• 50.

    שאלה תמימה למה פתאם עכשיו?

    נח, 30/08/11 18:40

    המצב הזה קים ,וידוע לי לפחות 40 שנה.במשך הזמן הזה כל אחד הסיק את המסקנה בשביל עצמו כך שבסוף הוא חי טוב!ולא עשה הצגות כמוכם רופאים ,מתמחים ,וסטודנטים לרפואה.
    לא נעשו הצגות כאלה כי ידעו שזה לא יביא לשום פיתרון עבור כולם.חלק אולי יקבל ,וכל היתר ימשיכו במצב כמו שהיה.

  • 49.

    החברה הישראלית היא חברה חולה וצריכה אישפוז מהיר ודחוף ביותר (ל''ת)

    פקק תנועה , 24/07/11 15:14

  • 48.

    הרופאים, כמו המורים, עדינים מידי ולכן לא נבהלים מהם

    ציוני, 24/07/11 06:20

    בחלונות הגבוהים. בהצלחה לרופאים - כי אין צודק ומוצדק יותר ממאבקם.

  • 47.

    זה התעללות דמונסטרטיבי רופאים באנשים נזקקים ובציבור כולו.

    borisdo , 23/07/11 11:12

    באותה חסר אנושות מטפלים בחולים שנופלים בידם גם לפני שביתה.
    בעל ניסיון רב.

  • 46.

    רופאים יקרים,לימדו ממנכל שיבא.הוא הוציא בשעתו את כל הרופאים מבתי החולי (ל''ת)

    שטייניץ,הוכחת שאין לך מצפון וחיי חולים אינם מעיניי, 22/07/11 23:26

    • זה לשובתים אין מצפון. כי הם נותשים את החולים שזקוקים לעזרתם (ל''ת)

      borisdo , 23/07/11 00:10

  • 45.

    ביבי הפחדן הביתה

    עודד, 22/07/11 23:04

    הפקרת את מערכת הבריאות

  • 44.

    חזרו לעבודה, שביטה שלכם מנגד מורת בני אנוש!! רשלנות רפואית קשר-שתיקה. (ל''ת)

    borisdo , 22/07/11 22:43

  • 43.

    מה פתאם שביבי יתערב,השביתה רק 4 חודשים!מה הוא שר הבריאות? (ל''ת)

    בחיים לא היה לישראל מנהיג עלוב,נבוב ודפוק כמו ביב, 22/07/11 21:39

  • 42.

    קדימה, קדימה, קדימה, רק מפלגת קדימה תפתור את כל הבעיות , הידד קדימה. (ל''ת)

    דעה אישית, 22/07/11 20:31

  • 41.

    אולי אתם הרופאים תתחילו לעבוד

    נח, 22/07/11 19:48

    ואם התנאים לא מתאימים לכם,תסיקו את המסקנות .תארזו את החפצים שלכם ותסעו לשלום ואל תחזיקו את החולים כבני ערובה, בשביל הצרכים שלכם.אגב למה לא חשבתם קודם אם ''כדאי ''ללמוד רפואה בשביל לעשות כסף?

    • תגובה מעולה ולעניין. (ל''ת)

      אני, 22/07/11 20:29

    • הם עושים את זה, אל תדאג, גאון גדול. המעטים שנשארו הם הפראיירים שלא

      בשביל הכסף. ועוד מעט גם הם יקרסו., 24/07/11 01:23

      ואז אתה תבוא לטפל בנו. נכון?

  • 40.

    כולבוטק חשף פרצופם ועכשיו הם אלימים ופוגעים בחולים (ל''ת)

    זהירות הם מסוכנים, 22/07/11 18:37

    • תגובה ברמת שטיח מבית היוצר של האוצר.התגובות האחרונות של חולה נפש הזקוק (ל''ת)

      לטיפול. בתקוה כי ביום מהימים בו יזדקק לטיפול,יכוסח, 22/07/11 19:50

      • יש לך נימוק למה הוא טועה או שכל מי שלא בברנג'ה הוא משוגע

        מישהו אחר, 22/07/11 20:30

        להזכירך פעם מי שתמך בליכוד נחשב לחולה נפש שזקוק לאישפוז כי זה לא היה ''מקובל''.

  • 39.

    מאחל שאיש/ה לא יפלו לידי אלה הם סכנה ומלאכי מוות (ל''ת)

    אזרח, 22/07/11 17:27

  • 38.

    משפ' חולים בסיכון זה הזמן לתלונות במשטרה בגין גרימת מוות (ל''ת)

    פלילי להגיש תביעה אזרחית על הפקרה, 22/07/11 17:14

    • מסכים. ומהר! (ל''ת)

      אני, 22/07/11 20:30

  • 37.

    הלוואי עלי משכורת של רופא (ל''ת)

    הייטקיסט, 22/07/11 17:01

    • בכיף

      ערדק, 22/07/11 17:45

      22 שקלים לשעה. זה התעריף אדון הייטקיסט.

  • 36.

    רופאי ישראל, המשיכו כך. כל הציבור איתכם. (ל''ת)

    שחר, 22/07/11 16:57

    • הציבור לא איתם כי הציבור מתחיל להבין שהרופאים פוגעים בחולים (ל''ת)

      אני, 22/07/11 20:31

  • 35.

    רופאי ישראל, המשיכו כך. כל הציבור איתכם. (ל''ת)

    שחר, 22/07/11 16:56

  • 34.

    ליצמן חייב לעוף. הוא לא מטפל במשבר, הוא יוצר אותו. (ל''ת)

    לורנס, 22/07/11 16:56

    • מה אתה נטפל לליצמן?שר הבריאות הוא ביבי שמתחבא מתחת לכיור של פיגי (ל''ת)

      ביבי הוא העונש שהטיל בנו רבבדיה, 22/07/11 21:40

  • 33.

    האוצר, בניגוד לעם, לא אוהב את רופאיו!!! (ל''ת)

    מנחם, 22/07/11 16:52

  • 32.

    בטול ההטבות לטייקונים ולמיגזרי החרדים והערבים יביאו עדנה למערכת הבריאו (ל''ת)

    מספיק עם הדמגוגיה הפוליטית של נתניהו ושטייניץ, 22/07/11 16:31

  • 31.

    להפסיק לשלם ארנונות לעיריות עם משכרות עתק (ל''ת)

    עת המרד בממסד, 22/07/11 15:53

  • 30.

    השניאו עצמם על הציבור ברוטליות ובריונות דוחים הרופאים האלו (ל''ת)

    התנהגות ברברית מאיימת לא רופאים, 22/07/11 15:51

    • 30 אתה רפש!! (ל''ת)

      שולה, 22/07/11 16:53

    • אני מאחל למגיב 30 שילקה בגרדת איומה. אבל שיאריך ימים, עד 120 כדי

      בנו, 22/07/11 16:54

      שזה יגרד לו הרבה ושהרופאים ,הביריונים'' לדבריו, לא ירצו או לא יוכלו לרפא אותו. שתתגרד כל ימיך. עד 120, אמן!!!

      • בנו תחפש מתחת למיטה אולי זה שם

        מישהו אחר, 22/07/11 20:32

        המצפון שלך

  • 29.

    אנו שומעים כי חולים רבים המזדהים עם הרופאים מוכנים לצאת עם מיטותיהם

    שטייניץ ונתניהו הורסים את הרפואה וחולים מ-ת-י-ם !!, 22/07/11 15:29

    ואם כסאות גלגלים למאבק ברחובות שכל העולם יבין איזו ממשלה שולטת היום במדינה. האמת, הרופאים לא מאפשרים לחולים הללו לצאת מבתי החולים, אך אין ספק שגם זה יגיע כי משפחות שלמות מוכנות לזה. את ליצמן, שטייניץ ונתניהו לא מעניינים חיי החולים ובכלל לא מעניינים אותם אזרחי המדינה. את ליצמן מעניינים רק הסכומים וההטבות למגזר החרדי ואת שטייניץ ונתניהו מעניינים רק בעלי ההון והשאר שיתפגרו.

  • 28.

    רוח שמאל השתלטה על ההפגה- עכשיו הם יאבדו את תמיכת הציבור!!!

    גד, 22/07/11 15:18

    אסור לתמוך בהפגנה הזאת

    • תקשיב חבר

      סטודנט לרפואה, 22/07/11 15:41

      לדבר על רווחה זה לדבר על שמאל

    • אתה מדוברי נתניהו? לא יעזור. השריפה הזו לא תכבה בהבל פה של נתניהו

      עשרות אלפי בוחרי הליכוד חשים מרומים ע''י נתניהו והת, 22/07/11 15:58

      והציבור לא יפול בפח הדמגוגיה הזולה. אני למשל מבוחרי הליכוד ובא לי להקיא מכל ההתנהלות החברתית של נתניהו. כן ואני לא היחיד אלא אחד מבין אלפים מתומכי הליכוד החשים מרומים ומתוסכלים.

    • רוח שטות של יועצי נתניהו המנסים להסית מהאמת ומכשלון תפיסת עולמו. את (ל''ת)

      בוגדי השמאל יש למגר אך אין קשר עם קריסת מע' הבריאו, 22/07/11 16:33

  • 27.

    ביבי והשופטת נילי ארד: המשיכו בדרככם, חסלו את הרפואה הציבורית

    ד''ר יואל גורן, כרמל, 22/07/11 15:03

    וכך תצמח הרפואה הפרטית, ואנשים עשירים בלבד יוכלו להרשות לעצמם טיפול!

    ביבי: אמשיך להצביע בעד הקפיטליזם וההפרטה שלך!
    אתה 10

    ד''ר יואל גורן
    מנהל אישפוז יום
    המרכז הרפואי כרמל

  • 26.

    צריך להיזכר מה עשו למפגינים אחרים שסתמו תנועה

    היסטוריה, 22/07/11 14:35

    זכור לי באיזה ''רגישות ונחישות'' טיפלו המשטרה והפרקליטות באלה שהפריעו לתנועה על כביש ירושלים ובמקומות אחרים. ואיך הבנות הצעירות הושבו בכלא עם כל סעיפי האשמה היצירתיים. התנגדות על רקע אידיאולוגי כנראה אינה דומה להתנגדות על רקע אינטרסים אישיים גרידא של שיפור מחירי הדיור בתל-אביב והמרכז המלבלב ותנאי תעסוקה של הרופאים.

    • נראה שיש פה אי הבנה

      יוספה, 22/07/11 23:10

      ביבי משמש כשר הבריאות בפועל, כלומר הוא ראש ממשלה שבחרה את ליצמן כסגן שר והוא האחראי בפועל למצב הבריאות בארץ והוא לא שותף לתהליך המשא ומתן. אז כן נראה לי הגיוני שיהיו טענות אליו.....

  • 25.

    במחאת הרופאים אני בהחלט תומכת. אבל מוחה נמרצות נגד

    לילי בלום, 22/07/11 13:29

    ההסתה לביבי. למרות שאינני מהמחבבות את ביבי אני לא חושבת שזה צודק להפנות כלפיו את הזעם זה אכן נראה פוליטי. איפה הייתם בממשלות הקודמות?. המצב בבתי החולים לא החל לפני שנתיים אלא שנים רבות מאד אחורה עוד בימי חיו של בעלי שהיה רופא וקבל את המצב.

    • רק נתניהו יודע להתהדר ולהתגאות במהלכיו הכלכליים.לכן הוא ראש ממשלה כושל (ל''ת)

      גם עתה וגם בקדנציה הראשונה ובפרט כשר אוצר דמגוג, 22/07/11 16:00

    • למה זה לא ברור?! (ל''ת)

      אולה, 22/07/11 23:08

  • 24.

    גב' לבני צדקה רוח רעה של השמאל האנרכיה והרס ישראל שיטתי (ל''ת)

    נטשו חולי סרטן סופניים - אתם ר-ו-צ-ח-י-ם!, 22/07/11 13:13

    • אין ברירה-בתי החולים קורסים בגלל העדר תקנים-אולי סו''ס יפתרו זאת (ל''ת)

      כל הכבוד למתמחים ולסטודנטים, 22/07/11 13:57

  • 23.

    במקום לבזבז כ100 מיליון על תיאטראות וכ80 מיליון על קרן סרטים

    העבירו את הכסף לרופאים!, 22/07/11 13:08

    במקום לבזבז כ100 מיליון בשנה על תיאטראות שמחרימות אזרחים ומשלמות משכורות מטורפות חסרות כל פרופורציה בעולם המערבי לשחקנים וכ80 מיליון על קרן סרטים שמימנה את ג'נין ג'נין העבירו את הכסף לרופאים! די למימון של אוכלי החינם מהשמאל בשיטות הנהוגות אך ורק במדינות קומוניסטיות!

    • אני בעד (ל''ת)

      גד, 22/07/11 15:21

  • 22.

    לא שאני חסיד של ביבי אבל-

    אלי הגרוזיני, 22/07/11 13:03

    יש גבול לצביעות איפה היתם בממשלת קדימה

  • 21.

    במאבק המתמחים יש המון דיסאינפורמציה ואי אמירת אמת

    ראובן תושב הדרום, 22/07/11 13:02

    המתמחים אכן עובדים קשה ושעות ארוכות. על כך אין וויכוח.
    עם זאת, למרות כל טענותיהם על שכר רעב, שכר מינימום ועל 25 ש''ח לשעה לא ראינו עד היום תלוש משכורת של מתמחה העובד כה קשה !
    השקיפות נחוצה !!
    כידוע לכל, השכר בישראל ובעיקר במגזר הציבורי אינו מסתכם בשכר השעה. קיימות תוספות רבות, מגוונות ומשונות המקפיצות את השכר הכולל באופן משמעותי. חלק מהתוספות קשורות ישירות גם לתורנויות לכמותם החודשית.
    ממה ששמעתי ממקורות אמינים שכרו החודשי של מתמחה העובד הרבה וקשה נע בתחום של 20-30 אלף ש''ח לחודש ברוטו.
    זהו שכר מכובד ביותר העומד בממוצע על 3 פעמים השכר הממוצע במשק.
    הרבה עובדים משכילים וחרוצים העובדים קשה
    מאד היו יותר משמחים לקבל שכר כזה.
    נא לא לשכוח מדובר על רופאים שסיימו זה עתה ביה''ס לרפואה ונמצאים למעשה בשלבי הכשרה והתמחות.
    להבנתי, המתמחים רוצים להפחית באופן משמעותי את עומס העבודה עליהם וזה כאמור מובן, צודק ומקובל.
    אבל במקביל הם דורשים להשאר עם המשכורות הגבוהות הנ''ל ואפילו גבוהות יותר בעבור הרבה פחות שעות עבודה.
    לכן שלא יעבדו עלינו בעיניים. שיחשפו לעין הציבור את תלושי השכר שלהם.

    • רואבן-אין להם קומבינת תוספות-תפסיק לחשוד במי שנלחם לתקן את הרפואה הציב (ל''ת)

      תמיד שלילי-דיי נמאסת, 22/07/11 13:58

    • 21. אמרת ששמעת ובכן שטוף את האזניים.משמועות לא חיים רק מתים. נוסף, כן

      הציבור דורש לראות את תלושי השכר של פקידי האוצר !!!, 22/07/11 15:37

      פרסמו תלושים והציגו אותם מול מצלמות הטלביזיה מה שמעולם לא עשו פקידי האוצר השרלטנים והעושקים את אזרחי המדינה. אם נתייחס לגופו של עניין, איש מהחולים לא מוכן שרופאים בלתי ערניים יטפלו בהם. יש אין ספור מקרים שטעויות היו יכולות להסתיים בכי רע. אתה מוזמן לעבוד את אותם שעות ונראה עד כמה תוכל להחזיק מעמד. הועיל ותגובתך מתלהמת, אזי הרושם הוא כי היא מבית היוצר של האוצר העושק.

      • יש בינינו הרבה הסכמות מלבד אחת !

        ראובן תושב הדרום, 22/07/11 19:39

        לא, איני טוקבקיסט מתלהם מבית היוצר של האוצר וכן אני מסכים להגדרה של ''פקידי האוצר העושקים''.
        אני מסכים לכך שהמתמחים עובדים יותר מדי וקשה מדי. צריך ובדחיפות להוריד מהם חלק מעומס העבודה.
        איני מסכים שתגובתי מתלהמת, היא איננה.
        דרישות המתמחים להורדת עומס אינה תמימה. הם רוצים הורדת עומס תוך כדי הגדלה משמעותית בשכר.
        למה דומה הדבר. נניח שאני עובד 350 שעות בחודש ומרוויח שכר ברוטו מכובד של 25,000 ש''ח. כעת אני דורש מהמעביד שלי להוריד את מספר שעות העבודה ל 200 ולהשאיר את שכרי על 25,000 ש''ח או אפילו להעלותו ל 30,000 ש''ח.
        כאן הבעיה וכאן חוסר התמימות ואמירת האמת.

        • חוסר אנושיות!!

          אמיר, 22/07/11 23:05

          נראה כי הרופאים דורשים שכר שמתאים לאקדמאי 7 שנים+ שנות התמחות, לעבודה בעלת אחריות ולחץ פיזי ונפשי ניכר עם החלטות גורליות מידייות מידי יום ושעה. איך הייתה מתמחר את מי שאחראי על החיים שלך?
          לאור מה שרואים בשטח ומגלים כי מייטב הרופאים עוזבים את המקצוע, צעירים מחליטים לפנות למקצועות הפחות תובעניים בתוך הרפואה ועלייה בשכיחות הזיהומים אצל חולים מאושפזים נראה כי המקצוע לא מתומחר נכון.
          כלומר נראה כי היחס משכורת/ שעות עבודה לא הגיוני. ולכן אם תפעל רק בצד אחד של המטבע כלומר תוריד שעות עבודה לא תגרות לשיפור המצב, צריך להעלות שכר משמעותית ובמקביל לשפר את תנאי העבודה - שעות עבודה.

        • כמה משרות זה?

          יוני, 22/07/11 23:07

          נראה לך הגיוני שמישהו עובד 330 שעות בחודש?
          זזה 2 משרות מלאות. זה אומר שהוא עובד משרה רגילה ומשרה נוספת בשעות נוספות!!!!!!
          כלומר לפי המספרים שאתה כותב 12 ברוטו למשרה של רופא (אפילו פחות כי יש 150 שעות נוספות), נראה לי שזה די מעט לזמן השקעה בלימוד המקצוע ובטח כל האחריות שיש אליהם.

        • אז נראה לך הגיוני שכר של 25 שקלים לשעה לאדם עם 17 שנות לימוד?

          מתמחה לשעבר, 23/07/11 11:12

          ובתור מומחה אני ''קורע'' את התלוש עם 31 שקלים לשעה. כמות התורנויות פחתה וככה גם המשכורת. מומחה מרוויח כמו או פחות ממתמחה.

          • הטיעון שלך רק מאשש את מה שכתבתי

            ראובן תושב הדרום, 23/07/11 14:52

            ראשית, 17 שנות לימוד כוונתך מכיתה א' ?
            גם מהנדס בעל תואר שני סוגר כ 6 שנות לימוד אקדמאים ובמקום עבודתי לא שמעתי על פריווילגיות מיוחדות לכזה בהשוואה נניח למהנדס תואר ראשון BSc.
            בנוסף, כפי שציינתי השכר אינו מורכב רק משכר שעה, אלא גם מתוספות משמעותיות שאינן קשורות לשכר שעה. כמו כן בגלל אופי עבודכם אתם מקבלים אחוזי שעות לרוב.
            אני בטוח שאם תיקח את שכרך ברוטו ותחלק אותו למספר שעות העבודה החודשיות שלך תקבל תעריף שעה גבוה בהרבה מ 31 ש''ח.
            לסיכום, צריך להקטין את עומס העבודה למתמחים וצריך גם לשפר את שכרם ביחס לשעות העבודה שלהם, אבל לא ביחס לשכרם הנוכחי המתבסס על 300-350 שעות חודשיות.
            זה שאתה מודה ששכר המתמחים הנוכחי שווה או אפילו גבוה מהשכר שלך כמומחה, רק מאשר את הטיעון שלי.

  • 20.

    מ 1 עד 6 מישהו מכם ראה תלוש של רופא

    חנה, 22/07/11 12:48

    עבודה של 36 שעות במשמרת עבדתם פעם?
    תתבישו לכם סתם להעליל
    זה אנשים שלמדו7 שנים
    כעת הם צרכים ללמוד תוך כדי עבודה עוד 5 שנים
    וכל זה תוך עבודה של שעות יום ולילה נראה אותכם אחרי שאחד מבני המשפחה שלכם יהיה מאושפז ימים או חודשים כמו בעלי למשל
    נראה מה תגידו או תחשבו אז

    • עם כל הכבוד רופאים אינם מורמים מעם, הם חלק מהעם

      ראובן תושב הדרום, 22/07/11 14:57

      לגבי שכר המתמחים והרופאים ראי את תגובה 21 שמעליך.

  • 19.

    בבחירות הבאות רק ביבי על אפכם ועל חמתכם. (ל''ת)

    שרית, 22/07/11 12:41

  • 18.

    כל השובתים הם ממחנה השמאל . ברצונם רק להפיל את הממשלה. (ל''ת)

    שרית, 22/07/11 12:40

    • מה לעשות עם כל כך הרבה טיפשות? (ל''ת)

      ערדק, 22/07/11 17:52

  • 17.

    איננו תומכים בשובתים. כל ההפגנות הן פולוטיות בלבד. (ל''ת)

    שרית, 22/07/11 12:39

  • 16.

    הכל פוליטי להפריע לביבי לנהל את המדינה בגלל שהוא טוב (ל''ת)

    שרית, 22/07/11 12:37

    • שרית הספרית

      ערדק, 22/07/11 17:56

      הבן שלי שהוא רופא מתמחה יצא מניתוח בשעה 5 אחר הצהריים . מהבוקר לא נכנס פירור אוכל לפיו. בזמן הזה ביבי שלך גמר את הסטייק השלישי שלו להיום וגם הספיק להזמין מיטה מפוארת לטיסה הבאה שלו לפיזדינק.

      • ביבי לפחות לא היה מרים ידיים אם היה קשה. (ל''ת)

        אני, 22/07/11 20:33

  • 15.

    במקום כבישים למאחזים ווילות למתנחלים כסף לבתי חולים לחולים ולרופאים! (ל''ת)

    שמאלנית לאומית , 22/07/11 12:37

    • את חלאה אנטישמית - אין אנשים יותר שטופי שינאה וגזענות

      ירון, 22/07/11 15:20

      ותמיכה בפאשיזם הערבי כמו השמאל הקיצוני!
      לא ניתן לרוע ולחושך לנצח! לא נישתוק מול אנטישמיות שמאלנית!

  • 14.

    ר ק ל א ל י כ ו ד

    משה דוד, 22/07/11 12:20

    אם לעובדי הנמלים מגיע,
    אם לעובדי חברת חשמל ומקורות מגיע,
    אם לרבני הערים מגיע,
    למה לרופאים לא מגיע?!!!
    לא לותר בשום אופן לפקידי האוצר
    ולא לבעלי השררה מהליכוד
    (מדושני הסיגרים ממגדלי אקירוב)
    נזכור לכם הכל בבחירות הבאות ...

  • 13.

    תראו מה זה, עוד ועוד הפגנות, מזמן לא היתה תקופה כזו בישראל...

    מיה, 22/07/11 12:17

    ביבי לתשומת ליבך

    • העולם לא היו כל כך הרבה כספים מחוץ לארץ

      רוני, 22/07/11 12:44

      מופנים להפלת ממשלה בישראל.

      מיה לתשומת ליבך

  • 12.

    כולם להתפטר ותוך שעה ביבי יושב איתכם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ווווד, 22/07/11 12:14

  • 11.

    ביבי רק שנתיים בשלטון, איפה הייתם 10 שנים אחורה? (ל''ת)

    אבי מהמרכז, 22/07/11 12:09

    • ביבי רק שנתיים בשלטון ומחירי הדירות האמירו ועלו ב-55% ומעלה

      אזרח הארץ, 22/07/11 14:14

      ביבי רק שנתיים בשלטון והנזקים שהביא למדינת ישראל יהיה צורך בעוד שנות דור לתקן את ההרס והאדמה החרוכה שמשאיר מאחוריו.

    • האלצהיימר עובד אצלך. נתניהו קדנציה שניה ראש ממשלה וגם היה שר אוצר. לכל

      נתניהו הביא עלינו את האסון החברתי הגדול ביותר בתול, 22/07/11 15:53

      אורך דרכו הפוליטית הוא התגאה במהלכיו הכלכליים. נתניהו יודע שכשל התנהלותו יפול על ראש ממשלה אחר ולאחר מספר שנים. כמו בקדנציה הנוכחית, הוא בא לפני הבחירות עם הפילוסופיה, השקר והדמגוגיה ובנה עצמו על הכשל של אחרים לאחר שכשלונות הצטברו ממהלכיו האולטרא-קפיטליזם חזירי. הפרטות: למעשה נתניהו חילק את נכסי המדינה לחבריו המקורבים שהיום אנו משלמים את מחירן. תחרות: איזו תחרות כאשר נתניהו עודד ומעודד קרטלים של חבריו בעלי ההון ההופכים לטייקונים מתוך עושק הציבור. עובדים ומעמד הביניים: מעולם נתניהו לא ראה את העובדים כסקטור חפץ חיים, אלא רק כמשרתי ועבדי הטייקונים. נתניהו ראה במעמד הביניים כמי שיש לחלוב אותו עד לרמת העוני ובכך לשלוט בו ובמדינה ללא מצרים בעזרתם הדגולה, כמובן, של הטייקונים. זה המצב אליו הגענו אליו בזמן הנוכחי. אזי הנה לך תשובה היכן אנו היום בגלל התנהלותו של נתניהו לאורך כל תפקידיו.

  • 10.

    בעד מחאה,לא פוליטיקה. רופאה.

    אסתר, 22/07/11 12:04

    יש לי דעות פוליטיות כאלה ואחרות. אכן ביניימין נתניהו שר הבריאות.

    לדעתי עליו להפעיל המערכת.

    אני מתנגדת בתוקף לגינוי בצורה המתוארת בכתבה, הנראית כ פסאודו מחאת האוהלים המאורגנת על ידי הקרן החדשה לחיסול ישראל.

    שימו לב ,קולגות, אל נא תדרדרו המאבק לכיוון הפוליטי .

    הכותבת,רופאה בכירה,גם במאבקים. אולי הפעם נצליח להזיז המאושפזים מן הפרוזדור לחדר.(מהיום הראשו שלי התחום,המאושפזים בפרוזדור,בעיקר בפנימיות.).

  • 9.

    לייבא רופאים מהודו

    דני, 22/07/11 11:58

    יש לגזור מוות על כל רופא שבגלל השביתה מת חולה. יש מגזרים שאסור לשבות!!! לחיילי צה''ל מותר לשבות???? לשוטרים מותר לשבות???

    הרופאים מפקירים חיי חולים למען הטבה במשכורת שלהם!
    לייבא רופאים מהודו...עכשיו!

    • הגיע זמן שחיילים סדירים ישבתו

      גיל, 22/07/11 13:19

      מנצלים אותם בצורה לא אנושית ללא תגמול כלכלי כלשהוא כשהמוני המשתמטים למינהם עושים לביתם.
      אכן הם צריכים להתקומם ולדרוש שכר מלא על שרותם הצבאי.

    • ייבאו תכנתים מוהדו והרסו תא הענף.כך גם פה אתה רוצה? (ל''ת)

      שבך יטפלו רופאים הודים, 22/07/11 13:59

    • וחיילים מתאילנד, והכי טוב ראש ממשלה מסינגפור (ל''ת)

      בחופש, 22/07/11 20:14

  • 8.

    רופאי מדינת ישראל הם בני בליעל

    ציונית, 22/07/11 11:49

    הלוואי שבעזרת השם תחול קללת יותם בן גדעון השופט על כלל הרופאים והמערכת הרפואית , שנים רבות מנעתם מחולים טיפול הגון בבית חולים , שיקומים ותרופות מצילות חיים על מנת לרצות את משרד הבריאות ולחסוך ממון לממשלות

    • מאחלת לך טיפול מרופאים שעומדים 28 שעות על הרגליים (ל''ת)

      ושתסעי לרומניה לטיפולים, 22/07/11 14:00

  • 7.

    ביבי שטייניץ תפרשו ..לא רוצים אתכם יותר (ל''ת)

    ממשלת טייקונים וסיגרים, 22/07/11 11:31

  • 6.

    גונבים את הציבור ועוד רוצים תמיכה (ל''ת)

    בושה לרופאים, 22/07/11 11:19

    • גונבים? מפקירים אותו! (ל''ת)

      אני, 22/07/11 22:42

  • 5.

    היכן הייתם בתקופת שרון ו/אולמרט ?! מחאה נגועה בפוליטיקה לא תשיג את (ל''ת)

    מטרותיה... וחבל !, 22/07/11 11:09

  • 4.

    רק רוע ולהשמיד את ישראל , בלי רופאים יחיו יותר !הרבה יותר (ל''ת)

    העיתונאי שמח, 22/07/11 10:50

  • 3.

    השכר שלכם הוא 10 הבעיה היא יוקר המיחיה , כולם גנבים (ל''ת)

    אחותנו, 22/07/11 10:50

  • 2.

    הם מאשפזים את עצמם כי כל כך אכפת להם מכיסם (ל''ת)

    כל כך אכפת להם, 22/07/11 10:49

  • 1.

    תגידו תודה על מה שאתם מקבלים ,הלוואי על כל בית ישראל (ל''ת)

    תגמול והערכה כמו ברפואה, 22/07/11 10:48