 |
41.
בבירת הקפיטליזם
דויד שטרו,
ניו-יורק,
18/01/05 13:30
|
דאגו למנגנונים למניעת המצב ההזוי בו נמצאת הליגה. נכון אני שונא מכבי , אבל השנאה נובעת בראש ובראשונה מתחושת חוסר הסיכוי המוכתב בתוך השיטה.סה''כ מוריד את הכובע בפני שמון מזרחי על יצירה ותיחזוק המגנון המנציח את העיוות . אבל מישהו צריך לשים לזה גבולות. כמה שנים אחורה מר פנחס גרשון יכל להיות בתפקיד אפי בירנבויים. אז אם קיים צבוע נאלח בכל הסיפור - זה רק מאפיין השחורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
טור מושחז,מנומק ואינטיליגנטי!
ל"ת
מהתחלה עד הסוף!,
08/01/05 01:18
|
|
 |
39.
Right On My Brother Omri
Shai,
NY,
06/01/05 17:11
|
Omri, not only because you happen to be my brother, very well written, brilliantly said. The lesser always seek to even the playing field by limiting the winners, rather than working harder to improve themselves. Ciao.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פחחח
מכבי = מונופול,
07/01/05 23:23
|
עלוב נפש...צריך את אח שלו שילטף לו את האגו.. ועוד על מה? טור דמגוגי וטפשי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי חוץ מזו, אין פה עוד תגובות
נכון,
08/01/05 12:53
|
|
 |
עוד פעם אח שלו? :)
איתן,
08/01/05 15:51
|
|
 |
אתה טועה... אדוני
צהובונת,
נתניה,
08/01/05 21:00
|
כי בניגוד לטור שאתה כתבת, בו אתה גם טרחת והגנת על טורך בשקדנות מול כל התגובות שלא הסכימו איתו, כאן רוב התגובות הן חיוביות ומאנשים שלא מכירים אותו- למשל אני. קראתי כמה כתבות שלו -כותב מוכשר (באתר צהבת), אך מעולם לא פגשתיו, לצערי. אבל תמשיך לחיות באשליה, אדוני. אנא תמשיך. כולם הרי תומכים בקומץ שלכם, ואכן נמצאים עם עשרות-מאות שאר האוהדים הלא אינטיליגנטיים והקנאים האלה. כולם, או הרוב ( ;-) ) ל-א גאים במכבי ת''א על השיגיה ועל הכבוד שהיא מביאה לישראל כל שבוע בימי חמישי, והיו מוכנים לוותר על זה בשביל שהפועל י-ם או הפועל ת''א גם יזכו באליפות מדי פעם. אשליות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מביאה כבוד
דני קליין נשמה,
09/01/05 00:05
|
|
 |
הפועל זה בדיחה
ל"ת
עוד פעם אדום?,
08/01/05 20:58
|
|
 |
38.
למה אפי לא מדבר על כל הכסף שאק
אושר,
05/01/05 23:58
|
למה אפי לא מדבר על כל הכסף שאגודת אקים מקבלת ביחס לעמותות אחרות אני לא תורם יותר לאקים ומהבין יבין גם אפי עצמו צריך להיות באקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
קצת רציונליות
הרציונלי,
המרכז,
05/01/05 19:28
|
הכל טוב ויפה בתיאוריה, אין שיוויניות בין כל הקבוצות כמו שאין שיוויניות בין כל האנשים. אבל כמו שלא תרצו שמישהו אחד ייקח את כל הכסף וההצלחה (ולכן יש מס הכנסה פרוגרסיבי, הגבלים עסקיים וכו') אזי מצב של חוסר שיוויון כל כך גדול בליגה דורש התערבות חיצונית והגבלות. המצב היום הוא אבסורדי ולא יכול להמשך - אם רוצים שיהיה עתיד לליגת הכדורסל בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
צודק!!!!!!!!!!!!
רועי,
05/01/05 19:13
|
אתה צודק ב - 100%!!! בארה''ב ובכל מדינה בה יודעים להעריך ספורט, משקיעים עשירי המדינה בכל מיני קבוצות בכל תחום. רק אצלנו, העשירים משקיעים בבורסה, בציפורניים ובמדורי הרכילות. יש לי כסף - אני ואפסי עוד!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אויש נו שתוק
ש,
05/01/05 15:46
|
מה אתה רוצה מספיק שאין ליגה להמשיך אם זה עזוב תלא מבין מהחיים שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נמאס כבר
מהקישקושים שלכם,
05/01/05 16:08
|
מה זה פה מדינה קומוניסטית , תפסיקו להתבכיין , ות ש ת פ ר ו!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
he is right!
ל"ת
efi,
05/01/05 14:29
|
|
 |
33.
על מה אתב מדבר!!
רמי,
דרום,
05/01/05 13:17
|
עמרי היקר!! תגיד לי אתה אם אתה מרוצה מהליגה? תגיד לי אתה באיזה מהליגות שהזכרת יו''ר קבוצה הוא גם סגן האיגוד? תגיד לי אתה באיזה מהליגות שהזכרת אתה לוקח אליפות ולא זוכה למשל בעלייה לצמפיונס ליג? חבל שלא הקשבת לראיון עם אפי באחד על אחד. הוא אמר שם דברי טעם אחד אחרי השני. הליגה צריכה לחוקק חוקים מתאימים על מנת לשמור על חוקי הספורט הקיימים בכל הליגות שהזכרת. יותר מזה, הליגה חייבת לחוקק חוקים שייגנו על הכדורסלן הישראלי שהוא לב ליבה של הליגה.!! הגיע הזמן לעשות כן ויפה שעה אחת קודם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
צודק במאה אחוז
ל"ת
דון,
05/01/05 12:51
|
|
 |
31.
טור זול של דמגוג זול
ניר פלאי,
05/01/05 11:54
|
|
 |
30.
מדהים
dror,
05/01/05 10:37
|
מדהים הראשון מבין כול אנשי הכדורסל שמתיחס לבעית הכדורסל כמו שצריך....צריך לצעוק את זה לכול העסקהים ...באוזן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
כל מילה בסלע
משה,
05/01/05 08:47
|
|
 |
28.
עמרי, עמרי, עמרי
צהובונת,
נתניה,
04/01/05 22:30
|
אתה אולי לא יודע אבל אתה הכתב המוערך עליי ביותר באתר צהבת. אתה מוכשר מאוד ואם יהיה לך מזל תוכל להתפרנס רק מכתיבה (אם זה מה שאתה מעוניין בו, ז''א). בכל מקרה, אני רוצה להגיד לך כל הכבוד על הטור המעולה הזה, פשוט כל הכבוד. הדברים האלה היו צריכים להיאמר ע''י מישהו, ומי יותר ראוי ממך? גם כתוב טוב, גם אמירה נוקבת, וגם עיתוי נכון. יכלתי יותר לפרט למה אהבתי את הטור אבל אני עייפה כרגע. אז בקיצור- ישר כח!!! :)
ו-נ.ב- אכן, אני מלקקת לו, אם יש לכם בעיות לכו לפגישות המחאה שלכם ותוציאו את כל הלוזריות הפאתטית והעלובה שלכם בין הקומץ החושב כמוכם. שתרגישו שאתם חזקים ולא לבד, ושאתם מבטאים את עצמכם. חחחח עלובי החיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
יש כאן עניין יותר עקרוני
אדומ,
04/01/05 20:33
|
והוא עניין של מעורבות בעלי הקבוצות בעמדות מפתח באיגוד ובהשפעתם. אם איגוד וחוקיו אמורים לפעות לשם הספורטיוויות והתחרותיות הם אמורים להיות בלתי קבוצתיים: ובעיקר הדברים אמורים בעובדה ששמעון מזרחי מ''מ יו''ר האיגוד. זה חמור מאוד- אפילו אם הוא ישתדל לפעול למען האינטרסים הכלליים של הענף, הוא לא יוביל מהלכים שיפגעו במכבי- גם אם הם עדיפים לענף בכלל. צריך שהאיגוד יורכב רק מאנשי כדורסל שכבר פרשו ומאנשי מקצוע ספציפיים לכל תחום (משפטים, כלכלה, פסיכולוגיה וכו')
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
טור ענק!!
ל"ת
אלעד,
04/01/05 20:29
|
|
 |
25.
מסכים עם כל מילה
ל"ת
יניב,
בת-ים,
04/01/05 20:24
|
|
 |
24.
רעיונות טיפשיים
מנשה התימני,
04/01/05 20:20
|
צריך להבין שמכבי חיה בעולם משלה, ששאר הקבוצות לעולם לא יתיישרו לקו שלה. אין מה לעשות. או להגביל את מכבי או להוציא אותה מהליגה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
להכנס כל מי שתומך בדור שלם...
אדום בלב,
ליד אשדוד,
04/01/05 20:20
|
אפי צודק, וכמעט כל הקבוצות בליגה איתו אז בקשה ממך אל תגיד שטוית 6 קבוצות ועוד שהולכות להצתרף זה לא קומץ.תפסיק להציג עובדות שיקריות כי בכדורגל אין קבוצה שמתוך 44 שנים לקחה 43,אליפות אין קבוצה שאם תקציב פי 13 מרוב הקבוצות בליגה,אז בקשה ממך תבדוק מה אתה אומר לפני שאתה כותב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה הבעיה למה מכבי
בן,
05/01/05 14:23
|
יכולה להשיג תקציב .אז שגם הם הקבוצות ישיגו תקציב .בשביל זה לא צריך להרוס קבוצה ותאמין לי שהכל מקינאה.שוויון לא יעשה את הקבוצות טובות יותר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות
בירנבוים,
אוסישקין,
05/01/05 08:48
|
כל ה 6 קבוצות עם כל האוהדים שלהם לא מגיעים לעשירית מאוהדי מכבי, ולכן לדבר על דור שלם, זה כמו לומר שדור שלם רוצה שנצרת עילית תזכה באליפות המדינה בכדורגל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות במיץ
se7en,
06/01/05 09:46
|
כל אוהדי מכבי בליגה לא מגיעים לעשירית מאוהדי כלל הקבוצות. אתם קהל של פסטיגלים ושל אירופה, הליגה לא מעניינת אותכם וזה בדיוק מה שיפיל אותכם. אוהדי מכבי לא קיימים בליגה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמשיך לחיות בבועה, בור
צהובונת,
08/01/05 21:09
|
למרות שהמשחקים צפויים, כשעושים ממוצעים בין הקהל שהגיע למשחקי ליגה -דווקא הקהל של האלופה הנצחית, כן מכבי עלית ת''א- הוא הקהל הגדול ביותר בממוצע למשחקי ליגה !! 6,000 איש. איפה באים 6000איש במקומות אחרים- אם אין אפילו אולם שימלא 6,000 צופים לקבוצות האחרות? אצל מי באים יותר- אצל הגועל ת''א, על 100-200 צופיה? חחח. איפה קהל הניצחונות שלה??? אז תבדוק את העובדות לפני שאתה מדבר. גם קנאים, גם אנשים קטנים, גם לוזרים ממורמרים, וגם שקרנים ו/או בורים. ממש לרחם עליכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
חוצפן, שקרן ומסלף עובדות
מאיר,
04/01/05 19:33
|
שכחת להוסיף שבאף אחת מהליגות האלו אין קבוצה אחת שזוכה מדי שנה באליפות!!!!!!!!!
מלבד זאת, להשוות בין סטאלין (שכנראה אינך יודע עליו דבר) לבין השיוויון המוצדק שדורשים כל אוהדי הכדורסל בישראל זולת אוהדי מכבי ת''א זו פשוט שעורירייה !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה השקרים?
אלמוני,
04/01/05 20:11
|
פרט לגסות וקללות אין בתגובתך כלום. כשמכבי היתה גרועה הגליל זכתה באליפות. מזרחי לא יכול לנהל לאחרים את הקבוצות ולבנות לכולם אולמות נורמלים. מי שרוצה להשאר לוזר ולבכות במסיבות עיתונאים שיבושם לו,אפשר גם אחרת. פרט לשאראס כל כוכבי מכבי מהשנים האחרונות היו אלמוניים כשהגיעו אליה ואצלה הפכו לכוכבים. זה לא בשמיים,צריך לעבוד קשה {למכבי זה לקח 30שנה} ובשכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד שקרים
אדום עולה,
04/01/05 21:37
|
כוכבי מכבי מהשנים האחרונות היו אלמונים?! מקדונלד למשל לא היה אלמוני,פרקר שחקן NBA לשעבר שמרוויח בעונתו הראשונה באירופה כמיליון דולר..גם זה לא נקרא אלמוני כנ''ל לגבי בסטון,וגם האפמן קיבל סכומים שאף קבוצה ישראלית יכולה לשלם..בסביבות החצי מיליון.. אף אחד מהשחקנים שהגיעו למכבי לא היה אלמוני...אולי אודריך וראינו מה היה איתו במכבי..וכמה הוא עלה לה בסופו של דבר,כנ''ל קווינסי לואיס ומרקוס גורי..ממש ניהול חכם של מכבי שימון לא צריך לבנות אולם לאף אחד,מצד שני עיריית ת''א לא היתה צריכה לבנות למכבי ת''א אולם..שוב,עיריית ת''א, לא מכבי ת''א שילמה על האולם. וראינו מה קרה לגליל אחרי אותה עונת אליפות,בוא נגיד שזה לא ממש קשור לניהול של הגליל ומהבין יבין ואפרט אם תרצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''שחקנים מפורסמים '' עלאק
אנטוני פנקר,
דרום,
06/01/05 08:56
|
נכון נייט הפמן היה מאוד מפורסם וגם בסטון ודיויד בלוטנטל איפה אתם חיים מי שמע עלייהם לפני שהגיעו למכבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקינאה הורגת
ירוק עולה,
05/01/05 14:30
|
אז מה אתה רוצה בקיצור ליגמור אם מכבי .זה מה שבליבך ולא שום שוויון בליגה הקינאה גמרה אתכם האדומים לכו תשיגו תקציבים תהיו טובים וגם ניהול נכון.ומספיק מהקינאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
שיששוו לי את השכר לבירנבאום
ירוק עד,
חיפה,
04/01/05 19:29
|
אני מרוויח מינימום אני רוצה שכר כמו של אפי בירנבאום אפשר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
עמרי פשוט טור ענק!!!
זהבי,
ירושלים,
04/01/05 19:19
|
|
 |
19.
עוד כתב שמנסה ללקק לשמעון מזרח
ל"ת
ערן,
רעננה,
04/01/05 18:54
|
|
 |
צודק אחי אבל הוא לא היחיד
שי,
05/01/05 13:27
|
יש עוד הרבה מאוד כתבים שהם כתבי החצר של מכבי כמו אבי רצון שרשם ששימון צריך לקבל את פרס ישראל אבל פשוט אין בארץ בנאדם שראוי להעניק לו את זה. זה רק חלק קטן מאיך שכתבי הספורט בארץ מלקקים למיזרחי בשביל לקבל כרטיס חינם או ראיון בלעדי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אין לך מושג מי זה הכתב הטיפש ה
רועי,
תל אביב,
04/01/05 18:52
|
ברור שלא כל הקבוצות בעולם באותה רמה אבל בשום מקום אין הבדלים כאלה גדולים כמו כאן לאוהדים אין ענין כי אין תחרות הכל ידוע מראש ואני מאמין שגם לשחקנים אין ענין מי שלא במכבי יודע שאין לו סיכוי לקחת אליפות למרות שהוא יהיה תותח ויעבוד קשה וגם השחקנים של מכבי כבר לא מתרגשים לקחת אליפות יותר מילא מכבי היו לוקחים אליפות בזכות הישראלים שלהם אבל זה לא המצב הישראלים במכבי לא עושים כלום למרות שפיני רוצה להראות שהם חשובים ותורמים הם סתם שם כדי להגיד שגם ישראלים משחקים אבל הם לא תורמים בכלל כל האליפיות זה בזכות הזרים של מכבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו אז מה אז שהפועל ושאר הקבוצו
אלוף,
05/01/05 14:33
|
|
 |
17.
עם כל הכבוד לסוגיות התקציבית
מיכאל בקר,
מסצ'וסטס,
04/01/05 18:47
|
שכחו לציין פה שהגולש עמרי רוזנקרנץ הוא חתיך היסטרי. גזור עליך, עמרי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
עמרי אתה ענק!!!
ל"ת
שי,
04/01/05 18:31
|
|
 |
15.
אתה לא מבין דבר
תום,
כפר יונה,
04/01/05 17:07
|
נכון אין דבר כזה שוייון בין כל הקבוצות. המטרה היה שיהיה שיוויון בין 3-4 קבוצות לפחות כמו בכדורגל ( חיפה ירושלים ו2 התל אביביות- אני מדבר בכללי ולא העונה) אז לפני שאתה פותח את הפה וישר צועק כמו כל שאר אוהדי מכבי המפונקים וזה בא מאוהד שרוף של מכבי חיפה בכדורגל שלא לוקח את השליטה השנה כדבר מובן מאליו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה שיוויון בדיוק
אוהד מכבי,
07/01/05 14:53
|
כבר 4 שנים שההבדל בין מכבי חיפה ל 3 הקבוצות שאחריה גדול. רק במקרה מכבי ת''א לקחו אליפות. אני אוהד מכבי גם בכדורגל וגם בכדורסל , ואין לי שןם תרעומת על מכבי חיה , אני דורש מהקבוצה שלי להשתפר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
האם עמרי הוא שמעון?
בלש פרטי,
04/01/05 16:58
|
החשדות מתגברים ומתחזקים: עומרי רוזנקרנץ הוא שמו השני של שמעון מזרחי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תנוח דעתך
לא, הוא לא,
04/01/05 19:12
|
|
 |
13.
כל מילה בסלע... טור נהדר!
ל"ת
yellow hell,
היכל נוקיהו,
04/01/05 16:21
|
|
 |
12.
אולי מכבי לא תשתתף בליגה
מיכאל,
04/01/05 16:16
|
מכיוון שבליגה הטובה בעולם כל קבוצה נמצאת בשוק עם בערך 10 מיליון אנשים, שזה כל מה שיש לישראל להציע, אכן יש מקום רק לקבוצת על אחת. מנגד זה לא אומר שהיא צריכה להשתתף בליגה שהתוצאה בא ידועה מראש. ליגה ישראלית טובה זו ליגה ללא מכבי שתשתתף במשחקים באירופה ואולי אפילו בNBA יום אחד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
טור טיפשי
דוד,
04/01/05 16:09
|
|
 |
מה,
ש,
04/01/05 17:58
|
|
 |
אולי הוא לא ראה
צ'ה צ'ה בחוץ,
04/01/05 21:39
|
טורים של מוסולוני.. אבל אני ראיתי נאומים של פשיסטים אחרים..בוא נגיד שזה לא רחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אז מה אתה מציע?
אמיר,
04/01/05 15:41
|
חוץ מלקטול כל רעיון תציע פתרון למצב העלוב של הליגה שלנו. נמאס חייבים שינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתרכזו בעצמכם.
גיא,
04/01/05 19:37
|
ההצעה היא שתלמדו לנהל קבוצת כדורסל כמו שצריך אחרי 100 שנה בליגה. ושתתחילו לעלות באירופה, ולחכות למכבי בפינה ביום שהיא תרד (וזה יקרה). אז תוכלו לנצל את המצב ולקחת אליפות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
תגובה
יוד,
גוש דן,
04/01/05 15:37
|
חבל על הזמן. הרי מכבי תל אביב היא קבוצה זרה שמשחקת בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אתה מדבר בכלל..
קיקי הכתום,
04/01/05 15:30
|
קודם כל תקרא את עיקרי הדרישות של דור שלם דורש שוויון, אח''כ תפתח את הפה המכביסטי שלך.
ובכלל, אף אחד לא אומר שברגע שמנהלת הליגה תיישם את ההמלצות - למרות שברור לכולנו שהיא לא תיישם, וברור לכולנו למה - מכבי ת''א תרד ליגה. יש לי חדשות בשבילך, אדון עמרי רוזנקרנץ, מכבי ת''א תמשיך לזכות ברוב תארי ליגה. אבל קצת תחרות, מעט שוויון, קמצוץ של תקווה, והתעוררות אצל אוהדי כדורסל שלא קשורים למכבי, ויש כאלה, לא יזיקו לאף אחד. גם לא מכבי. ובינינו, גם המכבסיט מזן הכי פנאט ומגעיל יספר לך שהוא מתגעגע לדרבים של פעם. לדרבים שבהם גם להפועל היה קצת סיכוי (רק קצת. לא הרבה, חס ושלום. קצת).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מבין
אלמוני,
04/01/05 23:15
|
תסביר לי מה מונע היום מהפועל להעמיד קבוצה שתתחרה במכבי. אין לה אולם? גם למכבי אין,שהפועל תשכור את ''נוקיה'' גם. אין לה ספונסר? מה קרה לגוסינסקי?? יש לו פחות כסף מאשר ל''עלית''? מזרחי אשם שהספונסרים של הפועל בורחים ומי שמנהל אותה הוריד אותה כבר פעמיים ליגה?טוענים שמכבי מייבשת ישראלים כדי שלא יעזרו לאחרות-מכבי שחררה את ליובין להפועל ת''א ואת שפר לירושלים,מה הן עשו עם זה? מזרחי אשם שמקרתי,אוג'ובי וסולומון ברחו?כל עוד אין שויוניות ברמת הניהול לא תהיה שויוניות בין הקבוצות ואת זה שום תנועה של קנאים-לוזרים לא תביא,עם שכל נולדים ואי-אפשר להוסיף חכמה בכוח ליתר ההנהלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את ירושלים ראית?
אורן,
מרכז,
04/01/05 16:11
|
הסיכוי של הפועל ת''א לנצח בדרבי נעלם כשהמנהל הנכבד שלה אמר שאין שום סיכוי. לא צריך להתחבא מאחורי סיסמאות - ''שיוויון'' וכו'. המטרה המוצהרת של האוהדים שצועקים את זה היא הורדת מכבי ת''א לרמה של הליגה. לפני שמדברים על תקרת שכר, אולי שיממשו רצפת שכר ?!?!?! על איזהדרפט מדברים, אם שבועיים אח''כ ,נניח, יש בחירות לראשות העירייה, וראש העיר החדש לא מעוניין להזרים כספים לקבוצה העירונית ?!?!?! מה יעשו עם השחקנים הנהדרים שבחרו בדרפט ?!?!? ואם ב-NBA עסקינן, למה בבוסטון יש קבומה אחת ובת''א, ובחיפה שתיים ?!?!?! לא עדיף לרכז משאבים עירוניים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת אינפורמציה
אדומ,
04/01/05 20:37
|
א'- אולי בnba אין אבל בכדורסל האירופי ובוודאי בכדורגל האירופי יש יותר מקבוצה אחת בעיר- אתה רוצה לבוא לאוהדי טורינו ולומר להם להתאחד עם יובה? אתה רוצה לבוא לאוהדי הסיטי ולומר שעדיף שרק מנ.יונייטד יישארו? קשקוש.. ב'- נאמר שירכזו משאבים בחיפה ובת''א- מה עם י-ם, גליל, נהריה, אשקלון ושאר הקבוצות? זה יעזור להן? שם הכל מרוכז בקבוצה אחת..אז מה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
טור מצוין. לקרוא ולהפנים!!!!
ל"ת
גל,
תל אביב,
04/01/05 15:23
|
|
 |
6.
סוף סוף דברי טעם
איציק,
תל אביב,
04/01/05 15:21
|
|
 |
5.
טור נהדר!
אבי,
חיפה,
04/01/05 14:50
|
|
 |
טור עלוב
אדום,
אוסישקין,
04/01/05 17:01
|
זה בין הטורים היותר גרועים שראיתי בחיים שלי בנאדם שכנראה ממש לא אכפת לו לזכות בכל שנה באליפות משעממת מוות לו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
*אנחה*
חזי,
04/01/05 14:50
|
אוי, הקיצוניות, הקיצוניות. אני מבין שהכל מושלם בליגת הכדורסל הישראלית, כך שלא צריך לשנות כלום. אה, סליחה, צריך לגרום לכל יתר הקבוצות להתקרב לסטנדרטים של מכבי ת''א. נכון. זה הפתרון המציאותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
ממש, אבל ממש לא הבנת !
רם,
מרכז,
04/01/05 14:45
|
המטרה היא לא להרוס את מכבי אלא לגרום למצב שזהות האלופה לא תהיה סגורה כבר מהקיץ. אם דיוויד בלאט מריץ שני הרכבים שונים, אחד לליגה הרוסית ושני לאירופה, גם מכבי יכולה. אף איש עסקים שפוי לא ינסה להילחם במונופול בלי עזרה מהשלטונות. ליגה ואיגוד נורמלי היה מצטרף ליול''ב ולא מאפשר למכבי לחתום על הסכם אישי עם יול''ב. גם אם מכבי ירדו ליגה הם ישתתפו ביורוליג (כסף מטלויזיה וכו'). נשמע לך הגיוני ? מדובר על שיוויון הזדמנויות, לא על שיוויון רמה. ברור שמכבי יהיו הכי טובים בכל ליגה שתהיה. השאלה היא אם היא תהיה מסוגלת להפסיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
דברים כדורבנות
גילדנשטרן,
04/01/05 14:38
|
הנה דוגמה לאחד שגם יודע לכתוב וגם יש לו אמירה. לאנשים כאלה צריך לעשות מקום לא רק בעיתונות האלקטרונית, אלא גם בכתובה. יופי, חבר, והפירגון הוא לא בגלל ששנינו מככבים באחד ממחזותיו של שייקספיר. הוא ענייני לגמרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ודמגוגיה זולה
צ'ה,
04/01/05 14:33
|
אלו שהצליחו בגדול עשו זאת על חשבון הכדורסל הישראלי בלי בושה. דברו לא רק על תקרת שכר,דברו גם על העובדה שמכבי ת''א מקבלת כספי ציבור,למה לא התייחסת לזה? אתה כ''כ טיפש שאתה נותן את הליגה הספרדית כדוגמא.. בארסה,טאו,ויטוריה,ריאל מדריד, מאלגה,אסטודיאנטס,ולנסיה,ועוד. לאף אחת מהן לא מובטח המקום ביורוליג והפערים בין הקבוצות אינם של פי 7 מה שיוצר תחרות,בליגה בה קבוצה אחת מקבלת כספי ציבור ותזרים מזומנים של 16 מיליון שקל בכל שנה בלי קשר להצלחה שלה לא תהיה תחרות אף פעם. בקשר לאולם..אתה באמת חושב שלמכבי יש את התקציב לפנות היכל כמו יד אליהו? כזו מפלצת עולה עשרות מיליוני דולרים..מה שגם למכבי אין. בעוד שאת אושיסקין לא רק שהעירייה לא משפצת/מגדילה/משפרת. יותר מזה עיריית ת''א לפני כשנה רצתה להפוך את האולם העלוב הזה למגרש חניה באמצע העונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות
אלמוני,
04/01/05 23:06
|
לברצלונה יש מקום מובטח ביורוליג,יד-אליהו שייך לעיריה וכל אחד יכול לשכור אותו-מזרחי שאל את רני כהנא לפני שנה?''למה אתם לא משחקים ביד-אליהו?'' ולא קיבל תשובה,כי יותר קל להשאר קטן וליילל מאשר להתאמץ ולהשתדרג. לירושלים היתה הזדמנות להיות ביורוליג והם ויתרו. למה? מאותה סיבה. בנוגע לכספי ציבור-כל אחד שיביא 51 אחוזי רייטינג ישודר,גם אתה .כל ערוץ היה משלם למכבי תמורת הזכות לשדר אותה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקרא את המשך התגובות גאון.
ל"ת
קיקי מוסמפה,
04/01/05 23:17
|
|
 |
...
צ'ה,
04/01/05 15:39
|
ודמגוגיה זולה ולאומנות בגרוש כמו בימי פרנקו או מוסליני NRG יפה שאתם מצנזרים לי את התגובה כשהוא משווה את הפועל לסטלין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות בידיך
ע,
04/01/05 15:38
|
|
 |
''כספי ציבור''
אהמ,
04/01/05 15:36
|
ואתה עוד מדבר על דמגוגיה:
מכבי לא ''מקבלת'' שום דבר. מכבי מוכרת את זכויות השידור שלה, והכסף הזה הוא תוצאה ישירה של הרייטינג שהקבוצה מביאה לערוץ. אם לא הערוץ הראשון, כל ערוץ אחר שהיה קונה את הזכויות היה מזרים לקופתה של מכבי את אותם הסכומים אם לא יותר.
ונניח שלא רשות השידור תקנה ממכבי את הזכויות: אתם באמת חושבים שהכסף שיתפנה לה יועבר לאליצור אשקלון? בעבור מה בדיוק? הכסף כנראה יוחזר לכדורגל או יוצא לחלוטין ממחלקת הספורט. איך הליגה או ה''שווייוניות'' ירוויחו מזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרשה לי חחחחחחחחחחחחח
el dudernio,
מרגלות הארבל,
04/01/05 16:55
|
כן כספי הציבור בהחלט מגיעים למכבי. אם כספי רשות השידור, שאלו כספים שאני אתה וכולם אמורים לשלם מחובת מס האגרה, אם זה מימון כל עלויות הביטחון של הפיינל-פור אשתקד ע''י תקציב המדינה, הרי חווינו אירוע לאומי בקנה מידה גלובלי, כמעט כמו הכרזת העצמאות. מכבי תקבל יותר מ 4 מליו דולאר בערוץ אחר? שתלך, שתקבל אני רוצה לראות, ערוץ עשר עשה פעם אחת את השטות הזאת וניסה להתמודד מול הערוץ הראשון, הוא הוציא הרבה מאוד, ונפל בהתאם לכח המשיכה. אין שוםפ סיבה שאני ואתה נממן קבוצה פרטית, ואם את זה אתה לא מבין אין על מה לדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם פתטיים..
צ'ה,
04/01/05 16:07
|
ומעדיפים לענות בסלקטיביות.. כשערוץ 10 קנה את הזכויות למשחקי מכבי ביורוליג.. הוא שילם בהרבה פחות,ומאחר ומכבי לא הצליחה ערוץ 10 גם לא המשיך לשלם את הסכום הנמוך בהרבה שמכבי קיבלה מהערוץ הראשון. בערוץ הראשון לעומת זאת ממשיכים לתת למכבי 16 מיליון שקל בכל שנה. לא חשוב כמה מכבי נכשלה או הצליחה וכולם יודעים כמה מכבי הצליחה עד שבאו גרשון ובלאט. נכון שהיום המקום של בארסה וטאו מובטח,אבל אלו חוזים חדשים. עד לפני חמש שנים רק האלופה ומקומות 2-4 היו מגיעות ליורוליג. בשנה שבה הגליל לקחה אליפות היא השתתפה ביורוליג? אף אחד לא אמר שלמכבי לא מגיע כסף על זכויות שידור ,אבל גם לקבוצה כמו הפועל י-ם שלקחה תואר אירופי,ועדיין מחכה לסכום המגוחך שערוץ הראשון יעביר לה על העונה שעברה,וקבוצה כמו מכבי רעננה שהיתה גם היא ביורוליג בדיוק כמו מכבי ת''א לפני כמה שנים גם להן מגיע כסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיסטר צ'ה-תדייק
oren,
04/01/05 18:40
|
שגליל לקחה את האליפות היא הלכה לגביע אירופה לאלופות (ונפלה על התחת). מכבי הלכה לקוראץ'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יורוליג היתה החלטה של הפועל יר
אני,
04/01/05 16:53
|
עד כמה שזכור הפועל ירושלים בהחלטה שלה לא רצתה להשתתף ביורוליג בגלל חוסר במזומנים לקניית שחקנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צ'ה - עובדות זה דבר חשוב
דג,
04/01/05 16:46
|
קודם כל בימי גליל עליון לא היה יורוליג והיא אכן השתתפה בגביע האלופות בעוד מכבי שיחקה בקורץ'.
ירושליים מקבלת מרשות השידור, השנה, יותר כסף ממכבי.
איפה הכסף שהפועל ת''א קיבלה מההסתדרות והיום יש זקנים רעבים בגלל ששדדו להם את הפנסיה?
מכבי מביאה לערוץ 1 פי שתיים רייטינג מכל תוכנית אחרת ולכן שווה כל שקל, זה הכל. ערוץ 1 צריך לתת לעם טלויזיה טובה ו 20% רייטינג למשחק רגיל 50% רייטינג לגמר זה יותר מתמורה טובה לאגרה.
דמגוג קטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי דמגוג?
איתן,
04/01/05 21:22
|
כשהגליל שחקו בגביע האלופות הם גם קבלו 7 מיליון דולר?! איך ירושלים מקבלת יותר ממכבי? היא מקבלת מעל 16 מיליון שקל?! לא מעניין אותי הרייטינג של הערוץ הראשון,מדובר בערוץ ציבורי. אם אין כסף למשחק נבחרת (ע''ע ישראל-צרפת) אין כסף למכבי. ובאשר לימי הפועל ת''א בהסתדרות.. בניית יד אליהו,אבטחה חינם,עשרות שנים של כסף מערוץ ציבורי,וטיסות חינם באלעל..לקחו את האוכל של לא פחות קשישים. עובדה היא שהפועל ת''א נכון להיום לא מקבלת כסף מההסתדרות,מנגד מכבי ממשיכה לקבל כספי ציבור.. הפועל וימי ההסתדרות ומכבי של היום - זאת טרפה וזאת נבלה. דמגוגים הם אוהדי מכבי שמעדיפים לשמוט מענה על שאלה כשהיא לא נוחה להם..בנתיים אוהדי הקבוצות האחרות נתנו תשובות על כל השאלות,גם הכי קשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט
גגגג,
05/01/05 20:22
|
ערוץ 1 הינו ערוץ ציבורי לא ייתכן שהעוגה תחולק בצורה כ''כ לא שווינית אם אין כסף לשדר את הנבחרת הלאומית,ואת ליגות הכדורגל והכדורסל,אין כסף לשדר קבוצה שמורכבת מ7 זרים. מעבר לזה הכסף שקיבלו קבוצות אחרות מהערוץ הראשון,כולל אלו שהשתתפו ביורוליג..לא מתקרב לכסף שמכבי מקבלת. תן לי דוגמה לעוד מדינה מערבית שבה קבוצת זרים מקבלת עדיפות על הנבחרת או על הליגות המקומיות בערוץ ציבורי. התגובות שלכם פשוט פתטיות,וגובלות או בטמטום או ברשעות תלוי איך מסתכלים על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט
איתן,
05/01/05 00:00
|
ערוץ 1 הינו ערוץ ציבורי לא ייתכן שהעוגה תחולק בצורה כ''כ לא שווינית אם אין כסף לשדר את הנבחרת הלאומית,ואת ליגות הכדורגל והכדורסל,אין כסף לשדר קבוצה שמורכבת מ7 זרים. מעבר לזה הכסף שקיבלו קבוצות אחרות מהערוץ הראשון,כולל אלו שהשתתפו ביורוליג..לא מתקרב לכסף שמכבי מקבלת. תן לי דוגמה לעוד מדינה מערבית שבה קבוצת זרים מקבלת עדיפות על הנבחרת או על הליגות המקומיות בערוץ ציבורי. התגובות שלכם פשוט פתטיות,וגובלות או בטמטום או ברשעות תלוי איך מסתכלים על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפשי!
אלמוני,
04/01/05 23:22
|
אף אגורה נוספת לא ניתנת על חשבונך. תקציב הרשות קבוע והחלוקה שלו היא לפי רייטינג. שמעת פעם על זכויות שידור? זה לא נקרא לתת כסף אלא תשלום עבור תכנית טובה ומושכת קהל. אולי תגיד גם שחיים יבין מקבל כספי ציבור?כל אחד היה משלם עבור הזכות לשדר את מכבי ובמשך שנים ערוץ-1 שידר עוד קבוצות ששחקו בקוראץ' ובגביע המחזיקות-הפועל ת''א,מכבי רמת-גן ועוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל המגיבים..
צ'ה האמיתי,
04/01/05 20:26
|
אני צ'ה האורגינל שמגיב בכל הכתבות עד כה באתר- כל מגיב אחר שקורא לעצמו צ'ה מתבקש להפסיק זאת- זו התחזות לשמה (גם אם יש הרבה טעם בחלק מדבריו)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב..אתם ממשיכים לשקר..
צ'ה,
04/01/05 17:46
|
כמה כסף הגליל קיבלה תמורת שידורים ממשחקיה? 16 מיליון!? איך י-ם מקבלת יותר כסף מרשות השידור?! היא מקבלת יותר מ16 מיליון שקל?! לא מעניינים אותי שיקולי רייטניג של ערוץ 1,זה ערוץ ציבורי אם לא היה כסף לשדר את ישראל-צרפת אין כסף לשדר קבוצה. באשר לכסף שקבלה הפועל ת''א מההסתדרות.. כספי הציבור שהלכו לטובת שידורי מכבי,בניית יד אליהו,אבטחה חינם,וטיסות חינם באל על.. גם הם גזלו לא פחות מאותם קשישים..ואף יותר. עובדה היא שנכון להיום שהפועל ת''א אינה מקבלת כספים מההסתדרות,מנגד מכבי ממשיכה לקבל כספי ציבור. מבחינתי הפועל בתקופת ההסתדרות ומכבי היום... האחת טרפה והשניה נבלה. ואיך בדיוק אני דמגוג? במה זה מתבטא?אני עונה לכל השאלות הקשות בניגוד ל''אוהדי'' מכבי שככה מוותרים על שאלה פה שאלה שם, ועונים על מה שנוח להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמרתי פתטיים
איתן,
05/01/05 16:22
|
|
 |
הקינאה קוטלת.
ברוך,
05/01/05 14:49
|
אז אני לא מבין אם זו הייתה הפועל זה לא כספי ציבור.אין מה לעשות משלמים לטובים ביותר .תהיה טוב תקבל יותר.שחיים יבין קיבל מיליון שקל לעונה למה לא צעקתם כספי ציבור.שוב מי טוב מקבל.
הגב לתגובה זו
|
|