 |
19.
מה זה פרשת הפיצות?
צופיה,
טבריה,
05/01/05 14:58
|
מישו מוכן להסביר לי? חוצמזה- אולי תפסיקו לגנות את מכבי? זה שקבוצות אחרות לא מצליחות זה לא אשמת מכבי אלא אשמת הקבוצות והיו''רים שלהם שלא יודעים לנהל קבוצה. קחו למשל את אשקלון- אין להם כמעט כסף ואין להם ספונסר והם מצליחים יפה מאוד בליגה, (מקום שלישי) אז תעשו טובה ותפסיקו להאשים את מכבי בכל דבר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרשה שלא היה בה כלום
ואיתן וחבריו,
06/01/05 11:26
|
|
 |
שוחד זה כלום...
ל"ת
איתן,
06/01/05 12:13
|
|
 |
אין לך שום גיבוי לטענות
ל"ת
שלך,
06/01/05 19:53
|
|
 |
עוד אחת
איתן,
05/01/05 16:25
|
אם את לא יודעת מה זה פרשת הפיצות..למה את בכלל טורחת להגיב?! זה כמו שאני אגיב על הבחירות באפגניסטן מה הקשר בין מחט לתחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף אחד לא יודע מה היה שם
לא אוהד מכבי,
06/01/05 20:00
|
|
 |
לצערי
איתן,
06/01/05 20:55
|
מכבי עשתה כ''כ הרבה דברים שיש לי ממה לקחת...אולי אני לא גאון גדול,אבל אני לא זורק סתם ססמאות לאוויר,כל שאלה של ''אוהדי'' מכבי התקבלה בתשובה מנומקת,ללא התחקמות..בניגוד לתשובות של ''אוהדי'' מכבי שבוחרים או לשקר או להתחמק ממה שלא נוח להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נימוק זה לא לחזור על הטור שלך
צחי , צפון,
07/01/05 14:47
|
לכל התגובות המנומקות שלך אי ן שום הוכחות. להוכיח שמישהו באמת עשה מעשה שאינו תקין ,זה או שהוא יודה במעשה או שמערכת מישפטית תקבע את זה.
היחידי שקבעו שאינו נקי הוא דני קליין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אשם שאתה אידיוט
איתן,
08/01/05 13:37
|
|
 |
פה מלוכלך
צחי,
08/01/05 11:08
|
חבל שמעריב נתנו לך במה, כתבת טור ,אנשים עונים לך בצורה מכובדת (רובם) או עוקצנית ,ואתה מלכלך. כנראה שאתה סתם ילד קטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט...
איתן,
07/01/05 20:22
|
רוצה הודאה? לבן מרסר הודה.. היחיד שלא יצא זכאי הוא דון שימון - הושעה לשנה מעריכת דין,קליין זוכה. לא חזרתי על עצמי בניגוד למה שקבעת.. אבל כנראה שהייתי צריך בשבל דפקט כמוך.. הצעה: במקום שאני אחזור על עצמי.. תקרא פעם נוספת את ארבע השורות הראשונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
בואו למנות
בקיא בנושא,
04/01/05 16:20
|
קיראו בעיון אתם,אוהדיי מכבי את רצף הדברים שיכתבו להלן ושיפטו בעצמכם איש מאנשיי הנהלת מכבי לא הואשם מעולם?בדיחה שאפילו אינה מצחיקה קבלן מפורסם שכיהן שכגזבר האגודה יו''ר ששמו נכרך בשערוריה ובעטיה כמדומני אףהועמד לדין. ומה עם אותו יהלומן בכיר בצוות המקצועי של מכבי באותם ימים שנעלם מהנוף לאחר הפירסומים המאד לא מחמיאים שנקשרו לו ולמשפחתו. נמשיך הלאה,שאל את הנוגעים בדבר איך הוחתם לבן מרסר במכבי ואיך פרטיי החוזה היו ידועים לכל הקרובים לענף למחרת,כן למחרת הדרבי השלישי והמכריע ביד אליהו. שאל את יו''ר הפועל י''ם מדוע צורה שיחק במכבי אולם נאלץ קודם לבלות עונה בטורקיה ומי שילם את משכורתו שאל יושביי ראש של קבוצות שונות מי שילם את שכרם של שחקנים שלהם שהיו עדיין קשורים בחוזה עם מכבי. שאל שחקנים ששיחקו נגד מכבי בזמן שהיו מחוייבים לשחק בה בעונה שלאחריה{רמז,אחד מפורסם מר''ג} שאל וברר מדוע שתקו העיתונות, הטלוויזיה ולא פירסמו עובדות לגביי שחקן שלא הןפיע למשחק בגביע אירופה נגד ריאל מדריד,עובדות שלא רק המקורבים ידעו עליהם ,רבים אחרים גם. שאל את וירנביק,שאל את דגן שניים מבכיריי השופטים בארץ שהתעלמו מעבירות כה בולטות שהכריעו גורל אליפות וגמר גביע,עבירות שנראו ע''י כל אחד אחד ו''נעלמו'' מעינייהם. שאלו עוד אתם אוהדיי מכבי כיצד קרה שאולסי פרי החליף את שמו לאלישע ומי זה שגרם לזילות הגיור עד כדיי חרפה. שאלו את היו''ר מה נאמר לו ע''י שופט שבפניו התבררה תביעתה מכבי למנוע מארל ויליאמס לאחר שיחררו ממכבי שלא יותר לא לשחק בהפועל ת''א. בררו אתם אוהדיי מכבי את צימרמן, סילבר,וילאמס,גמצי ,ברקוביץ ורבים וטובים אחרים על הדרך המכוערת בה ניפרדה מהם מכבי. שאלו עצמכם איפה עוד בעולם ערוץ טלוויזיה ממלכתי משלם במשך שנים עשרות מליונים של דולרים הבאים מכיס משלמיי האגרה ומערוץ פושט יד כדיי שיוכל לשדר את משחקיי הנבחרות הלאומיות{אם משדר} האם אינכם סקרנים לדעת מה קרה בקיץ האחרון ומדוע פרצו חילוקיי דעות{לא מקצועיים}בין בעליי הקבוצה אתם מדברים על גזענות,מי החל לפניי שנים בשיריי נאצה וזימה נגד שחקניי הפועל ת''א,האם ידוע שעשרות אוהדיי מכבי עשו שפטים בילד שכל חטאוהיה שהוא היה בנו של מנהל הפועל שהפגין את שימחתו לאחר בניצחון בדרבי,אגב הילד היה בן 10 בערך. גזענות?שיא הגזענות מתועדת בצילום כתבה מפורסמת בה נראה ונשמע מאמנה אז והיום של הקבוצה מפרט את תורת המוקה והשוקו,בכל מדינה אחרת מאמן כזה לא היה נכנס למגרש אפילו בתור צופה שקנה כרטיס,פה עיתונאיי החצר השכיחו את העובדות מהציבור והפכו איש כה דוחה וגס לסילברטי. עוד עשרות סיפורים יפורסמו בבוא היום ,אולם למה להרחיק בעבר או לחכות לעתיד,קיראו היום במעריב את הידיעה על מכירת זכויות השוות עשרות מליוניי דולרים עבור נזיד עדשים ע''י עיריה המחוייבת לכל קבוצות הכדורסל בעיר שרוצות להעשות שימוש באולם ובמיתקניו וזכויות אלה ניתנות לקבוצה אחת בלעדית ל-10 שנים ואיש אינו פוצה פהאולם השייך לעיריה להזכירכם} לאור כל האמור לעי''ל אין ספק השוויניות אכן חיה וקיימת. ,לא פה שם בארה''ב בליגה עלובה הנקראית נ.ב.איי,הם לא ילמדו את האגוד פה כיצד לנהל ליגת כדורסל כה מפוארת מותחת,כמו בארץ ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אתם קנאים ! ! !
אוהדת,
04/01/05 14:56
|
אתם קנאים ומקנאים בהצלחה של מכבי היא מצליחה לוקחת גביעי אירופה ואתם מקנאים אז מצידי תהיו ירוקים מקנאה מכבי תמשיך לשחק ואמן שתמשיך להצליח כמו עד עכשיו זוהי הקבוצה של המדינה שמביאה הרבה כבוד תתביישו לכם ממש צרי עין שכמותכם שלא יודעים להעריך קבוצה עם השגים כמוהה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לאיתן. מה אתה מציע בדיוק?
אוהד מכבי,
04/01/05 11:05
|
כולם עושים דברים לא חוקיים ברמה זו או אחרת. כל הפתרונות של תקרת שכר ודראפט לא מציאותיים , ואני לא אומר את זה בגלל שזה יפגע בקבוצה שלי. תקרת שכר- הכדורסלן הישראלי יברח לאירופה , ולא לליגות טובות אלא לליגות דרג ב. יגיעו זרים ברמה נמוכה , ובסוף זו תהיה ליגת בכדורעף. אנשים באים לראות כדורסל כי הכדורסל הוא באופן יחסי ספורט שמדינת ישראל מצטיינת בו. כאשר לא נוכל לשלם ורמת השחקנים תרד , וההילה סביב הכדורסל תרד ,לא משנה כמה תהיה הליגה תחרותית , הליגה הזו לא תענין אף אחד. דראפט- נו באמת , על שניים שלושה שחקנים בשנה שאולי יצא מהם משהו נעשה דראפט. עובדה שזה לא קיים בשום מקום בעולם חוץ מארה''ב.
הקבוצות האחרות ביחוד אלו שיש להם מאגר אוהדים גדול צריכות להתנהל אחרת. לי''ם היתה הזדמנות אדירה לפני שנה,והיא פספסה אותה בויתור התמוהה על היורוליג. זה היה הזמן ללחוץ על בניי אולם יותר גדול שיתאים לקבוצה עם מספר אוהדים כמו שיש לירושליים . אז שנה היו משחקים ביד אליהו, מה קרה , עם שיפור קטן בסגל ,י''ם היתה תוקעת יתד ביורוליג, אולם גדול וחדש היה משפר את מצבה הכלכלי , וגם המשקיעים היו מגיעים . שחקנים זרים טובים יותר היו מוכנים להגיע ,אפילו במחיר נמוך יותר ,כי זה היורוליג (ויל סולומון רצה לשחק ביורוליג), אני בטוח שדני קליין ,האהוב והנערץ בקרב אוהדי ''ם (לא בציניות) היה מסביר להם את חשיבות ההישתתפות ,ושזה ככרוך במשחקים ביד אליהו , האוהדים היו מגיעים למשחקים בת''א. י''ם פספסה את הרכבת ,ואיפה היא היום. מכבי ת''א לא הגיעה לדומיננטיות שלה היום מתוך רצון בלתי נשלט למחוץ את הליגה הישראלית , מכבי רוצה להיות טובה באירופה. ועובדה שבשנים במכבי דישדשה באירופה (מעונתו האחרונה של שרף ועד לבואו של גרשון) הליגה הישראלית נתנה פייט למכבי (האליפות והגביע של גליל ,הגביעים של י''ם והרצליה).
הקיטורים על שימון כבר משעממים, אני בטוח ששמעון מזרחי לא האדם הכי ישר בעולם, אבל בעולם של ניהול מועדני הספורט או כל עסקנות כל שהיא , אף אחד לא.
לא מכבי תוקעת מקלות בגלגלים של קבוצות אחרות אלא הקבוצות עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכל נושאיי התגובה
מגיב לשטויות,
04/01/05 19:14
|
המעניינת ביותר היתה ואני מצטט מהזיכרון''כדורסל זה ספורט שישראל מצטיינת בו'' אין ספק ,משחקיי קדם אליפות אירופה שבהם הפגינה הנבחרת יכולות כה מדהימות שבשיאם היה ממש תענוג לראות את המשחק ביד אליהו נגד מעצמת הכדורסל העולמית פורטוגל. אין ספק שיתופם המסיבי של שחקניי מכבי ת''א הישראליים במשחקיי הקבוצה הן באירופה והן בליגה,שיתוף שתרם רבות לשחקניי מפתח אלה בנבחרתלהיות בשיאם נגד פורטוגל. אכן מכבי ת''א תורמת תרומה עצומה לכדורסל הישראלי,יעידו על כך שלף {shelef who?}בורשטיין והלפרין. המדהים בדבר שלמרות שיתוף אלה ונתינת דקות פרקט ארוכות במשחק ההפסד נגד זלגריס הפגינו הישראליים יכולת קליעה מרשימה ומתוך 102 נקודות שקלעה מכבי תרומתם של כל הישראליים יחד היתה מרשימה ומעודדת.......12 כן 12 נקודות. שלף נראה מעודד הוא סיים את המשחק ללא החטאה. אכן,הכדורסל הישראלי נראה כמו פרצופם של שלף ושות לאחר משחק ההפסד {כן ירבו}
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היה כתוב בתגובה מצטיינת
באופן יחסי,
05/01/05 16:04
|
יכולת בספורט מודדים לאורך זמן , ולא על בסיס טורניר אחד. חבל שאני מגיב לשטויות שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא היה לי כח לקרוא הכל
איתן,
04/01/05 13:15
|
כי זה ארוך מידי אבל... י-ם לא היתה יכולה להשתתף ביורוליג..אתה יודע למה? כי י-ם לא היתה מקבלת את הסכומים שמקבלת משום מה מכבי ת''א מהערוץ הראשון,י-ם לא היתה יכולה להשתתף ביורוליג כי אין לה אולם ראוי שיכול לארח משחקי יורוליג,מה שאומר נדידה ליד אליהו,מה שאומר לשלם על אבטחה בסדר גודל היסטרי,דבר שמכבי ת''א גם משום מה לא צריכה לעשות,ויעיד על כך המפכ''ל שמקבל כרטיסים בחינם לפייל-פור. וגם בהנחה והפועל י-ם תסתדר עם כל הקשיים שציינתי מה יש לקבוצה לחפש ביורוליג עם 3 אפילו 4 מיליון דולר?הסגל שהיה לי-ם בשנה שעברה לא מספיק חזק ולא מספיק ארוך לעונת ליגה,גביע,ויורוליג. שמעון מזרחי ומכבי דווקא כן הגיעו לדומיננטיות ע''י מחיצת הליגה,ותקיעת מקלות מקלות בגלגלים..תשאל את אוהדי הפועל ר''ג ז''ל מה הביא לפירוק הקבוצה שלהם, דון שימון גם קנה שחקנים כמו מאיר טפירו ויואב ספר והעביר אותם לקבוצות חסרות שאיפות והגדיל והוסיף והשלים את שכרם!כמובן שפרשות השוחד לצ'ורה ולבן מרסר. והעובדה שכל זר הופך למתאזרח רק מעידה על השחיתות של דון שימון שיש לו קשרים עם עובדי ציבור ומה זה מאפיונר אם לא קשר של הון ושלטון,הידעת?חברת אלעל גם היא חברה ציבורית,וגם היא מספקת למכבי טיסות בחינם בהסכם. אני לא יודע אם המטרה היתה למחוץ את הליגה,המטרה היתה שלא תהיה תחרות,ואצל שמעון מזרחי כנראה שהמטרה מקדשת את כל האמצעים,גם הרס הכדוסל בארץ. אני לא הצעתי שום פתרונים לא דרפאט ולא תקרת שכר זה בא מאנשים אחרים.אני רק רוצה לדעת למה מכבי מקבלת כסף מהערוץ הראשון,ולמה היא מקבלת אבטחה בחינם,ולמה רק לה יש מתקן כדורסל ראוי,ושלא יבואו אוהדי מכבי ויגידו שמכבי בנתה את יד אליהו,שנינו יודעים שזה לא נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שלא קראת!
אוהד מכבי,
04/01/05 19:15
|
אפשר לדבר על מי יותר לא בסדר כל היום , לדני קליין יש עבר משלו וזה ידוע. לכל קבוצה יש הזדמנות לפרוץ קדימה ולשפר את עצמה. הפועל י''ם בצעה הישג אדיר ולא עשתה איתו כלום. תמיד אפשר למצוא פתרונות ולא לבכות או להגיד איך מכבי מסתדרת, אין מה לעשות הפועל י''ם זה לא מכבי , אבל צריך להתחיל מאיפה שהוא , וקבוצה עם מאגר אוהדים כמו הפועל י''ם היתה צריכה לעשות את זה. עכשיו כל מה שנשאר לאוהדים זה להתעצבן , אם רוצים היו יכולים, גם מכבי לפני הרבה שנים הייתה צריכה להתאמץ. לצערי אתה נדבק לתפל ולא לעיקר, ולא שיש לך הוכחות לכל הדברים שאתה אומר, אני לא יודע אייזה קומבינות יש לדני קליין ,אייזנברג , עמית גל או כל אחד אחר........ הקבוצות האחרות ביחוד הבכירות (י''ם,ת''א) יכולות להתנהל אחרת והשינוי יגיע , ותהיה ליגה תחרותית שגם אני רוצה בה, מכבי לא לקחה אליפות לאו דווקה שכל הליגה ניסתה להתחזק נגדה.
אני מניח שאתה לא אוהד מכבי, את כל האנרגיה שאתם משקיעים בשנאה נגד מכבי ת''א , תשקיעו בשיפור הקבוצה שלכם.
נ.ב אם רצית לענות לתגובה שלי לפחות תקרא אותה כמו שצריך , כל כלכלן היה מצדיק אותי לגבי הבחירות של הפועל י''ם , אבל כנראה אתה כמו הרבה אחרים אוהבים לכתוב את המילה ''דון-שימון'' , שעשה ככה או ככה לפני ככה או ככה שנים. .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שאתה לא קראת
איתן,
04/01/05 21:16
|
את ההודעה שלי.. עניתי לך למעשה על הכל... ואתה סתם חוזר על עצמך..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
לגולש איתן הקשקשן
אוהד,
04/01/05 10:01
|
1.טענות כמו ''מוזר'' או ''מעניין'' בתגובותיך עדיין לא עושות אותן אמת. 2.פרשיות שהתעלמת מהן: יו''ר (לשעבר) ירושלים שיושב בכלא בעוון ריגול שהשתמש בכסף לקניית שחקנים או הענין ה''פעוט'' של קנית קלי מקרתי מראשון לציון ערב משחק. 3. דני קליין ננזף ולא יצא חלק לגמרי. 4.אם אתה משועמם, תחטט באף. כשתגיע למוח תשלח גלויה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב...ל''אוהדי'' מכבי אין מה
נחום מנבר,
04/01/05 12:54
|
להגיד אז הם משקרים..ומשמיצים 1.לא פנו לקלי מקראתי ערב המשחק. 2. קלי מקראתי שיחק, קלע 30 נק' וניצח את ירושלים,ורק לאחר שבוע עבר לי-ם. 3.נכון שזה לא אתי לפנות לשחקן בחוזה,אבל זה לא השוחד שנתנו לצ'ורהאו ללבן מרסר או לשחקנים בהפועל ר''ג. במקרה של י-ם אפשר עוד לקרוא לפניה לשחקן בחוזה ''מעידה'' משום שזאת היתה הפעם הראשונה,אבל כשקבוצה כמו מכבי עושה את זה יותר מעשרות פעמים... 4.אתה מדבר על נחום מנבר..נחום מנבר כבר לא חלק מהפועל י-ם ולו מועדון הפועל י-ם היה יודע על מעלליו של מנבר הוא גם לא היה מגיע לו מנבר היום בי-ם התגובה הטפשית שלך היתה רלוונטית. 5.ב1979 דון שימון הואשם בהדחה לעדות שקר,בגלל שביתת עורכי הדין זוכו אוטומטית נאשמים בעבירות קלות באותה שנה,דון שימון ביניהם. מזכיר בית משפט ושופט שלהם הוא נתן טובות הנאה הודחו מתפקידם, ועליו נגזרה השעייה על תנאי מתפקידו כעו''ד בעקבות אותה פרשה. 7.אל לאוהד מכבי לרמוז שאוהד קבוצה אחרת הוא טיפש כשהוא מעדיף לטמון את הראש בחול ולהאמין שקבוצתו מייצגת את המולדת. ישנן עוד פרשיות של דון שימון,מה לעשות שהתגובות צריכות להיות קצרות יחסית..אם תבקשו תקבלו עוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אקלקל לך את הנאתך אבל דייק!
אוהד,
04/01/05 14:39
|
1.כן פנו למקרתי לפני המשחק ואני י ו ד ע זאת ולא רק משער כמוך. 2.אם אתה י ו ד ע על שוחד אתה פושע באי פניתך למשטרה. לפחות שתף אותנו בסכומים של למעלה מעשרות מקרים (יודע מה: תן 10) 3.אתה זה שכתבת שכל יושבי הראש לא עשו מחצית מדון שימון ועל זה עניתי במקרה מנבר כך שהתנערות ירושלים (הלא מיידית)לא רלוונטית. 4.גם באמתחתי עוד פרשיות:קני ויליאמס למשל או מחיקת מכבי י-ם כדי לא ליצור תחרות בעיר. 5.בדומה לשאר השערותיך שהופכות ל''עובדות''-אני בכלל אוהד הגליל אבל מכעיסה אותי השנאה שלך 6.מותר למכבי לקנות מי שהיא רוצה אם הוא נותן הסכמתו. אולי זה לא טוב לליגה אבל זו אינה שחיתות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיא הדיוק..
איתן,
04/01/05 15:57
|
1.אתה יודע זאת? איך? אתה מנכ''ל מכבי ראשל''צ? הם שחדו אותו כמו את צ'ורה ומרסר לפני המשחק? כששחקן קולע 30 נק' ומנצח כמעט לבד משחק לא מדובר בשוחד. מנגד כששחקן כמו מרסר עושה הכל כדי להפסיד משחק וכעבור שנים מודה שקיבל שוחד,אין פה שום מקום לספק. 2.חבל שהבנת הנקרא שלך לא משו בעשרות מקרים דברתי על פנייה לשחקנים בחוזים ,לא על שוחד..אבל גם שלושה מקרי שוחד אמורים להספיק לך.. 3.אתה אידיוט או שאתה רק משחק? מנבר לא בהפועל י-ם ככה שזה לא רלוונטי,לו הוא היה היום בי-ם זה היה רלוונטי.מנגד דון שימון כן במכבי. 4.פרשת וויליאמס..זאת לא עוד פרשה זאת אותה פרשה שאותה ציינת בנוגע לדני קליין. 5.איך אתה יכול להיות אוהד של הגליל ולסמפט את מכבי? במיוחד אחרי מקרה ליאור אליהו,יותר מזה ראינו מה קרה לגליל אחרי עונת האליפות..תחשוב למה.. 6.מותר למכבי לקנות מי שהיא רוצה? גם למייקרוספוט בעבר עשו דברים כאלה עד קביעת בית המשפט שהם מונופול.אנחנו במדינת חוק. במדינה מערבית אסור שיהיה מונופול - מכבי זה מונפול. כשקבוצה קונה שחקנים ומעבירה אותם לקבוצות אחרות שלא מהוות תחרות ועוד משלימה שכר,מדובר על מונופול. בדיוק כמו המונופול של מייקרוסופט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אשליות!!!
יוסי,
04/01/05 09:13
|
אם מכבי ת''א לא תשחק בליגה בארץ הליגה תיסגר בגלל חוסר עניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מה לרקע ולגוף הכתבה
מאיר,
03/01/05 22:32
|
אתה קשקשן 1. מה לרקע המתואר ולערכים 2. איזה פרשיות נוספות 3. עודד קטש הוא לא יקיר מכבי ת''א 4. כל חייו - הבחור בקושי בן שלושים מתוכן עסק בכדורסל בוגר פחות מעשר שנים 5. רשעים יעלוזו עד שטיפשים כמוך יעלמו מהעולם 6. בליגה שבה אין ולו גם בעל קבוצה אחד שיודע לנהל נכון הדבר היחיד שמעניין אותנו הוא הניצחון 7. איזנברג הוא לא סימפטום כמו שדני קליין הוא לא סימפטום. בינתיים היחידים שעברו עבירות פליליות לא נמצאים במכבי ת''א אלא בשאר הליגה. 8. אל תלמד אותנו באלו ערכים אנו מאמינים (האם אוהדי הפועל מאמינים בנאצים והפועל השניה בצ'ה גווארה) ולעיתון מעריב, כקורא המחשיב את עיתונכם, תגידו אתם קראתם את הטור ?. מלאתם עוד טור והפעם בזבל, נהייתם ידיעות אחרונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני קשקשן? ומה אתה? דמגוג?
איתן,
04/01/05 01:59
|
1. כשמכבי ת''א לא משתפת את הMVP של היורוליג ולו שניה אחת,ונותנת מנוחה לזרים שלה אין לה שום זכות להתלונן על שאול אייזנברג שהוא לעצמו אידיוט. מוזר רק שההפסד הגיע אחרי הנאום של אפי.. 2.אילו פרשיות נוספות? מה שיש לא מספיק? אז בסדר יש עוד: קנייה של לבן מרסר לפני משחק מס' 5 מול הפועל ת''א,עובדה שמרסר הודה בה בעצמו,ועוד..פשוט אין מקום אבל אפרט אם תרצה. 3. מעניין שדון שימון דיבר על שילוב של קטש במכבי,מעניין שמכבי הובילו ב30 במחצית מול הגליל אבל המשחק נגמר בהפסד מינימלי. 4.כדורסל לא מתחילים לשחק בגיל 20,והוא בניגוד לגרשון ומזרחי עסק רק בספורט,הוא לא מנהל משרד עורכי דין ואין לו תכנית בערוץ 2. 5.דני קליין זוכה,מנגד דון שימון במזל יצא מפרשה של שוחד לשופט והדחה לעדות שקר .וזה רק בגלל שביתת עורכי הדין ב79' שלא לדבר על זה שפרשת הפיצות גם היא פלילית. בכל מקרה כל הפרשיות של כל יו''ר האחרים בליגה גם יחד לא משתוות לחצי מהדברים שהדון עשה. 6.יש לי לגיטימציה ללמד אתכם באילו ערכים אתם מאמינים ויעיד על כך סעיף מס' 6 בתגובה שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון לתגובה שלי
איתן,
04/01/05 00:03
|
שעוד לא התפרסמה. השחקן עליו מדובר הוא לבן מרסר ולא וילי סימס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צביעות הצהובים II
כותב הטור,
03/01/05 23:51
|
אני קשקשן? אז מה אתה? דמגוג?
1.) מה לרקע המתואר ולערכים? דובר על אפשרות של אי שיתוף הזרים של הפועל ת''א.במשחק בו מכבי ת''א לא משתפת את הMVP של היורוליג ונותנת מנוחה לכ''כ הרבה שחקנים יש טעם לפגם.והעובדה שאחרי הנאום של אפי ראשל''צ מנצחת את מכבי ת''א בבית אחרי ריצה של 28-11 בלי פסק זמן אחד של גרשון במהלך כל הריצה לא נראה לך קצת חשוד?! 2.)איזה פרשיות נוספות? סליחה אבל זה לא מספיק? אבל יש עוד..קניית וילי סימס לפני משחק מס' 5 בגמר הפלייאוף מול הפועל ת''א עובדה שוילי סימס עצמו הודה בה,פנייה לשחקנים בחוזים כמו יניב גרין,דורון ג'מצי ואחרים,ועוד ועוד 3.)עודד קטש לא יקיר המערכת במכבי ת''א,מעניין...מכבי ת''א היתה בדרך לפרק את הגליל עם 30 יתרון במחצית,ומישו אמר לשחקנים לרסן את עצמם נכון הוא אוייב המדינה ואוייב מכבי. 4.)אתה ממש אידיוט..כדורסל לא מתחילים לשחק מגיל 20..עודד קטש הוא ספורטאי נטו..בניגוד לפיני גרשון ושמעון מזרחי. 5.)אני אולי טיפש ותמים,אבל עדיף להיות כזה מאשר להיות רשע לא? 6.)כשיש כבר יו''ר שמנהל קבוצה כמו שצריך,דון שימון בא ומשחד את השחקן שלו ערב משחק הגמר בין שתי הקבוצות.ולא נדבר על מה שעשה הדון להפועל ר''ג. 7.)דני קליין זוכה מכל אישום פלילי,דון שימון מנגד נהנה מהספק עקב משפט שהתפוצץ אי שם בשנות ה70 בחשד לקניית שופטים. ופרשת הפיצה היא לא פלילית? 8.)כשאתה אומר בעצמך שרק הנצחון חשוב לך בסעיף קודם אתה רק נותן לי לגיטימציה לבוא ולבקר את סדר העדיפויות שלכם ואת הערכים בהם אתם דוגלים.
ומה לעשות כאן זאת לא הליגה של דון שימון,NRG זה לא המנהלת,הם פרסמו את הטור שלי כתגובה של עוד ''אוהד'' מכבי. מה שנקרא פלורליזים,ערך חשוב בדמוקרטיה,כדאי שתלמד את המושג...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה גאונים NRG :)
איתן,
04/01/05 02:58
|
|
 |
תגובה לתגובה
מאיר,
06/01/05 00:02
|
1. מכבי לא משתפת את פארקר באותה מידה שכל שבוע היא לא משתפת זר מסוים. לא כי היא לא רוצה אלא כי יש לה יותר מדי זרים (תלמד את החוקה) והיא חייבת להושיב אחד כל שבוע. מעבר לכך אני מבין כי נאומו של אפי גם גרם למכבי להפסיד שני משחקי יורוליג. רד מהעץ, מכבי כעת בתקופה לא טובה והיא מפסידה, לא אפי אחראי לכך.. 2.מכבי איבדה הפרשים גדולים לא רק נגד הגליל אלא גם נגד ראשון,נגד סיינה נגד צסק''א ועוד ועוד. כך שאיבוד יתרון לא הופך את מאמן היריב ליקיר המועדון. 3. לדבר על שיתוף שחקן עבר במועדון לא הופך אותו ליקיר המועדון, אם מועדונים אחרים היו טורחים לכבד את שחקני העבר שלהם אולי הספורט היה נראה אחרת. ראה מקרה הפועל ת''א ומתן נאור ועוד דוגמאות המלאות בגועל נפש של פרידה משחקנים. למכבי חש מקרה אחד לא נעים וגםהוא בנושא כספי בלבד עם נדב הנפלד. 4. גם אותך מעניין למעשה רק הניצחון. הלו אם הקבוצה שלך היתה משחקת כל שבוע יפה ומפסידה היית צורח עד השמיים וכך כל אוהד ספורט. אז בבקשה ממך, אל תטיף מוסר על הרצון לנצח. קבוצות הפועל כבר מאה שנה סגניות מה שאומר שהן מנצחות הרבה אבל לא מספיק, חסרים לך עוד כמה נצחונות על מנת שתהיה מרוצה. בוא נהיה ראלים, אם הייתם לוקחים כמה שנים ברציפות אליפות לא הייתם מסתכלים אחורה על אף אחד. 5. אני מבין ששמעון מזרחי גרם לשביתה, כנראה שהוא אכן אדם רב פעלים. לא אתה האדם שיקבע מה פלילי ומה לא וכל עוד הוא לא הועמד לדין עדיף שתרד מכך. אגב הטיעון של ילד בן שלוש האומר ''הוא התחיל'' לא תופס כאן. 4. עוד קטש משחק כדורסל מאותו גיל שאתה ואני (במידה ואתה משחק) משחקים וזה לא הופך אותו לחכם. שילמד להכין שחקן שלו למשחק. מכבי עושים מה שאחרים עושים, זה חלק מהמשחק בדיוק כמו הדיבורים על פייבוריטים ועל השופטים ועל משחק חוץ ועוד ועוד. הכל מלחמה פסיכולוגית. לא עומדים בזה אל תשחקו. אגב פסיכולוגיה, הסכת ושמע, דני קליין האשים את מכבי ברכישת טפירו בהיותו חתום, טען שהבאת שונדוב אינה חוקית ועוד כל מיני סיפורים, האם כל זה אינו מלחמה פסיכולוגית. האמת היא שלא, אלו שקרים בלבד. 5. למה במקרה סימס אתה משתמש בהודאתו ואילו במקרה צ'ורה בו הוא אומר כי הוא פנה אל מוני כחבר אתה לא מאמין. אתה רואה רק את מה שטוב לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרן ודמגוג..
איתן,
06/01/05 15:51
|
רק דבר אחד.. בקשר לאי שתופו של אנתוני פרקר... תכנס לכל אתר שמציג סטיסטיקות של הכדורסל הישראלי ותראה שבכל משחקי הליגה הוא שותף מלבד המשחק מול ראשל''צ..כי אני בדקתי ליתר בטחון... אז אם אתה באמת חושב שזה צירוף מקרים שפרקר לא שותף אחרי מה שאפי אמר או שאתה טיפש, או שאתה שקרן מהסוג הכי נלוז..
על כל השאלות עניתי בשאר ההודעות שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גאוני!
איתן,
06/01/05 20:53
|
|
 |
אתה סתם בכיין
ל"ת
ודמגוג בעצמך,
06/01/05 19:56
|
|
 |
12.
הכלבים נובחים והשיירה עוברת
אלעזר בן יאיר,
חיפה,
03/01/05 22:25
|
חמור, מצער, מרגיז, מרתיח, מתסכל שכולם (חוץ ממכבי תל אביב), רוצים לשנות, אבל הכוח מצוי בידי מכבי ששולטת לא רק בליגה, אלא גם באיגוד - על ידי שימון היקר. לכן אנחנו יכולים לצעוק עד לב השמים, זה מזיז להם, כי הם יודעים שאין לנו יכולת לשנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
להוציא את מכבי מהליגה שישחקו
עידן,
רעננה,
03/01/05 21:58
|
שישחקו רק באירופה די נימאס אין תחרות אין ענין אין אנדרלין כי הכל כבר ידוע מראש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''כדור סל''
יוד,
גוש דן,
04/01/05 15:53
|
|
 |
10.
הפועל תל אביב הורסת את הכדורסל
גיא,
03/01/05 18:53
|
כבר 80 שנה ועוד לא למדתם איך מנהלים מועדון. שום הישג שום אליפות. ''בונים '' ומתפרקים... ''בונים'' עוד פעם...... ומתפרקים
למה אנחנו צריכים להיות היחידים שיודעים לעשות משהו נורמלי פה?
הצורה של הליגה היא כמו הצורה שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
קטש אינו ''יקיר'' מכבי. הוא
דורון,
תל אביב,
03/01/05 17:55
|
|
 |
8.
רק לא תקרת שכר לזרים
גבי,
03/01/05 16:55
|
לבוא ולהציע תקרת שכר לזרים רק כדי להוריד את יכולתה של מכבי זה יהיה טימטום, אני מסכים עם כל מה שנאמר בטור ואני אפילו אוהד הפועל י-ם אבל לא מוכן שיגבילו את מכבי בלהביא זרים פחות טובים רק כדי שתהיה תחרות אני מעדיף אתגר גם אם הוא מאד קשה על פני ליגה למקומות עבודה תחרותית. אני רק מקווה שיגבילו את דון שימון מלקחת את כל הישראלים והמתאזרחים האיכותיים לספסל של מכבי, לדעתי פה טמונה הבעיה, למכבי 6 ישראלים ומתאזרחים איכותיים - שארפ, תומס, בורשטיין, גרין, הלפרין ושלף, כולם יכולים למצוא מקום בחמישיה של כל קבוצה בארץ כך שאם נגביל כל קבוצה במקסימום 3 ישראלים או מתאזרחים איכותיים מכבי לא תפגע משמעותית וקבוצות אחרות יוכלו להתחזק....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מאמר מנותק
אבי,
03/01/05 16:23
|
כמה רעל אפשר לשפוך ובחינם?! אם כל הכבוד למכבי ולעומדים בראשה גם כוחם מוגבל. אפשר לרשום מספר מוגבל של שחקנים וגם התקציב אינו אין סופי. המחשבה שבגלל מכבי אין קבוצת כדורסל נוספת ברמה היא גם טיפשית וגם מקוממת. הבעיה של הספורט בישראל היא קודם כל ובראש וראשונה ניהול או יותר נכון חוסר ניהול. ביום שמנהלי הקבוצות יתעסקו בניהול קבוצותהם ברמה ויכולת ויפסיקו להתעסק במה שיש או אין במכבי ת''א תהיה לנו שוב ליגה תחרותית. הדבר נכון גם לכדורגל, ראו מה הייתה הפועל חיפה בימיו של רובי שפירא ז''ל או מה עם מכבי חיפה היום. אז כפי שכתוב ''הכל צפוי והרשות נתונה''!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
הפתרון היחיד להוציא את מכבי
יוסף,
03/01/05 16:16
|
אין ספק שאתה צודק בכך שלמכבי אסור לדבר על ערכים אבל מה לעשות שקטש צדק עם גב כלכלי תומך של איגוד הכדורסל ורשות השידור תמיכה מוחלטת של כל העיתונאים ופרשני הספורט ועשרת אלפים איש כל שבוע במשחקי גביע אירופה שרובם אינם מבינים אפילו מעט בכדורסל והולכים רק משום שהם רוצים להרגיש את טעם הניצחון (הרי ברור שאם מכבי תרד מהגדולה אז כל אותם פלצנים ופלצניות לא יילכו ולא יתענינו יותר במכבי )אז למכבי באמת מותר להגיד מה שהם רוצים הפיתרון היחיד למצב הזה הוא התאגדות עצמאית של קבוצות כמו הפועל תל אביב וירושליים שיאגגדו קבוצות נוספות ויקימו ליגה ללא מכבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
טור מצויין. ויש כבר מחאה פעילה
הירושלמי האדום,
י-ם של זהב,
03/01/05 16:06
|
''דור שלם דורש שוויון'' - אוהדים למען ליגה תחרותית. www.aficha.tk
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דור שלם לא של טמבלים
נמרוד,
04/01/05 13:56
|
|
 |
מה ללמוד?
רררר,
04/01/05 21:41
|
|
 |
4.
שיוויוניות - מכבי שווה בשווה
הראל,
03/01/05 15:07
|
פ''ת שיחקה מול הפועל ת''א באוסישקין. והחלה לצמצם. הקהל המועט (משחק כדורגל חשוב במקביל). עודד את הקבוצה ובעזרת המגרש הביתי הפועל ניצחה. כל הקבוצות הארץ צריכות לשחק באוסושקין. רק מכבי לא. החלטת משטרה. (בטח זה שקיבל כרטיסים חינם בפיינל פור). זו החלטה שיוויונית? מגרש הבית של מכבי נבחר לארח את משחקי הגביע. אותו מגרש שמכבי מקצרת בו את הרשת בכדי שהכדור לא יעצר והיא תוכל להוציא מתפרצת לאחר סל קל. מיגרש שבו הכוכבים שלה קולעים שלשות בעיניים עצומות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקשן
נמרוד,
04/01/05 13:57
|
|
 |
3.
ליגת מוגבלים נו באמת!!!!!
ללא כסף,
ללא אמביצה,
03/01/05 14:54
|
זו התשובה ליגת מוגבלים שישחקו הנערים לפננו וזהו לא נשתתף באירופה ונבנה על ספורט יחידני טניס פינגפונג דוקים כי שם רק ההורים משקיעם כסף וזהו מדינת הגמדים מוזר שבארה''ב לא סגרו תבולס בתקופת גורדן או את אייקס בהולנד או אל אעלי במצרים מכבי זו רק סיבה להשקיע יותר לעשות מקסימום ללא מכבי הענף מזכיר כדורעף בארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
להגביל את מכבי
אסף,
03/01/05 14:19
|
רק אצלנו יש איגוד שלא דואג לתחרותיות .מישהו מעלה על הדעת שבספרד או באיטליה תהיה אותה אלופה במשך 40 שנה ???. רק אצלנו יו''ר האיגוד בא להשמין מהבורקסים ונדמה לו שהוא אמור לדאוג לגביע אירופה .אם מכבי לא היתה קיימת -היתה כאן ליגה כדורסל מענינת ומרתקת -אז או שיחלישו אותה או שיעיפו אותה לאירופה . דיי נמאס -תפתחו את העיניים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד אידיוט
איתן,
03/01/05 15:17
|
אם יעיפו את מכבי מהליגה יבואו יותר מ- 100 אוהדים לאוסישקין ? את מי מעניין יהיה לקנות כרטיס למשחק או את זכויות השידור. די כבר עם הפופוליזם, תתחילו להסתכל על ההתנהלות הקלוקלת של קבוצות אחרות בליגת העל ולא על זאת, הנכונה של מכבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האידיוט הוא בטוח שלא אני
אסף,
04/01/05 13:18
|
רק אידיוט וחסר חוט שדרה יגיד שקבוצה לוקחת 40 שנה אליפות והכל בסדר . אוהדי מכבי הם אוהדי עדר ,העיקר שיביאו עוד גביע . באף מקום בעולם זה לא קיים ,אפילו בברה''מ ,אפילו בעירק של סדאם לא היתה שליטה כזו . צריך להביא יו''ר איגוד שידאג לליגה ולעזעזל מכבי,מצידי שיהיו להם שתי קבוצות -שאחת תשחק באירופה .גם כך הקושי בגדול שלהם זה באימונים הקבוצתיים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איתן-אין לך מושג אז תשתוק
ל"ת
יניב,
nyc,
03/01/05 19:54
|
|
 |
כשאין מה להגדי אז סותמים פיות
ל"ת
שמשון,
04/01/05 10:05
|
|
 |
בדיוק כמו דון שימון
ל"ת
pin gerson,
04/01/05 13:16
|
|
 |
1.
יופי של טור!
ל"ת
.,
03/01/05 14:18
|
|