 |
24.
אם היתם מחזירים את אייל הקהל
נטלי,
13/04/05 19:17
|
|
 |
23.
החזירו את איל ויחזור הקהל
משה העפולאי,
קריות,
13/04/05 05:16
|
תחזיר לנו את איל לקרית אליעזר ותאמין לי מר יענק'לה אני אישית אחראי על קניית עשרה מנויים ועוד כמוני יש הרבה רק תביא לנו את איל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מחירי הכרטיסים
אוהד הגיוני,
12/04/05 21:03
|
מקסימום 50 ש''ח כרטיס מבוגר ליציע הטוב ביותר נוער ונשים 20 ש''ח ילדים וחיילים 10 ש''ח לכל המגרשים מחיר אחיד תאמינו לי הקהל חוזר למגרשים כמובן תוך מחיקת צ'רלטון מעל פני האדמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100%!!!!!!!
עוד הגיוני,
13/04/05 01:45
|
אין הצדקה למחירים המגוחכים שאוהד נדרש לשלם. 50 ש''ח בתור גג, וכל מחזור מגיעים 30-40 אלף איש למגרשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
כולה רוצה שיבואו למשחק האליפות
ל"ת
השפוי,
12/04/05 18:45
|
|
 |
20.
קהל=לקוח (הלקוח תמיד צודק)
יניב,
12/04/05 17:59
|
|
 |
19.
14 צודק בכל מילה!
שי,
ראשל''צ,
12/04/05 17:57
|
כל הכבוד 14!! היטבת לבטא את הרגשות של רוב האוהדים. אנחנו כמו שאמרת לא מערבים את הלב... לא רצית את אייל - אין בעיה - אז תשכח מאיתנו. כל הליצנים שהתקפלו אחרי שכיבול שחר ''יצא צדיק'' ואיל הילד הרע, לאחר שכינה אותו ''שקרן'' צריכים להתבייש. שחר עיוור את כולכם. הרסת אותנו לגמרי - שוב עזרת למכבי ת''א כמו שאתה אוהב (משחק שהאליפות שלהם שהועבר מפ''ת לר''ג ב**הסכמתו** של שחר) ונתת להם את אייל. עכשיו נצטרך לראות אותו בצהוב. אין בעיה תן להם גם את רוסו תן להם את דוידוביץ' תן להם את קטן, קדימה תן להם את כולם, אבל אל תתפלא אח''כ למה אנחנו לא באים למשחקים! בושה! במקום שתודיע איך אתה מפצה אותנו על אי הבאת איל ואיך אנחנו מתחזקים כדי להגשים את חלום הצ'פמיונס - אתה מתעסק בלמה אנחנו לא באים.. תתבייש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים בכל מילה!
ל"ת
רועי,
13/04/05 01:29
|
|
 |
18.
שחר נכשל, וזו התוצאה!
בן גוריון,
12/04/05 17:54
|
שחר הביא את רוני לוי, בגלל שחיפש מאמן ''זול'', כי ידע שמכבי חיפה יכולה לקחת אליפות גם בלי מאמן, אבל הזול הפך להיות יקר מאוד אחרי הכשלון של לוי באירופה בגביע ובגביע הטוטו, כשלון ישיר של חוסר הניסיון של רוני לוי. אז הכשלון הוא של שחר בלבד, כי רוני לוי לא ימצא לעצמו אף קבוצה אם יתפטר!
ומר שחר היקר תפסיק לאיים עלינו ''שתקצץ בתקציב'' כי האיומים בדרך כלל משיגים את ההיפך ובטוח שלא נגיע למשחקים אם תמשיך לאיים.
ודרך אגב כרטיס עולה בין 85 ל 105 ש''ח למבוגר, אם אתה לא יודע.
וזה שנכשלת לא אומר שאתה צריך ללכת, פשוט להודות ולתקן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הקהל קובע
ב.ג,
חיפה,
12/04/05 17:45
|
את פני המועדון מבחינה ניהולית אירגונית קובעת ההנהלה , ובמכבי חיפה נעשית עבודה טובהבתחום זה. את אופי הכדורגל שמציג המועדון , ואת היעדים הספורטיביים שצריך המועדון להשיג קובע הקהל!!! לפני כ 20 שנה קבע הקהל של מכבי חיפה יעד: אליפות / גביע בכל שנה. בגדול , המועדון עמד ביעד המוצב והקהל נהה אחר המועדון. בשנתיים האחרונות הרים הקהל את רף הציפיות וקבע יעד של ליגת אלופות בכל שנה. אשריי המועדון אשר לו קהל שדוחף אותו להישגים ואינו מסתפק בבינוניות שהליגה הישראלית מסוגלת לספק לו . הקהל מצביע ברגליים כי הוא מבין שהמועדון לא יכול ואולי לא מתאמץ דיו לעמוד ביעד החדש. מעדון שיש לו שאיפות לליגת אלופות על בסיס קבוע צריך להתנהל אחרת מבחינת רכש , מאמן, והחזקת שחקנים שיכולים לספק את הסחורה בליגת אלופות . הקבוצה הנוכחית על שחקניה ומאמנה אינה מתאימה לליגת אלופות ומכאן אכזבת הקהל הכותב הוא בעל מינוי שמגיע בקביעות למשחקים וגם בחו''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
רצית קהל היית צריך את אייל
ל"ת
אסי,
12/04/05 17:28
|
|
 |
15.
שיקטין, שילך, שיתפוגג, שיעלם
ל"ת
די,
נמאס,
12/04/05 17:18
|
|
 |
14.
מר שחר היקר..כנס ותשכיל
ירוק לנצח,
חיפה,
12/04/05 15:14
|
אתה לימדת אותנו שלא מערבים את הלב בכדורגל וחושבים רק עם הראש כאשר לא החזרת את אייל הביתה (או כשאתה מתעלל ברוסו עם הארכת החוזה) אז הקשבנו לך והתחלנו לחשוב עם הראש...ופתאום צצו הרבה שאלות למה ללכת לאיצטדיון לסבול מאלימות משטרה איצטדיון ישן ומגעיל מחירים גבוהים שירותים שמתאימים לטירונות בסוריה ומאמן שמתאים לקבוצה שם במקום לשבת בבית על הספה ולראות את כל המשחקים? הלב הרי כבר לא מעורב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוץ מהמאמן ,צודק בגדול
ל"ת
ירוק בדם,
12/04/05 16:22
|
|
 |
ענק!!! צודק בכל מילה!
ל"ת
אוהד ירוק,
12/04/05 15:33
|
|
 |
13.
שחר צודק לחלוטין
מבסוט,
12/04/05 14:30
|
אחרי סכומי העתק שהוא משלם לשחקנים שלא החזירו תמורה ונכשלו באירופה, בגיע הטוטו ובגביע, אין שום סיבה שהוא יממן לכל פישר את מכונית היוקרה, נערות הליווי ושאר סמלי המעמד שהולכים עם כל כדורגלן מתחיל. עובדה שגם הקהל שרוצה לצפות בשחקנים האלה מתמעט והולך.
אם השחקנים רוצים משכורות עתק שירוויחו אותן בעבודה קשה ויקיימו אורח חיים של מקצוענים אמיתיים (כמו שראינו למשל את טל בן-חיים בטלוויזיה).
הדברים נכונים שבעתיים לגבי מנהלי כל שאר הקבוצות בליגה שמשלמים משכורות לשחקנים שלא ראויים למשכורת שהם מקבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר לכמות הקהל ?
שחר,
12/04/05 19:54
|
שישלם פחות - אז מה ? הקהל רוצה לראות קבוצה איכותית. הקבל לא רוצה לשלם הרבה כסף כדי לראות קבוצה בינונית בליגה בינונית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
ל-2 !!!!!!!
ירוק בנשמה,
12/04/05 14:13
|
אולי תסתום ת'פה שלך?? הבנאדם משקיע כסף בכמויות אדירות ותראה איך מחזירים לו.. משחק עונה בקרית אליעזר כולה 10,000 אוהדים בלחץ הוא פשוט צודק.. יאללה שכל העצלנים והמפונקים האלה שיושבים בבית יקומו ויגיעו למשחקים לפחות בקריה!!! לא יקרה כלום.. אתם אומרים מצב כלכלי שלא מאפשר? צודקים זה קצת קשה אפילו לי.. אבל אל תבלבלו ת'מוח דרך תגובות באינטרנט אם הקבוצה כל כך חשובה לכם יאללה תחסכו כסף ועונה הבאה תקנו מנוייייי!! ולהגיד לשחר ללכת הבייתהה?? איפה תמצא נשיא כזה טוב? מי יואב כץ הקמצן?? חיים רמון? לוני הרציקוביץ'? כל קבוצה היום בארץ הייתה מתה לאחד כמו יענק'לה ואם נפלנו על אחד כזה צריך רק לקוות שלא יבוא היום והוא יעזוב אנשים אטומים יש בעולם הזה זה משהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
רק ביתר ירושלים אוהדים מפרגנים
יוני,
12/04/05 13:52
|
מה שלא תלכלכו עלינורק בביתר מגיעים אוהדים באלפיהם לכל מקום ובכל מצב.
ואם נהיה בצמרת קרובים לאליפות, נפוצץ מגרשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בבית''ר מפוצצים בינתיים
ליאור,
חיפה,
13/04/05 07:38
|
את האוהדים של הקבוצות שבאות לשם בית''ר קבוצה שהרבה לא אוהבים והיו רוצים לראות אותה בליגות נמוכות יותר נמאס מהאלימות והגזענות שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
התנהלות ישראלית
ירוק,
12/04/05 13:26
|
מה זה להכין שתי תקציבים ?? צרכים להעמיד קבוצה רצינית שתעמוד בכבוד באירופה ותקרע את הליגה מה אם נעוף מאירופה אז נשחרר שחקנים? זה מזכיר לי את ההתנהלות של מכבי ת''א,ממש תת רמה וככה לא נגיע לאף מקום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הרי אתם יודעים למה הקהל לא בא
ירוק בדם,
כנסו תקראו,
12/04/05 13:18
|
אז מה הנסיונות הפתטים האלו למשוך קהל? בגלל חוסר ההשקעה הקהל לא מגיע המחירים שאתם גובים עבור כרטיסים גבוהים ואינם מצדיקים את המחיר האיצטדיון גרוע בלי שירותים ומסביב מלא אלימות מה גם שיש שידורים של המשחקים ב 20 ש''ח אז למה לצאת מהבית בחום אוו בגשם הגיע הזמן שיתחילו להתיחס לאוהדים כלקוחות ולתת להם את הכבוד המתאים ,אז אולי יגיעו יותר אוהדים ולפני שבאים בתלונות לאוהדים תבדקו קודם אם אתם בהנהלה עשיתם הכל כמו שצריך כדי שהקהל שכ''כ אוהב אותכם יגיע ויעודד אותכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל7
רוסו_נשמה,
12/04/05 17:44
|
המועדון לא צריך להתייחס לאוהדים כאל לקוחות... האוהדים צריכים ללוות תקבוצה שלהם (מכבי חיפה) בטוב, ברע, בגשם, ואפילו כשקר.... אתה צודק בזה שצריך לעשות כל מה שהם יכולים בשביל שיהיה לאוהדים נח, אבל אנחנו לאאא לקוחות.. אנחנו אוהדים, שבאים בשביל לעודד את אהבת חיינו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
klala
tali,
12/04/05 13:14
|
|
 |
7.
למה האוהדים לא מגיעים
יורם אוהד ותיק,
חולון,
12/04/05 12:11
|
מר שחר הנכבד. היה לי מנוי בשנה שעברה . מאז שצרלטון קבעו את המשחקים ביום ראשון בשעה תשע לא היה ביכולתי להגיע למשחקים מאזור המרכז.דבר שני הרי ידוע שאם תקטין את מעורבתך בקבוצה עוד יבואו פחות אוהדים. הרי המעשה ירחיק במקום לקרב.זה חסר כל הגיון ספורטיבי וכלכלי. לכן הצעתי בדיוק להפך חזק את הקבוצה לשנה הבאה לקראת ליגת האלופות וכך תמשוך קהל רב יותר וכן לשנות את שעת המשחקים לשעה יותר נורמלית שתמשוך קהל אודים צעיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
עד שרוני ''שיעמום'' לוי לא יילך
אורן היררוק,
12/04/05 11:59
|
רוני גומר את הקבוצה ועד שלא יילך לא נבוא למיגרשים וזה לא עניין של תוצאה אלא עניין של דרך!!!!!
שחר אנו אוהבים ומכבדים אותך אך אנא שחרר את רוני לוי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Yarok ata lo.
ל"ת
Y,
12/04/05 23:27
|
|
 |
5.
נסיון פתטי למשוך קהל למגרש
המבין,
12/04/05 11:01
|
אז ככה אם יענקלה יעלה לליגת האלופות הוא יגדיל את התקציב גם אם ישחק במגרש ריק זה שם המשחק- ליגת האלופות כל השאר סתם בולשיט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
קבוצה מגעילה, אוהדים מפונקים
טדי-בר,
טדי,
12/04/05 10:38
|
|
 |
3.
רק יועיל לחיפה
סוזנה הבוכיה,
12/04/05 10:32
|
במקום לקנות כל מיני ציפלונים כמו רביד גוזל ושמנים כמו לא-יניב שערים ברדה יתחילו להעלות שחקני נוער-נוער-נוער: בירוק, רפאלוב ועדן בן-בסט. יהיו לנו ברקוביץ ובניון חדשים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בניון לא גדל מהנוער שלכם.
בניון,
12/04/05 11:42
|
|
 |
2.
שחר תלך הביתה
ירוק,
12/04/05 10:26
|
הקמצנות שלך שגוברת בשנים האחרונות רק תהרוס את הקבוצה ,כיום אתה צריך להשקיע כי יש סיכוי להגיע לליגת האלופות ,אתה צריך לבנות קבוצה לאירופה ולא לליגה החלשה בישראל .אתה מתחיל מר שחר לחשוב על הכיס שלך יותר מדי וזה כבר מתחיל לעצבן כאילו שאתה רוצה להחזיר את כל ההשקעה שלך וכאילו יש לך נקמה ,תלך הביתה ונביא ספונסר אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2-אתה דפוק!
ליאורירוק,
חיפה,
13/04/05 01:18
|
ומה שבטוח אתה לא ירוק! אדום? אולי. בכל מקרה אם שחר ילך לא ימהרו לקחת את הקבוצה בגלל מחירה הרב! בעיקרון מסכים עם 14 בעיקר לגבי התנאים באיצטדיון המגעיל בקרית אליעזר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא אוהד חיפה
ל"ת
יהודה,
12/04/05 16:34
|
|
 |
כל המגיבים טמבלים
ליאור,
12/04/05 16:32
|
האידיוט לא אוהד חיפה. אף אוהד לא היה מעז לומר חצי דבר נגד יענקלה שחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שTוק Eידיוט
ירוק בדם,
12/04/05 13:23
|
אוליי תלווה לשחר כסף ותיהיה הספונסר הבא של מכבי חיפה היום שכל אנשי העסקים בורחים מהכדורגל אתה צריך להודות לאלוהים שיש לך נשיא כמו ינקל'ה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אידיוט! בלי שחר אין חיפה
ל"ת
ירוק כהה,
12/04/05 12:50
|
|
 |
תלך אתה הביתה! כפוי טובה!
גל,
חיפה,
12/04/05 12:39
|
זה אתה שתביא ספונסר אחר?! כי שכחתי שעומדים אנשים בתור... בגלל חולירות שכמותך יענקלה מאוכזב - ובצדק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא מייצג אף אחד!!!!
ל"ת
בועז,
12/04/05 12:26
|
|
 |
אתה לא מתבייש??????
צהוב,
12/04/05 12:12
|
בלי שחר אין לחיפה זכות קיום. בלי שחר חיפה היתה עוד סתם קבוצה בליגה. ואם אתה חושב שאתה יכול לעשות את זה יותר טוב תשקיע אתה את כספך בקבוצה שלך במקום להעביר ביקורת על אחד האנשים החשובים בכדורגל הישראלי. עם אוהדים כמוך אולי באמת שחר צקיך לעזוב את חיפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סלח לי על הבוטות אבל...
יונתן,
12/04/05 12:02
|
|
 |
אתה טיפש וכל מלה מיותרת!
ל"ת
1 ירוק,
12/04/05 11:56
|
|
 |
אתה בור וחוצפן.
דני,
נהריה,
12/04/05 11:56
|
א. שחר הוא בעלים ולא ספונסר. ספונסר זה כמו HOT בבית''ר או עלית בבני יהודה, שנותנים כמה מאות אלפי שקלים לקבוצה כדי שהלוגו שלהן יתנוסס על החולצות. ב. בהמשך לקודם, שחר מאז שרכש את מכבי חיפה, השקיע בה מאות מיליונים, והפסיד עשרות. אז איך אתה מעז לכנות אותו קמצן?מי שביזיונר כאן, זה הקהל המפונק והלא מחונך שלנו. שחר הפך אותנו למועדון מספר 1 בארץ. אם הוא יעזוב, בטוח שיבוא מישהו במקומו, כי עדיין מכבי חיפה זה מותג מוביל ויוקרתי, אך לא יהיה עוד אדם כמו יעקוב שחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומאיפה תביא ספונסר אחר?
.,
12/04/05 11:31
|
|
 |
1.
אפשר להבין את יענקלה.
עופר,
חיפה,
12/04/05 10:18
|
לא מגיע לאוהדים מחורבנים כמונו קבוצה כזו. זה עצוב לי לאמר זאת. בתור אוהד הקבוצה 27 שנה, עוד מימי הליגה הארצית של ברוך ממן, מנשה מזרחי, בן שטרית, פרסלני וקרמר, לא זכורה לי כזו תופעה. האמת, אני מתגעגע לימים ההם, בהם היינו אנדרדוג, אבל יותר שמחים.
הגב לתגובה זו
|
|