 |
97.
ועד מפניני לוי
מיכל,
חיפה,
29/08/04 13:45
|
במקצה הקאיקים של רועי ילין אורי לוי אמר :''והקיאקיסטים חוטרים במרץ , ימין ושמאל,ימין שמאל, היפ הופ,היפ הופ''. (אורי לוי מדבר כאילו הוא מנחה בערוץ הופ).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נדמה לי שאת טועה...
אלי סהר,
החבר של דני,
29/08/04 20:41
|
מדובר בדני דבורין שעדיין מתלבט למי להצביע, לא באורי לוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
לילה טוב, נוחו על משכבכם בשלום
ל"ת
משה גרטל,
יוון,
27/08/04 13:02
|
|
 |
95.
זוהייר- שיא השיאים
עמרי,
26/08/04 18:50
|
אתמול ב- 8:00 בבוקר אני פותח את הטלוויזיה בתקווה לראות עוד יום אולימפיאדה מהנה עם התחרויות האטרקטיביות ביותר שאפשר להביא לקהל הצופים הישראלי (קפיצות טרמפולינה, מוקדמות שחייה צורנית או אולי התעמלות אומנותית). להפתעתי גיליתי שמשדרים את תחרויות ההיאבקות בסגנון יווני רומי (דווקא מקצוע מעניין בד''כ), השדר זוהייר בהלול ללא פרשן מלומד לצידו. מיד הבנתי שמשהו לא בסדר- על המסך מתאבקים רומני מול קוריאני, ולעומת זאת השדר העיקש מדווח על היפני והתורכי שנאבקים במזרן אחר. התוצאה היא 3:2 לקוריאני, אך זה מתעקש כי התורכי שולט בקרב עם תוצאה של 6:2. השידור שגרם לי לחיוך ארוך אך גם למבוכה רבה נמשך יותר מ 30 דקות אשר בהם משודרים 3 קרבות ממזרן אחד כאשר על המסך רואים קרבות מהמזרן השני. המבוכה הסתיימה כאשר עלה למזרן המצולם אלוף העולם. בשלב הזה שיבח הבהלול את הבמאי שהחליט החלטה נבונה לעבור למזרן המעניין. אורי לוי עדיין בטוח שלא היו קטסטרופות עד כה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
דיאלוג של אורי לוי ויעל ארד
אופק,
25/08/04 23:14
|
בטקס הפתיחה, אורי לוי:''יעל, איך ההרגשה לצעוד על המסלול בטקס הפתיחה באולימפידה?''. יעל ארד:''לא יודעת, הגעתי ארבעה ימים אחרי שהאולימפידה התחילה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
SO WHAT??!!
ל"ת
Jery,
ירושלים,
24/08/04 21:17
|
|
 |
92.
סדר עדיפויות
ג.י.,
ירושלים,
24/08/04 17:10
|
שמתם לב שאתמול בלילה, בעיצומן של תחרויות האתלטיקה וההתעמלות, שידר ערוץ 1 את חצי הגמר בכדורעף חופים?! נו באמת.. וכמו תמיד נותר לנו רק להגיד תודה שיש יורוספורט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
מה שעצוב שהם עוד יפרשנו הרבה..
ל"ת
ירון,
24/08/04 16:15
|
|
 |
90.
אני חייב הסבר ממישהו מערוץ 1
יריב ירקוני,
24/08/04 15:46
|
למה הערוץ משתיק את הקהל ???
היום אני רואה כדוריד, קוריאה-הונגריה, ופשוט לא ניתן לשמוע את הקהל.
דרך אגב, עמית הורסקי בסדר גמור, להבדיל מכל הליצנים אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
ועוד אחת של זוהר מהאבקות
גיל,
פתח תקוה,
24/08/04 15:10
|
( מסך מפוצל של שני המתאבקים הישראלים) '' התמונה הזאת מתאפשרת בזכות פלאי הטכניקה והטכנולוגיה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
ביום האחרון לתחרויות השחייה..
יניב,
24/08/04 15:06
|
ביום האחרון לתחרויות השחייה גרטל התגלה במערומיו. יואב ברוק איחר כנראה להגיע לעמדת השידור, וגרטל חסר-האונים נאלץ להחזיק את חלקו הראשון של השידור לבדו. כך הוא מצא את עצמו קורא מדפי הסטטיסטיקה פרטים משעממים להחריד על כל שחיין, למשל: ''נולד ב.., התוצאה הטובה ביותר השנה היתיה..'' והרדים אותנו מול המסך. יואב ברוק, לעומתו, עמוס בידע ובפרטי טריוויה מעניינים על מרבית השחיינים, שאת חלקם הוא אף מכיר אישית. פשוט תענוג.
אבל למרות שגרטל יכול להיות סופר-קלישאתי ולמחזר את עצמו שוב ושוב כאילו היה תיון במטבח פרסי (''תראו כמה יפה הוא שוחה ביחס לכולם'', ''הקו הזה מייצג את 15 המטרים הראשונים''..) - האיש הוא חביב ומוסיף הרבה צבע לשידורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
ולא לשכוח את זוהיר
זוהיר,
24/08/04 12:43
|
במשחק כדוריד שאמר: המהלך הזה ירשם בדפי הזהב.
(תחת ''אינסטלטורים''?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
אורי (''הינה'') לוי לא רק פולט
תבוטל האגרה,
23/08/04 22:24
|
|
 |
85.
אורי לוי, במרוץ ה- 100 מטר
ניסים ק.,
23/08/04 18:50
|
שניה לפני הסיום: ''קולינס נראה מצויין'' (כאשר קולינס מקום 6 לפחות).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
רמי וייץ לא יותר טוב....
גיל,
23/08/04 15:48
|
|
 |
83.
הכי כלי היה ניסים קוויתי ששידר
אורי לוי,
עזה,
23/08/04 14:40
|
בכלל מהחדר במלון... לא היה בז*ן שלו לצאת בגשם, היה קר, ובמילא בטלויזיה רואים יותר טוב... כולם שם אוכלי חינם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות
אבי,
24/08/04 06:22
|
אתה מתכוון לגדעון הוד (שהיה אז מנהל מחלקת הספורט והושעה בשל כך) במונדיאל בספרד כמדומני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Anank
ל"ת
niai,
23/08/04 23:12
|
|
 |
82.
עוד מגרטל.... בקשר למדינות
שי,
23/08/04 14:35
|
היה גם פעם אחת בשחייה שהייתה שחיינת מפורטו ריקו. הופיע גם הדגל של פורטו ריקו עם הכיתוב pur אבל גרטל קבע שהיא מפורטוגל למרות שהדגל בכלל לא דומה לזה של פורטוגל וגם הקיצור של פורטוגל הוא por....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן צודק אבל
אלון,
23/08/04 16:58
|
צודק אבל זה היה אורי לוי נראה לי באיזה שהיא ריצה באטלתיקה לא בשחייה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
דני לוונשטיין
א',
שפלה,
23/08/04 14:25
|
מה עם דני לוונשטיין שאמר ע להמתעמל פול האם ואחיו התאום: הנה עולה אחיו התאום של פול האם, גם הוא בן 21.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
צריך לפתוח בתחרות בין . . .
קוקו,
ר''ג,
23/08/04 12:55
|
|
 |
79.
חחחח נפלתי על הרצפה מרוב צחוק!
ל"ת
עדי,
באר שבע,
23/08/04 11:35
|
|
 |
78.
שכחתם את הדבר החשוב ביותר
צופה,
תל אביב,
23/08/04 11:20
|
חבר'ה שכחתם את הדבר החשוב ביותר. נכון שאי אפשר לשלוח מומחה לכל תחום ספורט , ונכון ששדרים שמשדרים שעות על גבי שעות יכולים לטעות - זה קורה לטובים ביותר. לא על זה מתלוננים - אבל טעויות מביכות , חוסר מקצועיות , חוסר הכנה , על גבול של זלזול בצופה, משדרים תחרות - שנייה לפי הסוף עוברים למשהו אחר, רגעים חשובים מפוספסים - פשוט שידור לא מקצועי - וזה לא קשור לכסף - זה קשור לזה שהם לא חייבים שום דבר לאף אחד. לא יפטרו אותם , הם לא מתפרנסים מרייטינג, גם אם ישדרו לא מקצועי אנחנו נאלץ להמשיך לשלם אגרה- וזה מה שמעצבן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק לגמרי. ועוד:
גיל,
23/08/04 12:29
|
כל העובדים הארכאיים ברשות השידור, שבטח גם שידרו ממונטריאול 76 וממוסקבה 80 - קיבלו את הג'ובים שלהם בעולם של חבר-מביא-חבר ועוד קומבינות, בלי קשר ליכולות המקצועית שלהם. המתוקים האלה דאגו לעצמם לחוזים בלתי הפיכים ועכשיו כולנו משלמים את המחיר. זכור במיוחד אורי לוי, שבתור בחור בן 20 שמחפש את עצמו, הובא לרשות השידור כסוג של טובה ע''י יואש אלרואי, מלך מלכי הקומבינות, וזה, בלי לעשות יותר מדי ותוך כדי מופעי אימים הכוללים פלבולי עיניים ומבטים מפוחדים לעבר המוניטור - שרד את דרכו עד לכס מנהל מח' הספורט. גם כי כל האחרים קיבלו הצעות מפתות מערוצים אחרים ונטשו. אבל לוי? מי בכלל חלם להציע ללוי לעבור ערוץ? לוי שומר אמונים למחראה שהביאה אותו עד הלום. ועובדה - הוא היום באתונה, נותן לנו חומרים לצחוק מהם עד לאולימפיאדה הבאה (שבטח גם אותה ישדר גרטל. ולווינשטיין. וגם ב-2012, וגם ב-2016, עם הקטטר והאלצהיימר. אה, אלצהיימר יש להם כבר היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
השיטה בה שלומי דניאלי משדר...
טכנאי ברשות,
רוממה,
23/08/04 10:48
|
כדורסל מהאולפן (ספרד-ניו-זילנד, כמובן שלבחור אין מושג בכדורסל):
1. משתיק את הקול מן המגרש. 2. מדבר ללא הפסקה כאילו הוא משדר ברדיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
ומה עם זר ''עלי הזית'' של יעל אר
ד,
23/08/04 10:44
|
ככה היא הסבירה בטכס חלוקת המדליות, שזר עלי הזית הוא סמל לשלום, כמו שנהגו ביוון העתיקה. והרי אלו עלי דפנה... אבל למה לתת לעובדות לבלבל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
שיפור גדול מיורו 2004
יואב,
23/08/04 01:01
|
מצד אחד קשה לשדר עשרות ענפי ספורט שאין לך מושג עליהם ואי אפשר להביא מומחים לבדמינטון, סופטבול וכל השאר על חשבון משלם המיסים. מספיק שלחו בערך עשרה ספורטאים על חשבוננו שלא היה להם שום סיכוי להגיע לגמר! הוגן שהאולימפיאדה בערוץ ממלכתי. אבל מה, הוא באמת עושה שטויות.
אורי לוי: בטקס הפתיחה אורי לוי הציג את נבחרת אנגולה והודיע שבמדינה יש חצי מיליון תושבים. הדבר נראה לי טיפה לא הגיוני, כך שמבדיקה מהירה יש שם בערך 13.6 מיליון... אלה דברים שאפשר לעשות עליהם שעורי בית. דני נוימן: כנ''ל לבטא את השמות של שחקני נבחרת ארה''ב שכל אוהד כדורסל בכיתה ג' (ויש המון) מכיר.
גרטל וברוק: עושים עבודה נפלאה. גם עם גרטל מברבר על שום דבר, עדיין כיף לראות שחייה ולשמוע אותם ברקע.
לפחות זה לא הביזיון של יורו 2004. מה שנוימן והורסקי עשו שם... שלא נדע. גם רמי וייץ החליט לשכוח את מה שלמד בערוץ 5...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מבקש מכולם להפסיק לקרוא...
ברט סלק,
תום ריינולדס,
23/08/04 01:37
|
לדני ''הבולדוזר'' דבורין בשם דני נוימן.
אמנם שניהם מבזים את ערוץ 1 אבל מדובר בשני אנשים שונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון טעות שלי
יואב,
23/08/04 13:51
|
אתה צודק. באמת התכוונתי לדני דבורין בכדורסל... יחסית דבורין שדרן לא רע, אבל בכדורסל אין לו מושג...
דני נוימן הוא פרשן כדורגל איום...
סליחה על הטעות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
כמה הערות נוספות
עיתונאי,
23/08/04 00:51
|
1. גרטל ובהלול הם קשקשנים מדרגה ראשונה אולם דני דבורין שבר את שיא הביזיון בשידור ארה''ב-ליטא. אין טעם להרחיב, הרוב יודעים במה מדובר.
2. יכולת הבימוי של אורי לוי היא קטסטרופה ומראה על חוסר-מקצועיות מוחלט. לנטוש משחק באמצע נקודת-מערכה (דוגמה אחרונה היום - טניס זוגות נשים) זהו דבר בלתי נסלח. לוי הוא בכלל לא איש שידור, הוא מגמגם ללא כהפסקה וכאשר הוא מגיש הוא כל הזמן משדר אי-נוחות בפזילותיו הצידה.
3. כמובן שכל ילדי האולפן (למעט יונתן ריגר) + דניאלי והורסקי (שכל מה שראו בחייהם זה כדורגל) הם בדיחה עצובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
פרשן מדהים
אוהב שחיה,
22/08/04 18:36
|
אפילו גרטל לא הצליח להאפיל על הטוב בפרשנים שהופיע אי פעם בטלו- וזיה ופרשן את תחרויות השחיה יואב ברוק. הגשת הפרשנות ביחד עם הקליעה המדויקת מי יהיו הזוכים,פרטים חייונ-יים שמסר על כל שחיין או שחיינית הפכו את תחריות השחיה לחויה כזו שיואב ברוק בפרשנתו מהווה את הערך המוסף לחוית ספורט מדהימה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברוק נשמע מצויין אבל..
אבי,
23/08/04 06:52
|
יתכן שאנחנו משוחדים כי גם אפור כהה נראה בהיר ליד שחור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
הירידות על דבורין הן לא לעניין
מקורב לדבורין,
גבעתיים,
22/08/04 17:21
|
רק היום בבוקר יידעתי אותו שהוא משדר לטלוויזיה ולא ברשת ב'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
אני לא מבין את אורי לוי
יואש אלרואי,
רוממה,
22/08/04 16:16
|
לתת לדני דבורין לשדר כדורסל ??? זה כמו שאני הייתי נותן למשה גרטל לשדר מהאולימפיאדה. אתם מתארים לעצמכם דבר כזה ?
פשוט בושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
ל-67 - דווקא לא!!!
ל"ת
דנה,
22/08/04 14:26
|
|
 |
69.
עוד פנינת גרטל
אלי,
מהבריכה,
22/08/04 14:25
|
''בשעה זו נושבת רוח מול פני השחיינים - דבר שעלול לחסום שור בדישו''.
ואני אומר, אם כבר רוצים לתקוע פתגם בכוח ורוצים באותה הזדמנות לחסום שור, אז לפחות שיחסמו שור בדישון - זו גם בהמה מוצקה ויש יותר סיכוי שהיא תצליח לחסום שור.
והאם שכחנו לו את האולימפיאדה הקודמת בה סיים לילה אחד את המשדרים בברכה הבלתי-מנומסת בעליל: ''לילה טוב מירושליים ונוחו בשלום על משכבכם''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
תוספת, הפעם מה-ppv
רועי,
תל אביב,
22/08/04 13:40
|
מי שראה אתמול את השלם וצפה ולגית העאלק, לא יכול היה שלא להקרע מצחוק. באולפן ישבו שני מכוערים. אופירה אסייג והליצן השני משה פרימו. אולפן עלוב, כאילו שידרו מחדר השינה של אופירה. החדשות עלובות ולא ממש חדשות, שכלולות בהן המצאות. מי שקרא את עיתוני הבוקר ואתרי האינטרנט ראה כמה המצאות. מרוב כיעור לא רואים את היער. על זה אנחנו משלמים? בושה למקצוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה בגדול !
אבי,
23/08/04 06:48
|
|
 |
שילמת לגנבים אז זה מה שמגיע לך
ל"ת
ירון,
22/08/04 13:51
|
|
 |
67.
ל- 66,יעל ארד פרגנה המון לזאבי
ל"ת
מור24,
22/08/04 10:37
|
|
 |
66.
עוד פנינים של אורי לוי
דנה,
תא,
22/08/04 09:28
|
כשאריק זאבי זכה במדליה , לוי שלוש פעמים צרח שזאבי זכה בזהב. בכלל הברברת של לוי לובנשטיין לא פוסקת. ויעל ארד קצת לשפר את העברית, להיות קולחת ולפרגן יןתר לזאבי לא כל כך הרגשנו את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
יואב ברוק פרשן מבריק
מ.ס,
22/08/04 08:41
|
ברוק התגלה כפרשן מעולה, ידע רב בנושא, לא מתנשא, בהיר דיבור. כל הכבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
ופנינת הפרידה של גרטל
אורי,
שהם,
22/08/04 06:29
|
בתארו את סיום המשחה ל-1500 : ''אני אומר פרליקוב הרוסי אבל מתכוון לדייוויס הבריטי''
להתראות בבייג'ינג 2008.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
גרטל לא מזהה שיא עולם אפילו
איל,
21/08/04 23:20
|
תוך כדי משחה השליחים מהערב נשבר גם שיא עולם נוסף ב100 גב..הליצנים מהערוץ הראשון לא קלטו את זה איזו בושה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
לכולם: בבקשה תגובות על דבורין
יואש אלרואי,
21/08/04 21:59
|
השידור שלו ליטא - ארה''ב היה משהו לא יאמן. מסכן אלי סהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלי סהר היה צריך להתפטר
אווירון,
22/08/04 06:30
|
|
 |
נמאס כבר מדבורין
ל"ת
נמאס!,
21/08/04 22:59
|
|
 |
אין מילים !
ל"ת
מרדכי פ.,
21/08/04 22:25
|
|
 |
61.
עוד פנינה של גרטל
נטלי,
ברוק המלך!!!,
21/08/04 21:09
|
בסיום אחד מימי השידורים מהבריכה אמר גרטל: ''אני רוצה להודות לך יואב ברוק. יואב, האם אתה רוצה להודות לי????'' חחחחח.... יואב ברוק עושה עבודה מעולה וחבל שגרטל כל הזמן קוטע אותו כי הוא אומר דברים חכמים עם ביסוס וגרטל סתם מזיין ת'שכל.... חחחחחחח.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
עוד ציטוט מפיו של הרב גרטל
ליאור,
21/08/04 18:47
|
לאחר הפסד ורד בבריכה: ''הדרך לגן עדן רצופה כנראה במכשולים רבים''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
זוהי הכתבה הטובה ביותר
צוחקת,
21/08/04 16:41
|
שקראתי עד כה על האולימפיאדה. קראתי את כל התגובות לראשונה בחיי, ולא הפסקתי לצחוק. סחתיין לכל התורמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
מפניני דני דויטש שבאולפן
חנה,
דרום,
21/08/04 15:50
|
דני דויטש : ''היום אניה גוסטמלסקי לא היתה כל כך טובה במשחה שלה''.
מיקי חליקה: ''נכון, כי היא לא התחרתה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
לקראת הפרידה מגרטל (עד בייג'ין
מתמוגגת מצחוק,
21/08/04 15:43
|
במהלך אולימפידת ברצלונה הופיע גרפיטי נהדר על קיר בת''א: ''יוטבע גרטל בבריכה האולימפית''....ומאז הוא רק משתפר. אתמול בכלל הגיע לשיאו המשתפך, עם רדת החשיכה על בריכת השחיה כשהחל להתרונן ''הערב יורד עלי אופק בוער...'' - זכרון נפלא שיחזק את הגעגועים בארבע השנים הקרובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
ומה עם מירי נבו? (תוחלף לאלתר)
extream,
21/08/04 14:38
|
נכון עכשיו אולימפיאדה וכולם מדברים על גרטל (העילג משהו) אבל לא נשכח את מירי נבו מערוץ 5 שכבר שנים עושה את אותו הדבר לספורט האתגרי המשודר בערוץ. מירי - האם כל דבר הקשור לאופני BMX יקרא על ידך ''התקף לב'' לעד???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
ומה דעתכם על שני הליצנים...
לא,
21/08/04 14:32
|
שיושבים באולפן בירושלים? מה שבטוח זה שהם יפים, אבל פה זה פחות או יותר נגמר.
הוא: ''אני כבר מחכה למשחק מחר של זאבי''
(היפה מתכוון לקרב הג'ודו)
היא: ''שני הטניסאים הישראלים אנדי ורם...''
(היפה מתכוונת ליוני ארליך ואנדי רם)
וזה רק ממש על קצה המזלג...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גילי ודני
יפיוף,
21/08/04 23:12
|
|
 |
54.
חכמים גדולים
דודו,
ירושלים,
21/08/04 12:46
|
זה לא פשוט לסקר עשרות שעות של תחרויות, עם מתחרים עם שמות משונים בענפים לא מוכרים בחלקם, ואף פעם לא להתבלבל. די ללעוג ולהיות מגעילים כאלה!
אגב, כולם מדברים על יורוספורט. דייויד דאפילד השדר הראשי ביורוספורט הוא האדם המבולבל ביותר שאלוהים ברא חוץ ממסטר בין אולי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה + דיוויד דאפילד
הצופה,
21/08/04 13:45
|
דאפילד הוא לא השדר הראשי ביורוספורט. הוא (היה, עד השנה) השדר הראשי באופניים. אכן, שדר מבולבל.
חוץ מזה, הבעיה עם בהלול, דניאלי, דבורין, הורסקי, ורב ילדי האולפן היא שאין להם מושג בשום ענף ספורט שלא קרוי כדורגל - כלומר לא מדובר בחובבי ספורט אלא בחובבי ההוויה הישראלית (שכדורגל הוא חלק ממנה).
4 (!!!) שדרים שמשדרים ענפים שאין להם מושג בו זה בדיחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
מה גרטל לעומת יגאל שמעוני
מתעלף מערוץ 1,
ראשל''צ,
21/08/04 11:53
|
מי זה בכלל? שאלות של ילד שמנסה להיות תת עיתונאי. למשל - כשאודי וקס הפסיד בג'ודו תפס אותו שמעוני מיד אחרי הקרב, ובעוד אודי מתנשף אמר/גער ''לא יכולת לעשות משהו?''. כלומר - הכי חשוב המדליה של עמישראל לא אתה. תגיד שמעוני - רצת פעם 1 ק''מ רצוף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
אבל יואב ברוק עושה עבודה מעולה
אבל,
21/08/04 11:45
|
בזכותו גם מבינים קצת יותר את ענף השחייה והוא מביא הרבה סיפורים מעניינים על הספורטאים שהשמות שלהם בינינו לא ממש אומרים לנו משהו.... ובכלל אחרי ששמעתי את יעל ארד מעבירה שידור לבד ואת גלעד וינגרטן (אתלטיקה) מעביר שידור לבד ואת יואב ברוק מראיין מישהי בברכה , אני תוהה באמת בשביל מה שלחו לשם את הפקידים של ערוץ 1 (גרטל, לוי, לוינשטיין וויסלחו לי כל שאר המוצלחים שלא קלטתי את שמם)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
משה גדטל הגדול
אורי,
חיפה,
21/08/04 10:28
|
חייבים להודות לערוץ 1 שמעביר את השידורים ,סביר להניח שללא קשר לאגרה -במידה וערוץ 1 לא היה משדר אזי יתכן והיו גובים מאיתנו כסף רב על האולמפידיה אין ספק שגרטל עושה שירות מצויין לערוץ 1 בכך שמעניין מאוד לשמוע אותו דווקא בגלל כל הדיבורים המאוד מענינים שלו............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
עוד גרטל
ט ש,
חיפה,
21/08/04 10:14
|
במשחה עם שחיים פלסטנאי ( 100 מטר חטירה עם אני זוכר הנכון) הוא התבלבל במסלולים ופרשן במשך דקה שהפלסטנאי שוחה מצויין ומסיים ראשון וההתקדמות של השחיה הפלסטנאית בסוף התברר שהשחיין היה מקונגו והפלסטנאי הגיע אחרון....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
עוד גרטל
אבי,
י-ם,
21/08/04 09:57
|
1. כבר בשבת שעברה בבוקר כשהמשחים רק התחילו ''שימו לב השחיין מקזחסטן (גרטל אמר את שמו) מוביל אם כי האמריקאי עדיין נמצא בראש. 2. טוב שמשחי הגב נגמרו, לא נמאס לכם לשמוע שבזינוק אסור שבהונות הרגליים יצוצו מהמים ? 3. לחברה שמוציאים את ''הוצא מהקשרו'' - אתם יכולים להוציא שני כרכים על האוליפיאדה, כרך שלם על גרטל וכרך נוסף לשאר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי, העניין כבר בעבודה מתקדמת.
ל"ת
מ.אלון,
21/08/04 13:43
|
|
 |
48.
איפה ניסים קיויתי?
יגאל,
21/08/04 09:02
|
|
 |
47.
פניסטיל זה בכלל אנטי אלרגיה
מיקי,
ר''ג,
21/08/04 07:29
|
|
 |
46.
כל המגיבים פה עוד יתבכיינו.
אלוף,
21/08/04 06:51
|
כל המגיבים פה שמקבלים אולימיאדה ללא הגבלה עוד יבכו בעוד 4 או 8 שנים כאשר גוף פרטי יקנה את השידורים וידרוש עליהם הרבה כסף ואז עוד יתגעגעו לערוץ הראשון. נכון שהמחלקה מרוממה היא עילגת אבל יש גם הרבה אינטרסים של בעלי הון ששולטים בערוצים אחרים וגם בתקשורת הכתובה לרדת על הערוץ הראשון כדי לקדם את הערוצים שלהם ולהפוך אותם ליותר IN. בקיצור לכל מטבע שני צדדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום זליג.....
ל"ת
רונית,
21/08/04 08:11
|
|
 |
45.
גרטל גדול. לא להחליף בשום אופן
ענק,
21/08/04 06:46
|
יש לו סגנון, יש לו אינטונציה מדהימה, הוא שוטף, קולח ומהיר ולדעתי הוא השדר הטוב ביותר שיש והוא מכניס משב רוח מרענן לבריכה האולפימפית ש''טובעת בשמש'' כהגדרתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינטונציה???
מתפעם...,
ת''א,
23/08/04 12:59
|
קשה אפילו לתאר במילים איך הדבר הזה שקוראים גרטל מבטא את עצמו. במיוחד מצחיק לשמוע אותו מקריא את שמות המדינות שמיוצגות בכל משחה. הוא מתפעל מכל מדינה שהוא אומר, מעצמה או קיקיונית כאחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
גר-טל
יואב ברוק רולז!,
ראשל''צ,
21/08/04 04:21
|
שיא אולימ-פי ח-ד-ש !! פ-נ-ט-ס-טי!!
גרטל..מותק..זה הפסיק להיות פנטסטי והתחיל להיות מעצבן בערך בשיא השלישי..פרוש..בשבילי.
ואיך יכולתם להשאיר את זה בחוץ?!
גרטל: ''אני זוכר את אביו של השחיין הזה..אלוף אולימ-פי..שחיתי איתו....''
יואב ברוק:''כן רק שכחת להגיד שהוא כבר הוכתר כאלוף ואתה עוד היית באמצע הדרך כשכיבו את האורות''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואי גדול אתה איזה מצחיק
ל"ת
שי,
23/08/04 14:39
|
|
 |
43.
משה גרטל הוא המלך
ויני ג'ונס,
באר צופר,
21/08/04 03:40
|
פשוט נסיך הבריכה הבלתי מעורער. הלוואי שהיו משבטים אותו. אבל להבדיל משדרים אחרים, למרות העילגות הידועה לשמצה, הוא מבין בשחייה. לעומת זאת לא נשכח את הציטוט הבלתי נשכיח של דני לווינשטיין, שקבר את האמריקני פול האם, שכמובן ניצח בסוף: ''כנראה אני פשוט לא מבין בהתעמלות''. קלאסיקה אמיתית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
החוזה עם יעל ארד
גידי,
יבנה,
21/08/04 03:37
|
כנראה שליעל ארד משלמים פר מילים שהרי אחרת לא ניתן להסביר באופן רציונלי את כמות המלל והלהג שהיא שופכת בשידור.95% מהמלל שלה-ידועה לכל נער בן 13. תוקם התנועה לשינוי החוזה של יעל לתשלום לפי שעות שידור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
thank you
tom,
mexico,
21/08/04 03:33
|
thank you maariv for this article.im in mexico and unable to watch the olympics that much.after reading this i feel like im at home all along!very funny!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
ערוץ 1
ערוץ 1,
מרכז,
21/08/04 02:56
|
ערוץ 1 אתה כזה ערוץ גרוע יש לך את אירועי הספורט החשובים תביא שדרים ופרשנים ראויים מה רע שתביא את עופר שלח יורם ארבל רמי וייץ ומודי בר און שינהלו את הדיונים הפרשניות והשידורים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יקרה...
חן,
21/08/04 17:49
|
עופר שלח מעולם לא היה ולא יהיה קשור לערוץ 1. יורם ארבל , שדר ספורט מספר אחד בארץ כבר 20 שנה (וייסלחו לי רמי וייץ השוקיסט שמשתתק אחרי כל גול דקה שלמה ומאיר איננשטיין עם השיער הבילתי נגמר..) - יורם ארבל מס' בארץ אבל הוא עזב את ערוץ 1 מזמן בטריקת דלת...הלך לבלי שוב... זה מה שנשאר- אורי לוי היעכנע שלא מספיק לברבר לי במוח ועוד חבובות כמו יגאל שימעוני ושות' - כבר עדיף לראות עם MUTE יעני בלי קול...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
גרטל הוא פשוט טמבל עם דיפלומה.
מצחקק,
21/08/04 02:56
|
רק בערוץ 1 יכול ליצן ממדרגה עליונה להנות מג'וב חביב עם נסיעות לחו''ל במשך עשרות שנים בלי שיקום מי ויראה לו את הדרך החוצה. אכן יש תמורה לאגרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
שכחתם את נוימן:
יש דוגמאות,
בפנים,
21/08/04 02:00
|
הוא בכלל לא יודע את השמות של השחקנים: גלן אייברסון כרמלו ג'יימס ג'ון דאנקן ועוד ועד ועד וזה עוד מבלי להזכיר שהוא בכלל לא יודע כדורסל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
המשפט הכי מצחיק ששמעתי מ...
שירן,
תל אביב,
21/08/04 00:51
|
המשפט הכי מצחיק ששמעתי מאורי לוי במשך האולמפידה זה ''שהאולם מלא עד אפס מקום למרות שיש כמה כסאות פנויים''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
''לקליט קלר ואחותו קוראים kkk''
אורן,
21/08/04 00:07
|
|
 |
אגב kkk זה תנועה גזענית בארהב
עכג,
21/08/04 13:21
|
|
 |
35.
ציטוט של יעל ארד
כפיר,
גבעתיים,
20/08/04 23:32
|
''שאריק לא סטטי אז הוא בתנועה'' בקרב של אריק נגד האיטלקי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
גם בלי טלביזיה משלמים אגרה.
אבי,
תל אביב,
20/08/04 23:12
|
למה לא שידרו ארגנטינה נגד סרביה?את האמריקנים? ולשמוע את זוהייר בהלול משדר קיאקים זאת חויה טרנסצדנטלית! הם משעממים,אורי לוי לא מבין בג'ודו. גרטל הוא בדיחה כמו קויתי בזמנו ושדרנים שטועים בזהות הקבוצות או לא מבינים כלום בענף שאותו הם משדרים נניח קפיצות למים או טניס שולחן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
לונשטיין הוא הכוכב הגדול מכולם
רועי,
20/08/04 22:17
|
הוא הבריק כל השבוע. לדוגמא: ''עכשיו הרומניות יראו לאמריקאיות מאיזה עץ עושים גיטרה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אפילו אני יכול להיות שדרן שלכם
ל"ת
שאפיק אל חרטטה,
חדשות ערוץ 2,
20/08/04 22:14
|
|
 |
31.
השחיין הפלשתינאי מאנגולה
אורי,
שהם,
20/08/04 22:08
|
3 שחיינים בבריכה. גרטל מתאר בהתלהבות איך השחיין הפלשתינאי מגיע ראשון. כאשר מתפרסמות התוצאות מתברר שמדובר בשחיין מאנגולה. גרטל מאשים את הנהלת המשחים : '' הפכו את המסלולים''. האיש מלא ונפוח, וחוץ מאוויר חם אין בתוכו כלום. ולא לשכוח שכל משחה הוא חייב להזכיר לנו שהוא היה שחיין לפני 30 - 40 שנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
חוף השנהב - (אורי לוי מבולבל)
אדום כהה,
20/08/04 22:07
|
בטקס הפתיחה כאשר הונף השלט של חוף השנהב(קו ד' וואר) הצהיר אורי לוי שזו מדינה קטנה באפריקה עם 160,000 תושבים ולכן מפתיע ששלחה כל כך הרבה ספורטאים. מישהו היה צריך לספר לו שמדובר בחוף השנהב, בירת מערב אפריקה ולה 16 מליון תושבים וספורטאים נפלאים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחחחח קרעת אותי עכשיו מצחוק
חדלי,
20/08/04 22:52
|
אני בלי קשר שונא לשמוע את אורי לוי. כל כך הרבה גמגומים שזה הורס כל חלקה טובה. אבל בעצם כל הערוץ הראשון כזה זבל שחבל בכלל לדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
עוד גרטל
עוד גרטל עוד,
20/08/04 21:48
|
היה במקצה אתמול שחקן שבכיתוב שלו ועל כובעו היה רשום: PUE וגרטל התעקש לקרוא לו השחיין מפורטוגל, למרות שזה פורטו ריקו וגם מהדגל אפשר היה להבחין שזה לא פורטוגל
וכמובן אורי לוי בטקס הפתיחה: משלחת ברזיל עם נבחרת הכדורגל שלה...ברזיל לא עלתה כידוע לטורניר הכדורגל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
PUR
ל"ת
סתם,
21/08/04 22:19
|
|
 |
28.
מי צריך תמורה לאגרה...??
אוזן,
איצטדיון,
20/08/04 21:25
|
להגן בלתי נלאה הגרטל הזה..הוא עוד יזכה במדליה על כך..!!! מביכה לא פחות ההתלהמות הפאתטית של יעל-כסף-ארד לתאר בפרטנות באזנינו את שעינינו רואות ממילא,במיוחד את קרבות הג''ודו המשמימים לאללה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
יש לי עוד גרטל!
אורן,
תל אביב,
20/08/04 21:15
|
על ורד בורוכובסקי ששחתה ללא משקפיים: ''הכלור פשוט שורף בעיניה כל חלקה טובה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
הדבר הכי מעצבן בערוץ 1 הוא:
עיתונאי,
20/08/04 20:06
|
לא ניתן לשמוע את האווירה שבאיצטדיון/אולם !!!
ערוץ 1 חונק את רחשי האיצטדיון. (מאז ומתמיד הוא עשה זאת, ומסיבה לא ברורה)
למי שלא יודע על מה אני מדבר, תעביר ליורוספורט ותבחין בהבדל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
הבעיה היא לא בהגשה
אלון,
20/08/04 19:34
|
ההגשה בערוץ הראשון מעט מיושנת, ההתבטאויות של גרטל חביבות, קצת מפריע שהוא לא נותן ליואב ברוק לדבר. הבעיה שם היא כל העריכה, ההחלטות מה לשדר, ההפסקות הנוקשות לצרכי מבט וכו'. אבל מה לאתר שעדיין לא דיווח שגל פרידמן סיים ראשון את המקצה להלין על אחרים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
תכל'ס הם לא כל כך נוראיים
אורן,
20/08/04 19:19
|
נכון, הם רחוקים מלהבריק, אבל נראה לי שיחסית למ שייצרו בעבר (במיוחד גרטל) דווקא השדרים בסדר גמור, וארד וברוק על הכיפאק. חבל שכל דקה יש הפסקה וששדרי האולפן (החוליה הבאמת חלשה) לא יודעים לעבור מאייטם לאייטם, לשוחח בינהם, ולהיפרד ממרואיינים כמו שצריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
גרטל
דודי,
20/08/04 19:05
|
עוד ציטוט משה גרטל מראה כמויות של טקט באחת מתחרויות השחייה השתתף שחיין חרש מדרום אפריקה וכך במשך כל המשחה הוא התייחס אליו אך ורק בתור החרש ''ו..החרש ניצח! כל הכבוד''
תודה לאל שיש את גרטל אחרת היה משעמם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחחחחח ''החרש ניצח'' חחחחחחח
ל"ת
עודד,
21/08/04 15:04
|
|
 |
22.
יעל אני לא יודע אם את זוכרת
אבל את זכית,
במדליה,
20/08/04 18:51
|
|
 |
21.
גדול!!!!!!!!!!!
דןדי,
חולון,
20/08/04 18:40
|
|
 |
20.
אני דווקא נהנה
עידו,
ראשל''צ,
20/08/04 18:38
|
|
 |
19.
היום בטרמפולינה שברו את שיאי ה
נועה,
20/08/04 18:29
|
ביזיון בשידור דוגמא: היא מתחממת, היא התחילה, היא מתחילה ישר את התרגיל שלה...
הפרשן: לא היא לא התחילה... היא עוד מתחממת.
השדר: היא לא עשתה סלטה פרשן: עשתה סלטה שדר: לא עשתה פרשן: אני ראיתי שעשתה
וכן הלאה
ואיך הורדתם את אורי לוי משדר בקרב המדליה של זאבי על הארד ''שניהם נאבקים, שניהם רוצים את הזהב...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרגת אותי מצחוק נועה
גלעד,
20/08/04 19:05
|
|
 |
18.
ערץ הליצנים מזל שהם לא PPV
ל"ת
השפיץ של הנעל,
20/08/04 18:26
|
|
 |
17.
הרומני גנב לו את המשחה
ל"ת
משה גרטל,
אתונה,
20/08/04 18:17
|
|
 |
ואיך הרומני גנב לבריטי את הארד
ל"ת
יואב ברוק,
סליחה טעות,
21/08/04 09:34
|
|
 |
16.
מדליית זהב לשדירנו העלוזים
ל"ת
dodo,
20/08/04 18:12
|
|
 |
15.
שכחתם את נבחרת ברזיל
הברזילאי,
20/08/04 18:02
|
באקס הפתיחה שכחתם גם שאורי לוי או אחד מהפרשנים אר הנה ברזיל עם נבחרת ברזיל בכדורגל (שלא עלתה כידוע לאולימפיאדה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון מתמטי
מתמטיקאי,
22/08/04 12:52
|
מהמשוואה הנ''ל: אורי לוי + גרטל = 0 ניתן בטעות להסיק כי אחד מהם חיובי השני שלילי וביחד הם מסתכמים ל-0. וכמו שכולנו יודעים שלא כך הדבר! ולכן צריך לתקן ל: לכל X - אורי לוי * X שווה 0 לכל Y - גרטל * Y שווה 0 מכאן נובע כי: אורי לוי = גרטל = 0
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אורי לוי + גרטל = 0 . בעצם זה
דגכ,
20/08/04 17:10
|
|
 |
13.
אוי רשות הבידור..איפה מודי...
דן למדן,
20/08/04 16:31
|
מודי בראון היה יכול לעשות מהאולימפידה המשעממת הזו מטעמים לחג.... קצת היסטוריה , קצת צחוק , קצת מיקצועיות ועניין.
במקום זה אנו מקבלים שעמומון נוסח אורי בורי וגרטלוביץ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
משה הגדול
יניב,
20/08/04 16:28
|
מה קורא לכם גרטל הגדול מכולם נא לקחת הכל בפרופוציה זה היופי בספורט מה רציתם גם פה חבר מרכז ליכוד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
את האמת, אתם סתם קטנונים,
אלי,
עפולה,
20/08/04 16:26
|
מתעסקים עם ערוץ1 שהביא לנו בשידורים ישירים ללא תשלום את אתונה 2004, היורו, והטור דה-פראנס, אתם פשוט מתנהגים כמו ילדים קטנים שמחפשים מה לא טוב אצל האחר, תגידו תודה כבר במדינה הזאת.
כל הכבוד לערוץ 1 ולפרשנים שעושים חוויה יוצאת דופן במשחקים האולימפיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה סתום או מה?
זובין מהטה,
23/08/04 03:28
|
לערוץ 1 יש את צוות השדרים והפרשנים העלוב ביותר במדינה. בלי קשר הוא ערוץ דפוק. אסור לרדת על משה גרטל הטיפש שלפני 2 אולימפיאדות אמר: ''לילה טוב לכם צופים יקרים, נוחו על משכבכם בשלום.'' זה טמטום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה לאלי מעפולה
משלם המיסים,
22/08/04 12:54
|
|
 |
המממ...נראה לי
שמשון,
20/08/04 18:50
|
|
 |
צודק בהחלט
ל"ת
הממשי,
20/08/04 18:34
|
|
 |
ללא תשלום?!??? מה עם האגרה???
ל"ת
פחחחח,
20/08/04 18:32
|
|
 |
אגרה זה סכום שאתה משלם באופן
אלי,
עפולה,
20/08/04 19:46
|
קבוע כבר שנים רבות (אם אתה משלם בכלל), הסכום הזה לא משתווה לסכומים שגובים הערוצים ספורט 5+ וערוצי הספורט הנוספים, אם אף ערוץ לא היה קונה את השידורים מהאולימפידה היינו ככל הנראה מקבלים משחה גמר בתשלום ומוקדמות חינם, אז שיש משהו בחינם תעריכו.
ולכל אותם אנשים שאומרים אבל יש ערוץ אירופה ספורט (eurosport) וערוצים נוספים בערבית, אני בספק אם הקרב של אריק זהבי היה משודר בהם והאם הייתם רוצים לקבל שידור הקרב של אריק מפרשן אל-ג'זירה.
צריך ללמוד להעריך, כמו שאומרים אתה מעריך רק שחסר לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההבדל הוא גדול
אופיר,
כפר סבא,
20/08/04 20:58
|
הרגרה היא מס שאין לך ברירה אטלא לשלם. לערוצי הספורט אתה משלם מתוך בחירה. הבדל עצום !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדין יש לך בחירה,
אלי,
עפולה,
20/08/04 22:04
|
אתה יכול לא להחזיק טלוויזיה, בכל מקרה גם אם דבר שאתה משלם מתוך חובה, את התמורה אתם מקבלים.
מה שלא מפריע זה האופי הישראלי שרוצה הכל ועוד. להגיד תודה ולטפוח על השכם לא יזיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''אתה יכול לא להחזיק טלביזיה''?
אריאל,
ת''א,
26/08/04 13:31
|
נשמע כמו משפט משנת 1955. תגיד איפה התחנכת, בדיקטטורה של צ'אוצסקו? אם לא שמת לב הכיוון הכללי של העיניינים הוא לתת לאזרחים יותר חופש בחירה ולא לכפות עליהם מה שהם לא רוצים. בסכום של האגרה עבור ערוץ אחד בלבד היה מצופה לקבל יותר מקצועיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבא שלי לא עובד שם,
אלי,
21/08/04 14:23
|
ראינו שהוצגה התוכנית של כדורגל בתשלום (PPV) אנשים כמוך ובצדק כמובן התנגדו.
האמת אני לא מאשים אותך, אתה מקבל עכשיו דברים בחינם (כן בחינם) ולא יכול להעריך, שזה יהיה בתשלום אתה קרוב לוודאי תדבר אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די לנסות לטייח !! הערוץ הזה
שורי,
20/08/04 22:55
|
הוא זבל ברמות שאין לתאר. הפאשלות כאן היו נסלחות אם בתחומים אחרים הם היו מקצועיים , אבל מקצוענות מהם והלאה . גם אם הייתי משלם 10 שקלים לא הייתי מטייח את העובדה הזו. למה יש לי תחושה שאבא שלך עובד שם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחינם? על אגרה שמעת?
ל"ת
יהודה,
ירושלים,
20/08/04 18:26
|
|
 |
ללא תשלום?!
לידור,
נתניה,
20/08/04 17:57
|
איפה אתה חי? תקציב רשות השידור הוא 9,000,000,000 (כן, 9 מיליארד) שקל. מאיפה אתה חושב שהם מקבלים את זה, מתרומות? אז ה''חינם'' שלך מגיע מהאגרה, ומיסים, שאתה משלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות קטנה
דוד,
21/08/04 00:57
|
תקציב רשות השידור הוא 900 מיליון שקל ולא תשעה מיליארד שקל. מזכיר לי בדיחה. שני חברים מבית הספר היסודי נפגשים לאחר 30 שנה. הראשון פרופסור באוניברסיטה עם משכורת נאה. השני בעל בסטה בשוק אבל מיליונר. שואל הפרופסור את חברו, איך זה שאתה מיליונר. עונה לו הבסטיונר. תשמע אדוני המלומד. אני קונה קילו עגבניות בשקל ומוכר ב- 10 שקלים. ככה אני מרוויח את ה-10 אחוז שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתי הערות קטנות
א,
21/08/04 08:03
|
ראשית - בתגובה לאבי - אני לא עובד רשות השידור, ולאבא שלי לא קוראים ג'ו בראל. ועד הטכנאים שלהם מעצבן אותי לפחות כמו שהוא מעצבן אותך. אני תומך בשידור ציבורי טוב (ערוץ 1 הוא לא כזה), ולכן תומך בשידור תכנים ספורטיביים בערוץ הזה.
שנית - כפי שציין דוד, תקציב הרשות הוא 900 מיליון ש''ח. בישראל כ-6 מיליון תושבים (נוריד מהחישוב אנשים בלי טלוויזיה). ככה שבכל שנה כל אזרח משלם 350 ש''ח לרשות, וזה כולל רדיו. כלומר - ''דמי המנוי'' על ערוץ1 הם בערך 200 ש''ח לנפש למשפחה לשנה - בערך שקל לנפש ליום. כמה היתה עולה אולימפיאדה ב-PPV?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתשלום - אבל חינם
א,
20/08/04 20:47
|
אין שום דבר שהוא באמת חינם. בסופו של דבר אנחנו משלמים מיסים בכל מקרה ואגרה בכל מקרה. האגרה היא מס על אחזקת מכשיר, ולא תשלום על צפיה (במקרה אותו גוף אחראי לשניהם). השאלה היא מה דורש אקסטרא. ברמה העקרונית (כי כולנו יודעים מה קורה בפועל) מיסים זה כסף שחוזר לציבור - זו הקופה הציבורית. תשלום על שידורי אקסטרא (כבלים, PPV וכו')הולך לכיס פרטי. אז כן - ערוץ 1 זה בעצם בלי תשלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
א' היקר. אגרה שנתית ל- TV אחת
מור24,
22/08/04 11:10
|
היא בערך 500 שח'. שלא לדבר כמה משלמים אם ישנן 2 טלויזיות. אם פעם ב- 4 שנים יש נחת מערוץ אחד זה לא אומר שזה מוצדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד, בכבלים זה היה PPV
דוד,
20/08/04 17:53
|
גם אני אם הייתי צריך לשדר שעתיים רצוף הייתי בטח פולט המון שטויות.. עדיפה החובבנות האנושית של ערוץ 1 מאשר אנשי ערוץ חמש המהוקצעים והמזוייפים , שלא לדבר על זה שבכבלים היינו צריכים לשלם בנפרד על כל משחה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיפה יש לך gmail ?!?
ל"ת
מאיר,
20/08/04 17:53
|
|
 |
על מה כל הכבוד?
אנטי ערוץ 1,
תל אביב,
20/08/04 17:45
|
על חוסר המקצועיות. והשידורים הם בזכות האגרה שאתה משלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק במאה אחוז.
א,
20/08/04 17:23
|
''התחלקויות'' הן חלק מהסיפור. רוצים שידור בלי טעויות? צ'רלטון ישמחו לספק לכם תמורת סכום ''פעוט''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל בערוץ הזבלי הזה אין
אבי,
20/08/04 22:57
|
''התחלקויות'' חד פעמיות. כל הקיום שלו הוא התחלקות אחת גדולה. ערוץ ששווה לזבל !! שלא לדבר על הניהול הכושל שלו. (נדמה לי , כמו שהעירו כבר כמדומני, שאנחנו רואים כאן מספר נציגים של עובדי הערוץ . נו אז שיבושם לכם .)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
חזק!! תביאו עוד!!!!!
ל"ת
רפיק,
20/08/04 16:22
|
|
 |
9.
בורים ועמי ארצות
איתי,
20/08/04 16:14
|
אין מדינה בשם סלובניה הרצוגובינה וגם אין מדינה בשם סרביה הרצוגובינה. שמה של המדינה המסתורית הוא בוסניה הרצוגובינה ובירתה היא סרייבו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סרביה ומונטנגרו
חבר ועד SCG,
י-ם,
20/08/04 18:44
|
מונטנגרו נספחת לסרביה ומלאדן חבר במשלחת סרביה-מונטנגרו. בוסניה הרצגובינה זו מדינה אחרת והשדר עשה סלט. הוא כנראה רצה להגיד סרביה (הכל רשום לו בדף, למסכן) אבל הצירוף הזה סרביה-מונטנגרו הכניס לו לראש את סלובניה ועליה הלביש את הסיומת הרצגובינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בגלל הקיצור
ספורט וגאוגרפיה,
22/08/04 10:20
|
הכל בגלל הקיצור SCG גרטל פשוט לא מבין אם זה סרביה ומונטנגרו אז מה הקשר ל SCG. אז הוא פשוא הלביש את הרצגובינה כי זה נראה יותר מתאים.
אז גרטל. רק לידיעה SCG זה השם הסרבי לסרביה מונטנגרו - Srbia i Crna Gora
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
לא לשכוח את המתעמלים
אריאל,
20/08/04 16:12
|
''זהו אחיו התאום של פול האם- מעניין הם באותו גיל'' מפניני השדר בטורניר הקבוצתי בהתעמלת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במקרה הזה
עופר,
21/08/04 23:22
|
|
 |
ענק!!
אדום כהה,
20/08/04 22:10
|
|
 |
7.
''זאת אתונה, ילדה, זאת אתונה''
יואב,
20/08/04 16:03
|
|
 |
6.
...ופנינה מחליקה...
שץ,
20/08/04 15:57
|
מיקי חליקה באולפן על ורד בורוכובסקי(אחרי שנקרעה לה המשקפת): ''זו לא הפעם הראשונה שנקרע לה הגומי..''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Gertel
Roman,
Dallas,
21/08/04 01:11
|
|
 |
5.
גרטל אמר סרביה והרציגובינה
שירן,
20/08/04 15:52
|
|
 |
זה בוסניה והרציגובניה בכלל...
ל"ת
אורן,
24/08/04 19:54
|
|
 |
מה את אמא שלו?
ל"ת
השפיץ של הנעל,
20/08/04 18:24
|
|
 |
גרטל, תעשה לי ילד!!!!!!!!
ל"ת
שירן,
21/08/04 19:28
|
|
 |
4.
חזק ביותר! גרטל כרגיל עם
צבי,
גוש דן,
20/08/04 15:46
|
פשלות בבריכה, והכי חזק כשאורי לוי שידר ג'ודו וממש מתבלבל כל הזמן בין קוקה, יוקו ו-וואזארי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
גדול
דני,
גבעתיים,
20/08/04 15:45
|
מקומו של גרטל במגרש הגרוטאות הקרוב. איזה טמבל! עכשיו ידוע שהוא גם מנשנש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
ועוד מפניני גרטל...
עומר,
20/08/04 15:44
|
אינני זוכר באיזה שחיין היה מדובר - נדמה לי שואן דן הוגנבנד, עליו אמר יואב ברוק: ''הוא צריך לבוא למשחה עצבני ולתת את המקסימום.'' וגרטל בתגובה: ''שהיה בא אליי, אני הייתי מעצבן אותו''
מה שנכון....
ואירוע אחר-גרטל: ''והנה אנחנו רואים בתמונה את יציע העיתונאים, ואם אתם רואים ניירות לבנים מנפנפים אליכם - אלה אנחנו בפינה הימנית. הנה הניירות שלנו - ישראל על המפה''
אם לא בתוך הבריכה לפחות ביציע....
ועוד תיקון קטן - גרטל אמר סרביה הרצגובינה, ולא סלובניה, אבל מה זה משנה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
Brain
Eitan,
20/08/04 15:04
|
Speaking on the radio does not mean one has to have a brain.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פלסטלינה
מרטין לותר,
צפון הדרום,
20/08/04 15:36
|
|
 |
שתה ג'ריקן 10 ושב בצל
ל"ת
ד''ר סוס,
גן החיות,
20/08/04 16:56
|
|