• 43.

    דר וגנר ודר גופן היו הרופאים הגרועים ביותר שפגשתי (ל''ת)

    סטרייטית, 29/08/13 21:15


    IP: 67.247.4.133דווח על תגובה זו

  • 42.

    בירושלים הרבה מרפאות מיוחדות לחרדים

    לכל המגיבים הגזעניים!, 20/12/09 13:13

    מחקרים מתקדמים בכל העולם מוכיחים כי יש עדיפות גדולה למתן שירותי רפואה ע''י צוות שמכיר הצרכים המיוחדים של קהילה מסויימת.
    אין לכך כל קשר עם תחלואה מיוחדת או נוספת אלא לתקשורת טובה יותר והבנה של הרופא.

    IP: 94.230.86.94דווח על תגובה זו

  • 41.

    דר' וגנר-קולסקו משפר את חיי הקהילה המיוחדת

    רופא אחר, 23/07/09 23:10

    על חשבון הקריירה שלו! חברי הקהילה ההומו-לסבית חייבים להעריך את זה...

    IP: 87.68.42.255דווח על תגובה זו

  • 40.

    כל הכבוד ויוזמה ברוכה (ל''ת)

    צ'וצ'ון, 23/07/09 22:43


    IP: 79.176.111.178דווח על תגובה זו

  • 39.

    ד''ר וגנר יוזמה נהדרת!!!!! (ל''ת)

    ר' מלשכת גיוס, 23/07/09 14:48


    IP: 77.127.245.79דווח על תגובה זו

  • 38.

    אני בטוח שהשרותים של הקופת חולים יהיה הצלחה טוטאלית במחלות מין (ל''ת)

    HERPES, 23/07/09 12:32


    IP: 84.109.143.131דווח על תגובה זו

  • 37.

    ד''ר וגנר קולסקו

    שיר, 23/07/09 11:16

    אין עלייך.

    IP: 62.128.48.113דווח על תגובה זו

  • 36.

    ד''ר וגנר הוא המלך

    רוית שמעוני, 23/07/09 10:35

    כל הכבוד על היוזמה הברוכה וכל הכבוד על האומץ!

    IP: 62.219.154.144דווח על תגובה זו

  • 35.

    לא מובן משהו; למה הן לא הולכות לגניקולוג?

    גל, 23/07/09 09:47

    לא זכור לי שכסרטייט, נמנעתי מללכת לרופאת-עור; זה רופא, לא חשפן במופע נועז.

    אפשר הסבר? (ובלי זעם קדוש, בבקשה. הסבר.)

    IP: 79.178.136.210דווח על תגובה זו

    • נושאים רגישים

      חוסר שיפוטיות, 15/02/11 17:30

      זה מפגש רגיש שעולות בו שאלות על התנהגות מינית, מחלות מין, אמצעי מניעה, תכנון משפחה... יש גם סטרייטיות שמעדיפות רופאה אישה מאותן הסיבות.
      בסה''כ הרופאים הטובים לא שיפוטיים וסביר שכבר ''ראו הכל'', אבל חשוב שחוסר השיפוטיות יהיה גם ברור למטופלים, ושהם ירגישו בנח לדבר על מה שמטריד אותם.

      IP: 192.115.66.26 דווח על תגובה זו

  • 34.

    כל הכבוד ד''ר וגנר- אני ממשיכה איתך (ל''ת)

    ים, 23/07/09 09:18


    IP: 84.111.9.168דווח על תגובה זו

  • 33.

    זהירות - סכנת הידבקות באיידס בצהבת ובמחלות זיהומיות נוספות

    יוני, 23/07/09 09:15

    בחדר ההמתנה ובחדרים שלידו ולא אפרט.

    יוני - מתנדב במד''א

    IP: 79.177.242.53דווח על תגובה זו

    • קשקוש בלבוש אולי כדאי שמד''א

      נשא מתוק, 23/07/09 22:46

      יכשירו את מתנדביהם ויתנו להם רקע על מחלות ודרכי ההדבקה. מחדר התנה אי אפשר להדבק באיידס... אצמצם זאת לשתי דרכים להעברת נגיף ה- h.i.v. נוזל הזרע או חדירה למחזור אדם.כל דרך אחרת לא מאפשרת העברת הנגיף.

      IP: 79.176.111.178 דווח על תגובה זו

  • 32.

    מצויין. בכל מקום שיש בו הומואים צריכה להפתח מרפאה כזו

    י, 23/07/09 08:53

    אם המרפאות האלה ינקזו לתוכן את ההומואים,
    כך במרפאות הרגילות תרד הסכנה שסטרייטים ידבקו מנגיפים שמאפיינים את ה''קהילה''...

    IP: 80.74.101.16דווח על תגובה זו

    • כן כי ידוע שנדבקים במחלות מין מלשבת ליד מישהו עם איידס

      ב, 23/07/09 13:08

      תחזור לימי הביניים, נראה לישנשארו שם כמה מכשפות שאתה צריך לצוד

      IP: 77.126.160.35 דווח על תגובה זו

  • 31.

    למה לגייז יש כל כך הרבה בעיות רפואיות הקשורות במין? (ל''ת)

    עם כל הכבוד, 23/07/09 08:45


    IP: 62.90.39.154דווח על תגובה זו

    • כי המודעות שלהם לאמצעי מניעה נמוכה יותר

      כי, 23/07/09 13:10

      אי אפשר להיכנס להריון

      IP: 77.126.160.35 דווח על תגובה זו

  • 30.

    יוזמה מבורכת. כן יירבו (ל''ת)

    גלעד, 23/07/09 08:38


    IP: 10.1.6.55דווח על תגובה זו

  • 29.

    כולם שם פרוקטולוגים? (ל''ת)

    איתי, 23/07/09 08:15


    IP: 87.69.58.37דווח על תגובה זו

    • כן, אז אתה יכול לבוא שיוציאו לך את הצנון מהתחת (ל''ת)

      xd, 23/07/09 13:11


      IP: 77.126.160.35 דווח על תגובה זו

  • 28.

    כל הכבוד

    רימונה, 23/07/09 08:09

    כל הכבוד על היוזמה

    IP: 192.114.23.18דווח על תגובה זו

  • 27.

    Col Ca Cavod!

    Tamara, 23/07/09 08:04

    This is exactly what the community needs and it has been a long time coming. The Health Funds have to realize that we should feel comfortanble with our health services just like everybody else!
    Hazak ve Amatz Gal

    IP: 194.90.11.166דווח על תגובה זו

  • 26.

    כל הכבוד על היוזמה !!!!!

    אביגיל, 23/07/09 07:35

    אני מאחלת לכם הצלחה רבה ומאמינה כי על ידי הפעילות הברוכה שלכם תרחיבו את המודעות וההבנה לקהילת הגאים.

    IP: 84.108.229.137דווח על תגובה זו

  • 25.

    יוזמה מבורכת

    סטרייטית, 23/07/09 07:23

    אין דבר יותר חשוב מלהרגיש נוח עם רופא/ה

    IP: 79.181.27.119דווח על תגובה זו

  • 24.

    לעשות ניתוח לב אצל ד''ר גיי קצת מפחיד האם בטעות אני יצא בלי ז'? (ל''ת)

    סטרייט, 23/07/09 07:22


    IP: 84.109.143.131דווח על תגובה זו

    • מה הקשר בין ניתוח לב לרופאי משפחה ומרפאה? בדיחה חלשה (ל''ת)

      כ, 23/07/09 13:13


      IP: 77.126.160.35 דווח על תגובה זו

  • 23.

    רעיון מצויין וחשוב הביצוע... קצת פחות.

    ל, 23/07/09 07:16

    מה שלי לא ברור (ובתור לסבית אני מודעת לצרכים שלי כאישה אבל אני בטוחה שגם להומואים יש צרכים ייחודיים) אם כבר יש מרפאה קהילתית למה היא מאוכלסת רק ע''י רופא משפחה? למה לא לאגד את כל פרוצדורת הכניסה להריון תחת אותה קורת גג - גניקולוגיה ומרפאת פיריון.

    IP: 89.138.21.27דווח על תגובה זו

  • 22.

    חזקו ואימצו!

    ליאור, 23/07/09 06:51

    כל הכבוד על היוזמה. אשמח לתמוך ולעודד כמה שיותר. אני לא גר במרכז כך שמיבחינתי האישית מרפאה כזו לא תיתן הרבה. אך הגיע הזמן לפתיחות ולרגישות ועל כן שוב - כל הכבוד!!

    IP: 123.243.72.54דווח על תגובה זו

  • 21.

    בשביל פרוקטולוג צריך מרפאה שלמה?

    יוחנן ברבוסה, 23/07/09 06:34

    איזה עוד צרכים מיוחדים יש?

    IP: 124.157.214.104דווח על תגובה זו

  • 20.

    טוב במיוחד בגלל מחלות זיהומיות

    גדי טולבי, 23/07/09 06:04

    זהו פתרון אידיאלי לאוכלוסיות שסובלות ממחלות זיהומיות שעלולות להיות מופצות בקרב האוכלוסיה הנורמלית.
    יש לבודד את כלהאוכלוסיות המסוכנות לבריאות הציבור ולתת להם טיפול נפרד.
    כל הכבוד ליזמה.

    IP: 79.179.126.178דווח על תגובה זו

    • לשם כך קיימים גני הילדים (ל''ת)

      בריאות הציבור, 15/02/11 17:37


      IP: 192.115.66.26 דווח על תגובה זו

  • 19.

    בתבדלים ואחר כך מתלוננים. כך באמת יותר טוב.

    בוקסר , 23/07/09 05:32

    הם גם יודעים שהם אוכלוסייה סוטה עם יותר סיכון.

    IP: 189.25.124.198דווח על תגובה זו

    • לא קראת מילה הא?!

      1, 23/07/09 07:13

      העיקר לזרוק הערות- הרי היה כתוב שם בדיוק מדוע יש צורך למרפאה לקהילה. ומחקרים מכל העולם מוכיחים את זה שהומואים ולסביות ניגשים פחות לרופא משפחה ולכן מתגלות אצלן הבעיות בשלב מתקדם יותר כשכבר קשה יותר לטפל

      IP: 89.138.21.27 דווח על תגובה זו

  • 18.

    בהצלחה נשמע רעיון מעולה (ל''ת)

    דניאל, 23/07/09 01:37


    IP: 80.178.11.166דווח על תגובה זו

  • 17.

    תגובה

    א, 23/07/09 00:48

    נמאס ממכם כבר כל הזמן אתם צריכים להבליט את החריגות שלכם

    IP: 79.178.104.27דווח על תגובה זו

    • יש לך בעיה עם זה תתעלם (ל''ת)

      י, 23/07/09 13:18


      IP: 77.126.160.35 דווח על תגובה זו

  • 16.

    מעריב נהיה עיתון להומואים (ל''ת)

    תומר, 23/07/09 00:47


    IP: 77.125.1.57דווח על תגובה זו

    • נכון, עכשיו צריך למצוא עיתון חדש לטמבלים בשבילך (ל''ת)

      ג, 23/07/09 13:18


      IP: 77.126.160.35 דווח על תגובה זו

  • 15.

    ''רק עכשיו יצא ממני פציינט גיי'' (ל''ת)

    גיחי גיחי, 23/07/09 00:36


    IP: 84.108.233.231דווח על תגובה זו

  • 14.

    אחרי שאתם הופכים עצמכם למבודדים אל תתפלאו שגם האחרים יתייחסו כך (ל''ת)

    שי לי , 23/07/09 00:05


    IP: 212.76.103.81דווח על תגובה זו

    • תגובה מתוך חוסר רצון להבין

      omadawn , 23/07/09 01:54

      יופי, כבר קבעת שהמרפאה באה כדי לבודד "אותנו" ולא כדי לתת מענה לצרכים שבמקומות אחרים לא מודעים או לא מעוניינים להתייחס אליהם..
      אני אישית לא זקוק לשירותים מוגדרי-קהילה, אבל רבים אחרים כן - ואני שמח שיש להם לאן לפנות. מה קרה, רק החרדים צריכים "קוי מהדרין", חופים מופרדים ואגפים נפרדים?
      יש עוד קהילות שזקוקות ליחס, ובמקרה הזה - יש מי שיתן אותו!

      IP: 62.219.163.254 דווח על תגובה זו

      • ההשוואה בין שירותי דת לבין שירותים רפואיים לציבור חולה היא נואלת.

        נמאס!, 23/07/09 02:24

        נמאס! אם ההומוסקסואליות שלכם זה כל מה שמגדיר אתכם, תעברו לסן פרנציסקו הנאורה והמתקדמת. פה זה ''פרמטיבים'' שנמצאים במלחמת דת.

        IP: 77.125.171.16 דווח על תגובה זו

      • נגעת בבעיה שלא במתכוון

        אהוד, 23/07/09 04:09

        ציינת את קווי המהדרין... ואתה מציין, בצורה מאוד ברורה, את הבעיתיות של הקהילה ההומו-לסבית בעצם.

        החרדים מעוררים בהתנהגות הבדלנית שלהם ניכור. להם זה לא מפריע. הקהילה ההומו-לסבית רוצה, ובצדק, שיפסיקו להתנכר אליה.

        כשאתה עושה שירות מיוחד עבר, את מגדיל את הניכור, לא מקטין אותו.

        האירוניה של הקהילה ההומו-לסבית היא שדווקא במאבק לעורר את המודעות לזכותם של אנשים להיות שונים, היא מגדילה את הניכור במקום להקטין אותו. אחרי הכל, כל הזמן הקהילה מטפטפת ''אנחנו שונים'' במקום לטפטף ''אנחנו כמו כולם, בלי קשר להעדפות שלנו בזוגיות''. כשאתה מחצין ייחוד, אתה יוצר ניכור

        זה אל''ף-בי''ת של סוציולוגיה, לצערי :(

        IP: 77.126.137.134 דווח על תגובה זו

      • צריך להבין אותם .צריך לרחם עליהם....

        בוקסר , 23/07/09 05:35

        הם מחפשים פרובוקמיות ויתר תשומת לב.
        בסופו של דבר הם אוכלוסיה בסיכון יתר ובאמת כדאי שיהיה להם שרותים משלהם.

        IP: 189.25.124.198 דווח על תגובה זו

        • כשתבין - תבין!

          מירה, 23/07/09 08:08

          קראת את הכתבה?????
          הקהילה קיימת - אין להתכחש לזה, וטוב שמישהו פועל לטובת הקהילה הזו.
          אם רק תתרכז קצת - תבין!!!
          וכולנו בסיכון ''גבוה'' היום.

          IP: 212.117.142.227 דווח על תגובה זו

        • צריך לרחם עליך...

          מלה טובה , 23/07/09 08:34

          שנשללה ממך הזכות ללמוד הבנת הנקרא בכיתה א'-ב', כמו שכל ילד בעולמנו הנאור.

          IP: 87.69.36.127 דווח על תגובה זו

        • אתה מבייש את הגזע של הבוקסר...את מקסימום ג,וק (ל''ת)

          רוני, 23/07/09 09:08


          IP: 81.218.17.131 דווח על תגובה זו

      • ל omadawn - אז אתה בעד קווי מהדרין וחופים נפרדים ???

        יוני, 23/07/09 08:46

        ותהיה בעד למרפאה לסטרייטים בלבד, דתיים בלבד, ערבים בלבד, שחורים בלבד, אשכנזים בלבד....

        IP: 212.179.223.169 דווח על תגובה זו

        • המרפאה היא לא לגייז בלבד, היא לכולם. (ל''ת)

          א, 23/07/09 13:22


          IP: 77.126.160.35 דווח על תגובה זו

  • 13.

    פחחח.. ''מרפאה הגאה'' עלק.. פשוט תגידו מרפאה עם התמחות במחלות מין... (ל''ת)

    ד''ר הרפס זוסטר, מומחה לפרוקטולוגיה, 22/07/09 23:53


    IP: 77.125.171.16דווח על תגובה זו

  • 12.

    מסכנים אומללים! הלב שלי נקרע מרחמים! (ל''ת)

    מזל שאני לא הומו, 22/07/09 23:36


    IP: 87.69.76.117דווח על תגובה זו

    • סימן !

      אילן ארד, 23/07/09 15:36

      התגובה שלך ממש אופיינית להומו בארון. כהומו מוצהר המרגיש ''נורמלי'' לגמרי אני מציע לך : צא מהארון !

      IP: 93.172.13.190 דווח על תגובה זו

  • 11.

    טיפה אחת בתוך ים של הומופוביה...

    יונתן, 22/07/09 23:00

    קחו דוגמא מהמקרה שהיה לי היום :

    אישה חסמה את החניה לבניין שלי, ביקשתי ממנה שתזיז את האוטו והיא התחילה לצעוק עלי ''יא הומו יא הומו אני לא מזיזה'', קראתי לפקח שהיה במקום והיא ובעלה התנפלו עלי והחלו להכות אותי, וכמובן שהחזרתי, רק האישה הזאת היתה הזוהמה הגדולה ביותר שנתקלתי מזה זמן..

    כל הכבוד על היוזמה, אבל הדרך לסובלנות ארוכה מאוד לצערי...

    IP: 84.111.23.3דווח על תגובה זו

  • 10.

    הטרו נשואה

    אני אגיע, 22/07/09 22:55

    כי אתם עושים עבודת קודש ואני אשמח להיבדק אצלכם.

    IP: 84.228.66.233דווח על תגובה זו

  • 9.

    ןאם היו פותחים מרפאה לסטרייטים והיו אומרים שגם גייס' יכולים לבוא

    גם זה היה מתקבל יפה???, 22/07/09 22:44

    ההומואים כבר עברו לצד השני של הסקאלה.

    IP: 77.126.244.74דווח על תגובה זו

    • לרוב באוכלוסייה לא צריך לפתוח מרפאה מיוחדת

      ג, 23/07/09 13:28

      כל המרפאות הן מרפאות לסטרייטים שגייז יכולים לבוא.
      לפתוח מרפאה לגייז שסטרייטים יכולים לבוא זה כמו לפתוח מרפאה לחרדים שחילונים יכולים לבוא אם לחרדים היה צורך מיוחד בשירות רפואי יחסית לחילונים

      IP: 77.126.160.35 דווח על תגובה זו

  • 8.

    יוזמה מבורכת

    בלבל, 22/07/09 22:14

    כל הכבוד חיזקו ואמצו

    IP: 174.48.88.36דווח על תגובה זו

  • 7.

    למה יש אצל הומואים יותר מחלות זיהומיות? (ל''ת)

    מישהו אחד, 22/07/09 22:14


    IP: 77.126.29.70דווח על תגובה זו

  • 6.

    סדום ועמורה כבר אמרנו? במציאות הישראלית העכשווית (ל''ת)

    הסטרייטים הם במיעוט!!, 22/07/09 22:11


    IP: 89.139.137.222דווח על תגובה זו

    • ממש מיעוט מה אני אגיד לך..

      ממש, 23/07/09 13:30

      אני ממש מת מפחד שעוד מעט יכנסו אלי הומואים הביתה ויכפו עלי לשמוע דנה אינטרנשיונל..

      IP: 77.126.160.35 דווח על תגובה זו

  • 5.

    חשוב מאוד

    איתי, 22/07/09 17:58

    אני הומו והרופא שלי ממש התעלם מזה ולא ידע מה להגיד לי שאמרתי את זה, סוף סוף מקום שיבין עם רופאים ברמה

    IP: 212.117.142.227דווח על תגובה זו

    • למה אתה חושב שזה צריך לעניין את הרופא שלך?

      ממש לא ברור, 23/07/09 05:11

      כשאני באה לטפל בדלקת גרון, אני לא מתחילה לספר לרופא אם יש לי חבר, אם אני רבתי עם אמא שלי ומה המצב התעסוקתי שלי.

      יכול להיות שיותר מובטלים מעשנים וסובלים מעודף משקל. אבל ממש לא צריך להעמיס את האינפורמציה הזאת על רופא.

      כל אחד צריך לקחת אחריות גם על החיים שלו וגם על הבריאות שלו.

      רופא הוא לא פסיכולוג.

      עישון זה בעיה של התמכרות ובחירה של אנשים להזיק לגוף שלהם.
      רופא משפחה אמור לטפל במעשן אותו הדבר בין אם הוא לסבית, הומו או סטרייט.

      IP: 71.235.98.98 דווח על תגובה זו

      • נכון שרופא צריך לטפל במעשן אותו הדבר בין אם הוא לסבית הומו או סטרייט

        כ, 23/07/09 13:35

        אבל אם רופא יודע שאת לסבית הוא ידע שאולי כדאי לבדוק אם יש לך סרטן גם אם את לא מדווחת על שום בעיה כי לסביות מעשנות יותר. ואם את באה ומתלוננת על בעיה רפואית לרופא יותר קל למצוא את הבעיה אם הוא יודע יותר פרטים על החיים שלך, כמו אם את פעילה מינית, אם את לסבית הוא יכול לשלול את האפשרות של הריון לא? פחות בדיקה, פחות בזבוז זמן, ותפקיד של מרפאה זה לתת מענה ראשוני להכל, כולל פסיכולוגיה, רופא במרפאה צריך להבין אם את צריכה טיפול פסיכולוגי ולהמליץ עליו. ככל שרופא ידע עליך יותר הוא ייתן לך טיפול יותר טוב, אם את לא רוצה לספר לו דברים על עצמך בעיה שלך.

        IP: 77.126.160.35 דווח על תגובה זו

    • למה חשוב? (ל''ת)

      יוני, 23/07/09 08:40


      IP: 10.1.6.55 דווח על תגובה זו

  • 4.

    כתבה מעולה! כל הכבוד לד''ר וגנר וד''ר גופן ולד''ר שטייניץ! (ל''ת)

    אנה, 22/07/09 15:25


    IP: 87.69.57.91דווח על תגובה זו

  • 3.

    אני גר קרוב ועובר

    שי, 22/07/09 15:17

    כל הכבוד,פתיחות מדהימה
    עובר למרפאה בטוח

    IP: 87.69.68.180דווח על תגובה זו

  • 2.

    אם הייתי גר קרוב הייתי עובר

    עדי סטרייט, 22/07/09 14:30

    כל הכבוד

    IP: 81.218.20.130דווח על תגובה זו

    • גם לך יכול להיות

      רימונה, 23/07/09 08:12

      אתה יכול לעבור כבר עכשיו . אתה לאיודע מה מחכה לך בסיבוב ואם לא יוולד לך בעתיד או למשפחתך ילד שונה מכל מצב.
      כדאי לך לקבל את כולם כפי שהם
      אני אישה סטרייטית לחלוטין

      IP: 192.114.23.18 דווח על תגובה זו

  • 1.

    כל הכבוד על היוזמה ובהצלחה!

    פסיכולוגיי-מטפלות/ים להטב בישראל, 22/07/09 13:48

    יוזמה חשובה שנותנת מענה לאנשים רבים ולנושאים רגישים שלא תמיד מרגישים נוח להעלות מול רופאים בקופ''ח.בכלל, רפואה קהילתית ורפואה מונעת הן המודלים העדכניים ביותר והמקצועיים ביותר בעולם כיום.
    נקווה שיפתחו מרפאות דומות בערים נוספות בארץ ובקופות-חולים אחרות.

    עלו והצליחו!
    פסיכולוגיי - ארגון מטפלות/ים להטב בישראל
    hebpsy.net/gay

    IP: 132.64.38.213דווח על תגובה זו