 |
18.
אחלה טור
לירון,
18/01/05 11:41
|
|
 |
17.
טוב שהדברים נכתבים
ניר,
16/01/05 08:53
|
מסכים עם הכותב. צריך לשיםקץ לאלימות של אוהדי בית''ר. ההתקפות שלהם על השליח המביא את הבשורה רק ממחישות את אחריותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
חותם על כל מלה
שלום,
15/01/05 22:52
|
טוב שמישהו קם ואומר לאוהדי בית''ר מי הם. ספק אם הדבר יעזור אבל להזיק ?הוא לא יזיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
וואללה צודק, בואו נודה, אבל...
ליאת,
15/01/05 17:50
|
אני שייכת ל''קומץ'' מה שנקרא אבל צריך להיות ישירים והגונים ולהודות כי יש לנו מה לשפר. אנחנו בוודאי לא כאלה מאיימים ומסוכנים אבל אני מקבלת שאנחנו צריכים להיות קצת יותר מתונים. חוץ מזה, לא צריך לעשות סיפור מכל קריאה, זה כן רק ספורט ושלא יספרו לנו סיפורים לאומניים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
כל הכבוד למר שרון
לירון,
15/01/05 14:48
|
תגובותו המאופקת ו התרבותית של אברהםש רון למגיב בשם יוסי, שהתנפל עליו בשצף קצף, מוכיחה את היותו דוגמה לתרבות שהוא מטיף לה. זו לא הפעם הראשונה - ואני מקווה שגם לא האחרונה - ששרון כותב על תופעות חשובותבספורט הישראלי, כאן ובמקומות אחרים. כל הכבוד למר שרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מכיר את אברהם שרון
יואב,
15/01/05 10:47
|
אני מכיר את הכותב והדבר האחרון שאפשר לייחס לו זה שנאה ורוע לב. הבן אדם עשוי מזהב טהור ואין לי ספק כי כשאו מתייצב ומגנה את תופעת הגזענות הוא עושה זאת רק משום שהוא רוצה לראות את הענף נקי וטהור מחוליגנים שמלכלכים ומזהמים אותו. הלוואי עוד טורים חשובים כאלה. יישר כוח, אחי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
ליוסי היקר
אברהם שרון,
15/01/05 10:38
|
שלום יוסי, השאלה מי אני בפרט ומי אני בכלל אינה ממין העניין. דווקא כאשר אתה מזהה עצמך כאוהד מושבע של בית''ר חלה עליך - גם עליך ובעיקר עליך- החובהלרסן את כל עמיתיך. זה שאתם קהל נפלא אינו מנקה אתכם מאחריות לתופעות גזעניות חמורות ונפסדות, המחייבות גינוי והוקעה. רבים, טובים וגדולים ממני אמורים לעשות זאת אבל גם אני, הקטן, עושה זאת. תאמין לי חביבי, שריסון עצמי לדעת ישרת יותר כל את הקבוצה שאתה חפץ ביקרה. שבת שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
למה מי אתה שתעביר ביקורת על כל
יוסי,
כנס לתגובה,
14/01/05 23:23
|
אוהדי ביתר ירושלים שרובם אוהדים מצויינים. נכון אני מסכים איתך שיש קומץ שפוגע בקבוצה אבל לדבר על כל אוהדי ביתר ירושלים זה כבר מוגזם. אוהדי ביתר ירושלים תמיד היו ותמיד יהיו אוהדים הכי טובים במדינה ובטח שלא נדבר על כמות האוהדים הכי גדולה במדינה אז בבקשה ממך שב איפה שאתה ואל תעביר ביקורת על הקהל מס' 1 במדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
סלחנות כלפי גזענות
נחשון,
14/01/05 22:55
|
המאמר הנוקב של מר שרון מאיר תופעה חשוכה בכדורגל הישראלי האלים והגזעני, שלבית''ר שמור בו מקום של כבוד. אכן , צריך ואפשר לבער את נגע החוליגניזם המחליא של נהמות המוות נגד הערבים. על ההתאחדות להיכנס בעובי הקורה ולטפל בתופעה החמורה הזו בכל חומרת הדין. סלחנות כלפי גזענות לא תועיל, היא רק תזיק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אחלה טור, כל מלה בסלע!!!
לירז,
14/01/05 21:31
|
אין לי מה להוסיף על הדברים. מסכימה עם כל מלה. האלימות היא מכת מדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
להדפיס ולהפיץ!!!
חגית,
14/01/05 17:17
|
מאמר חשוב ונכון מאין כמוהו. אני מציעה לכל מי שעוסק בקשר בין ספורט לחינוך להפיץ את המאמר המעולה הזה, למען יראו ויקראו וייראו וייזהרו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לאחי אוהד ביתר
יובל,
רמת אביב,
14/01/05 16:10
|
|
 |
6.
מה אתה מבין בנאדם מפגר אשכנזי
שי משולם,
מבשרת ציון,
14/01/05 14:44
|
אתה לא מבין כלום חושב שיודע משהו תתעסק בעיניינים חשובים ימשועמם אין לך משפחה שאתה מתעסק בדברים כאלה אם מדברים על גזענים אתה גזעני!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-6
אלי,
ירושלים,
14/01/05 15:39
|
יא כורדי ,בדיוק לזה התכוון המשורר. כולך אלימות. בבית ספר (אם גמרת) היית בטח מרביץ וגונב מקלמרים. בצבא (אם עשית) היית עובד רסר , ש''ג או טבח. בלעדינו האשכנזים היית מוכר היום קובה בבצרה. ושים לב לניקוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אפס אלי.
מוטי אהרון,
ירושלים,
14/01/05 23:07
|
קודם כל תראה את התגובה שלך,אנחנו מעדיפים למכור קובה בבצרה מאשר להיות זבל אנושי שכמוך,בא לא נישכח ובטוח שלא ניסלח להורים שלכם מה שהם עשו ועדין עושים,כן אנחנו עובדי רס''ר או טבחים אבל בטוח לא ''חלאות מין האנושי שכמותך'',אולי הבחור לא גמר את בית הספר אבל אני יכול להגיד לך שהוא בנאדם מה שאתה לא. יא''אפססססססססססס''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מה אתה מבין אתה אברהם שרון??
אורן,
ירושלים,
14/01/05 13:23
|
אני אוהב את בית''ר ירושלים יותר מהחיים שלי עצמם!! ואתה אולי לא מכבד את המדינה שלך! שאתה רואה ערבי כ-20 מטר מהצד שלך ואתה רואה שהוא לועג לך ולכל אוהדי בית''ר ולכל המדינה בפרט בזמן שהם צועקים ומקללים בשירת ההמנון! זאת לא גזענות??? קח קצת חומר למחשבה יא חמר ! יאללה בית''ר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אוהדי בית''ר-בושה לכל מדינת
בני,
חיפה,
14/01/05 08:00
|
ישראל
אלימות -גזענות-שנאת זרים-יצפאן לעניים=בהמות
כמובן שלא כולם ויש הרבה אוהדי בית''ר שהם בני אדם כמונו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אולי צריך לבחון את המצב אחרת
רובי,
ת''א,
13/01/05 21:43
|
זמן רב דנים באמצעי התקשורת על אלימותם של אוהדי הכדורגל ובית''ר בפרט. בכנסת יש רצון להרחיב את סמכויות המשטרה במגרשים. אל תטעו אין אני מזדהה עם האלימות אך אני נגד פגיעת המשטרה בזכויות אדם של אוהדים . זכויות יסוד שמוטמעים בחוק נדחקים הצידה ואדם שכל רצונו לראות כדורגל ימצא את עצמו תחת חיפוש חודרני שלא כחוק. אין סיבה בעולם שתצדיק את התנהגות המשטרה כלפי חפי פשע ואזרחים תמימים וההתנהגות האלימה והמבישה של המשטרה צריכה להבדק על ידי רשויות השלטון. אין הדעת מקבלת על עצמה ידיעה שאזרח תמים שכל מבוקשו הוא לראות משחק יחוייב בחיפוש בהפשטה כתנאי לכניסתו לתחום המגרש. הדיעה מכונת אל אנשים ללא עבר פלילי, ללא מעצרים וללא היכרות עם המשטרה. בקרוב מאוד המשטרה, עקב פנייה לגורמים הרלוונטים, תצתרך לתת את הדין על פעולותיה. להזכירכם לפי חוק החיפושים במדינת ישראל מחוייבת המשטרה חשד סביר כלפי אותו אדם ספציפי המלווה בידיעות מודיעיניות כלפי אותו אדם ממספר מקורות אמינים על כוונה להחדיר חפץ אסור כהצדקה לחיפוש הכולל הפשטה. תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אולי די כבר לרדת על בית''ר
שני,
י-ם,
13/01/05 20:34
|
כל פעם שמדברים על אלימות ישר זה אוהדי בית''ר. למה אין כתבה על האלימות של אוהדי הפועל ת''א שאומרים ''שיהיה שואה למכבי'' למה זה לא אלימות? וגם תמיד שסכנין משחקת נגד קבוצה אחרת בליגה יש קריאות גזעניות כמו '' מוות לערבים'' כך שמספיק לרדת רק על אוהדי בית''ר. אפשר לחשוב שאוהדים מקבוצות אחרות ממש ילדים טובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אתה מתלהם
בית''ר,
13/01/05 17:58
|
ולא מקורי בכלל.למה אף אחד לא מזכיר את קריאות השואה של אוהדי הפועל ת''א,או את הבלאגן שהיה בדרבי של המגזר הערבי,ואת המכות שהיו לפני הדרבי התל אביבי,ושוב את אוהדי הפועל שזרקו רימון הלם ליציע של מכבי,ואת אוהדי מכבי חיפה שפיצצו את מסיבת העלייה של הפועל חיפה,ואת אוהדי ב''ש שזרקו אבנים על האוטובוס של בני יהודה,ואוהד מכבי חיפה ששוכב מחוסר הכרה,ואת אדהם שביטה שנפצע מזיקוק שנזרק מהקהל של הפועל ת''א.וזה קצת יותר מזיק מקללות.
לצערי נוצר מצב שכל מי שלא רוצה להיחשב גזען-משתלח באוהדי בית''ר.אבל זה לא הופך אתכם ליותר טובים,להפך,זה גורם לאוהדים אלימים/גזענים להגיע לטדי.ואז הבעיה הופכת להיות חמורה יותר,בזכותכם.
נ''ב-גם אתה מסית כרגע,אבל אנחנו כולה אוהדי בית''ר.
הגב לתגובה זו
|
|