• 55.

    90% מהתגבות של מתמחים שמבלים זמנם בלפטופ ואו באפל

    נרקיס, 25/10/11 15:52

    בעת העבודה בבתי החולים

  • 54.

    מי שמרוויח כמתמחה 19500 נטו ומזניח חולים דומה לפושיע (ל''ת)

    שלוה, קריות, 25/10/11 15:49

  • 53.

    חרטה בארטה, רובם ישנים בתורניות עבור 3000 ש''ח

    ל, אחד מרמב''ם, 25/10/11 15:42

    רופא מתמחה=20000 ש''ח נטו לחודש
    עם ההתמחות+ 25% ואפשרות לקליניקה
    ברמב''ם לא ראיתי בחניית הסגל רכב מתחת 2009
    וסגן מנהל מחלקה לביקור אחד 1000 ש''ח בקלינקה פרטית והתור לא נגמר
    ובעצם הכן שבועת הרופא ואגון מייצג שחתם על ההסכם של מענק חצי מיליון לעוברים לפיריפריה?

  • 52.

    הגיע הזמן

    רוקוף, 03/10/11 01:21

    להעיף לכל הרוחות את כנופית ביבי ושטייניץ שהשתלטה לנו על המדינה.

  • 51.

    הרופאים לא יעיזו להיתפטר

    vהחור בגרב, 27/09/11 05:26

    סתם מאימים,לא יעיזו כי הם מרויחים המון רק רוצים יותר.חתמו הסכם ואפילו יום אחד לא מכבדים,ומיד דרישות חדשות.מה שהולך פה זה הפקרות,אסור להענות להם.חיזרו לעבוד והפסיקו לאיים,ממילא לא תממשו האיום אז למה לצאת טמבלים,הרי כולם יודעים שאתם מרויחים הון כסף,הכל שחור,לא מס ולא כלום,אז מספיק לברבר עד השביתה הבאה...

  • 50.

    לא להתבלבל, סטודנט לרפואה לא מקבל משכורת אלא משלם שכר לימוד... (ל''ת)

    גיא, 13/07/10 09:54

  • 49.

    בהצלחה למתמחים במאבק (ל''ת)

    אבוקדו, 10/07/10 09:01

  • 48.

    נשמח לדעת נתונים אמיתיים ממדינות מפותחות אחרות (ל''ת)

    מה המצבבניו יורק?, 09/07/10 13:32

  • 47.

    הלו להתעורר

    מור, 09/07/10 08:10

    אבסורד ומזעזע נשמע כאלו הם עבדים אני לא מבינה איך נותנים למצב הזה להמשך בקצב הזה מערך הרפואה בארץ תקרוס

  • 46.

    בתור רופא בעוד שנתיים, אני רואה את המתמחים נקרעים ומזדעזע... (ל''ת)

    נדב, 08/07/10 20:20

  • 45.

    אם המערכת הזו תקרוס בגלל אטימות של השלטון, מי יטפל בנו?? (ל''ת)

    ראובני, 08/07/10 16:55

  • 44.

    יש לעזור לרופאים ולאחיות ומהר. (ל''ת)

    קלמן, 08/07/10 16:54

  • 43.

    צריך לקבל החלטה אמיצה על מהפך במערך הבריאות. אין מוצא אחר. (ל''ת)

    מוטי, 08/07/10 15:25

  • 42.

    אם זה היחס של המדינה והמעסיקים לרופאים ולאחיו מה זה אומר על היחס

    אנדי, 08/07/10 12:01

    שלהם, אלינו, החולים, או הנזקקים לשירותי הרפואה והבריאות????

  • 41.

    לא ברור לי בכלל איך מדינה מפקירה מגזר חשוב כזה?!!? (ל''ת)

    סימה, 08/07/10 11:57

  • 40.

    קדימה קדימה, להתחיל לאמץ מדיניות נבונה להצלת מערכת הבריאות,

    נדב, 08/07/10 11:51

    רופאיה, אחיותיה ומשתמשיה. למה יושבים שם כל החכמים הגדולים, בדרג מקבלי ההחלטות? כדי להתעסק בהעברת קברות פאגניים מלפני 300 שנה, מנקודה א ל-ב? או כדי לשקוד מבוקר עד ערב על שיקום, שיכלול ושידרוג המערכת??? אההה???

  • 39.

    ליצמן תתעורר, זה חשוב יותר מהעצמות באשקלון. (ל''ת)

    זוהר, 08/07/10 11:07

  • 38.

    להסתדרות הרפואית יש רעיון לא רע בכלל ואני בעדו: להאריך את גיל

    אפי, 08/07/10 11:06

    הפרישה של רופאים מבוגרים. מהלך כזה יקל מידיתל המצוקה. כלומר, במקום שרופאים מבוגרים יפרשו בגיל מסוים, הם ימשיכו לעבוד ולתרום מניסיונם העצום ומקצוענותם עוד מספר שנים, בכך יפחת הלחץ על המערכת. הם ירגישו רצויים ודרושים, המערכת תצא נשכרת ובא לציון גואל. במקביל יש לעשות מהלך כלשהו בענין כניסת הרופאים החדשים. אני לא בטוח שלהקל על תנאי הקבלה של סטודנטים, זה רעיון טוב, כי אנחנו רוצים רופאים מצוינים, אבל אולי להקים עוד בית ספר לרפואה, שיביא לכניסת גלים חדשים של רופאים, מדי שנה.

    • לא בדיוק..

      רופאה, 10/10/10 04:45

      אז זהו שלא. העסקת רופאים מבוגרים רק תסתום אפשרויות קידום לצעירים. אף רופא מבוגר לא יעשה תורנויות אבל ישמור גם ישמור על התפקיד שלא כמנהל יחידה כולל כוננויות לרוב בלתי מעשיות ואז.. הרופאים הצעירים שטחנו תורנויות במשך שנות ההתמחות ימצאו את עצמם מחוץ למערכת כי אין תקנים לרופאים בכירים
      זו רק דרך לשמור על הכסא ולהמשיך לנצל את הדור הצעיר של
      הרופאים

  • 37.

    המדינה תוקעת טריז בגלגלי עצמה. במקום לעודד ולחבק רופאים צעירים חדורי

    דוידי, 08/07/10 11:02

    אמונה ורצון לסייע לזולת, היא עושה הכל כדי להרחיקם, כדי לעורר בהם שאט נפש, כדי לגרום להם לא לבוא לכאן, אם למדו בחו''ל, או לא ללמוד כאן, אם הם בקריטריונים של קבלה לבתי ספר לרפואה. כי מי ירצה להתחיל להשקיע זמן ומאמץ מרובים כל כך בלימוד, התמחות והכשרה, כאשר התמורה כל כך עלובה??

  • 36.

    מן הראוי שסגן השר ופקידי האוצר יתחילו להבין שמדובר במגזר חיוני

    דרור, 08/07/10 10:56

    שבעתות שלום ובעתות מלחמה מקל על סבלנו, מציל חיינו, משפר את איכותם ואין בילתו. לא יתכן מצב, שבו רופאים, צעירים כמבוגרים, יכרעו תחת נטל המעמסה, בגלל מחסור בתקציבים, או אפילו בהבנה. יש להביא לשינוי מהותי של המצב הנכו הנוכחי.

  • 35.

    אני מקוה שכעת, לאחר שהחלו לדבר על זה ומקבלי ההחלטות

    אריק, 08/07/10 10:53

    מתחילים להפנים את המסרים של הרופאים והאחיות, משהו יתחיל לזוז כאן לכיוון החיובי.

  • 34.

    ה מדינה חייבת ללכת לקראת הרופאים ולהאחיות ולשנות את המצב (ל''ת)

    מיקה, 08/07/10 10:51

  • 33.

    בושה !

    סטודנט לרפואה באיטליה, 08/07/10 00:34

    המדינה שלנו בצניחה חופשית כבר הרבה וזמן וכואב לראות שאף אחד לא עושה כלום ולאף אחד לא אכפת...

  • 32.

    עצוב שרופא מרוויח פחות ממנקה

    בילבי, 07/07/10 21:12

    אנחנו לומדים שבע שנים. יש אחריות עצומה לחיי אדם. מצפים מאיתנו לעשות משמרות ולנתח או להחליט על טיפול תרופתי שיקבע חיי אדם, לבצע החייאות, לחשוב בשיקול דעת צלול ובהגיון. תחת אילו תנאים? רופא מרוויח כחמשת אלפים שקל בתור מתמחה. הוא לומד כל הזמן. חייבים לשפר את התנאים. אנשים בורחים היום מרפואה קלינית לתחומי היי טק ופארה- רפואה. אין מספיק רופאים ובגלל זה המיונים נראים כמו שהם נראים. תשנו את התנאים לרופאים, תשפרו אותם!

    • שקרן

      ממ, 25/10/11 15:44

      איך זה שמנקה רואה בסוף החודש 4000 ש''ח ואתם פי 5? ומענק פיריפריה של חצי מיליון ש''ח, איבדתם את המוסר בהפקירכם חולים, היכן שבועת הרופא?

  • 31.

    בגלל זה אני ועוד רבים לא נחזור לארץ!

    סטודנט לרפואה בהונגריה, 07/07/10 19:57

    באיזו מדינה אחרת בעולם למעלה ממחצית הרופאים שעוברים כל שנה את מבחני הרישוי למדו בחו''ל.
    אני לומד בהונגריה רפואה כי העדיפו בארץ לקבל ערבים באפליה מתקנת.
    המדינה לא עוזרת לי בגרוש... עולה לי 12 אלף יורו לשנה רק ללימודים... והמחיה עולה עוד הרבה יותר.
    אפילו לא נתנו לי להשתמש בדמי הפיקדון מהצבא.
    הייתי ביריד עבודה.. היו שם מכל מדינות אירופה וכולם התחננו בפנינו (הסטודנטים לרפואה) לעבור ולעבוד באירופה...רכב... הרבה כסף... דירה... התמחות טובה..אזרחות.. הטבות מס... מחצית ופחות משעות העבודה בארץ...וכל זאת כמובן ללא מעבר מבחני רישוי...אז מי צריך את מדינת הליצנים?
    בייי ביי ישראל... תחיו במיץ של הזבל שאתם מיצרים. ההפסד כולו שלכם...

    • מסכים איתך - השאר בחו''ל!!!

      אסף, 08/07/10 07:29

      אני חי כמו מלך! עובד בבית חולים בלי עכברים ובלי מנהלי מחלקה פורעים וכוחניים. אני מטייל בעולם, נהנה מכל רגע ומשאיר את המרח התיכון למי שלא רצה אותי והעדיף את הפרוטקציונרים שהופיעו לפני וועדות הקבלה! היום ישראל מבכה את פצעיה - לכל כלב, יומו! שלחו אותנו כמו כלבים החוצה ללמוד עוד אמרו עלינו שאנחנו נפולת נמושות. היום הרואים שגמרו אצלם, באחוז גבוה נמצאים בחו''ל. ומי מטפל בהם? מתמחה שכבר מת מעייפות עשר שעות קודם - ובגמר ההתמחות הוא יסע לנוח בחו''ל.
      אתה צודק. לך בדרכי והשאר בחו''ל.

    • הישאר בחו''ל אם זו דעתך אז חולרה כמוך לא צריך (ל''ת)

      ליאנה, 25/10/11 15:46

  • 30.

    על שר הבריאות להתפטר הגיע הזמן לעשות בדק ביית

    שמעון הצדיק, 07/07/10 16:48

    באוצר אני בטוח שיש צורך לפטר תשעים אחוז מבעלי המשרות הבכירות שוב שיהיה ברור הבכירות

  • 29.

    פתרון - החזרת הסטודנטים מחו''ל לארץ

    סטודנט, 07/07/10 16:16

    כל מי שלומד בחו''ל וסיים בין 3-5 שנים יתקבל מיידית וללא תנאים להמשך השנים הקליניות בארץ. מינימום השקעה כספית, הוספת כוח אדם מיידית, הורדת העומס והעלאת רמת ההיכרות של הלומדים בחו''ל עם המערכת בארץ..בשלב השני, הגדלת מספר המקומות לרפואה וכמובן פתיחת הפקולטה החמישית בגליל.

  • 28.

    בושה וחרפה צריך לעזוב לחו''ל לא מעריכים פה עבודה (ל''ת)

    רופא.., 07/07/10 15:02

  • 27.

    הוירם ובני משפחה של מתמחים

    אם למתמחה, 07/07/10 14:18

    הקמנו קבוצה למען מתמכים. בסיוע של חה''כ יחיוביץ הבאנו לדיון בכנסת. הצטרפו אלינו למאבק לשיפורתנאי המתמחים.תמצאו אותנו באתר ''מרשם''- ''משפיות מרשם''

  • 26.

    מתמחים = עובדי הייטק אחרת לא תהיה רפואה במדינה.

    רפואה בבתי חולים אינה קיימת במצב הנוכחי ., 07/07/10 13:07

    רופאים מתמחים ( בוודאי אלו שפונים לרפואה פנימית ) הם מהחתך האיכותי ביותר במדינה ערכית ואינטלקטואלית. אם לא ישכילו להבין זאת שטיינץ את נתניהו אנחנו נשאר בלי רפואה בישראל. המתמחים יעברו לעבוד בהייטק ובחו''ל וישראל תסתפק ברפואת עולם שלישי.

  • 25.

    לפחות משלמים להם על הנוספות. בעריכת דין זה לא קיים. (ל''ת)

    מתמחה במשפטים, 07/07/10 13:02

    • את באמת חשובת שאת שווה להם את באמת חושבת

      שמעון הצדיק, 07/07/10 16:45

      ששופט צריך להרווח יותר מהם ואני לא מדבר על שופט שלום אלה על בינייש את חושבת שמשכורתה צריכה להיות יותר גבוה משלהם.

    • אבל כשתהיה עו''ד תכול להרוויח פי ....הרבה מרופא בכיר. (ל''ת)

      D.r. MAD, 07/07/10 17:22

      • מתמחה במשרד עורכי דין קוריע את התחת בשביל 5000 נטו (ל''ת)

        זאב, 25/10/11 15:48

    • אומלל שכמוך

      ועקב, 07/07/10 17:28

      איך אתה משווה בכלל השקעה של רופא במקצוע מול השקעה אפסית וכישורי זבל שנדרשים מעורכדינים.

      • מה נכון נכון (ל''ת)

        ליני, 08/07/10 11:54

  • 24.

    פשוט מוטרף ! (ל''ת)

    עידן, 07/07/10 12:18

  • 23.

    צריך שמתמחים יצטרפו לעמותת מרש''ם

    סוף סוף המתמחים נלחמים, 07/07/10 11:11

    בכל בית חולים המתמחים מתלוננים על התנאים הבלתי אפשריים, אבל אף אחד לא עושה כלום.
    סוף סוף יש עמותה של מתמחים שידאגו שהציבור ידע איך מטפלים בו וכמה זה מסוכן.
    אולי כשהמתמחים יצטרפו למרש''ם נצליח לקבל תנאי עבודה של בני אדם.
    אני קורא לעמותת מרש''ם לעשות עצומה ולהחתים את כל המתמחים, ואת הציבור בכלל

  • 22.

    כך פותרים את בעיות הרפואה בישראל

    אבא של מתמחה, 07/07/10 10:59

    הורגים את כל החולים - והבעיה פתורה.
    החכי''ם, העשירים, פקידי האוצר וממשפחת ביבי
    יקבלו טיפול בחו''ל.
    הציבור יטמון ראשו בחול ויצביע שוב לאלו שיקברו אותו.

  • 21.

    איפה שר החינוך או שהוא חושב שזה לא התחום שלו (ל''ת)

    כבוד השר אין לך בושה להחזיר בתפקיד ולעשות 0, 07/07/10 10:38

  • 20.

    תודה לעובדי האוצר שגומרים לנו על המדינה! אתם המעסיק הגרוע ביותר בישראל (ל''ת)

    הלוואי שנפטר אותכם - אתם לא ראויים לתפקיד שלכם, 07/07/10 10:34

  • 19.

    עצוב מאוד.

    לילין, 07/07/10 10:34

    מדינת עולם שלישי. האנשים שצריכים להיות מהמתוגמלים ביותר במשק עובדים בתנאים לא תנאים. ואח''כ עוד מצפים מהם ליעילות ותפקוד מקסימליים. לראות ולא להאמין. הגיע הזמן שמישהו יתעורר בממשלה בכנסת ובאוצר.

  • 18.

    את הטעויות אי אפשר לתקן - תנו למתמחים לישון

    יעקב, 07/07/10 07:17

    כל אחד חושב שהוא עובד קשה מידי והדשא של השכן ירוק יותר אבל פה מדובר בחיי אדם. את הטעויות אי אפשר לתקן.
    רצוי שחולה המגיע לבית חולים לא יקבל טיפול מבן אדם חצי יושן בתחילת דרכו המצקועית.

  • 17.

    יש להכפיל כמות המתמחים - איכות התגובה תעלה ב 30%

    מה זה מחנה עבודה - של סחיבת אבנים?, 07/07/10 07:13

    ממילא משלמים לרופאים המתמחים גרושים. יש להכפיל מספרם ובכך להוריד העומס לחצי 180 שעות עבודה בחודש שזה שפוי!!!!

  • 16.

    בכיינים נמאסתם

    אבי, 07/07/10 06:54

    מי שבחר רפואה ידע למה הוא הולך,
    עם הכסף שהם מקבלים זה שווה
    בכלל לא איכפת להם מחולים אפשר למות במיון עד שמתייחסים אליך

    • אליך בטוח לא מתייחסים ומגיע לך.

      שרון, 07/07/10 10:39

      אתה נשמע ממורמר ודוחה. תפסיק להתבכיין. אחרי שתשקיע כמעט 10 שנים מחייך בלימודי רפואה, אז תדבר.

    • סטודנטית לרפואה

      שלי, 07/07/10 15:08

      לא אכפת להם מהחולים???
      מי שהלך ללמוד רפואה מאוד אכפת לו מהחולים והוא לא הלך למקצוע הזה בשביל הכסף הבזיוני שרופא מקבל.
      כדאי שתבדוק את העובדות לפני שאתה כותב שטויות כאלה. נראה אותך סוגר את החודש עם משכורת של רופא. וגם אם רופא ידע למה הוא נכנס כשהוא בחר את המקצוע זה לא אומר שהוא צריך לקבל משכורת נמוכה מזו של בייביסיטר בת 15!!!!

    • תגובה של חסר שכל תגיד אתה לא יודע לקרוא

      שמעון הצדיק, 07/07/10 16:46

      אם הייתה קורא ומבין את מה שאתה קורא לא היית מגיב כך

    • לאבי, איש יקר, תודה שאתה תומך ברופאים!!!

      גיא, 07/07/10 17:32

      מי שבחר ללמוד רפואה ולהיות רופא בארץ, אכן ידע למה הוא הולך. לגמרי! על כן אני לא מבין את המשך התגובה שלך שכן המשכורת היא על הפנים (אלא אם אתה מומחה בעל שם שעובד פרטי) ועל כן זה סותר לגמרי את הקביעה שלך שלא רכפת להם מהחולים. כי תכלס לא נראה שיש להם סיבה אחרת להיות שם לפי הכתבה.
      לגבי הלהמתין שעות במיון - גם כאן הפלא ופלא אתה לחלוטין צודק! כל כך צודק שמבלי להתכוון אתה תומך ברופאים ובמאבקם! שכן על פי הכתבה הסיבה העיקרית לחוסר ההתיחסות המידית והאיכותית במיון היא מחסור חמור ברופאים שנובע ככל הנראה משחיקה במעמד הרופא וגריסה עד דק משכרו - מה שגורם לפחות ופחות חבר'ה לרצות להיות רופאים ואם הם כבר רופאים או לומדים רפואה - לעזוב לעבוד בחו''ל, שם השכר הולם, היחס הוגן ואפשר לנהל חיים מחוץ לכותלי בית החולים.
      בקיצור ידידי - תודה מקרב לב על תמיכה במאבקינו. גם אם לא התכוונת

    • אתה יודע למה אפשר למות במיון?

      חולמת להיות ובסוף אהיה רופאה במיון., 18/10/10 19:13

      כי אין מספיק רופאים במיון. אתה יודע למה?
      כי צריך ללמוד 7 שנים, לשלם עליהם ובסוף לקבל שכר מבזה. מי ילך לכזאת עבודה?
      רק אנשים שאיכפת להם מהחולים! שהמקצוע מעניין אותם והם היו מוכנים לחיות את החיים הקשים בשבילו.
      אתה צריך להגיד תודה לרופא במיון שבחר לא להיות עורך דין, כי יש מיוחדים שבעיניהם להיות רופא או עורך דין זו כן התלבטות.

  • 15.

    history class

    Dr. in USA, 07/07/10 05:22

    we worked 40 hours in a row
    until the 2000 strike !!!!!

    the saying that the money is less important is fullish
    wait until you will have kids and
    you will not be able to support them

    ...

  • 14.

    אחד המאבקים החשובים בציבוריות הישראלית

    עודד, 07/07/10 05:01

    מדובר בחיי אדם, מדובר בבריאות של כולנו, ומדובר בהרבה ימי עבודה שיורדים לטמיון בגלל שלא משקיעים את הכסף הדרוש, גם כלכלית וגם אנושית, בשכר המתמחים.

  • 13.

    יופי לכם אנשי האוצר תמשיכו ככה בלי כסף בלי תקנים בלי עתיד (ל''ת)

    מביט נכוחה, 07/07/10 03:07

  • 12.

    בושה וחרפה

    כתום, 07/07/10 01:54

    איך מצפים מהם לקבל החלטות רפואיות מושכלות?
    אין פלא שהם מתרגלים לתשובות הלאקוניות, והופכים להיות רופאיי שבלונה בבגרותם.

  • 11.

    שטויות, אם המצב היה כ''כ גרוע אז הרופאים היו שובתים כבר ממזמן. (ל''ת)

    ל, 07/07/10 01:05

    • ומי היה מטפל בכם?????? (ל''ת)

      דר', 07/07/10 08:57

    • בורות

      יונתן, 07/07/10 10:12

      נכון כי עשו הסכמים לפני מס' שנים בין כמה רופאים מושחתים לממשלה ואסור לרופאים לשבות
      כרגע..
      אל תדאג שנה שנתיים מהיום ההסכם פג ואז אנשים יתחילו למות ותראה שתתייחס יותר ברצינות לזה.

      אני לא מאחל לך להיתקל ברגע קשה שלך או אחד מיקירך בחדר המיון עם רופא שהיה ער 30 שעות, אבל זה טבע האד, מזלזלים עד שנפגעים

    • בפעם הבאה תספור עד 10 לפני שתגיב שטות! מתאים לך לעבוד באוצר גם הם חסרי (ל''ת)

      רגשות אנושיים - לך תצטיין איתם, 07/07/10 10:36

    • בורות

      קושיה3, 07/07/10 10:37

      אדון יקר
      בטרם כתיבת תגובה שמתיימרת להסביר את המצב
      יש לברר את העובדות.
      אם היית בודק היית יודע שבשנת 2000 נחתם הסכם מול משרד האוצר בו התחייבה ההסתדרות הרפואית שלא לשבות במשך 10 שנים.
      בניגוד למגזרים ציבוריים אחרים ציבור הרופאים עמד בהבטחתו
      מתמחה שסיים 7.5 שנות לימוד עובד 80 שעות בממוצע בשבוע ומרוויח 25-30 לשעת עבודה.
      כל זאת בשעה שהוא מנסה להקים משפחה ולנהל חיים תקינים כשלך
      עתה תאמר אם המאבק מוצדק או לא 

    • תגובה מכעיסה !!!

      אשתי רופאה, 08/07/10 08:09

      אשתי מרוויחה 20.8 שקל לשעה !!!!!
      אני עם הילדים 3 פעמים בשבוע במשך יותר מ 30 שעות אז אל תקשקש במוח !!!!

      הבעיה עם המתמחים היא שמערכת הבריאות היא היררכית מאוד ומתמחים רוצים לסיים את ההתמחות בלי שהמומחים ''יגדילו'' אןתה (והם יכולים) בקיצור אין הרבה שביתות פשוט מפחד !

      אז אדוני - אם אתה לא מבין כלום אל תגיד כלום

  • 10.

    רפורמה בבריאות - מיידי!

    אלעד, 06/07/10 23:53

    היתה לנו רפורמה בחינוך - זה עובד יפה!

    יש זרימה של חבר'ה איכותיים וצעירים למערכת החינוך - את הפירות נקטוף עוד כמה שנים.



    עכשיו הגיע הזמן לרפורמה במערכת הבריאות.

    משרד האוצר חייב להזרים כספים:

    אחיות, סיעוד, טכנאי דמים וא.ק.ג, קלדניות, עוד בתי ספר, תמריצים לרופאים על שעות נוספות (למניעת בריחה לרפואה הפרטית המשתלמת), תוספת שכר למחלקות הבעיתיות (פנימית, הרדמה, ילדים, כירורגיה), תמריצים להחזרת רופאים מחו''ל... בקיצור יישום כל מה שעלה כבר מזמן בוועדות שונות של הכנסת.



    חייבים להבין - אנחנו מעבר לקצה ובדרך למטה! גילם הממוצע של הרופאים בישראל השתנה מ36 בתחילת שנות ה 90 (העלייה מרוסיה) ל 45 כיום! זה אומר דבר אחד - עוד 10 שנים לא תראו יותר רופאים כשתכנסו למיון... למי יש כוח בגיל 50 לעמוד בעבודה רציפה בבתי החולים?!

    תוחלת החיים בעולם השתנתה מאז שנות ה 70 (עלייה של 12 שנים... כאילו דא?!) איך אפשר לא להתייחס לזה בתקציב?! טירוף! יש יותר זקנים, יותר חולים, יותר בני אדם (עברנו את סף ה 6 מיליון נפש בארץ). חייבים לטפל בהם, בנו.



    צריך עוד רופאים.

    צריך עוד מיטות (תקנים).

  • 9.

    המחסור ברופאים

    מאיר, 06/07/10 22:21

    אחרי כתבה כזו ואחרי התיאורים של ד''ר מידן, ברור לחלוטין מדוע יש מחסור ברופאים ומדוע הטובים עוזבים לחו''ל. כאבא לרופא לעתיד אני חרד למצב הרפואה בארץ. אני לא מבין כיצד אפשר לתפקד כך לאורך זמן מבלי לעשות טעויות באבחון ובטיפול לחולחם

  • 8.

    מי שמשאיר מצב שרופה עובד רצוף כ-26 שעות=רוצח (ל''ת)

    !, 06/07/10 22:12

  • 7.

    הציבור משלם את המחיר

    יונה, 06/07/10 21:32

    עד שהציבור לא ידרוש את שמגיע לו מערכת הבריאות הציבורית לא תתוקצב כנדרש. אנשים מוציאים עצבים ותסכול על הרופאים במיון, ובמחלקות העמוסות.תבינו המתמחה תקוע באמצע כשהמצב לא מאפשר לו להעניק את הרפואה שהיה רוצה ובשבילה השקיע עשור מחייו. תפנו אצבע מאשימה לחברי הכנסת ולאוצר שיתקצבו את מערכת הבריאות ויוסיפו תקני רופאים לבתי החולים הציבוריים ולא עוד בתי חולים לעשירים

  • 6.

    הגיע הזמן לשינוי

    אסף, 06/07/10 20:51

    איכות הרופאים בארץ היא מהגבוהה בעולם.
    עצוב שבכל המדינות המתפתחות הבינו כבר שצריך להתאים את התנאית לרופאים כדי לקבל איכות רפואה יותר טובה ואילו ישראל עדיין נחשלת בדברים הללו.

    • אכן הגיע הזמן לשינוי

      maya, 07/07/10 11:10

      מילים כדורבנות!

  • 5.

    יש לי קרובת משפחה אחות בפגייה היא מספרת על

    בת דודה, 06/07/10 20:50

    עומס מטורף אבל חוץ מיזה היא מספרת על מבחנים ואיומים מהמרצים ואיפילו שהיא תמיד הייתה עם ציונים מאוד גבוהים היו מאימים עליה שכל השנים שהיא השקיעה ילכו לזבל - אולי מפה מתחילה הבעיה ואם רוצים שיהייו יותר רופאים אז או שיתגמלו את הסטודנטים כי לממן 7 שנות לימוד זה פסיכי לגמרי וגם הדרישות מוגזמות ואחרי זה מצפה להם עבודה סביב ימים שלמים ללוא מנוחה ראויה אז בטח שאף אחד לא רוצה להיות רופא ...
    הגיע הזמן לשינוי משמעותי !
    גם בחינוך אבל זה בפרק הבא :)

  • 4.

    סוף סוף

    בה, 06/07/10 20:32

    סוף סוף מישהו מוכן להקשיב למתמחים שעובדים קשה כדי שאנחנו נוכל לקבל איזשהו שירות רפואי במדינה הזאת

  • 3.

    אסור להפקיר את החולים בידי רופאים עייפים ועמוסים

    יעל, 06/07/10 20:30

    לצערי זה נכון, המתמחים עובדים כמו חמורים 26 שעות ואף יותר. הם עייפים, מותשים ולא מרוכזים. זה עלול לעלות בחיי אדם. מעבר לזה שזה לא אנושי לעבוד כל כך הרבה שעות רצוף זה מסוכן.

  • 2.

    הרפואה הציבורית בישראל קורסת

    ישי, 06/07/10 20:13

    יום אחד נתעורר ולא נבין איך נהיינו אמריקה, במובן הרע של המילה.

  • 1.

    אבי יופה הוא תותח על

    תמיר ה, 06/07/10 18:54

    !