 |
16.
הצלת הכדורסל הישראלי מהרס
תומר,
פתח תקוה,
16/04/05 20:26
|
|
 |
15.
אדון לאון - אתה פשוט מצחיק
תום,
כפר יונה,
14/04/05 01:17
|
מצחיקות אותי ההצעות האלו. שקוף שזה בא מאוהד של מכבי שלא באמת מעוניין שתהיה פה תחרותיות. אף הצעה פה לא עניינית. להשקיע בנוער במיוחד לא יעבוד כי אז יבוא אדון שמעון''המאפיונר'' מזרחי ויקנה שחקנים טובים(כמו שיקרה עם אוחיון וליאור אליהו בקרוב)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מרגש אותי
אלי לאון,
ת''א,
14/04/05 11:39
|
מצחיקות אותי התגובות שלך. שקוף שזה בא מאוהד של הפועל שלא באמת מעוניין שתהיה פה תחרותיות. אף תגובה לא עניינית. נראה לך ששאול ''המאפיונר'' ישקיע בנוער. הוא הרי לא יכול לרמות אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
את מה בדיוק אתה רוצה לשווק?
גבי,
13/04/05 22:39
|
כדי שיהיה סיכוי שמשהו יתממש הקהל צריך עניין!!! עניין נוצר על ידי תחרות!!!! כרגע למרות שדון שימון חושב שיש ליגה נהדרת אין עניין ואין תחרות במצב שכזה ספונסרים לא יגיעו ובטח שלא 5000 צופים אז מה שנישאר זה לשווק קרח לאסקימוסים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
תקראו את הכתבה של קופמן בוואלה
יניב,
13/04/05 16:25
|
היחיד שכותב מה שהוא מרגיש עד הסוף. תראו שכמו שהוא כותב, הנזק הוא לדורות שלמים שמכירים מצב בו יש אלופה אחת ומחזיקת גביע אחת וליגה אירופית בימי חמישי שמהווה עבורם הליגה היחידה שקיימת. הליגה ההיא באמצע השבוע? לא מכירים. במצב זו לא יהיו כלל אוהדי כדורסל בפריפריות, ובכלל , לא יהיו אוהדי כדורסל לקבוצות אחרות. תקראו את הכתבה-כל מילה-בסלע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קראתי וזה מאד לא מדויק.
ציון,
רחובות,
13/04/05 17:54
|
הסיבות הן:
1.גם בכדורגל לא באים צופים וגם הרבה לא קונים ppv . פשוט אין תרבות של אוהדים בארץ כמו בחו''ל.
2.לא נכון שאין אוהדים בפריפריה (אא''כ אתה קורא לר''ג -כ''ס פריפריה) בגליל באים צופים , גם בנהריה וגם באשקלון. לא תמיד מלא אבל יש שם צופים בהתאם למה שהאולמות מכילים.
3.אין שיווק טוב.
לסכום אין דבר כזה פגיעה לדורות. זה שיש הרבה אוהדי הפועל ת''א או י-ם שלא באים כי אין חשק זאת בעיה וזה לא קשור למכבי. למשל באוסישקין לא באים כי שונאים את אייזנברג. במלחה כן באים אבל לאור כשלונות הקבוצה השנה- גם שם אוהדים לא באים בחלקם. מה , לא קורה אותו דבר במכבי ת''א בכדוגל??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
כדורסל באירופה
בני,
13/04/05 14:06
|
כדורסל במדינות המרכזיות באירופה (אנגליה, גרמניה, צרפת, איטליה וספרד) הוא במקרה הטוב ברמה של ענפי כדור שוליים נוספים. התקציב של מח' הסל של ברצלונה למשל הוא כעשירית מזה של הכדורגל במועדון (וזה עוד מועדון פאר בכדורסל האירופי). בקיצור, צריך להבין שמכבי ת''א היא החריג ולא הולכת להיות פה ליגה של תקציב מינימום 2 מיליון דולר כי אין לזה שוק, אפילו לא פוטנציאלי. אם רוצים תחרותיות פנים ישראלית אפשר לסרס את מכבי, אבל סה''כ הכדורסל הישראלי מפתיע ברמה הגבוהה שלו ולא נראה שיש אפשרות לשפר פה במשהו, צריך להפנים ולהנות ממה שיש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה.
שי,
13/04/05 15:35
|
אמנם באנגליה וצרפת הכדורסל שולי ואין לו ביקוש בגלל שאין שם מסורת של כדורסל. לעומת זאת באיטליה וספרד יש ועוד איך. ביון ותורכיה ישנה ירידה אחרי פריחה עצומה של שנים ביוגוסלביה ובמדינות הגוש הקומוניסטי לשעבר יש כדורסל מצוין ופופולרי מאד. כשאתה מנתח תקציבים של קבוצה כמו ברצלונה או ריאל מדריד אתה כמובן לא יכול להשוות בין הכדורסל לכדורגל. הכדורגל הוא משחק להמונים (תחשוב כמה צופים במשחק בסנטיאגו ברנבאו או בקמפ נואו לעומת אולמות הכדורסל שהם קטנים ,בכדורגל סגל השחקנים בקבוצה הוא למעלה מכפול מאשר בכדורסל ולכן הוא גם עתיר משאבים יותר. וההכנסות בהתאם. לא שאין לי ביקורת על ראשי הכדורסל באירופה שדאגו להוציא הרבה מהחשק בניהול הכושל והאינטרסנטי שלהם. אבל בדוק כמה שחקנים אירופים משחקים השנה בנ.ב.א. ותראה שיש פוטנציאל לא מבוטל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
חבל ששכחת שיש כבר תקרת מינימום
אבי,
רישון,
13/04/05 11:43
|
רק שבכדורסל כמו בחיים אי אפשר להכריח קבוצות להיות עשירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Money is the name of the game
אני,
13/04/05 11:59
|
נכון. באמת שאי אפשר לאלץ מישהו להיות עשיר. אבל אז שלא תהיינה בכדורסל מקצועני .הן יכולות להצטיין בכדורסל חובבים . יש מקום גם לכדורסל חובבים. או כמו בארה''ב אלה שלא יכולים להתקבל לנ.ב.א. יש להם ליגת משנה שיש בה הרבה פחות כסף או שנוסעים לאירופה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
רעיון פשוט יותר
יעקב,
ירושלים,
13/04/05 10:12
|
יש פתרון פשוט יותר! להוציא את מכבי תל אביב מהליגה הישראלית לעשר שנים! אחר כך אפשר יהיה לשקול להחזיר אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חושב שזה יפתור משהו?
ל"ת
אלי לאון,
ת''א,
13/04/05 11:05
|
|
 |
(לקרוא במבטא אמריקאי)ינעל רבאק
בועז ליפשיץ,
י-ם,
13/04/05 11:55
|
אלי לאון(ן) התותח! שנים! לא השתנית בכלל (מבחינת התמונה) -חבל שיצא פוטו רצח... מברוק על הטור! בועז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינעל ראבק, ליפשיץ!!!
אלי לאון,
ת''א,
26/04/05 20:32
|
מה שלומך, יה ליפשיץ. מבין שהתחתנת, מזל טוב. ד''ש לעופרה בתקווה שתכין לנו מופלטות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אני כבר די מיואש
אבי,
ת''א,
13/04/05 09:05
|
רעיונות דומים למה שאתה מציע הצעתי גם כאן במעריב וגם בידיעות אחרונות. אלא שכאן העצלנות היא מחלה כואבת וחוץ מנהריה שבאמת מאורגנת כראוי עם ספונסרים ,אולם וניהול ראוי , רק אשקלון עושה קולות של קבוצה בהתארגנות. למרות שמבחינת פוטנציאל קהל, האדומות של י-ם ות''א עושות רושם טוב יותר. אבל בהפועל ת''א היה את גוסינסקי שברח באמצע המהלך. הוא כנראה רצה הצלחה מהירה תוך שנה שנתיים וראה שזה לא מתפתח וברח. הפתרון מבחינת כולם וכדאי למכבי ללכת עליו הוא הקמת ליגה אירופית בסגנון הנ.ב.א.. כל מדינה יכולה לארגן קבוצה 1 או 2 ולהתחיל להריץ את הענין , כולל דראפט, תקרת שכר ורצפת שכר וכל מה שצריך מליגה עילית מקצוענית. אפשר לגייס את הקומישינר דיויד שטרן לייעוץ .ולדעתי שמעון ואחרים באירופה יכולים לארגן את זה. יש מספיק כסף צריך רק לארגן ולשווק כמו שצריך ואם זה יצליח על בסיס היורוליג זה יהיה נפלא. גם הרמה תעלה ושחקנים אירופים יוכלו לשחק ביבשת ולא לנסוע מעבר לים. ובכל מדינה תהיה ליגה מקומית חצי מקצוענית או ליגת חובבים וזה הכל. חבל להשקיע מאמץ בביצה המקומית. להשאיר את הצפרדעים לקרקר לבד. מכבי כבר לא צריכה להתמודד איתם. זה באמת פאתטי שמכבי נאלצת להתמודד עם הקבוצות האלה. לא מכבודנו להתעסק איתם. כמו שאמר פיני גרשון פעם: שישבו באמבטיה ויפליצו ויחשבו שהם שטים בסירת מירוץ. צריך להפרד מהם. להשאיר את איתן רוב להיות הגובה של ביבי ואת ירמי אולמרט להתעסק עם אייזנברג ושות' וזהו זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
רעיונות יפים אדון ליאון...
אלפרד,
דרום,
13/04/05 08:16
|
...וברור שהמתנגדים הם אוהדי הפועל רווי התסכולים והקנאה שכל עניינם הוא להחליש את מכבי והשנאה היוקדת למועדון המצליח מעבירה אותם על דעתם.
אני מאחל לכם עוד שנים רבות של שנאה, אדומים יקרים. כך הרבה יותר מתוק לנצח. נכון, לא אתכם. לנצח אתכם זה באמת כבר לא משמעותי. היה מענג למשל לגבור על אחיכם הרוסים בחצי-גמר הפיינל-פור בשנה שעברה.
ודבר אחרון אדומים יקרים: דרישת שלום לשאול אייזנברג. הוא מתאים לכם בדיוק כפי שאתם מתאימים לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
ליגה מקצוענית-רעיון יפה, הלואי
ל"ת
רון,
13/04/05 01:38
|
|
 |
6.
רעיונות של אוהדי מכבי תל אביב
יניב,
12/04/05 18:31
|
איתן רוב הוא היחיד שעוד מנסה לעשות משהו-הוא צריך להיות החסם האחרון בין מה שקורה עכשיו לבין מצב בו מכבי א תשחק מול מכבי ב בליגה שכולה בניהול שמעון מזרחי. בעצם זה מה שקורה עכשיו בעצם לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יניב, תתבגר...
אלי (אדון) לאון,
13/04/05 00:24
|
אתה בעד איתן רוב רק בגלל שאתה חושב שהוא פועל נגד מכבי, או למען ''שיוויוניות'' מזוייפת של יריביי מכבי היותר ערמומיים. אני נגד איתן רוב בגלל שהוא לא מבין כדורסל יותר ממני וממך ולמרות זאת הוא יושב ראש הועדה המקצועית!!! זה לא נראה לך פגום? איתן רוב יכול, לפי דעתי, להיות יו''ר איגוד הכדורסל. אני לא נגד. הוא עדיף על הליצן, ירמי אולמרט. ועדה מקצועית צריכה להיות בידיי אנשי מקצוע. כמו שאני לא יכול להיות נציב מס הכנסה, רוב לא יכול להיות בועדה המקצועית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היה לך מושג ורצון אמיתי
יניב,
13/04/05 01:12
|
הית מציע רעיונות שבאמת ישפרו את הליגה, ואלו לצערנו, רעיונות שיחלישו את מכבי. רק ככה, כמו שעושים בליגה הטובה עולם-תקרת שכר,דראפט, הוכחת איתנות פיננסית הקבוצות, ומנהל ליה בשכר הגואג לרווחת כל!!!!!!!!! קבוצות הליגה. לא רק מכבי אלא כל!!!! קבוצות הליגהץ אז תבין קצת איך זה עובד אצלמנהלי הספורט הטובים בעולם ותעלה רעיונות אמיתיים, לא כאלו שמזרחי יאמץ אותם כי הם לא משנים דבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מסכים עם הכל חוץ מ:
דק אבחנה,
ת''א,
12/04/05 18:29
|
הכשרת ילדים נערים ונוער לא תעשה ע''י הקבוצות המקצועניות, אלא בבתי הספר העממיים והתיכוניים. ליגת בתי הספר התיכוניים תהייה בין נבחרות אזוריות ולא בין נבחרות בתי ספר. במקום להתייחס לשירות הצבאי כמכשלה, יש למנף אותו: שחקנים מצטיינים ישחקו כדורסל במסגרות צבאיות(נבחרות חיילות ופיקודים). השירות הצבאי יכלול יכלול גם פרקי זמן של תעסוקה צבאית פרופר תוך שמירה על מסגרת הקבוצה (בדומה לנח''ל). שחקנים שיסיימו את השירות הצבאי יכנסו לדראפט שסדר הבחירה בו יהיה פונקציה של מיקום הקבוצה בעונה הקודמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים, אבל...
אלי (אדון) לאון,
ת''א,
13/04/05 00:19
|
גם אני חושב שהכשרת השחקנים הצעירים צריכה להעשות על ידי בתי הספר, כמו בארה''ב. אבל זה לא ראלי במדינה שלנו עם שרת חינוך אטומה. וגם אם היו מחליטים כן לעשות את זה. זה תהליך ארוך מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
3 - צודק
ציקו,
12/04/05 16:42
|
נו , אז יהיו אולמות של 3000 איש , אז מה ? יגיעו 3000 איש ? האולמות יישארו ריקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לתגובה 4
אלי (אדון) לאון,
ת''א,
13/04/05 00:17
|
|
 |
3.
5000 מקומות מינימום....
מצחיקול,
12/04/05 16:15
|
אולי 20,000 או אולי להקים כאן היכלי ענק כמו באנ בי איי.
רוב האולמות, ברוב הארץ, בקושי ממלאים אלפייה ביום טוב.
מתח ותחרות יחזירו את הקהל.
מ.ל.ק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5000 מקומות עוד חמש שנים!!!
ל"ת
אלי (אדון) לאון,
ת''א,
13/04/05 00:15
|
|
 |
2.
נו באמת...
איתן רוב,
12/04/05 13:40
|
עוד ''אוהד'' מכבי שמשעמם לו... את כל הרעיונות ה''מקוריים'' שלך שמענו כבר אלף פעם בוריאציות אחרות אצל אנשים שונים ומשונים. וזה כ''כ שקוף שאתה ''אוהד'' מכבי 5 ישראלים מתוך 12??! מעניין...זה לא מה שקורה עכשיו במכבי? למה להעיף את איתן רוב? כי הוא היחידי שמנסה ליצור שוויניות? אתה רוצה ליגה סטייל NBA בלי עולות ויורדות אלא על בסיס פרנצ'ייז..אבל אתה לא מדבר על תקרת שכר כמו בNBA...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן אני אוהד של מכבי
אלי (אדון) לאון,
ת''א,
13/04/05 00:13
|
לא ידעתי שזה פשע. אני אוהד מכבי, סליחה. -למכבי יש יותר מחמישה ישראלים. אבל כאוהד הפועל טיפוסי אתה לא יודע לספור. -להעיף את איתן רוב כי הוא לא איש מקצוע והוא עומד בראש הועדה המקצועית, דה. -ב-nba יש תקרת שכר בגלל דרישת בעלי הקבוצות שרוצים להבטיח לעצמם רווח. ואגב יש להם גם שכר מינימום. אבל גם את זה לא ידעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקוש מקושקש. ב-NBA יש תקרת
דורון,
14/04/05 11:07
|
שכר לא כדי להבטיח רווח אלא כדי להבטיח תחרות. פשוט אין לך שמץ של מושג. הכל הצעות של מכביסט שלא מבין מה הבעיה פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה היה שקוף שאתה ''אוהד'' מכבי
איתן רוב,
13/04/05 01:33
|
יש תקרת מינימום שאותה הזכרת כמובן. ויש תקרת גג שאותה שחכת להזכיר. איזה רווח בדיוק קבוצה כמו הניקס יכולה לעשות כשהיא רוכשת שחקנים שלא שווים כולם יחדיו את המכירות של החולצה של בריאנט או ג'ורדן?! אתה יודע שאתה מדבר שטויות ומשקר. ואגב...גם לא משחדים שם בפיצות. איזה יותר מ5 ישראלים משחקים במכבי? 1.שלף 2.גרין 3.הלפרין 4.בורשטיין 5.דותן בדיוק חמישה רודפי בצע. שארפ ישראלי כמו ששלף לא עבריין פלילי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גזען
אלי לאון,
ת''א,
15/04/05 14:44
|
הישראלים של מכבי: 1. בורשטיין, 2. הלפרין, 3. שלף, 4. דותן, 5. גרין, 6. פאנן, 7. תומאס, 8. שארפ. לידיעתך, ''איתן רוב'' אוהד הפועל וגזען, דיון תומס ישראלי כי הוא נשוי לישראלית והילדים שלו ישראלים. דרק שארפ ישראלי, שיחק בנבחרת, עשה מילואים ויש לו ילדים ישראלים. הוא ישראלי בדיוק כמוך, כי גם אתה בן או נכד או נין של מהגרים. - ב-nba יש תקרת שכר שמותר לחרוג ממנה!!! - לגבי הפיצות, תתלונן במשטרה. עצם העובדה שצ'ורצ'יץ נעזר במוני פאנן מעידה על כשל בהנהלת הפועל ירושלים. חוץ מזה, מה הקשר. - הפועל סובלת בגלל שאול אייזנברג ולא בגלל פיצות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת עוד כמה
נתנאל,
17/04/05 00:10
|
כמו למשל אלישע בן אברהם (אולסי פרי למי שלא יודע), ועוד כל מיני כאלה. לתומאס ושארפ אולי יש אזרחות אבל הם לא ישראלים.
וכן אני אוהד הפועל ירושלים (בתל אביב אין הפועל), אז פשוט תשתוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה??????
אלי לאון,
ת''א,
18/04/05 17:29
|
כתבת ''אולי יש להם אזרחות אבל הם לא ישראלים'', אז מה בדיוק הם? אני מבין שהפועל ירושלים לא החתימה בעבר או תחתים בעתיד מתאזרחים לפי מה שאתה כותב. אה, כן שכחתי, היה לכם שחקן צ'כי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני דווקא כן אוהד מכבי
המבין,
12/04/05 15:07
|
אבל אני לא מבין למה אתה חושב שהסידור הזה לא יפתור את הבעיות? אז מה אם הוא לא פוגע במכבי ת''א- זה אוטומטית אומר שזה רע? קוצר הראייה שלכם- אוהדי הפועל למיניהם, לא מאפשר לכם לראות שהגבלת מספר הזרים ב נ י ג ו ד ל מ ק ו ב ל ב א י ר ו פ ה יפגע גם בקבוצותיכם במאבקיהם באירופה, שזו הדרך האמיתית לייצר כאן תחרות. אם זאת, הייתי מוסיף עוד כמה אלמנטים לדגם הזה כדי לשפרו: 1. חיוב של מספר שחקנים ישראלים מינימלי על המגרש בכל רגע נתון (2, ואולי גם שלושה). 2. דמי השבחה אוטמטיים לקבוצה שגידלה שחקן נוער שהופך לשחקן בקבוצה בליגה הבכירה (שאינה הקבוצה בה גדל), ללא משא ומתן, אלא קבועים בחוק וממונים חלקית ע''י המנהלת וחלקית ע''י הקבוצה הקונה. כך יובטחו גם האינטרסים של הקבוצות לפתח את מחלקות הנוער בלי חשש מ''גזילה'' ע''י קבוצות עשירות יותר וגם האינטרסים של השחקן (בלי דמי השבחה מפוצצים שימנעו ממנו בפועל לשחק בליגה הבכירה). 3. קיום קופה ציבורית שכל קבוצה ''תתרום'' לה 10% מתקציבה השנתי בתחילת העונה (על כל רכישה נוספת במהלך העונה יתווספו הסכומים המתאימים לקופה), שמטרתה לשלם עלויות שיפוט, שיטור וכו', ערבון כנגד תביעות/ קנסות, כאשר בסיום העונה יחולק הסכום הנותר באופן שווה בין כל הקבוצות, באופן זה יצומצמו הפערים בין הקבוצות בעלות התקציב הנמוך לאלו בעלות התקציב הגבוה. 4. חלק ניכר מהתקציבים של המנהלת יהיה מושקע בפרסום הליגה, הפיכתה למותג ששמו נקשר בהצלחה וקהילתיות. 5. את בעלי התפקידים במנהלת יבחרו מדי 5 שנים בהצבעה ישירה בעלי הקבוצות, כאשר במהלך אותן 5 שנים יוכל יושב ראש המנהלת לעשות כרצונו באירגון, מלבד שינויים בחוקים שלעיל בקרב בעלי הקבוצות שיהיו המועצה (יושב הראש הוא כאמור, אינו אחד מהם אלא מאמן/ שחקן עבר).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ממש כמו הרצל
גבי,
12/04/05 11:46
|
חזון נהדר אבל מאיפה הכסף? גם אם יהיו כמה ספונסרים משוגעים לדבר אני לא רואה רשויות שמשקיעות באולמות חדשים אבל כמו הרצל אולי הדברים יתממשו עוד 20 שנה....
הגב לתגובה זו
|
|