• 28.

    קדימה לעבודה

    גילת, 04/01/11 21:02

    חייב להיות חוק בנושא. בכל משפחה יש החושבים אחרת. קדימה לעבודה. יש לחוקק חוק בנושא במהרה.

  • 27.

    הצעת חוק- לתרום רק למי שחתום בעצמו!!!!!! (ל''ת)

    אחת שחתומה ואיכפת לה, 02/01/11 17:57

  • 26.

    שמעתי היום את אלמנתו של אבי כהן ואני חייב להגיד לכם, שבן כספית מקשקש!!

    סליחה בן, אבל טעית והטעת בגדול. מותר לך לבקש סליחה, 02/01/11 13:47

    היא אמרה היום (2.1.2011) בראיון ליעל דן בגל''צ במפורש, שהיא זו שקיבלה את ההחלטה.
    בעצמה, לבדה ובלי אף אחד אחר.
    היא רצתה את שאבי ייקבר שלם.

    אל תסיטו נגד חרדים,
    ואל תפילו את האשמה על הדתיים.

    ואף אחד מכם לא יכול לשפוט את האישה היקרה הזאת!

    youcanwriteto@gmail.com

    • נראה לך שהוא יבקש סליחה?!

      עם מי את חושבת שאת מדברת?!, 03/01/11 09:16

      למה, כשמלכתחילה הוא המציא את הסיפור על האברכים המרושעים שהסתערו על המשפחה המסכנה וכפו עליהם לא לתרום, הוא לא ידע שהוא מסית את הציבור נגד החרדים בשקר, כדרכו בקודש?
      אז למה שהוא יבקש סליחה עכשיו?

  • 25.

    עצומה

    אבי, 02/01/11 12:28

    אנא חתמו על העצומה בנושא

  • 24.

    הצעת חוק פופוליסטית

    קשמונאי, 02/01/11 11:42

    אם הח''כ היה מתעמק בנושא הוא היה מבין שאם הצעת חוק זו תעבור אנשים רבים לא יעשו כרטיס אדי או גרוע מזאת יבטלו אותו.
    אחת הסיבות שהם אכן עושים אותו היא בעקבות כך שאין לו תוקף חוקי

  • 23.

    מעיד על חוסר מקצועיות מוחלט של הח''כ

    לא מכיר את החוק הקיים, 02/01/11 11:27

    אם היה קורא חוקים מידי פעם, היה מבין שהיום החוק מאפשר למדינה להחליט בעצמה האם תתבצע תרומת איבורים או לא, ולא מדובר ע''פ החוק בהחלטה של הממשלה.
    אלא שלמרות החוק החליטו בישראל לנהוג אחרת, ולהתחשב בבקשת המשפחה.
    כרטיס אדי הוא רק הצהרת כוונות מכיוון שממלא אין תוקף חוקי גם להחלטת המשפחה, אלא שהשתרשה נורמה לפיה ע''פ זה מחליטים.

  • 22.

    בעד! בעד! בעד!!!

    לילך, 02/01/11 11:26

    הלוואי שהחוק הזה יעבור. לצערי הרב ועל סמך ניסיון העבר, סביר מאוד להניח שהמפלגות הדתיות יטרפדו אותו. אני מקווה שאתבדה.

  • 21.

    רעיון מעולה. מקווה שהצעת החוק תעבור (ל''ת)

    טליה, 02/01/11 11:16

  • 20.

    מוכן לחתום בתנאי שהתרומה לא תגיע למי שמתנגד לתרומה בעצמו (ל''ת)

    אלון, 02/01/11 11:12

  • 19.

    אם החוק הטפשי הזה יעבור אני אבטל במיידי את כרטיס אדי (ל''ת)

    דני, 02/01/11 11:12

  • 18.

    משפ כהן לא קימו את הצואה של אבי כהן . לא עזר להציל חיים (ל''ת)

    שמעון, 02/01/11 11:12

  • 17.

    הרבנים הנאלחים ימצאו חוק עוקף גילאון ,כמו תמיד (ל''ת)

    ריאליטיפריק, 02/01/11 11:09

  • 16.

    הצעת חוק אווילית ועריצותית

    תרמתידם, 02/01/11 11:09

    אם המשפחה מכבדת את רצון יקירה המבוטא ע''י כרטיס אדי זה עניינה בלבד. מה פתאום למדינה תהיה דריסת רגל בהחלטה שלהם?
    אני זועם על הרבנים השרלטנים שבלבלו את המוח למשפחת כהן המסכנה.
    ובכל זאת, זכותם המלאה היתה לסרב לתרומת האיברים, גם אם אני אישית חושב שזו איוולת.

  • 15.

    לכרטיס אדי שלי צמוד פתק

    אורי, 02/01/11 11:09

    שאוסר תרומת איברי למי שהוא או מי ממשפחתו סרבו לתרום איברים.

  • 14.

    חוק לא דמוקרטי ולא הומני

    נתנאל, 02/01/11 11:00

    סתם פופוליזם זול, ללא חשיבה מעמיקה.

  • 13.

    אכן, אסור שהמקרה המביש (הראשון מסוגו) של אבי כהן יחזור על עצמו

    גיל, 02/01/11 10:55

    כי זה ביזוי אמיתי של המת, התעלמות מצוואתו ומבקשתו.

  • 12.

    יוזמה מבורכת!

    מיקי, 02/01/11 10:52

    שלא יקרה מה שקרה לאחר מות הכדורגלן אבי כהן

  • 11.

    אחרי המקרה של אבי כהן

    דנה, 02/01/11 10:47

    הייתי מאוד רוצה לרשום על הכרטיס שלי שלא מוכנה לתרום לדתיים
    איך הם העיזו להתערב? זה הרתיח אותי..

    • דנה יקרה,

      אדם מישראל, 02/01/11 10:58

      האברים שלך, כמי שרותח, שונא ומפלג גם כך לא שווים כלום.
      מי ייתן שתמצאי חמלה ורחמים בעולם הזה, ותרפאי את נשמתך וגופך.
      העולם הזה זקוק לאיברים של אהבה,
      חמלה, אחדות ושלום.
      אתם הבנתם את זה?

    • ואני לא יתרום לכל מי שקוראים לה דנה בגלל שהתגובה שלך עצבנה אותי (ל''ת)

      גיא, 07/01/11 12:24

  • 10.

    אבטל את הכרטיס

    s_nadav , 02/01/11 10:46

    במידה והצעת החוק תעבור אבטל את כרטיס האדי שברשותי.
    כמובן שאני רוצה שקרובי משפחתי יוכלו להתלבט בעניין.
    הכרטיס מבחנתי הוא המלצה-שידעו מה אני רוצה- אבל לא ארצה לפגוע בהם יותר ולחייב אותם.

    זה חוק לא מוסרי.
    במידה והוא יעבור, אבטל את הכרטיס שברשותי.

    • נראה לי שלא הבנת

      יואב, 02/01/11 11:11

      הבעיה היא כיום שאין אפשרות לצוות שיתרמו את איבריך במקרה אסון, כרטיס אדי רק מהווה הצהרה על רצון בפני המשפחה ואין בו תוקף חוקי. להצהיר בפני המשפחה אפשר לעשות גם בלי כרטיס אדי, והצורך באופציה מחייבת הוא יותר גדול ולכן עדיף שזאת הפונקציה שהכרטיס ימלא.

      אם יעבור החוק ואתה תרצה שהמשפחה שלך תחליט בסוף, אז זאת זכותך המלאה לבטל את הכרטיס ולהסתפק בלבקש בע''פ ממשפחתך לתרום את איבריך. אני באופן אישי מברך על הצעת החוק ומקווה שהיא תתקבל.

    • me too

      Torem, 02/01/11 11:11

      me too

  • 9.

    נכון אחרת יצתרכו להחתים את כל המשפחה ...אחרת זה חתימה על קרח.... (ל''ת)

    צחי, 02/01/11 10:34

  • 8.

    חתומה על אדי, נגד החוק

    מורן, 02/01/11 10:24

    בשעת מצוקה יש להקשיב לרגשות המשפחה, אין לשפוט אותה.
    נכון, גם אני חתומה על אדי, ואף הבהרתי למשפחתי שמבקרה הצורך יתרמו את אברי, אך אף הצעת חוק אינה יכולה לחייב מישהו בשעת מצוקה.
    מקרה אבי כהן ז''ל, הינו מקרה פרטי, אינו נפוץ, בדרך כלל תרומת אבירים נשארת בין כותלי המשפחה, מכיוון שאבי כהן ז''ל היה אדם ציבורי, הדבר הפך לבלאגן והתערבות רבנים.
    אדי הוא כרטיס המבטא רצון טוב, אין להפוך זאת להצעת חוק.

    • למה חתמת בכלל ?

      גיל, 02/01/11 10:52

      החתימה שלך היא בדיחה

      • אני חתומה מכיוון שאני מעונינת ותומכתת בתרומת אברים

        מורן, 02/01/11 16:00

        אך בשעת הצורך, אם משפחתי לא תוכל לעמוד בזה, יש לכבד את רצונם.
        משפחה שחווה אבל כה כבד, לא תמיד יכול להתמודד עם תרומת אברים.
        זה לא סותר או הופך לבדיחה את העובדה שאני מאמינה שיש לתרום אברים, מכיוון שאין צורך בהם לאחר המוות.

  • 7.

    יש לי כרטיס אדי - איך מבטלים את החתימה?

    אייל, 02/01/11 10:14

    הכרטיס אצלי בארנק.
    התחרטתי.
    איך מבטלים?

    • אכלת אותה .....סתם תגיד למשפוחה שלך שלא יסכימו... (ל''ת)

      חה, 02/01/11 10:35

    • אני חושב שהיידוע נעשה דרך הכרטיס שברשותך

      תומאש, 02/01/11 10:54

      בטוח יש אתר רשמי כלשהו שאתה יכול לפנות אליו.
      כדאי לשאול שם.

      אם אני לא טועה, הצוות הרפואי יודע שאתה חתום על פי הכרטיס שיש לך בארנק (למרות שהבנתי שיש גם מאגר).
      תתחיל בלרשום על הכרטיס עצמו שאתה שינית את דעתך, וכאמור, תמשיך בלברר דרך האתר הרשמי.

  • 6.

    יוזמה ברוכה (ל''ת)

    גל, 02/01/11 10:13

  • 5.

    צודק. מאכזב מאוד לדעת שמישהו עלול, בצערו, לא לכבד את בקשתי להציל חיים. (ל''ת)

    ענת, 02/01/11 10:12

  • 4.

    די לדווח על הצעות חוק

    סטודנט עצבני, 02/01/11 10:12

    הסיכוי שדבר כזה יגיע לקריאה טרומית הוא קלוש, רק עוד דרך לח''כ לקבל כותרת.

  • 3.

    יופי של הצעת חוק, מקרה אבי כהן לא לא צריך לחזור!!! (ל''ת)

    ליאור, 02/01/11 10:08

  • 2.

    כשממלאים ''כרטיס אדי'' יש אופציה להשאיר את ההחלטה למשפחה + איש דת...

    רוני מעמק הירדן, 02/01/11 10:08

    החוק הזה הוא קשקוש בלבוש !!! כשממלאים את השאלון/טופס לקבלת ''כרטיס אדי'', אחת האופציות העומדות לרשות החותם היא כי האיברים ייתרמו רק לאחר שהמשפחה תתייעץ עם ''איש דת''...

    איך בדיוק החוק של אדון גילאון הולך לעזור במשהו ??? אם מישהו מעוניין לתרום את איבריו רק לאחר שהמשפחה התייעצה עם איש דת, זו זכותו המלאה, גם אם החלטה זו נראית תמוהה בעיני מס' אנשים...

    • אכן הסעיף המצחיק הזה מעקר את החתימה על כרטיס אדי מתוכנה (ל''ת)

      גיל, 02/01/11 10:53

    • אין שום סתירה

      לימור, 02/01/11 11:09

      העניין הוא למלא אחר רצון המצווה! אם הוא השאיר את הבחירה למשפחתו זה יכובד, אבל אם לא- משפחתו לא תקבל זכות הכרעה, כי הוא הביע את דעתו המפורשת.

  • 1.

    במידה וייקבעו שרק מי שחתום על הכרטיס זכאי

    גל, 02/01/11 10:05

    לאיברים -רוב האזרחים יחתמו

    • נכון! (ל''ת)

      א.ה, 02/01/11 11:24