 |
48.
בושה וחרפה
רונן,
מרכז,
10/08/05 23:52
|
מה לא יעשו מנהלת הליגה כדי להשוות את סיכוי הקבוצות. המדינות המפותחות בכדורסל (ארה''ב, איטליה, ספרד, רוסיה, יוון, טורקיה ומי מהטובים לא) כולל ישראל משחקים כבר שינם ארוכות בשיטת הפלייאוף, ועכשיו רוצים להפיל עונה שלמה על משחק אחד !!!!!!!
יש לי הצעה טובה יותר לסיכויים שווים בין הקבוצות. בו נעזוב את המשחקים נטיל מטבע בין הקבוצות, והמנצחת היא האלופה. נשמע אבסורדי?
לא פחות מהשיטה המפ-גרת הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
צודק אבל שיעזוב.
שמוליק,
09/06/05 13:31
|
במקרה זה שמעון מזרחי צודק. האליפות איננה גביע. אליפות צריכה להקבע לפי יכולת הקבוצה ולא התעלות חד פעמית. לגבי עזיבת הליגה. כאוהד כדורסל בכלל ואוהד הפועל ת''א בפרט אני רק אשמח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
יכול להיות שהמנהלת
אופטימי מטבעי,
09/06/05 10:17
|
בלי כוונה תצליח לעשות משהו טוב. בינינו, הם די מוגבלים ועלובים החברה מהמנלת. לא ממש מחזיק מהם. אם מכבי תפרוש היא תעשה חסד עם כולנו. אתם תראו איזה עונה מעניינת תהיה. אבל.....מישהו מאמין שהם יכולים לעמוד מול שמעון? אם הוא לא יצליח לשכנע אותם בטוב, טלפון אחד והיס''מ דופק אצלהם בדלת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
מכבי לא קיימת
אדום,
09/06/05 10:00
|
|
 |
חוצפן!
מישהו,
09/06/05 10:44
|
צריך הרבה עזות מצח להקרא ''אדום'' ולשלוח את מכבי הביתה. אתה מדבר על כדורסל או על משחקי עסקנים ? הכדורסל האמיתי נמצא אצל מכבי,מה לעשות? אצלכם יש רמה של ליגת העל של בתי הספר ועסקנים דוגמת קליין ושאול,שלא לדבר על רמת האימון. אולי כל מועצות התלמידים ישלחו את התלמידים המצטיינים הביתה? תנסו פעם לשאוף למעלה במקום לנסות להוריד את הטובים לביב שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
הלואי הלואי הלואי. אמן אמן אמן
לך שימון לך,
עזוב אותנו,
09/06/05 09:01
|
תעזוב עם מכבי את הליגה ותן לנו להינות מסםורט. לך לך ואל תחזור. נפסיק לקלל, נפסיק לשיר עליך שירים. נתחיל לעקוב וללכת למשחקי כדורסל בליגה בלי מכבי. רק תלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
למה פיינל פור טוב רק ליורוליג?
ל"ת
דון שימון,
הורס תכדורסל,
08/06/05 22:36
|
|
 |
למה רק ביורוליג
אלמוני,
09/06/05 09:39
|
הסבר הגיוני-נקוה שלא יתקבל כתמיכה בצד כלשהו:פיינל פור מתקיים כשמגיעות קבוצות מבתים שונים,כלומר כל אחת מהן הגיעה למקום הראשון או השני באזור שלה והגמר מפגיש אותה עם קבוצה במעמד שלה אך מבית אחר. גם בשיטה הזאת יש מקומות שיש בהם יתרון לזאת שהשיגה את ההישגים הטובים ביותר בעונה הרגילה {דוגמה-אן-בי-איי}.בליגה אחת,כשההיררכיה ברורה,פיינל-פור ללא קשר לתוצאות מהעונה הרגילה מוחק את כל ההישגים שהושגו ומתחיל את הכל מאפס. אם רוצים פיינל-פור כזה- למה כל העונה הרגילה? ייערך טורניר של 16 קבוצות וסיומו יהיה הגמר. זאת שיטת גביע,שבאמת יכולה להביא הפתעות{ מכבי הפסידה הרבה גביעי-מדינה} אבל זאת לא ליגה. אליפות מדינה חייבת להביא בחשבון הישגים מהעונה הסדירה, אחרת -שיקראו לזה בשם אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
זה יהיה טוב גם למכבי וגם לליגה
ליאור,
08/06/05 20:35
|
והכי חשוב - לאוהדי הכדורסל בארץ. מכבי תהנה מכול המשחקים שלה ולא תצטרך להשתעמם משחק בשבוע, הליגה תיפתח לתחרות וגוררת כסף וענייין והאוהדים יוכלו להנות מכדורסל תחרותי שבו לא יודעים מי תהיה האלופה ב - 2056. כן יהי רצון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
הלוואי הלוואי הלוואי
ל"ת
אבי,
חיפה,
08/06/05 19:07
|
|
 |
40.
הסכימו שמכבי תיהיה ביורוליג?
יאיר,
08/06/05 18:50
|
אם כל הכבוד למנהלת הליגה המטופשת הזו זה לא בסמכותה לקבועה האם מכבי תיהיה ביורוליג עד 2009 או עד 2030. היחיד שקובע את זה הוא יו''ר היורוליג (נדמה לי שקוראים לזה קומישינר) והוא אמר שלא משנה מי תיהיה אלופת ישראל הזיכיון שייך למכבי. לכן שלא ימציאו לנו ''מתנות'' שהם לא מחליטים לגביהן דבר נוסף אני מבקש: אם אתם רוצים להתקדם בחיים תבנו לעצמכם גבעה אל תחפרו לאחרים בור. זאת אומרת על תעכבו את מכבי אלא תנסו לראות איך אתם מגיעים אליה על מנת שהליגה שלנו באמת תצליח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק אבל
אלי,
י-ם,
08/06/05 19:34
|
אין היום משקיעים שיכולים להרים את הענף לרמה כזו גבוהה כמו של מכבי . מכבי עשתה עבודה יסודית במשך שנים והיום אין קבוצה שיכולה להתמודד מולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
כן יהי רצון- שיעמוד לאפי בגרון
שרף- מכבי ת''א,
08/06/05 17:41
|
אני כבר רואה את משחק הגמר המרתק בין הפוייל ת''א/י-ם/פתח תקווה... לשועלי הגליל/נגב/עזה...עם 1000 צופים שמחציתם קיבלו כרטיסי הזמנה, כדורסל ברמת התיכונים ושנה לאחר מכן אין שחקנים זרים (טוב אולי יהיו מגרוזיה- הפוייל כבר התחילה...) שחקנים ישראלים שפויים ימשיכו לצאת לאירופה ולאפי לא יהיה מה לאכול, אז שיאכל את הHרא שבישל לעצמו. ביורוליג כבר מבינים ששיטת הפלייאוף אינה טובה ורוצים סידרת גמר (אגב, זו גם העדפת מכבי ת''א) ובישראל לא חשובה הדרך אלא המטרה- למנוע בכל מחיר אליפות ממכבי ת''א. הכי טוב לקיים ליגה רגילה שבסופה בכל מקרה הפוייל תכריז על עצמה כאלופה, באישור ה''מנהלת'' ובא לציון גועל (זו לא טעות כתיב)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לך מושג
אין פה כדורסל,
09/06/05 09:12
|
בליגה עם הפועל ת''א, הפועל ירושלים, גליל עליון, נהריה, ועוד ועוד... יבוא מלא קהל. ממילא הקהל של מכבי לא מגיע בהמוניו במהלך הליגה הסדירה ובסדרת הגמר זה כבר לא משנה. סוף סוף!!!! זו הדרך. תתפסו את מזרחי במילה ותלכו על המהלך עד הסוף. שיעמוד באייומיו. נראה מה הוא שווה בלי הליגה. למי לעזאזל איכפת??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
גם הדון מתחיל להבין
se7en,
08/06/05 17:18
|
|
 |
37.
רוצים לגה ולא יורוליג!
יויו קלדרון,
08/06/05 16:21
|
דון שימון, קח איתך את שכירי החרב המשעממים שלך וסע לאן שתחפוץ. פה אתם כבר לא רצויים. תנו לנו לשקם את האדמה החרוכה שתשאירו. עוד מספר שנים תצמח פה ליגה לעניין...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
לא יתכן שקבוצה אחת תחליט
אזרח,
08/06/05 15:47
|
מכבי הם המתנגדים היחידים!!! לא יתכן שקבוצה אחת תחליט מה יהיה בליגה! מצידי- שמכבי יעזבו את הליגה!!! קבוצה של אנשים מגעילים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא קבוצה אחת קובעת אלא ההיגיון
מישהו,
09/06/05 10:05
|
יש הגיון בזה שבאליפות ליגה יהיה משקל להישגים במשך העונה. תחשוב מה יקרה אם בליגה האנגלית צ'לסי לא תהיה אלופה למרות 11 נקודות הפרש אלא תתייצב למשחק מכריע מול,למשל,ליברפול ותפסיד את האליפות. אותו הדבר לגבי מכבי חיפה אצלנו. נראה לך הגיוני? אם לא,תקיש אותו הדבר לגבי ליגת הכדורסל. אם רוצים להפתיע במשחק אחד-לשם זה קיים גביע המדינה. גם באן-בי-איי,אותה תמיד לוקחים כדוגמה, יש משמעות להישגים מהעונה הסדירה לגבי ביתיות בגמר-סל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
שלום שלום ואל תבוא לי בחלום
אבי,
08/06/05 15:00
|
גנבי שיריונים, מושחתים. תהנו בלוליוליג שלום ולא להתראות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
יותם הלפרין!!
צחי,
תא,
08/06/05 14:53
|
מתאים אולי לשחק כדורסל נשים, וגם שם הוא נחשב רכרוכי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
לא רוצים? לא צריך.
הירושלמי האדום,
י-ם של זהב,
08/06/05 14:47
|
|
 |
32.
שלום ותודה. אתם רק מפריעים.
ל"ת
יאיר,
08/06/05 14:29
|
|
 |
31.
הקבוצה של המדינה
רני,
08/06/05 14:23
|
מעניין מה ישאר מהקבוצה של המדינה ללא מדינה.
שיעזוב, לפחות ליגה תהיה לנו סופסוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
שלום ולהתראות
ל"ת
קובי,
תל אביב,
08/06/05 14:21
|
|
 |
29.
בי מכבי ,שלום ולא להתראות
ל"ת
אדום,
08/06/05 14:19
|
|
 |
28.
שלום ותזהרו לא לקבל מכה מהדלת
אוהד,
08/06/05 14:03
|
|
 |
27.
כאלה אנחנו הישראלים
שמוליק,
אוסטרליה,
08/06/05 13:58
|
מישהו פעם שאל את עצמו למה מכבי נמצאת היכן שהיא נמצאת היום ? זה לא קרא אתמול ולא שלשום. זו עבודה מקצועית שנעשית ע''י אנשים מקצועיים במשך 40 שנה ואנשים רוצים פתאום לבוא ולקחת להם את כל העבודה הקשה הזו ולזרוק אותה לפח. למה אנחנו, הישראלים, תמיד מנסים להפיל את החזק במקום ללמוד ממנו ? מכבי ת''א היא דוגמה מדהימה לעסק שנבנה בצורה נכונה. ההצלחה לא נמצאת שם במקרה.
אז כל המטרפדים למיניהם(בעיקר אפי בירנבויים), אולי עדיף שתלמדו ממכבי ותבנו משהו לפי המודל האגדי הזה ? זה שרוב הקבוצה זרים נו אז מה ? בכל העולם זה עובד בצורה הזו.
למה אנחנו קונים בסופר מוצרים שהם לא תוצרת הארץ במקום לקנות מוצרים תוצרת הארץ ולעודד את הצמיחה הכלכלית בארץ ? זה בדיוק על אותו משקל. ככה זה עובד בכל מקום בעולם ואני נמצא באוסטרליה שזו מדינה של מהגרים והכל כאן הוא שעטנז אחד גדול. זה חלק מהיופי שבעניין.
דרך אגב, אני חולה על מכבי :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מקשקש
גולי האדום,
08/06/05 15:01
|
אולי זו עבודה קשה של אנשים אבל זו עבודה שהרסה ליגה שלמה במשך 50 שנה. אז לא רוצים להמשיך לקנות את המוצר הזה כי הוא פגום וצריך להחליף אותו כבר, ולא משנה אם הוא תוצרת הארץ או תוצרת חוץ. אז אם כולם אומרים לך שאתה חמור אז לך לישון. אני מקווה שמנהלת הליגה יעמדו בלחץ ולא ישברו (וזה יהיה קשה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמוליק תשאר באוסטרליה
ערן,
08/06/05 14:47
|
|
 |
אני אשאר :)
שמוליק,
אוסטרליה,
08/06/05 16:31
|
ואתה עם רמת האינטליגנציה שלך (בוא נגיד שהיא יותר נמוכה מגבינת 5%) כנראה שאף פעם לא תגיע לכאן :). אל תתאמץ יותר מידי. זה ישרוף לך את התאים האחרונים שנשארו לך. תשאיר משהו למחר :)
תהיה בקשר ;)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
רוצים לעזוב??? שיעזבו... מספיק
יוני,
08/06/05 13:42
|
סבלנו ממכבי בליגה הזו.
שימו לב גם לקטע- אם משנים את החוקים לרעת מכבי, אז הם פשוט יעזבו, כאילו אם מראש הסיכויים לא לטובתנו אז נעזוב!
אז מה לעשות? להמשיך את הצחוק שנקרא ליגת העל בכדורסל? להמשיך לשנות חוקים לטובת ה''מכבי''? תבינו את האבסורד.
כל מה שיכול לגרום למכבי להתמודד כשווה בין שוות בליגה גורם להם לפחד ולרצות לעזוב. אז לדעתי- שיעזבו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אנשים לא מבינים כי:
זיו,
נתניה,
08/06/05 13:41
|
מכבי היא היחידה שמביאה הכנסות לקבוצות מסוימות בליגה רק שמכבי מגיעים האולמות מלאים וזה משמעותי לקבוצות מסויימות.
ללא מכבי גם התחרותיות של הפועל ת''א וירושליים תפגע הרי אין כשמחת הנצחון על מכבי.
כמעט בכל מקום באירופה וגם בנ.ב.א. סדרת הגמר מורכבת מסידרת משחקים. ניתן לעשות זאת גם במקום ניטרלי אך הקבוצה הטובה ביותר היא זו שזוכה סידרה. כאן אין מקום לטעות.
אתם חושבים שנתקדם באירופה ללא שמעון? מי דני קליין יש לו את הקשרים הדרושים או לאייזנברג הא שכחתי יש לו קשרים אבל רק בקרקס מדראנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקוש בלבוש
אליאב,
09/06/05 09:14
|
בליגה תחרותית ולא צפויה יבוא הרבה יותר קהל שמתעניין אבל היום יושב בבית ואוכל את הלב. מכבי גם ככה לא מביאה קהל בליגה הסדירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
סלאמאת
ל"ת
כל טוב,
08/06/05 13:33
|
|
 |
23.
מכבי היתה צריכה מזמן לעזוב
מכבי,
08/06/05 13:19
|
|
 |
22.
מר מזרחי שמעון !!
ש-פ,
מרכז,
08/06/05 13:19
|
אתה מצטייר בעני אנשים רבים כאדם שקול הגיוני קר רוח ותכלטי.
אנא ממך קח את מכבי ת''א שלך (לא שלנו) ועוף לכל מקום אחר על הגלובוס ושחרר אותנו מנוכחותכם. למזלנו הגדול אנו אנשים רגילים העומדים על הקרקע ולא טייקונים המתנהגים כאילו אתם שליחי האל הנותנים מידי פעם לנתינים להתבשם בריח רגליכם. דע לך כי הגלגל מסתובב ויבוא יום ותגיעו לקרקעית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
למה לעשות פיינל פור?
זוהר,
רחובות,
08/06/05 13:18
|
אפשר לקבוע שהאלופה תקבע בהגרלה, ללא קשר למשחקים במשך העונה. ככה יהיה סיכוי יותר טוב לקחת למכבי את האליפות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
שמעון נשמה תעזבו את הליגה
אבי,
08/06/05 13:02
|
זה לא הרמה של מכבי תעברו לאדריאטית כבר שנים אתם מבזבזים את זמנכם בליגה הזאת , תנו ללוזרים האילו לשחק כאן ברמה שמתאימה לליגה שניה בכל מדינה אירופאית ולכו לשחק בליגות עם קבוצות ברמה שלכם - אתם\אנחנו גדולים על הליגה בעשרים מידות.
אולי כך הם יבינו שלא משנים את הליגה כדי לקחת אליפות אלה השינויים צריכים להיות כבר בנוער ובמחוייבות ארוכה טווח של המשקיעים לקבוצות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
שיעזבו ולא יחזרו! ככה לפחות...
יוני י,
08/06/05 12:57
|
ככה לפחות תהיה לנו ליגה מענינת ומותחת תראו לי עוד מדינה שיש שם אלופה אחת 45 פעם אפילו במשטרים קומניסטים (ששם המנהיגים היו קוביעים מי תהיה אלופה) היו מגוונים מדי פעם..
אני בטוח שללא מכבי הקהל יחזור למגרשים והשחקנים יתנו פייט עד הסוף..
שמעון תעזוב את הליגה ואל תחזור!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
לא, לא. רק אל תעזבו אותנו
ערן,
מעלה אדומים,
08/06/05 12:52
|
את מי נשנא מכל הלב כשלא תהיו פה. אתה יודע מה מזרחי, בסדר תעזבו. אנחנו כבר נסתדר איכשהו עם ליגה תחרותית. יהיה קשה, הקהל בוודאי לא רוצה כזה דבר, אבל כולי תקווה שנצליח איכשהו לשמר את השעמום גם כשלא תהיו פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחרותיות
דודי,
08/06/05 15:41
|
גם ליגת הקטסל של הבן שלי תחרותית ומותחת. אבל הרמה, הרמה .... אולי תבוא לצפות יחד איתי ועם עוד 20 הורים שבאים לכל משחק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה רוצה נודניק
ערן,
08/06/05 17:58
|
אני בכלל לא אוהב תחרותיות בספורט. מצדי שמכבי ייקחו שבע מאות אליפיות רצופות, כולל את הרולאן גארוס. סע לי מהעיניים. מה איכפת לי מהבן שלך , חתיכת דפקט. אני רק מקווה שאם הבן שלך ירצה בבוא העת לשחק כדורסל מקצועני הקריירה שלו תירקב בעוד קבוצת כדורסל מקומית שמלקקת ת'תחת של הדון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לסגור את השיבר מכבי
ברקוביץ,
תל אביב,
08/06/05 12:50
|
הקבוצה הזאת לא תורמת כלום לציבור בארץ מלבד לשימי, היות וכך אין טעם לפנק אותה בכספי הציבור באופן שערורייתי ובשל כך לגרום קבוצת המיליונרים הזאת להתרחק מהליגה. מי יתן והעיוות ההיסטורי יפסק ואז יהיה שיוויון ואז יהיה תחרות ואז יגיעו אלפי אוהדים ליד אליהו למשחקי הליגה בארץ ואז גם שמעון יחייך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
שמעון היקר.
מוני,
נתניה,
08/06/05 12:31
|
|
 |
15.
מה הערך הספורטיבי להשתתפות
אוהד כדורת,
08/06/05 12:27
|
מה הערך הספורטיבי להשתתפות קבוצה כמו מכבי בליגה כמו הישראלית ? מקומה של מכבי הוא באמת בחו''ל, לא יודע באיזו ארץ, אך, אין למכבי ולישראל הרבה מן המשותף. ממילא באירופה ישנן הרבה קבוצות כמו מכבי שלא מייצגות שום דבר חוץ מעסקים לשם עסקים - אז יטיבו קבוצות אלה ומכבי בתוכן - לשחק ביניהן בליגה משלהן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מה זה השטות הז פליאוף בליגה
אוהד ישר,
ירושלים,
08/06/05 12:09
|
בליגה סדירה לא עושים פלייאוף רק אנחנו יש לנו רעיונות דבילים כאלה.זה כמו שיחליטו ה נ.בי.א שאין הטוב משבעה.משחק אחד וזהו נו באמת תהיו רצינים.זה לא ישפר את הכדורסל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מכבי
אלעד,
עשרת,
08/06/05 12:00
|
למה שחס וחלילה תיהיה אופציה לתחרות שמעון חושש , אבל כמו שזה נראה המאפיה תמשיך לנהל את הכדורסל וככה הוא גם נראה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
זה לא יעזור
מכבי החוצה!,
08/06/05 11:52
|
|
 |
11.
הצעה לשיפור הליגה
אביגדור,
08/06/05 11:32
|
חבר'ה ,בחייכם, מי שמע על ליגה מקומית שמתנהל בה פיינל פור? גם בנ.ב.א יש הבדלי רמות עצומים בתחילתו של הפלייאוף בין המקום הראשון במערב או במזרח לבין המקום השמיני. אז הם עושים רק משחק אחד שיכריע מי יעלה? לא , הם עושים סידרה של הטוב משיבעה משחקים. ולענייננו, הצעת פיינל פור בליגה מקומית היא מגוחכת. עוד מעט יחליטו שמי שקולע ראשון במשחק הוא זה שניצח. לפי דעתי , כדי להבריא את הליגה הישראלית , צריך להפוך את הליגה לליגה של 8 קבוצות בלבד ולקבוע תקציב מינימלי של 2.5 מיליון דולר לקבוצה. צריך לעשות ארבעה סיבובים שזה ייצא 28 משחקים ולאחר מכן לעשות פלייאוף בין 4 הקבוצות הראשונות ולא ליגה כמו היום. במקום לעשות סידרה של הטוב מ-5 אפשר לעשות סידרה של הטוב מ-3. האלופה ויתר הקבוצות בפלייאוף ישתתפו באירופה שנה הבאה. תתקיים סידרה של הטוב מ-3 בין המקום החמישי לשישי על מקום נוסף באירופה ותתקיים גם סידרה בין המקום ה-7 ל-8 על ההישרדות. כך יהיו באירופה חוץ ממכבי ת''א רק עוד 4 קבוצות , ולא כמו השנה שבאירופה השתתפו גם הפועל ירושלים, גליל עליון, בני השרון , עירוני נהרייה והפועל ת''א. כך הליגה שלנו תוכל להפוך ליותר מעניינת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל אחד
אריק,
08/06/05 13:55
|
|
 |
טמבל? אידיוט?
מיקי,
08/06/05 14:28
|
מה ניסו? איזה ניסו?
מתי הקטינו את הליגה ל - 8 קבוצות? מתי קבעו מינימום תקציב של 2.5 מיליון דולר?
על מה אתה מדבר?
העיקר שיש לך את החוצפה לקרוא לו טמבל....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיקי גם לך אין מושג
ציקי,
09/06/05 07:24
|
הוא צודק. לא מדובר על היורוליג (שם זה חוזה) אלא על המפעלים האחרים של איגוד הכדורסל האירופי. יורופליג, יול''ב קאפ ,מה שהיה פעם קוראץ ומחזיקות גביע.שם נכנסו לפי הישגים . ואם משידגים שם הישגים כמו הפועל י-ם אז אפשר לחתום חוזה עם היורוליג. כי הם רוצים רמה. אבל כשלא יודעים -לא כואב. בקיצור- אתה חמור קופץ בראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אם מכבי עוזבים...
שי,
08/06/05 11:01
|
לקבוצות לא יהיה לאן לשאוף מבחינת רמה, ואז תהיה ליגה על הפנים....אפילו עוד יותר משעממת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהיה יהיה רק שילכו.
ל"ת
אליאב,
09/06/05 09:17
|
|
 |
9.
שמעון מזרחי- המנהלת
גידי,
גוש דן,
08/06/05 10:49
|
בלאו הכי מדובר בקבוצה שבמקרה משחקת בישראל. על כן שילכו לחו''ל ובא לציון גואל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
להתראות!!!
אוהד כדורסל,
08/06/05 10:14
|
|
 |
7.
שיעזבו, מה הם מאיימים
ערן,
08/06/05 09:44
|
כך או כך מכבי לא תורמת לליגה איתה או בלעדיה לא ישנה לטוב או לרע. אפשר לחשוב שבלעדי מכבי הליגה תתמוטט. מכבי הרי לא תורמת לעניין בליגה. איומי סרק של מזרחי נראה אותו ממש אותם הוא יודע שזה יחזור איליו בבומרנג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה תורמות לדעתך קבוצות אחרות?
ישעיהו,
המביא בראש,
08/06/05 11:58
|
מכבי לפחות תרמה מעורבות באירופה, כניסה של קבוצות ישראליות למפעלים אירופיים נוספים , הגעה של קבוצות אירופיות לישראל לשחק כשאף תייר לא הסכים להגיע הנה. מה תרמו קבוצות אחרות לכדורסל הישראלי? תככים, מזימות, עיתונאים ופרשנים ובלבולי מוח. סה טו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישעיהו הטיפש
אריק,
08/06/05 13:58
|
במקרה הטוב אתה מביא בראש לעצמך. מכבי לא הכניסה שום קבוצה לאירופה, אם כבר היא מונעת על פי חוזה מקבוצות אחרות להיכנס לאירופה במידה ותיקחנה אליפות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאריק הפסיכופט
ישעיהו,
נותן בראש,
08/06/05 16:58
|
אתה דביל מושלם.אין לך מושג ירוק על מה הולך בהנהלות הספורט באירופה. ולמי שאין מושג עדיף שיסתום את חור הלעיסה שלו. תבדוק מה הולך בכדורגל ודבר דומה קורה בכדורסל. קבוצה ממדינה מסויימת שמצליחה מאד ומביאה הרבה אוהדים מאפשרת פתיחה לעוד קבוצות מאותה המדינה. היות שישראל מדינה קטנה בעלת כוח מועט בנציגויות האירופיות -לאיטליה יש 2-3 נציגות וכן הלאה בזכות הישגי מכבי ת''א קבוצות ישראליות נוספו למפעלים האירופיים. אבל היות שאתה אידיוט אז אתה מכנה בכינויים אנשים דוברי אמת. לך תזדיין בסבלנות..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישעיהו זה שם
יויו,
בזיק,
09/06/05 00:40
|
בגלל שאתה מכביסט אני לא אתאמץ ואנסה להסביר לך, ופשוט אומר שאתה טועה. לספרד ולאיטליה יש הכי הרבה נציגות ביורוליג בגלל חוזים עם הליגה ובלי שום קשר להישגים הבינוניים שלהן.
לא נורא, טמבל. לך צרח צהוב עולה ותעזוב אותנו בשקט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
תעזבו כבר
יוני,
השרוני,
08/06/05 09:40
|
אתם גדולים על הליגה, והליגה קטנה עליכם, אז תעזבו וזהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
למה ליורוליג זה טוב?
בועז,
י-ם,
08/06/05 09:28
|
ביורוליג יש את זה מזמן ומכבי לא רוצה לעזוב את היורוליג... מעניין. צסק''א נדפקה מזה - אבל גם לא רוצה לעזוב.
מכבי בכיינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם ליורוליג זה לא טוב
ל"ת
אני,
08/06/05 09:49
|
|
 |
4.
מזרחי אתה שטלתן כוחני .
ל"ת
יוסי,
חולון,
08/06/05 02:27
|
|
 |
לא אומרים שטלתן אלא שתלטן
ל"ת
אבשלום קור,
08/06/05 11:19
|
|
 |
זה נשמע אותו דבר...
FatherPeaceCold,
08/06/05 13:38
|
|
 |
3.
אני הוזה בגדול
צהוב עולה,
ת''א,
08/06/05 01:22
|
זכותו של מזרחי לסרב להצעה ולו גם אם הוא משתמש בתירוץ עלוב. גדולתה של המינהלת היא אם תיכנע או לאו. לדעתי יש לעשות 2 חצאי גמר הטוב מ-3 והגמר יהיה משחק אחד וקובע בצורה זו יהיה גם יתרון ביתיות וגם סיכוי שווה לכל קבוצה בארץ לנצח ולזכות באליפות בנוסף יש לקבוע על 3 ישראלים על המשטח וזרים ללא הגבלה ברישום נכון שדבר זה עלול ליצור בעיה אם כל הישראלים שבקבוצה יצאו ב-5 עברות- אך זהו סיכון שהקבוצות צריכות לקחת בחשבון ולא לכופף את הליגה. כמובן שיש לתת קנס כס-פי גבוה ואחיד על מנת שחוק 3 ישראלים יאכף בצורה מכובדת יש לשים 3 שופטיםעל המגרש ולהכין אותם כראוי לכל משחק ומשחק כולל שליחתם לסאטג'ים באירופה ובנבא בעתיד, נגיד 5 שנים, יש להקים ליגה מיקצועניתעם בסיס קבוצות קבועות של 8 ועוד 2 שמקבלות כרטיס קבוצה שעולה וזוכה באליפות או בסגנות יקבלו אוטמטית כרטיס לשנה הבאה על חשבון העולות מן הארצית. בעוד 10 שנים, נגיד, להגדיל את הליגה ל-10 ועוד 2 יש לחייב כל קבוצת-אם בליגה שיהיה לה מחלקת נוער יש לחלק דווידנדים בצורה שווה לקבוצות האם + בונוסים על זכיות ומיקום בעתיד זה, ניתן יהיה אפילו לעשות תיקרת שכר
מילת המפתח היא סבלנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף מכביסט עם שכל
ערן,
הפועל ת''א,
08/06/05 20:20
|
נהניתי לקרוא את תגובתך, וגם אם בחלק מהפרטים אנחנו חלוקים בדעותינו (דבר שהוא לגיטימי לחלוטין) שמחתי לראות שאתה אדם הוגן, הגיוני, והחשוב מכל בעל חשיבה אינדיווידואלית. כל הכבוד. אין רבים כמוך בכלל, ומעטים עוד יותר אוהדי מכבי שכמותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מכבי ת''א צריכה להתנתק מהימנהלת
ל"ת
הם מנסים להפריע,
07/06/05 23:11
|
|
 |
1.
שמעון, עזוב. תן להם .
אבי,
ת''א,
07/06/05 23:11
|
זה כבר גובל בהתעללות. הם כבר גמורים לגמרי. זה חסר טעם. עזוב את הליגה הפאתטית הזאת לנפשה,ותן להם לשחק באיזו שיטה שיבחרו. בינם לבין עצמם. שאפי יריב עם קטש ועם שטריקס ועם כל מי שבא לו. שעופר שלח ישאר עם ליגת המקום השני ויפרשן את עצמו לדעת.עד שיצא לו מיץ מהאוזן. די. מספיק. מכבי ת''א צריכה לעזוב את הפיאסקו הזה שנקרא הליגה הישראלית . שישארו בביצה לבד עם עצמם. מכבי צריכה לחפש אתגרים באירופה .אתה ראוי שתהיה הקומישנר של הנ.ב.א. האירופי. (אישית הייתי מעדיף שתבוא לשקם את מועדון הכדורגל שלנו)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה אבי...
אלפרד,
דרום,
08/06/05 10:31
|
|
 |
שמעון, עזוב, תן לנו
הכובען המטורף,
08/06/05 09:52
|
בדיוק, קח את הזיקפה הלאומית שלך והנח לנו. תן לנו לשחק כדורסל ישראלי דפוק, רדוד אבל אהוב. לך תשחק איפה שאתה רוצה (באדריאטית, ביורוליג או בפיי קיבינימט) רק לך. וקח איתך את אבי ושאר הטמבלים - לכו, אתם משוחררים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 4
zohar,
08/06/05 06:38
|
הניח לנו לנפשנו שימון. האם גם כאן לא תקבל את הדמוקרטיה? 11 בעד ואתה נגד. לא מתאים לך? יאללה אף אחד לא מחזיק אותך בכח. אבל אצלנו כמו רק אצלנו - כל החלטה צריכה קודם לעבור את דירקטוריון מכבי..אתה הבנת את זה ברוך? יענו ''ישראבלוף''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, אבי
קנטנטה לשוארמה,
08/06/05 05:54
|
לקחת את המקום שלנו באדריאטית, לשחק בימי ראשון מול קבוצות מהבלקן, טובות בהרבה ומלאות בכשרונות. גם נקבל כדורסל איכותי, תחרותי, נגלה כשרונות עתידיים וגם לא נסבול מאפים, דני קליינים ושאר חדלי אישים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי, דביל.
דון שמעון,
רמת אביב,
08/06/05 01:18
|
למה מי אתה, פישר אהבל שכמוך. כותב לשמעון מזרחי מכתב עלק אישי. נראה לך שהוא קורא את דברי הבלע שלך. טמבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למתחזה לדון שמעון
אבי,
08/06/05 10:31
|
|