• 26.

    עקב לחצים שהופעלו על המערכת לא יופיעו ב nrg פרקים נוספים.

    גילי ומירב , 19/07/09 17:42

    תודה לכל הקוראים והמתעניינים!
    ניתן לקרוא את המשך הסיפור אצלנו באתר. (אפשר פשוט לעשות "בריאה גילי ומירב" בכל מנוע חיפוש ולהגיע אלינו).
    תודה לכל מי שקרא ובירך וחיזק את ידינו לאורך כל הדרך.

    • אני בהלם ממעריב!

      אחת, 22/07/09 22:53

      איזה מן לחצים הופעלו?
      בגלל שמעט אנשים שיודעים לעשות המון רעש, לא אוהבים את מה שכתוב, וזה לא מסתדר להם עם חייהם,
      כל הרוב הדומם יקבל זאת? אני חיכיתי בקוצר רוח למדור וגם חברות רבות שלי, אז מה אם אנחנו לא יודעות לצעוק?
      חוצפה!
      ואל תצנזרו אותי!!!

  • 25.

    לגילי ומרב הרבה כוח ולמזלכם לא האשימו אתכם במינכהאוזן (ל''ת)

    אני, 19/07/09 07:44

  • 24.

    מה קרה לפרק הבא?

    אחת, 16/07/09 23:38

    מחכה בקוצר רוח!
    האם הוא לא מופיע בגלל הביקורות של טוקבקים?

  • 23.

    אני מכירה היטב את תחלואי המערכת

    א, 28/06/09 11:34

    את הניכור, את הזחיחות (שכמעט הרגה את אבא שלי והפכה אותו מאדם בריא לשבר כלי), ובכלל, את היקום הנפרד הלא יאומן הזה שנקרא בית חולים. ובכל זאת, למרות שאני בעצמי כעסתי לעתים קרובות מאוד והרגשתי תסכול וחוסר אונים אל מול המערכת הלא אישית והלעתים מטומטמת לגמרי הזאת (יד שמאל לא יודעת מה יד ימין עושה), יש משהו ממש מקומם באיך שהטורים האלה כתובים. אם אפילו לי גרמתם לרצון להגן על המערכת, אז משהו בסיפור הזה דפוק. ואגב, כמו בכל מקום, יש רופאים מגעילים ויש רופאים ואחיות עם אנושיות מופלאה, פגשתי כאלה וגם כאלה, לא יתכן שסביבכם כולם כולל כולם מפלצות. וודאי שאין פה קונספירציה לחסל את התינוקת שלכם כפי שאתם מתארים. אם הייתם מתארים את הבעיות המערכתיות של בתי החולים, אז ניחא, אבל אצלכם התוקפנות היא על בסיס אישי לגמרי. לא מקנאה בכם על מה שעברתם, אבל לא מקנאה גם בצוות שהיה צריך להתמודד אתכם ועם המשפחות שלכם שלא זוכות למילה אחת של תודה. אתם - ובעיקר גילי - נשמעים מאוד מאוד ילדותיים.

  • 22.

    אני מכירה היטב את תחלואי המערכת

    א, 27/06/09 18:55

    את הניכור, את הזחיחות (שכמעט הרגה את אבא שלי והפכה אותו מאדם בריא לשבר כלי), ובכלל, את היקום הנפרד הלא יאומן הזה שנקרא בית חולים. ובכל זאת, למרות שאני בעצמי כעסתי לעתים קרובות מאוד והרגשתי תסכול וחוסר אונים אל מול המערכת הלא אישית והלעתים מטומטמת לגמרי הזאת (יד שמאל לא יודעת מה יד ימין עושה), יש משהו ממש מקומם באיך שהטורים האלה כתובים. אם אפילו לי גרמתם לרצון להגן על המערכת, אז משהו בסיפור הזה דפוק. ואגב, כמו בכל מקום, יש רופאים מגעילים ויש רופאים ואחיות עם אנושיות מופלאה, פגשתי כאלה וגם כאלה, לא יתכן שסביבכם כולם כולל כולם מפלצות. וודאי שאין פה קונספירציה לחסל את התינוקת שלכם כפי שאתם מתארים. אם הייתם מתארים את הבעיות המערכתיות של בתי החולים, אז ניחא, אבל אצלכם התוקפנות היא על בסיס אישי לגמרי. לא מקנאה בכם על מה שעברתם, אבל לא מקנאה גם בצוות שהיה צריך להתמודד אתכם ועם המשפחות שלכם שלא זוכות למילה אחת של תודה. אתם - ובעיקר גילי - נשמעים מאוד מאוד ילדותיים.

  • 21.

    ההורים הללו גיבורים של ממש

    סשה, 27/06/09 00:52

    עשוי להישמע פתטי, אך היה להם אומץ כמו לבני חורין מעטים שבזמנים אפלים עמדו כנגד מערכות דכאניות רבות עוצמה, מסרבים להיכנע לטוטאליטריות, מסרבים לציית. הסיפור שלהם מציל חיים.

    נ.ב.
    אל תדאגו לרופאים והממסד הרפואי שכביכול לא יכול להגיב. תשוו את גודל הבמה התקשורתית של הממסד הרפואי והרופאים לעומת זה של המטופלים הללו ושל המטופלים בכלל.

    • גיבורים?

      ל''סשה'', 27/06/09 07:06

      גיבורים אינם בורחים ממערכה הכרוכה בסיכון אל הג'קוזי בקיבוץ. גיבורים נאבקים במחלה בשיטות מוסמכות בידעם שהמאבק כרוך בתופעות לוואי, ואינם משלים את עצמם בטיפולים רוחניים מלטפים אך חסרי ביסוס.גיבורים אינם משמיצים את כל מי שאינו מסכים עם דרכם.
      גיבורים מאפשרים למותקפים להגיב.

      • אם היית מכיר את הסיפור היית יודע מה קורה בסוף..... ובסוף כל מה שאמרת

        שחרור, 16/07/09 07:40

        עכשיו רק מוכיח שאכן - הם גיבורים.

  • 20.

    להורים יש זכות החלטה

    o, 26/06/09 19:14

    והרפואה המודרנית, עם כל הכבוד, לא תמיד יודעת יותר טוב

    • אך אין להורים זכות השמצה. (ל''ת)

      נגד השמצות חסרות בסיס, 27/06/09 01:12

  • 19.

    תגובה לתגובות - אמון במערכת ההון במקום באדם

    רויטל, 26/06/09 17:16

    כל מי שהגיב כאן תגובות של חוסר אמון או כעס, אני חושבת שאני מבינה את זה, כשנותנים אמון מלא במערכת ופתאום מישהו ''מכפיש אותה''. אבל כדאי שלאט לאט ובעדינות תתחילו להתעורר. הממסד הרפואי כמו כל הממסדים היום הוא ממסד של הון. זה לא אומר שצריך לפסול את כולו, אבל חייבים חשיבה ביקורתית ולהכיר את האדם והעולם קצת מעבר למה שמלמד אותנו הממסד. הסיפור של גילי ומירב הוא סיפור של גבורה ואומץ לעמוד מול הממסד, נאמנים לאמת הפנימית ולאנושיות, ולא להון. תפתחו קצת את הלב ותראו כמה אפשר ללמוד מזה, איזו השראה.
    כואב הלב לראות כל כך הרבה חוסר אמון, ציניות אמון עיוור במערכת וחוסר חשיבה עצמאית. לפי מה שהבנתי סוף הסיפור שלהם טוב, אז כנראה שהם צדקו. הלוואי ותפקחנה כבר עינינו. לשמחתי עיניים רבות כבר נפקחות.

    • מי היא מערכת ההון

      אחות, 27/06/09 09:17

      באיזו חוצפה מכנים פה את הרופאים והאחיות המותקפים בשם '' מערכת ההון''. הרופאים והאחיות בבתי החולים הציבוריים שמותקפים כאן אינם ''מערכת הון''. הם מקבלים שכר נמוך שאינו הולם את מאמציהם להתמודד עם חולים ומשפחות כמו זו של התינוקת. פעמים רבות הם נלחמים במערכת הרפואית כדי לאשר בדיקות יקרות הדרושות לחוליהם. משונה הדבר שאלו הקוראים להתייחס לאדם האינדיבידואלי ולא למערכת מתייחסים כאן למטפלים האינדיבידואלים כאל מערכת שיש להילחם בה.דווקא המטפלים הפרטיים (האלטרנטיביים והקונבנציונלים) שהמשפחה פנתה אליהם הם הגורפים הון מטיפוליהם. הצוות הרפואי בבית החולים גם אינו יכול לפרסם את עצמו כפי שעושים המטפלים האלטרנטיביים שאותם ניתן לכנות ''מערכת הון''. הגיע הזמן לקרוא לילד בשמו: מדובר בהתנגדות עקרונית לרפואה הקונבנציונלית (למעט ניתוחים) המבוססת על מחקרים ובסגידה לטיפולים אלטרנטיביים שמאפשרים לאלו הנותנים אותם לצבור הון.

      • אחות, מערכת ההון מנצלת גם אותך

        רויטל, 13/07/09 12:40

        אחות יקרה

        הביטוי מערכת ההון מתייחס בדיוק אל אותה מערכת שבעטיה צוותים רפואיים עובדים עבור שכר לא הולם ובתנאים לא הולמים, שבעטיה מופרטת מערכת הבריאות והבריאות הציבורית הופכת לבריאות עניה לעניים. ראוי שנפקח את עינינו לנוכח הרמיסה של האינטרס הציבורי ע''י האינטרס המצומצם מאד של ההון הפרטי. אסור להתכחש לעובדה שגם המערכת הרפואית מנוהלת כיום ע''י ההון ולטובת ההון שנמצא בידיים פרטיות מעטות. תעשיית התרופות היא התעשיה השניה בגודלה בעולם אחרי תעשית הנשק. ההתעוררות ללקיחת אחריות על בריאותנו וחיינו, החל מראיה ביקורתית על המערכת ודרך הפניה לרפואה טבעית, שלמה ומעצימה ביא קריטית לבריאותנו, לא רק הגופנית אלא הנפשית והרוחנית. לבי עם הצוותים הרפואיים המנסים לשרוד את המצב הזה מתוך מקומם במערכת, ואני חושבת שבאחריותם להכיר ולנתח את המערכת ולהיות חלק מיצירת שינוי, לטובתם האישית ולטובת חברה בריאה יותר. תבורכי.

  • 18.

    תקשיבו זו בושה לאינטרנט למעריב ולאינטלגנציה (ל''ת)

    סטודנטית לרפואה, 26/06/09 06:04

    • מה הבושה ?

      צאי מהבועה, 03/07/09 08:04

      שהעולם לא קל וקה הוא ?
      שיש אנשים קרים .
      ההורים האלה בני אדם שהחליטו ללכת בדרך שהם מאמינים בה ולא לתת לאף אחד להפריע להם .
      למערך הרפואה קשה שמישהו מתערב לו כביכול,הם סה''כ רוצים לתת מזור לבתם הראשונה והיחידה.

      ולעניין עצמו ולכל מי שכתותב רופאי אליל וכו'
      רפואה טבעית היא רפואה של מעל 7000 שנה.
      שימשה בכל העולם בדרכים דומות למרות שהאזורים היו לא קשורים תרבותית.
      תרופות מהטבע אם משתמשים בהם נכון לא גורמות נזקים ובנויות מחמורים שהגוף מכיר.
      חומרים שלא גורמים לנשירת שיער מבחוץ ,ולנזקים איומים מבפנים.

      וכן יש מאות צמחים פירות וירקות שנבדקו ומשמשים ברחבי העולם לטיפול בחולי סרטן.
      במקום לתת את כל הרעלים עדיך היה שיתנו כל בוקר מיץ סלק וגזר..

  • 17.

    קצת פטתי

    דורון, 25/06/09 20:33

    להגיב בהפרשים של 3 דקות ב 7 שמות שונים

    • הנה עוד פרנואיד... (ל''ת)

      די לשטויות, 30/06/09 21:14

  • 16.

    או שתביאו את תגובת הרופאים, או שתעיפו את הספור הלא-אמין הזה. (ל''ת)

    די נמאס, 25/06/09 13:46

  • 15.

    כבר בכתבה הראשונה,

    אחת, 25/06/09 12:43

    שבה הוזכר אובדן ''הנעליים החדשות'' באותה נשימה עם הגילוי הנורא של מחלת התינוקת, עלתה בי הרגשה גדולה של אי נוחות.

    גם האופן שבו בני הזוג, בעיקר גילי, מפרשים לרעה כל מחווה של בני המשפחה וממהרים להטיח בהם רפש, מביא למסקנה שמדובר בזוג אנשים אגוצנטריים, כפויי טובה, לא בוגרים ובעלי יכולת שיפוט מציאות עקומה.

    ולכן קשה מאוד להזדהות עם המאבק שלהם.

    • את לא היית שם מה את יודעת בכלל מהחיים שלך?!?!

      אחת אחרת, 25/06/09 19:16

      ראית את גילי ומירב במציאות? דיברת איתם? עשית להם איזשהם מבחנ פסיכולוגים שאת קובעת שיש להם יכולת שיפוט עקומה??
      ריאית את ''סוף הסיפור'' הזה? כי אני לא, אבל אני כן קראתי באתר שלהם שהבת שלהם בריאה וזה לבטח לא בזכות הרופאים כי הם עושים בדיוק הפוך ממה שהרופאים רצו ולבסוף מה שקובע זה מבחן התוצאה לא הדרך ולא אם זה מקובל חברתית להגיד לא לאלוהים סליחה לרופא.

      • לכן בדיוק הועלתה האפשרות של בדיקה פסיכיאטרית

        עוד אחת, 25/06/09 23:47

        מבחינה חוקית מי שמוסמך לקבוע יכולת שיפוט של הורים שהם אפוטרופסים טבעיים של תינוקת ומתנהגים, לכאורה, בצורה שעלולה להזיק לביתם הוא אך ורק פסיכיאטר מוסמך. לכן הועלתה על ידי הרופאים האפשרות לבדיקת ההורים על ידי פסיכיאטר. אם אכן ההורים היו בעלי יכולת שיפוט, הפסיכיאטר לא היה מהסס לאשר זאת (אין לו אינטרס לקבוע כושר שיפוט לקוי להורים עם כושר שיפוט תקין ולהסתבך עם החוק) ואז איש לא יכול היה לערער על זכותם של ההורים להתנגד לטיפולים המוצעים ולהוציא את הבת מבית החולים. בדיקה פסיכיאטרית יכלה איפוא דווקא להגן על ההורים.אילו שוחררה התינוקת בלחץ הורים שאינם בעלי כושר שיפוט תקין הייתה מתפרסמת ב-NRG כתבה תחת הכותרת: ''רופאים שחררו תינוקת מבית החולים ללא טיפול מתאים בלחץ הורים ולתינוקת נגרם נזק קשה''. חובה על רופאים החושבים כי אפוטרופוס עלול להזיק למטופל שתחת חסותו להגן על המטופל גם במחיר בדיקה פסיכיאטרית של האפוטרופוס.
        בנוסף, מדוע חזרו ההורים לקבל טיפול שהם כל כך התנגדו לו לאחר שברחו מבית החולים?
        התינוקת הבריאה בזכות הטיפול הכימוטרפי שהקטין את הגידול וכנראה בזכות ניתוח שעברה (כפי שניתן לשער) לאחר מכן- וזהו הטיפול המקובל היעיל במקרים מעין אלו.יש להודות לרופאים על הטיפול ולא להשמיץ כמעט את כולם בלי הבחנה.

        • זה בדיוק מה שאמרתי בשבוע בעבר.

          די לשטויות, 30/06/09 21:36

          אין, אין מצב שהציעו להורים האלו כימותראפיה בלבד, כי בסיס הטיפול בגידול מעין זה הוא ניתוחי - ולפני ו\\או אחרי כימותראפיה. אפשר להניח, כי מצאו להם כירורג אמיץ (אולי אמיץ מדי!) בחו''ל שהצליח לכרות את הגידול בשלמותו, מה שכבר הבטיח סיכויי ריפוי של כ 30%, ושההיסטולוגיה (הרכב התאים) בגידול היה מסוג אינו מצריך כימו' במידה והגידול נכרת בשלמותו. זה לא אומר שזוהי הדרך הטובה ביותר לטפל בגידולים מעין אלו, כי גם בניתוח נרחב כל כך יש סיכון לא קטן והילדה היתה יכולה באותב מידה למות על שולחן הניתוחים. ההורים טוענים שמצאו תימוכין בספרות הרפואית לטיפול ניתוחי בלבד ואף טוענים ש ''אחד המחקרים אף מגדיר כפשע שימוש בכימותרפיה לפני ניתוח.'' אבל אם זה אותו המאמר שמצאתי,הוא נכתב ע''י פתולוג ולא כירורג, והמאמר מודה שרק כ 40% מההפטובלטסומות הן נתיחות מלכתחילה לפני כימו. אז תסלחו לי אם יש לי, שוב, את ההרגשה שההורים האלה מסלפים ומעלימים חלק מן העובדות בסיפור הזה.

          אז נהדר, באמת נהדר שהילדה היום בריאה ושלמה, אבל לבוא ולהשמיץ את הסגל הרפואי שהציעו להם, סביר להניח, את הטיפול המקובל ובעל הסיכויים הטובים ביותר לריפוי

          וד''א - ילד אינו רכוש הוריו, ואם יש לו הורים אידיוטים שמבריחים אותו מטיפול שיכול להציל את חייו, יכול בית המשפט להפקיע את אפוטרופסות ההורים ולפקוד על טיפול כפוי. יש כעת בארה''ב ילד שעובר טיפולי כימותארפיה בלימפומה בכפיה - עשו גוגל לשם :
          DANIEL HAUSER

          • אין מצב???

            שחרור, 16/07/09 07:46

            נראה לי שאתה מגיב בתשלום לא מוצלח במיוחד. אם אתה לא מאמין למה שההורים מספרים אז שחרר את הענין בטח כל הסיפור בדיה.

            • ועוד פרנואיד...

              די לשטויות, 18/07/09 22:30

              סתם לידיעתך, אף אחד לא משלם לי להגיב. אין לי גם נגיעה אישית בדבר. אבל לא נראה לי שאנחנו מקבלים את כל האמת בסיפור החד-צדדי הזה של ההורים. וכנראה שמערכת העיתון סופסוף קלטה שהיא עלולה להיות צד בתביעת דיבה עקב כך - כי כבד 3 שבועות שלא מתפרסמים פרקים חדשים כאן, למרות שהן מתפרסמות באתר של ההורים. בטח גם את זה תתאר כקנוניה נגד ההורים המסכנים...

              והעובדה שהילדה בריאה איננה הוכחה כי מה שההורים עשו היה נכון או חכם - אלא שהיה להם יותר מזל משכל. הסיפור שלהם אינו משכנע יותר ככל שהזמן עובר והפרקים מתקדמים.

      • הבת בריאה??

        יעל, 14/07/09 00:27

        האם הבת בריאה?? אני דוקא לא קראתי את זה.
        אשמח לדעת

  • 14.

    בדיקת כושר שיפוט

    מגיב נוסף, 25/06/09 12:32

    אפילו על סמך הסיפור וצורת הגשתו כאן ניתן להבין כי מדובר בזוג הורים המגלים בעיות התנהגותיות קשות (בלשון המעטה).כך גם הבינו מגיבים רבים כאן (גם כאשר אין הם בעלי הכשרה בתחום מדעי ההתנהגות, ככל הנראה). אם כן, במה שגו רופאי בית החולים, שיש להם ניסיון בטיפול בבעיות התנהגותיות, ששקלו להזמין בדיקת רופא מומחה כדי שיחליט אם המצוקה הנפשית הנוראה שבה היו נתונים ההורים לא פגעה בכושר השיפוט שלהם ובכך הם היו עלולים לפגוע במתן טיפול יעיל, אם כי לא חסר סיכון, למחלתה הקשה של התינוקת? כך מבוצע באופן שגרתי בבתי חולים כאשר, למשל, יש צורך בקטיעת רגל נמקית למען הצלת חיים ומטופל או אפוטרופוס שלו מתנגדים לכך בנימוקים מוזרים של העדפת טיפולים מופרכים על פני הטיפול המקובל והמוכח כיעיל. ולפי המסופר עד כה, הרופאים ששקלו הזמנת מומחה לבעיות התנהגותיות ניסו לדבר עם ההורים ולהפנותם לעזרה של גורמים שונים, ולא הזמינו בסופו של דבר מומחה כזה. נראה לי שהצוות הרפואי עשה מעל ומעבר עבור התינוקת למרות הקשיים הרבים שהונחו בדרך על ידי ההורים. ההתקפות על הצוות הרפואי מחייבות תגובה הולמת ובהיקף דומה מצד המותקפים.

  • 13.

    כתבה מגעילה!

    אורית, 25/06/09 12:18

    אתם באמת חושבים שכל מטרתם של הרופאים זה להתעלל בתינוקת ובמשפחה?! ממש גועל נפש,אנשים יקרים,בתי החולים והצוות הרפואי לא מטפלים רק התינוקת אחת,שלכם,זו מערכת שלמה שמטפלת במאות חולים ואיתם באלפי בני משפחה...תגידו תודה שבכלל יש לכם את האפשרות לטיפולים האלה שמצילים חיים של אלפי בני אדם ותגידו תודה לרופאים ולאחיות שמנסים לעשות את מה שהם יודעים הכי טוב,טיפולים קונבנציונליים,מוכחים,מדעיים ולא איזה חירטוט של טיפול במגנטים או השד יודע מה!!
    וסליחה באמת שהאימא המניקה לא קיבלה מלון 5 כוכבים עם רופא וצוות אחיות צמודים שידאגו לה 24/7,תתביישי לך!!
    או פשוט קחי את התינוקת להודו או משהו כזה,שם יתנו לך לטפל בה גם עם חרא של פרות אם בא לך.
    בכל מקרה החלמה מהירה וחיים ארוכים ובריאים לתינוקת.

    • אני אטפל בבני כראות עיני ואשמח לחוות דעת

      אם אחת, 25/06/09 18:53

      אבל לא לתת לאמא להניק ולכריח אותה לעשות לתינוק הקרנות מי שמע על דבר כזה?
      מה זה מחנה ריכוז?
      אני מבינה את המשפחה ואת האם הצעירה.

      • הקרנות?

        אב אחד, 26/06/09 17:52

        ''אם אחת'' לא יודעת על מה היא מדברת. איש לא הכריח את ההורים לבצע הקרנות. טיפול כימותראפי הוא טיפול תרופתי ואין לו קשר עם הקרנות.גם טיפול כימותראפי אינו אפשרי אלא לאחר חתימת ההורים על הסכמה מודעת לביצועו -וכך היה בבית החולים שבו מדובר.ההורים יכלו לבחור בכל בית חולים אחר לטיפול בתינוקת, אך משום מה הם לא עשו זאת.

  • 12.

    כואב הלב על התינוקת שלכם. אבל הרופא לא אשם במחלה שלה! קצת התבלבלתם!! (ל''ת)

    יעל, 25/06/09 10:30

    • הוא אשם בטיפול לא במחלה

      דודה, 25/06/09 18:50

      האחריות לטיפול היא קודם כל בידי ההורים.

  • 11.

    אלפי ילדים ניצלים ממות בזכות רופאים מומחים כאלה. המפכתם אותו למפלצת!! (ל''ת)

    מיכל, 25/06/09 10:29

    • תעדכני כמה מתים מכימותרפיה. (ל''ת)

      וכמה לא ניצלים? ספרת?, 25/06/09 18:49

  • 10.

    מי שמעדיף רופאי אליל שיבושם לו

    רני, 25/06/09 10:19

    1. למתמחה אין אינטרס כלכלי (מרוויח סכום מזערי וקבוע).
    2. מתמחה נלחם על חייו המקצועיים יום ביומו היות וניתן לסלקו מההתמחות ואז הוותק נצבר נעלם.

    ולכן אין לו שום אינטרס אלא לעזור ולהוציא את המטופל מרוצה.

    ולכן לראיתי מדובר כתבה על שני קוטרים שמה שלא יעשו בשבילם ,הם ימצאו משהו שלילי בזה.
    למה ?
    כי הם מעדיפים רופאי אליל.

    מסכנה התינוקת.

  • 9.

    זה לא עיתונות - פרסום כזה לא אתי

    שלומי, 25/06/09 09:39

    NRG מבחינתי פרסום כזה אינו אתי, זו אינה כתבה, זו לא עתונות, זו אינה הבעת דעה, , אין תגובה של הצד המבוקר, יש פה זוית ראיה צרה מאוד ומגמתית, שאולי נכונה אך ללא כל סימוכין ערכה כקליפת השום.
    ירדתם ל לז___ צהוב לחלוטין.

  • 8.

    היתה ידיעה שכל המדור הזה מפוברק - האין כאן הולכת שולל של הציבור? (ל''ת)

    האמינות במבחן! בטח לא תפרסמו!, 25/06/09 08:46

    • לא, בסיס הסיפור אמיתי לגמרי.

      די לשטויות, 30/06/09 21:41

      הרופאים המושמצים כאן הציגו את תיאור המקרה כמאמר בספרות המקצועית (מבלי לדעת מה היה בסוף). רק הפרטים הקטנים אך החשובים נשמעים מפוברקים לאללה...

  • 7.

    חציתם פה קו אדום

    דורון, 25/06/09 08:05

    עם כל הסימפטיה לנסיונכם הקשה, יש הבדל בין להציג דברים מנקודת מבטכם (המאד לא מחמיאה למערכת) לבין כניסה לראשו של הרופא.

    אם באמת אתם מאמינים שהוא הסתיר ממכם מידע ביודעין או אפילו מסר מידע לא נכון, קחו אותו לבית המשפט, הוא יורשע ללא כל ספק. אבל זה נשמע יותר כמו פרשנות מרחיבה ללא ביסוס אמיתי.

    רופאים הם לא מלאכים, ואל לנו לצפות לכך. בהחלט יתכן שיש לרופא שלכם אינטרס אישי לביצוע טיפול מסויים ושזה משפיע על שיקול הדעת שלו במידה מסויימת. אבל מכאן ועד להאשמה שביודעין הוא מקטין את סיכוייה של תינוקת לחיים תקינים למען המחקר שלו? איך בדיוק אתם סוגרים את הפער הזה?

    תהיו בריאים ותאמינו במה שתאמינו, אבל בסופו של דבר הרפואה המודרנית שהספקות עומדת בבסיסה, הצילה יותר חיים מכל שיטה אחרת.

  • 6.

    קצת הגזמתם אתם לא חושבים

    רחל, 25/06/09 08:00

    כאילו כל העולם קשר נגדכם קשר ורק אתם מבינים את זה. עם כל כך הרבה שנאה שיש בליבכם איך אפשר להאמין לכם. חתרנות ושינוי הם דברים שמועילים לחברה אבל אתם מיצרים יותר מידי רעלים עד שפשוט קשה להאמין לכם.

    • מסכימה איתך רחל (ל''ת)

      טלי, 25/06/09 12:49

    • מרפא בעד מרפא

      רעל כנגד רעל, 25/06/09 18:46

      תשמעי, חייל חטוף מרגיש דברים קשים מול חוטפיו. פה זה דומה. בני אנוש בוחרים את דרכם תוך כדי התלבטות.אדם חולה ראוי שיבחן ויבדוק את כל האפשרויות שבכוחו להגיע אליהם. אם את מונעת חירות זאת יווצר רעל , את חושבת שהרעל הזה יהיה רעיל כמו הכימותרפיה? אולי תנסי על עצמך? ואם קשה לך אל תצפי זאת בכזאת קלות מאחרים.

  • 5.

    אין שופטים אדם בשעת צערו (ל''ת)

    איש, 25/06/09 01:23

  • 4.

    שאלוהים יעזור, יתן כח ובריאות לקטנה! (ל''ת)

    איש, 24/06/09 23:19

  • 3.

    הגזמתם לגמרי. שאלוהים לא ינסה אותי, אבל אי אפשר בלי אמון במערכת. (ל''ת)

    שם, 24/06/09 22:57

    • מוסד רפואי לא רואה אותך כפרט

      עדיף שאלוהים ינסה אותך או המערכת?, 25/06/09 18:42

      זאת אחריות שלך לבחור את הטיפול המתאים לך גם אם מנסים להכריח אותך לעבור הקרנות ואם אלוהים ינסה אותך אל תתני גם לרופא לנסות עליך אלא תקומי ותשאי את עצמך.

  • 2.

    תסלחו לי, זה נשמע כמו טור ממחלקה פסיכיאטרית. לא מאמינה לכם, מצטערת.

    שגכ, 24/06/09 21:41

    אני קוראת בשקדנות את כל הטורים שלכם, ולצערי אתם מצטיירים כאנשים מאוד משונים.
    לכן פשוט הפסקתי ''לקנות'' את הסיפורים שלכם. גם לא את הטור הזה, שנשמע פסיכי לגמרי. פרנואידי לחלוטין.
    חבל ש-NRG לא נותנת לרופאים ולאחיות מהמחלקה לענות על הטענות שלכם. אני בטוחה שהיינו שומעים סיפורים אחרים לגמרי...
    אתם יודעים מה, נדמה לי שאפילו ההורים שלכם היו מספרים סיפורים אחרים...

    • מה שחשוב הוא האם אדם זכאי למצוא טיפול מתאים

      תתעסקי בשפיות שלך, 25/06/09 18:39

      אני מניח שאת כשתפלי בשבי דומה של טיפולים כימותרפיים כפויים- תבריאי היטב , תתחזקי וההורים שלך יעזרו לך.

      • ההבדל בין בוגר לילד

        שלומי, 25/06/09 22:21

        ילד תלוי בהוריו שיחליטו עבורו
        לא כל ההורים כשירים....
        ולמען הילד יש דברים שמופקעים מרצון ההורים
        - הם חייבים לשלוח את הילדים לביה''ס
        - הם חיבים לשים אותם בכסא בטיחות ברכב
        - אסור להם לנצל מינית את ילדיהם
        - אסור הם להזניח את ילדיהם
        במקרים קיצונים יופקעו הילדים מההורים, ככה זה בחברה מתוקנת.
        הורה לא יכול להחליט לא לטפל בילדו בטיפול מציל חיים. מבוגר יכול להחליט מה יעשה א לא יעשה בגופו. זכות זאת אינה ניתת להורים כאשר מדובר בענייני חיים ומוות. ולכן ינתן טיפול בסרטן לילדים בכפיה- כי ללא הטיפול ימותו.

  • 1.

    שמתי לב

    מצפה לדיווח אובייקטיבי, 24/06/09 18:32

    אני שם לב לכך שבניגוד לאתר של גילי ומירב, שם כתוב: ''ד''ר XXX''...(ומופיע שם שלפיו לא קשה לזהות במי המדובר), ב-NRG כותבים: ''הרופא המומחה''...
    כנראה התחילו להבין שבאתר חדשות אובייקטיבי אין לתקוף אדם בכינוי המסגיר את שמו האמיתי בלי לאפשר לו להגיב באותה הזדמנות (לאחר וויתור על סודיות רפואית מצד ההורים).
    כמו כן שמתי לב לכך שבאתר של גילי ומירב הוסרה ההפניה לאתר הפרסומי של ההילר.
    כנראה הבינו גם כאן כי אין לפרסם בחינם אדם המנצל מצוקה נפשית של משפחות לשם גריפת רווחים בטענות בלתי מבוססות על סגולות ריפוי באנרגיה.
    אני מצפה לכך שהשיפור בדיווח יימשך, וסוף סוף תינתן במה דומה לאלו שהותקפו בכתבות.

    • נכון. גם אני רוצה מאוד לשמוע את התגובות של אנשי הרפואה,

      שדגכ, 25/06/09 08:55

      כולל כל הטענות כלפי זוג ההורים המוזר הזה.
      אם להם מותר להכפיש אנשים בגלוי,
      גם לאחרים מותר להתגונן ולהכפיש אותם.

      • כבר הכפשת

        אז תכפישי, 25/06/09 18:36

        עיניים לך ולא תראי.