 |
22.
מכבי זו מכבי ת''א ואילו....
רוני,
12/05/05 14:24
|
חיפה תהיה תופעה חולפת עד אשר שחר יעזוב אתכם , כי גם בעונה שאתם לוקחים אליפות מגיע בקושי 6000 אוהדים שלכם למשחק נגד ביתר י-ם , תבין מכבי זו מכבי ת''א וחיפה זו שחר וזהו הירוק היחידי שלכם זה הדולרים של שחר והקנאה למכבי ת''א!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
עכשיו קאקו יכול לתקוע דראטה
מירי,
12/05/05 13:49
|
דוארטה מתאים להרכב של מכבי תל-אביב. הרכב אנאלי. קאקה, דארטה, קלינגר. הכל ח-X-X
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אף אחד במכבי לא רוצא את
לוני,
12/05/05 08:49
|
נימני. הכתבות החוזרות בנושא נועדו לשרת רק קומבינטור אחד, וחבל שכמה עיתונאים משתפים פעולה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
דוארטה טעות
אלון,
11/05/05 19:04
|
טעות חברים ותזכרו טוב מש אני אומר לכם. חלוץ שהלך לו השנה אבל הוא לוץ לא חכם ולא מתאים לברקוביץ. ברקוביץ אוהב חלוצים חכמים שחותכים לעומק ולרוחב ולעומת זאת דוארטה מאוד טכני אבל חלוץ שלא זז כמעט תקוע באמצע למעשה הוא חלוץ ברזילאע טיפוסי ואני לא אומר שהברזילאים לא טובים(רונאלדו,רומאריו,בבטו) אבל תזכרו היום מה שאמרתי מחזור שלישי דוארטה ספסל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברקוביץ.
שלום,
תל אביב,
13/05/05 08:05
|
וברקוביץ,,,,,,,,,, בא רק לחלוב את מכבי הרי היא שבור כמעט בכל חלקי גופו זוהי הטעות וכל הקבוצה ניבנת על יכולתו,,,,,,, וכך הלכה לה עוד עונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מזה חשוב? גם ככה תקבלו בראש...
ירקרק,
חיפה,
11/05/05 15:26
|
בשנה הבאה כשתבואו לחיפה נחכה לכם ונשפיל אותכם. בחיים לא תגיעו לרמה של מכבי חיפה. אתם מועדון כושל וביזיוני. בשנה הבאה כשיהיה קצת עיניין גם תראו יותר אוהדים ירוקים ואוירה תחזור להיות אוירה.
תגיעו לחיפה ותחזרו מושפלים כמו תמיד. האליפות ירוקה ותישאר ירוקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לא צריכים את עמרי אפק..
איתי,
שער 11,
11/05/05 14:19
|
יש לנו בתפקיד שלו את לירן כהן ואלי ביטון,וזה ממש יהיה מיותר.
להשאיר מקום גם לשחקני בית. יאללה מכבי!
ולא פחות חשוב,קלינגר הביתה! כמה שחקנים טובים לא ימחקו לנו את השנתיים הכי גרועות בתולדות המועדון,בראשות הבונקריסט העיוור הקנאי והשתלטן,ניר קלינגר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לאוהדי מכבי ת''א
גיא,
חיפה הירוקה,
11/05/05 13:30
|
אני מבין את ההתלהבות שלכם - אם ילך לכם אז קלינגר ודריקס שיחקו אותה,אבל לדעתי מכל השמות הללו רק דוארטה הוא שחקן טוב וגם לו עליות וירידות(הוא כבר 3 חודשים לא פוגע) - לא שנמני וברקוביץ לא שחקנים , הם פשוט מעבר לשיא ואני לא הייתי מצפה מהם ליותר מדיי. בלסינג קאקו גם לא שיחק מאז שעזב את אשדוד כך שגם הוא רק שם. אל תתלהבו משמות...
החזרה של נמני היא כמו החזרה של עטר בזמנו לחיפה, מדובר בסמל אבל לא בשחקן שיתרום מעבר להיותו סמל. בזמנו חשבתי שביטון ועובד ודגו יביאו לכם אליפות וזה רק עניין של זמן- אבל הרסתם אותם...
לגבי עומרי אפק הוא יהיה בחיפה באחריות. כך ששוב אם יצליח לקלינגר ודריקס אזי הם שיחקו אותה - אם לא, אני מאמין שאחרי השקעה כזאת ועוד כישלון אתם תתרסקו בעונה שאחרי, אבל תתנחמו שקלינגר לא יהיה...
אם הייתי צריך להמר על האלופה של שנה הבאה,עם כל השמות הנוצצים הללו, עדיין ההרכב היציב של חיפה לוקח, עם שמות לא לוקחים אליפות...
להזכירכם...כנראה שברצלונה תהיה אלופת ספרד...
חג עצמאות שמח!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
חייבים מגן ימני
אביטל,
פתח תקווה,
11/05/05 13:06
|
מכבי חייבים מגן ימני, קובי מוסא חלש מאד. גם סאלם לא גדול אבל יש לו קצת כדורגל אז אפשר להסתדר איתו.
אבל קובי מוסא חלש מאד, גם הגנתית וגם התקפית חובה להחליפו או להחזיר את פנסטיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סלאמטאק אחותי....
מכביסט,
דרום,
11/05/05 15:25
|
את צודקת....קובי מוסא מתאים לליגה שניה...מכבי חייבים גם בלם טוב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מכבי הולכת לקרוע את הליגה.
עידן,
תל אביב,
11/05/05 12:02
|
מכבי תיהיה אמפריה,אני מציע שהפועל תל אביב ומכבי חיפה יתחילו לפחד!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפועל ת''א בליגה הלאומית שנה
מיכאל,
11/05/05 12:58
|
|
 |
13.
אתם האוהדים של ת''א צבועים!כנסו
קוף ירוק מעוצבן,
ליד חיפה,
11/05/05 11:43
|
כאשר יעקוב שחר קנה את השחקנים הכי טובים אז קראתם לנו מועדון בלי נשמה, יהירים, רק בגללה הכסף אנחנו מצליחים(למרות שהתקציב שלכם לא היה שונה ממש משלנו) אבל... אני רואה שכאשר לוני קונה כל דבר אפשרי פתאום זה בסדר והליגה הוגנת ולא אכפת לכם מהצעירים שלכם אתם צבועים אז לפני שאתם יורדים עלינו תסכלו על עצמכם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם תום
מבין,
11/05/05 23:30
|
קודם כול בנאדו לא גדל בחיפה פליקס אז כדי שתברר קצת ותל-אביב יש לה את הנוער הכי טוב עובדה שבאמת כמעט בכול קבוצה (כולל לאומית) יש שחקן שגדל במכבי תל-אביב ואתם צריכים להבין שהשחקנים שמכבי קונה הם חיזוק להרכב הנוכחי (שהוא בנוי על שחקני בית) נימני הוא הוא לא שחקן חיזוק הוא מכביסט מגיל אפס אנחנו רק מחזירים אותו הבייתה. אנחנו המועדון הכי מופאר בהיסטוריה של ישראל ולפני קום המדינה זה שחיפה עלתה ליגה לפני 20 שנה והיא מצליחה (יפה מאוד ומגיע לה) בשנים האחרונות זה לא מגיע עדיין להשגים של תל-אביב שיחקה נגד שלושה אימפריות בכדורגל העולמי בליגת האלופות בלי זרים דומיננטים ועם גיל ממוצע של 24! וחיפה עם כול הכבוד הובסה על ידי מנצ'סטר וניצחה אותה בהרכב השני שלה אחרי שהיא הבטיחה כבר את העלייה וניצחתם את אולימפיקוס שהיא קבוצה מצויינת אבל את יכול להשוות אותה ליובנטוס או ביירן או אייקס? אני מאחל לכולם חג שמח ושרק יהיה מעניין בשנה הבאה ויאלה מכבי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יודע למה??כנס....
תום,
11/05/05 12:14
|
בגלל שכמה שחקני בית יש במכבי חיפה? כלום! שום בניון ושם אוואט. מכבי ת''א לקחה אליפות והגיעה לליגת האלופות וניצחה את איאקס וכמעט ניצחה את יובנטוס בהרכב נוער! בגלל זה אנחנו אוהדי מכבי ת''א (האלופה) קוראים למכבי חליפה קבוצה בלי נשמה! וחוץ מזה תלמד קצת היסטוריה מכבי ת''א הכי הרבה אליפויות הכי הרבה גביעים הכי הרבה גביעי אסיה השתתפות בליגת האלופות הכי הרבה ''דאבלים'' וכיום כמעט בכל קבוצה בליגת העל יש שחקן שגדל במכבי ת''א. אז פשוט אוהדי מכבי חיפה תהנו מהאליפות הזו שלכם כמה שאפשר כי שנה הבאה היא כבר לא תהיה שלכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם באמת צהובים, לא מאוהד חיפה
אשדודי,
11/05/05 15:42
|
אתם צריכים להבין שבלי שילוב צעירים חבל על הזמן שלכם.. ושומעים הרבה אוהדים שלכם שלא רוצים את הצעירים בהרכב, אם קלינגר יקשיב לכם הוא יאכל חרא בעונה הבאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי השליטה שלכם משנות ה-20 כנס
קוף ירוק בתגובה,
ליד חיפה,
11/05/05 15:17
|
לא מעניינת אף אחד, אליפויות ודבלים מול עובדי נמל ומוסכניקים לא נחשב מכבי חיפה היא האימפריה עכשיו וזה לא הולך להשתנות בקרוב! אנחנו המועדון הכי מפואר ב15 השנים האחרונות. גם נוער(שמשחק ומייצג אותנו בארופה באופן קבוע)גם בליגת האלופות אנחנו לא עושים בושות כמוכם,וגם הכי הרבה אליפויות כולל 3 ב-4 השנים האחרונות אם לא להחשיב את האליפות לפני 3 שנים שלוני קנה בשבילכם! אז אחי אתם היום כמעט בסכנת ירידה אז תשארו בחורים שלכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מדבר כל כך הרבה שטויות...
פליקס,
נתניה,
11/05/05 13:36
|
שני השוערים, גם דוידוביץ' וגם אלמדון שחקני הנוער של מכבי חיפה, ככה גם בנאדו ויניב קטן, שלא לדבר על הצעירים שיתחילו בשנה הבאה להשתלב בהרכב. מכבי ת''א קבוצה זבל והתקציב שלה השנה היה נמוך רק בכמה מיליטונים מזה של מכבי חיפה, בכל זאת מכבי חיפה קבוצה הרבה יותר טובה מכם והווכחה לכך כמעט בכל משחק. לגבי ההשתתפויות וכל זה.... אתה יודע מי הקבוצה הראשונה שהעפילה לליגת האלופות? מכבי חיפה! מי הקבוצה שניצחה את מנצ'סטר יונייטד ואולימפיאקוס 3:0? מכבי חיפה! מי הולך לקרוע לכם ולברקוביץ' את הצורה שנה הבאה? מכבי חיפה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמקשקש שטויות זה אתה
חיים,
כ''ס,
12/05/05 07:12
|
1.שחקני בית של מכבי ת''א מאכלסים גם את הקבוצה וגם את כל הליגה. נכון, בשנתיים האחרונות מכבי משחקת גרוע (אולי בגלל שלקחנו 2 שחקני נוער לשעבר של מכבי חיפה ארז מסיקה וערן לוי .. סתם) אבל זה באשמת המאמן שלנו וכולם יודעים את זה -גם הוא יליד מכבי חיפה שעבר למכבי ת''א כי לא היה מסוגל לסבול את היחס שנתנו במכבי חיפה ה''מפוארת'' למשפחת אבי רן ז''ל .זאת האמת. 2.האליפות לפני שנתיים לא נקנתה ע''י איש . אתם הפסדתם כמו לוזרים אחרי שאיגביני עזב. מי שקנה אליפויות עבורכם הוא שחר שקנה שחקנים מכל הארץ ומכל בעולם. וגם קנה את ההתאחדות לכדורגל ע''י גברי לוי וחוקק חוקים פרטים (חוק איגביני למשל) שאיפשר לו לשחק עם 6 זרים בעצם כשלכל באחרות היה מותר רק 5. גם את העונש אחרי מקרה אמיר רנד -במדינה אחרת היו מורידים את מכבי חיפה ליגה. רק כאן בוא בקושי יצא עם קנס. 3.התקציב בפועל של מכבי ת''א בשנתיים האחרונות הוא בערך חצי מהתקציב של מכבי חיפה. בגלל החובותץ שהיה צריך לשלם לטל בנין ולאבי נמני. ואכן הקבוצה שלכם היא הבכירה בשנים האחרונות בכדורגל הישראלי כתוצאה מים כסף שזרק שחר עליכם. היה לכם הישג כשניצתחתם הרכב שלישי של מנצ'סטר יונייטד כשהמשחק כבר לא עניין אותה . וניצחתם את היוונים שידעו שאין חשיבות למשחק. מכבי ניצחו את אייאקס שרצו להגיע לגביע אופ''א. ושיחקו מצוין נגד האחרות ומהבית של מכבי 2 הגיעו העונה לרבע הגמר.(באיירן ויובה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
האם קלינגר מודה שנכשל?
ל"ת
סתם שאלה,
11/05/05 11:23
|
|
 |
11.
נקווה שאברמוביץ' יתפוס יוזמה.
שי,
11/05/05 11:11
|
|
 |
10.
לא פלא שדוארטה ישחק במכבי ת''א
זליג חיון,
11/05/05 10:57
|
|
 |
9.
יופי-עכשיו תוכלו להאבק על
עמיר,
חיפה,
11/05/05 10:37
|
מקומות 6-2 ולא 8-12...
חחח... מחלקה גראטרית ברקו ונימני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
חובה שוער זר ושחקני הגנה ברמה
נדב,
גבעת שמואל,
11/05/05 10:32
|
|
 |
לא חובה שוער זר
סטלה,
11/05/05 11:17
|
עדיף להשקיע בהגנה איכותית. גל ניר והשוער השלישי הם בסדר גמור - רק לוקים בניסיון וביטחון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
2 כרטיסים לגמר ליגת האלפות
אתאטורק,
11/05/05 10:26
|
עזבו אתכם מקאקו דוארטה ונימני 2 כרטיסים למקומות מעולים - קטגוריה 2A באצטדיון אתאטורק באסטנבול - הגמר בין מילאן לליברפול. רוצים לראות את ג'רארד ושבצ'נקו מקרוב? רציניים בלבד שמוכנים לשלם יפה לפנות ל rotem_rosenberg@yahoo.com
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה אתה מציע עבור זוג כרטיסים
גיל,
12/05/05 14:28
|
והאם יש לך מושג לאיזה יציע מדובר? ודרך אגב אני רציני ביותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כל הכבוד ללוני על הרכש בהצלחה
סמי,
תל אביב,
11/05/05 10:18
|
תמיד היינו צהובים ונישארנו צהובים אותנו לא מעניין משיח או כל אולטרה אנחנו נבוא לעודד בגביע . לנמני לא ניסלח על ששיחק בביתר שם כבר לא רוצים אתו הכל כסף כסף כסף כסף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סמי אתה כזה טיפש
ל"ת
חכם,
צהוב,
11/05/05 10:35
|
|
 |
ביקורת בונה- נהדר
לא חכם,
צהוב,
11/05/05 11:11
|
מקרה נהדר של הפוסל פוסל במומו. אולי תסביר למה הוא כזה טיפש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני יסביר
צהוב,
11/05/05 13:46
|
נימני לא שיחק בבית''ר בגלל נטישה מצדו, אלא בגלל שמכבי העיפו אותו.. מה רצית שהוא יפסיק לשחק?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני גם יסביר..
איתך ''צהוב''..,
11/05/05 18:36
|
שהמשפט ''פוסל במומו'' לאו דווקא מראה שאתה אדם פיקח!!! תקרא שוב את התגובה המטופשת של סמי ותבין לבד איזה טימטום נשפך ממנה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אסביר, לא יסביר...
ל"ת
דורון,
סוריה,
12/05/05 15:31
|
|
 |
5.
אימפריה! תיקון טעות שלי ב4
ל"ת
דם צהוב,
11/05/05 10:11
|
|
 |
4.
איזו איפמריה!!! תקראו!!!!!!!!!
דם צהוב,
ת''א,
11/05/05 10:05
|
אמבמבה ודוארטה 2 חלוצים ששנה הבאה יקרעו רשתות ומאחוריהם נימני ברקוביץ' ורוסו או אפק... ובצד שמאל ברוך דגו.... קשר אחורי קאקו ובהגנה אני עוד לא יודע מה יהיה כנראה ככה מוסא,מישאלוף,?,אבו סיאם *בסימן שאלה יש כמה אפשריות אבי יחיאל,תומר בן יוסף,או שחקן זר ושטראובר מה לעשות..... מכבי הולכת על דאבל ושכל הקנאים ימותו ואוהדי הפועל תהיו עסוקים בהכנות לליגה הלאומית פחחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
יאללה מכבי- תגובה להנהלה
צהוב כחול,
11/05/05 09:44
|
להנהלה - תודה על ההשקעה וכאוהד אני אעשה כיכולתי לתרגמה להצלחה. עוד נקודה חשובה אחת אחרונה- אתם מביאים אחלה שחקנים ובונים קבוצה אבל אוליי הגיע הזמן להעלות את רמת האימונים - אימוני כושר וגמישות וחיזוק שרירים נחוצים כדי להביא את השחקנים לרמה אחת מעל. זה שבביצה פה לא עושים את זה זה לא אומר שלמכבי זה מיותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשוב להכניס תוכנית אימונים של
צודק,
11/05/05 11:13
|
מקצוענים- הצעה - הסדרה '' הגביע הקדוש'' למרות שאני רוצה להאמין שהיא לא מחדשת להנהלה יותר מדי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך תוכנית אימונים אירופאית!
ל"ת
צהובון,
העיר הצהובה,
11/05/05 11:37
|
|
 |
2.
למכבי ת''א
אשדוד אימפריה,
11/05/05 09:38
|
זוכרים מה היה אצלנו עונה עברה?, אין כוכבים יותר גדולים ממה שהיה אצלנו באשדוד, אבוקסיס, דומב, נגר, שוער נבחרת פולין, קשר נבחרת הונגריה, אילן בכר, וכמובן השחקן הכי גדול חיים רביבו ועוד.
סיימנו את העונה בתחתית, אל תשכחו את הצעירים שלכם, תדעו לשלב בניהם אחרת האסון יגיע גם אליכם.
למרות הכל זה בהחלט מעורר קנאה לראות את השמות האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יחי ההבדל בקטן
אורן,
11/05/05 10:06
|
עם כל הכבוד, אשדוד קבוצה בלי היסטוריה, בלי הרבה קהל, ובלי מסורת של קבוצה גדולה. מכבי קבוצה שלא סתם מביאה כוכבים בניסיון לתת קפיצת ענק למה שהיא לא, מכבי מביאה כוכבים כדי לחזור למה שהיא כן, האימפריה הגדולה ביותר בכדורגל הישראלי. והיא לא מביאה את הכוכבים לסתם עונה, אלא לעונה של פעם בחיים, עונת המאה. אסור להתבלבל, הניסיון של אשדוד והרצון של מכבי שונים כיום ולילה.. עם האוירה המיוחדת תמיכה של קהל מאסיבי, סמל כמו נמני שחוזר ומביא רוח ענקית (עם כל הכבוד , אי אפשר להשוות את הקשר של נמני למכבי לזה של רביבו לאשדוד), לא מדובר בבועה אלא באימפריה החוזרת אל מקורתיה לרגל פתיחת מאה חדשה של שליטה בכדורגל הישראלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון טעות-כולם לקרואאאאאאא
ירוק בדם,
חיפה,
12/05/05 10:46
|
אורן יחי ההבדל הקטן....מכבי ת''א אף פעם לא הייתה לפי דברייך ''האימפריה הגדולה ביותר בכדורגל הישראלי'' אלא מכבי חיפה שהיא אלופה פעם רביעית וחמש שנים האחרונות...שזה מראה משהו... לא משנה אם מי תביא מכבי ת''א מכבי חיפה תמיד תהיה יותר טובה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ירוק, אל תהיה קטנוני
דורון,
סוריה,
12/05/05 15:29
|
חיפה, קבוצה נהדרת, נכי טובה כיום בארץ. אבל מדברים על מסורות, על ותק, על חתך קהל, על מספר אליפויות וגביעים, על בסיס נוער רחב, ועוד... וכאן, אם כל הכבוד לחיפה, מקומה לא לצידה של מכבי תל אביב. זהו בדיוק ההבדל בין נובורישים למשפחת אצולה. עשיר חדש יכול לקנות הכל בכסף, אבל לא את הדרת הפנים, והמכובדות המקרינה מהאציל. מכבי תל אביב היא האצולה הישראלית, לא משנה מי הבעלים ומי המאמן. אין יעקב שחר- אין חיפה! הבנת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכבי תשאר תמיד אימפריה ואילו..
שמואל א,
12/05/05 14:23
|
חיפה תהיה תופעה חולפת עד אשר שחר יעזוב אתכם , כי גם בעונה שאתם לוקחים אליפות מגיע בקושי 6000 אוהדים שלכם למשחק נגד ביתר י-ם , תבין מכבי זו מכבי ת''א וחיפה זו שחר וזהו הירוק היחידי שלכם זה הדולרים של שחר והקנאה למכבי ת''א!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשמואל צא מהסרט! כנס!
mad ape,
צפוני,
12/05/05 18:01
|
לא אתם ולא בית''ר ירושליים ולא הגועל ת''א לא מעניינים אותנו כבר הרבה זמן אנחנו מסתכלים על ארופה למה שנביא מולכם ומול בית''ר יותר מ-6000 אלף כאשר כולכם קבוצות תחתית ומועדונים ביזיון עם קהל משעמם בלי שירים בלי פירטכניקה כבר איבדנו עניין מזמן בליגה(הוכחנו שאנחנו הקהל מספר אחד וכל אחד שבא למגרשים יודע את זה!) אנחנו מסתכלים על ארופה! ושחר אנחנו אוהבים אותו אבל הבסיס שכמובן תודות לו נבנה כל אחד ישמח לקבל קבוצה מסודרת עם קהל אדיר ומסורת כזאת! ונישאר אימפריה גם עם שחר יעזוב! אז אני רואה שהקנאה הורגת אותכם! לא נורא ננהל את השיחה הזאת עוד 10 שנים גם אז אנחנו נהייה אלופים ואתם... נו מה אפשר כבר להגיד , אתם יודעים את מיקומכם!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
לא עומרי!
אדומ,
תל אביב,
11/05/05 09:23
|
מצידי שיחתימו את דוארטה, את אבי נמני ואת ג'ובני רוסו + אליניב ברדה כבונוס. לעומרי אסור ללבוש צהוב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב100%
שער 5 בנשמה,
בית שמש,
12/05/05 07:51
|
עומרי אפק הוא היה השחקן שאני הכי אהבתי (עד שהוא עבר לספרד)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה?? מה קרה???
ציקי,
ירושלים,
11/05/05 10:34
|
שביט אלימלך גדל במכבי,והוא שנים משחק בהפועל. אסי דומב גדל בנתניה ושיחק בבית''ר. אבוקסיס גדל בהפועל ושיחק בבית''ר. אבי כנפו גדל בנתניה ומשחק בהפועל. אתה יודע מה, גם אורנשטיין היה חבר הנהלת מכבי ומככב בהפועל וגם רפי עגיב כיכב במכבי וכיכב אח''כ בהפועל. עוד משהו רק שתדע: יענקל'ה שחר הוא משחר ילדותו אוהד מכבי ת''א. כשמכבי ת''א משחקת וחיפה לא -הוא מגיע מדי פעם לראות את קבוצתו האהודה בעמקי לבבו. אבל את הקריירה כבעלים הוא עשה על מכבי חיפה בגלל שטות של הנהלת מכבי ישראל -הוא רצה לקנות את מכבי ת''א והגאווה המטופשת של הנהלת מכבי ישראל אמרו לו ללכת לעשות נסיונות על קבוצה קטנה כמו מכבי חיפה ,הם אמרו לו שלא עושים נסיונות על ספינת הדגל. השאר כבר שייך להיסטוריה. היום חביבי , אין אדום / צהוב / ירוק היום רואים בעינים רק $$$$
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לציקי אם תוכל לפרט
אודי,
רעננה,
11/05/05 11:36
|
ציקי אשמח אם תוכל לפרט שוב על הנסיון של יעקב שחר לרכוש את מכבי ת''א אני שומע את זה לראשונה ואשמח לדעת על זה עוד...אשמח אם אתה או אנשים אחרים יוכלו לפרט על כך עוד....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קבל
בני,
תל אביב,
11/05/05 12:13
|
את מכבי ניהלה אגודה שנקראה ''מופת''שבה היו 11!!! יורי''ם ובניהם גם פדרמן לוני וכו' . כל אחד רצה את השליטה ואף אחד לא רצה לוותר גם לא לשחר שהוא ובנו אוהדי מכבי (הוא רמתגני ולא חייפאי) וזה סלל את דרכו של שחר לחייפהואת הפירוק של חברת מופתבשל חילוקי דעות . תאר לך שני יורי''ם האם זה מסתדר ? לא ועכשיו דמיין 11 ???????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל כך צודק. תגובה מהטובות בזמן
צהוב,
11/05/05 11:14
|
|