• 38.

    תוסף מזון אומגה 3 ומחקרים מדעיים

    מואיז אלוש, 17/10/10 00:41

    חבל שהכתבה עוסקת בצד האפל של הבריאות...
    מחקרים לגבי יעילות חומצות שומן אומגה 3 יש למכביר, אך מסתבר שאין להם תמיד ביקוש.

    קל למצוא מחקרים בתחום הלב, מחלות לב כליליות,הפרעות קשב וריכוז,הורדת כולסטרול גבוה:
    http://www.omega3-ala.com
    אבל אם יש חומרים כימים שנותנים ''תוצאה'' מדוע לפרסם מחקרים מועילים לציבור, נכון ?
    סביר שהתגובה הזו לא תפורסם בדיוק מאותה הסיבה - ושוב ה''חופש העיתונאי'' עולה לנו בבריאות...
    new.omega3@gmail.com

  • 37.

    הכחשת התועלת גם היא משיקולים כלכליים ולא רפואיים

    בעד תוספים, 10/03/09 14:15

    אם יקבעו שיש יתרונות יחויבו קופות החולים או משרד הבריאות לספק לנו אומגה 3, אם מכחישים חוסכים הרבה כסף. ובכל זאת אם קוראים את הכתבה מסתבר שיש יתרונות: ''התועלת היחידה של אומגה 3 קשורה בהורדת רמות השומנים בדם'' שזה לא מעט, וגם: ''העדויות על תועלת באומגה 3 נגד מחלות דלקתיות של המעי מועטות, וההשפעה המגנה מפני סרטן תוארה בבעלי חיים, אך אין תמיכה נרחבת להשפעה על בני אדם.
    מי שדואג לעצמו שימשיך לקחת תוספים ובמקרה האומגה 3 איננו יקר.

  • 36.

    יש שאוכלים דגים ויש כרישים שבולעים את המרוויחים, קרי מוכרי התוספות.... (ל''ת)

    האיכפתית, 09/03/09 17:00

  • 35.

    כל יום הפוך...בסוף עוד יתברר שעישון טוב ללב ולחולי סכרת... (ל''ת)

    Jerraysi , 05/03/09 15:26

  • 34.

    ויטמין D באומגה

    מודאגת, 05/03/09 13:41

    האומגה מספקת ויטמין D שעוזר בספיגת הסידן. כחולת אוסטיאופורוזיס הומלץ לי לקחת תוספי אומגה 3 ביחד עם טיפול באקטונל ולהגביר את צריכת הסידן. זה אומר שעכשיו אני צריכה לקחת רק תוספי סידן בלי אומגה 3 בכלל?

  • 33.

    סרט ששודר בערוץ 23 על חשיבות אומגה 3 - מומלץ !

    P--L , 04/03/09 20:52

    סרט בן 49 דקות מערוץ 23 (באיכות טובה !) על חשיבות חומצות השומן אומגה 3
    למניעת תחלואת לב וכלי הדם, לייצוב מצב הרוח, להגברת הריכוז ויכולת הלמידה של ילדים

    אני כבר נוטל גלולה אחת ביום מזה שנתיים


    http://rapidshare.com/files/199287916/Omega3.part1.rar
    http://rapidshare.com/files/199317163/Omega3.part2.rar
    http://rapidshare.com/files/199341291/Omega3.part3.rar
    http://rapidshare.com/files/199362222/Omega3.part4.rar
    http://rapidshare.com/files/199371319/Omega3.part5.rar

    ________________

  • 32.

    אומגה 3 בהיריון

    קטי, 03/03/09 23:25

    אני דווקא נוטלת אומגה 3 כבר 3 חודשים....

    כי אני בחודש שלישי וזה עושה לי רק טוב.ממליצה בחום!

  • 31.

    משרד הבריאות - לא רציני!!

    סופי, 03/03/09 23:21

    אין כאן שום הוכחה ועדות למצב בארץ!!

    ממש לא אמין.

  • 30.

    מעניין אם זה עוזר באמת לבעיות קשב-ריכוז /היפראקטיביות כמו שמובטח.. (ל''ת)

    יעל, 03/03/09 22:42

  • 29.

    מעניין האם חברת טבע מימנה את המחקר

    יוסף, 03/03/09 20:47

    הרפואה המודרנית עובדת רק על התמודדות עם מחלות אחרי שהופיעו
    אין ביכולתם וברצונם לעסוק במניעת מחלות
    מה לעשות שרוב נסיונות הרפואה להתמודד עם מחלות רק מאריכה סבל אבל לא מונעת שום בעייה
    הבעייה היא שמניעת מחלות אין לה ריטינג ואין בה תמיכה של חברות שעושות מיזה כסף
    מה לעסות שמניעת מחלות חוסכת כסף
    ומשרד הבריאות וחברות התרופות מעונינים רק היכן שיש כסף ויש רווח
    ומה לעשות שכמה שיותר חולים יהיו תהינה גם יותר הכנסות וסל התחלואה )התרופות) רק יגדל

  • 28.

    המלצה של AHA ו ה FDA על צריכה של דגים ומשרד הבריאות ייוק (ל''ת)

    חולה ממשרד הבריאות, 03/03/09 20:47

  • 27.

    למי להאמין למשרד הבריאות או לארגון הלב האמריקאי?

    אומגיסטית, 03/03/09 19:54

    אמנם למניעה ראשונית של מחלות לב יש פחות הוכחות לתועלת של אומגה-3 אבל לחולי לב ולהפחתת שומנים בדם יש המלצות מאוד ברורות לצריכה של אומגה-3 של ארגון הלב האמריקאי. ואין סיכוי שאת הכמויות שממליצים עליהם ניתן להשיג רק על ידי אכילת דגים.
    כנראה שההמלצות האלה מבוססות על מחקרים שלא קראו במשרד הבריאות.

  • 26.

    אותם אלו שמזהירים מדגים בהריון - אומרים לי לא לקחת תוספים???

    ציפי, 03/03/09 19:53

    אומגה 3 הרי חשוב להתפתחות של העובר,זה רשום ונאמר בכל מקום

  • 25.

    אומגה 3 מצמח המרווה- איפה אפשר להשיג?? (ל''ת)

    liatonly , 03/03/09 16:52

  • 24.

    אומגה 3 של טבע

    המחתרת הסגולה, 03/03/09 16:48

    יקרה פי כמה מאותו סוג מוצר של חברות זרות אחרות... למי שהכשרות אינה תירוץ.

  • 23.

    אף שאינני רופא אני מאוד אוהב לקרוא את''הרפואה''. מעשיר. (ל''ת)

    ראובן, 03/03/09 16:11

  • 22.

    מה שאומרים במשרד ה''בריאות''צריך לעשות הפוך! (ל''ת)

    ממש חבורת שרלטנים, 03/03/09 15:48

  • 21.

    באופן כללי מי שאוכל כמו שצריך לא צריך תוספים. (ל''ת)

    ורד, 03/03/09 15:29

  • 20.

    אומגה 3 זה מצויין!!,עוזר לרמת-שומנים טובה,ליציאות סדירות ומרגיע.... (ל''ת)

    ס., 03/03/09 15:22

  • 19.

    קראתי את המאמר במלואו וזו ממש לא המסקנה שלו

    דוקטור, 03/03/09 15:15

    אלא להיפך. יתכבד הכותב המלומד ויקרא את המאמר עד תומו

    • האם תוכל לספק לינק?

      מתעניינת, 05/03/09 00:23

      תודה

  • 18.

    חייבים לאכול דגים בישביל ויטמין D ! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 03/03/09 15:12

  • 17.

    אה, כן, שכחנו משהו...בדגים יש תוסף המכונה ''כספית''..ואם כבר...

    מישהו אחר לגמרי, 03/03/09 14:55

    למשרד הבריאות (ולמי שמושפע מהודעותיו...)
    יש בעיה, מצד אחד בהודעה יש הודאה בחצי פה בתועלת ''זעירה'':''...התועלת היחידה של אומגה 3 קשורה בהורדת רמות השומנים בדם....(וכמו כן) וההשפעה המגנה מפני דלקת מפרקים שיגרונית חלקית בלבד'' (שזה כבר שתי תועלות נפרדות..)
    . .., מצד שני יש ''...השפעה המגנה מפני סרטן תוארה בבעלי חיים, אך אין תמיכה נרחבת להשפעה על בני אדם...'' (ואנו רוצים לבקש את משרד הבריאות שיחליט סוף סוף אם תצפיות על בע''ח רלוונטיות או לא לבני אדם..ויחסוך
    אולי נסיונות מזעזעים על בעלי חיים).

    ד.א. כדי להעשיר את מזוני באומגה 3
    אני משתמש בשמן פשתן שהוא זול בהרבה
    ממיצוי דגים מתים.

    • תגובה לא רצינית

      אסי, 03/03/09 16:52

      האומגה הצמחית בפשתן אינה זמינה לגוף כמו זו שבדגים, וגם יחס שתי חומצות השומן המרכיבות את האומגה שונה שם. אין בעיית כספית בדגי הים הצפוני מלבד טונה, שהוא טורף-על, ולכן סופג יותר כספית. שמן דגים מחברה רצינית מנוטר בד''כ לרמות כספית, והטובות שבהן אף מציינות ע''ג האריכה שהוא נבדק להיעדר כספית ברמות מדידות.

  • 16.

    תוצאות בדיקות דם שלי השתפרו ע'' אומגה 3

    פבלו, 03/03/09 14:29

    אני סובלתי שנים מתריגליצרין גבוהה והתחלתי לקחת אומגה 3
    הדבר השפיע די מהר ותוצאות בדיקות הדם שנעשו לאורך שנים מוכיחות שהמוצר הכן תורם
    בהפחתת ערכים של טריגליצרין בדמי
    תוצאות המחקר זה הכן קצת מוזרות בעיני..

    • תוצאות מבחן הדם שלי השפיעו לטובה על רווחי חברות הויטמינים

      טורקט, 05/03/09 23:51

      נמאס כבר מהתעשייה הגדולה של שטיפת מוח ע''י יצרני וסוכני התוספים,50.000 בוגרי בתי ספר לרפואה אלטרנטיבית ,לא יודעים מה לעשות עם עצמם לפרנסתם,אחרי שבזבזו שנים וכספים על הכשרה שהמקסימום אפשר לכנות אותה הובי,
      ועובדים כאילו בתחןם ,לובשים חלוק לבן ומספסרים בויטמינים ותוספים בעיקר לחולים זקנים אובדי עצות,
      תזונה בריאה ,כאן קבור הכלב ,תןספים דינם כדין תרופות ,רק לאחר בדיקות אמינות ולתקופה קצובה

  • 15.

    רציתי לקנות אלספה - אז חסכתי כמה עשרות שקלים. אקנה דג אצל 4 דייגים (ל''ת)

    אורי, 03/03/09 14:01

  • 14.

    הרפואה = אחלה דבר. לומדים ממנו הרבה. (ל''ת)

    גדי, 03/03/09 13:49

  • 13.

    מענין מאוד. החומר בבטאון הזה מרתק. בחלקו. גם למי שאינו רופא. (ל''ת)

    שירה, 03/03/09 12:51

  • 12.

    אנשי משרד הבריאות שקרנים גדולים - הם פוחדים שיפסיקו

    שירהw , 03/03/09 12:21

    לקנות את התרופות הקונבנציאליות, המזיקות כגון כדור נגד כולסטרול. יש היום ויטמינים מעולים כולל אומגה 3 כולל ויטמינים נגד אלרגיה שהם פי אלף יותר טובים מהלוריסטי הכימי וכל הרעלים של קופת חולים. תבינו למשרד הביראות יש הסכמים עם חברות התרופות הכימיות - וזו הסיבה להשמצות שלהם נגד תוספי מזון טבעיים. משרד הבריאות מנהל מלחמת חורמה נגד תוספי המזון אבל זה לא יעזור להם. הדבר מראה שלא איכפת למשרד הבריאות שהחולים יבריאו ללא תופעות לוואי - העיקר שיקנו את התרופות שלהם. כל המדינה מושחתת וגם משרד הבריאות האינטרסנטי. אני קראתי מחקרים מעולים לגבי אומגה 3.

    • תופעות לוואי זאת הגדרה עדינה ושיקרית לנזקים בריאותיים.

      בשם רווחים כספיים הורסים את הבריאות לאנשים, 04/03/09 09:10

      מתפלפלים יפה בדיבור כדי גם להגיד את מה שצריך מבחינת החוק וגם לדאוג שלא יבינו מזה כלום כדי שהכסף ימשיך לזרום ולמי אכפת מבריאות האנשים.תופעות לוואי הם נזק בריאותי ולא תופעה שעוברת ונעלמת אח''כ.

  • 11.

    ידעתי! (ל''ת)

    חחח, 03/03/09 12:17

  • 10.

    אומגה 3

    חב, 03/03/09 11:58

    זאת לא תרופה-(היא גם לא פועלת כתרופה) אלא תוסף מזון שהגוף כנראה אינו יכול ליצצר ו/או לקבל ממזון רגיל.

  • 9.

    מה רע בהורדת רמות שומנים בדם?

    דסי, 03/03/09 11:30

    אני ממשיכה לקחת רק בשביל זה. אגב אני שונאת דגים אז מה התחליף? אומגה 3.

    • מי שקורא את המאמר יגלה שאומגה 3 מורידה רמת שומנים בדם (ל''ת)

      חשוב מאוד, 10/03/09 14:18

  • 8.

    ומה עם פילה אמנון? אין בו אומגה? (ל''ת)

    מישהו יכול לענות לי ברצינות,, 03/03/09 10:52

  • 7.

    לאכול דגים מנמל אשדוד

    דוד, 03/03/09 10:45

    זה אותו משרד הבריאות שמאשר שיווק של דגים שמגודלים במי נמל אשדוד בסתר כפי שראינו בכתבה בטלביזיה לפני שבוע.
    הכיצד אינכם מתביישים ?
    לקיחת תוספי שמן דגים היא מעולה ברמה המניעתית ולא בתור תרופה לאדם שהוא כבר חולה.
    תעשו מחקר על אנשים בריאים שמתחילים לקחת זאת בגיל 20 ותראו כמה מחלות הם יקבלו בגיל 50 וכמה יקבלו כאלו שלא לוקחים.
    תדאגו להגן על הציבור מפני סמים ותחליפי סמים שנמכרים בפיצוציות! תגנו עלינו מפני כל החומרים המשמרים וצבעי המאכל שמכניסים לנו במזון! תגנו עלינו מפני זיהום מקורות המים! תסגרו מפעלים מזהמים! תמנעו מאיתנו הרעלת סטרואידים ואנטיביוטיקה שאתם מאשרים להכניס לעופות!
    יש לכם מספיק מה לעשות שאינכם עושים. אז אל תילחמו בדברים שאינם מזיקים כדי לעזור לבעלי אינטרסים.

    • smart (ל''ת)

      Daniela, 03/03/09 21:35

    • באיזה חברת ספסור באומגה אתה עובד (ל''ת)

      עקרוב, 05/03/09 23:53

  • 6.

    יש אנשי ימין עם מוח של קרפיון ..

    הדייג, 03/03/09 10:04

    תאכלו אותם.

    • ואנשי שמאל עם מח של אנשובי (וגם ריח) (ל''ת)

      הדייגת, 03/03/09 10:40

  • 5.

    אם זה היה משרד הבריאות באירופה הייתי מאמין להם אבל לאלה בארץ חחחח

    עופר777 , 03/03/09 10:04

    הריי הכל פה חפיף דליל וספוג באינטרסים
    אז לא מאמין לכם

  • 4.

    גם לא עוזר ל ADD או ADHD ?? (ל''ת)

    אורי, 03/03/09 09:48

    • u must be jocking (ל''ת)

      roni, 03/03/09 13:20

  • 3.

    is this the same office that miss vitamin B in Remedia (ל''ת)

    just wonder, 03/03/09 09:44

    • צודק... (ל''ת)

      ל., 03/03/09 10:11

  • 2.

    Not available is Israel

    Ronen, 03/03/09 09:37

    For information on break through natural product that can be verified and quantified in laboratories, send email to bisopp@ca.rr.com

  • 1.

    מה לעשות שאני ועוד רבים כמוני שונאים לאכול דגים - לכן יש תחליף (ל''ת)

    טל, 03/03/09 09:16

    • צודק. בשבילנו שונאי הדגים אין תחליף לתוסף. (ל''ת)

      P--L , 04/03/09 20:45

    • צודק. בשבילנו שונאי הדגים אין תחליף לתוסף. (ל''ת)

      P--L , 04/03/09 20:46

    • צודק. בשבילנו שונאי הדגים אין תחליף לתוסף. (ל''ת)

      P--L , 04/03/09 20:46