''ת עיר קטנה????? עד לא מזמן היתה מושבה??????
180,000 תושבים ויותר. מספר 5-8 בגודלה בארץ.
אבוי לבורות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
חבורה של מושחתים
עומר חרמש,
ק.כפר עזה,
14/06/05 12:35
|
מחזיקים את טועמה בן ערובה,אתם לא מתביישים? גועל נפש של משפחה.הייתי מעדיף להיות קרוב משפחה של יגאל עמיר מאשר שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגזמת!
אדם,
14/06/05 13:39
|
מה יגאל עמיר מה? נפלת על הראש?! יש גבול כמה אפשר לשנוא אנשים, לא?
אוקיי גם אני לא מחסידהם של הלוזונים אבל מפה ועד הרוצח המתועב הזה המרחק גדול...!! גדול מאוד אפילו! איך אפשר להכניס אותם באותו משפט?!
תרגיע חביבי- כולה מנהלים של קבוצת כדורגל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן ערובה עאלק.
אשכרה בדיחה.,
14/06/05 13:37
|
טועמה עבר לפ''ת בשביל 10 אלפים שקל יותר. ובגלל היחס החרא שקיבל מההנהלה של הפועל.
ואם הפועל היו רוצים באמת להחזיר אותו היו מוציאים את הארנק ומשלמים.
אתם רוצים שפ''ת ישחררו אותו בלי תמורה (אחרי ששילמו להפועל דמי השבחה !) וזה למעשה אומר שמה שאתם באמת רוצים זה לבכות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רוצים בלי תמורה!
עומר חרמש,
ק.כפר עזה,
14/06/05 14:06
|
מוכנים לשלם המון כסף שהוא יחזור.אבל בהחלט בן ערובה,כן כן,אילו המילים.אתה יודע מה?(ביחס לזה שמעליך) הייתי מעדן את מילותיי.אני מעדיף להיות קרוב משפחה של יונה אברושמי.אבל שלא תבין לא נכון,אלה סתם דוגמאות,אני שמאלני קיצוני ובלי קשר-תחי ההתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הסיבה היחידה שבן זקן לא קיבל
אהוד,
14/06/05 12:28
|
את ניהול הפועל ת''א.
בגלל שהוא התנהג באמצע העונה בצורה לא ראויה במגרש. והוא חשב שכולם שכחו לו את זה . מסתבר שלא.
כולם צריכים לדעת, שמאלימות רק מפסידים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
כל מילה -תותח.עלה והצלח!!!
ל"ת
מטדי באהבה!!!,
14/06/05 12:14
|
|
 |
13.
תת רמה
דני,
רחובות,
14/06/05 12:11
|
|
 |
12.
המזל שלך שהגדולות ניחלשו
ל"ת
חייי,
פה,
14/06/05 11:53
|
|
 |
11.
אימפריה אלק בלי שום תואר.חחחח
ל"ת
אלוף,
פה,
14/06/05 11:52
|
|
 |
10.
יש לכה 30 אהודים שאם משפחה
אהוד מכבי גאה,
14/06/05 11:34
|
הקבוצה הכי מגעילה בישראל תבין לוזן מטומטם אין קבוצה-בלי אהודים ומה תמשחק לי אותו עבריין תיפול לי בידים ניראה אותך דוחף אותי באותו רגע הייתה מקבל שפיץ בתחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
עבריין איש מגעיל
ל"ת
חן,
14/06/05 11:19
|
|
 |
8.
המלך של הכדורגל!!!
אביב,
14/06/05 11:12
|
תגידו מה שתגידו עליהם אבל אנחנו צריכם עוד 6-7 לוזונים כאלה כדי שהכדורגל שלנו יבריא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אנשים מגעילים, מנהלים מצויינים
אמיר,
14/06/05 11:08
|
משפלת לוזון זה דבר דוחה.....אבל לנהל קבוצה עם תקציב דל הם יודעים טוב מאוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אימפריה? לך תפתח אבן שושן...
ניב,
14/06/05 11:02
|
מה עשית? מה הקבוצה שלך עשתה? איזה תואר לקחתם? קבוצה של כלום ושום דבר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מאפיונר כמו הכדורגל בארץ יליד
ל"ת
בגין,
מרכז,
14/06/05 10:52
|
|
 |
4.
כמה משפחות גזל - טראומה
אלון,
פ,ת,
14/06/05 10:32
|
הוא נקם בכל הרשויות ובגדול - השתלט על שטחי חקלאות של אזרחים תמימים ודפק ההסתדרות בקומבינות עם ראשי עיריה ושלא יתמם על מסכנותו , חסר חינוך ובושה. שיהיה לו רק רבע ממנת המשכל והדרך ארץ של לוני או שמיר ... חבל שמקבל פה במה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
True and Sad
ל"ת
Ron,
PT,
14/06/05 20:28
|
|
 |
לא נעים להגיד אבל צודק-מישהו
ל"ת
שמכיר את,
עמוס אישית,
14/06/05 11:58
|
|
 |
3.
אתם הולכים מדכי לדחי
למעריב,
ה''ה,
14/06/05 10:21
|
כמה משלם לכם ה''ארס'' לראיון ? איש דוחה וחסר תרבות ,בושה לספורט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
תגובת מכבי ת''א-בושה.
אבי,
ת''א,
14/06/05 10:09
|
דבריו ראויים גם ראויים לתגובה. אני לא דובר מכבי ת''א אבל אני אגיב בדיוק את דעתי שלא טובה פחות מהדובר/ת. 1.הוא צודק בענייני הניהול הכושל של כל קבוצות הליגה ובעיקר בבקורתו על הניהול הכושל והמחפיר במכבי ת''א. קבוצה עם פוטנציאל אוהדים כ''כ גדול (וכתוצאה פוטנציאל הכנסות כספיות אדיר) שמצליחה לשחק כדורגל משמים ועלוב, שמצליחה להבריח אוהדים שברשותם כרטיסי מנוי -הדבר אומר דרשני. יבדוק נא מיסטר לוני את עצמו ואת סביבתו הקרובה והכושלת כ''כ. העובדות מדברות עברית פשוטה. כשלון. 2.הניהול של מכבי פ''ת מצוין . אין מילים. עשו בי''ס לכולם. עובדה. 3.חוץ מזה שהמשפחה הזאת גורמת לי אישית דחיה בגלל מאפייני העארסיות וההתנהלות האישית הדומה למאפיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
רמי,
תא,
14/06/05 14:12
|
בתור אוהד מכבי תא אנ י אומר לך ידידי עם כל הצער אתה צודק במאה אחוזים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ערסים בכיינים
דוד,
14/06/05 09:55
|
לא יעזור ולא משנה מה הם יעשו, הם תמיד ייתפסו כמשפחה של ערסים כי הם מרביצים לשופטים ומאיימים עליהם והולכים מכות ורק להם יש אומץ להגיד ''לא דחפתי, הזזתי בעוצמה'' או משהו כזה, וכתב בכיר כמו עמיקם לא ייתן להם בראש על זה כי הוא נשבה בקסמם....(איזה קסם רק אלוהים יודע, אולי עמיקם גם פוחד לקבל מכות או איומים)
עצוב מאוד שמשפחה כזו בכלל לגיטימית בכדורגל שלנו, ולא כי הם לא אככנזים, רבאק גם אני אישית לא ''מבהירי העור'', אבל הבכיינות הזו של ''לא נתנו את הפועל ת''א לבן זקן כי הוא לא לבן'' זה פתטי ועלוב וכשלוזון אומר את זה וחוזר ואומר את זה ואחרי זה אומר ''עצוב מאוד שזה ככה'' אז זה מראה שלאיש עדיין יש רגשי נחיתות ורצון לדפוק את הממסד האשכנזי, כמו בכיין עלוב ומקופח... חבל לי מאוד ששחקנים טובים כמו טועמה ואלברמן ועומר גולן בויים בקבוצה בלי קהל, בלי מסורת, ועם מנהל ערס אבל תקוותי היא שהקבוצה הזו תוך שנתיים-שלוש תחזור לפרופורציות הנכונות שלה, מקום 5-8, כמו שראוי לה...הם נהנו מספיק ממנעמי ההפקרות של הגדולות בשנתיים האחרונות, אבל עכשיו, הגיע הזמן שיחזרו לפרופורציות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה מלמיליאן
פטריק,
15/06/05 01:25
|
חזק ואמץ אחינו ''שאינו נמנה עם הצבע הלבן''. אותם לוזונים הם הפגע הרע של הכדורגל הישראלי תתביישו מושחתים נמאסתם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים ב 100%
ברק,
14/06/05 17:52
|
השנה להבדיל משתי העונות האחרונות הליגה תחזור לפרופורציה ו4 הגדולות יתפסו את מקומן הטבעי ופתח תקווה באמת תמצא את עצמה במקום 5-8 אבל הלוזונים לא יהיו שם-לפחות לא בפרונט של הקבוצה(אבי הולך להיות מ''מ יו''ר ההתאחדות).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזק ואמץ
מוני,
חולון,
14/06/05 15:29
|
מילם כדורבנות אני מסכים עם כל מילה שאמרת כי ביריונים מנהלים לנו את הכדורגל ואני מקוה שסוף סוף אחת מהקבוצות הפתחתיקואיות תרד ליגה כי זה עיר מעפנ'ה שלא צריכה ייצוג של 2 קבוצות כדורגל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה זהב
ל"ת
מושון,
14/06/05 12:04
|
|
 |
תראומת ילדות לא נשכחת
מבין ענין,
מרכז,
14/06/05 11:41
|
מי שהרגיש בילדותו טאומה של השפלת אביו לא יכול לשכוח. במקרה של משפחת לוזון הם לקחו את גורלם בידיהם למרות הקיפוח. לזכותם יאמר שיש להם האומץ לדבר על זה. ולא ''להשכיח'' בכח את מה שהיה, ולפעמים עוד ממשיך לקרות במדינתנו. למרות שהתנהגותם של הלוזונים לא תמיד הולמת כמו גם לטיקונים כמו שחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא כל כך מסכים
ציקו,
14/06/05 14:40
|
האנשים האלו גזענים לכוון ההפוך. הקהל של הפועל לא רצה את בן-זקן מסיבה אחת מאד לגיטימית וזה שהוא לא אוהד של הקבוצה וסתם מנסה להתגלח על חשבונה. מישהו מעלה על דעתו שאם נגיד שלום תקווה היה רוצה לרכוש את הקבוצה , האוהדים לא היו נותנים לו ? ועד כמה שאני יודע הוא לא בדיוק פולני... רק מהצמד חמד הזה כל הזמן שומעים על ''צבע העור''.
הגב לתגובה זו
|
|