• 64.

    שטויות

    אלישבע, 04/10/09 16:20

    פסיכיאטר שאומר שלא ניתן למנוע התאבדות הוא פסיכיאטר לא מקצועי, לא אמין ולא אנושי. לפחות לא ברובדים העמוקים. חבל, אולי בגלל זה יש כל כך הרבה אובדנות מיותרת. הפסיכיאטרים גם יכולים לטעון שהם מנוסים, אבל גם אני מנוסה - מהצד של המטופל - יש לי חברים שהיו אובדניים ולא נחתי לרגע כל עוד יכולתי להילחם איתם בנטיות של ליבם. גם הצלחנו. החברים שלי יצאו מזה, גם אחרי עשרות ניסיונות.
    פסיכיאטרים לפעמים הם עוד שמן למדורה שמשתוללת בתוך לב המטופל.

  • 63.

    הוא לא התאבד לבד...

    ביצה קשה, 05/09/09 01:40

    קחו מיליון אנשים
    תנו להם כבל של קומקום
    וברז בגובה 80 ס''מ
    ושינסו להתאבד ולמות
    רבותי, אף אחד לא יצליח
    בטח לא דודו שהיו לו שתי ''ידיים שמאליות''
    הוא לא התאבד לבד
    מישהו עזר לו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    רק עכשיו החברה בתא שלו
    כבר לא שותים קפה כבר שבועיים
    כי אין להם כבל לקומקום...

  • 62.

    לדעתי דודו נאנס בבית הסוהר וזה השפיל אותו עד עפר (ל''ת)

    נעמה, 23/08/09 15:13

  • 61.

    סוף עצוב. . (ל''ת)

    ALOS , 23/08/09 14:52

  • 60.

    סוף עצוב. . (ל''ת)

    ALOS , 23/08/09 14:52

  • 59.

    סוף עצוב. . (ל''ת)

    ALOS , 23/08/09 14:52

  • 58.

    עיסוק מוגזם

    תמי, 23/08/09 12:51

    עם כל הטרגיות שבהתאבדות, לא יתכן שבשעה שאנשים מתים מתאונות דרכים ומסרטן צוואר הרחם, ילך כל הסיקור התקשורתי אך ורק לדודו טופז.

  • 57.

    ביריונות משפטית עלולה להרוג רוצים דוגמא

    לילפוט, 23/08/09 02:33

    ממש חכמים החברה האלה שלמדו על נפש האדם..
    איך זה שהם לא יודעים להצביע על כך
    שהמערכות אכיפת החוק שלנו מבורדקות ואין יד מכוונת.
    באה התקשורת באיש, כשהוא מנסה להגיב בתקשורת מכים אותו בבידוד,
    בא חמדן כספים ומבקש מהשופט לעקל לו מיליונים לפני משפט
    (לשודדי זקנות ולרוצחים זה לא קורה)
    אז השופט מיד מכה בו בעיקול המבוקש,
    מבקש האיש לראות את ילדיו,
    בא השופט ואוסר עליו אפילו את זה..
    וכך עומדים להם גופים שונים כל אחד נבוט בידו וכול אחד מכה בו בתורו, עד שהאיש נשבר,
    על שליחת אנשים עם נבוט להכות אחרים הוא אמור היה לעמוד למשפט ולשלם את המחיר,
    ועל אלה המכים אותו איש בתורו עד שהוא מת,
    כבר ממתינים עם הנבוטים לבא בתור..
    והפסיכולגים אלה האמונים לדעת על גבולות יכולת הסבל של בני אדם,
    מחפשים תשובות מתחת לפנס...

    • כוח ורק הכוח ניצח

      דרור עוז אוזן, 29/08/09 18:18

      אני סובל מאוד אני לא מצליח לתפקד רק בגללך שירה מרגלית ואבי ניר אני מתפלל יום ולילה שערוץ 2 יפול וימות יחד עם מי שייצר את האבה לערוץ.

  • 56.

    פסיכאטרים עליך ישראל - על העיקר הם לא מדברים...

    בעלגולה, 23/08/09 02:19

    במקום לדבר על ''אפילו בית דין שלא יעזור'' אם מישהו רוצה להתאבד,
    אולי היו מדברים קצת על איך מונעים מאדם
    להגיע למצב הזה בנסיבות כאלה,
    היו מדברים על חובת הרגישות הנדרשת משופט ועל השלכות אפשריות עת הוא מונע שלא לצורך מפגש בין אדם וילדיו, מבודד אותו מעקל לו את נכסיו, והכל טרם משפט - ביריונות משפטית של ממש,
    ראוי לפסיכיאטרים להעביר את הידע שלהם (אם יש כזה) גם למי שמחליט על ענישה טרם משפט,
    על המותר והאסור לשופט עת הוא ''מנתח'' עם איזמל המשפט שלו פן יהרוג את ''החולה''
    ובמקום זה הם מדברים על משהו אחר לגמרי..

  • 55.

    למה ספר פסיכיאטריה שלם?

    עודד, 23/08/09 02:17

    למה לא ספר על פסיכולוגיה אנושית?
    קרימינולוגיה?
    חוק ומשפט? תקשורת?
    אפילו פילוסופיה, דרמה, מתח וגם אלימות.
    סמים?
    תגידו , פסיכיאטריה זה אלוהים?

    הראשון בבידור אמר לא למפלצת
    הרייטינג הזאת שהתהוותה, ואנחנו יודעים שזאת מפלצת, ונעזוב אנשים בודדים, אלא נסתכל על כל התמונה ביחד, MIFLETZET!
    הראשון בבידור לשעבר ז''ל,
    אמר שזאת לא הדרך הנכונה
    הבחירה האומללה שלו איך להגיד את זה
    עדיין לא עושה אותו לטועה לגבי המסר שרצה להעביר
    ואחרים אמרו את זה כבר שנים
    פשוט אף אחד לא מקשיב

    מקווה שתפרסמו את התגובה
    ודי לאלימות,

    עבודה לא יחסר ולא צריך להתרגש משינויים.
    זה המעט שהוא הרבה שאנחנו יכולים כולנו לעשות בשביל עצמנו - לשנות.

    עוד הערה כזאת על פסיכיאטריה
    ואני מקיא.

    אנא לפרסם.

    הפסיכיאטריה שלכם אומרת - אסור לתת תקדים שאלימות ישיג את המטרה, אך היא אלימה בעצמה, הכלים שה''ניאו-מודרניות-ממוחשבת-רייטינג'' האלו נתנה לנו ביד, הם כלים שאנחנו לא היינו מוכנים לדעת איך להשתמש בהם נכון, מהר מאוד הם הפכו להסתבכות אינסופית, לשחיתות, שקרים, הונאה,
    חוסר אחריות, הרשימה לא נגמרת, אם נחפש את מי להאשים לא נצא מזה לעולם, פשוט - לשנות.

  • 54.

    לא יודע אם ספר פסיכיאטריה, אבל דרמה הוליוודית מושלמת - זה כן

    תסריט יותר מוצלח מ''שדרות סנסט'', 22/08/09 21:57

    ספילברג! הולכים על זה?

    תקרא לגפן וקצנברג גם כן.

    ואולי סוף סוף יהיה לאקי אבני תפקיד הוליוודי.

  • 53.

    דודו טופז היה צריך לקבל מקסימום שנתיים

    עו''ד, 22/08/09 21:23

    הנתקפים לא נפגעו קשות. בגלל נטישת החברים והצליבה התקשורתית הוא התאבד.
    חבל.

  • 52.

    כשהולך הקסם שבפרסום, נשאר הבן אדם ''נטו''...ופתאום יש לנו ''סתם בן אדם''.. (ל''ת)

    מדינה בטרוף, 22/08/09 19:47

  • 51.

    שים את הפסיכיאטרים הפסיכים האלה באותו מצב של דודו טופז בדיוק..גם הם ..

    עודד יערי, 22/08/09 16:09

    היו מתאבדים..וכנראה גם הרבה לפניו...

  • 50.

    פסיכיאטרים פסיכים..הממסד רצח אותו ואני הזהרתי שהוא מובל להתאבד.

    עודד יערי, 22/08/09 15:59

    תתרחקו מכל הפסיכיאטרים האלה הפסיכולוגים האלה אלה פסיכים בעצם ואתם שפני הנסיונות שלהם.
    דודו טופז נרצח.נקודה.זה שהוא התאבד זה בגלל שהובילו אותו להתאבד וזה רצח.נקודה.

    החל מהלינץ שעשתה לו התקשורת..ומי זה התקשורת?אם לא הנבלות ולא הקורבנות שהוא נאלץ לתקוף?
    המשך בממסד הנבלות שמורכב משופטים שאסרו אותו על תקיפה בלבד..הוא לא רצח אף אחד,על פשעים הנבלות משחררים או בכלל ואו למעצר בית,והוא ??עשו לו סלט שקשוקה...על מסוכנותו כביכול...המשך בנבלות של המשטרה והפרקליטות...כל אלה מעורבים ברצח של דודו טופז.

  • 49.

    אם ''הגדול מכולם'' הסתבך והתאבד, מה יגידו ''עמך ישראל''?...

    הבדידות הבלתי נסבלת של הכאב, 22/08/09 01:45

    טופז בעצם אמר לנו, שכל ההצלחה (=כסף,נשים,פרסום ויין), בעצם לא שווים כלום. גם הילדים שלו, שהיו מבחינתו ''עוגן אמיתי'', לא מנעו התדרדרותו. ה''אני'' שלו היה מבוסס על ''ההצלחה התיקשורתית'' וכמו ''פיטר פן'' סירב להבין שהזדקן. יש הרבה מאד אנשים שחולף במוחם ''הרהור של מוות'', אבל איכשהוא זה עובר...אבל, אדם נושא באמתחתו, את ''סודות משפחת הפליטים היהודית שלו'' כל חייו, והיא חזקה כנראה מכל ''הצלחה'' בעולם החומר.

  • 48.

    קשקושים וחוסר אחריות

    ברצלונה, 21/08/09 22:09

    איזה חוסר אחריות לפרסם דבר כזה, שכל מי שרוצה להתאבד יצליח ושום דבר לא יעצור אותו. קוראים כאן כל מיני ילדים בני 14-20 עם זהות לא ממש מגובשת ותפיסת עולם מבולבלת שיכולים לקחת דברים כאלה 'מפי מומחים' ולהאמין בהם.
    ואפשר למנוע ממי שרוצה להרוג את עצמו להצליח לעשות את זה - אם במדינה הזאת היו מקדישים את המשאבים הנחוצים לעניין בריאות הנפש. זה פשוט זלזול - היה אפשר להגיד ככה אם היו נעשים מאמצים לעזור לאנשים שסובלים נפשית ונמצאים במצוקה. אבל לא נעשים מאמצים כאלה, והעזרה היחידה שקיימת היא למי שמגיע לאשפוז יום או למחלקות הסגורות - וגם אז היא לא מועילה.
    גם היחס של הסביבה הוא בדרך כלל די אגרסיבי כלפי מי שאין לו כבר כוח לעצמו. זה מרפה ידיים של כל מי שבסביבה - כולל בעלי מקצוע, שגם ככה אין להם שום תקצוב מהמדינה.

  • 47.

    עוד לפני הפשרה-אם היו שואלים אותי הייתי מעדיפה את דודו על פני צביקה (ל''ת)

    הדר או דן מרגלית השנוא והשמאלני, 21/08/09 21:01

  • 46.

    יהיה זכרט (ל''ת)

    מתנוש , 21/08/09 15:27

  • 45.

    הבעיה היא שבמדינה שלנו משתמשים במעצר עד תום ההליכים כמפרעה על חשבון הע

    חגית, 21/08/09 14:39

    בארצות הברית הוא היה משוחרר בערבות והיה מנהל את המשפט שלו מבחוץ, כמו שצריך. עם תמיכה חברתית - משפחתית, במסגרת משפחתו וילדיו הוא היה מקבל תקווה ולא היה מתאבד. ההתאבדות שלו היתה מעשה יאוש, אחרי שלא הותירו לו כל שביב של תקווה לעתיד, ומנעו ממנו זכויות אדם וכבוד בסיסיים בטרם נשפט והורשע. הבעיה בעצם היא המערכת המשפטית שלנו.

  • 44.

    דודו טופז-פצצה מתקתקת....

    הילה, 21/08/09 14:31

    דודו טופז היה פצצת רייטינג מתקתקת.הכסף והרייטינג כיסו את עיניהם של אנשי הטלויזיה

  • 43.

    כרוניקה של מוות ידוע מראש דודו

    רפי, 21/08/09 14:21

    במקום להתקשקש ולהאשים אני אספר משל.
    לרב גדול היו שני בנים שיעד אותם להיות רבנים ולהנהיג את עם ישראל. הראשון לא איכזב ונהיה אחד מהרבנים החשובים בישראל השני לא . ממש לא. יצא שחקן ובדרן מפורסם. האנשים המקטריגים שלא יודעים לפרגן כמו אנשי התקשורת שלנו תמיד הקניטו את הרב ועוררו את זעמו . איך בינך יצא לתרבות רעה? באחד הימים זימן האב את בנו הצעיר ושטח בפניו את עילבונו ואמר לו איך אוכל לשאת את הבושה שאני רב גדול ומנהיג העם ובני יוצא לתרבות רעה כל יום על במות מתנהג בלצנות . ענה לו הבן. אבא האח הגדול שלי כל יום לומד תורה , הו מועיל רק לעצמו . אני עולה על הבמה באים לראות ולשמוע אותי רבבות (כמו דודו ז''ל) אנשים קשיי יום , חולים, זקנים, נכים ועוד ועוד . אזה לימוד? איזה מצווה יותר גדולה מזו לשמיח אנשים כאלה ולעלות חיוך על פנהם ולגרום להם לשכוח מהצרות שרובצות עלהם במשך שעה שעתיים? ענה האבא איןדבר גדול מלשמיח את הזולת ( זה דודו טופז נשמתו בגן עדן)

    • נכון! (ל''ת)

      אני, 22/08/09 14:15

  • 42.

    הוא התאבד מפני שלא יכל לשאת את הסבל

    ד''ר פקאקט, 21/08/09 13:27

    מי שלא יודע מה זה סבל נפשי שלא ייתן חוות דעת ונראה שהדוקטורים האלה פשוט לא מבינים כלום בנפש האדם - פשוט הכאב הנפשי אליו הגיע היה קשה מנשוא

    • יפה הגדרת זאת.הממסד רצח אותו.הגביר את הסבל שלו במעצר מטורף ומיותר !!!!

      עודד יערי, 22/08/09 16:03

      הם עשו לו שקשוקה בשקרים על מסוכנותו כביכול..בהפיכה של תקיפה לפשע כביכול...והתקשורת מתבלת את הציבור..מי אלה התקשורת?אם לא העלאק קורבנות שלו?הם הביאו את זה על עצמם הנבלות.

  • 41.

    צריך להבין קודם כל - מה הופך אדם לפושע - ורק אז למה פושע מתאבד

    יופיטר יופיטר , 21/08/09 11:17

    אילו טופז היה מנתב את חייו אחרת - למרות שירד מגדולתו או פוטר - אולי היה מצליח יותר ומרוויח יותר - כי גם ממעמקים אפשר לעלות לגדולה - אבל אולי הוא היה שבוי מדי בתוך עצמו - והסובבים אולי הסכימו איתו שלא מגיע לו לרדת מגדולתו - במקום לעזור לו למנף את הכעס והחרדה - לביטוי חיובי אחר

  • 40.

    ההסתה רצחה אותו ולא שום דבר אחר.

    מספיק עם הדמגוגיה, 21/08/09 09:42

    התיקשורת התגייסה כולה להסתה אגרסיבית נגד דודו,בנוסף להפעלת לחצים על הרשויות כדי למנוע מלאפשר לו לפי חוק,טיפול פסיכיאטרי במקום המתאים לזה.
    הם הפעילו לחצים והרשויות פחדו מהם,אפילו אומנים חברים שלו פחדו לתמוך בו,עובדה שכולם שתקו באופן טוטלי.
    אין כזה דבר טוטלי בשום מקום בדמוקרטיה.
    הם פחדו על הפרנסה שלהם כניראה.
    הבן אדם טעה,אבל טעה מתוך המחלה שהתפרצה אצלו ושיבשה את דעתו,אולי היא התפרצה אפילו מתוך ההתנהגות של ''הקורבנות'' שנידו אותו וזרקו אותו לכלבים.

    • תסתכל במראה - ותפסיק להיות דמגוג בעצמך - לא היתה שום הסתה (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 22/08/09 11:07

      • כל ילד כבר יודע שהייתה לא רק הסתה

        טיבון, 23/08/09 02:43

        היתה גם הסתה והראיות כולן מודפסות ומצולמות
        היתה רשעות שופטים, שמעולם לא עיקלו למכי זקנות אגורה, ולדודו עיקלו מיליונים לפני משפט
        היתה גם נבזות שופט שלא הרשה לו לראות את ילדיו - בושה
        היתה גם נקמנות נילוזה שהתקשורת שופכת אש,
        וכשהוא מנסה להגיב לתקשורת הוא נענש,
        היתה גם רשלנות והפקרות בשמירה עליו,
        בחוסר הטיפול הנפשי- וכמה יכול אדם לשאת ?
        ואתה מדבר על דמגוגים..?
        אפשר ןחובה לחזור לשיפוט הוגן
        אחרת נהפוך למדינת הפקר -
        ונראה שאנחנו כבר הפכנו..

  • 39.

    איך הם לא מתביישים

    רעות, 21/08/09 08:11

    דודו טופז מת בגלל שהתחרפן מהסמים הפסיכיאטרים שלקח.

    • מסכימה עם מס' 39 (ל''ת)

      לין, 22/08/09 14:43

  • 38.

    פסיכאטרים - חכמים לאחר מעשה וטיפשים גמורים - לפניו ... (ל''ת)

    avre10 , 21/08/09 06:09

  • 37.

    הוא היה קרימינל מדופלם ובדרן ליגה ז'. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 21/08/09 01:53

    • לאחרונה ששמעתי לא מקבלים עונש מוות על זה (ל''ת)

      חגית, 21/08/09 14:41

  • 36.

    אתם לא מצטערים באמת!!-אתם החולה הרעה של הארץ הזאת. אתם הורסים את הנוער

    אליקבליקבום , 21/08/09 01:41

    שלנו עם תכניות זבל ורייטינג בגרוש.
    אתם גרמתם לאיש הכישרוני הזה לשים קץ לחייו.
    הרבה אנשים חייבים לו טובה כולל חלקכם שם ''האומנים הגדולים''.
    אני לא מצדיק את מעשיו -האיש הזה היה חולה והיה צריך לקבל טיפול ואתם שתיתם את דמו.
    כנסו לראות את תכניתו עם ליאור סושרד-זו נבואה שמגשימה את עצמה!!

  • 35.

    הטלוויזיה אשמה בגלל אופיה המופקר והנצלני

    ג'קסון , 21/08/09 01:19

    בתקשורת מתאמצים לידע אותנו שדודו טופז הוא האיש הרע בסיפור אולם לא כך הדבר. אנשי הטלוויזיה הם המרושעים והסידרתיים.מחר הם ימשיכו לרקוד לחייך ולחדש בסידרתיות ויסבירו לנו כמה האלימות של דודו טופז פוגעת בחופש הביטוי

  • 34.

    פסיכיאטרים לא מבינים בגרוש

    רופאי אליל מודרניים, 21/08/09 01:15

    תראו בעצמכם - זרקו לנו כאן את כל הסיבות שבעולם,סיבות גנטיות, אישיותיות, אולי מישהו זרק לו מילה, אולי הוא עשה חשבון נפש, אולי הוא חישב שהוא יישב 18 שנה בכלא, ולהבדיל, אולי הוא בכלל לא חישב - אלא פעל באופן אימפולסיבי.

    בקיצור, נתנו כאן את כל הסיבות שבעולם, חלקן סיבות הפוכות זו לזו.

    זה כמו ללכת ליועץ השקעות שיגיד לך אולי תשקיע במניה הזו, ואולי אל תשקיע בה, ודווקא תשקיע במניה האחרת, אבל אולי לא תשקיע בה.

    נראה לי שמי שסומך על פסיכיאטרים באמת חייב להיות פסיכי אמיתי.

  • 33.

    הבעיה עם דודו טופז בעקבות התרחישים שהוא עבר זה רגש אשמה עצמית גדול .

    סילביונטו , 21/08/09 00:40

    מנשוא הבושה העצומה והסטיגמטיזציה של האישיות שלו בכלא הביאו אותו לשחרור ע'' אובדן-חבל מאוד.

  • 32.

    החיבוק שלא חיבק את ילדיו, הוא זה שהרג אותו! לא התקשורת ולא שום דבר אחר

    מייק, 21/08/09 00:35

    לו אך אפשרו לטופז לחבק את ילדיו?!



    לו אפשרו לטופז לחבק את ילדיו, רוב הסיכויים שהיה ניצל. מאותו הרגע שאסרו עליו לחבקם, לא נותר לו שום צינור בעדו יזרום אליו כוח החיים. החיבוק הזה שלא חובקו ובו חיבקו את אביהם, יחסר לילדיו עד קץ הימים. איך זה שאף אחד לא ראה ועדיין אינו רואה את המובן מאליו. לא התקשורת הרגה אותו כי זה שמנע את החיבוק המחייה! ירחם ה' על נשמתו ועל נשמת שלושת ילדיו. אמן- מ. פלג

  • 31.

    היו צריכים לאפשר לו לחבק את ילדיו ! כל השאר זה טפל!!!!!!!!!

    הזקן מאשקלון, 21/08/09 00:19

    טופז נותק מכל הצינורות שהחיו אותו.הצינור האחרון והחשוב מכולם היו ילדיו. כל כך הרבה פסיכולוגים, פסיכיאטרים ועובדים סוציאלים ואיש לא הבין מהו העיקר. מסכן דודו. ה' ירחם עליו ועל ילדיו

  • 30.

    Where is the specialists `?only media manipulators,thats

    ilanis , 21/08/09 00:17

    It,i cant belive how this writers are doing just what the media usking them for,suche unbeliveble manipulation of naive riders,dudu is a vicdem of the brutaly media,this is the end of israelian media,nowbody will trust her anymore,all is manipulations.

  • 29.

    בהקשר לטופז הבושה והחרפה והאשמה העצמית גמרו אותו טופז לא קיבל תרופות

    הרגש הנכון , 21/08/09 00:05

    מדכאות יצרים-האבחחנה :מאניק-דאפרסיב סינדרום כולל קומפלסיב גילט אפקשין.

  • 28.

    מענין שהרוצח של דנה בנט זכה לפחות פירסום מטופז !

    עמר מדימונה, 20/08/09 23:56

    הרי הרוצח של דנה בנט עשה מעשים הרבה יותר חמורים משל טופז,בושה לתקשורת הרוצחת שאוהבת לרקוד על דם של יהודי שגרם ועשה להרבה יהודים טוב.שירה מרגלית את מושחתת ואת התחתית של התחתית,מענין איך זה שבמקרה אביך איש טלויזיה מוכר ובמקביל את המשנה למנכ''ל קשת?,כנראה שבישראל צריך רק קשרים, בכישורים אין צורך.

  • 27.

    הוא גם החליף בדיחות במסדרון עם אריק שרון... (ל''ת)

    ערן שמיע - גבעתיים, 20/08/09 23:44

  • 26.

    RIP - Dear Dudu Topaz

    A reader, 20/08/09 23:34

    First we kill than we ask questions
    Topaz was a unique person in every way, and for some reason it was important to focus on him as if he was a real criminal - he wasn't.
    The real criminals are the accusers
    Shame on all of us

  • 25.

    לאייכמן עשו משפט. את טופז שפטה התקשורת ,שומו שמיים איזה עוול לאיש היקר (ל''ת)

    אזרחים פצחו נא בזעקה,,,,,,,,,,,,,,,,, 20/08/09 23:28

  • 24.

    עיתונאים יקרים - איפה אתם ואיפה בוזגלו !

    משה, 20/08/09 23:26

    עתונאים קטנים וטייקוני תקשורת יקרים !מעניין איך תישנו היום !
    (ובראשם עיתונאי שעד לא מזמן הערצתי אותו ,גם כעיתונאי ישר ומוכשר וגם כאדם חם ואכפתי מר דן מרגלית)
    נוכחתם לדעת שכל הקריאה שלכם ,השכם והערב ,לנהוג עפ''י מבחן בוזגלו בהתיחסות לאנשים חשובים ומפורסמים שעומדים לדין - לא שווה את הדיו הרב שאתם שופכים עליו .

    התנפלתם על דודו טופז בכל הכוח-התקשורתי והכוח הסלבריטאי-פוליטי שעומד לרשותכם,ולא הנחתם לאנשי החוק לנהוג כלפיו כעוד עבריין שתקף אנשים חפים מפשע ,ולמצות איתו את הדין שבוזגלו היה זוכה לו .

    חסר לי אדם ברוך ז''ל ,שבטורו השבועי ,בגב
    עיתון מעריב ,הקדים בראש הטור ,ובהרחבה ,התייחסות לנושאים שקשורים ליחסים בין אדם-לאדם ,בכל היבטי החיים שלנו .

    איפה אתם ואיפה אדם ברוך ?

    לכו תתחרטו !

  • 23.

    בארץ כל רוצח שנתפס אומרים שהוא פסיכי ונגמר,,לדודו השאירו אקדח בחדר,,,, (ל''ת)

    בצלאל הכועס מאד, 20/08/09 23:24

  • 22.

    הוא לא רצח, הוא לא נשפט, והתשקורת בחרה להעלותו לגרדום,,,פויה גועל נפש (ל''ת)

    בצלאל הכועס מאד, 20/08/09 23:19

  • 21.

    ואנו סביב למדורה נספר על איש הבידור ושמו דודו,הגידו חבריה מדוע הוא מת? (ל''ת)

    בצלאל, 20/08/09 23:17

  • 20.

    עיתונאים יקרים - איפה אתם ואיפה בוזגלו !

    משה, 20/08/09 23:11

    עתונאים קטנים וטייקוני תקשורת יקרים !מעניין איך תישנו היום !
    (ובראשם עיתונאי שעד לא מזמן הערצתי אותו ,גם כעיתונאי ישר ומוכשר וגם כאדם חם ואכפתי מר דן מרגלית)
    נוכחתם לדעת שכל הקריאה שלכם ,השכם והערב ,לנהוג עפ''י מבחן בוזגלו בהתיחסות לאנשים חשובים ומפורסמים שעומדים לדין - לא שווה את הדיו הרב שאתם שופכים עליו .

    התנפלתם על דודו טופז בכל הכוח-התקשורתי והכוח הסלבריטאי-פוליטי שעומד לרשותכם,ולא הנחתם לאנשי החוק לנהוג כלפיו כעוד עבריין שתקף אנשים חפים מפשע ,ולמצות איתו את הדין שבוזגלו היה זוכה לו .

    חסר לי אדם ברוך ז''ל ,שבטורו השבועי ,בגב
    עיתון מעריב ,הקדים בראש הטור ,ובהרחבה ,התייחסות לנושאים שקשורים ליחסים בין אדם-לאדם ,בכל היבטי החיים שלנו .

    איפה אתם ואיפה אדם ברוך ?

    לכו תתחרטו !

  • 19.

    מעריב, איך אתם מרשים לזבל כזה? הכותב רק רוצה תשומת לב (ל''ת)

    מודאג, 20/08/09 23:03

  • 18.

    איך יכלו לדעת הסוהרים שהאיש אבדני ?

    האשם, 20/08/09 22:34

    אף אחד לא העלה בדעתו שהאיש אובדני.

    בכל זאת היו מצלמות בתאו סביב השעון.

    • איפה היית בחודשיים האחרונים?

      חגית, 21/08/09 14:44

      הוא כבר ניסה להתאבד. הבדיחה היא שאחת הסיבות לאי שחרורו ממעצר היה שהוא עלול לסכן את עצמו. אכן ההישארות במעצר הוכיחה את עצמה...

  • 17.

    ARCHI ZAYAN NIMTZA TALUI B'POZAT KALBA MEZUYENET

    HERSHALEH, 20/08/09 22:20

    M'AL CHOR CHOR BIYUV. MATZCHIK, LO ??? WALLA

  • 16.

    ד''ר שם-דוד נשמע הכי אמין. (ל''ת)

    ., 20/08/09 22:14

  • 15.

    חבל שלא התאבד בשידור חי לפני קהל חי בערוץ חי (ל''ת)

    m-16 , 20/08/09 22:12

  • 14.

    כרוניקה של מוות ידוע מראש, כן

    התאבדות?, 20/08/09 22:03

    אבל לא מאף אחת מהסיבות שצוינה כאן.

  • 13.

    ובחרת בחיים גם אם הם בלתי נסבלים (ל''ת)

    המתת חסד, 20/08/09 20:34

  • 12.

    למרות שהכתבה מאוד מעניינת

    לילך, 20/08/09 19:35

    עדיין מקומם אותי איך אנשים ממשיכים לחטט ללא בושה בחייו. בנוסף, תמוה בעיני איך פסיכיאטרים מכובדים, שלא מכירים אותו ואת ההיסטוריה הרפואית שלו, וכנראה גם לא פגשו אותו מעולם, יכולים לנתח מה קרה. במיוחד אמורים הדברים לגבי הפסיכיאטרית הראשונה שמצוטטת בכתבה, ד''ר אלידה מגור: גבירתי הנכבדה, אם את לא מכירה אותו ולא טיפלת בו אישית, איך את יכולה לדעת שמדובר ב''גורמים ביולוגיים-גנטיים, מגבלות שהוא נולד איתן, גורמים פסיכיאטריים, כמו אישיות נרקסיסטית וטראומות מהילדות''? ואם טיפלת בו, אז בוודאי שאסור לך לחשוף, מתוקף סודיות רפואית, את הפרטים הללו. בושה!

    • גם לי דבריה הפסקניים קוממו, אבל ככה זה כשמחונכים ע''פ דוקטורינה מסויימת

      כל אחד והחינוך המקצועי שלו., 20/08/09 22:18

      עובדה שד''ר שם-דוד חושב אחרת ממנה.

    • לילך אני איתך. כל מילה זהב. אני דווקא הכרתי את דודו ואת צודקת.

      ישראלי רחוק, 20/08/09 22:58

      לסכרת ולצורת החיים(מה אוכלים, מתי לוקחים תרופות, באיזו כמות וכו) יש השפעה ישירה על המוח בהתאם לכמות הסוכר בגוף כך שאינני מבין איך כולם נהפכו מומחים

    • לילך, את צודקת במאה אחוז! (ל''ת)

      פרדי בן-זאב , 20/08/09 23:28

  • 11.

    ''אדם יקר זה'' הוא פושע- ואתה אדיוט פרימיטיבי! (ל''ת)

    רייטינג זה לא לעולמי עד! וצריך להפנים . די לאלימות, 20/08/09 18:58

    • האם היה משפט או שאתה השופט? התמורה שלך לעומתו היא אפסית (ל''ת)

      ישראלי רחוק, 20/08/09 23:06

  • 10.

    החרב המתהפכת

    מועצת התשעה, 20/08/09 18:39

    ד''ר טל - דברייך נכונים בהחלט! לעולם לא ניתן לבלום אדם מהחלטו ליטול את חייו מעצמו ע''י עצמו ויהיה האדם אשר יהיה...כאשר נגמלת החלטה שכזו בלב אדם אפילו בידי אלוהים אין את הכוח לשנות זאת, מאחר וחירות האדם הינה החיים עצמם שניתנו לאדם במתנה, לכן האדם רשאי בכל עת להשיב את המתנה לנותנה וזה מה שהתחולל באשר לטופז ובאשר לשאר המתאבדים שזמנם חלף מהעולם.
    הפסיכיאטריה משמשת כמנוף ארעי ביותר שמטרתו להטות את קו החשיבה הרציונאלי והסובייקטיבי של ''המטופל'' לטובת קו חשיבה רציונאלי ואובייקטיבי אך לא יותר מכך.
    אכן, דבר אינו יכול עוד לשנות את החלטת כוח הבולדוזר (המתאבד בפוטנציה) בהחלטתו הסופנית - אפילו הוא עצמו אינו יכול עוד לשנות את כוחה הכביר של המחשבה העוצמתית שממלאת את חללו המוחי הריק מאובדן אוצרו היקר מכל ובמקרה דנן מדובר ב''פז''.

  • 9.

    מעניין למה מעריב לא מפרסם מי רצח את דודו ???? (ל''ת)

    הידען, 20/08/09 18:19

    • מה לא ידעת? החייזר! (ל''ת)

      דודינקה, 21/08/09 00:09

      • דודו רצח את דודו - מה לא ברור? (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 22/08/09 11:11

  • 8.

    מאה פסיכיאטרים לא יגיעו לאמת הפשוטה של חז''ל שאסרו על הלבנת פנים

    יהודי וישראלי, 20/08/09 18:19

    למרות שאני לא צרכן הבידור מהסוג הזה, הרי דודו גרם להרבה אנשים לחייך ובמשך הרבה שנים. רק על זה מגיע לו ברכה ותודה.
    לא מדובר בצדיקים, לא הוא כמי ששלח, ולא אלו הנפגעים, אבל העליהום שעשו עליו באופן אינטנסיבי מה שלא עשו אפילו לרוצחי החמס, לא השאירו לו מרווח נשימה. לא צריך להיות פסיכיאטר בשביל האמת הזו. צריך לעשות חשבון נפש בנוגע לכך, לא כדי לחפש אשמים אלא כדי ללמוד להיזהר מלרצוח את נפשו של אדם, גם אם חטא.
    חבל, חבל מאוד. סיפור עצוב, ומעל הכול מיותר.
    תנחומים למשפחה.

    • חיזוק לתגובת יהודי ישראלי

      ישעוני, 20/08/09 22:22

      צודק בכל מילה

    • מאה פסיכיאטרים

      משה, 20/08/09 23:26

      תראה - כמו שלא נתנו מרווח נשימה ופעולה למערכות החוק בארץ ,גם לא נתנו לאנשי מקצוע מתחום הבריאות לדבר ממש .

      נניח שעורכי הדין שלו ,המשטרה והעיתונאים היו מקבלים את חוות הדעת שהתפרסמו לאחר מותו - זמן כלשהו לפני-מותו !
      אתה חושב שזה היה מתפרסם ?
      ואם היה מתפרסם - אתה חושב שהיו נוקפים אצבע כדי לעזור לו ?

      צדקת בהערה שלך בקשר לדברי חז''ל .
      אבל מה לעיתונאים ולחז''ל .
      הלא חלקם הגדול חושב שבלעדיהם העולם לא היה נברא !

    • ממתי החרדים מתנהגים לפי חז''ל

      מספיק עם היהירות הדתית, 20/08/09 23:52

      לא צריך להיות חז''ל כדי להמנע מלהלבין פניו של אדם. תפסיק כבר לבלבל את המח עם החכמה בפרוטה של אנשים שחיו לפני 1000 שנה ויותר.

      דרך אגב: אף אחד לא הלבין את פניו של טופז יותר מאשר הוא עצמו (וזה נמשך הרבה מאוד שנים). הוא התאבד כי היה נרסיסיסט מופרע ואגרסיבי. חבל על ילדיו אבל אולי עדיף שלא יגדלו בחברת אדם כמוהו.

    • אולי דודו כבר לא הצחיק רבים - ולכן לא צפו בתוכנית שלו - ולכן הורידו

      יופיטר יופיטר , 22/08/09 11:10

      הורידו אותה? זה שהצליח בעבר לא נותן לו קרדיט לפגוע באנשים ולרוצץ את עצמותיהם

  • 7.

    אם היו נותנים לו תקווה-וביקורים לאדם במצבו חשובים-

    רחל, 20/08/09 18:14

    חברים משפחה ילדים מי יודע אולי זה היה עוזר

  • 6.

    כל הפסיכיאטרים והאסטרולוגים מומחים בדיעבד (ל''ת)

    פסיכיאטריה = בזיון של מקצוע, 20/08/09 17:42

  • 5.

    הפסיכולוגיה בגרוש לא מתמהמהת וממהרת להקליד כמה שיותר מילים

    אני, 20/08/09 16:35

    וזו עוד לפני שהאיש הובא למונחות.

  • 4.

    ראשי התשחורת רשת וקשת אשמים

    וגנר, 20/08/09 16:28

    דודו טופז ז''ל פנה לראשי קשת ורשת ואמר להם באופן פומבי בבית המשפט ''אתם רוצים שאתאבד '' !!!!!
    אין לי ספק מי גרם להתדרדרות של אדם יקר זה ממלך הריטינג החיובי - אדם שעושה הכל כדי לשעשע אותנו לנחם לעזור לתמוך
    למלך הריטינג השלילי זה ששולח פושעים לפגוע בראשי התשחורת
    דרושה ועדת חקירה לא כדי לבדוק את בית הכלא
    אלא לבדוק את הסיבה האמיתית לקריסה של דודו טופז ז''ל
    כלבי השאול לא נחו אפילו לרגע עד שגררו אותו
    אל הקבר
    יהי זיכרו ברוך

    • קריסה ?? הוא צבר למעלה מ-30 מיליון שקלים !! (ל''ת)

      ///, 20/08/09 18:16

    • מר וגנר, קרא דחוף.

      John Doe, 21/08/09 00:00

      הדברים שכתבת ממש מעוררי רחמים ונראה שאתה זקוק לעזרה.
      אל תתביש. כדאי לך להכנס לטיפול נפשי דחוף. אמנם טיפולים כאלה לא תמיד יעילים, אבל זה יותר טוב מכלום.

  • 3.

    לפסיכיאטרית הנכבדה שאלה תמימה האם במגזר החילו מתאבדים יותר מהמסורתי .

    מוטי, 20/08/09 16:11

    אם לא נעשה מחקר זה הזמן המקום לחקור ולהגיע למסקנות.

    • לידיעתך

      עודד, 23/08/09 15:22

      במגזר הדתי אכן פחות מתאבדים מהמגזר החילוני.
      כך זה בכל העולם. אבל אצל דתיים יש גם פחות מחלות גופניות (לא כולן, אבל הרבה מהן, למשל פחות התקפי לב וכו')

  • 2.

    מה עובר לו בראש

    גל, 20/08/09 14:38

    צפו בניתוח של פרופ חנוך ירושלמי על מה עובר לאדם כזה בראש ומה מוביל להתאבדות
    http://actv.haifa.ac.il/programs/Item.aspx?it=1580

  • 1.

    בית הסוהר ערוץ 2 והתקשורת הביאולהתאבדותו (ל''ת)

    הוא היה פסיכי אבל התקשורת יותר, 20/08/09 14:06