• 131.

    תתחילי בפעולה להשוואת גיל הפנסיה לנשים וגברים (ל''ת)

    נמאס מהאפליה/אפרטהייד המגדרית, 22/09/13 14:54


    IP: 79.176.206.69דווח על תגובה זו

  • 130.

    שרה בריאות מעוניינת לעשות תיאטרון ולהצילם במקום לשפר שירות רפואה ציבור

    בוריס ד, 19/09/13 10:33

    יש מוות רב ומוגזם מזיהום, רוב מקרים באשמת טיפול רפואי רשלני ופזיז במטופלים תוך מוסדות ברפואה ציבורית (6000 מדי שנה מטופלים מתים בגלל זיהום תוך בתי חולים).
    במקום לטפל בבעיות ממשיות שרה בריאות ממציאה דברים פופוליסטיים שאין להם לעניין ציבורי ממשי. במקום להתעסק בבעיות בריאות ציבורי יוצרים הצגות תיאטרון והשחזת עיניים לציבור.

    IP: 5.22.130.218דווח על תגובה זו

  • 129.

    שלחתי תגובה שהחזיקה יומיים,תוחלת החיים שלהן ירדה כי הן מוצצות ז (ל''ת)

    , 27/08/13 16:19


    IP: 87.68.213.28דווח על תגובה זו

  • 128.

    הארס של עצמן הורג אותן. (ל''ת)

    , 24/08/13 05:55


    IP: 99.237.164.192דווח על תגובה זו

  • 127.

    כן בגדתי-יעל גרמן

    , 21/08/13 18:46

    בשעה שמשטר הרשע של בשאר משמיד בין עשרות למאות ילדים, נשים וגברים בגז עצבים קטלני - ואלה הדיווחים מאתמול - ממשיכה ממשלת ישראל במשא ומתן, שמטרתו להביא את כל הסלפים, הג'יהאד ומחבלי כל העולם, מעל נתב"ג וערי ישראל, ירושלים, תל אביב, חיפה. רמת האטימות של השיחות היא מדהימה, כאילו הזוועות מסביב לא נוגעות לנו. מדוע יש אצלנו שקט? רק בגלל נוכחות צה"ל ומערכת הביטחון. ביום שאלה ייצאו מן השטח, כל מה שאתם רואים בסוריה, מצרים ולוב, יתנפץ עלינו. וכמו שבעולם לאף אחד לא אכפת מן הזוועות, כך לא יהיה להם איכפת מן הזוועות שעלולות לקרות לילדים שלנו. ההיפך, חלקם אפילו ישמח. גיא בכור

    IP: 109.186.113.30דווח על תגובה זו

  • 126.

    שרואים את התמונה שלך כבר רוצים למות (ל''ת)

    אחוק, 20/08/13 20:24


    IP: 84.228.94.8דווח על תגובה זו

  • 125.

    בגלל שיש עתיד הרסה את העתיד חלק גדול מאד של העם (ל''ת)

    , 20/08/13 17:40


    IP: 109.65.153.85

    • שי פירון השמן הפלצן הסדרתי מס' 1 בארץ, בלי ריח ובלי קול, כדאי לבוא (ל''ת)

      , 20/08/13 17:40


      IP: 109.65.153.85 דווח על תגובה זו

  • 124.

    תוחלת החיים של הנשים ירדה היות ואין להן סקס טבעי מספיק!,

    נח, 19/08/13 14:01

    ולמה אין להן ,כי אוסרים להסביר להן ,כיצד להגיע לסקס טבעי מהנה.

    IP: 88.117.69.195

    • שי פירון השמן הפלצן הסדרתי מס' 1 בארץ, בלי ריח ובלי קול, כדאי לבוא (ל''ת)

      , 20/08/13 17:41


      IP: 109.65.153.85 דווח על תגובה זו

  • 123.

    נראה שראשות עיריה לא עשה לך טוב (ל''ת)

    אחוק, 17/08/13 20:49


    IP: 87.68.243.175דווח על תגובה זו

  • 122.

    כן בגדתי

    יעל גרמן, 16/08/13 14:58

    13 השרים הבוגדים שמתגברים את מערך הרצח של האוייב :
    בנימין נתניהו,
    משה (בוגי) יעלון,
    יובל שטייניץ,
    גדעון סער,
    יאיר לפיד,
    שי פירון,
    יעל גרמן,
    יעקב פרי,
    ציפי לבני,
    עמיר פרץ,
    יצחק אהרונוביץ',
    סופה לנדבר
    ומאיר כהן.
    סעיף 99 (א) לחוק העונשין, תשל"ז-1977, קובע:
    "מי שעשה, בכוונה לסייע לאויב במלחמתו נגד ישראל, מעשה שיש
    בו כדי לסייעו לכך, דינו –מיתה או מאסר עולם"

    IP: 109.186.113.30

    • שי פירון השמן הפלצן הסדרתי מס' 1 בארץ, בלי ריח ובלי קול, כדאי לבוא (ל''ת)

      , 20/08/13 17:41


      IP: 109.65.153.85 דווח על תגובה זו

  • 121.

    תגבור מערך הרצח של האוייב מהווה בגידה לפי חוק העונשין תשל"ז סימן ב (ל''ת)

    אל תבליגו יותר-עת לפעול, 16/08/13 14:58


    IP: 109.186.113.30דווח על תגובה זו

  • 120.

    13 הבוגדים ובתוכם יעל גרמן

    אל תבליגו יותר-עת לפעול, 16/08/13 14:57

    13 השרים הבוגדים שמתגברים את מערך הרצח של האוייב :
    בנימין נתניהו,
    משה (בוגי) יעלון,
    יובל שטייניץ,
    גדעון סער,
    יאיר לפיד,
    שי פירון,
    יעל גרמן,
    יעקב פרי,
    ציפי לבני,
    עמיר פרץ,
    יצחק אהרונוביץ',
    סופה לנדבר
    ומאיר כהן.
    סעיף 99 (א) לחוק העונשין, תשל"ז-1977, קובע:
    "מי שעשה, בכוונה לסייע לאויב במלחמתו נגד ישראל, מעשה שיש
    בו כדי לסייעו לכך, דינו –מיתה או מאסר עולם"

    IP: 109.186.113.30דווח על תגובה זו

  • 119.

    העלייה בגירושין מאמללת נשים ומחייה גברים !!!! (ל''ת)

    גרוש מאושר, 16/08/13 13:26


    IP: 213.57.83.97

    • שי פירון השמן הפלצן הסדרתי מס' 1 בארץ, בלי ריח ובלי קול, כדאי לבוא (ל''ת)

      , 20/08/13 17:41


      IP: 109.65.153.85 דווח על תגובה זו

  • 118.

    אין טיפול מנעתי ברפואה וכשצריך טיפול טוב קופח מסרבת או מעכבת (ל''ת)

    עובדות קשה כל החייםוקופח מתקמצנים בטיב התרופות, 14/08/13 07:54


    IP: 80.74.123.253דווח על תגובה זו

  • 117.

    אם ננקה מהסטטיסטיקה את הערביות והחרדיות אז אין לנו בעיה

    שבץ חלובה, 12/08/13 08:27

    למה לנו לזהם את הססטיסטיקה עם שני המגזרים המזוהמים האלה? הרי בגללם אנחנו גם נחשבים מלוכלכים או בטלנים או לא יוצלחים. למה אני צריך לסבול מהם? אני בחיים לא דיברתי עם חרדית או ערביה . בשבילי הם כאילו לא קיימים. ערביות והחרדיות הפכו להיות למפעל מאושר ליצור ילדים ועבור זה הן משלמות. הערביות מקדישות את גופן לייצור מחבלים קטנים שונאי ישראל. החרדיות כנ"ל.

    IP: 93.172.185.82דווח על תגובה זו

  • 116.

    זה בגלל שהן הולכות יותר לרופאים ומשעבדות לעצמן את רוב סל הבריאות (ל''ת)

    יאל, 11/08/13 18:43


    IP: 84.229.174.111דווח על תגובה זו

  • 115.

    אני הסביר לך למה על הנחש והאישה ששמעת? (גירוש גן עדן)אז זה סגירת חשבון (ל''ת)

    יהודי וישראלי, 09/08/13 16:41


    IP: 87.69.138.196דווח על תגובה זו

    • ואם את כבר שואלת אז תשובה מפ*גרת לשאלה מפ*גרת (ל''ת)

      יהודי וישראלי, 09/08/13 16:44


      IP: 87.69.138.196 דווח על תגובה זו

  • 114.

    לחתולה יש 7 נשמות, לאישה יש 7 חתולות, (ל''ת)

    חתולה, 08/08/13 16:22


    IP: 84.228.254.190דווח על תגובה זו

  • 113.

    תמשיכו לתת לנשים סטטינים להורדת כולסטרול ותתפלאו... (ל''ת)

    בת יענה - התשובה ידועה, 06/08/13 18:16


    IP: 85.65.34.102דווח על תגובה זו

  • 112.

    היא רוצה לדעת מה הנוסחה,ליישום מהיר

    אלימלך זורקין, 06/08/13 14:05

    חיסונים לא מספיקים למלאכת הדילול

    IP: 46.117.148.165דווח על תגובה זו

  • 111.

    נשים הכי הזויות וחולות בראש יש ביש עתיד למעשה אין עתיד זה הנכון (ל''ת)

    הביתה הזויות מגעילות, 05/08/13 19:13


    IP: 109.186.80.204דווח על תגובה זו

  • 110.

    אורך חיי הנשים אינו יורד. כי אם מתקרב לאורך חיי הגברים. (ל''ת)

    רוצות שוויון, קיבלתם., 04/08/13 17:02


    IP: 80.230.31.154דווח על תגובה זו

  • 109.

    אני רחוק מיהיות חרדי , אבל אחרי שמקבלים את גרמן...

    אחד העם, 04/08/13 10:34

    אני רחוק מאוד מלהיות חרדי, אבל גב גרמן הרבה הרבה יותר הזויה מליצמן , היא גורמת לכולנו להתגעגע אליו .

    IP: 212.199.251.227דווח על תגובה זו

  • 108.

    אולי כי הנשים בכלל

    שי, 02/08/13 22:25

    והזקנות בפרט שונאות ויטמינים ותןספי מזון מצוינים המועילים לגוף, וחבל מאד על כך.
    כי זה טוב מאד לאיש ולאשה גם יחד!!!

    IP: 79.181.9.69דווח על תגובה זו

  • 107.

    איך ממנים פרנס על הציבור

    , 02/08/13 13:20

    ברגע שתיסתים "כהונתך" על פני הגלובוס נתחיל לחקור איך קרה שהפשפש עלה למעלה? התשובה במקום לדגד כפי שהבטיח הוא פשוט עקץ

    IP: 79.176.53.102דווח על תגובה זו

  • 106.

    גרמן הרבה יותר יפה מרושת עירית נתניה (ל''ת)

    כרמלה זובטש ויודית כצנלבוגן, 02/08/13 12:55


    IP: 95.35.59.53דווח על תגובה זו

  • 105.

    נגיד והיה לך עוד שנה כיצד את עוזרת לאזרחים לשרוד בישראל (ל''ת)

    טיפול שיניים בחינם על חשבון קופת חולים, 02/08/13 06:07


    IP: 79.176.125.55דווח על תגובה זו

  • 104.

    תוחלת החיים של הנשים ירדה לתחת, איפה שכל השומן מתרכז. (ל''ת)

    רעב. זה מה שחסר לך!, 02/08/13 03:19


    IP: 159.253.145.150דווח על תגובה זו

  • 103.

    מה דעתה של גרמן על הסיבה של המצב הכלכלי הקשה הבלתי נסבל ? (ל''ת)

    אבל מה מבינה מישהי שמרוויחה עשרות אלפי ש''ח בחודש?, 01/08/13 02:46


    IP: 79.180.199.172דווח על תגובה זו

  • 102.

    קופות החולים מזינים את המבוטחים (ל''ת)

    דרוש טיפול שיניים בחינם, 31/07/13 09:50


    IP: 109.67.100.51דווח על תגובה זו

  • 101.

    יותר חשוב טיפול שיניים בקופת חולים בחינם (ל''ת)

    קופות החולים גונבים אותנו, 31/07/13 09:47


    IP: 109.67.100.51דווח על תגובה זו

  • 100.

    בבקשה , באנו לשנות , מפלגת השקרנים , יש עתיד .............

    יוסי מזרחי, 30/07/13 18:23

    לחקור למה שיקרתם והרסתם תיקוה של כל כך הרבה מצביעים .

    IP: 87.69.176.132דווח על תגובה זו

  • 99.

    ((( איך אתר של בן צבי הדתי עם כיפה זקן וציציות לא מצנזרים תגובה מס׳95 (ל''ת)

    ותגובות הגיוניות על הימין והחרדים הטפילים מצנזרים?, 30/07/13 18:23


    IP: 109.65.222.191דווח על תגובה זו

    • כי זאת האמת לאחר מחקרים שנעשו,המוצצות חיות הרבה (ל''ת)

      סמי, 31/07/13 08:25


      IP: 77.126.15.222 דווח על תגובה זו

  • 98.

    כי אתן לא מוצצות מספיק זיינים (ל''ת)

    סמי, 30/07/13 10:58


    IP: 77.126.15.222דווח על תגובה זו

  • 97.

    אין ספק שבמגזר הערבי יש פחות מודעות להיגיינה

    גליה, 30/07/13 08:17

    וזה נובע מתנאי השטח ומההשכלה.
    קחו למשל סיטואציה שבחורה סובלת מקנדידה. פה בארץ היא יכולה לקבל טיפול של דיאטה ולקחת תוסף ביו פימייל של סופהרב למשל וזה יעבור מה שאצל האישה הערבית בכלל לא יאובחן והיא תחייה ככה ותסבול מהתופעות שנים!!

    IP: 82.102.170.199דווח על תגובה זו

  • 96.

    גרמן בגדה יחד עם 13 הבוגדים

    מארה תבוא עליה, 30/07/13 08:11

    13 השרים הבוגדים שמתגברים את מערך הרצח של האוייב :
    בנימין נתניהו,
    משה (בוגי) יעלון,
    יובל שטייניץ,
    גדעון סער,
    יאיר לפיד,
    שי פירון,
    יעל גרמן,
    יעקב פרי,
    ציפי לבני,
    עמיר פרץ,
    יצחק אהרונוביץ',
    סופה לנדבר
    ומאיר כהן

    IP: 89.139.75.118דווח על תגובה זו

    • תגבור מערך הרצח של האוייב מהווה בגידה לפי חוק העונשין תשל"ז סימן ב (ל''ת)

      נרדוף אותם יום יום שעה שעה עד שיגיעו לקבר, 30/07/13 08:12


      IP: 89.139.75.118 דווח על תגובה זו

      • רדוף את עצמך והרבנים שלך לקבר.יהודים כמוך מסוכנים יותר מאחמדיגאן (ל''ת)

        ונסראלה.מפחיד לחשוב שיש יהודים כמוך., 30/07/13 18:28


        IP: 109.65.222.191 דווח על תגובה זו

  • 95.

    נזקיי הטבק

    חרגול, 29/07/13 20:55

    אחת הסיבות היא הסיגריות

    IP: 91.135.102.188דווח על תגובה זו

  • 94.

    יצור כותרות איננה עבודה פרלמנטרית פוסט*מה שאין משהו חכם להגיד שותקים ! (ל''ת)

    יהודי וישראלי, 29/07/13 18:21


    IP: 87.69.138.196דווח על תגובה זו

  • 93.

    יצור כותרות איננה עבודה פרלמנטרים פוסט*מה שאין משהו חכם להגיד שותקים ! (ל''ת)

    יהודי וישראלי, 29/07/13 18:20


    IP: 87.69.138.196דווח על תגובה זו

  • 92.

    תפסיקו להרוג את האנשים עם תרופות שיקריות להורדת כולסטרול (ל''ת)

    , 29/07/13 11:48


    IP: 79.177.146.205דווח על תגובה זו

    • בדיוק כך - מרעילים את הציבור (ובעיקר נשים) ואז מתפלאים... (ל''ת)

      שפינוזה, 06/08/13 18:18


      IP: 85.65.34.102 דווח על תגובה זו

  • 91.

    כי אנחנו עובדות קשה, מה לא ברור?

    ואח''כ משמרת שניה בבית, 29/07/13 01:27

    לחץ של הבוס, בלגן מהבעל, מליון דברים לעשות בבית.
    מצב כלכלי מחורבן ונשים עובדות כמו חמורים. זה למה.

    IP: 84.228.238.86דווח על תגובה זו

    • כל אישה עובדת שלוש משמרות

      שבץ חלובה, 14/08/13 00:08

      משמרת ראשונה בעבודה אצל הבוס שניה אצל הילדים ושלישית במיטה אצל הבעל. השלישית אמורה להיות משמרת הכיף אבל בפועל אחרי 16 שעות עבודה זה אונס חוקי של הבעל. אין מה לעשות עוצמים את העיניים ומתפללים שזה יגמר.....איך אני יודע? פשוט מאוד אישתי סיפרה לי והחברות שלה סיפרו לה.

      IP: 93.172.185.82 דווח על תגובה זו

  • 90.

    למה לשלם על כול ביקור אצל רופא מקצועי לא מספיק מס בריאות וביטוח בריאות (ל''ת)

    גם טיפולי שיניים זאות מחלה טיפולי שיניים בחינם, 28/07/13 10:21


    IP: 109.67.100.51דווח על תגובה זו

  • 89.

    לעורך רציתי לכתוב לך שתבדקו למה קופות החולים לא מטפלים בחינם (ל''ת)

    בטיפולי שיניים ואין לי אימל בבקשה להעביר לעורך, 28/07/13 07:33


    IP: 109.67.100.51דווח על תגובה זו

  • 88.

    תבדקי למה אין טיפולי שיניים בחינם בקופת החולים (ל''ת)

    שולה, 28/07/13 07:29


    IP: 109.67.100.51דווח על תגובה זו

  • 87.

    שרת הבריאות תבדקי למה המבוטחים לא מקבלים בקופת חולים טיפולי שיניים (ל''ת)

    בחינם אנכנו משלמים ביטוח וחוסר שיניים זה מחלה, 28/07/13 07:14


    IP: 109.67.100.51

  • 86.

    צריך לעלות את טיפולי השיניים לסדר היום הציבורי (ל''ת)

    עובדת סוציאלית, 28/07/13 07:07


    IP: 109.67.100.51

  • 85.

    צריך לבדוק עם בעיה בשיניים זה מחלה שקופות החולים צריכים לטפל (ל''ת)

    מבוטח בכללית, 28/07/13 07:04


    IP: 109.67.100.51דווח על תגובה זו

  • 84.

    מי שכתב על חוסר טיפול שיניים בחינם בקופת חולים בחינם צודק (ל''ת)

    יוסף, 28/07/13 07:02


    IP: 109.67.100.51דווח על תגובה זו

  • 83.

    אין לי שיניים בפה ואין לי כסף בכיס (ל''ת)

    ח״כ לקחת יוזמה, 28/07/13 07:00


    IP: 109.67.100.51דווח על תגובה זו

  • 82.

    חוסר שיניים זה לא הסתטיקה זה בריאות נטו (ל''ת)

    לשרת הבריאות, 28/07/13 06:57


    IP: 109.67.100.51דווח על תגובה זו

  • 81.

    תביעה ייצוגית נגד קופות החולים למה לא מממנים טיפולי שיניים (ל''ת)

    שיניים = בריאות, 28/07/13 06:56


    IP: 109.67.100.51דווח על תגובה זו

  • 80.

    שקופות החולים יממנו את טיפולי השינים למבוטחים בטופס 17 (ל''ת)

    אין שיניים אין בריאות, 28/07/13 06:54


    IP: 109.67.100.51דווח על תגובה זו

  • 79.

    למה אין טיפול שיניים בחינם (ל''ת)

    חוסר שיניים זה מחלה, 28/07/13 06:52


    IP: 109.67.100.51דווח על תגובה זו

  • 78.

    לחקור את בתי האבות

    דנה, 26/07/13 18:25

    עוולות קשות מטוייחות בשיקום גריאטרי . מאבדים צלם אנוש ומטייחים

    IP: 213.57.67.5דווח על תגובה זו

  • 77.

    המשמעות האמיתית של הפמיניזם

    ד''ר אהרן קולנדר, 26/07/13 05:54

    אני פמיניסט מושבע, ואני סבור שעולם שבו יש שוויון מלא בין גברים לנשים, הוא עולם שטוב יותר לחיות בו.
    יחד עם זאת, בינתיים ידוע שתוחלת החיים של נשים גבוהה יותר מזו של הגברים.
    אני לא סוציולוג גדול, אבל נראה לי שבעולם הלא-שוויוני - בינתיים - גברים עובדים יותר. העבודה היא דבר שוחק, ולפיכך, מבחינה סטטיסטית גברים מתים מוקדם יותר (עייפים - מה לעשות?).
    המסקנה היא אפוא, שאם תוחלת החיים של הנשים יורדת, אזי זה עשוי לרמז לכך שיש יותר שוויוניות, ונשים עובדות קצת יותר. ושוב, העבודה היא דבר שוחק, ולכן הנשים שעובדות עכשיו יותר מתות קצת קודם ביחס.
    לתגובות: aaron1pt@gmail.com

    IP: 79.180.181.240דווח על תגובה זו

  • 76.

    הגברים הזקנים אימפוטנטים. אין בהם תועלת. הם רק ממשיכים לקשקש

    מישהי, 25/07/13 19:48

    אבל לעשות מעשים גבריים - נדה! אגב, גם בצעירותם רבים מהם אינם טובים יותר מאשר בזיקנתם. כל אלה מנסים להפגין את גבריותם על ידי רכישת מכונית מרשימה או על ידי רכישת צעירה שאפשר לתמוך בה בכסף עד אשר היא מוצאת מישהו צעיר יותר לאחר שהסתדרה בחיים.

    IP: 93.173.255.166דווח על תגובה זו

    • הם רק מעמידים פנים של אימפוטמטים

      אוונטי פופולו, 14/08/13 00:17

      אבל אצל נערת הליווי שלהם הם אריות כמו פעם. כמובן בעזרת הכדור הכחול. גם לי זה קרה. שנים לא נגעתי באישתי ותרצתי את זה בגיל. אחרי כמה שנים היא תפסה אותי על חם ןאז הבינה שכל השנים שיקרתי אותה. כמו שהיא ניראית כל אחד היה עושה את זה...לדפוק בת 20+ זה לא לדפוק בת 60+. מי שלא הולך לזונות צעירות ונשאר עם הסבתא שיש לו בבית מקצר לעצמו את החיים. בדוק.

      IP: 93.172.185.82 דווח על תגובה זו

  • 75.

    גב' גרמן: חשוב יותר, תחקרי את השחיתות של הרופאים הבכירים בבתי

    ורדינה, 25/07/13 19:38

    החולים שדורשים שוחד בגובה אלפי שקלים וגם עשרות אלפים כדי לטפל בחולים בייתר תשומת לב. כמו כן תבדקי כמה חודשים מחכה חולה שאין לו כסף לשוחד שיקבלו אותו לטיפול לעומת מי שיש לו לשלם לכיסם של הרופאים.

    תואילי לבדוק את השחיתות בשר"פ הדסה שאינה מכירה בפוליסות של חברות ביטוח פרטיות כלפי חולים באזור תל אביב ואילו בירושלים היא כן מסתפקת בפוליסות.

    תחקרי את השחיתות בתחום הרפואה הסחטנית במדינת ישראל שבה רק עשירים זוכים לטיפול מסור. כל מי שאינו עשיר נתון לחסדי המתמחים הטירונים.

    IP: 93.173.255.166דווח על תגובה זו

  • 74.

    אם לא מעשנים ולא שותים ואוכלים בריא

    , 25/07/13 16:14

    אז החיים המשעממים ואפורים ימשכו עוד 5 שנים --- נשים פשוט מנהלות אורך חיים בריא יותר

    IP: 77.127.190.98דווח על תגובה זו

  • 73.

    גב' גרמן ממשיכה לשקר לציבור, ח"כ מהגרועות ביותר, אין עתיד בהבנת הנקרא (ל''ת)

    לקרוא את דוח ה OECD, 25/07/13 12:24


    IP: 84.109.50.51דווח על תגובה זו

  • 72.

    גב' גרמן, מה עם חוק לבדיקה רפואית של עובדי מזון ומסעדות, כמקובל

    במדינות מתוקנות? פוחדת שיפגע חלילה במסתננים, 25/07/13 12:10

    נושאי מחלות? האם בריאות הציבור בכלל מענינת אותך או רק יחס בין גברים נשים, יהודים ערבים?
    איך מצביעת מרצ לשעבר שרה בממשלה, ועוד ביבי הרופס רצה לתת לה את תיק הפנים...

    IP: 23.17.154.48דווח על תגובה זו

  • 71.

    גרמן! מה עם הקנאביס הרפואי!? (ל''ת)

    מישה, 25/07/13 12:00


    IP: 109.160.183.98דווח על תגובה זו

  • 70.

    שרת הבריאות גרמן, למה את בורחת מהקנאביס הרפואי?!? תאשרי אותו!!

    אור, 25/07/13 11:46

    את גורמת במו ידך לסבל בל יתואר לאנשים כל כך רבים!!!

    IP: 192.118.35.248דווח על תגובה זו

  • 69.

    תוחלת החיים עלתה, הדרוג ירד ביחס למדינות מפגרות (ל''ת)

    כותרת מטעה, 25/07/13 11:46


    IP: 87.68.249.91דווח על תגובה זו

  • 68.

    מה זה משנה כבר למות בגיל 80 או 83? (ל''ת)

    , 25/07/13 11:25


    IP: 212.179.140.132דווח על תגובה זו

    • 3 שנים !!!! (ל''ת)

      מינה, 25/07/13 14:18


      IP: 84.94.86.247 דווח על תגובה זו

    • כשתגיע לגיל הזה כבר תבין בעצמך (ל''ת)

      בתנאי שתגיע, 01/08/13 02:47


      IP: 79.180.199.172 דווח על תגובה זו

  • 67.

    חיפוש סיבות והסברים

    בוריס, 25/07/13 11:23

    כי הן קלבטס ולכן הגברים מציקים להן

    IP: 84.108.175.69דווח על תגובה זו

  • 66.

    בושה עד כמה הבכירים לא מעודכנים - תרופה עולה 15 ש"ח! (ל''ת)

    לא מעודכנים, 25/07/13 11:15


    IP: 132.72.15.43דווח על תגובה זו

  • 65.

    בגלל העליה בגירושין. הגברים פורחים הנשים קמלות ומתייבשות- יש (ל''ת)

    אנטי פופולוס, 25/07/13 11:14


    IP: 213.57.83.97דווח על תגובה זו

    • ההיפך, המון המון נשים פורחות אחרי הגירושים כמו שלא היו מעולם (ל''ת)

      , 25/07/13 11:20


      IP: 212.179.140.132 דווח על תגובה זו

      • כנראה שתוחלת החיים שלהן יורדת בגלל פריחה. (ל''ת)

        פרס נובל לך ולשרת הבריאות., 25/07/13 19:53


        IP: 87.68.19.157 דווח על תגובה זו

  • 64.

    כתבה שיקרית. הנתונים הם:

    ארז, 25/07/13 11:02

    ציטוט מתוך הקישור שלמטה: "תוחלת החיים הממוצעת עומדת על 81.7 שנים, שנתיים יותר מהממוצע ב-OECD העומד על 79.7 שנים בלבד. נשים מאריכות חיים יותר מהגברים - 83.6 שנים לעומת 79.9 שנים בהתאמה. הנתונים מראים, כי תוחלת החיים בישראל עלתה מאד ב-20 השנים האחרונות: מסוף שנות ה-90 תוחלת החיים של נשים בישראל עלתה ב-4 שנים ותוחלת החיים של הגברים עלתה ב-3.5 שנים, לעומת עלייה של 2.1 שנים בלבד ב-OECD."
    קישור:
    http://www.israelhayom.co.il/site/newsletter_article.php?id=25780

    IP: 46.116.39.75דווח על תגובה זו

    • ונתון נוסף מהכתבה

      ארז, 25/07/13 11:15

      "מבין הנולדים השנה 59% מהבנים ו-72% מהבנות צפויים להגיע לגבורות,"
      כלומר הסיכוי של תינוק שנולד בישראל להגיע לגיל 80 עןמד על 59%, ואילו של תינוקת הסיכוי הוא 72 אחוז להגיע לגיל 80.
      את הפער הזה של 13 אחוז לטובת הנשים צריך לחקור.

      IP: 46.116.39.75 דווח על תגובה זו

      • לנשים יש יתרון ביולוגי על פני הגברים אבל בשל האפלייה והעומס המוטל

        אמא, 25/07/13 11:20

        על האשה הישראלית היא לא מצליחה למצות אותו. להזכירך"
        שוויון פירושו שלכל אחד תינתן האפשרות לנצל את הפוטנציאל שלו!!!

        IP: 94.159.154.8 דווח על תגובה זו

        • סליחה אבל שוב את מקדמת תעמולה לא נכונה

          עוד פעם פרופגנדה זולה, 25/07/13 11:37

          אין לאישה שום יתרון ביולוגי על פני הגבר בשום דבר .

          האישה חייה יותר אך ורק בגלל שהגבר מאפשר לה את זה בדרכים הבאות :

          א. הולך לצבא לשירות קרבי כדי להגן עליה

          ב. עובד במקומות עבודה קשים , מסוכנים, כולל עבודה פיזית קשה וגם במשמרות , כולל מקומות עבודה בהם הגברים חשופים לחום קיצוני, קור קיצוני, רעלים, בדידות, רעש , וכו' - כל אלה מקומות בהם בקושי תמצא אישה

          ג. הגבר מהווה את כח העבודה המכריע בכל תחום עיסוק בו נדרש מאמץ גופני ו/או הסתכנות , כולל זרועות חוק אחרות חוץ מהצבא : משטרה , שירותים חשאים, בתי סוהר, אמנם יש שם נשים אבל רובן לא בתפקידים הממש מסוכנים והממש קשים פיזית

          ד. כל חוקי המשפחה וגם יתר החוקים מפלים לרעה בצורה טוטלית את הגבר וזה קורה בכל רמות בתי המשפט החל מהנמוך ביותר ועד לגבוה ביותר - בכך גברים שוב מופלים לרעה כלכלית, חברתית, תעסוקתית ומה לא.

          לנוכח כל האמור לעיל את לא יכולה לדבר על " אפשרות פיתוח מקסימלי של הפוטנציאל " כי האפשרות הזאת נשללת מגברים לחלוטין ומוענקת אך ורק לנשים - וזאת בצורת מדיניות מכוונת.
          אין בכנסת ישראל ועדות למען גברים, מדוע...

          IP: 194.90.126.1 דווח על תגובה זו

          • ולמרות זאת מצב הגבר הישראלי טוב יותר מאשר במדינות ה OECD

            אמא, 25/07/13 11:50

            ומצב האשה הישראלית רע יותר מאשר במדינות ה OECD
            זה מה שמראים הנתונים ולכן צריך לשפר את מצב האשה:

            לתת חופשות לידה יותר ארוכות בשכר מלא

            לאפשר יציאת נשים לפנסיה בגיל 60 כי הן עובדות ב-2 משרות .

            לשחרר את האשה מעול בתי הדין הרבניים

            לאפשר הגדלת מספר הנשים במקצועות טכנולוגיים שאפשר להשתכר בהם משכורות גבוהות.

            IP: 94.159.154.8 דווח על תגובה זו

            • כנראה שאת לא קוראת עד הסוף תשובות שמופנות אליך

              כנראה שאת לא קוראת עד הסוף, 25/07/13 12:05

              אחרת לא מוסבר מדוע את מתקשה להבין ש :

              מצב הגברים בישראל לא יכול להיות יותר טוב מאשר של גברים בארצות מערב המתקדמות אלא רק יותר טוב לעומת ארצות OECD פחות מפותחות מישראל, לכן הטענה שלך על הצורך בשיפור מעמד האישה הינו הזוי.

              באותה צורה את יכולה להשוות את מצב הנשים בדובאי לעומת בישראל ותראי שהדובאיות חיות כל אחת כמו מלכה כי דובאי הינה ארץ מלאת כסף מנפט ומעסקים אחרים.

              חופשות לידה ארוכות יותר ותמורת כסף מלא יבואו מן הסתם מהמיסים ומהכסף של הגברים, סבבה שיוויון אין מה להגיד.

              יציאת נשים לפנסיה בגיל 60 והמדינה תקרוס כלכלית אלא אם היא תקבל מאלוהים כמה טונות של יהלומים לכיסוי ההוצאות, כי הגברים בטח לא יוכלו לממן גם את הטירוף הזה.

              את רוצה להשתחרר מעול בתי דין רבנים ? אין בעיה , לכי תגורי באירן , כאן זו מדינה יהודית או יותר טוב אל תתחתנו

              אף אחד לא מגביל נשים ללמוד מקצועות טכניים ואם היית יודעת על מה את מדברת היית מודעת לעובדה שבפקולטות להנדסה רוב הסטודנטים הם ממין נקבה , לא מאמינה ? תבדקי סטטיסטיקות.

              מה לעשות , כושר עבודה וכשרון לא ניתן לקחת בכוח , לכן , מן הסתם, יש הבדלי שכר.

              IP: 194.90.126.1 דווח על תגובה זו

              • קראתי עד שכתבת שבפקולטות להנדסה רוב הלומדים הם ממין נקבה....

                אמא, 25/07/13 12:11

                זה מראה שאין לך מושג על מה אתה מדבר,
                קודם לך תלמד ברצינות ואח"כ נדבר,
                בהצלחה

                IP: 94.159.154.8 דווח על תגובה זו

                • גיברת אני כן יודע על מה מדובר

                  גיברת אני כן יודע על מה מדובר, 25/07/13 14:33

                  במקרה אני סיימתי תואר באוניב' ת"א ואת מוזמנת להיכנס לכל כיתה של תואר ראשון בהנדסה בקמפוס בת"א / רמת אביב ולהתרשם ממספר הרב של הבנות הלומדות.

                  התשובות שלך מראות שדווקא את חסרת תום לב בגישתך לנושא.

                  אני עניתי לך עובדות ואת עונה לי נגיחות.

                  אין לי יותר כוח לדוח שיח של חירשים זה.

                  IP: 194.90.126.1 דווח על תגובה זו

            • לפמיניסטית

              ., 25/07/13 12:59

              "לאפשר הגדלת מספר הנשים במקצועות טכנולוגיים שאפשר להשתכר בהם משכורות גבוהות"

              מישהו מונע לימודים טכנים בארץ? איזה שטות את כותבת. אם את רוצה העדפה מתקנת כמו של הערבים בואי נוריד את כלל הרמה ונחליט שכול קורס יכול להיפתח רק אם יש ייצוג הולם ע"פ חתך האוכלוסייה ולא לפי פסיכומטרי/יכולת אנלטית. קורס בחינוך/פסיכולוגיה לא יכול להיפתח ללא 48% אחוז גברים, וקורס בהנדסת חשמל לא יכול להיפתח ללא 51% אחוז נשים. כמו כן, צריך צרקסי אחד, 2 דרוזים 4 בדואים 12 מוסלמים ו 7 נוצרים...

              IP: 84.109.50.51 דווח על תגובה זו

    • הנתונים של ה oecd יותר נמוכים משלנו בגלל הגירת השחורים והמוסלמים

      שבץ חלובה, 14/08/13 00:25

      שמורידים את תוחלת החיים. בלי המהגרים אני בטוח שאירופה עוברת אותנו בגדול. בכל מדינה כולןל שלנו אם תנקה מהסטטיסטיקה את המגזרים הפרימיטיביים תקבל נתונים טובים. גם אצלינו אם ננקה מהחישוב את הערבים והחרדים נקבל גן עדן.

      IP: 93.172.185.82 דווח על תגובה זו

  • 63.

    זה כי בסקנדינביה ההפליה לרעה נגד גברים היא גדולה במיוחד

    להעלות את גיל הפנסיה לנשים, 25/07/13 10:56

    יש הפליה כנגד גברים, ולכן הם גם חיים פחות שנים.
    צריך לצמצם את ההפליה הזו, ולהשוות את גיל הפנסיה של גברים ונשים.

    בסקנדינביה ההפליה נגד גברים היא החמורה בעולם, ולכן נתוני ה OECD מוטים עוד יותר לרעת הגברים.

    IP: 85.65.154.155דווח על תגובה זו

    • לכן בסקנדינביה כבר אין גברים. הביאו זרים להרבעה. (ל''ת)

      זרים אינם נחשבים שם גברים אלא חיות מוגנות., 25/07/13 19:56


      IP: 87.68.19.157 דווח על תגובה זו

      • כן אבל יחד עם מנת הזרע הן מקבלות גם את הגן האנטישמי

        שבץ חלובה, 14/08/13 00:28

        50% מהילדים שנולדים שם הם בנים למשפחות מעורבות עם ערבים או פלסטינים. הילד שיוצא הוא אנטישמי ושונא ישראל וככה כל סקנדינביה ניראת היום.

        IP: 93.172.185.82 דווח על תגובה זו

  • 62.

    גברת גרמן, מה היחס בין מס' האלמנות למס' האלמנים בישראל?

    ליאור, 25/07/13 10:54

    ליד ביתי יש בית אבות. כמעט כולו מאוכלס בנשים. אז למי תוחלת חיים גבוהה יותר?

    IP: 46.116.39.75דווח על תגובה זו

  • 61.

    תוחלת החיים של נשים בישראל גבוהה בכמעט ארבע שנים משל הגברים

    משה, 25/07/13 10:42

    תוחלת חיים של גבר היא 79.9 שנים ושל אשה בישראל היא 83.6 שנים.
    אלו העובדות,

    IP: 199.203.84.254דווח על תגובה זו

    • אבל הנשים הן מקום 8 ב OECD והגברים מקום 2 כלומר, תנאי החיים של האשה

      אמא, 25/07/13 10:58

      קשים כאן הרבה יותר מאשר במדינות ה OECD לעומת תנאי החיים של הגבר שהם מהטובים ב OECD.

      IP: 94.159.154.8 דווח על תגובה זו

      • אולי זה נובע מכך שהגברים הישראליים חזקים יותר מהאירופאים?

        רמי, 25/07/13 11:07

        אולי הצבא, המלחמות, המילואים, הקשיים הרבים במדינה, הם אלה שהכשירו גבר חזק יותר מהגבר האירופאי שהאתגר שלו בחיים זה לשתות בירה בפאב?

        IP: 46.116.39.75 דווח על תגובה זו

        • אבל האשה הישראלית חלשה מהאישה האירופית בגלל שהיא יולדת

          אמא, 25/07/13 11:24

          בממוצע פי 3, עובדת הרבה יותר קשה בטיפול בבית ובילדים ונוסף לכל משרתת בצבא- מה שממש לא מקובל באירופה.
          ולכן צריך לתת לאשה הישראלית שיפור בתנאים: חופשות לידה יותר ארוכות ולהקדים את גיל היציאה לפנסיה לגיל 60.
          מי שיכולה ורוצה- תעבוד עד גיל 67
          היה בטוח שהיוצאות לפנסיה בגיל 60 לא יתבטלו: הן יטפלו בנכדים ובהורים הקשישים.

          IP: 94.159.154.8 דווח על תגובה זו

          • כלומר לשיטתך, רקפת רוסק תצא לפני השומר בסניף הבנק

            יוני, 25/07/13 12:18

            וזה צדק אמיתי ?

            IP: 62.90.220.150 דווח על תגובה זו

            • כמו רקפת רוסק יש בודדות אבל בבנק יש הרבה מנקות וחשוב שהן תצאנה בגיל 60 (ל''ת)

              אמא, 25/07/13 12:21


              IP: 94.159.154.8 דווח על תגובה זו

              • לנשים מגיע תנאים מופלגים בזמן שגברים צריכים לעבוד עד מותם?

                לוגיקה של פמיניסטית, 25/07/13 12:36

                לא רק שאנחנו מתים צעירים יותר, אנחונו צריכים לעבוד שנים רבות יותר.
                כולם קיבלו את תמותת הגברים המוקדמת לנשים כאקסיומה "דרך הטבע" ואז כשסוף סוף משתפרים אורך חיי הגבר והם עדיין לא משתווים לאלו של נשים צריך לראות מה לא בסדר בטיפול של נשים?

                אולי הירידה בשנים נובע מכך שנשים לוקחות חלק גדול יותר בשוק העבודה (בצדק) ולכן מתחילות לסבול בדומה לגברים מהמתח הנפשי והפיזי השוחק המגיע מהעבודה?

                למה לבדוק את הבריאות רק מבחינה מגדרית ולא להסתכל על בעיות האדם, משפיעות על כולם לא משנה אם זה אישה או גבר!

                IP: 84.109.50.51 דווח על תגובה זו

              • יפה גברת איינשטיין

                יוני, 25/07/13 17:11

                אז אולי צריך לקבוע גיל פרישה לפי רמת הכנסה ומקצוע ולא לפי מגדר?

                IP: 62.90.220.150 דווח על תגובה זו

      • לא הבנתי. את רוצה שוויון או הגדלת הפער לטובת הנשים? (ל''ת)

        לוקחות מה שמתאים להן מכל חברה., 25/07/13 19:58


        IP: 87.68.19.157 דווח על תגובה זו

  • 60.

    הכל בגלל החרדים (ל''ת)

    בנטדיקדוס הראשון, 25/07/13 10:36


    IP: 89.139.180.199דווח על תגובה זו

  • 59.

    לא צריך לבדוק החיים אחרי גיל 70 הם לא משהו כל כך מעניין

    aldo55 , 25/07/13 10:35

    תוחלת החיים הארוכה לא תורמת בכלום בסך הכל אחרי גיל שבעים אי אפשר לרוב לעבוד וגם חולים בכל מיני מחלות ממש לא תקופה טובה ואם עוברים את ה90 כבר לא נשאר אף חבר/ה

    IP: 213.57.76.228דווח על תגובה זו

  • 58.

    למה? כי הגברים הישראלים יחסית לגברים אחרים בעולם לא יתחלקו במטלות הבית

    וגידול הילדים, 25/07/13 10:26

    בשביל גבר הישראלי, אם הוא מכניס כביסה למכונת כביסה או מביא את הילד לגן בבוקר, מבחינתו הוא סופרמן שמשקיע בילדים מעל ומעבר ועוזרת בית.

    הנטל שנופל על הנשים- שרובן עובדות הוא אדיר ואחרי שנים של שחיקה- זה גם פוגע בבריאות

    IP: 84.109.39.0דווח על תגובה זו

    • שטויות (ל''ת)

      דן, 25/07/13 10:43


      IP: 46.116.39.75 דווח על תגובה זו

    • אף אחד לא מכריח אתכן לצאת לעבודה.

      י, 25/07/13 10:54

      עבודה יחד עם מטלות הבית זאת בחירה אישית שלכן.

      IP: 80.74.101.1 דווח על תגובה זו

      • כמה משפחות בישראל יכולות להתקיים ממשכורת אחת? (ל''ת)

        אמא, 25/07/13 11:30


        IP: 94.159.154.8 דווח על תגובה זו

        • כולן. ירידה בכמות הכסף שהציבור מחזיק תביא גם לירידה ביוקר המחייה. (ל''ת)

          י, 25/07/13 11:53


          IP: 80.74.101.16 דווח על תגובה זו

  • 57.

    יש בעייה חמורה נוספת בתחום הבריאות בישראל

    עדי מאק, 25/07/13 10:23

    אני מציעה לשרה גרמן לבדוק את נושא "החולים הקשים/הכרוניים ונושאי הגידולים למיניהם" , ולדרוש מחקר שבודק את השפעת המזון על הגידול בחולי הקשה בישראל. יכול להיות שימצאו את אחת הסיבות גם לנושא של תוחלת הנשים אבל גם את איכות החיים , מבחינה בריאותית, בישראל. ככה תשיגו שתי ציפורים במכה אחת !!!! המזון פה ממש רעיל, ואני לא מבינה מדוע אף שר בריאות לא בודק את זה ? האם משמעות הדבר שהממשלה נותנת אישור לתאגידי המזון (ואולי גם לחמהנדסי המזון)

    IP: 79.179.122.225דווח על תגובה זו

    • המשך

      עדי מאק, 25/07/13 10:26

      התכוונתי האם נממשלה נותנת רישיון להרוג

      IP: 79.179.122.225 דווח על תגובה זו

  • 56.

    יש לי רעיון, תשאירו את גיל הפנסיה לנשים כמו שהיה ותעלו אותו לגברים

    , 25/07/13 09:52

    כך ימומן הפער

    IP: 79.176.67.187דווח על תגובה זו

  • 55.

    נתעלם לרגע מן העובדה הזניחה

    רם עמית, 25/07/13 09:45

    שתוחלת החיים של נשים בארץ אינה יורדת ושלא הושמעה כל טענה כזו בגוף הכתבה, לא ע"י השרה גרמן ולא על ידי מישהו אחר, ושלפיכך הכותרת לכתבה זו היא דוגמא נוספת לתהומות הטמטום והצוהב אליהן התדרדר גם מעריב - נשאלת השאלה הפשוטה: מקום שמיני בין מדינות ה OECD זה כל כך גרוע?

    IP: 10.4.23.220דווח על תגובה זו

    • מקום 8 לנשים ומקום 2 לגברים? כנראה שיש בעייה ויש גם הסבר לבעייה

      אמא, 25/07/13 10:02

      העומס על האשה הישראלית הוא הגבוה בעולם המערבי!!!

      IP: 94.159.154.8 דווח על תגובה זו

    • מקום 8 לנשים ומקום 2 לגברים? יש בעייה ויש הסבר: העומס על האשה הישראלית

      אמא, 25/07/13 10:04

      הוא הגבוה בעולם המערבי

      IP: 94.159.154.8 דווח על תגובה זו

      • עומס שאת יוצרת במו ידייך (ל''ת)

        , 25/07/13 10:18


        IP: 84.108.175.139 דווח על תגובה זו

        • העומס שאני יוצרת תורם למדינה עוד כמה ילדים שיהיו חיילים ואזרחים מועילי

          אמא, 25/07/13 10:23

          ויפרנסו את כולנו כשנזדקן והעבודה שלי מגדילה את התוצר הלאומי והשרות שלי בצה"ל גם תרם לביטחון.

          IP: 94.159.154.8 דווח על תגובה זו

          • תרומתך מוערכת (לא בציניות),

            , 25/07/13 10:57

            אבל את גם ככה תחיי בממוצע יותר מגבר בכל מדינה בעולם, מה יותר מזה את רוצה? לחיות 5 שנים יותר מכל גבר בעולם ולא רק 4?

            IP: 193.9.13.135 דווח על תגובה זו

            • אני רוצה חופשות לידה של חצי שנה ולא של 14 שבועות, ולאפשר לי לצאת

              אמא, 25/07/13 11:25

              לגמלאות בגיל 60 כדי לטפל בנכדים ובהורים הקשישים

              IP: 94.159.154.8 דווח על תגובה זו

          • איכס איזה יחס לילדים כמו מצרך... עם יחס כזה עדיף לא להביא אותם לעולם (ל''ת)

            בושה להורות בישראל, 25/07/13 11:01


            IP: 85.64.64.53 דווח על תגובה זו

            • אתה מחפש הזדמנות לפגוע ולהעליב? ילד הוא מרכז החיים של הוריו

              אמא, 25/07/13 11:28

              והעובדה שהוא גם תורם למדינה ולחברה עומדת לזכותו ולזכות הוריו

              IP: 94.159.154.8 דווח על תגובה זו

              • ולכן גברים נזרקים החוצה מהבתים שהם בנו בעצמם ?

                גבר משולל זכויות, 25/07/13 12:13

                את יודעת כמה מאות גברים מתאבדים כל שנה בישראל עקב גירושין קשים שעברו ?

                את בוכה על בתי דין רבנים אך חוקי המשפחה מחסלים את זכויות הגברים.

                גברים נזרקים החוצה מהבתים, זכותם להיפגש עם הילדים נשללת מהם, הילדים מורעלים נגד אבות ע"י האמהות, גברים מגיעים לחרפת רעב בגלל דמי מזונות לא סבירים ועוד תשלומים רבים אחרים שהם " חייבים " לאקסיות ה " מסכנות " שלהם.

                כל הנ"ל את בוחרת לשכוח.

                IP: 194.90.126.1 דווח על תגובה זו

  • 54.

    כותרת שקרית ללא כל קשר עם המציאות

    בני, 25/07/13 09:41

    תוחלת החיים של הנשים גבוהה מזו של הכברים בכמה שנים, כל הקטע הוא שבישראל הפער נמוך יותר מבמדינות אחרות וזה דווקא מבורך. אבל כרנאה לא בעיני הפמיניסטיות.

    IP: 77.127.169.165דווח על תגובה זו

  • 53.

    רציתן שיוויון. בבקשה. עד היום היו רק חמורים? עגשיו יש גם אתונות. (ל''ת)

    קדימה לעבדות, 25/07/13 09:28


    IP: 85.64.62.114דווח על תגובה זו

  • 52.

    מעשנות כמו קטר שותות כמו גמל ועצבניות כמו מלח מרוקאי (ל''ת)

    זה למה, 25/07/13 09:25


    IP: 81.218.48.37דווח על תגובה זו

    • פשוט נהדר צודק בכל מילה ואף יולדות (ל''ת)

      aldo55 , 25/07/13 10:37


      IP: 213.57.76.228 דווח על תגובה זו

  • 51.

    גרמן, פשוט תחוקקי חוק שאוסר על נשים למות. כלכך פשוט. קומרדקה (ל''ת)

    אבי, 25/07/13 09:16


    IP: 87.69.228.59דווח על תגובה זו

  • 50.

    הכותרת שקרית. התוחלת לא יורדת. הדירוג היחסי של התוחלת לעומת (ל''ת)

    , 25/07/13 09:15


    IP: 95.35.51.1דווח על תגובה זו

  • 49.

    היו זמנים שנשים היו מבשלות כמו אמא שלי היום הם שותות כמו אבא שלי (ל''ת)

    קובי, 25/07/13 09:04


    IP: 80.230.61.116דווח על תגובה זו

    • חזק, יפה!!! צריך רק להוסיף שהן גם מעשנות מגיל צעיר מאוד. (ל''ת)

      רומן, 25/07/13 09:15


      IP: 147.236.138.210 דווח על תגובה זו

  • 48.

    ששרת הבריאות תבדוק למה נשים חכמות חיות יותר מטפשות... (ל''ת)

    משה, 25/07/13 08:59


    IP: 132.74.151.33דווח על תגובה זו

  • 47.

    כי הם מקיימות יחסים סנותיים (ל''ת)

    וכתוב שסונה מתקצרים יימיה, 25/07/13 08:52


    IP: 46.76.123.183דווח על תגובה זו

  • 46.

    כשרוצים להשחיר את פני המדינה אז כל שקר כשר.איזה כותרת שיקרית.

    בני בנקר, 25/07/13 08:44

    תוחלת החיים של נשים בישראל נמצאת בעליה מתמדת.אבל אם רוצים כותרת משחירה אז כל שקר כשר.

    IP: 87.69.90.255דווח על תגובה זו

    • בני , יש לך בעייה בהבנת הנקרא

      אמא, 25/07/13 09:10

      לא משנה מה תוחלת החיים האבסולוטית אלא המצב היחסי בעולם.
      אם הגברים בישראל במקום השני בעולם והנשים בישראל במקום השמיני בעולם אז הנשים בישראל במצב גרוע יחסית לגברים!!!!

      IP: 94.159.154.8 דווח על תגובה זו

      • לי יש בעייה בהבנת הניקרא ? את בעצמך בתגובתיך מ אשרת את

        בני בנקר, 25/07/13 09:37

        נכונות הטעון שלי.הכותרת שקרית. אין הגדרה אחרת.
        ממליץ לך לטרוח ולקרוא את פרסומי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.

        IP: 87.69.90.255 דווח על תגובה זו

  • 45.

    יעל גרמן יודעת מה חשוב לבריאות מדינת ישראל.

    אבי, 25/07/13 08:37

    אני פשוט בהלם מה"איכות" של השרים בישראל.
    במקום לשפר דברים ולעשות באמת דברים,
    מה שחשוב לה במקום הראשון זה עוד ועדה למעמד אישה.

    מה עם קידום "אזרחי" ישראל ? למה תמיד נשים בעמדות מפתח חושבות שתפקידן להיות נציגי נשים ?
    זה תפקיד למען אזרחי המדינה.
    למה בכלל גברים בוחרים במישהו שלא יודע מה תפקידו

    IP: 79.180.163.101דווח על תגובה זו

  • 44.

    מדוע גברים חיים פחות מנשים ? תופעה מדאיגה שיש להתייחס אליה

    גבר, 25/07/13 08:36

    מדוע גברים חיים פחות מנשים - לפחות 5 - 10 שנים פחות ?

    מדוע בכל בית גיל הזהב אחוז הזקנים בקושי 10 - 15 אחוז אבל כל היתר נשים ?

    מדוע רוב האלמנות ממשיכות לחיות שנים ארוכות אחרי הגברים שלהן והגבר נפטר זמן רב לפני אישתו ?

    התופעה מדאיגה ויש לדון בה בכובד ראש , במסגרת הועדה לקידום מעמד הגברים וגם במסגרת הועדה לקידום בריאות הגבר בישראל.

    שרת הבריאות בבקשה התייחסותך לתופעה המדאיגה הזאת שגברים חיים לפחות 5 - 10 שנים פחות מהנשים,

    תודה לך על הטיפול המסור במעמד הגבר ובבעיות הבריאות של הגברים במדינה שלנו.

    IP: 194.90.126.1דווח על תגובה זו

    • אם תפסיקו לעשן ולשתות אלכוהול ובמקום לאכול חטיפים מלוחים מול הטלויזיה

      אמא, 25/07/13 09:11

      תעשו ספורט, תוחלת החיים שלכם תעלה ב-10 שנים!!!!

      IP: 94.159.154.8 דווח על תגובה זו

      • התשובה שלך מתאימה גם לכן :

        כמונו כמוכן, 25/07/13 09:26

        אם תפסיקו לאכול בלי הכרה - כל אישה שלישית סובלת מעודף משקל מופלג -

        ואם תתחילו לעסוק בספורט במקום בשנאת גברים,

        ואם תקחו פחות תרופות ... במיוחד את יודעת מאיזה סוג ...

        גם אתן לחיו יותר.

        כמונו כמוכן, גיברת.

        האהבה תנצח .

        IP: 194.90.126.1 דווח על תגובה זו

        • אתה צודק, גם נשים צריכות לשמור על בריאותן (ל''ת)

          אמא, 25/07/13 10:54


          IP: 94.159.154.8 דווח על תגובה זו

  • 43.

    זה מדהים אותי כל פעם מחדש

    אבי, 25/07/13 08:32

    למה שלא ייקחו 75 אחוז מתקציב המדינה ויעבירו אותו לנשים וזהו.
    כרגע זה בטח משהו כמו 65 אחוז.

    IP: 79.180.163.101דווח על תגובה זו

    • אל תדאג אחי , לפחות 80 אחוז יספיק להן.

      אל תדאג, 25/07/13 08:47

      ומה שלא יספיק להן יקחו מאתנו תחת אצטלה של דמי מדור / דמי קיום / דמי מזונות / דמי כל השאר.

      IP: 194.90.126.1 דווח על תגובה זו

  • 42.

    אסור להעלות את גיל הפנסיה לנשים! מצב האשה בישראל- הקשה בעולם המערבי (ל''ת)

    אמא, 25/07/13 08:25


    IP: 172.16.8.36דווח על תגובה זו

    • חייבים להעלות את גיל הפנסיה לנשים דווקא בגלל שהן חיות יותר מגברים

      חייבים להעלות את גיל הפנסיה לנשים, 25/07/13 08:59

      אין שום צדק ושום שיוויון בכך שאישה יוצאת לפנסיה שנים לפני הגבר , אותו גבר שבנוסף לשירותו הצבאי גם עבד יותר קשה , יותר שנים ויותר ימים ויותר שעות עבודה מהאישה.

      והאישה עוד חיה יותר ממנו לפחות עשר שנים.

      אם אתן רוצות שיוויון אמיתי אז תעזבו מניפולציות רדודות ותקבלו את השיוויון האמיתי.

      אחרת אתן רק רוצות להנציח חיים טובים על גב הגברים.

      IP: 194.90.126.1 דווח על תגובה זו

      • לא משנה תוחלת החיים האבסולוטית אלא המצב היחסי לגברים והוא גרוע!!!

        אמא, 25/07/13 09:08

        כי אם גברים במקום שני בעולם בתוחלת חיים אז הם צריכים להיות במקום שני בעלם בגיל היציאה לפנסיה
        ואם נשים במקום השמיני בעולם בתוחלת חיים אז הן צריכות להיות במקום שמיני בעולם בגיל הפנסיה

        כלומר צריך להוריד לנשים את גיל הפנסיה!!!

        IP: 94.159.154.8 דווח על תגובה זו

        • את עוד דוגמא להיגיון הממש " מיוחד " של הפמיניזם הישראלי :

          מדהים, 25/07/13 09:22

          אם את משווה גברים ישראלים ליתר הגברים בעולם המערבי , אזי הישראלים חייבים לקבל גם משכורות בגובה ארצות המערב וגם תנאים סוציאלים דומים לארצות מערב וגם שירות צבאי דומה לזה שמבצעים גברים בארצות המערב...

          בצרפת למשל שבוע עבודה הוא 35 שעות ... ומשך החופשה השנתית חודש מלא...

          ובאמריקה משכורתות פי 5 והמחירים של כל דבר קטנים לאין שיעור לעומת ישראל,

          כל מה שאתן מנסות זה להרוס את הגברים ולזכות בהטבות על חשבון הגברים וזאת למרות שאותם הגברים שאתן שונאות הם אלה שמאפשרים לכן את איכות החיים המפליגה שיש לכן כאן.

          IP: 194.90.126.1 דווח על תגובה זו

          • אף אחד לא מנסה להרוס את הגברים, אבל האשה הישראלית עובדת ב-2 משרות

            אמא, 25/07/13 09:28

            גם בבית ויולדת בממוצע 3 ילדים- מספר שהוא שהוא גבוה משמעותית מאשר בעולם המערבי .
            הילודה הגבוהה יחסית בארץ מאפשרת כוח עבודה צעיר שהוא אחד הגורמים למצב הכלכלי הטוב יחסית בישראל.
            בנוסף האשה הישראלית עובדת גם בעבודה שמטרתה להביא פרנסה.
            ולא, אין לי התנגדות שגברים ונשים יזכו במשכורות אירופאיות ובתנאים אירופאיים
            ואם אתם רוצים להעלות יותר את תוחלת חיי הגברים: תפסיקו לעשן ולשתות ותתחילו לעשות ספורט אמיתי במקום לאכול חטיפים מלוחים מול המשחקים בטלויזיה

            IP: 94.159.154.8 דווח על תגובה זו

            • את טועה ומטעה בגדול

              , 25/07/13 10:02

              יש צורך בצמצום הילודה.
              כבר היום ניתן לראות שלדור הצעיר נהיה יותר ויותר קשה, אין מקומות פרנסה, אין אפשרויות דיור והרבה צעירים, מטובי בנינו, מהגרים לחו"ל בגלל המצב הבלתי אפשרי שנוצר בארץ. בקרוב גם לא יספיקו מים וחשמל בקצב הריבוי הנוכחי.
              ניתן לראות את המגמה בהפחתה משמעותית בקצבאות הילדים.
              אז תפסיקי בבקשה עם התירוצים. אף אחד לא רוצה ולא צריך את הילדים שלך.

              IP: 84.108.175.139 דווח על תגובה זו

              • בזכות השרות של ילדי בקרבי אנו יכול לשבת בשקט ולכתוב בלי חשש שאוטובוס

                אמא, 25/07/13 10:27

                יתפוצץ בסביבה.
                הילדים גם לומדים ומשתלבים במעגל העבודה והם כוח העבודה שתורם את היציבות לכלכלת ישראל, את הפיתוח ואת ההייטק בניגוד למדינות ה OECD ששם אין כוח עבודה צעיר והכלכלה שוקעת..

                IP: 94.159.154.8 דווח על תגובה זו

              • בזכות השרות שלהם בקרבי יש שקט במדינה ובזכות העבודה שלהם בעבודה יצרנית

                אף אחד לא רוצה את הילדים שלי?, 25/07/13 10:30

                יש פיתוח כלכלי ויציבות שאין במדינות אירופה

                IP: 94.159.154.8 דווח על תגובה זו

            • לא נכון גיברת

              לא נכון גיברת, 25/07/13 10:12

              כל גיברת שאני מכיר , גם בעבודה וגם מחוץ לעבודה , ושיש לה ילדים, היא ממש לא מטפלת בהם אלא היא שוכרת מטפלת פיליפינית / רומניה / תאילנדית / וכו' והאישה הזרה הזאת היא למעשה האמא האמיתית של הילדים של הישראלית.

              בנוסף, נשים ישראליות נעזרות גם בשירותיהן של מנקות בית ומבשלות בתשלום - גם עבודות אלה ממש לא מבוצעות ע"י אישה ישראלית.

              למרות כל הנ"ל , אותה אישה ישראלית יודעת היטב לדרוש הטבות במקום עבודה כגון : קיצור זמן העבודה , חופשים ארוכים במיוחד וימי מחלה כיד המלך.

              לעומתן, גבר מגיע לעבודה גם חולה וכמובן , משלם מכיסו על המטפלות השונות.

              תנסי לדייק גיברת , כולנו ילדים גדולים כאן ויודעים מהי האמת.

              IP: 194.90.126.1 דווח על תגובה זו

              • לכל אשה יש מטפלת ועוזרת ? אולי אתה גר בצפון ת"א. רוב הנשים הן עובדות

                אמא, 25/07/13 10:25

                קשה ונושאות ברוב עול מטלות הבית בעצמן!!

                IP: 94.159.154.8 דווח על תגובה זו

  • 41.

    נשים מעשנות בטרוף (ל''ת)

    גלעד, 25/07/13 08:11


    IP: 84.228.45.145דווח על תגובה זו

  • 40.

    אין 12 ש"ח לגלולות? קראתי טוב? (ל''ת)

    ציפורה הלברשטט, 25/07/13 08:07


    IP: 85.64.206.100דווח על תגובה זו

    • כן קראת טוב, יש אנשים בישראל שבקושי יש להם כסף לאוטובוס (ל''ת)

      חדשות בשבילך?, 25/07/13 11:05


      IP: 85.64.64.53 דווח על תגובה זו

  • 39.

    כותרת מטעה, הדירוג היחס י יורד, תוחלת החיים עולה כל הזמן (ל''ת)

    של נשים וגברים, 25/07/13 07:51


    IP: 134.191.232.71דווח על תגובה זו

  • 38.

    נשים מתות יותר כי הן עובדות יותר ... כשיעבודו כמו גברים ימותו כמותם (ל''ת)

    העבודה משחררת מהחיים, 25/07/13 07:39


    IP: 109.68.191.183דווח על תגובה זו

    • זו בדיוק הסיבה מדוע אנו מאחלים לנשים שיויון מלא

      מת חי עדיין, 25/07/13 08:41

      שיוויון מלא לנשים בכל התחומים, כולל בכל הקשור ליחס שנות עבודה / גיל פטירה.

      שיוויון לנשים לעומת הגברים גם בגיל הפטירה, או שחיי הגבר זולים יותר מאשר חיי אישה ?

      IP: 194.90.126.1 דווח על תגובה זו

  • 37.

    ומה היתרון בתוחלת חיים ארוכה? עוני חולי ובדידות.

    , 25/07/13 07:21

    הקשישים של היום עוד שייכים לדור שיושב על פנסיות תקציביות שמאפשרות להם קיום בכבוד. בני הדור הנוכחי עתידים להגיע לגיל פרישה כעניים מרודים, עם פנסיה מגוחכת ומול הוצאות שהולכות ועולות. רוב מוחלט של הקשישים אינם שמעון פרס, אלא צל אדם תשוש נפש ותשוש גוף שתלויים בחסדי סיעוד שאינם יכולים לממן. עם כל הכבוד, המחשבה עלי מוטל על כיסא גלגלים, דמנטי וזקוק לפיליפיני שינגב לי את ההפרשות לא גורמת לי לשאוף להגיע לזיקנה.

    IP: 62.128.48.84דווח על תגובה זו

    • היום 4 מליון ישראלים עובדי קבלן ללא זכויות סוציאליות (ל''ת)

      עוד 30 שנה הם יגיעו לחיות מ 1500 ש''ח קצבת זקנה, 25/07/13 07:34


      IP: 77.247.181.164 דווח על תגובה זו

      • אנשים לא מבינים שמליוני זקנים יחיו בישראל כמו באפריקה (ל''ת)

        מתים מרעב עוני ומחלות הנובעות מהזנחה, 25/07/13 07:35


        IP: 77.247.181.164 דווח על תגובה זו

        • הצעירים יתקשו לתמוך בהוריהם הקשישים משכר המינימום שהם יקבלו (ל''ת)

          וכל המדינה תתרסק למדינת עולם שלישי מחרידה, 25/07/13 07:36


          IP: 77.247.181.164 דווח על תגובה זו

          • על זה יאיר וחבריו לא חושבים כי בעצם אין מה לעשות כשמוכרים (ל''ת)

            המדינה לטייקונים בתמורה לשוחד ואינטרסים, 25/07/13 07:37


            IP: 77.247.181.164 דווח על תגובה זו

            • ה 300 מילארד שחילקו לתשובה במתנה היו יכולים לבלום התרסקות (ל''ת)

              החברה בישראל - אבל מעטפה אחת וזהו ..., 25/07/13 07:38


              IP: 77.247.181.164 דווח על תגובה זו

    • בקיצור תחזרי לתקופת האבן וגורי במערה. היצר לחיות הוא טבעי

      אחת, 25/07/13 10:29

      אם בשביל זה משהו שצריך לשקול או לשאוף אליו תמוה מאוד.

      IP: 46.117.175.23 דווח על תגובה זו

  • 36.

    על האשה הישראלית היהודית מוטל עומס הרבה יותר גבוה מאשר בעולם המערבי

    אמא ל-4 ומרצה, 25/07/13 07:16

    היהודית הישראלית:
    משרתת בצה"ל,
    יוצאת ללימודים,
    יולדת בממוצע 3 ילדים,
    מבצעת עבודות בית וטיפול במשפחה עם עזרה חלקית מהבעל במקרה הטוב ,
    נתונה ללחצים משפחתיים אדירים בגלל שהמשפחה הישראלית היא משפחה לוחצת: חמות, הורים, אחים וכדומה,
    שולחת בנים לצבא סדיר ולמילואים וחיה בחרדה בזמן שירותם,
    עוד משהו??

    IP: 84.228.43.195

    • ואחרי כל זה עוד רוצים להעלות את גיל הפנסיה לנשים (ל''ת)

      אמא ל-4 ומרצה, 25/07/13 07:20


      IP: 94.159.154.8 דווח על תגובה זו

    • ועוד משהו, האשה היהודית נתונה לטרור בתי הדין הרבניים אם היא מתגרשת

      אמא, 25/07/13 07:36

      והערבית פשוט נרצחת אם היא מדברת עם גבר זר

      IP: 94.159.154.8 דווח על תגובה זו

  • 35.

    לכלל מצביעי יש עתיד וליחצנים של המיפלגה הזו אתם תקצרו את חיי כולנו (ל''ת)

    נחמיה המשיח האחרון, 25/07/13 06:09


    IP: 79.176.185.106דווח על תגובה זו

  • 34.

    גברת גרמן התשובה לזה פשוטה מאוד והיא בגלל שתוחלת החיים של הגברים עולה

    מרקוס אורליוס, 25/07/13 05:39

    ומהשמיים נצטוינו שבכל דור ודור סכום שנות חייהם של אדם וחוה לא יעלה על ערך סופי שנקבע בידי שמיים. דהיינו לא יכולה להיות עליה סימולטנית בתוחלת החיים הן של הגברים והן של הנשים, אם צד אחד עולה צד שני יורד. בנסיבות הרצנטיות מסיבות שקשורות במאזן החטאים המשוקלל הכולל וכנראה שבגלל שנשים לובשות חוטיני דקיק וצבעוני הגברים זוכים.

    IP: 85.250.34.33דווח על תגובה זו

  • 33.

    וואו איזה עיוות בכייני, איך הופכים את זה לנושא פמיניסטי

    יגאל, 25/07/13 03:06

    אז אני רוצה שיקימו וועדה שתבדוק מדוע נשים עדיין חיות יותר מגברים. אולי "מזניחים" את המערך האורולוגי מבחינה תקציבית.

    בדיחה

    IP: 79.183.220.155דווח על תגובה זו

    • ענק!!! (ל''ת)

      יגאל אחר, 25/07/13 06:38


      IP: 93.172.180.182 דווח על תגובה זו

  • 32.

    כשאני קוראת כאן תגובות של זכרים מסויימים בא לי להקיא. זו הרמה של

    ורדינה, 25/07/13 03:02

    הזכרים בישראל? אסור להתקרב אליהם! אסור שנשים תיכנסנה למיטה עם מטומטמים כאלה כי זה יביא לעולם מטומטמים חדשים, והטימטום העובר בירושה יקצר את קיומנו העתידי....

    IP: 93.173.255.166דווח על תגובה זו

    • וזאת הסיבה מדוע אני לא מתקרב אליכן כי גם לי מותר להקיא

      את צודקת גברת, 25/07/13 08:51

      אם לך מותר לכתוב ש " בא לי להקיא מגברים " אזי גם לי מותר לחשוב ולהרגיש שבא לי להקיא מהצד השני , הרי יש שוויון זכויות ואם לך מותר גם לי מותר.

      בגלל זה נשארתי רווק , גבריתי, כי אינני רוצה להתקרב אליכן , לא פיזית, לא נפשית , לא בשום דבר אחר.

      ובעיקר לא לעשות עמכן ילדים , חס וחלילה !!

      עדיף להישאר רווק עד הקבר ולמות זקן וחולה ולבד - מאשר להיות מחובר לאחת מכן.

      IP: 194.90.126.1 דווח על תגובה זו

  • 31.

    כי בארץ נשים עובדות קשה גם עובדות גם מגדלות ילדים

    אלכס, 25/07/13 03:02

    ברוסיה למשל זה הפוך לא עובדות לא משרתות בצבא ילדות ילד אחד וגם בו למטפלים ותוחלת חיים פי 2 מגברים,במילה אחת ישראלים צריכים להודות לנשים שלהם

    IP: 80.246.133.139דווח על תגובה זו

  • 30.

    לגב' גרמן: את רק תחריפי את הבעיה. תנסי להשפיע על החרדים ועל הערבים

    ורדינה, 25/07/13 02:53

    להפסיק להשתמש בנשים כפרות ממליטות. שיסתפקו ב-2 עד 3 ילדים למשפחה. אל תחפשי דרכים לסייע להם על חשבון שאר הציבור שעובד וחייב לשלם מס גבוה כדי לפרנס פרזיטים יהודים וערבים באחת.

    IP: 93.173.255.166דווח על תגובה זו

  • 29.

    לאחמד טיבי: הנשים הערביות מתות מהר יותר כי הגברים המוסלמים מחסלים

    ורדינה, 25/07/13 02:50

    אותן בכך שהם הופכים אותן לפרות ממליטות.
    תסתפקו בשניים שלושה ילדים למשפחה ואז האישה תחייה יותר. אל תאשימו את המדינה בחרמנות הבלתי מוגבלת שלכם ובהפיכת נשותיכם לשפחות ולפחי אשפה לעודפי הזרע שלכם.

    IP: 93.173.255.166דווח על תגובה זו

    • חשוב גם לזכור שבאוכלוסיות האלה יש גם הרבה נישואי קרובים (ל''ת)

      מחתנים בני דודים אפילו מדרגה ראשונה, המשוגעים, 25/07/13 05:30


      IP: 68.194.246.16 דווח על תגובה זו

  • 28.

    בשורה משמחת... ולמרות עדיין בנות 70 ו-80 לא רוצות למות (ל''ת)

    ואוכלות את כספי הביטוח הלאומי, 25/07/13 01:56


    IP: 76.108.84.247דווח על תגובה זו

  • 27.

    הכותרת מטעה! היא אמרה שזה יורד בדירוג, לא אמרה שאבסולוטית (ל''ת)

    אני פה, 25/07/13 00:12


    IP: 87.68.155.175דווח על תגובה זו

    • אבל אם אפשר להשתמש בזה לצרכים פוליטיים, אז למה לא? (ל''ת)

      כל חמש דקות יש פה סקר של OCED כנראה משעמם להם, 25/07/13 05:31


      IP: 68.194.246.16 דווח על תגובה זו

  • 26.

    Such BS

    Amir, 24/07/13 23:38

    If twelve Shekels is too much for you don't have sex.

    This is pissing me off; why am I paying taxes to subsidize other people's sex habits?

    IP: 173.12.95.86דווח על תגובה זו

    • לא קראת או לא הבנת או שאתה אטום: מדובר בנוער. אם לא תסייע לנערות

      ורדינה, 25/07/13 02:56

      הן תיכנסנה להיריון ואז תאלץ לקיים את הילדים שייוולדו מחוץ לנישואין. זה יעלה לך יותר. במקום להיות רשע תנסה להיות מציאותי ולהשלים עם הרע במיעוטו כאשר לא ניתן לשנות את המצב הבסיסי: ההורמונים של הנוער פועלים מעבר לשיקולים שלך.

      IP: 93.173.255.166 דווח על תגובה זו

      • כאשר את מדברת על " הורמונים של הנוער " את מתכוונת

        הבנה סלקטיבית, 25/07/13 08:55

        את מתכוונת בסלחנות טיפוסית , להורמונים של הנערות.

        כי עם נער יסבול מאותם הורמונים הוא יואשם באונס ובהטרדה מינית , אך נערה כאשר מקיימת יחסים צריכים לסלוח לה וגם לקנות לה תרופות כי היא מסכנה וסובלת מהורמונים.

        היגיון מעוות , רדוד ומקומם.

        במקום שאותה נערה תבזבז אלפי ש"ח על סמארטפון ועל איפורים ועל בשמים ועל בגדים שהיא תקנה לעצמה תרופות.

        IP: 194.90.126.1 דווח על תגובה זו

  • 25.

    כאשר השרה המלומדת טוענת שיש הבדל בתמותה במגזרים

    מאיה כהן, 24/07/13 23:36

    השונים זה על סמך האינטואיציה שלה בלבד-בעצמה טענה בראיון שהדבר לא נבדק. יתכן שאוכל טבעי ובריא יותר בכפרים יכול להאריך חיים יותר מאשר בעיר המזוהמת.
    ראינו איך רופאי שיניים נראו בכלבוטק מטפלים בשינים ללא צורך ואיך רופאים מנתחים ללא צורך למען רווח וניסיון, שתועיל לטפל בזה, ותפסיק עם הפופוליזם הדוחה והרדיפה אחר הכסף

    IP: 89.150.90.12דווח על תגובה זו

  • 24.

    מגיע להן

    יואב, 24/07/13 23:34

    מקצרותחיי גבים.

    IP: 85.250.190.209דווח על תגובה זו

  • 23.

    היא קודם כל דואגת לעצמה=כל כך מתאים לה=החיים כנדנדה פעם למעלה ופעם למט (ל''ת)

    נ.כהן הנשים מתעסקות יותר מדי בחיצוניותן פה הבעיה, 24/07/13 22:52


    IP: 89.139.181.160דווח על תגובה זו

  • 22.

    עם ישראל , צריך לקום ולאמר לגרמן..אירחאלי (ל''ת)

    .... אירחאלי יא גרמן אירחאלי, 24/07/13 15:56


    IP: 212.117.151.70דווח על תגובה זו

    • יש תרגום אינטליגנטי למוסג "אירחאלי", כי אני תרגמתי לפי הרגשתי. את מלח.

      בוריס ד, 24/07/13 18:08

      זה מילא ערבית או סקוטי?

      IP: 5.144.58.78 דווח על תגובה זו

  • 21.

    רואים ששרה בריאות במקום לדאוג על בריאות ציבור יוצרת בועות פופוליסטיות.

    בוריס ד, 24/07/13 15:04

    יתכן ששינוי לפי סטטיסטיקה בבריאות נשים נוצר גם בגלל גורם שוויוניסתי של נשים.

    לתופעה מוזרה ולא טבעית של מות מזיהומים תוך מוסדות רפואה ציבורית 60000 אזרחים, -שרה בריאות לא מתייחסת ולא מגיבה.

    אלא גברת יעל גרמן במקום להתעסק עם בעיות ציבוריות קשות, שייחות לתפקידה ציבורית ממציא נושאים לדמגוגיה פופליסטי.

    IP: 5.144.58.78דווח על תגובה זו

  • 20.

    גרמן מתאימה להיות שרת בריאות כמו שאני ..

    אזרח, 24/07/13 14:59

    גרמן מתאימה להיות שרת בריאות כמו שאני מתאים להיות מורה לקונג פו

    IP: 212.117.151.70דווח על תגובה זו

  • 19.

    מר טיבי, אם יכולות שסטאטיסטיקה והשווא מצב ערבים כנגד יהודים לא מדעית?

    בוריס ד, 24/07/13 14:37

    מר טיבי, אם יכולות שסטטיסטיקה והשווה מצב ערבים כנגד יהודים לא מדעית?
    -אם יכולות שמצב בריאות בסקטור ערבי חמור יותר מיהודים בגלל ניסויים תוך קרוביי משפחה ותוך שבט או גנטיים אחרים?

    כי השווה שלך לא נראית אובייקטיבי, אלא מלאכותי.
    כי אני במו עיניים ראה ברמב"ם, ברוטשילד, על דוגמה שלך אישי, שאין לחבר כנסת ערבי סיבה לערער תלונות על גזענות במדינת ישראל.

    לכאורה ברפואה כמות פרסונאל ערבי באחוזים גובר על פרסונאל יהודי.
    יותר טוב תעשה אם תתעסק עם עליית תרבות והסברה בין אכלוסיה ערבית שיתוקן מצב בסקטור ערבי.
    דבריך לא נראים אובייקטיביים אלא מכוונים, וכך עלולים רק להוסיף להטעיה וקינא שווא בין ערבים ליהודים.

    למה לך לא להשוות אחוז יהודים מתים מזיהום בבתי חולים ציבוריים כנגד מתים ערבים מאותה סיבה? אני מבטיח לך שבמקרה השווה בנושא רלוונטי, תוצאות זה ישמחו אותך יותר.
    למה לך לא לחקור למה קורה שואה כזה במגזר ציבורי של מדינה ולמה שלא תיתן ראיון איך להקטין תופעה מות אזרחים ישראלים מזיהומים.
    במקום למקור לתקשורת לוקשים על פיגור גזעני בסקטור ערבי, אתה כרופא יכול לחקור ולהגיד למה זה קורה, שמדי שנה מבעיות זיהום מתים 600000 ישראלים, כולל ערבים.
    מדובר על נושאה שחשוב באותה מידה לערבים כמו ליהודים.
    במקום להתייחס לנושא רלוונטי תוך שמירת אובייקטיביות, לכאורה רפואה אתה מכניס נושאה לא רלוונטי להטעיה ציבור ישראלי ומוסיף ממצאה כמסיבה לריב שווא.

    IP: 5.144.58.78דווח על תגובה זו

  • 18.

    מתות מוקדם יותר רק דוסיות שמתעברות כל 18-20 חודשים! (ל''ת)

    12 לידות והרופא היחיד שפגשה הם הרנטגן והבבונאלאסי, 24/07/13 14:09


    IP: 212.143.36.39דווח על תגובה זו

    • דווקא הריונות מרובים דוחים את גיל המעבר ומאריכים את החיים

      מיכל, 05/08/13 09:30

      בזכות האסטרוגן שמופרש בגיל הפוריות.

      ידוע שנשים שילדו הרבה מאבדות את פוריותן בסביבות 45, ואלו שילדו 2 או בכלל לא מאבדות בסביבות 35.

      גם הסבירות לסרטן נשים יורדת אצל וולדניות ומניקות

      תחשבו מה זה להיות זקנה בגיל 35?

      IP: 192.54.204.33 דווח על תגובה זו

  • 17.

    בגלל הנהיגה. בגלל שאין רכבת תחתית. בגלל הקלנוע והקולנוע. (ל''ת)

    עכשו מה תעשי עם זה?, 24/07/13 14:07


    IP: 87.68.253.123דווח על תגובה זו

  • 16.

    מי שעוקב אחר התנהלות ח"כ גרמן , קולט שמדובר

    אחד העם, 24/07/13 13:59

    כל מי שעוקב אחר התנהלות שרת הבריאות גרמן , רואה שמדובר בעב"ם שמונה להיות שר הבריאות , כלך הזמן מחליטה החלטות מוזרות , ובסוף מבטלת אותם , פשוט רצוי שראש הממשלה יקח זאת לתשומת ליבו ויחליף אותה , לפני שהנזק יהיה גדול יותר במערכת בריאות שהיא חולה מזה 3 עשורים . אני יודע שעכיו יקומו כל מיני אירגוני הומולסבים ויאשימו אותי מיד בגזען עם דיעות מגדאריות אבל זה לא , פשוט מדובר בעב"ם .

    IP: 212.117.151.70דווח על תגובה זו

  • 15.

    ומה עם תוחלת החיים של בני עדות המזרח ? והג'ינג'ים ?

    אם כבר, 24/07/13 13:50

    ובעלי משקל עודף ? ויוצאי חבר העמים ? ובעלי שפם ? ותושבי הנגב ?

    IP: 77.125.95.91דווח על תגובה זו

  • 14.

    עופר שלח האנטישמ+ בכנסת ,אז עדיף למות (ל''ת)

    עופר שלח האנטישמי בכנסת, 24/07/13 13:47


    IP: 79.182.141.169דווח על תגובה זו

  • 13.

    גרמן היא שרת בריאות מסוכנת, תחריב את הבריאות כמו שהרסה את הרצליה. (ל''ת)

    , 24/07/13 13:47


    IP: 46.65.3.127דווח על תגובה זו

  • 12.

    השמאל רוצ+ח אותם וי+ורד עליהם כי לא פוגעות בגברים (ל''ת)

    השמאל רוצ+ח אותם וי+ורד עליהם כי לא פוגעות בגברים, 24/07/13 13:46


    IP: 109.65.171.254דווח על תגובה זו

  • 11.

    לחקור למה תוחלת חיי גברים נמוכה מזו של נשים (ל''ת)

    גם זה נורא מעניין, 24/07/13 13:42


    IP: 10.0.250.15דווח על תגובה זו

    • הנשים מקצרות את חיי הגברים (ל''ת)

      שוקי חיפה, 24/07/13 16:38


      IP: 87.69.194.59 דווח על תגובה זו

  • 10.

    לסמן את הועדה לקידום מעמד האישה ולסגור אותה.

    י, 24/07/13 13:39

    הועדה לקידום מעמד האישה היא נדוניה של ממשלת רבין. כמו שעל הסכמי אוסלו אבד הקלח אז גם על הועדה הזאת.

    IP: 134.191.232.70דווח על תגובה זו

    • ברור, כי מעמד האשה בארץ הוא כל כך נפלא שלא צריך שום וועדה.

      עוד גבר מתגונן, 25/07/13 11:01

      כי נשים בארץ מרויחות כמ גברים,
      כי אין אלימות נגד נשים,
      כי נשים מיוצגות שווה בכל הגופים השלטוניים,
      כי נשים בכלל לא מופלות בבתי הדין הרבניים,
      כי מחצית המנכ"לים בחברות ממשלתיות הן מנכליות.

      אה לא? טוב אז אולי עדיין צריך את הוועדה.

      IP: 212.179.224.96 דווח על תגובה זו

      • שוב כאילו הגיון

        שוב כאילו היגיון, 25/07/13 14:49

        את לוקחת את המציאות ומסובבת אותה לפי צרכי התעמולה שלך.

        משכורות לא מרוויחים לפי מין ו/או לפי שיוויון אלא לפי תרומה ויכולת והשקעה בעבודה.

        אלימות יש בשפע גם כלפי גברים - ראי למשל גברים הרוגים / פצועים פיזית ונפשית במלחמות וגם לאחר מחלות קשות שחטפו בגלל מקום העבודה וכן , גם אלימות מילולית וגם פיזית של נשים נגדם, יש ויש.

        ייצוג שווה יש אולי במקהלות מוזיקה קלאסית , אך בגופים שלטונים היצוג הוא לפי בחירת הבוחר - שוב , לפי בחירת הבוחר ולא לפי מין / מגדר. לכן אומרים : " נציגי ציבור " / " נבחרי ציבור " ולא : נשים שנבחרו כי הן נשים.

        מחצית המנכ"לים יהיו נשים כאשר החזירים יעופו , אחרת למנות אוטומטית נשים בתור מנכ"ל רק כי זה נשים זה אומר להרוס חברות ציבוריות ופרטיות כאחד. שימי את מסעודה בתור מנכל"ית משרד הבטחון נראה מה יהיה.

        אך אם מסעודה באמת יודעת את העבודה כמו גבר אין בעיה , למה לא ?

        לגבי בתי דין : אלוואי על הגברים ההטבות מהן נהנות נשים במערכת המשפט, אלוואי.

        IP: 194.90.126.1 דווח על תגובה זו

  • 9.

    תוחלת החיים של הנשים בישראל גבוה משל הגברים (ל''ת)

    אייל, 24/07/13 13:26


    IP: 212.150.145.153דווח על תגובה זו

  • 8.

    הבעיה העיקרית היא בציצי וגם בדברים נוספים (ל''ת)

    פקק תנוע ה, 24/07/13 13:20


    IP: 199.203.92.42דווח על תגובה זו

  • 7.

    אולי כי נמאס להן להיות נשים, והן חיות כמו גברים?! (ל''ת)

    לא צריך ועדה לגלות אמת התקועה לכן מול העיניים, 24/07/13 13:16


    IP: 87.68.253.123דווח על תגובה זו

  • 6.

    בגלל הרעילות שבחלב ומוצריו, בבשר, בירקות ופירות מרוססים ... (ל''ת)

    חמוד, 24/07/13 13:11


    IP: 93.172.43.49דווח על תגובה זו

    • ואת זה אוכלות רק נשים? (ל''ת)

      חמוד אבל מאותגר משהו, 24/07/13 21:30


      IP: 87.68.253.123 דווח על תגובה זו

  • 5.

    לחקור למה את יושבת בכנסת... (ל''ת)

    גברת פילפלת, 24/07/13 13:08


    IP: 87.69.239.155דווח על תגובה זו

    • מצתרב לדרישתך! (ל''ת)

      בוריס ד, 24/07/13 18:21


      IP: 5.144.58.78 דווח על תגובה זו

    • תגובה טובה אהבתי (ל''ת)

      Benny, 25/07/13 06:22


      IP: 94.188.54.246 דווח על תגובה זו

  • 4.

    הופתעתי לשמוע שהשרה היצירתית

    רם עמית, 24/07/13 13:05

    לא הציעה להרוג חלק מהגברים כדי לאזן את הסטטיסטיקות. היא לא היתה בכושר בדיון הזה.

    IP: 79.183.1.32דווח על תגובה זו

  • 3.

    אולי בגלל שהן התחילו לעבוד, לא בציניות באמת. שווה בדיקה. (ל''ת)

    לא לשכוח שעד לפני עשורים בודדים הם היו עקרות בית., 24/07/13 13:04


    IP: 79.183.1.32דווח על תגובה זו

  • 2.

    כדי שיפסיקו להתלונן על התרדות מיניות שיקריות! (ל''ת)

    הנרי, 24/07/13 13:01


    IP: 89.98.70.122דווח על תגובה זו

  • 1.

    זה ביגלל רצונם ליקפוץ מעל הפופיק והעיסוק הבלתי פוסק בציצקלך (ל''ת)

    פקק תנועה, 24/07/13 12:59


    IP: 132.68.4.115דווח על תגובה זו

    • פקק תנועה נראה לי שאתה אובססיבי לגבי ציצים, האם אמא שלך הפסיקה להניק

      לוציפר, 25/07/13 05:44

      אותך מוקדם מדי? מאוחר מדי? בכל מקרה העניין לטיפול לא יקר. ורק לידיעתך העניין בציצים צומח מתשומת הלב הגברית בעיקר.

      IP: 85.250.34.33 דווח על תגובה זו

      • אני עורך מחקר מדעי בנושא וכשהסיים את המחקר אפרסם את תוצאותיו ברבים (ל''ת)

        פקק תנועה, 25/07/13 08:13


        IP: 132.68.4.115 דווח על תגובה זו