 |
39.
בואו כולם להפגנת מחאה שקטה
יוסי,
גוש דן,
02/09/04 02:59
|
|
 |
38.
freelove מאחלת אהבה למכבי....
freelove,
01/09/04 23:02
|
freelove מאחלת הרבה אהבה והצלחה לצוות ההנהלה וסגל השחקנים ידכם על העליונה כי אנחנו לא מפחדים !
אז בואו למצוא את מה שכולם באמת מחפשים...... www.freelove.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
שיפסידו טכני גם ככה יפסידו
ל"ת
דודוד,
ב''ב,
01/09/04 22:56
|
|
 |
36.
או''פא לעזאזל
דרור,
01/09/04 21:00
|
אין לנו ברירה.האנטישמים חיים ונושמים .למרות שאני אדם מסורתי והולך לבית הכנסת אנ י חושב שמכבי צריכים לעלות ולתת להם בראש במגרש.התשובה הכי טובה היא רק נצחון .מכבי כל המדינה תתפלל בשבילכם אבל גם אתם בשבילנו תאכלו את הדשא תטרפו את ביירן ותשתדלו מאד מאד לעלות שלב ושאו''פא יאכלו את הכובע וילכו לאלף עזאזל. קדימה מכבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
הכסף מעניין את מכבי לא החג
צילי,
01/09/04 20:51
|
אנשים שחיים מחילול שבת קבוע מתרגשים פתאום.ברור שמה שמפריע זו כמות הצופים שישלמו כסף טוב לכיס של לוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מכבי ת''א הדת הצהובה
bugo,
YELLOWLAND,
01/09/04 20:44
|
|
 |
33.
ללכת למשחק! אם אפשר בשבת אפשר
רן,
01/09/04 20:23
|
|
 |
32.
למכבי אסור לשחק
אבי,
ירושלים,
01/09/04 20:12
|
יש דברים יותר חשובים מכדורגל. אם הם בכל זאת ישחקו - הלוואי שיפסידו 7 - 0.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשחק בערב חג..
אוהד...,
תל אביב,
02/09/04 07:38
|
שבת... זה החג הכי קדוש שלנו.. ואף אחד לא מתלונן שמשחקים בו כדורגל... אז מה פתאום הבכי בקשר לערב ראש השנה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
זה היה ברור
הר הכרמל,
01/09/04 19:28
|
מי שחשב אחרת הוא סתם אחד שלא מבין בכדורגל. להתווכח עם וואפ''א זה כמו להתווכח עם השופט. זה אף פעם לא עוזר. תשאלו את צור הוא יספר לכם. וזאת למרות הטעות. די הרפו את אחיזתכם היא כואבת לאירופאים עד כדי שימצאו להם בקרוב אמתלה להעיף אותנו מאירופה. באסיה אף אחד לא ירצה לשחק איתנו וכך נהנה מן ההפקר. נצחונות טכניים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
הכל נעשה בתמימות
שושו,
01/09/04 18:22
|
הם פשוט לא העלו על דעתם שקבוצה ישראלית תעלה לשלב האליפות.לא האמינו בפתעות ולכן התכנון סותר את הלוח שלנו. אני לא מצדיק את סירובם להעברת המשחק ליום אחר, זה קטנוני מצידם אבל בהחלט לא אנטישמי כמו שחלק מאיתנו כותבים לא כל דבר שלא מתאים לנו הוא אנטישמי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
הכתובת של האתר של אופ''א
רפי,
כנסו בהם,
01/09/04 17:42
|
|
 |
באמת תודה
אחד,
02/09/04 01:14
|
|
 |
28.
אל תתערב ותלך אתה לעזה-זל
לערבי הגועה,
01/09/04 16:52
|
|
 |
27.
ככה זה כשמתעוררים
רלה,
וושינגטון,
01/09/04 16:52
|
בדקה ה-90... עכשיו נזכרתם שה-15 בספטמבר נופל על ערב ראש השנה?? שלומיאליות טהורה, ולא מגיע למכבי שום פרס עליה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אבל רק אלוהים יכול לקבוע
הרב מוישה כפרה,
01/09/04 16:48
|
לנו אם נלך לכדורגל או לבית כנסת! מה, אופ''א הם אלוהים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אלוהים לא יקבע לי
שי,
מודיעין,
01/09/04 17:25
|
במיוחד אם אני לא מאמין שיש אלוהים. כך שאלוהים, אופ''א, קישקשתא ואפילו אשתי - כולם נופלים באותה סירה: אף אחד מהם לא יכתיב לי מה לעשות.
ולמען האמת, לא אלך לבית הכנסת ולא למגרש. אוכל ארוחת חג מסורתית ונחמדה עם המשפחה, ובסיומה אשב לצפות במשחק בטלוויזיה, במידה שישודר. שילוב קלאסי של מסורת יהודית וספורט בינלאומי.
ובא לציון גואל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוקיי
איילת,
חולון,
02/09/04 00:43
|
שי-תהנה,וד''ש לתפוח. מכבי תקבל שישייה יפה מנדבד ובכלל, תיפול חזק במסע הקצר באלופות.יאללה,בהצלחה חיפה! ב''ה[במיוחד בשבילך שי]
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
תעלו עם הנוער
יניב,
01/09/04 16:38
|
תקבעו את המשחק ל21:45 בבלומפילד (כי ר''ג לא יסכימו) ותעלו עם קבוצת הנוער אל תוציאו כרטיסים למכירה בכלל
אולי מול יציעים ריקים יבינו אנשי אופ''א את הערכים של העם היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הערכים של העם היהודי
רלה,
וושינגטון,
01/09/04 16:59
|
בדיחה נפלאה. על איזה ערכים אתה מדבר בדיוק? זה העם שבפסח לא יכול להתאפק שבוע ומוכרח לאכול חמץ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדכא
יניב,
01/09/04 23:40
|
אני לא קרוב כ''כ לדת אבל לשחק בערב ראש השנה זה לא הגיוני בכלל. 35,000 איש יילכו לכדורגל אני מרחם על ילדים בארוחת חג שהאבא שלהם יהיה במגרש ולא ליד השולחן
יוביל להרבה מריבות בתוך המשפחה מכבי צריכה להתעשת לוותר על המשחק לא עלהמפעל ולעלות עם הנוער הם גם כך לא האמינו שיגיעו לליגת האלופות אז הם יארחו רק 2 משחקים לא יקרה כלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
come back to reality
safi,
paris,
01/09/04 16:33
|
our biggest problem is that we think we are so important ...and more we like to blame other people than ourselves ...so let's face it israeli people we're so little comparing to the real world
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידיעתך התרבות הנוצרית מתבססת
יעל,
01/09/04 16:42
|
על היהדות. אנחנו בהחלט עם חשוב בלי קשר לגודל.
ולגבי המשחק, אין את מי להאשים פה ולא חשוב מה חושבים עלינו. ההחלטה צריכה להיות תלויה ביחס שלנו לעצמנו ולתרבותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
יאללה שחקו כבר כדורגל נטו
יוסי,
טירת כרמל,
01/09/04 16:33
|
כן ראש השנה. לא ראש השנה- אני מתכוון להזיז את שעת החג על פי לוח הזמנים של משחק הכדורגל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
נפלתם על השכל?? הם צודקים 100%
שפוי,
01/09/04 16:32
|
מה נהייתם חרדים כולכם? הרי כל עסקי הבידור פתוחים בערב ראש השנה, יש מסיבות, סרטים, ובכל אירופה (בעיקר באנגליה) משחקים כדורגל ועוד איך גם בכריסטמס. יאללה להתעורר, לגמור ארוחת ערב מוקדם ולבוא לראות את מכבי חוטפת 3-1 בבית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכריסטמס
ארז,
01/09/04 16:52
|
|
 |
21.
מי צריך לשבת בחג בבית ולבלבל
את השכל אחד,
לשני ?,
01/09/04 16:32
|
אני מעדיף להיות באיצטדיון יחד עם אחיי הצהובים ! יאללה מכבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מענין אם
חילונית לגמרי,
01/09/04 16:30
|
מענין אם היו קובעים משחק חשוב ביום חג נוצרי כמו הולדת ישו או ביום חשוב אחר לדעתי אסור לנו לשחק גם אם זה יחשב ניצחון ליריב יש גבול גם לחילונים כמוני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
עם כל העצב שבדבר
bigdaddy,
01/09/04 16:15
|
אסור לפרוש. פרישה משמעה לא רק הפסד טכני אלא גם הרחקה שתפגע לא רק במכבי אלא בכל הכדורגל הישראלי. קצת אמונה, והעונש לאנטישמים המוצהרים (''או בית כנסת או כדורגל'') יבוא במגרש על אפם וחמתם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
לא לשחק בראש השנה
ל"ת
אוהד,
מרכז,
01/09/04 16:00
|
|
 |
17.
לזכור אירופה קיבלה אותנו בחסד
דנה,
תל אביב,
01/09/04 15:58
|
לפני שאנו מתפקנים בבקשות , מוצדקות ככל שיהיו צריך לזכור שאירופה קיבלה אותנו בחסד .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחרי מה שעשו לנו באמת מזל
אלירן,
01/09/04 16:56
|
|
 |
אם זה חסד...
ארז,
01/09/04 16:52
|
|
 |
נו, אז מה?
רוזנשטרייך,
01/09/04 16:50
|
ואם היא תגיד לנו לשחק ביום כיפור, או ביום הזכרון, או לשחק בטהרן, אז אנחנו חייבים כי היא עשתה לנו טובה? היא לא היתה חייבת לקבל אותנו, אבל ברגע שישראל חברה מלאה, יש להתחשב במנהגיה. הרי יש זכויות שידור שלא ניתנות להפרה. מה יקרה אם מכבי תודיע שהיא לא מופיעה? מה תעשה אופ''א עם זכויות השידור שלה, תקנוס את מכבי וגם תרחיק אותה? מי ישלם את הקנס ומי ישלם לאופ''א על הנזקים? אם אופ''א תראה שמכבי רצינית, היא תעביר את המשחק ליום שלישי, כי מה שמעניין אותה זה כסף. שוייצרים או לא שוייצרים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, סליחה שאנחנו קיימים.
תודה,
01/09/04 16:39
|
|
 |
16.
עם כל הכבוד
חילוני,
01/09/04 15:56
|
מכבי ת''א הוא מועדון פרטי ומתנהג כמו כל גוף כלכלי לכל דבר. ישראל (ההתאחדות) העבירה לאופ''א את חגי ישראל הבעייתיים מראש (יום כיפור ויום הזיכרון לחללי צהל) וראש השנה לא הוכלל בו. לדעתי אם אין החלטה של אופ''א להזזת המשחק - על מכבי ת''א להתייצב למשחק ולא להתנגח ראש בראש עם אופ''א. יש לבוא להתאחדות בטענות - הם ידעו על מועדי המשחקים מספיק זמן מראש ולא עשו כלום. אולי הגיע הזמן שמישהו מהאוכלי חינם האלה ישלם על כך ואולי בעקבות זה הכדורגל בארץ יצא מן החפיפניקיות שכל כך מאפיינת אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק. במכבי ידעו על מועד המשחק
גידי,
01/09/04 16:04
|
שבועות מראש, ואף אחד לא טרח לדבר עם אופ''א. למה? למה? ככה.
עכשיו שישחקו בלי קהל (חוץ מכמה אוהדים שאין להם מה לעשות בערב ראש השנה חוץ מלראות כדורגל, לבריאות).
יש לי הרגשה שבמכבי ת''א-כדורסל אין סיכוי בעולם שדבר כזה היה קורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם שניכם
עוד חילוני,
01/09/04 16:35
|
מכבי ת''א היא לא נבחרת לאומית אלא מועדון כדורגל פרטי. אין צורך שראש הממשלה יצהיר:''קבוצה יהודית לא תשחק בערב ראש השנה'' ובוודאי שלא כל מיני רבנים יתנגדו, מה פתאום אכפת להם שכדורגלנים יחללו חג הם הרי משחקים כדורגל כל שבת(זה לא מפריע להם משום מה...). ולגידי שחושב שלא יהיה קהל - לפי דעתי אתה טועה, יש מספיק אוהדים שלא אכפת להם לוותר פעם אחת על ארוחת חג בשביל משחק של ליגת האלופות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכדורסל זה לא היה קורה הצחקת
יורם,
ת''א,
01/09/04 18:52
|
מכבי כבר שיחקה ביום הזיכרון (כן פיינל פור) ט באב השנה פסח פיינל פור אז על מי עם הם עובדים, הכל אצלם שאלה של כסף. רגל או סל אותו זבל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הפרדת הספורט מהפוליטיקה
אחוז תדהמה,
בננה-לנד,
01/09/04 15:53
|
איך זה שהשרה לבנת (חבלה) שכחה לצרף לבקשת הדחייה תמונה שלה עם גל פרידמן ? בתור שרה חינוכית ותרבותית היה עליה להבין בעצמה שכדורגל זה לא בדיוק מפרשית, וגם אלוהים לא עוזר כשהשופט בן-..., ושאף אחד באופ''א לא לוקח אותה יותר מדי ברצינות. כולה נדחפת סדרתית.מי שעוסק בספורט אמיתי (ולא רק בחגיגות ובכיבודים שמסביב), יודע שלא דוחים ארועי ספורט בנימוקים של אמונה דתית. כי ממתי מערבים ספורט ופוליטיקה ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
If it was an Arab team
Ramadan,
01/09/04 15:48
|
The European would agree - don't play
It's a national stance - not religous only
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
תחזרו לאסיה
ערבי גאה,
נצרת,
01/09/04 15:47
|
אם מישהו לא מצא חן בעינו ההחלטה הזו, שיחזור לשחק בליגת האלופות של אסיה. למה משחקים בשבת הא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחזור אתה לערב
יהודי גאה,
יהודה,
01/09/04 18:55
|
מה אתה עושה מחוץ לחצי-האי? במה אתה גאה, אם אתה לא חי בערב?
צא מהארץ שלנו, פולש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה, אבל התגובה שלך לא לענין
חילונית,
01/09/04 16:36
|
לא משחקים באסיה בגלל שמדינות ערב לא מכירות בישראל. אני אישית מייחלת ליום שנשחק באסיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
עזבו כרגע את העניין
דתי,
01/09/04 15:46
|
שאנשים אומרים שאם משחקים בשבת אז מה זה משנה ראש השנה בתור אדם דתי לקחתם לי את המשחקים בשבת אז עד שיש משחק חשוב ומעניין גם אותו אתם לוקחים לי ולשאר הדתיים חבל מאוד שהרבה אנשים אכפת להם רק מעצמם ועוד יותר חבל שאופ''א מטומטמים אז מה שנשאר זה לאחל בהצלחה למכבי ושיהיה חג שמח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
החלטה נכונה וצודקת
עוז,
תל אביב,
01/09/04 15:42
|
צודקים באופ''א פתאום במכבי הפכו לדתיים אבל משחקים בשבת וב9 באב .הכל כסף יבואו פחות אנשים והעליות של מכבי יהיו גבוהות יותר זו הסיבה שפתאום במכבי הפכו דתיים. מה יקרה אם המשחק יפול ביום כיפור שמחת תורה או חנוכה .....הפרדת דת ומדינה כך זה באירופה וכך צריך גם להיות בארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, כל מילה - ברזל
ל"ת
צהוב,
01/09/04 15:58
|
|
 |
10.
לא לשחק
לא דתי,
01/09/04 15:27
|
לא לשחק כי זו בדיוק מהות השונות שלנו כיהודים. הם לא חייבים לכבד את זה כגויים, אנחנו כן חייבים לכבד את זה. לא בגללם אלא בגללנו. לא בגלל הדת רק, אלא בגלל הזהות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה אמרת!!
חילונית,
01/09/04 16:35
|
|
 |
9.
החלטה נכונה של אופ''א!!!
אריה,
ירושלים,
01/09/04 15:26
|
רק אצלנו מערבים דת וספורט.
אני מקווה שזו פעם אחרונה שמערבים את שני הנושאים שאינם קשורים אחד בשני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החלטה מטופשת
ארז,
01/09/04 16:54
|
|
 |
8.
אין ברירה
רמי,
עקרון,
01/09/04 15:26
|
|
 |
7.
משחק ערב ראש השנה
אוהד,
צפון,
01/09/04 15:21
|
חגי עם ישראל חשובים יותר מכל משחק כדור-רגל כל שהוא חייבים לבטל את המשחק אפילו במחיר של הרחקה כבודנו כעם עומד פה למבחן ואם לא נעשה מעשה פעם הבאה נשחק ביום כיפור אני בטוח שאין משחקים בחג המולד הנוצרי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מדוייק
bigdaddy,
01/09/04 16:34
|
באנגליה יש מחזורי חג המולד והפסחא,
ב NBA יש שני משחקים מרכזיים שנבחרים מלוח המשחקים במיוחד לכריסמס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל נכון
ארז,
01/09/04 16:54
|
רק שבאף מדינה נוצרית לא משחקים כדורגל או כדורסל או כל דבר אחר ב*ערב* חג המולד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שבת יותר חשובה מחג
מוטי,
01/09/04 15:24
|
|
 |
6.
אנטישמים
המגיב הלאומי,
01/09/04 15:19
|
רק הנאצים והקומוניסטים ביטלו את הדת לטובת המטרה. אם אופ''א חושבת שמישהו מנסה לנצל חג דתי, אז למה אין משחקים בליגת האלופות ב-24 בדצמבר? מכבי ת''א חייבת לשלוח מכתב תשובה ולהודיע שלא יהיה משחק בערב ראש השנה ותהיה אשר תהיה התוצאה. אופ''א רוצה לקבוע את סדר היום הציבורי במדינת ישראל, ואנחנו חייבים לעמוד על עמדתנו. מאחר ונרכשו זכויות שידור, אופ''א תתקפל, זו הרי המטרה שעומדת לנגד עיניה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראית שאף אחד לא כתב אנטישמיים
לירן,
לונדון,
01/09/04 19:15
|
אז רצית להיות הראשון? הרי זה בטוח אנטישמיות- ממש לא כדורגל! גם בכריסמס יש משחקים באנגליה- אז אופ''א אנטיכרייסטים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שאתה אומר זה הפסד 3-0
קוף,
בגלות,
01/09/04 15:51
|
|
 |
maybe we should take 3-0...
avi,
la,
01/09/04 21:30
|
of we paly it may be more than 3-0 so maybe we should cover our fear with some holyday-bullshit :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא רק הפסד טכני
bigdaddy,
01/09/04 16:19
|
מדובר יהיה בהשעיה ל 5 שנים שתגע בכל הכדורגל הישראלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בורות
עוז,
01/09/04 15:35
|
|
 |
קשקוש
לעוז,
01/09/04 18:46
|
באנגליה מתקמים מספר משחקים ברף בחג במולד אבל בטח בדקת שם לא יורד שלג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין ליגות ברוסיה ובסקנדינביה
עוז,
02/09/04 07:54
|
לא בשל הדת וחג המולד אלא בשל מזג האוויר הקשה גם לאוהדים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקוש
גראהרד איגננר,
01/09/04 16:02
|
אבל משחקים ברוסיה באוקטובר, אז אין שלג? בכל אירופה משחקים כבר בדצמבר כי יש מגרשים עם חימום מתחת לדשא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
תגובה מיתממת ומקוממת
רות,
01/09/04 15:16
|
לא מדובר פה על ארוע פוליטי או לאומי אלא על ערה''ש שלנו. האם היה עולה על דעתו לקיים משחק בערב חג המולד (מבחינת החשיבות זה המקביל) ? גיילרד יכול לתרץ במה שהוא רוצה. ה''דווקא'' הזה מקומם ומכוער.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דע מה אתה סח
בעל הנס,
01/09/04 16:01
|
נדמה לי שבאנגליה המפגרת מתקיים בכל שנה ושנה מקבץ של מחזורי משחקים בליגות הכדורגל ,במיוחד בתקופת ראש השנה (של הגויים) , והמוני ישראלים נוהרים לצפות בהם. ובחיי שאלוהים לא מעניש אף אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחג המולד
ארז,
01/09/04 16:55
|
|
 |
הם נוצרים
ישראל,
01/09/04 15:26
|
ולכן הם קובעים שיהודים יארגנו ליגת אלופות שיקבעו את המשחקים בחג המולד אנו כמו קוץ בעין שלהם רק בעיות תגיד תודה אנחנו באסיה לא באירופה שכחת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
בוז לאירופה
RED,
HAIFA,
01/09/04 15:07
|
אחי הצהובים משתתף בצערכם אבל אני הייתי שם זין על הדת והמדינה ומשחק כי : המדינה ממש לא שמה פס על הספורט בישראל רק ככה תראו כי אתם ספורטאים ולא פוליטיקאים וזה המקצוע שלכם מה , בשבת מותר לשחק כבר כמה עשרות שנים ? זה בסדר מבחינת הדת ??? שילכו הרבנים למצוא מישהו אחר RED
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
צודקים! מכבי קבוצה פרטית.
מלאך,
01/09/04 15:00
|
היא לא מייצגת רשמית את מדינת ישראל. חצי מדינה תהיה ב''בתי כנסת'' בסיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיני בחג?
הר הכרמל,
01/09/04 19:18
|
רק מטומטמים נוסעים לסיני בחג. איך אפשר להינות ממנה כרובצים בה כל כך הרבה אנשים, משפחות, ילדים. סיני היא בשביל לנקות ולהתנקות. סיני בגדולתה רק כשהיא ריקה מאספסוף. מעבר לזה. קבוצת כדורגל אהודה אהובה שווה יותר מפגישה עם אהוב. אז אם אתם הצהובים אוהדים את הקבוצה שלכם הביאו את סיני אליכם למגרש. ...וגם אפשר לנסוע אחרי המשחק . תיהנו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
משחק כדורגל בערב ראש השנה
גולדברג איתן,
כפר סבא,
01/09/04 14:55
|
כישראלי יהודי וחילוני
אסור לקבוצה ישראלית
לשחק בערב ראש השנה
זה בזיון למדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה ביזיון שבגלל יום כיפור
למה?,
01/09/04 16:39
|
ספורטאים מפסידים מדליות! אנשים שלא מאמינים ביצור כזה או אחר לא צריכים להפסיד את פסגת הקרירה שלהם עקב כך, כנ''ל מכבי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה כולם הרי נוסעים לסיני
חיים,
01/09/04 15:28
|
|
 |
1.
''אירופה'' עאלק...
גלעד,
רמת גן,
01/09/04 14:51
|
מה עם ערכי שמירת חופש הדת וחירותו של האדם של ''אירופה החופשית והמוסרית''...
לא השתנתם הרבה מאז מלחמת העולם השנייה... ''אירופה ההומנית'' עאלק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גלעד היקר
בלעם בן בעור,
01/09/04 16:51
|
עשית שגיאה בכתיבה, אך אנצל אותה לטובה. רצית לכתוב ''לא השתניתם'' ובמקום זה כתבת ''לא השתנתם''. אז ידידי היקר. נכון. הם לא השתנו הרבה. לא השתנו בכלל. היו ונשארו אנטישמים ממדרגה ראשונה. אבל לא רק שהם השתינו הרבה מאז. הם ממשיכים להשתין. הנה. בהחלטה הזאת הם משתינים עלינו ובקשת רחבה. רק שלא נתפתה לחשוב שזה גשם...
הגב לתגובה זו
|
|