 |
49.
למה?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שרון,
10/05/05 04:04
|
אני לא מבין את כל האנשים שמנסים להשבית שמחה , מכבי ת''א בכדורסל היא שם דבר באירופה וכמו הרבה קבוצות גדולות ולא רק בכדורסל גם בכדורגל יש בה שחקנים זרים , גם בNBA יש שחקנים זרים שמשחקים ומככבים, אז מה הNBA עכשיו לא נחשב כי משחקים שם אירופאיים וזרים ? הכדורסל באירופה חי ונושם וההוכחות לכך יש בNBA אם זה שחקנים מטורקיה או מספרד או מליטא או מכל מדינה אחרת . אז חברים יקרים תנו כבוד לאלופת אירופה מכבי תל אביב. וחג עצמאות שמח לכל מדינת ישראל וגם למכבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
Macabi = Monopoly
nomad,
10/05/05 02:07
|
Macabi TA is a monopoly period. Is there any real interest in the local league? The macabi corporation bought every local talent and placed it on the bench and then went on a shopping spree in the US. Until this monopoly is not broken there will be very little interest in the local basketball league. Congratulation to Macabi, but who really gives a damn!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
maccabi
ha,
mex,
10/05/05 03:11
|
|
 |
47.
ימותו הקנאים
ל"ת
פארק ריינג'ר,
10/05/05 00:45
|
|
 |
46.
הרבה יכעסו על התגובה
משיח,
09/05/05 21:59
|
הערבים והסינים בונים לנו את המדינה, שכירי החרב מביאים גביע ופיני גרשון כל הדרך לבנק, מה שיקרתי במשהו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
גילה ומשה בדרכים
ארץ נהדרת,
09/05/05 14:35
|
|
 |
44.
how yelLOW can you go ?
MATOK las vegas,
09/05/05 11:28
|
pini stop using god name for your own good you little ignorent fuck.i am sick of your stupied jokes trying to look cool.what you forgot that you called them ''niggers'' few years ago?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
הרבנים האלה מצחיקים אותי
אסף,
09/05/05 11:23
|
זה מה שמעניין את בורא עולם ???? אולי שיתפללו שמכבי חיפה תיקח את הצמפיונס ליג בשנה הבאה ,או בעצם שיתפללו שניקח את המונדיאל ונביס בגמר את ברזיל 10-0 . מציע לכל הרבנים למינהם שיפסיקו לבזות את הדת ואת בורא עולם עם כל השטויות שלהם ,כמו אותם רבנים שמברכים קבוצות כדורגל ושחקנים אשר מחללים שבת בצורה המונית .אני לא דתי אבל כל ההתנהגות הזו צורמת לי . ונ.ב -אין ספק שלמכבי הגיע לזכות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למרות ששיחקו בשבת וגרמו לחילול
שאול השואל,
09/05/05 14:41
|
שבת המוני הם זכו בתואר. כנראה שלאלוהים לא איכפת מהשבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה משהו...
אסף,
רעננה,
09/05/05 22:38
|
לא בסדר איתך... לידיעתך השבת נכנסה במוסקבה בשעה 10 וחצי... אז חילול שבת ודאי שלא היה.. אומנם בארץ המחצית השניה היתה בזמן שהשבת היא בארץ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
כמה תגובות של קינאה יש אךךךךך
דוארטה,
נצרת עילית,
09/05/05 10:58
|
אתם גורמים לנו רק לא לאהוב אותכם אוהדים אדומים מה יש קצת פירגון לא יזיק. ואני בכלל לא אוהד כדורסל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
גרשון ומכבי - כמה פתאטי
מיכל,
09/05/05 10:42
|
קבוצה שקוראת לעצמה מכבי תל אביב שהשחקנים שלה בכלל לא מפה. גרשון שחושב שאלוהים עובד אצלו שעות נוספות... מי הוא בכלל ולמה הוא חושב שאלוהים אוהד של מכבי של האמריקאים הרוסים וכל השאר - אוהדי מכבי, תתעוררו זה לא מכבי וזה לא תל אביב זה כמה שחקנים שמשלמים להם כסף טוב ובגלל זה הם פה. איפה הימים של מיקי מוטי קטש וכל השאר אז באמת הייתה מכבי היום לא וזה לא מעניין אף אחד - באמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיכל אין לך מושג בכדור סל!!!
ל"ת
מושיקו,
כרמיאל,
09/05/05 17:46
|
|
 |
ככה מתנהל לו הספורט בכל העולם
אוהד ישר,
חיפה,
09/05/05 14:16
|
כל הקבוצות החזקות בעולם. יש להם המון זרים וזוכים בתארים אז מה הם שם לא שמחים. ריל מדריד ברצלונה צ'לסי ביירן מילאן יובנטוס מנצ'סטר אינטר רומא ליברפול.ועוד המון המון קבוצות הכסף מדבר יש כסף יש שחקנים. אז מה שם הם לא שמחים בגלל שיש להם זרים. או בגלל שקנאה שלכם עברה את הטעם .רק פה בארץ לא מפרגנים ליריבות.לא פלא שלא אוהבים את אוהדי הפועל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק אבל...
מפוכח,
09/05/05 14:40
|
באיירן היא לא הקבוצה של גרמניה, צ'לסי היא לא הקבוצה של אנגליה ואם ליברפול תזכה בצ'מפיונס אז המלכה ובעלה לא ירדו מהיציע להתחבק עם רפא בניטז וטוני בלייר לא יסדר לעצמו שידור חי מדאונינג 10. השמחה לגיטימית אבל מכאן ועד לשמחה לאומית המרחק גדול. מכבי היא לא הקבוצה של המדינה. היא מועדון מקצועני שמנוהל בצורה מעולה, אבל לא יותר מזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשנהיה מעצמה של ספורט
אוהד ישר,
חיפה,
09/05/05 16:23
|
ואנחנו לא.עד אז מכבי היא הקבוצה של המדינה.אם היינו כמו אנגליה או גרמניה ועוד.שהן מעצממת ספורט שיש להן המון שמייצגות אותן.ולנו נדה.אז מכבי היית עוד קבוצה. מה לעשות שאנחנו מדינה קטנה ולא היתברכנו בספורט שייצג אותנו. אז כל קבוצה שתצליח היא הקבוצה של המדינה.. והיום זה מכבי. ואני בכלל אוהד רק כדורגל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיכל, לא שכחת משהו ?
גבי,
09/05/05 11:33
|
לצד מיקי - מוטי היו גם ארל, אולסי, בוב, לו וג'ים (ג'ימבו) ... אז לא פתאטי שחמישה אמריקאים זכו בגביע אירופה תחת השם מכבי תל אביב ?
חוץ מזה, הכדורסל האירופי השתנה עם השינו בחוקי האיחוד האירופי. כמה רוסים שיחקו בצסק''א? כמה ספרדים יש בטאו?
אין מה לעשות - או שאתה עושה אותו דבר, או שתמשיך להתעסק בליגה המקומית ותוותר על הליגה האמיתית ... לא חושב שניצחון בארץ היה מוציא עשרות / מאות אלפים לרחובות מתוך שמחה ספונטנית. מה רע בקצת שמחה לכל כך הרבה אנשים ?? אז אוהדי הפועל בוכים - אבל מליונים שמחים.
כל הכבוד למכבי ת''א !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחותך בוכה
יריב,
09/05/05 14:09
|
1. אני אוהד הפועל 2. אני שמח שמכבי ניצחה 3. על איזה מליונים אתה מדבר? אולי הרבה אנשים ראו את המשחק מתוך עניין כללי ביותר אבל אני בספק כמה אנשים היו בוכים ומדוכאים אם זה לא היה נגמר ככה. ישנם כמה עשרות אלפי אוהדי מכבי (מתוכם מי יותר מי פחות) וכל השאר ראו את המשחק והעדיפו את מכבי כי היא קב' עם הנהלה ישראלית ו2-3 שחקנים ישראלים שלפעמים משחקים. 4. אל תחשוב שאתה יכול לקבוע לי אם אני שמח או לא שמכבי ניצחהבגלל שאני אוהד הפועל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני הייתי פעם אוהדת
מיכל,
09/05/05 12:44
|
קודם כל אני לא אוהדת של הפועל תל אביב. גם אני הייתי פעם אוהדת של מכבי בתקופה ששיחקו בה ישראלים שתרמו באמת למשחק ולא ישבו על ספסלים והרימו מגבות וזרקו בקבוקי מים לשחקנים זרים וזה כל ההבדל. בתקופה של מוטי מיקי וקטש הישראלים היו השחקנים המרכזיים וכל השאר חיזוק - מקובל עליי אבל היום זה לא ככה ואתם יודעים את זה טוב מאוד. אין שום בעיה עם קצת שמחה אבל היא לא אמיתית וזאת האמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Right on the money
Michal is right,
10/05/05 01:43
|
Macabi is a well managed organization. But is far from being Israel representative. What is the athletic value of the Israelis in the team? Pride and soul involve more than money. Great acheivment for the Macabu organization but what do we have to do with a team that is completelt dependant on foreign labor???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיכל עם כל הכבוד
דיויד,
צפון,
09/05/05 13:40
|
לא נראה לי שיש לך מושג. התקופה של מיקי ומוטי והתקופה של קטש אלו שתי תקופות שונות. מיקי היום בן 50 וקטש בן 30. בתקופה של מיקי ומוטי, היו ארבעה ישראלי בחמישיה: בנוסף למיקי ומוטי היו אלה אולסי וג'ימבו שהתגיירו (אאוץ') והתאזרחו. כיום, בנוסף לטל (בחמישיה) ישנם דרק ודיון שהתאזרחו (בלי צורך באאוץ', למזלם!) וקיימים עוד ישראלים מוכשרים כיותם ויניב, ואח''כ גור, ואח''כ שני נערי הפוסטר - פנאן והשני (שקלע סל בגמר!). אגב, מיקי החל את דרכו במכבי כנער פוסטר - ועל הקיר שלי, לפני 28 שנה היה תלוי הפוסטר ההוא! תזכרי שגם בליברפול שעלתה לגמר ליגת האלופות משחקים רק שני אנגלים בהרכב הפותח: 9 מה-11 הם זרים! אני לא רואה בליברפול פחות שמחה בגלל זה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מבינה טוב מאוד
אני,
09/05/05 14:51
|
אני יודעת טוב מאוד שמיקי ומוטי לא היו בתקופה של קטש - זה דבר ראשון. דבר שני אני מדברת על זה שאין נשמה לקבוצה של מכבי ובמקרה שלנו, בניגוד לליברפול, מכבי כביכול היא הקבוצה של המדינה וזה בדיוק העניין שזה לא ככה. מכבי זה קבוצה שלא מייצגת כבר אף אחד . פעם הייתה גאווה אמיתית שהנצחון הגיע מהישראלים שנולדו פה היום מה זה מעניין אותי ששארס זכה בגביע , מי הוא בכלל ומה הוא קשור אליי. יופי אז מכבי זכתה אבל לא צריך לעשות מזה יותר ממה שזה . זו בסך הכל עוד קבוצה שבנויה על תקציב טוב אבל כמו שאמרתי, וכמו שרואים את זה אף אחד בקבוצה הזאת לא נלחם כמו הישראלים. וזאת עובדה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאראס לא מעניין אותך, מיכל?
דיויד,
צפון,
09/05/05 17:12
|
ולעומת שאראס, אלכס אברבוך כן מייצג אותך? ומה עם הטניסאית שלנו אנה סמאשנובה, שנולדה בבריה''מ לשעבר ומתגוררת באיטליה - היא כן מייצגת אותך? מה ההבדל ביניהם לבין אנתוני פארקר או שאראס? אגב, העברית של וויצ'יץ' לא פחות טובה מהעברית של שלל האתלטים העולים המייצגים את ישראל בעולם (ולא תמיד גרים כאן, ולא תמיד נשארים כאן).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולכן נבחרת ישראל לא מסוגלת
רוצי שמוליק,
09/05/05 14:47
|
|
 |
השמחה בליברפול לא בכל הממלכה
אוריאור,
09/05/05 14:45
|
ובמשחק של צ'לסי מול באיירן לא שיחק אף אנגלי. לכן מהעונה באה חובה על כל קבוצה באופא לשתף 8 שחקנים ילידי המקום. אופא התעוררו בזמן, מה שלא קרה ולא יקרה ביורוליג ובפיב''א.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גבי- מילים כדורבנות!!!
לירון,
פ''ת,
09/05/05 12:38
|
|
 |
right on michal!
ל"ת
MATOK las vegas,
09/05/05 11:30
|
|
 |
ha haaaa haaaaaa
notShai,
nyc,
10/05/05 07:52
|
its so amusing. i dont care about basketball or makabi, but i love to read the comments here. koolchem mefagrim...
LOL
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
מי בעולם בכלל שם על התחרות הזו
מני,
09/05/05 10:27
|
מלבדנו הישראלים?
אתם לא מבינים שאם אירופה הייתה משקיע במשחק הזה, אם היו לזה אוהדים, מכבי בחיים לא הייתה מגיע לזכייה בתואר, או אפילו קרוב לזה.
זה בערך כמו לשחק נגד עצמך.
כל פעם מחדש מצחיקה אותי החגיגה שעושים סביב זה. כדורסל באירפה זה ספורט סופר איזוטרי, לא כתוב עלו בכלל בעיתונים, לכל קבוצה יש מקסימום 20 אוהדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אדום ואין מה לעשות נגד זה
ישר,
פה,
09/05/05 14:20
|
ומי שאדום הקנאה אוכלת אותו מבפנים ואין לזה תרופה.. ותפתח עיתוני אירופה ותראה . אדום חולה מסכן אני מרחם עליך... ותאמין לי עם היית זו קבוצה אחרת הייתי שמח ולא כמוך..יעצוב ימדוכדך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מני, אבל מה לעשות
המחתרת הסגולה,
09/05/05 14:15
|
ישראל היא מאז ומעולם ארץ חסרת ביטחון עצמי בעצם זכות קיומה. הישראלים פרובינציאלים אכן כולם נוסעים לחול, אבל מתלוננים שכל העולם אנטישמי וכמה טוב בארץ. אנחנו מחפשים חיזוקים לכמה אנחנו מוצלחים. ביום שמפטרים אלפי מורים, אנחנו פונים להשיגים וירטואלים או היסטוריים (מבצע אנטבה, ששת הימים).
זה שתחרות הארוויזיון היא בדיחת קרש באירופה (בדיוק כמו פסטיבלי שירים אחרים שנערכים ברומניה) והכדורסל האירופאי נפח את נשמתו גם לפני הפיצול לשתי ליגות עלובות, לא ממש הגיעו לתודעתנו. אנחנו עם שמתרפק על נוסטלגיות: הגשש החיוור, סרטי בורקס, הטלויזיה הלימודית, יהורם גאון, זיקוקים בהר הרצל, פסטיגלים, והשניים שכבר הזכרנו מעלה. נוסטלגיה היא דבר מבורך אך אין לה זכות קיום בהווה אם לצידה לא מתחזקים תחומים אחרים ואין התפתחות תרבותית אמיתית.
הכדורסל האירופאי מת מזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
kol haolam maccabi tel aviv
andypandy,
sydney austr,
09/05/05 09:52
|
|
 |
38.
טוב שהרבנים מתפללים
מאמין גדול,
דרום,
09/05/05 09:22
|
טוב שהם מתפללים לניצחון מכבי. זה חשוב. אם הם היו מתפללים, סתם לדוגמא, לתרופה לסרטן, סביר להניח שהתפילות לא היו עובדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
עבודה זרה
אברהים,
טירה,
09/05/05 09:07
|
אין לי שום דבר נגד שחקנים זרים , אדרבא ואדרבא, אבל הזכיה הזניחה הזו , הושגה אך ורק הודות לשחקנים הזרים ? וכאן , מה זה מתפעלים . בדיוק כמו אותה ''אעוורית'' הגאה בעיניים הירוקות של בת דודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין שסכנין זכתה בגביע בזכות
מחמודי,
09/05/05 10:31
|
|
 |
36.
שרופה על מכבי ת''א
עומר,
09/05/05 09:04
|
|
 |
35.
גור שלף היה ענק.
עופר,
חיפה,
09/05/05 09:03
|
באיזו אמנות הוא הניף את הגביע. ללא ספק, השחקן הכי טוב במכבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כנראה עיוור
מעריך אותו,
09/05/05 14:50
|
גור סירב להניף את הגביע ואמר שאמא שלו אמרה לו לא לנגוע בדברים שהם לא שלו. הוא לפחות בניגוד לך, בן אדם עם כבוד. הכי קטע היה לראות את הבן של מוני פאנט באמצע החגיגה מניף את אצבעו כמספר אחד למרות שכל תפקידו במכבי הוא לנפנף במגבות בזמן הטייםאאוטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-35. לא דורכים על גופה.
ל"ת
טומי לי,
09/05/05 09:55
|
|
 |
34.
שרופה על מכבי ת''א
מישהי,
09/05/05 09:03
|
|
 |
33.
פיני אתה מלך והשחקנים נסיכים
אילן,
09/05/05 08:59
|
צהוב עולללללהה עולה עולה!!!!! יום עצמאות שמח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
מי שחושב שאני שקרן הוא טיפש
מוטי עצבני,
09/05/05 08:43
|
הפועלים זרים בונים לנו את המדינה, פנינה רוזנבלום לא מוצאת עובדים מקומיים למשק ביתה(והיא צודקת) אנשים בוכים ש''אין עבודה'' אמי הזקנה מחפשת בנרות עוזרת בית בשכר 30 ש''ח לשעה ואינה מוצאת, שחקנים זרים מביאים לנו גביע פיני גרשון עושה כסף וראש הממשלה בסטנד בי לברכו, אנו מדינה נורמלית? מי שחושב כך שיקום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
right on moti!
MATOK las vegas,
09/05/05 11:24
|
|
 |
צודק אין מה להוסיף
ל"ת
יניב,
ת''א,
09/05/05 10:54
|
|
 |
אתה בטוח אדום מתוסכל
ל"ת
זרנוביץ,
09/05/05 10:33
|
|
 |
31.
Good job Macabi
Nitai,
New York,
09/05/05 08:22
|
|
 |
30.
כל כבוד למכבי תל אביב,למשמיצים
אהרון,
רמת גן,
09/05/05 08:12
|
תמשיכו לכתוב נגד מכבי תל אביב ועוד מערבבים את הפוליטיקה ורעב בישראל.אמת כאב לי על המשמיץ שכותב וגולש זאת אומרת יש לו כסף לשלם עבור חיבור אינטרנט,ומוצא זמן לכתוב השמצה נגד מכבי תל אביב והורס את מצב רוח לאומי ישראל במקום לתרום את כספו ואת שעות התנדבות בסיוע לאנשים נזקקים. לכן אני מרחם עליך יותר מאשר על אנשים רעבים ללחם.פשוט אתה סובל מאד. תהיה לי בריא ושלם.
ושכחתי להגיד למכבי תל אביב,כל כבוד לך, הבאתם הרבה שמחה וגאווה במיוחד ערב חג עצמאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
האם שכחתם את התבטאויותיו כלפי
הלא שוכח,
09/05/05 08:08
|
|
 |
28.
האמריקאים שלנו ניצחו את שלהם.
ג,
מרכז,
09/05/05 07:14
|
משחק יפה, מתח והכל אבל חגיגה לאומית ? פטריוטיות ? זו כבר מזמן לא מכבי תל-אביב של פעם עם 4-5 ישראליים על המגרש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28 אם היית שם לב להם אין
מויש,
09/05/05 09:56
|
|
 |
לא היו המריקאים אבל גם לא
שרפ,
09/05/05 10:35
|
|
 |
4-5 ישראלים במגרש???
אחת,
09/05/05 09:54
|
לא במגרש חס ושלום... על הספסל...גור שלף נכנס לנגב את הזעה מהפרקט...ודותן לצערנו, מכניס את המגבות המשומשות לסל הכביסה...הנהלת מכבי הפכה את הכדורסל הישראלי למביש, חבל על כשרונות ישראלים שהולכים לאיבוד בתוך קבוצה כזו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת את הבן של מוני פאנן
מה הוא עושה שם?,
09/05/05 14:52
|
|
 |
אתה פאתטי
ל"ת
די כבר,
09/05/05 08:49
|
|
 |
27.
הנשיא במוסקווה ומליון ורבע רעב
שלטון מאוס,
מעורר בחילה,
09/05/05 06:52
|
גועל נפש של נשיא זה מה שיש לו בראש. מליון ורבע רעבים במדינת ישראל ובמדיניות הליכוד והוא תופס טרמפ כמו שרון על הכדורסל. איזה מדינה יש לנו בלי כל ערכים את המורים זורקים לזבל לאנשים רבים אין אוכל אין בית. ילדים הולכים לישון בלי אוכל והנשיא חוגג לו עם כדורסל. לאן הדרדרה המדינה הזו אין בה כבר כלום השנה אני לא מניף את דגל המדינה השנה אני מצפה בכליון עיניים לראות כבר את השלטון המאוס הזה יורד מעל הבמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת שלטון מדכא ומאוס
טל,
ת''א,
09/05/05 11:00
|
השלטון של הליכוד נצמד להצלחות אבל גם פיני ילמד על בשרו שבימיו הפחות טובים אותו שלטון ימרר את חייו. גם לקטש נצמדו מתי שהצליח היום השלטון פקידיו וגרורותיו רוצים ללמד את קטש כדורסל. המדינה המפגרת הזאת שמדכא ספורט ותרבות מנסה להרוס גם שיוצא משהו טוב (קטש) שלא בזכותה . שרון וקצב הם עושקים גנבים וצמאי דם (לרוב דם מוסלמי) הליכוד הוא השלטון הגרוע האכזרי ביותר בתולדות האנושות לא מזמן עברנו את יום השואה ולנו כיהודים אסור להשלים עם השלטון של הליכוד, מפלגת העבודה לא נשכח ולא נסלח על שיתוף הפעולה עם הליכוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנשיא
משה,
מוסקבה,
09/05/05 07:51
|
הנשיא לא נסע למוסקבה בשביל משחק הכדורסל. הוא שם במסגרת אירועי 60 שנה לנצחון על הנאצים (האירוע המרכזי מתקיים היום - 9.5). אז אם הוא כבר שם, הוא קפץ למשחק... מה הבעיה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
נא לתקן בדף .....
ofir,
somewhere,
09/05/05 05:53
|
שארס קופץ על מאיסו באסטון ולא על פארקר : java:openInnewWindow1('/online/galleryPics/zoomPic.html?pimg=300977&c=3',640,550);
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
במקום לנצל ניצחון מכבי לפרסומת
אישית,ששרון קצב,
יתעמלו קצת,
09/05/05 05:52
|
שרון וקצב מנסים לנצל את ניצחון מכבי בשביל להרויח כמה זמן בטלויזיה , אבל מה לעשות פיני בכלל לא מתרגש מהם ומודה לא להם אלא דוקא לאבינו שבשמים ולרבנים שהתפללו בעדו.
זה החידוש הגדול. לשים את הרבנים , מנהיגי הציבור הנאמנים, לפני העסקנים מדושני העונג , שמה שיש להם בראש זה איך להעיף יהודים מהבית , ואיך להיראות נחמדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
Here’s an idea
Mike,
09/05/05 05:34
|
Perhaps Israel should also import all its Government ministers from abroad and pay them nicely. If it works in sports it may also work in politics.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה כבר קורה (ראה ערך: נגיד)
מאיר,
09/05/05 07:50
|
וכמו מכבי, אולי זה יציל קצת מהמדינה למה אנחנו יהודים, אוכלים אחד את השני (בלי מלח)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
... Winning is not the most
Moshe,
TLV,
09/05/05 05:33
|
Winning is not the most important thing – it’s the ONLY thing. All teams in Europe and in Israel play by the same rules. MAKABI won and this is the bottom line. MAKABI’s triumph will also help many young kids in Israel. So be happy and let’s celebrate
הגב לתגובה זו
|
|
 |
MACCABI, לא MAKABI
ל"ת
חחח,
09/05/05 15:09
|
|
 |
22.
Gracias Macabi
Moises,
Chicago,
09/05/05 03:55
|
Gran fiesta en Chicago por la victoria de Macabi Tel Aviv Kol Hakavod
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
Gracias MACABI
Moises,
Chicago,
09/05/05 03:48
|
Fiesta grande en Chicago por la victoria de MACABI Tel Aviv Kol Hakavod
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
12 ו 11 פשוט צודקים זה לא הקבו
שפוי בחברה,
ת''א,
09/05/05 03:21
|
הקבוצה של המדינה זה הכסף המסחריות והגועל שנוגע בכל דבר יפה, כמו שהיה פעם. בשנים האחרונות נהרס אז עכשיו הגיע גם תורו של הכדורסל - וכל המתלהבים אלעק אוהדי מכבי תעשו לעצמכם טובה ותפסיקו להתיפייף אותי לא ריגשתם לא מתנה ולא שום דבר ואת כל המליונים שפיני גרשון השחצן וחבורת הירוקים שלו יקחו ויתרמו לנזקקים ולכאלה שאין להם מה לאכול , לבתי ספר למפגרים שנסגרים, לבתי אבות לתמיכה אמיתית בקהילה ולתפארת מדינת ישראל , אבל זה בסדר זה לא רק אתם יש עוד הרבה אוכלי חינם במדינת האבות יש את הסלב - עוד אנשי שום דבר שמקבלים כבוד ורקורד על מה ? על שחצנות מרידות סמים? ואיפה החינוך? רציחות במועדונים ילדים בני 14 מסתובבים כמו גנסטרים נ.ב הנשיא קצב וראש הממשלה תעשו לעצמכם טובה ותתעסקו בדברים חשובים יותר אתם וודאי יודעים שהמדינה הזאת על פי התהום בכל קטגוריה אז צאו מהסרט שלכם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
The team are not Israelis
Proportion,
Tel-Aviv,
09/05/05 03:15
|
The team are not Israelis, they may be nice people & good players, but they do not represent me or the Jewish people.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Does it matter
Giora,
NY,
09/05/05 06:05
|
Amen howevr does it really matter? It is just sport, still better than the killing of the romans
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
תעזור למשפחת הרב עמאר
גם עמאר,
09/05/05 01:32
|
הם בצרות וזקוקים לעו''ד טוב, פני יש לך מזל וכסף יותר משכל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הם בכלל לא ישראלים
אבי,
תל אביב,
09/05/05 01:27
|
|
 |
16.
GREAT TEAM
danny,
nyc,
09/05/05 01:22
|
IT IS SAD TO SEE A GREAT TEAM WINING,,,,AND SEE THOSE STUPID RESPONDS OF LOW LIFE IDIOTS,,WHO DONT KNOW LEFARGEN BUNCH OF WACHSHIM
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
לכל הקנאים כנסו
חיימקו,
09/05/05 00:16
|
תפסיקו לבלבל את המוח שזה לא מעניין.אי אפשר להתעלם מההישג שמאז ספליט הגדולה אף קבוצה לא הצליחה לשחזר.הניהול המקצעוני שקיים רק ב-NBA האוהדים שרודפים אחרי הקבוצה למוסקבה .עברו הימים של טל ברודי ומיקי ברקוביץ הכדורסל השתנה .מה שבטוח שהרבה הישגים אין לנו בספורט ועד שיש אז באים כמה קנאים לוזרים ומנסים להרוס את החגיגה .אז עצה לכל אותם מעקמי פרצוף אתם רוצים משהו מענין לכו לאוסישקין(עם ניהול כמו של איזנברג באמת מעניין).לכו למלחה .לכו לגליל שם יותר מענין ותפסיקו לזיין לנו תמוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
איזה סיוט להיות אדום
צהוב עולה עולה,
09/05/05 00:05
|
כשאין שום דבר טוב לאהוב, נותר רק לשנוא לשנוא ולשנוא. זוועה להיות אדום. אבל למי אכפת אנחנו הולכים לחגוג הלילה, שוב, את נצחון הקבוצה שלנו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 לילה טוב אדומים מתוקים. שיהיו לכם עוד הרבה לילות כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
יאללה אנדה רמת השרון
משה,
באר-שבע,
09/05/05 00:04
|
מברוק לשמעון מזרחי. הערב כ-ו-ל-ם צריכים להצדיע למועדון כדורסל שמתנהל היטב, מציב מטרות ומשיג אותן. אני אדום בנשמה - ואומר לחברי השרופים שירדו הערב מהעץ ויריעו למכבי... אבל בשנה הבאה: רק אנדה רמת השרון... כדורסל הנשים. לחסל את רמלה (במובן הספורטיבי בלבד) ולהציל את הספורט מצפורניו של יואל לביא שאולי עד תחילת הענוה הבאה, מישהו ישכיל לאשפז אותו. באר-יעקב זה ממש קרוב לרמלה, אז קלמנוביץ' יכול לממן מונית כל יום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מי בדיוק חוגג?
חיים,
08/05/05 23:49
|
תפסיקו עם הפטריוטיזים האווילי הזה. מכבי היא עוד קבוצה פרטית שוחה בכסף שמורכבת מלגיון זרים מקצועי, ולא יותר. עם ישראל לא ממתין לניצחון, כמו שמעריב הציע בכותרת הראשית שלו. לכל היותר, אוהדי הקבוצה, ואלה, תודה לאל, עדיין לא חזות הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קנאי עלוב
חיים,
מלבורן,
09/05/05 01:48
|
אם הקבוצה שלך הייתה זוכה בגביע השכונות היית קופץ עד השמיים מרוב שמחה. מה לעשות ? קנאה זו תכונה שלילית,שצריך המון אופי כדי להתגבר עליה. ולך אין אופי כנראה. חג שמח לכל עם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חגיגה
מחיים לחיים,
09/05/05 00:31
|
|
 |
11.
איפה הישראלים
בועז,
י-ם,
08/05/05 23:45
|
למה אין תגובות של השחקנים הישראלים ? כי פשוט הם לא פקטור במכבי מכבי לא מייצגת את ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
הרבנים יודעים שזו עבודה זרה?
מוטי מציאותי,
08/05/05 23:44
|
עובדים זרים בונים לנו את המדינה וגם מביאים לנו את גביע אירופה, אז מתי נתחיל לעבוד ולשחק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''ספורט'' זו תחרות רכש שחקנים
מהעולם הגדול.,
מכבי ניצחה.,
09/05/05 05:56
|
.
ואת הביטוי ''עבודה זרה'' נשאיר המשמעות המקורית . עבודה זרה זו אלילות כגון העבודה ל4 אלילי הנוצרים : יש''ו, המרביע , והרוח הקדשה ובנוסף עליהם השטן הוא אצלם אליל בפני עצמו (אומנם רע).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
משעמם
מישהו,
08/05/05 23:20
|
|
 |
אותך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
שמח,
פה,
09/05/05 10:39
|
|
 |
8.
א-ו-ה-ב-י-ם את מכבי הגדולה....
פטריוט ישראלי,
חולון,
08/05/05 23:07
|
|
 |
7.
אימפריה בצהוב!!
ל"ת
פארק ריינג'ר,
גן חיות,
08/05/05 22:55
|
|
 |
6.
זה לא מזיז יותר לאיש
ל"ת
בועז,
08/05/05 22:40
|
|
 |
בוז עז איפה אתה חי?
אבי,
08/05/05 22:56
|
|
 |
5.
שאראס בתמונה קופץ על באסטון ו
לילך,
08/05/05 22:40
|
|
 |
4.
מכבי= מכה בי!!!
ל"ת
חגי תמיר,
:-(,
08/05/05 22:22
|
|
 |
שתדע רק צער וחושך בחיים שלך
ל"ת
אושר,
08/05/05 23:51
|
|
 |
לא יפה לקלל
רן,
ת''א,
09/05/05 00:02
|
|
 |
3.
כל הכבוד למכבי!
צהוב,
08/05/05 21:35
|
|
 |
2.
ברכות ותיקון טעות
ליאור,
טורינו,
08/05/05 21:29
|
ראשית כל ברכות וכל הכבוד למכבי ת''א על הגביע והדרך בה הושג. ואני כותב את זה בתור שונא מכבי מובהק. שנית - תיקון מס' טעויות למר מזרחי הגועלי והיהיר כהרגלו - 1. ספליט זכתה בגביע שלוש פעמים ברציפות (89-90-91) ולכן יש עוד כברת דרך לפני מכבי עד שתגיע למדרגה עליו עומדת ספליט. 2. ספליט היתה קבוצה על טהרת היוגוסלבים, ללא זרים וללא מתאזרחים אז ממש אבל מ-מ-ש אין מה להשוות בין הקבוצות. נראה את מר מזרחי לוקח גביע אירופה עם בורשטיין-הלפרין-גרין-דותן-שלף שהם הישראלים היחידים בקבוצה הזו ... 3. לגבי התקדים למה שמכבי עשו היום: יש ועוד איך תקדימים חוץ מספליט ! היו עוד קבוצות שזכו פעמיים ברציפות בגביע האלופות רק דוגמא אחת מהעבר הלא כל-כך רחוק היא טרייסר מילאנו שזכתה פעמיים רצוף בשנות ה-80 רק שאת זה נוח למר מזרחי לשכוח כי האליפויות הללו היו על הראש של מכבי ...( זוכרים את בוב מקאדו וקני בארלו מנקנקים את מכבי של מגי-ג'ונסון-ג'מצ'י?) אז לפני שאתה פולט משהו, תבדוק ותשתוק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל כך נכון ...
badboy,
09/05/05 01:28
|
איתך ב100 אחוז ליאור ... חבל אל תבזבז את הזמן שלך על לכתוב תגובות לחבורת טיפשים שלא רואים או מבינים כלום בספורט שהוא לא בנוי לפחות מ20 מפגרים שמנסים לבעוט בכדור (וגם בזה אנחנו לא ממש מוצלחים אם משהו עושה טעות אז קוראים לו ערבי מלוכלך ...אחר כך פתאום הוא נהיה גיבור ...)
אם הם היו יודעים מזה כדורסל ..הם גם היו מבינים מה אתה כותב והיו מבינים שמכבי היא בסך הכל חבורה של שחקנים זרים עם חשבון בנק מנופח שבאמת לא מייצגת את ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזוב ליאור,
גיא,
08/05/05 23:19
|
קרב אבוד. מכבי קבוצה אדירה אבל כל קשר בינה לכדורסל הישראלי מקרי בהחלט, ראינו את הנבחרת במוקדמות היורו. כיף לך שאתה בטורינו, אנחנו תקועים פה עם הפסטיבל של מזרחי הדוחה. אני מניח שאתה יכול לדמיין מה יקרה פה מחר בעיתונים, באינטרנט, בשדה התעופה, בטלוויזיה, ברדיו, בכנסת, בעבודה. בקיצור, המפלצת הצהובה השתלטה לנו על החיים באופן רשמי לשבוע הקרוב, נקווה לימים טובים יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואולי.....
מכבי,
08/05/05 23:42
|
צריך לבדוק אולי לא טוב לך כשאנשים שמחים ....אני מבין שאולי טוב לך כשכולם קצת בדיכאון אולי ...צריך לבדוק בעצם למה לבדוק תתפוצץ קנאי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתשומת לבך מזרחי, הרשימה המלאה
ליאור,
טורינו,
08/05/05 21:44
|
של הקבוצות שלקחו פעמיים רצוף גביע ארופה לפני מכבי: 1958-1960 ריגה 1964-1965 ריאל מדריד 1967-1968 ריאל מדריד 1982-1983 סקוויב קאנטו (82 נצחון על מכבי בגמר) 1985-1986 ציבונה זאגרב של פטרוביץ' הענק 1987-1988 טרייסר מילאנו (שני הנצחונות בשני הגמרים על מכבי תל-אביב, מעני איך מזרחי שכח דווקא אותם...) 1989-1991 יוגופלסטיקה/פופ 84 ספליט
בקיצור, שמעון, מכבי קבוצה מצויינת אבל היא (בינתיים) לא עשתה שום תקדים. תתחיל להירגע ולהבין שאם למכבי יש גם כל-כך הרבה שונאים, זה בעיקר בגללך ובגלל הדומים לך שמנהלים את מכבי בפרט ואת הכדורסל הישראלי בכלל...)
ושוב, ברכות על הנצחון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתשומת לבך טורינו הרשימה המלאה
מכבי,
08/05/05 23:34
|
1960-1961 אין גביע להפועל (אין גם ייצוג באירופה) 1961-1962 אין גביע להפועל (אין גם ייצוג באירופה) 1962-1963 אין גביע להפועל (אין גם ייצוג באירופה) 1963-1964 אין גביע להפועל (אין גם ייצוג באירופה) 1964-1965 אין גביע להפועל (אין גם ייצוג באירופה) 1965-1966 אין גביע להפועל (אין גם ייצוג באירופה) 1966-1967 אין גביע להפועל (אין גם ייצוג באירופה) 1967-1968 אין גביע להפועל (אין גם ייצוג באירופה) 1968-1969 אין גביע להפועל (אין גם ייצוג באירופה) 1969-1970 אין גביע להפועל (אין גם ייצוג באירופה) 1970-1972 אין גביע להפועל ברצף (אין גם ייצוג באירופה ברצף) 1972-1973 אין גביע להפועל (אין גם ייצוג באירופה) 1973-1974 אין גביע להפועל 1974-1975 אין גביע להפועל 1975-1976 אין גביע להפועל 1976-1977 אין גביע להפועל 1977-1978 אין גביע להפועל 1978-1980 אין גביע להפועל ברצף 1980-1982 אין גביע להפועל ברצף 1982-1984 אין גביע להפועל ברצף 1984-1986 אין גביע להפועל ברצף 1986-1988 אין גביע להפועל ברצף 1988-1990 אין גביע להפועל ברצף
בקיצור מר טורינו החביב אין ג-ב-י-ע ואם לא תירגע יש גם 10 שנים ברצף שהפועל לא זכתה אבל לא רציתי להציק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מענין למה הרשימה
ליאור,
טורינו,
09/05/05 00:18
|
שלך מסתיימת בשנת 1990 ? יכול להיות שבגלל שב-1991 גם למכבי לא היה לא גביע, לא אליפות ישראל ולא ייצוג בארופה ? אל תהיה קטנוני וטיפש, אני לא אוהד הפועל ולא מקנא במכבי. הרשימה באה בסה''כ כדי להעמיד עובדות על דיוקן האובייקטיבי. מה ששמעון מזרחי לעולם לא יוכל להיות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרשימה נגמרת ב-90 כי......
מכבי,
09/05/05 15:59
|
התעייפתי מותק השאר פשוט בדיוק אותו הדבר וכנראה שגם ב 2006 ישאר ככה ולגבי הספורט התחרותי שלך אני מבין שקשה לך עם זה שמכבי אלופת אירופה אבל אתה מתעלם לחלוטין מהעובדה שבאליפות אירופה הקבוצות כבר לא דלות תקציב ושחקנים מצויינים יש בכל הקבוצות אלא שבמקום לנסות וללמוד ממכבי (שזה קשה ליישם) ולהודות ששמעון מזרחי זה הבן אדם היחידי בארץ שעושה דברים כמו שצריך אתם (אוהדי הפועל למינהם) מעדיפים לקטר (כי זה הכי קל) ובשום מקום בתגובות שלי לא התייחסתי אלייך כאל אידיוט....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט ! מי בכלל אוהד הפועל ?
ליאור,
טורינו,
09/05/05 00:05
|
לא צריך להיות אוהד הפועל בשביל לשנוא את מכבי. מספיק להיות אוהב ספורט תחרותי בשביל זה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי כמוך באלים ה'
סתם מישהו,
08/05/05 23:16
|
למר טורינו החביב לא תצליח לקלקל לנו שים לב ידידי לאיזה שפל מדרגה הגעת אם אתה מנסה כל הזמן לזכור ולבדוק מי מתעלה על מכבי אז יכול להיות שספליט אבל אל תדאג שנה הבאה בע''ה רק למכבי ולספליט יהיו שלושה גביעים בנתיים מבלי לבדוק בשום ארכיון ומבלי לחטט יותר מדיי להפועל אין ולו גביע אחד ....בוודאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לסתם מישהו
ליאור,
טורינו,
08/05/05 23:33
|
קודם כל למה אתה מתחבא ? תכתוב מי אתה ואז אפשר יהי לפנות אליך בשמך. שנית, לא ניסיתי לקלקל לך ולחבריך משהו או לומר שקבוצות אחרות מתעלות על מכבי אלא רק לתקן ''טעות'' של מר מזרחי ולהעמיד את העובדות על דיוקן. אף אחד לא מערער על כך שמכבי קבוצה נהדרת שזכתה בגביע ארופה השנה בזכות אבל כשאומרים משהו צריך לבדוק לפני כן. לא ? ואגב, מי אמר לך שאני אוהד הפועל בכלל ? תאמין לי שבכדי לשנוא את האגודה (לא את השחקנים והקבוצה) שנקראת מכבי תל-אביב לא צריך להיות אוהד הפועל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כן אוהד הפועל
אוהד ספורט,
חיפה,
09/05/05 10:48
|
בזה שכינית את שמעון מזרחי מגעיל היסגרת את עצמך. אתה יודע למה אין תחרותיות בכדורסל? לא בגלל שמזרחי מנהל גדול ומצליח. רק בגלל שהניהול בקבוצות כמו הפועל כושלות ניהול חובבני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לליאור, טורינו
מכבי , ת''א,
08/05/05 23:50
|
אני מתחבא ?? בניגוד אליך אני לא חושב שאני חשוב ולגבי התיקון טעות ....עכשיו ???? דווקא עכשיו אתה מרגיש את החובה והצורך הזה......מעניין מאוד אולי אתה צודק בוא נתקשר עכשיו לשמון מזרחי ונספר לו שהוא טעה :) ומותק לא יעזור כלום רק אוהד הפועל היה מרגיש את הצורך עכשיו להעמיד את שמעון מזרחי על טעותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הבעיה שלך
ירוק,
חיפה,
09/05/05 10:53
|
רוצה תחרות תשיגו אנשים שיודעים לנהל קבוצה כמו שמעון תשיגו משקיעים . ולא עסקנים כמו בהפועל. מה אם לפועל היו תקציבים מה היית מבקש שיקזזו בשביל שיהיה תחרות .עזוב אותך אתם סתם קנאים ואוכלים את הלב.ואני לא אוהד מכבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את הטעות מתקנים לאחר
ליאור,
טורינו,
09/05/05 00:14
|
שהיא נאמרת. אני מרגיש חובה וצורך לתקן אותה מיד לאחר שהיא נאמרת. שמעון מזרחי (האפס) לא צריך למחוק מדפי ההיסטוריה עוד הרבה קבוצות טובות שלקחו פעמיים רצוף אליפות אירופה (חלקן בנצחון על מכבי עצמה בגמר) כדי להעצים את ההישג של מכבי. ו''מותק'' לא יעזור לך כלום, אני מ-מ-ש לא אוהד הפועל ת''א! ומ-מ-ש לא מקנא במכבי או באוהדים שלה להפך, אני מברך אותם על ההישג. ואחזור על דברי בשנית, כל מי שאוהב כדורסל וספורט תחרותי בכלל שונא את האגודה ששמה מכבי ת''א כי במשך שנים היא בנתה את הצלחתה על גב יתר הקבוצות בישראל והורידה את הרמה בליגה הישראלית לאפס (והראיה באה בשנתיים האחרונות כשכל הישראלים בורחים מהליגה כי אין בה לא תחרותיות לא ענין ולא כסף) .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קנאי שתוק!
אוהד צהוב,
פ''ת,
08/05/05 22:16
|
יאללה מה אתה מקנא? מכבי מייצגת ת'מדינה אם הקבוצה שאתה אוהד הייתה מגיעה לחצי ממה שמכבי הגיעה איפלו אם כל הקבוצה שאתה אוהד זרים היית סותם ת'פה!!! תאכל חרא... מכבי ת''א א-ל-ו-פ-ה-!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק ספליט
ערוץ 5,
08/05/05 22:10
|
כל השאר לא שיחקו בפינל פור ושיחקו בבית גמר של 6 - 8 קבוצות בלבד. בשנים האחרונות האליפות הרבה יותר ארוכה ולכן מכבי אהובתי שזכתה ב81 לא היתה זוכה הים מפני שהיה לה רק שחקן שישי משמעותי - גי'ם בוטריט והשאר היו ברמה נמוכה. היום החמישיה השניה של מכבי שארפ קומטס תומאס שלף גרין הלפרין יכולה להגיע למקום שני בארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מכבי - אהבה - מכבי - גאווה
בועז אופיר,
ראשון לציון,
08/05/05 21:18
|
בס''ד
מכבי אתם גדולים מכבי אלופים מכבי אוהבים מכבי משחק מהסרטים...
מכבי גאווה מכבי אהבה מכבי משחקים מהנשמה מכבי קבוצה גדולה...
מכבי נצחון מכבי מקום ראשון מכבי לכם מחכים מכבי עכשיו אנחנו חוגגים...
מכבי - אהבה - מכבי - גאווה לאומה מכבי לכם תודה...
מאת: בועז אופיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ושוב, חרוז הסיום
המחתרת הסגולה,
08/05/05 21:24
|
|
 |
קרעת אותי
שלומי,
חיפה,
09/05/05 01:20
|
|