• 31.

    שטויות

    קרולין, 17/04/13 19:04

    אני נוטלת 15 שנה פלוטין ואיי שום אלימות....מה זה החארטה הזה?

    IP: 85.250.155.107 דווח על תגובה זו

  • 30.

    ריטלין זה סם מסוכן והוא רשום ברשימת הסמים המסוכנים

    angel hana, 07/01/11 00:01

    יש לתרופות הללו שתי תופעות לואי שלא מספרים לאף אחד: אלימות ונטיה לרצח או להתאבדות.

    IP: 89.138.253.75 דווח על תגובה זו

  • 29.

    טוב שסוף סוף עושים מחקרים רציניים לבעיית התרופות (ל''ת)

    חיה, 29/12/10 18:57


    IP: 109.65.48.18 דווח על תגובה זו

  • 28.

    התרופות יעילות

    משתמש, 28/12/10 22:15

    אני כבר מעל 15 שנה בתרופות המושמצות

    ואני מאוד רגוע

    ומבסוט

    IP: 109.64.32.138 דווח על תגובה זו

    • אשרייך. תופעות הלואי אינן מופיעות בכל הנוטלים

      איזה יופי, 28/12/10 22:25

      אך מה יעשו אלו שכן חוטפים את תופעות הלוואי הללו?

      IP: 82.81.196.229 דווח על תגובה זו

      • בדרך כלל אלה שמשתמשים חולים

        משתמש, 28/12/10 22:34

        אדם שסובל מדיכאון ואין לו מרפא
        מעדיף למות
        גם עם סיכון 1 ל 2 לחיות או למות
        הייתי לוקח תרופה
        בדרך כלל אני עצבני או מדוכא כאשר אני
        מפספס כמה ימים את התרופה
        בכל דרך שתבחר בחיים יהיה טיפה סיכון
        קח את הסיכון אני ממליץ

        IP: 109.64.32.138 דווח על תגובה זו

    • ומסומם... (ל''ת)

      ערן, 29/12/10 10:41


      IP: 84.229.217.62 דווח על תגובה זו

  • 27.

    חוסר ידע בסיסי בשיטות מחקר...

    יעקב הוזח, 27/12/10 21:56

    מחקר פרטי שערכתי, קובע שגודל הנעליים קובע את מנת המשכל: נכחתי שבקרב גילאי 2 עד 15, ככל שמספר הנעליים גדול יותר, הילדים יותר חכמים...
    עורכי ה''מחקר'' חסרים ידע בסיסי ביותר בהבחנה בין סיבה למסובב, בין ''קורלציה'' (קשר) לבין סיבתיות, בין משתנה בלתי תלוי לבין משתנה רלוונטי. אנשים בעלי נטייה לאלימות (קבועה, כמו בעלי קושי בשליטה בכעסים; או זמנית, כמו אלו הנתונים במצוקה או רוצים להיגמל ממשהו), נוטלים תרופות. בשביל ללקבוע סיבתיות צריך יותר מאסופה סטטיסטית וכמה קורלציות...

    IP: 79.182.111.195 דווח על תגובה זו

    • תופעת לואי הינה תופעה שלא הייתה קיימת לפני נטילת התרופה

      לכל הגאונים, 28/12/10 12:14

      כמו תופעת לואי של כאב בטן או בחילה או פריחה, יכולה להופיעה תופעה של אגרסיביות/תוקפנות/אובדנות בעת נטילת תרופה פסיכיאטרית או לטיפול בבעיות קשב וריכוז

      באופן אישי חויתי לצערי הרב, איך זה קורה מול עיני. ילד שקיבל כדור אחד של קונצרטה(לטיפול בבעית קשב) פעם אחת ולאחר מספר דקות מנטילתה נכנס להתקפת מרץ לא הפסיק לרוץ במשך כשעה ולאחר מכן ביקש את הסובבים אותו שיעזרו לו למות(!) לאחר מספר שעות ארוכות שנדמו כנצח ההשפעה פסקה וכל התופעות שתיארתי פסקו לחלוטין.
      כל תופעות הלוואי שתיארתי מופיעים ברשימת תופעות הלוואי של התרופה. מה שלא מנע מהרופא להמליץ לנו עליה

      IP: 212.143.45.101 דווח על תגובה זו

  • 26.

    מתן תרופות פסיכיאטריות לילדים הסובלים מבעיות קשב וריכוז

    הצד האפל של הירח, 27/12/10 20:11

    מערכת החינוך והבריאות מעודדת הורים לתת תרופות לטיפול בבעיות קשב ולעיתים כשזה לא עוזר או שמפאת גילם הצעיר אסור לתת לילדים ריטלין למשל, רופאים ממליצים על מינונים נמוכים של תרופות הרגעה .
    אני נתקלתי לצערי ברופא שמשתתף במחקר בו ניתנים מינונים נמוכים של רספירדאל (תרופת הרגעה המשמשת גם לטיפול בסכיזופרניה)לילדי ג(!) שלדבריו ל''גננת בגן עם 30 ילדים קשה להתמודד איתם...''
    הקלות הבלתי נסבלת בה מחלקים תרופות פסיכיאטריות לילדים בישראל והורים שמסרבים לשתף פעולה נקראים ''סרבני טיפול'' היא משהו שהמחוקק צריך להתייחס אליו.

    IP: 82.81.196.229 דווח על תגובה זו

  • 25.

    גם הריטלין מופיע ברשימה הזו (מופיע כמתילפניאדט שזה החומר הפעיל בתרופה)

    לא רק הסטרטרה (Atomoxetine)מופיעה ברשימה, 27/12/10 19:38

    כשסיפרתי לפסיכיאטר שרשם סטרטרה לבני שהתנהגותו השתנתה מן הקצה אל הקצה, הוא פתר זאת בצירוף מקרים בלבד...
    בצירוף מקרים משונה גם הפסקתי את ההתקשרות איתו
    לצערי הרופאים שנתקלנו בהם(כ-3) ליבם גס בתופעות הלוואי של התרופות לטיפול בקשב וריכוז ואין להם שום בעיה להמליץ על תרופות פסיכיאטריות לילדים אלו

    IP: 82.81.196.229 דווח על תגובה זו

  • 24.

    הגיון בריא

    צדוק, 27/12/10 13:38

    חיים אין לך מושג כמה אתה צודק.
    עוד נתון שיכול לעניין,תקראו במאמר המקורי מי הכותב ואיזה אינטרנס הוא מייצג!

    IP: 168.224.160.14 דווח על תגובה זו

  • 23.

    טעות לוגית. מה גרם למה ?

    חיים אבגד, 27/12/10 10:08

    בתקופה שהפסקתי לעשן היו לי התקפי זעם ואלימות, בלי שנטלתי שום תרופה. (זה חלף).
    אם הייתי לוקח צ'מפיקס - תרופה להפסקת עישון - היו מאשימים את התרופה?
    מניין ההגיון הזה?
    רצח בתוך המשפחה מגיע מידי נוטלי תרופות. מצד שני אפשר לטעון כי מדובר בפסיכים. הפסיכים נטלו תרופות כי זה מה שאמרו להם, והם גם ביצעו רצח מתוך נטייה מוטרפת.
    למה צריך להאשים את התרופה? אולי להיפך? אולי במקום 100 מעשי רצח יש רק 50, כי התרופה הקטינה את הנטיה לאלימות?

    למקרא הכתבה אני מצטמרר. אני בחשש די גדול האם החוקרים שריכזו את הנתונים הבינו משהו בניתוח סטטיסטי.

    לסיום הנה דוגמא נוספת. לאחר בדיקה שעשיתי גליתי כי 95% מהמתים בישראל - נפטרו בבית החולים. ה''מסקנה'' שלי היא מיידית: בתי חולים הם מקום מסוכן, שומר נפשו ירחק. בכלל, יש להוציא נגדם צו סגירה מיידי !


    חיים

    IP: 94.10.102.133 דווח על תגובה זו

    • אני מניחה שלחוקרים בהרווארד יש איזשהו מושג בסטטיסטיקה

      לגאון, 27/12/10 20:01

      אבל אולי לא ברמה גבוהה כמו זו של כמה מהטוקבקיסטים כאן
      ה-FDA אמריקאי הינו גוף מכובד שמרבית יצרני התרופות מתחשבים בו, והוא סיפק את הנתונים שנאספו במשך כ-5 שנים.
      האזהרות על גרימה לנטיות אובדניות ואלימות מופיעות למשל על תרופות לטיפול בבעיות קשב וריכוז.ומנסיוננו הפרטי יש דברים בגו.
      אבל למה שנלאה את כבוד הגאון. הרי אתה יודע הכל...

      IP: 82.81.196.229 דווח על תגובה זו

      • השאלה היא מי מכריז על הFDA כגוף מכובד ?

        המטויושי, 28/12/10 01:36

        לאור כל הנתונים הכתובים בכתבה ניתן להבחין כי חסרים נתונים משמעותיים ביותר שאם וכאשר נתונים אלו חסרים במחקר - הרי לא תקין, בדיוק כמו הדוגמאות שחיים נתן.
        אנשים יכולים לקרוא מחקרים לא תקינים מפה ועד להודעה חדשה ולהסכים עם תוצאות המחקרים, כמו גם להכריז עליו כמכובד.

        IP: 79.182.250.220 דווח על תגובה זו

        • בערך כל חברת תרופות שצריכה אישור על תרופה חדשה (ל''ת)

          לגאון, 28/12/10 22:29


          IP: 82.81.196.229 דווח על תגובה זו

  • 22.

    ה''פרוזק'' גרם למוות של 50,000 איש לפי העיתונות משנים עברו

    ארנולד ש., 27/12/10 06:41

    מי שלא התנסה ב''פרוזק'' וסבל לא יבין מה זה סבל,אתה פונה לרופא והוא מסמם אותך וגורם לך לסבול וזה נורא וחבריו גם מגבים אותו ואתה במלכודת.מזל שהאינטרנט מוציא את האמת לאור וטוב מאוחר מאשר אף פעם לא.
    לפי ''מעריב'' ''ידיעות'' ו''הארץ'' מלפני שנים ה''פרוזק'' מסרטן גם וגם גורם דיכאון.(לכאורה).חס וחלילה ,טפו טפו טפו,חמסה חמסה.

    IP: 85.64.200.45 דווח על תגובה זו

  • 21.

    הטסטוסטרון המושמץ לא ברשימה!

    גל, 26/12/10 14:47

    (כן, הוא ניתן כתרופה).

    IP: 93.172.63.149 דווח על תגובה זו

  • 20.

    כל מקרי הרצח בתוך המשפחה בוצעו בידי נוטלי תרופות פסיכיאטריות

    כולם ! בלי יוצא מהכלל, 26/12/10 14:34

    ומה אתה עשית כדי להפסיק את הסימום העולמי?

    IP: 95.35.252.152 דווח על תגובה זו

    • כולל כל רוצחי ילדיהם - המקרים המזעזעים ביותר (ל''ת)

      שכחתי לציין, 26/12/10 15:05


      IP: 95.35.252.152 דווח על תגובה זו

  • 19.

    הומאופתית עשתה אתנו חסד גדול והצילה את בננו מטירוף

    צילה, 26/12/10 12:49

    והורידה אותו המתרופות שעשו אותו חרד יותר ומסכן היה צריך להתפטר מהעבודה.

    היום כל המשפחה שלנו כמעט מטופלת אצל הומאופתית הזו.

    IP: 87.69.240.232 דווח על תגובה זו

  • 18.

    זה לא מחקר

    אור, 26/12/10 07:24

    מדובר בניתוח דיווחים ספונטניים שנימסרים ל FDA,
    במחקרים הרבים שנערכו עם צ'מפיקס לא היו דיוחים של אלימות.
    יש לקחת בחשבון שגמילה מעישון כרוחה בהרבה תופעות לואי: דכאון, חוסר ריכוז,עצבנות,חוסר שינה ועוד, ולכן מעט אנשים מצליחים להיגמל לבד

    IP: 168.224.160.14 דווח על תגובה זו

  • 17.

    הדברים כתובים בחוברות האזהרה המצורפות ל''תרופות'' אלו

    רחלי, 25/12/10 10:38

    האזהרה לתרופות לכאורה, דכוגמת ריטלין, היא של דום לב, בעיות בגדילה, דיכאון, אלימות, נטיות התאבדויתות ועוד רשימה ארוכה ומפוארת. יצא לי לשמוע אימא שאמרה שרק אחרי 3 שנים בהן נתנה ריטלין לבנה היא טרחה באמת לקרוא את החוברת הזאת, ונחרדה. השאלה היא - למה לחכות 3 שנים כדי לקרוא את ההנחיות?...
    ילדינו זקוקים להגנה. במיוחד לאור מקרים כמו מה שהיה עכשיו בירושלים צריך להיות זהירים כהורים וערניים שבעתיים ולהימנע ממצבים שמעודדים אלימות.תזונה טובה באמת פועלת כגורם מרגיע, אולי הגיע הזמן לרדת מהממתקים והחטיפים ולתת לילדים אוכל מזין במקום תרופות?

    IP: 109.64.21.112 דווח על תגובה זו

    • אני קראתי אותה מיד כשיצאתי מהשבעה של אבי שהתאבד בעקבות נטילת רסיטל---

      גליה, 26/12/10 23:01

      במלאת שבוע ללקיחתה.
      שם גם היה כתוב שהתרופה, עד שמתאזנת, עלולה להגביר נטייה אובדנית
      העיקר שנותנים את המידע החשוב הזה לחולה, שממש בדעתו.

      IP: 87.68.87.208 דווח על תגובה זו

  • 16.

    תרופות נוגדות דיכאון ואלימות...

    רמי חיימוב, 25/12/10 02:54

    רציתי לאמר ואולי גם להרגיע - אם אפשר, לעיתים הייתי במצב בו נטלתי תרופות אלו, עד היום לא רצחתי אף אחד וגם לא ביצעתי באיש מעשי אלימות כל שהם לפחות ככל שידוע לי. אני לא מכחיש התקיימות של התנהלות רגזנית לעיתים וחמת זעם מול ארועים אותם חוויתי כמו למשל רוכב אופנוע הנוסע מולי ונגד הכיוון ולאחר שצפרתי מוציא לי את האצבע נוסח האות השביעית בא''ב העברי... האמת רציתי להרוג אותו, מה עוד אמת - אז בכלל לא הייתי על תרופות :-). אני חייב לאמר שאני מופתע. על התרופה פרוזק יצא ספר שהפך לרב מכר. אנשים שאני מכיר נוטלים ונטלו תרופות כאלה ואחרות ולהוציא כאלו שאישיותם בעייתית לא נתקלתי במעשה אלימות הנובעים כתוצאה מלקיחת תרופות אלו. ואולם, המחקר עצמו נראה לי מוזר.. לא שאין לו מקום כן, אבל הבה ונניח כי מבטלים היום את כל התרופות המשמות מזור לכל אותם חולים, מה אז? האם הנזק שהדבר הזה יגרום, בראשונה - חוסר תפקוד ואיבוד מקום עבודה ואולי גם מערכות יחסים - איננו בעצמו אלים?בקיצור ולעניין, להערכתי בשלב זה מדובר בפרובוקצייה חסרת בסיס ואחריות חברתית. שכן תוצאות פגיעתה כפי שהיו רוצים אותם חוקרים - אולי - הן משמעותיות ועמוקות.

    IP: 46.116.108.233 דווח על תגובה זו

    • אבל לא כולם כמוך. על אחרים זה משפיע בצורות אחרות. (ל''ת)

      קוראת, 26/12/10 23:22


      IP: 79.183.117.214 דווח על תגובה זו

  • 15.

    נזקי תרופות פסיכיאטריות

    ד''ר יוגב אסתר, 24/12/10 23:37

    כתבה חשובה מאד.
    הקלות הבלתי נסבלת והגיל הצעיר יחסית בהם התרופות האלה ניטלות בידי הציבור,מעוררים תמיהה.
    האם יתכן שמקורם בבורות או שאולי יש לבדוק את המצפון הרפואי .
    חשוב שתהיינה כתבות כאלה

    IP: 77.125.162.234 דווח על תגובה זו

    • תגובה לדר'' יוגב אסתר

      רמי חיימוב, 25/12/10 03:05

      אני מסכים כי הכתבה חשובה ובעצם הכתבה הינה דיווח על מחקר שאף הוא חשוב מאוד. ואולם ישנן שאלות נוספות אותן להערכתי צריך לשאול, במיוחד כאשר מדובר בתרופות שהוכחו כבעלות כושר ריפוי למצבים בהחלט לא סימפאטיים... אני מדבר ספציפית על תרופות העוסקות בדיכאון וחרדה ודומייהן, בכל הקשור לתרופות לADD ועישון (שממש לא ברור לי - כאדם שנגמל בעצמו מההרגל הגרוע הזה - למה אי אפשר לחנך אנשים להאמין בעצמם ולצאת מן המצב..) אין לי את ההכרה הסביבתית כדי לענות, אולם ידוע כי תרופות כמו ריטאלין הן תופות לא טובות וזהו בעצם סם קשה במינון מחושב מראש.. האם דבר כזה צ''ל לתת לילד. אנשים מעדיפים לעשות זאת לילדים כדי לפטור עצמם מאחריות וזה בכל הרמות במערכת החינוך בהם ילדים כאלה מעורבים... הכל הקשור לתרופות נגד דיכאון, יש להבין כי מדובר באישיות ספציפית של האדם המשתמש ולא בטוח כלל כי התרופה היא המקור לבעייה, בעצם, מדובר בתרופות שעזרות המון להמון אנשים לקיים מהלך תפקודי של חיים כאשר מבלעדיהם נראה היה כי חייהם לא היו אלא סבל מתמשך..
      בברכה, רמי.

      IP: 46.116.108.233 דווח על תגובה זו

    • Shapo Dr Yogev (ל''ת)

      Me, 25/12/10 04:02


      IP: 115.87.88.51 דווח על תגובה זו

    • נו ברור צריך קודם ללכת אלייך ולשלם הון עתק

      סיינטולוגית, 26/12/10 10:16

      על כל מני שיקויים ועשבים חסרי תועלת....

      IP: 79.182.118.251 דווח על תגובה זו

    • יש לבדוק את המצפון הרפואי של כל חסרי המצפון שהכרתי, שחיים מפסיכיאטריה

      זוועות, 26/12/10 23:05

      כולל צוותים רפואיים במחלקות סגורות, אטומים, חסרי לב, לקוחים מסרט אימה.
      כל זה היום - בבתי החולים.
      ולא, אני תודה לאל לא נזקקתי ל''עזרתם''.

      IP: 87.68.87.208 דווח על תגובה זו

  • 14.

    ל13

    אורן, 24/12/10 19:47

    כשהלכתי לפסיכיאטר רציתי פתרון לבעיה שהיתה לי.
    הגעתי חסר אונים אליו וביקשתי את עזרתו בטיפול בבעיה מתוך אמונה שהרופא הזה, שנשבע לעזור לכל אדם שמבקש, יש לו את הכלים הנכונים לפתור לי את הבעיה.
    אבל במקום לקבל פתרון לבעיה, קיבלתי תרופה שהרגיעה אותי כאילו אבל בעצם זה גרם לי להתפרצויות ולאלימות.
    האם זו לא אחריות של רופא להזהיר אותי מפני תופעות שעלולות להיגרם לי מהתרופה? במיוחד כשמדובר במשהו ממכר כל כך?
    אחרי שהצלחתי לרדת מזה, חקרתי וגיליתי שרופאים ממומנים על ידי חברות התרופות. יש להם אינטרס כלכלי ברור לדחוף למטופלים שלהם כמה שיותר תרופות כאלה כי הם מקבלים בונוסים.
    חוסר האחריות של רופאים מתבטא במתן מרשמים ל''תרופות'' שמסכנות חיים וממכרות.
    מציע לך לא להסתבך עם ''תרופות'' כאלה!
    והכי גרוע, זה שאם אני עכשיו עושה בעיות לרופא ההוא... אין לו בעיה לתקוע אותי בבית משוגעים לכל החיים עם כל מה שהוא יודע עלי. וגם לבית משפט אי אפשר ללכת כי מאוד קל לערער עדות של ''חולה'' לעומת עדות של רופא מכובד.
    בקיצור, נדפקתי!

    IP: 46.116.25.248 דווח על תגובה זו

    • לאורן

      יוני מספר 13, 24/12/10 22:25

      איזה מן סוג של פתרון חשבת שתקבל מרופא פסיכיאטרי אם לא תרופתי. מעולם לא היו לך התפרצויות לפני כן? פעם ראשונה שנעשית אלים היתה לאחר התרופה? ספק.
      רופאים ברוב המקרים כן מציינים תופעות לוואי פוטנציאליות של תרופות. וכמובן, לכל תרופה מלווה עלון עם אינפורמציה שניתן לקרוא לבד.
      מצטער אם תרופה גרמה לתופעות לוואי. לא תמיד ניתן לנבא מראש את הסיכוי. באחוזים גבוהים תרופות עוזרות ובאחוזים נמוכים גורמות תופעות לוואי.
      מקווה שתרגיש טוב ואולי תרופה אחרת תעזור טוב יותר

      IP: 69.114.75.254 דווח על תגובה זו

      • Dr. Yoni you are full of it

        Me, 25/12/10 04:01

        and yes when there are bonuses on the line there is a slightttt chance that medication is prescribed NOT to surve the right Purpuse

        IP: 115.87.88.51 דווח על תגובה זו

  • 13.

    מדוע להאשים רופאים?

    יוני, 24/12/10 17:35

    הרי אם נחשוב בהגיון לא הרופאים ולא חברות התרופות דוחפות את התרופות. הרי הרופאים לא מוצאים אנשים ברחוב ונותנים להם תרופות. הרי מלכתחילה, אנשים עם בעיות התנהגות, בין אם זה הפרעת קשב או בעיות בשינה או הפרעות פסיכיאטריות שונות, מגיעים לרופא בכוחות עצמם ומבקשים לקבל טיפול שיעזור להם. מראש יש להם בעיה. כך ששורש הבעיה היא לא התרופות אלא ההפרעות הנפשיות הקיימות לפני כן

    IP: 69.114.75.254 דווח על תגובה זו

    • הפרעות נפשיות - עד רצח ואלימות קשה כאשר יורדים מתרופות

      סימה, 25/12/10 03:11

      יש קצת הבדל לא?

      IP: 87.69.240.232 דווח על תגובה זו

    • טיעון חזק, למה להאשים את מי שמוכר סמים, המסוממים באו אליו וביקשו

      אני, 25/12/10 12:29

      תראה, לתת בכזו קלות תרופות שעדיין לא מבינים איך ולמה הן עוזרות אם בכלל וקשה מאד להגמל מהן לאנשים בכזו קלות זה לא תמים.
      זאת תעשיה שמגלגלת ביליונים בשנה.
      כסף קל, יקר, קשה מאד להפסיק להשתמש.
      הרופאים מרוויחים, חברות התרופות מרויחות והרבה.
      ורק המשתמש המכור משלם, משנה את המוח שלו באופן שעדיין לא לגמרי ברור.
      אני לא אומר לא מוחלט, ברור לי שיש אנשים שזה עוזר להם אני נגד הקלות הנוראית שמפילים אנשים לזה. לרובנו, פעילות גופנית , ירידה במשקל, עבודה חדשה יעזרו הרבה יותר.

      IP: 122.108.67.167 דווח על תגובה זו

    • הרופאים דוחפים תרופות - כי הם מתוגמלים על כך !!!

      לא ידעת?, 26/12/10 15:07

      חפש את הסרט ''רווח קטלני'' ביו טיוב ותבין איך זה עובד.

      החולה מאמין שהוא מקבל ''ריפוי'' אבל הוא מקבל סמים קשים שמטריפים אותו.

      זו ההונאה הכי גדולה בהיסטוריה של המין האנושי

      פקח עיניים כדי שלא יעבדו עליך

      IP: 95.35.252.152 דווח על תגובה זו

  • 12.

    כשאב או אם תחת השפעת נוגדי דיכאון רוצחים ילדיהם,להעניש הרופאים

    מאיה מור, 24/12/10 14:29

    הרופאים ראש קטן, וחברות התרופות דואגות לכיס שלהם ולא לבריאות שלכם, תרופה הורגת, תרופה גורמת לרצח, נוריד מהמדפים. אף אחד לא משלם את המחיר על תופעות לוואי של תרופות.
    חברות התרופות מסתמכות על אזהרות מראש ו על ניסויים אכזריים בבעלי חיים שרובם ניכשלים ביישום על בני אדם או גורמים להם למוות, נכות, מחלות חדשות
    שגם מהן מתפרנסות חברות התרופות וחלק מהרופאים שמשתפים איתם פעולה.

    IP: 87.69.175.132 דווח על תגובה זו

  • 11.

    איזה זיבולים

    מחקר מפגר, 24/12/10 12:56

    חתך האוכלוסיה המדובר (נגמלים מעישון, דיכאוניים, היפראקטיבים) באופן טבעי נוטה יותר להתפרצויות רגשיות מכל הסוגים.

    מישהו עשה אחד ועוד אחד ויצא לו 11...

    IP: 93.172.145.252 דווח על תגובה זו

    • מחקר מפגר????

      חחח..., 25/12/10 23:43

      לא, אתה!

      IP: 84.229.207.254 דווח על תגובה זו

    • יש משהו בדבריך

      אזרח-1, 26/12/10 11:13

      יחד עם זאת, נתקלתי אישית בתופעות שלפי הבנתי מאששות את מסקנות המחקר הזה, קרי: אנשים שהחלו ליטול תרופות פסיכיאטריות ובמקביל החלה אצלם התנהגות תוקפנית מאד.

      אין ספק שהנושא הזה שווה בדיקה מעמיקה.

      IP: 79.180.29.73 דווח על תגובה זו

    • המחקר נעשה ע''י חוקרים מאוניברסיטת הרווארד בשיתוף ה-FDA (ל''ת)

      אנשים דיכאוניים הם לא בהכרח אלימים וכנ''ל מעשנים, 27/12/10 19:01


      IP: 82.81.196.229 דווח על תגובה זו

  • 10.

    הצחקתם אותי

    ג'רי, 24/12/10 12:33

    מה יסגרו את המפעלים ליצור תרופות סי אנד אי בשוויץ???אתם יודעים כמה אנשים תלוים בו,הם יתפרצו באלימות..אבל למה הצחקתם אותי??
    למה לא מפרסמים את כול שמות התרופות בפרהסיה??ולמה לא מפרסמים מה נותנים לרופאים על מנת ש''ידחפו'' לנו את זה??

    IP: 79.177.36.170 דווח על תגובה זו

  • 9.

    בוקר טוב...

    משה, 24/12/10 11:40

    אני כבר שני משתמש בכדורי שינה והם גורמים לי למחרת להיות זועף ורגזן ולעיתים גם אלים.

    כדורי שינה עוזרים בטווח המיידי ומזיקים בטווח הקצר והארוך. כדורי שינה רק דוחים את העצבנות ואת האלימות לאחר-כך..

    כדאי להמנע מהם.

    IP: 87.68.30.195 דווח על תגובה זו

  • 8.

    מי שרצח וקרובי הנרצח יוכלו לתבוע את חברת התרופות? (ל''ת)

    אזרח מודאג, 24/12/10 11:39


    IP: 84.228.187.161 דווח על תגובה זו

    • ראה את הסרט ''רווח קטלני'' ביו טיוב (ל''ת)

      ותדע את התשובה בעצמך, 26/12/10 15:16


      IP: 95.35.252.152 דווח על תגובה זו

  • 7.

    מניסיון שלי, הן אכן מעלות את אופציית האלימות

    נוטל את התרופות, 24/12/10 11:35

    ואני אדם שנרתע מהצל של עצמו,

    היה לי מוזר להרגיש שקיימת בי אופציה אלימה.

    IP: 109.64.31.167 דווח על תגובה זו

  • 6.

    מקרי הרצח האלימים בארץ,לבדוק אם הרוצחים לוקחים תרופות!!

    מירבי, 24/12/10 11:04

    ככל שלוקחים תרופות הרגעה, שזה לא באמת תרופה כי זה לא מרפא כלום, זה מדחיק כעס ואז זה צריך לצאת מתי שהוא ובעוצמה גדולה יותר

    IP: 89.139.179.152 דווח על תגובה זו

    • מקרי הרצח האלימים

      ד''ר יוגב אסתר, 24/12/10 23:43

      כעס הוא רגש טבעי. מדובר כאן על פרופורציות.אם אנו רואים שהכעס מתעצם ואינו נרגע, כדאי ללכת לטיפול ולברר מה מקור הכעס ולמה הוא גורם לנו.
      אני ממליצה על טיפול הומיאופטי אשר יכול להגיע לשורש הבעיה ולהביא לפתרון מלא תוך שימוש בתרופות עדינות ללא תופעות לואי

      IP: 77.125.162.234 דווח על תגובה זו

  • 5.

    הביצה והתרנגולת

    סקפטי, 24/12/10 10:56

    אולי דווקא החתך של האנשים שמלכתחילה לוקח את התרופות האלה נוטה יותר לאלימות. ייתכן מאוד שגם ללא התרופה הם היו יותר אלימים.

    IP: 79.178.245.150 דווח על תגובה זו

  • 4.

    עישון

    ציפ, 24/12/10 10:56

    בקשר לתרופות לנמיל מעישון אוהשמנה,הרי ברור לנו,שאנחנו חורא עצבנים בעת גמילה משניהם,אז אולי זה לא אשמת התרופות.

    IP: 109.66.37.133 דווח על תגובה זו

  • 3.

    מעניין כמה אנשים בתהליך של גמילה מעישון נעשים אלימים גם בלי תרופות (ל''ת)

    סקרן, 24/12/10 10:50


    IP: 132.73.80.126 דווח על תגובה זו

    • הרבה מאוד - אני בספק אם זאת התרופה (ל''ת)

      ., 24/12/10 12:44


      IP: 84.229.227.47 דווח על תגובה זו

  • 2.

    איך לא עלו על זה בזמן הניסויים לתרופה? (ל''ת)

    ז'וז'ו, 24/12/10 10:34


    IP: 132.68.40.102 דווח על תגובה זו

  • 1.

    עדיף להימנע כמה שיותר מנטילת תרופות (ל''ת)

    צ'יפופו, 24/12/10 10:19


    IP: 77.126.111.93 דווח על תגובה זו