|
|
עד כה: 12 תגובות, ב- 7 דיונים.
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
7.
פשיטת רגל
אוהד שרוף לשעבר,
15/12/04 08:56
| מאז עונת אפי בירבנבוים אין הפועל ירושלים. יש שחקנים בודדים שלפעמים מתעלים כמו סולומון. אין קבוצה אין חיבור אין שחקני בית ואין נשמה. מה שקרה בירושלים בסוף שנות ה 90 היה קודם כל נשמה ושחקני בית נאמנים כמו עדי פפי דורון ארז חזן וכו. אפילו זרים כמו תומפסון, קולמן, רוברטס וויליאמס השתלבו במערך הזה ולכן הקבוצה הצליחה להוות אלטרנטיבה למכבי. בחירת ההנהלה בקבוצה מקצוענית ולא קבוצת נשמה, שהגיעה לשיאה עם הויתור על עדי ופפי, הייתה נכונה כדרך לטוח רחוק, אך לא נעשה מאמץ ללכת בקו אחיד וכל שנה החליפו סגל ומאמן. מסקנה - ההנהלה נכשלה ודני קליין באומץ צריך לקום וולכת ולנסות לפנות את הבמה לאנשים מקצועיים יותר. לחילופין שיקים ועדה מקצועית כמו במכבי שתחליט על סגל, תקציב ומאמנים ולא יתערב בשיקולים מקצועיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אוהד מכבי
א.ג.,
15/12/04 08:54
| כואב לראות את הפועל ירושלים ככה בשנה שעברה היה משהו מאוד כיפי בזכייה שלהם , הבעיה אי שירושלים לא יודעים ליצור המשכיות הם לא נלחמו להשאיר את טונג'י וויל וקלי השלישייה היתה הבסיס של הקבוצה שם המשחק הוא סבלנות דרוקר לא הבעיה הוא מאמן מצויין אבל עם כל זה שהסגל עמוק הוא לא מחובר והשחקנים החדשים פחות טובים מהישנים , ירושלים צריכה לעבור תהליך של שנתיים שבמהלכו הקבוצה תיבנה , ופה ההזדמנות העונה האירופית נגמרה אין גביע עכשיו צריך לבנות אפשר לעשות שינויים בסגל אבל מתוך כוונה לחבר אותם עד לשנה הבאה , סבלנות התוצאות יגיעו לירושלים יש פוטנציאל אדיר יש לה אחלה קהל . כמה שזה היה כואב אז שעדי גורדון לקח גביע למכבי אלו היו ימים שהכדורסל היה חי , אלטרנטיבה חשובה לתחרותיות ולירושלים יש את הפוטנציאל הכי גדול רק תבנו לטווח ארוך והתוצאות יגיעו . טיפ קטן: גור שלף פנוי שנה הבאה , תחזירו את וויל הוא מת על ירושלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
המציאות בה מסרבים כולם להכיר
הלל צעירא,
ציון,
14/12/04 14:24
| היא שהפועל ירושלם בגדה בעצמה בקיץ באופן שקשה לתאר גרוע ממנו - היא הכריזה על עצמה כעל המפסידנית הגדולה של הכדורסל הישראלי.
במקום לחזק נקודתית את הסגל הקים ולהסתער על היורוליג התחילו לגמגם. גמגמו - גם הסגל נעלם. במקומו הגיעה חבורה של שחקנים תלושים, וההמשך ידוע.
אומרים שדרוקר היה המתנגד העקרי ליורוליג. אם נכון הדבר, הרי שהוא צריך לשלם במשרתו. לא בגלל שלושה הפסדי ליגה רצופים - זוהי שטות! אלא בגלל שהפך את הקבוצה למפסידנית לדורות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד!
המבין,
14/12/04 18:13
| להפועל ירושלים יש השנה תקציב של פי 3!!! מלובליאנה, הסגל של השנה שעברה וגל העניין שהקבוצה הייתה גוררת אחריה (שלא לדבר על שידור ממלכתי בערוץ הראשון, שהיה מוסיף לתקציב) היו יכולים לגרור אותה לעונה מכובדת, שסוף סוף מקרבת אותה באמת לרמות הגבוהות באירופה. התירוץ המטופש של בעיות תקציב (ביורוליג יש קבוצות בעלות תקציב נמוך יותר), שאין אולם ביתי (יד אליהו היה מתמלא באוהדים ירושלמים ומשאר הארץ כדי לעודד) וכו' רק מעידים על חוסר בגרות מנטלית של העוסקים במלאכה. חבל כי הבריחה מהתמודדות אמיתית עוד תרדוף אותנו הרבה זמן (מישהו חושב שקבוצה ישראלית אחרת תזכה בקרוב במקום ביורוליג?).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק! מסכים איתך מילה במילה.
ל"ת
יוסי,
14/12/04 17:42
| |
 |
אין על דרוקר
מנחם סגל,
ירושלים,
14/12/04 15:23
| די לחפס את מי צריך להחליף, לדרוקר יש תעודות, הוא צודק שלא היה צריך לקפוץ מעל הפופיק ואח''כ ליפול חזק ללא יכולת לקום, קל לדבר בסיסמאות, לכולם היה נורא נחמד לו הפועל ירושלים היתה ביורוליג, אך מה היה קורא לו ירושלים היתה מפסידה? מי היה מגיע לעודד? מה היו אומרים בתיקשורת? במצב כזה כל ההשקעה הכספית ההרבה יותר גבוהה מהתקציב הנוכחיהיתה יורדת לטמיון. מי אני שאתן עצות את מיל להחליף ואת מי להביא, אבל דבר אחד ברור שרון דרוקר מאמן ברמה הגבוהה ביותר וצריך לתת לו קרדיט. בהצחה שרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין אשם מבלעדי דרוקר!!!
משה,
ירושלים,
15/12/04 08:09
| כל אותם הצדקנים שמצדדים בדרוקר, אנא התפכחו ובחנו את העובדות -
מי שדרש מדני קליין שלא ללכת ליורוליג בטוענה שאין בירושלים אולם ביתי מתאים לדרישות הנהלת היורוליג ולשחק בת''א ''זה משחק חוץ'' ומחשש שנעוף בסיבוב הראשון. רק שמישהו יספר לי אם נעבור ביול''ב-קאפ לסיבוב השני...היה דרוקר
מי שמנע את המשך דרכו של סולומון והתנגד לפתוח עימו במו''מ היה דרוקר.
מי שנענע לבקשה של אנג'ובי להשתחרר לשרלואה היה דרוקר - ''אני לא מחזיק שחקנים בכח''.
מי שהחליט שמליק דיקסון לא מתאים ל''רמות הגבוהות של אירופה, שם תשחק הפועל ירושלים'' היה דרוקר.
מי שהחליט שיאנג לא בשל להנהיג קבוצה וויתר על שרותיו היה דרוקר.
מי שסרב להחזיר את פפי לירושלים, שחקן נשמה ומקור הזדהות לאוהדים, היה דרוקר.
מי שויתר על משה מזרחי והראה לארז כץ את הדלת החוצה היה דרוקר.
מי משזלזל בעיתונות הכתובה והמדוברת בירושלים, ומתנשא על אוהדי קבוצתו זה שרון דרוקר.
אזי, לכל נאמניו של דרוקר, אנשי חצרו, יחצניו וחבריו, מקומכם לא איתנו בירושלים. האקלים החברתי-קהילתי בירושלים זר לכם, ועל כן, דרוקר צריך וחייב לשלם במשרתו ולכו גם אתם איתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
די כבר!!!!!!!!
עומר,
14/12/04 13:50
| כל שנה אותה כתבה וכל שנה מחליטים שהמצב מעולם לא היה יותר גרוע. מספיק עם השטויות האלה. פתאום כולם מבינים מה לא בסדר ומה צריך לעשות. נשבר מזה. כולה כדורסל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
זו התוצאה של ההתעסקות החולנית
צהוב מבריק,
14/12/04 12:25
| במכבי. במקום לשנוא תתחילו לאהוב כמו שעשה עדי גורדון וגם הביא תוצאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
עם כל האהבה לעדי גורדון
גבי,
14/12/04 12:18
| נכון שעבר חתול שחור בין גורדון לדני קליין ונכון שעדי היה זכאי לפרידה יותר מכובדת ונכון שעדי יקיר ירושלים ויזכר בה לדורות אבל בלי דני קליין אין עדי גורדון אין שמחה ואין אהבה אין כדורסל בירושלים ויותר מזה אין כדורסל במדינת ישראל!!! דני קליין כמו כל אדם וחלוץ עושה טעויות ולזכותו יאמר שהוא לומד וגם בזמנים קשים כאלה כולנו חייבים לחבק ולהעריך את קליין ופועלו!!! באשר לפתרון העיות החוזרות כל שנה יש פתרון ויש אפילו משהו בדבריו של עדי הפתרון אכן קשור בתפיסת ניהול שונה והצעתי תשלח בקרוב לעיונו של דני קליין וכל מי שרוצה לשמוע יכול לכתוב לי ואני אשלח את תמצית הרעיון. חשוב לזכור!!! הפועל מגדל ירושלים היא משפחה חמה וגדלותה תיראה דוקא בזמנים קשים כי... ''יש בנו אהבה והיא תנצח''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזו אהבה יש בכם בדיוק?
המבין,
14/12/04 18:15
| |
 |
1.
ניתוח מצב מנקודת ראות של אוהד
משה,
ירושלים,
14/12/04 10:26
| כאוהד מושבע, ותיק ומסור, אני מסכים שהקבוצה עוברת בשנים האחרונות טלטלות חזקות ותכופות מידיי אולם זהו פועל יוצא של החלפת מאמנים בקצב מסחרר, שמביאים איתם קונספט חדש שמחייב שינוי אסטרטגי בסגל השחקנים ובתפיסת משחק.
לעניות דעתי, התהליך שהחל עם חרוש בהצערת הסגל, צריך היה להימשך על אף שהפועל הפסידה באותה עונה את הפנייל-פור לר''ג של אדלשטיין. ההחטלה להפסיק את התהליך ולהחליף את חרוש באדלשטיין עשה רק רע וחיבל בתדמית ובמאפיינים היחודיים של ירושלים בשני העשורים האחרונים. אולם להיות חכם בדיעבד, זוהי חכמה קטנה.
סבלנות זהו שם המשחק אולם דווקא בעונה זו, אם יורשה לי להביע עמדה, צריך דרוקר להתחלף. משיחות רבות שניהלתי עם חברי הנהלת הקבוצה, נוכחתי להבין שמזה שנים ארוכות לא קיבל מאמן בירושלים גיבוי מוחלט לכל תהליך ומהלך שביקש לעשות בקבוצה על כלל מרכיביה. אין ספק שהכשלון השנה רשום על שמו של שרון דרוקר, סגל השחקנים אינו מתאים לשחק יחד, אינו מחובר, חסר שידרה ואם לימים שהקהל שורק בוז ועוזב לפני שריקת הסיום הגענו, לא פלא שכרמי גילון, אני ואחרים מזילים דימעה וכואבים את המצב.
לדעתי, דרוקר צריך לשלם בכסאו את מחיר כשלון עונה זו בכל פרמטר ובכל תחום ולהחתים מאמן חליפי (אדלשטיין/חרוש כבר אמרנו?...) וליתן להם את אותו שקט ומנדט שניתן לדרוקר לבנות קבוצה בשלבים, ע''פ 3-4 עונות, להנחיל דרך, תרבות ומסורת לסגל שחקנים ולהבריא את הקבוצה.
לגבי ההנהלה - דעתי נחרצת שדני קליין זכאי לתואר ''יקיר ירושלים'' האיש פועל לילות כימים, מגייס כספים בחסד, מעמיד תקציבים שאין להם מתחרים בענף, למעט מכבי ת''א, ובשנתיים האחרונות, כנראה מפאת ניסיונו ובגרותו לא מתערב ככל ועיקר בצדדים המקצועיים אלא נותן למאמנים מנדט מוחלט וגיבוי בלנק. אישית, בפניו אני מסיר את הכובע.
הייתי מאושר באדם עם עדי גורדון היה נרתם גם הוא לבניה המחודשת, אך אני סקפטי אם יסכים לכך וחבל, לי הוא יחסר עד ליום בו יחזור למלא תפקיד רישמי בקהילה שיש לה קבוצה, משפחת הפועל ירושלים.
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|
|
|