 |
39.
הכלבים נובחים והשיירה עוברת...
אביב,
ת-א,
08/06/04 22:48
|
אז זהו מכבי שוב אלופה וכולם נובחים, מכבי זוכה בגביע ארופה וכולם מייללים, מכבי זוכה בגביע המדינה וכולם מגדפים. הכל בארץ חובבני, הכדורסל, הכדורגל, השחיה, הטלויזיה, הכל בינוני ומטה, אז מה פתאום שמכבי ת-א תהיה שונה? צריך להחליש אותה, לשלוח את מזרחי הביתה ולהביא יושב ראש אחר, מאלה שמבטיחים ולא מקיימים, מאלה שמתחייבים ולא משלמים, שתהיה תחרות ברמה של ליגה א' ואז...יהיה טוב!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39 כל מילה בסלע...
ל"ת
ירון,
חולון,
08/06/04 23:26
|
|
 |
38.
את לא מבינה כדורסל במילא
עדי פלדמן,
ת''א,
08/06/04 21:56
|
אז למה את ממשיכה לכתוב על כדורסל? לא נמאס? איך הגעת בכלל למדור הספורט? תעברי לפולטיקה, שם תוכלי לכתוב קקי. על כדורסל מי שכותב קקי הוא בעצמו קקי. אחלה דרך לקדם את הכדורסל הישראלי. תמשיכי ציפי תמשיכי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגידי, לא מצאת תגובה יותר
אודי,
09/06/04 09:30
|
מטומטמת? קודם כל אני מכיר את ציפי והיא יודעת כדורסל יותר טוב מהרבה מומחים עאלק. דבר שני מה זה בכלל קשור להבנה בכדורסל? זה שיטאטאו את הבעיות מתחת לשטיח זה מה שיעזור לקדם את הכדורסל? נראה לי שאת ילדה בת 7. תתבגרי קצת וגם תשפרי את הבנת הנקרא שלך ואז תכתבי תגובות למאמרים שהם שלוש דרגות מעל המידות שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
Well done
ר.ע,
מלאבס,
08/06/04 20:59
|
|
 |
36.
להגביל את תקרת השכר
דן,
שרון,
08/06/04 14:54
|
רק הגבלת תקרת השכר תביא לספורט תחרותי. בעלי ההון שמשקיעים במכבי עדיף שילכו לבורסה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אממ..ירושלים!
שירה,
08/06/04 13:33
|
אין מה לעשות הפועל ירושלים הכי טובה שיש:) חחחחח.. ואם הפועל ת"א חשבו שהם יכולים לעשות משהו..ושם הקבוצה נבר 2 בליגה-טעו!! הפועל אימפריהה1!!!! הפועל תעשו לי ילד!!?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
...
יניב,
08/06/04 17:29
|
|
 |
גם אני..
ל"ת
Beitar4Ever,
08/06/04 18:11
|
|
 |
34.
לציפורה תגובה 22 את ענקית
רויטל,
08/06/04 13:26
|
|
 |
33.
בושה וחרפה
פרקובקי משה,
גוש דן,
08/06/04 13:06
|
לכתוב מאמר מרושע ובלתי מפרגן בעליל. אדרבא ואדרבא, שאנשי הפועל יגייסו מיליארדרים בסדר הגודל של אברמוביץ' למשל,ושמצידי יביאו את הארלם גלובטרוטרס מגויירים ואת הוטרנים של האנ.בי.איי - העיקר שיהוו יריב ראוי לאלופה הנצחית. יותר עדיף שהפועל יחליפו את ההנהלה הבכיינית והאימפוטנטית בצוות לענייןובעל זקפה לאומית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
ותודה לאמיצה
עומרי,
08/06/04 12:13
|
כניראה שציפי זו היא אמיצה גדולה כי אחרת איך כל עדר העיתונאים המבינים לא כותבים על זה. אז ככה: - היה כייף לראות את מכבי אבל לא את פיני חסר תרבות גרשון (יאללה תשאיר אותנו בלעדיך) - היה גם כייף לראות את הפועל אבל ממש לא את ה"קומץ" (=1400 איש... מעטים) ואולי זה המקום למסור למתן חמודי מאור שאפשר שגם הוא יודה לאוהדים המדהימים וילך לחבר להם שירי עידוד חדשים (אם הוא באמת חמוד...) - ועוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
לא יאומן
אמיר,
08/06/04 12:11
|
כל המכביסטים העיוורים מגיבים רק על שורה אחת שמרגיזה אותם מתוך המאמר המעולה הזה. כמה טיפשים אתם יכולים להיות? שכרון הכוח הרג לכם כל טיפת אינטליגנציה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
כמה צפוי
יאצק,
08/06/04 12:08
|
כל אלה שיורדים על ציפי לא מסוגלים להסתכל מעבר לאהדה הפנאטית שלהם ולראות את האמת הגדולה שיש במאמר הזה. ישר יורדים לקללות והעלבות שרק מחזקות את השורה התחתונה שלה. איזה מדינה חולה. יישר כוח ציפי מאמר גדול והכי נכון שקראתי כבר הרבה זמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יאצק, פעם הבאה תודיע לי
טל ר,
הרצליה,
11/06/04 14:36
|
|
 |
29.
הלוואי שניפטר ממך ציפורה
אסף,
08/06/04 11:59
|
|
 |
28.
הכל מתוך קנאה!!!!!!!!!!!!!
צהובה לעד,
נוה סביון,
08/06/04 11:43
|
כולם סתם אוכלים את הלב על ההצלחה של מכבי תל אביב. ציפי, את בראשם. במקום לשמוח בשמחת מכבי את סתם מתבכיינת. מכבי לא חייבת להצטדק בפני כולם על ההצלחות שלה, להיפך, כולם צריכים לשאוף להיות כמוה. זה הכל מתוך קנאה, תאכלו את הלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה צודקת מה?
אחיצור,
גארדן,
08/06/04 22:02
|
מה אתן מקשקשות? מה שמחת מכבי? זה כבר לא שמחת זו מכונה זוללת תארים. כל היופי והטוהר של הכדורסל נלקח ונמעך. כמה ישראלים שיחקו בקבוצה הנורמלית הזו שלך? איזו אלטרנטיבה רצינית יש לקבוצה הזו שאת אוהדת? אז איך אפשר לאהוד קבוצה ללא מתחרים וללא שחקנים אמיתיים? העובדות - קל מאוד ונעים מאוד לאהוב את מכבי באירופה כנציגה ישראלית. עושה טוב ומחמם את הלב, אבל מה הטעם? בליגה הישראלית מכבי היא כקבוצה זרה, עוינת - אבל אולי הזמנים האלו קרובים להסתיים כשמכבי משנה לשנה הופכת להיות קבוצה זרה והכשרונות האמיתיים, הטבעיים, משלנו מתפזרים בין הקבוצות ובסופו של דבר אולי גם תהיה לנו ליגה. צהוב כמוהו כחלמון - רך, נוזלי, ומעורר קבס. ולא, אני לא אוהד הפועל. ודבר אחרון - קדימה דטרויט!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל - 28 את צודקת בהחלט!!!!!!!!!
#צהובה גאה#,
08/06/04 12:01
|
מכבי תל אביב לא צריכה להתבייש שהיא טובה והיא לא צריכה לחפש תירוצים ולהצטדק בפני עיתונאיות כמו הציפי הזאת. לפחות יש קבוצה אחת נורמלית במדינה הזאת שמייצגת אותנו בכבוד (ובלי אלימות).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
ל 24
עפר,
08/06/04 11:42
|
ולכל מי שמדבר על הגבלת שכר ועל דראפט זה בלתי אפשרי בארץ ב NBA הליגה סגורה ולכן זה אפשרי בארץ הליגה לא סגורה מכיוון שיש את גביעי ארופה אי אפשר להתחרות עם האירופאים עם מיגבלות שכר רק בארץ כמו כן הנוער בארץ לא דומה למכללות בארצות הברית בארהב יש למיכללות אינטרס להצליח בלי קשר לאן ילכו השחקנים אחר כך איזה אינטרס יש לקבוצת נוער להצליח אם הבוגרים המוצלחים ילכו לקבוצה אחרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
חוסר נגיון וצביעות
מירית,
08/06/04 11:40
|
אני לא מבינה איך במקום לפעול להעלאת הרמה של ההנהלה, השחקנים והאוהדים של כל קבוצות הליגה חסרי ההבנה מסיטים וגם פועלים להורדת הרמה של מכבי ת"א. שמישהו יסביר לי את ההגיון!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מדברת שטויות
ליובין,
08/06/04 11:19
|
ליובין גבר גבר?? למה מה הוא עשה? קיבל מרפק בפרצוף משאראס, החזיר מרפק בראש זהו נגמר מגיע לו זאת לא אשמתו שבאסטון רוצה להראות שהוא גבר ולא היה לו אפילו חלק קטן שבקטנים בתקרית עם באסטון שופטים פחדנים, רק רואים את דון שימון קם מהספסל ומתחילים לשקשק מרחיקים את ליובין על זה שהרביצו לו?? איזה בושה השיפוט בארץ הזאת..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
Fair Competition
D,
TelAviv,
08/06/04 11:08
|
The point with fair competition is that everyone has the same chance. In Israel it's not like that. If there would be a payment limit and draft of players all teams would have chance to build themself and to win the championship But how come Macabi wins the championship in Israel 30 years and no one wakes up and say Something is wrong here. we have to make a change!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אפשר להבין אותך
פיני,
מודיעין,
08/06/04 11:00
|
כי מכבי ת"א זו אירופה (בעירוב מוקה אמריקאי) במיטבה. שאר הקבוצות ארץ ישראל היפה (שוב עם טיבול במידה של מוקה ) במיטבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
גם העדר מעשה הוא אלימות
ציפורה נפש,
זה באמת משנה,
08/06/04 10:38
|
הימנעותו המופגנת, הדווקנית, של פיני גרשון מלחיצת ידו של חניכו- עמיתו-יריבו ארז אדלשטיין בשניים מתוך שלושה משחקי הגמר-סל היא לא פחות מאשר גילוי של אלימות. כן כן. בדיוק מה שאתם קוראים. אני לא רוצה להוסיף מלה ואוי למי שיגרע מלה. ושנהיה בריאים ותרבותיים יותר בעונה הבאה. מציפורה נפש שמבינה בכל זאת משהו בספורט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
ציפי קבלי תיקון - מחליקה
אבי,
08/06/04 10:38
|
|
 |
לא בסיסי ולא נעליים
דורון,
08/06/04 12:06
|
זה ציטוט מהשיר מועקה של אבטיפוס. ככה זה במקור. כדאי להרחיב קצת אופקים לפני שמלכלכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי קבל תיקון - מתחלקת
אבי,
תל אביב,
08/06/04 10:56
|
|
 |
20.
פיני גרשון הילד הקטן!!!!!
אלי,
מוצקין,
08/06/04 10:13
|
אני מסכים עם כל מילה שרשומה פה אך לדעתי צריך להדגיש את ההתנהגות המחפירה של פיני גרשון .שתפיד פותח את הפה בצורה מלוכלכת כשההוא מנצח ומזלזל בצורה מחפירה בכולם אך כשהוא מפסיד הוא בורח לחדר הלבשה כמו ילדה קטנה! ולא לשכוח את שאראס התינוק שכל פעם ששורקים לו עברה בוכה כמו ילד קטן ובוכה לשופטים.....קבוצה מסריחה מכבי....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
לכי לשחק שח
ל"ת
יהודה,
08/06/04 09:34
|
|
 |
18.
מי זאת ציפי שמילוביץ?
salamat,
08/06/04 09:29
|
במה היא מתעניינת? כמה השכר שלה? היכן היא מדורגת בסולם העיתונאים? מה תרומתה למדינה? מה הרייטינג הציבורי שלה? נכון מאוד- אף אחד לא יודע אז דפדפו הלאה שכן חבל לבזבז זמן !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מה את מבינה מהחיים שלך
קובי,
08/06/04 09:18
|
במקום להגיד תודה על זה שזכית לראות את הקבוצה הישראלית הטובה ביותר ששיחקה אי פעם את מתבכיינת על חוסר תחרות? תחרות אינה החלשת החזק אלא חיזוק החלש. אם היתה קבוצה בארץ עם 10000 מנויים ובעלים שמוכן להשקיע היתה תחרות. בינתיים לפחות יש קבוצה אחת נורמלית ועל זה את בוכה. חבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לדכא את הטובים
שמעון,
08/06/04 09:06
|
עצוב,בארץ נבנתה אחת הקבוצות הטובות באירופה בכל הזמנים וכמה עיתונאים לא יכולים לסבול זאת, בואו נדכא את הספורט הטוב,נחליט שזאבי לא יתחרה,שמוריס גרין לא ירוץ ושארמסטרונג לא ישתתף בטור-דה-פראנס ושרק הבינוניים והגרועים ימשיכו ואז יהיה לנו ספורט קטן,בינוני שייראה כמו כמה עיתונאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
לא צודקת
דקל,
08/06/04 08:55
|
מצטער ציפי, אבל הפעם את פשוט לא צודקת. סדרת הגמר המגעילה, להגדרתך, היא תוצר של שלטון טוטליטארי של 40 שנה בכדורסל הישראלי. ובמקום חבורת חנפנים עלובים, כמו ההנהלה של נהריה בסדרה של שנה שעברה, או חבורת פחדנים, כמו השחקנים של רעננה, לפחות הפועל עשתה קולות של אלטרנטיבה. נכון, התוצאה חד צדדית ומאכזבת, אבל זו התחלה. הקהל של הפועל, האגרסיביות של ליאור והאסרטיביות של הנהלת הפועל מבטיחים שאולי תקווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ציפי שמילוביץ
אוהד,
חיפה,
08/06/04 08:36
|
למה האליפות משעממת? כי הפועל תל אביב הפסידה ? את כמו כל אנשי התקשורת רוצים להמעיט בחשיבות האליפות מרוב קינאה שהיא לא שלכם, אתם עושים בדיוק מה שעשו למכבי חיפה כל העתונאים השמאלניים אוהדי הפועל תל אביב הפכו את אליפות מכבי חיפה בכדורגל למשעממת , הקינאה מעבירה אתכם על דעתכם הוסוף שהדבר נגמר בזריקת אבנים ופגיעה בשחקנים וכל זאת מפנטיות מטומטמת וקינאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין מה להוסיף. כל מילה בסלע !
ל"ת
אבי,
08/06/04 09:57
|
|
 |
13.
לסבית - כדורסל נשים הכי טוב
ל"ת
כדורסלן,
08/06/04 08:28
|
|
 |
12.
לסרב לשחק עם מכבי
בני,
08/06/04 08:16
|
כל הקבוצות הישראליות צריכות להודיע שמעתה הן מסרבות לשחק עם מכבי תל אביב. הם רוצים אליפות, שייקחו לבריאות. כמה מיליונרים הביאו שחקנים אשר צריכים להיות ב-NBA ופלא שהם מנצחים את כל אירופה ובאותה הזדמנות הורסים את הכדורסל הישראלי. אם היו מביאים את קובי בריינט הם היו "מצליחים" עוד יותר. זו רק שאלה של כסף.
שום קבוצה ישראלית לא חייבת להיות סמרטוט הרצפה של האגו-מנייקים האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבני
אלמוני,
08/06/04 08:42
|
לא הגזמת? הביאו שחקני אן-בי-איי? אתה שמעת על פרקר לםני שהגיע למכבי? על הפמן שמעת? כולם חוץ משאראס באו אלמונים ויצאו גדולים,הגדולה של מכבי היא לשמור על הכושר והרעב למשחק במשך כל העונה והויתור של השחקנים והמאמנים על האגו למען המטרה.אין פה דיקטטורהאף אחד לא מפריע לאף אחד ואי-אפשר להגיד בנשימה אחת שמכבי לוקחת את כל הישראלים הטובים ומצד שני שהיא אינה ישראלית. מכבי עושה כל שצריך כדי להצלי והלואי שכולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאלמוני
בני,
08/06/04 10:10
|
לא כתבתי שהביאו שחקני NBA, אלא שחקנים שצריכים להיות שם. ההצלחה של מכבי היא הצלחה של כסף. לקבוצות אחרות אין סיכוי לגייס כסף כזה, ולכן הן מושפלות.
זה לא ספורטיבי, ולכן צריך לסרב להופיע מול מכבי. שיוסיפו תארים לארון ושישמינו מנחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאלמוני
בני,
08/06/04 10:07
|
לא כתבתי שהם הביאו שחקני NBA, אלא שחקנים שצריכים להיות שם. ההצלחה של מכבי היא הצלחה של כסף. לקבוצות האחרות אין סיכוי להשיג כסף כזה, ולכן הן ממש מושפלות. זה לא ספורטיבי, ולכן הקבוצות האחרות צריכות לסרב להופיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
יום אבל לכולנו
צלחות רק למכבי,
08/06/04 07:49
|
אין תחרות. שלטון בלעדי של תאגיד עסקי שסגר כל אופציה לכדורסל תחרותי. איגוד ישראלי בכיס של מזרחיעליתערוץ 1איגוד השופטים. מאפיה במיטבה. אני עם כדורסל גמרתי. שאחרים יחיו באשליות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
צודקת
אסף,
ת"א,
08/06/04 07:23
|
|
 |
9.
פתטי - התבייכנות, ללא הפסקה!
עופר,
פלורידה,
08/06/04 05:01
|
|
 |
Ofer, stay in Florida
D,
Tel Aviv,
08/06/04 10:57
|
And shut up. What is so patetic about what she writes? It is absolutly the truth. Macabi is destroying the Israeli leage since years by not letting anyone to create any competition
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Ofer, Stay in Florida
ל"ת
D,
08/06/04 10:54
|
|
 |
8.
חקוק בסלע! נמאסתם!
ל"ת
איציק,
תל אביב,
08/06/04 03:23
|
|
 |
7.
ציפי גדולה
עכבר כדורסל,
08/06/04 01:07
|
כל כך צודקת.
"עונה גדולה לכדורסל הישראלי". חוזרים על זה כל הזמן ולא מבינים שהכדורסל כאן (ישראלי או לא, זה לא מה שחשוב כרגע) קורס.
אין במדינה קטנה כמו ישראל מספיק משאבים להקים קבוצה שתילחם מול מכבי. שימו לב שכל עשירי ישראל הם אוהדי ("אוהדי") מכבי. אירופה ממילא לא מתענינת בכדורסל, אז ספורט תחרותי חשוב יותר מהישגים זניחים באירופה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
וואלה, ציפי
רונן,
08/06/04 00:28
|
איזה תענוג לקרוא אותך. כל פעם אני מתפעם מחדש. שוב היכית בראש הנעץ. כל מלה בסלע. תכתבי יותר, יש מעטים כמוך בתקשורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
זו תחילתה של תחרות.
גיל,
צפון,
08/06/04 00:22
|
מה שקרה בםוף העונה זו תחילתה של תחרות בכדורסל ישראלי. בתקווה שבשנה הבאה תהיה תחרות יותר מתורבתת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא תהיה תחרות
דן,
תא,
08/06/04 08:53
|
עד שלא יקבעו תקרת שכר כמו בארה"ב לא תהיה תחרות. מבחינה פיננסית אין תחרות למכבי. עד שלא יעצרו אותם הם ימשיכו להרוס את האחרים ואת הספורט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
הבחילה נשארת..
ר,
08/06/04 00:17
|
|
 |
3.
ציפי שכחת משהו הכי חשוב
שי,
מודיעין,
07/06/04 23:58
|
לא ברוך שפטרנו ממשחק כדורסל של קבוצה אירופית ברמות הגבוהות ביותר שנראו אי פעם בצד המזרחי של האוקינוס האטלנטי. תגידי תודה שהיית עדה ליכולת כזו של קבוצה, שהיא גם קבוצה ישראלית. אני מבין שקשה לך עם הקלות שבה מכבי ניצחה, ואולי עם העובדה שהיא בכלל ניצחה, אבל את הקרדיט על הכדורסל המזהיר בעונה הזו אי אפשר לקחת ממכבי. תודה לכם, צהובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק חבל שאתה לא מדייק
יוני,
08/06/04 12:35
|
הקבוצה הזאת לא כל כך ישראלית. פאנאתנייקוס של קטש היתה ישראלית כמעט באותה מידה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוני, את העיקר פיספסת
שי,
מודיעין,
08/06/04 14:46
|
לא זכור לי שאחרי שפאנאתינייקוס של קטש זכתה בגביע הדבר חימם את הלב למיליוני ישראלים. גם לא זכור לי שבעקבות זכייה זו הגיעו עשרות אלפי ישראלים, ואולי יותר, לפארק הירקון כדי לחגוג את הזכייה. אפשר לדבר על ההרכב של מכבי כמה שרוצים. אבל הם מייצגים מועדון ישראלי, וכך מתייחסים אליו גם תושבי המדינה וגם הקבוצות ואוהדי הכדורסל בחו"ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
שיהיה ברור !
ken griffey,
07/06/04 23:56
|
ציפי לא צהובה ולא אדומה. היא בעד מי שמתנהג כבן-אדם. כל-כך פשוט, כל-כך נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
צודקת 100%. גועל נפש.
ל"ת
שחר,
ת"א,
07/06/04 23:44
|
|